Online
Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: OCTA
Autors | Ziņojums |
Mikels | 10. Jan 2017, 15:11 |
#2481
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
10 Jan 2017, 14:47:38 @walder rakstīja:
Nu par to ka ārzemēs OCTA maksā dārgāk, jo tur ir papildus segumi (ķipa daļa kasko) ir domāt nepareizi (drīzāk LV ir saķūnējuši to OCTA ar visādiem papildus segumiem zādzības riskiem utt.), bet PAMATatšķirība ir atlīdzīnāmās summas, kas ir nasalīdzināmas (morālais kaitējums, apgādnieka zaudējuma kompensācija utt.). Ja LV par katru trolejbusa notriektu gājēju būtu jāmaksā kompensācija ģimenei kā vecajā eiropā, tad savs auto būtu tiešām EKSTRA
Lv arī ir jāmaksā,turklāt atlīdzību limiti ir lieli,cits stāsts,ka atsevišķi apdrošinātāji mēģina maksimāli izvairīties no atlīdzības izmaksas | Offline | | |
sn | 10. Jan 2017, 16:12 |
#2482
|
| Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879724
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
10 Jan 2017, 15:11:28 @Mikels rakstīja:
10 Jan 2017, 14:47:38 @walder rakstīja:
Nu par to ka ārzemēs OCTA maksā dārgāk, jo tur ir papildus segumi (ķipa daļa kasko) ir domāt nepareizi (drīzāk LV ir saķūnējuši to OCTA ar visādiem papildus segumiem zādzības riskiem utt.), bet PAMATatšķirība ir atlīdzīnāmās summas, kas ir nasalīdzināmas (morālais kaitējums, apgādnieka zaudējuma kompensācija utt.). Ja LV par katru trolejbusa notriektu gājēju būtu jāmaksā kompensācija ģimenei kā vecajā eiropā, tad savs auto būtu tiešām EKSTRA
Lv arī ir jāmaksā,turklāt atlīdzību limiti ir lieli,cits stāsts,ka atsevišķi apdrošinātāji mēģina maksimāli izvairīties no atlīdzības izmaksas
protams, ka arī lv ir jāmaksā:
Policija nodevusi tiesai lietu par sievietes un bērna sabraukšanu, kurā par vainīgu atzīta trolejbusa vadītāja. Bez ģimenes palikušajam vīram par katru bojāgājušo apdrošinātājs izmaksājis kompensāciju 150 eiro, vēsta TV3 raidījums «Nekā Personīga».
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
40 | 10. Jan 2017, 17:12 |
#2483
|
| Kopš: 11. Oct 2014
Ziņojumi: 434
Braucu ar:
| Vācijā 08g BMW 530d teilkasko( daļējs kasko( meža zvēri,stiklojums,vēl kkādi sīkumi+ octa} mēnesī izmaksā ap 100e, bet tas ar BM sākumklasi ja nav vēstures, jāpaprasa čomam, cik eur mēnesī samazinājās, kad atstiepa no Lv apdr.vēsturi
10 Jan 2017, 12:03:22 @wanksta rakstīja:
Nu nu,
Vacijaa normalam drotam apdrošinašana buutu ap 1500eur/gada
| Offline | | |
Mizx | 10. Jan 2017, 17:25 |
#2484
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
| Morālās kompensācijas un pārējās tādas lietas ārzemēs ir viens. Tik un tā statistikā dominē autostāvvietu avārijas, kā jau pieminēju, Vācijā aci nepamirkšķinot noraksta 10 gadus vecu auto ar aizlauztu riteni, par saņemto atlīdzību īpašnieks nākamajā dienā var aiziet izvēlēties citu tādu pašu, vai pielikt klāt naudu un nopirkt jaunāku.
Cita personīgā pieredze ar Vācijas veikala autostāvvietu, kur noskrāpēja buferi un arku ~10 gadus vecam Mercedes-Benz AMG. Pie mums būtu arkas pulēšana un bufera krāsošana, paši varat iedomāties, cik aprēķinātu. Tur apdrošināšanas vērtējums bija vienkāršs — tā kā tas ir AMG, tad neatkarīgi no vecuma remonts automātiski veicams dīlera centrā. Normāli rēķinot nokrāsot gan arku, gan buferi. Uz rokas man izmaksāja 800 EUR, jo teicu, ka pats remontēšu Latvijā, ka nevaru tik ilgi auto atstāt Vācijā.
