Online

Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto aizsardzība, apdrošināšana

Tēma: OCTA

AutorsZiņojums
Mikels
10. Jan 2017, 15:11 #2481

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


10 Jan 2017, 14:47:38 @walder rakstīja:
Nu par to ka ārzemēs OCTA maksā dārgāk, jo tur ir papildus segumi (ķipa daļa kasko) ir domāt nepareizi (drīzāk LV ir saķūnējuši to OCTA ar visādiem papildus segumiem zādzības riskiem utt.), bet PAMATatšķirība ir atlīdzīnāmās summas, kas ir nasalīdzināmas (morālais kaitējums, apgādnieka zaudējuma kompensācija utt.). Ja LV par katru trolejbusa notriektu gājēju būtu jāmaksā kompensācija ģimenei kā vecajā eiropā, tad savs auto būtu tiešām EKSTRA
Lv arī ir jāmaksā,turklāt atlīdzību limiti ir lieli,cits stāsts,ka atsevišķi apdrošinātāji mēģina maksimāli izvairīties no atlīdzības izmaksas
Offline
sn
10. Jan 2017, 16:12 #2482

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


10 Jan 2017, 15:11:28 @Mikels rakstīja:

10 Jan 2017, 14:47:38 @walder rakstīja:
Nu par to ka ārzemēs OCTA maksā dārgāk, jo tur ir papildus segumi (ķipa daļa kasko) ir domāt nepareizi (drīzāk LV ir saķūnējuši to OCTA ar visādiem papildus segumiem zādzības riskiem utt.), bet PAMATatšķirība ir atlīdzīnāmās summas, kas ir nasalīdzināmas (morālais kaitējums, apgādnieka zaudējuma kompensācija utt.). Ja LV par katru trolejbusa notriektu gājēju būtu jāmaksā kompensācija ģimenei kā vecajā eiropā, tad savs auto būtu tiešām EKSTRA
Lv arī ir jāmaksā,turklāt atlīdzību limiti ir lieli,cits stāsts,ka atsevišķi apdrošinātāji mēģina maksimāli izvairīties no atlīdzības izmaksas
protams, ka arī lv ir jāmaksā:
Policija nodevusi tiesai lietu par sievietes un bērna sabraukšanu, kurā par vainīgu atzīta trolejbusa vadītāja. Bez ģimenes palikušajam vīram par katru bojāgājušo apdrošinātājs izmaksājis kompensāciju 150 eiro, vēsta TV3 raidījums «Nekā Personīga».

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
40
10. Jan 2017, 17:12 #2483

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 434

Braucu ar:

Vācijā 08g BMW 530d teilkasko( daļējs kasko( meža zvēri,stiklojums,vēl kkādi sīkumi+ octa} mēnesī izmaksā ap 100e, bet tas ar BM sākumklasi ja nav vēstures, jāpaprasa čomam, cik eur mēnesī samazinājās, kad atstiepa no Lv apdr.vēsturi

10 Jan 2017, 12:03:22 @wanksta rakstīja:
Nu nu,
Vacijaa normalam drotam apdrošinašana buutu ap 1500eur/gada
Offline
Mizx
10. Jan 2017, 17:25 #2484

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:

Morālās kompensācijas un pārējās tādas lietas ārzemēs ir viens. Tik un tā statistikā dominē autostāvvietu avārijas, kā jau pieminēju, Vācijā aci nepamirkšķinot noraksta 10 gadus vecu auto ar aizlauztu riteni, par saņemto atlīdzību īpašnieks nākamajā dienā var aiziet izvēlēties citu tādu pašu, vai pielikt klāt naudu un nopirkt jaunāku.

Cita personīgā pieredze ar Vācijas veikala autostāvvietu, kur noskrāpēja buferi un arku ~10 gadus vecam Mercedes-Benz AMG. Pie mums būtu arkas pulēšana un bufera krāsošana, paši varat iedomāties, cik aprēķinātu. Tur apdrošināšanas vērtējums bija vienkāršs — tā kā tas ir AMG, tad neatkarīgi no vecuma remonts automātiski veicams dīlera centrā. Normāli rēķinot nokrāsot gan arku, gan buferi. Uz rokas man izmaksāja 800 EUR, jo teicu, ka pats remontēšu Latvijā, ka nevaru tik ilgi auto atstāt Vācijā.

