Online
Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
tipin6 | | Kopš: 19. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 486
Braucu ar:
|
09 Jan 2015, 20:03:51 Driver rakstīja:
Kada vella pec tam auto ellju mainiji?
Ja par maz, tad tikai uzliet vajag.
par maz nav, viss līmenī. biju runājis par šo indikatoru
iepriekš kad meklēju neatradu, tagad pamācība pati atradās. lieta darīta | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| kuram te bija tas nospermotais mators? tika no oksiida valjaa bez saaapeem, vai taa aRII PALIKA? | Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
09 Jan 2015, 20:09:48 Ilvars23 rakstīja:
Ar ķīmiju Tev ir OK (iespējams), bet kāpēc citiem nesprāgst ?
08 Jan 2015, 19:32:07 Krekers rakstīja:
08 Jan 2015, 19:19:49 skolotaajs rakstīja:
Situācija tāda, ka šodien stāvot pie sarkanā krustojumā (mašīnā e46 2.0d), mašīnai sāka degt aizmugures labā puse. Pēc tam, kad nodzēsu uguni, konstatēju, ka aķīts bija "uzsprādzis", un visticamāk, tas izraisija liesmas. Bet jautājums ir tāds, vai tur vispār ir kam aizdegties? Es ar viņu, pirms viņa sāka degt, biju braucis apmēram 10minūtes neizkāpjot no viņas. Gribētu dzirdēt kāda elektriķa viedokli, vai tiešam aķīts varēja izraisīt liesmas, ņemot vērā, ka es viņu nopirku jaunu vasarā (firma AD). Arī jautājumus izraisīja tas, ka pārsvarā ir nodedzis tieši bamperis, bet bagāžnieks ir daudz maz vesels.
Akumulatora ladeshanas laikaa izdalaas udenjradis. Udenjradis maisijumaa ar skabekli ir spradzienbistams. To tagad maaca 8. klases kjimijaa
Iesaku ģeneratoru pārbaudīt, ja regulators čakarētjas un aķim iedod kādi 24V tad šamais arī piš gaisā! | Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
09 Jan 2015, 20:18:57 streetlife rakstīja:
08 Jan 2015, 10:56:23 zarkanagla rakstīja:
Kā dabūt bagāžnieku vaļā, ja abas slēdzenes nestrādā e39? Nav atmetamie benķi. Ir cits variants bez flekša vai lomika? Internātā neatradu ne latviski, nedz angliski.
Jāizurbj caurums zem numura zīmes. Caurums jaurbj pa vidu numura zīmei, apmeram 3-4 cm virs bleķa locījuma līnijas. un tad ar skruģi, vai ko līdzīgi varēs atmūķēt. kad izurbs tad arī sapratīs aiz kā jāmēģina aizķert
Labāk izrauj beņķus un tur sienu izzāģē, lai kāds sīkāks var ielīst![ Šo ziņu laboja Lauriko, 09 Jan 2015, 21:14:16 ] | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28383
Braucu ar: E39
|
09 Jan 2015, 21:13:58 Lauriko rakstīja:
09 Jan 2015, 20:18:57 streetlife rakstīja:
08 Jan 2015, 10:56:23 zarkanagla rakstīja:
Kā dabūt bagāžnieku vaļā, ja abas slēdzenes nestrādā e39? Nav atmetamie benķi. Ir cits variants bez flekša vai lomika? Internātā neatradu ne latviski, nedz angliski.
Jāizurbj caurums zem numura zīmes. Caurums jaurbj pa vidu numura zīmei, apmeram 3-4 cm virs bleķa locījuma līnijas. un tad ar skruģi, vai ko līdzīgi varēs atmūķēt. kad izurbs tad arī sapratīs aiz kā jāmēģina aizķert
Labāk izrauj beņķus un tur sienu izzāģē, lai kāds sīkāks var ielīst!
Tip aķis sauss?