Es ļoti gaidu šādu attieksmi Latvijā un esmu gatavs par to maksāt. Vienkārši tikko nomocījos ar OCTA un busu, kam kopš aprīļa bija futbols starp apdrošinātājiem un servisu (abus daudzi pozicionē kā sakarīgus), kas nevarēja visu normāli sataisīt, viss nonāca līdz tam, ka ar nesalabotajiem defektiem apskati nevarēja iziet un auto palika pie sētas. Vajadzēja pieslēgt KASKO, bet tagad jau visi gudri, OCTAi arī bija jāstrādā adekvāti. | Offline | | |
Mikels | 10. Jan 2017, 17:49 |
#2485
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
10 Jan 2017, 16:12:44 @sn rakstīja:
10 Jan 2017, 15:11:28 @Mikels rakstīja:
10 Jan 2017, 14:47:38 @walder rakstīja:
Nu par to ka ārzemēs OCTA maksā dārgāk, jo tur ir papildus segumi (ķipa daļa kasko) ir domāt nepareizi (drīzāk LV ir saķūnējuši to OCTA ar visādiem papildus segumiem zādzības riskiem utt.), bet PAMATatšķirība ir atlīdzīnāmās summas, kas ir nasalīdzināmas (morālais kaitējums, apgādnieka zaudējuma kompensācija utt.). Ja LV par katru trolejbusa notriektu gājēju būtu jāmaksā kompensācija ģimenei kā vecajā eiropā, tad savs auto būtu tiešām EKSTRA
Lv arī ir jāmaksā,turklāt atlīdzību limiti ir lieli,cits stāsts,ka atsevišķi apdrošinātāji mēģina maksimāli izvairīties no atlīdzības izmaksas
protams, ka arī lv ir jāmaksā:
Policija nodevusi tiesai lietu par sievietes un bērna sabraukšanu, kurā par vainīgu atzīta trolejbusa vadītāja. Bez ģimenes palikušajam vīram par katru bojāgājušo apdrošinātājs izmaksājis kompensāciju 150 eiro, vēsta TV3 raidījums «Nekā Personīga».
Sn pirms bārsties ar gudrībām iemācies google Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesa šodien no apdrošinātāja "Gjensidige Baltic" piedzina 100 000 eiro morālā kaitējuma atlīdzību par labu Ansim Priedem par 2014.gadā Rīgā, Aleksandra Čaka ielā, avārijā zaudēto ģimeni - sievu un meitu.[ Šo ziņu laboja Mikels, 10 Jan 2017, 17:52:36 ] | Offline | | |
grimS | 10. Jan 2017, 19:20 |
#2486
|
| Kopš: 01. Jun 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2291
Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe
|
10 Jan 2017, 17:49:17 @Mikels rakstīja:
10 Jan 2017, 16:12:44 @sn rakstīja:
10 Jan 2017, 15:11:28 @Mikels rakstīja:
10 Jan 2017, 14:47:38 @walder rakstīja:
Nu par to ka ārzemēs OCTA maksā dārgāk, jo tur ir papildus segumi (ķipa daļa kasko) ir domāt nepareizi (drīzāk LV ir saķūnējuši to OCTA ar visādiem papildus segumiem zādzības riskiem utt.), bet PAMATatšķirība ir atlīdzīnāmās summas, kas ir nasalīdzināmas (morālais kaitējums, apgādnieka zaudējuma kompensācija utt.). Ja LV par katru trolejbusa notriektu gājēju būtu jāmaksā kompensācija ģimenei kā vecajā eiropā, tad savs auto būtu tiešām EKSTRA
Lv arī ir jāmaksā,turklāt atlīdzību limiti ir lieli,cits stāsts,ka atsevišķi apdrošinātāji mēģina maksimāli izvairīties no atlīdzības izmaksas
protams, ka arī lv ir jāmaksā:
Policija nodevusi tiesai lietu par sievietes un bērna sabraukšanu, kurā par vainīgu atzīta trolejbusa vadītāja. Bez ģimenes palikušajam vīram par katru bojāgājušo apdrošinātājs izmaksājis kompensāciju 150 eiro, vēsta TV3 raidījums «Nekā Personīga».