Es ļoti gaidu šādu attieksmi Latvijā un esmu gatavs par to maksāt. Vienkārši tikko nomocījos ar OCTA un busu, kam kopš aprīļa bija futbols starp apdrošinātājiem un servisu (abus daudzi pozicionē kā sakarīgus), kas nevarēja visu normāli sataisīt, viss nonāca līdz tam, ka ar nesalabotajiem defektiem apskati nevarēja iziet un auto palika pie sētas. Vajadzēja pieslēgt KASKO, bet tagad jau visi gudri, OCTAi arī bija jāstrādā adekvāti.
Offline
Mikels
10. Jan 2017, 17:49 #2485

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


10 Jan 2017, 16:12:44 @sn rakstīja:

10 Jan 2017, 15:11:28 @Mikels rakstīja:

10 Jan 2017, 14:47:38 @walder rakstīja:
Nu par to ka ārzemēs OCTA maksā dārgāk, jo tur ir papildus segumi (ķipa daļa kasko) ir domāt nepareizi (drīzāk LV ir saķūnējuši to OCTA ar visādiem papildus segumiem zādzības riskiem utt.), bet PAMATatšķirība ir atlīdzīnāmās summas, kas ir nasalīdzināmas (morālais kaitējums, apgādnieka zaudējuma kompensācija utt.). Ja LV par katru trolejbusa notriektu gājēju būtu jāmaksā kompensācija ģimenei kā vecajā eiropā, tad savs auto būtu tiešām EKSTRA
Lv arī ir jāmaksā,turklāt atlīdzību limiti ir lieli,cits stāsts,ka atsevišķi apdrošinātāji mēģina maksimāli izvairīties no atlīdzības izmaksas
protams, ka arī lv ir jāmaksā:
Policija nodevusi tiesai lietu par sievietes un bērna sabraukšanu, kurā par vainīgu atzīta trolejbusa vadītāja. Bez ģimenes palikušajam vīram par katru bojāgājušo apdrošinātājs izmaksājis kompensāciju 150 eiro, vēsta TV3 raidījums «Nekā Personīga».
Sn pirms bārsties ar gudrībām iemācies google Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesa šodien no apdrošinātāja "Gjensidige Baltic" piedzina 100 000 eiro morālā kaitējuma atlīdzību par labu Ansim Priedem par 2014.gadā Rīgā, Aleksandra Čaka ielā, avārijā zaudēto ģimeni - sievu un meitu.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 10 Jan 2017, 17:52:36 ]

Offline
grimS
10. Jan 2017, 19:20 #2486

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe


10 Jan 2017, 17:49:17 @Mikels rakstīja:

10 Jan 2017, 16:12:44 @sn rakstīja:

10 Jan 2017, 15:11:28 @Mikels rakstīja:

10 Jan 2017, 14:47:38 @walder rakstīja:
Nu par to ka ārzemēs OCTA maksā dārgāk, jo tur ir papildus segumi (ķipa daļa kasko) ir domāt nepareizi (drīzāk LV ir saķūnējuši to OCTA ar visādiem papildus segumiem zādzības riskiem utt.), bet PAMATatšķirība ir atlīdzīnāmās summas, kas ir nasalīdzināmas (morālais kaitējums, apgādnieka zaudējuma kompensācija utt.). Ja LV par katru trolejbusa notriektu gājēju būtu jāmaksā kompensācija ģimenei kā vecajā eiropā, tad savs auto būtu tiešām EKSTRA
Lv arī ir jāmaksā,turklāt atlīdzību limiti ir lieli,cits stāsts,ka atsevišķi apdrošinātāji mēģina maksimāli izvairīties no atlīdzības izmaksas
protams, ka arī lv ir jāmaksā:
Policija nodevusi tiesai lietu par sievietes un bērna sabraukšanu, kurā par vainīgu atzīta trolejbusa vadītāja. Bez ģimenes palikušajam vīram par katru bojāgājušo apdrošinātājs izmaksājis kompensāciju 150 eiro, vēsta TV3 raidījums «Nekā Personīga».
Sn pirms bārsties ar gudrībām iemācies google Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesa šodien no apdrošinātāja "Gjensidige Baltic" piedzina 100 000 eiro morālā kaitējuma atlīdzību par labu Ansim Priedem par 2014.gadā Rīgā, Aleksandra Čaka ielā, avārijā zaudēto ģimeni - sievu un meitu.