1. Dažiem modeļiem zem mašīnas (zem motora, vairak uz salona pusi) ir + klemme, piemet aķi un atslēdz
2. Ja tiek salonā, atver haubi un tur ir + klemme[ Šo ziņu laboja Araajz, 09 Jan 2015, 21:23:56 ] | Offline | | |
zarkanagla | | Kopš: 09. Sep 2008
Ziņojumi: 97
Braucu ar:
|
09 Jan 2015, 20:18:57 streetlife rakstīja:
08 Jan 2015, 10:56:23 zarkanagla rakstīja:
Kā dabūt bagāžnieku vaļā, ja abas slēdzenes nestrādā e39? Nav atmetamie benķi. Ir cits variants bez flekša vai lomika? Internātā neatradu ne latviski, nedz angliski.
Jāizurbj caurums zem numura zīmes. Caurums jaurbj pa vidu numura zīmei, apmeram 3-4 cm virs bleķa locījuma līnijas. un tad ar skruģi, vai ko līdzīgi varēs atmūķēt. kad izurbs tad arī sapratīs aiz kā jāmēģina aizķert
Liels paldies par ieteikumiem, vīri, bet šodien atslēdzās ar atslēgu pie Celsija plusiem. Akmens novēlās un skādi salaboju.
Tas AMG šedevrs nebija redzēts | Offline | | |
lisovskis4 | | Kopš: 30. May 2014
Ziņojumi: 146
Braucu ar: BMW
|
08 Jan 2015, 19:19:49 skolotaajs rakstīja:
Situācija tāda, ka šodien stāvot pie sarkanā krustojumā (mašīnā e46 2.0d), mašīnai sāka degt aizmugures labā puse. Pēc tam, kad nodzēsu uguni, konstatēju, ka aķīts bija "uzsprādzis", un visticamāk, tas izraisija liesmas. Bet jautājums ir tāds, vai tur vispār ir kam aizdegties? Es ar viņu, pirms viņa sāka degt, biju braucis apmēram 10minūtes neizkāpjot no viņas. Gribētu dzirdēt kāda elektriķa viedokli, vai tiešam aķīts varēja
izraisīt liesmas, ņemot vērā, ka es viņu nopirku jaunu vasarā (firma AD). Arī jautājumus izraisīja tas, ka pārsvarā ir nodedzis tieši bamperis, bet bagāžnieks ir daudz maz vesels.
jo tu kā muļķis nemāki normāli aķi piestiprināt!!!!! | Offline | | |
PussDestroyer | | Kopš: 09. Jan 2015
Ziņojumi: 5
Braucu ar: visuma karali
|
08 Jan 2015, 19:19:49 skolotaajs rakstīja:
Situācija tāda, ka šodien stāvot pie sarkanā krustojumā (mašīnā e46 2.0d), mašīnai sāka degt aizmugures labā puse. Pēc tam, kad nodzēsu uguni, konstatēju, ka aķīts bija "uzsprādzis", un visticamāk, tas izraisija liesmas. Bet jautājums ir tāds, vai tur vispār ir kam aizdegties? Es ar viņu, pirms viņa sāka degt, biju braucis apmēram 10minūtes neizkāpjot no viņas. Gribētu dzirdēt kāda elektriķa viedokli, vai tiešam aķīts varēja izraisīt liesmas, ņemot vērā, ka es viņu nopirku jaunu vasarā (firma AD). Arī jautājumus izraisīja tas, ka pārsvarā ir nodedzis tieši bamperis, bet bagāžnieks ir daudz maz vesels.
Neesmu jau spečuks, bet cigārs ir labāks nekā bembji | Offline | | |
|
PussDestroyer | | Kopš: 09. Jan 2015
Ziņojumi: 5
Braucu ar: visuma karali
|
09 Jan 2015, 23:33:38 PussDestroyer rakstīja:
08 Jan 2015, 19:19:49 skolotaajs rakstīja:
Situācija tāda, ka šodien stāvot pie sarkanā krustojumā (mašīnā e46 2.0d), mašīnai sāka degt aizmugures labā puse. Pēc tam, kad nodzēsu uguni, konstatēju, ka aķīts bija "uzsprādzis", un visticamāk, tas izraisija liesmas. Bet jautājums ir tāds, vai tur vispār ir kam aizdegties? Es ar viņu, pirms viņa sāka degt, biju braucis apmēram 10minūtes neizkāpjot no viņas. Gribētu dzirdēt kāda elektriķa viedokli, vai tiešam aķīts varēja izraisīt liesmas, ņemot vērā, ka es viņu nopirku jaunu vasarā (firma AD). Arī jautājumus izraisīja tas, ka pārsvarā ir nodedzis tieši bamperis, bet bagāžnieks ir daudz maz vesels.