Sn pirms bārsties ar gudrībām iemācies google Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesa šodien no apdrošinātāja "Gjensidige Baltic" piedzina 100 000 eiro morālā kaitējuma atlīdzību par labu Ansim Priedem par 2014.gadā Rīgā, Aleksandra Čaka ielā, avārijā zaudēto ģimeni - sievu un meitu.
Mikel, nerunā muļķīas. Walder visu pareizi pateica, tieši tā arī ir. LV OCTA apdrošinātājiem nes zaudējumus jau gadiem, tas ir fakts. LV atlīdzīnāmās summas par morālo kaitējumu ar citām valstīm nav salīdzināmas, tas ir fakts. Arī pieminētais trolejusa gadījums ir precedents, pirms tam tādi nebija un kāds vēl brīnās, ka cenas aug | Offline | | |
Mikels | 10. Jan 2017, 20:02 |
#2487
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
10 Jan 2017, 19:20:39 @grimS rakstīja:
10 Jan 2017, 17:49:17 @Mikels rakstīja:
10 Jan 2017, 16:12:44 @sn rakstīja:
10 Jan 2017, 15:11:28 @Mikels rakstīja:
10 Jan 2017, 14:47:38 @walder rakstīja:
Nu par to ka ārzemēs OCTA maksā dārgāk, jo tur ir papildus segumi (ķipa daļa kasko) ir domāt nepareizi (drīzāk LV ir saķūnējuši to OCTA ar visādiem papildus segumiem zādzības riskiem utt.), bet PAMATatšķirība ir atlīdzīnāmās summas, kas ir nasalīdzināmas (morālais kaitējums, apgādnieka zaudējuma kompensācija utt.). Ja LV par katru trolejbusa notriektu gājēju būtu jāmaksā kompensācija ģimenei kā vecajā eiropā, tad savs auto būtu tiešām EKSTRA
Lv arī ir jāmaksā,turklāt atlīdzību limiti ir lieli,cits stāsts,ka atsevišķi apdrošinātāji mēģina maksimāli izvairīties no atlīdzības izmaksas
protams, ka arī lv ir jāmaksā:
Policija nodevusi tiesai lietu par sievietes un bērna sabraukšanu, kurā par vainīgu atzīta trolejbusa vadītāja. Bez ģimenes palikušajam vīram par katru bojāgājušo apdrošinātājs izmaksājis kompensāciju 150 eiro, vēsta TV3 raidījums «Nekā Personīga».
Sn pirms bārsties ar gudrībām iemācies google Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesa šodien no apdrošinātāja "Gjensidige Baltic" piedzina 100 000 eiro morālā kaitējuma atlīdzību par labu Ansim Priedem par 2014.gadā Rīgā, Aleksandra Čaka ielā, avārijā zaudēto ģimeni - sievu un meitu.
Mikel, nerunā muļķīas. Walder visu pareizi pateica, tieši tā arī ir. LV OCTA apdrošinātājiem nes zaudējumus jau gadiem, tas ir fakts. LV atlīdzīnāmās summas par morālo kaitējumu ar citām valstīm nav salīdzināmas, tas ir fakts. Arī pieminētais trolejusa gadījums ir precedents, pirms tam tādi nebija un kāds vēl brīnās, ka cenas aug
es neapgalvoju,ka 100% zinu,ka OCTA nenes zaudējumus apdrošinātājiem.Lv atlīdzības limits par morālo kompensāciju ir 5 000 000 euro,es neteiktu ka tas ir maz, un starpcitu,man liekas šo lietu regulē ES direktīva un atlīdzības limiti vismaz ES varētu būt vienādi | Offline | | |
grimS | 10. Jan 2017, 20:33 |
#2488
|
| Kopš: 01. Jun 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2291
Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe
|
10 Jan 2017, 20:02:24 @Mikels rakstīja:
10 Jan 2017, 19:20:39 @grimS rakstīja:
10 Jan 2017, 17:49:17 @Mikels rakstīja:
10 Jan 2017, 16:12:44 @sn rakstīja:
10 Jan 2017, 15:11:28 @Mikels rakstīja:
10 Jan 2017, 14:47:38 @walder rakstīja:
Nu par to ka ārzemēs OCTA maksā dārgāk, jo tur ir papildus segumi (ķipa daļa kasko) ir domāt nepareizi (drīzāk LV ir saķūnējuši to OCTA ar visādiem papildus segumiem zādzības riskiem utt.), bet PAMATatšķirība ir atlīdzīnāmās summas, kas ir nasalīdzināmas (morālais kaitējums, apgādnieka zaudējuma kompensācija utt.). Ja LV par katru trolejbusa notriektu gājēju būtu jāmaksā kompensācija ģimenei kā vecajā eiropā, tad savs auto būtu tiešām EKSTRA
Lv arī ir jāmaksā,turklāt atlīdzību limiti ir lieli,cits stāsts,ka atsevišķi apdrošinātāji mēģina maksimāli izvairīties no atlīdzības izmaksas
protams, ka arī lv ir jāmaksā:
Policija nodevusi tiesai lietu par sievietes un bērna sabraukšanu, kurā par vainīgu atzīta trolejbusa vadītāja. Bez ģimenes palikušajam vīram par katru bojāgājušo apdrošinātājs izmaksājis kompensāciju 150 eiro, vēsta TV3 raidījums «Nekā Personīga».