Mikel, nerunā muļķīas. Walder visu pareizi pateica, tieši tā arī ir. LV OCTA apdrošinātājiem nes zaudējumus jau gadiem, tas ir fakts. LV atlīdzīnāmās summas par morālo kaitējumu ar citām valstīm nav salīdzināmas, tas ir fakts. Arī pieminētais trolejusa gadījums ir precedents, pirms tam tādi nebija un kāds vēl brīnās, ka cenas aug
Offline
Mikels
10. Jan 2017, 20:02 #2487

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


10 Jan 2017, 19:20:39 @grimS rakstīja:

10 Jan 2017, 17:49:17 @Mikels rakstīja:

10 Jan 2017, 16:12:44 @sn rakstīja:

10 Jan 2017, 15:11:28 @Mikels rakstīja:

10 Jan 2017, 14:47:38 @walder rakstīja:
Nu par to ka ārzemēs OCTA maksā dārgāk, jo tur ir papildus segumi (ķipa daļa kasko) ir domāt nepareizi (drīzāk LV ir saķūnējuši to OCTA ar visādiem papildus segumiem zādzības riskiem utt.), bet PAMATatšķirība ir atlīdzīnāmās summas, kas ir nasalīdzināmas (morālais kaitējums, apgādnieka zaudējuma kompensācija utt.). Ja LV par katru trolejbusa notriektu gājēju būtu jāmaksā kompensācija ģimenei kā vecajā eiropā, tad savs auto būtu tiešām EKSTRA
Lv arī ir jāmaksā,turklāt atlīdzību limiti ir lieli,cits stāsts,ka atsevišķi apdrošinātāji mēģina maksimāli izvairīties no atlīdzības izmaksas
protams, ka arī lv ir jāmaksā:
Policija nodevusi tiesai lietu par sievietes un bērna sabraukšanu, kurā par vainīgu atzīta trolejbusa vadītāja. Bez ģimenes palikušajam vīram par katru bojāgājušo apdrošinātājs izmaksājis kompensāciju 150 eiro, vēsta TV3 raidījums «Nekā Personīga».
Sn pirms bārsties ar gudrībām iemācies google Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesa šodien no apdrošinātāja "Gjensidige Baltic" piedzina 100 000 eiro morālā kaitējuma atlīdzību par labu Ansim Priedem par 2014.gadā Rīgā, Aleksandra Čaka ielā, avārijā zaudēto ģimeni - sievu un meitu.

Mikel, nerunā muļķīas. Walder visu pareizi pateica, tieši tā arī ir. LV OCTA apdrošinātājiem nes zaudējumus jau gadiem, tas ir fakts. LV atlīdzīnāmās summas par morālo kaitējumu ar citām valstīm nav salīdzināmas, tas ir fakts. Arī pieminētais trolejusa gadījums ir precedents, pirms tam tādi nebija un kāds vēl brīnās, ka cenas aug
es neapgalvoju,ka 100% zinu,ka OCTA nenes zaudējumus apdrošinātājiem.Lv atlīdzības limits par morālo kompensāciju ir 5 000 000 euro,es neteiktu ka tas ir maz, un starpcitu,man liekas šo lietu regulē ES direktīva un atlīdzības limiti vismaz ES varētu būt vienādi
Offline
grimS
10. Jan 2017, 20:33 #2488