Neesmu jau spečuks, bet cigārs ir labāks nekā bembji
nekad mūžā nav pievīlis, tie BMW nekam nav vajdzīgi | Offline | | |
Krekers | | Kopš: 14. Jul 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 642
Braucu ar: e61
| tu ādas cigāru domā? | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Viņš gan jau domā to foršo 2.0/2.3E motoru. "Nekad" nepievils ar to debīlo šprici. Neaizmirsīsim vēl mūžīgās apgriezienu problēmas. Tur jāsāk vispār domāt vai raudi vispār ir kāds normāls benzīna motors. 2.8 vienīgi vēl ietilpst tāda pussūda statusā apvienojumā ar quattro. [ Šo ziņu laboja funkyasshit, 10 Jan 2015, 00:31:13 ] | Offline | | |
PussDestroyer | | Kopš: 09. Jan 2015
Ziņojumi: 5
Braucu ar: visuma karali
|
10 Jan 2015, 00:30:20 funkyasshit rakstīja:
Viņš gan jau domā to foršo 2.0/2.3E motoru. "Nekad" nepievils ar to debīlo šprici. Neaizmirsīsim vēl mūžīgās apgriezienu problēmas. Tur jāsāk vispār domāt vai raudi vispār ir kāds normāls benzīna motors. 2.8 vienīgi vēl ietilpst tāda pussūda statusā apvienojumā ar quattro.
AUDI IR JAJŪT AR SIRDI. | Offline | | |
PussDestroyer | | Kopš: 09. Jan 2015
Ziņojumi: 5
Braucu ar: visuma karali
|
10 Jan 2015, 00:34:36 PussDestroyer rakstīja:
10 Jan 2015, 00:30:20 funkyasshit rakstīja:
Viņš gan jau domā to foršo 2.0/2.3E motoru. "Nekad" nepievils ar to debīlo šprici. Neaizmirsīsim vēl mūžīgās apgriezienu problēmas. Tur jāsāk vispār domāt vai raudi vispār ir kāds normāls benzīna motors. 2.8 vienīgi vēl ietilpst tāda pussūda statusā apvienojumā ar quattro.
AUDI IR JAJŪT AR SIRDI.
JO TAS IR VIENIGAIS KAS TO KUSTINA, PA LIELAM | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| tad jau labak ar zirgu braukt kaa ar sotku
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| labs zirgs būs pulka dārgāks par sotaku | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4699
Braucu ar: BMW E90 330i
| Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
|
Mixxx2005 | | Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
| c4 ar 2.3 motoru + klasiku, piedevām pēdējos 3īs gadus bez degvielas sūkņa*, no 270k - 450k nogāja ne kapeiku neieguldot motorā. Sezonāli - pirksti un sveces neskaitās - viss.
*hvz vai šeit vērts rakstīt ,jo neviens tāpat neticēs, bet to audī varēja pielaist uz gāzi pie mīnus 20 grādiem, bez degvielas. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| jaa, bet priecaties par tadu auto ir tapat kaa par psrs laiku veshmashinu riiga, kad visi citi lieto automatiskas
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Mixxx2005 | | Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
| hvz es par savu e46 neteiktu ka būtu baigi pārpriecīgs
nu labi, pret c4 nemainītu. [ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 10 Jan 2015, 00:57:46 ] | Offline | | |
PussDestroyer | | Kopš: 09. Jan 2015
Ziņojumi: 5
Braucu ar: visuma karali
|
10 Jan 2015, 00:52:15 Mixxx2005 rakstīja:
hvz es par savu e46 neteiktu ka būtu baigi pārpriecīgs
varu piedāvāt 1:1 maiņu | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|