Sn pirms bārsties ar gudrībām iemācies google Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesa šodien no apdrošinātāja "Gjensidige Baltic" piedzina 100 000 eiro morālā kaitējuma atlīdzību par labu Ansim Priedem par 2014.gadā Rīgā, Aleksandra Čaka ielā, avārijā zaudēto ģimeni - sievu un meitu.
Mikel, nerunā muļķīas. Walder visu pareizi pateica, tieši tā arī ir. LV OCTA apdrošinātājiem nes zaudējumus jau gadiem, tas ir fakts. LV atlīdzīnāmās summas par morālo kaitējumu ar citām valstīm nav salīdzināmas, tas ir fakts. Arī pieminētais trolejusa gadījums ir precedents, pirms tam tādi nebija un kāds vēl brīnās, ka cenas aug
es neapgalvoju,ka 100% zinu,ka OCTA nenes zaudējumus apdrošinātājiem.Lv atlīdzības limits par morālo kompensāciju ir 5 000 000 euro,es neteiktu ka tas ir maz, un starpcitu,man liekas šo lietu regulē ES direktīva un atlīdzības limiti vismaz ES varētu būt vienādi
Kā jau minēju, trolejbusa gadījums ir pirmais precedents. Pirms tam tādi nebija un tas pilnīgi noteikti ir galvenais iemesls, kapēc LV cenas bija ievērojamāki zemākas. 100k ir kapeikas un noapaļojamais cipars salīdzinot ar rietumeiropā izmaksātajām summām un to biežumu. Ja te to skaits/summa pieaugs, arī cenas turpinās pieaugt.
| Offline | | |
|
Mizx | 10. Jan 2017, 21:04 |
#2489
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
| Filozofēšana par "morālo kompensāciju" ir nevietā. Viens ir fakts, ka apdrošinātāji it kā visu laiku strādājot mīnusos. Bet tā ir viņu izvēle, neviens tos nespiež. Acīmredzot kaut kāds bizness tajā visā ir, ja ne tieši ar šo pozīciju, tad ar citu tiek gūts kāds labums. Savukārt ar zaudējumiem uz papīra ir iespēja attaisnot jebkuru cenu kāpumu un servisos labāko cenu diedelēšanu. Apdrošināšanas un banku bizness iet roku rokā, bankām tak arī grūta dzīve, cenas jāceļ, bet pēc tam kaut kā kopējā peļņa pietiekami nopietna. Tā ka nav ko līst svešos maciņos un spriedelēt kā apdrošinātājiem "grūti iet". Patērētājiem ir savs viedoklis, es vēlos adekvātu pakalpojumu, ko man diemžēl ir diezgan grūti saņemt neatkarīgi no izdotās naudas. | Offline | | |
grimS | 10. Jan 2017, 22:28 |
#2490
|
| Kopš: 01. Jun 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2291
Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe
|
10 Jan 2017, 21:04:45 @Mizx rakstīja:
... Apdrošināšanas un banku bizness iet roku rokā, bankām tak arī grūta dzīve, cenas jāceļ ...
| Offline | | |
Logan | 28. Jan 2017, 19:03 |
#2491
|
| Kopš: 17. Jan 2015
Ziņojumi: 69
Braucu ar:
| Iesakiet ludzu ka darit. Iebrauca sana un saskadeja kreiso aizmugurejo sparnu un atstaja mazu praktiski neredzamu skrapejumu uz bampera. Tame par remontu sastadita un apstiprinata un var braukt pirmdien remontet. Planota bampera krasosana utt.