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe


10 Jan 2017, 20:02:24 @Mikels rakstīja:

10 Jan 2017, 19:20:39 @grimS rakstīja:

10 Jan 2017, 17:49:17 @Mikels rakstīja:

10 Jan 2017, 16:12:44 @sn rakstīja:

10 Jan 2017, 15:11:28 @Mikels rakstīja:

10 Jan 2017, 14:47:38 @walder rakstīja:
Nu par to ka ārzemēs OCTA maksā dārgāk, jo tur ir papildus segumi (ķipa daļa kasko) ir domāt nepareizi (drīzāk LV ir saķūnējuši to OCTA ar visādiem papildus segumiem zādzības riskiem utt.), bet PAMATatšķirība ir atlīdzīnāmās summas, kas ir nasalīdzināmas (morālais kaitējums, apgādnieka zaudējuma kompensācija utt.). Ja LV par katru trolejbusa notriektu gājēju būtu jāmaksā kompensācija ģimenei kā vecajā eiropā, tad savs auto būtu tiešām EKSTRA
Lv arī ir jāmaksā,turklāt atlīdzību limiti ir lieli,cits stāsts,ka atsevišķi apdrošinātāji mēģina maksimāli izvairīties no atlīdzības izmaksas
protams, ka arī lv ir jāmaksā:
Policija nodevusi tiesai lietu par sievietes un bērna sabraukšanu, kurā par vainīgu atzīta trolejbusa vadītāja. Bez ģimenes palikušajam vīram par katru bojāgājušo apdrošinātājs izmaksājis kompensāciju 150 eiro, vēsta TV3 raidījums «Nekā Personīga».
Sn pirms bārsties ar gudrībām iemācies google Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesa šodien no apdrošinātāja "Gjensidige Baltic" piedzina 100 000 eiro morālā kaitējuma atlīdzību par labu Ansim Priedem par 2014.gadā Rīgā, Aleksandra Čaka ielā, avārijā zaudēto ģimeni - sievu un meitu.

Mikel, nerunā muļķīas. Walder visu pareizi pateica, tieši tā arī ir. LV OCTA apdrošinātājiem nes zaudējumus jau gadiem, tas ir fakts. LV atlīdzīnāmās summas par morālo kaitējumu ar citām valstīm nav salīdzināmas, tas ir fakts. Arī pieminētais trolejusa gadījums ir precedents, pirms tam tādi nebija un kāds vēl brīnās, ka cenas aug
es neapgalvoju,ka 100% zinu,ka OCTA nenes zaudējumus apdrošinātājiem.Lv atlīdzības limits par morālo kompensāciju ir 5 000 000 euro,es neteiktu ka tas ir maz, un starpcitu,man liekas šo lietu regulē ES direktīva un atlīdzības limiti vismaz ES varētu būt vienādi

Kā jau minēju, trolejbusa gadījums ir pirmais precedents. Pirms tam tādi nebija un tas pilnīgi noteikti ir galvenais iemesls, kapēc LV cenas bija ievērojamāki zemākas. 100k ir kapeikas un noapaļojamais cipars salīdzinot ar rietumeiropā izmaksātajām summām un to biežumu. Ja te to skaits/summa pieaugs, arī cenas turpinās pieaugt.
Offline
Mizx
10. Jan 2017, 21:04 #2489

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:

Filozofēšana par "morālo kompensāciju" ir nevietā. Viens ir fakts, ka apdrošinātāji it kā visu laiku strādājot mīnusos. Bet tā ir viņu izvēle, neviens tos nespiež. Acīmredzot kaut kāds bizness tajā visā ir, ja ne tieši ar šo pozīciju, tad ar citu tiek gūts kāds labums. Savukārt ar zaudējumiem uz papīra ir iespēja attaisnot jebkuru cenu kāpumu un servisos labāko cenu diedelēšanu. Apdrošināšanas un banku bizness iet roku rokā, bankām tak arī grūta dzīve, cenas jāceļ, bet pēc tam kaut kā kopējā peļņa pietiekami nopietna. Tā ka nav ko līst svešos maciņos un spriedelēt kā apdrošinātājiem "grūti iet". Patērētājiem ir savs viedoklis, es vēlos adekvātu pakalpojumu, ko man diemžēl ir diezgan grūti saņemt neatkarīgi no izdotās naudas.
Offline
grimS
10. Jan 2017, 22:28 #2490

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe


10 Jan 2017, 21:04:45 @Mizx rakstīja:
... Apdrošināšanas un banku bizness iet roku rokā, bankām tak arī grūta dzīve, cenas jāceļ ...