Sodien atnacu pie auto un diezgan stipri uzsists pa sparnu un atkal pa bamperu tikai labaja puse aizmugure. Ir piezime no policijas par csn un vainigas puses octa kontakti. Abi negadijumi sobrid ar dazadam apdrosinanas kompanijam.
Ko darit ar bamperu kuru ieplanots krasot pirmdien? Ir iespeja ka es sakuma varu aizbraukt un pieprasit naudu par bamperu, bet pec stundas atdot uz servisu kur jau apstiprinats bampera remonts? Vai ka jarikojas pareizi?
| Offline | | |
karlsonss | 28. Jan 2017, 19:13 |
#2492
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| piezvani peedjaai kompaanijai un parasi ko dariit | Offline | | |
Darkman | 29. Jan 2017, 09:08 |
#2493
|
| Kopš: 16. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 32474
Braucu ar: sapņu auto
| OCTA atlīdzībām ir kopēja datu bāze, ko uztur LTAB un tā ir pieejama visām OCTA sabiedrībām. Tā ka otrā sabiedrība redzēs, ka uz šo auto jau ir lieta.
----------------- https://www.facebook.com/RigaHarleyParty | Offline | | |
tuno | 30. Jan 2017, 21:41 |
#2494
|
| Kopš: 10. Nov 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 445
Braucu ar: auto
| Ja teh-pasē ierakstu sevi kā turētāju = Bmalus būs kā īpašniekam?
Ja sevi kā īpašnieku, un īpašnieku kā turētāju?
kā tad? | Offline | | |
Darkman | 31. Jan 2017, 12:55 |
#2495
|
| Kopš: 16. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 32474
Braucu ar: sapņu auto
| Atkarīgs no tā vai īpašnieks fiziska vai juridiska persona.
Īpašnieks fiziska, turētājs fiziska - BM pēc īpašnieka.
Īpašnieks fiziska, turētājs juridiska - BM pēc turētāja.
Īpašnieks juridiska, turētājs fiziska - BM pēc turētāja.
Īpašnieks juridiska, turētājs juridiska - BM pēc turētāja.[ Šo ziņu laboja Darkman, 31 Jan 2017, 13:47:54 ]
----------------- https://www.facebook.com/RigaHarleyParty | Offline | | |
switch | 12. Feb 2017, 21:05 |
#2496
|
| Kopš: 12. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 762
Braucu ar: 30
| Jautājums par apdrošināšanu- ir saskaņotais un tur viss info izņemot polises numuru jo to 3 nakti dabūt nebija reāli. Vai tur viss gludi būs? Pārējais info ir, paraksti ir, vainīgais savu vainu atzīst... | Offline | | |
|
Staris | 12. Feb 2017, 22:07 |
#2497
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| 1. e.csdd.lv
2. Apdrošinātājiem mēdz būt diennakts tālrunis
3. zvans Policijai un lūgums pateikt numuru.
Viss būs ok! | Offline | | |
switch | 12. Feb 2017, 23:31 |
#2498
|
| Kopš: 12. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 762
Braucu ar: 30
| fāk par e.csdd.lv neiedomajos. bet nu otram piparam nebija viņa auto ,bet tēva vai nezinu kaut kāda radinieka.
vainīgajam kompānija BAN.
uzzvanīt policijai un uzprasīt numuru arī neiedomājos. nu teoretiski to viņi paši var apskatīties pie dokumentu kartošanas, jo nu reāli jau 21.gs.. protams, ja gribes.
pats tikai ltab skatijos, cik vareju atrast info... nu arī galva īpaši nestrādāja 3 naktī. | Offline | | |
DrumB | 12. Feb 2017, 23:43 |
#2499
|
| Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| E.csdd naktī nevar ieiet, jo tur ir tā nasas parole. | Offline | | |
switch | 12. Feb 2017, 23:46 |
#2500
|
| Kopš: 12. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 762
Braucu ar: 30
| jā | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|