Offline
Logan
28. Jan 2017, 19:03 #2491

Kopš: 17. Jan 2015

Ziņojumi: 69

Braucu ar:

Iesakiet ludzu ka darit. Iebrauca sana un saskadeja kreiso aizmugurejo sparnu un atstaja mazu praktiski neredzamu skrapejumu uz bampera. Tame par remontu sastadita un apstiprinata un var braukt pirmdien remontet. Planota bampera krasosana utt.
Sodien atnacu pie auto un diezgan stipri uzsists pa sparnu un atkal pa bamperu tikai labaja puse aizmugure. Ir piezime no policijas par csn un vainigas puses octa kontakti. Abi negadijumi sobrid ar dazadam apdrosinanas kompanijam.
Ko darit ar bamperu kuru ieplanots krasot pirmdien? Ir iespeja ka es sakuma varu aizbraukt un pieprasit naudu par bamperu, bet pec stundas atdot uz servisu kur jau apstiprinats bampera remonts? Vai ka jarikojas pareizi?

Offline
karlsonss
28. Jan 2017, 19:13 #2492

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

piezvani peedjaai kompaanijai un parasi ko dariit
Offline
Darkman
29. Jan 2017, 09:08 #2493

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32474

Braucu ar: sapņu auto

OCTA atlīdzībām ir kopēja datu bāze, ko uztur LTAB un tā ir pieejama visām OCTA sabiedrībām. Tā ka otrā sabiedrība redzēs, ka uz šo auto jau ir lieta.

-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline
tuno
30. Jan 2017, 21:41 #2494

Kopš: 10. Nov 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 445

Braucu ar: auto

Ja teh-pasē ierakstu sevi kā turētāju = Bmalus būs kā īpašniekam?
Ja sevi kā īpašnieku, un īpašnieku kā turētāju?
kā tad?
Offline
Darkman
31. Jan 2017, 12:55 #2495

Kopš: 16. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 32474

Braucu ar: sapņu auto

Atkarīgs no tā vai īpašnieks fiziska vai juridiska persona.

Īpašnieks fiziska, turētājs fiziska - BM pēc īpašnieka.

Īpašnieks fiziska, turētājs juridiska - BM pēc turētāja.

Īpašnieks juridiska, turētājs fiziska - BM pēc turētāja.

Īpašnieks juridiska, turētājs juridiska - BM pēc turētāja.

[ Šo ziņu laboja Darkman, 31 Jan 2017, 13:47:54 ]



-----------------
https://www.facebook.com/RigaHarleyParty
Offline
switch
12. Feb 2017, 21:05 #2496

Kopš: 12. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 762

Braucu ar: 30

Jautājums par apdrošināšanu- ir saskaņotais un tur viss info izņemot polises numuru jo to 3 nakti dabūt nebija reāli. Vai tur viss gludi būs? Pārējais info ir, paraksti ir, vainīgais savu vainu atzīst...
Offline
Staris
12. Feb 2017, 22:07 #2497

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

1. e.csdd.lv
2. Apdrošinātājiem mēdz būt diennakts tālrunis
3. zvans Policijai un lūgums pateikt numuru.

Viss būs ok!
Offline
switch
12. Feb 2017, 23:31 #2498

Kopš: 12. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 762

Braucu ar: 30

fāk par e.csdd.lv neiedomajos. bet nu otram piparam nebija viņa auto ,bet tēva vai nezinu kaut kāda radinieka.

vainīgajam kompānija BAN.

uzzvanīt policijai un uzprasīt numuru arī neiedomājos. nu teoretiski to viņi paši var apskatīties pie dokumentu kartošanas, jo nu reāli jau 21.gs.. protams, ja gribes.

pats tikai ltab skatijos, cik vareju atrast info... nu arī galva īpaši nestrādāja 3 naktī.
Offline
DrumB
12. Feb 2017, 23:43 #2499

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

E.csdd naktī nevar ieiet, jo tur ir tā nasas parole.
Offline
switch
12. Feb 2017, 23:46 #2500

Kopš: 12. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 762

Braucu ar: 30

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo