Online
Pašreiz BMWPower skatās 223 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
-JUREVICH- | 08. Oct 2018, 21:00 |
#2481
|
| Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
08 Oct 2018, 08:15:06 @makonis7 rakstīja:
kolēģei problēma ar tds polo...
šad tad var pielaist un šad tad nē, bet kad ar vadiem mēģinā tad uzreiz momentāli, no puss apgrieziena aiziet.
aķis?
Tikpat labi var būt ģenerātors nelādē vai sēdina aķi! | Offline | | |
Cibulis | 08. Oct 2018, 21:20 |
#2482
|
| Kopš: 13. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: e36 328
|
08 Oct 2018, 21:00:20 @-JUREVICH- rakstīja:
08 Oct 2018, 08:15:06 @makonis7 rakstīja:
kolēģei problēma ar tds polo...
šad tad var pielaist un šad tad nē, bet kad ar vadiem mēģinā tad uzreiz momentāli, no puss apgrieziena aiziet.
aķis?
Tikpat labi var būt ģenerātors nelādē vai sēdina aķi!
Senča fordam pie vainas bija starteris. Kolīdz pielika vadus, tā aidaho. Jauns aķis vispār neko neizmainīja. | Offline | | |
bmwaddict | 08. Oct 2018, 21:26 |
#2483
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
08 Oct 2018, 21:20:38 @Cibulis rakstīja:
08 Oct 2018, 21:00:20 @-JUREVICH- rakstīja:
08 Oct 2018, 08:15:06 @makonis7 rakstīja:
kolēģei problēma ar tds polo...
šad tad var pielaist un šad tad nē, bet kad ar vadiem mēģinā tad uzreiz momentāli, no puss apgrieziena aiziet.
aķis?
Tikpat labi var būt ģenerātors nelādē vai sēdina aķi!
Senča fordam pie vainas bija starteris. Kolīdz pielika vadus, tā aidaho. Jauns aķis vispār neko neizmainīja.
tavaa tekstaa nav logjikas. vaina visticmaak nebija ne akjii un arii ne starerii bet sliktaa kontaktaa kautkur uz starteri. vienkaarshi paarskruuveejot skruuves defekts izlabojaas. | Offline | | |
Remjanis | 09. Oct 2018, 04:09 |
#2484
|
| Kopš: 31. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 605
Braucu ar: Darba fordu
|
08 Oct 2018, 21:26:37 @bmwaddict rakstīja:
08 Oct 2018, 21:20:38 @Cibulis rakstīja:
08 Oct 2018, 21:00:20 @-JUREVICH- rakstīja:
08 Oct 2018, 08:15:06 @makonis7 rakstīja:
kolēģei problēma ar tds polo...
šad tad var pielaist un šad tad nē, bet kad ar vadiem mēģinā tad uzreiz momentāli, no puss apgrieziena aiziet.
aķis?
Tikpat labi var būt ģenerātors nelādē vai sēdina aķi!
Senča fordam pie vainas bija starteris. Kolīdz pielika vadus, tā aidaho. Jauns aķis vispār neko neizmainīja.
tavaa tekstaa nav logjikas. vaina visticmaak nebija ne akjii un arii ne starerii bet sliktaa kontaktaa kautkur uz starteri. vienkaarshi paarskruuveejot skruuves defekts izlabojaas.
Var gan būt startera vaina-izdilušas bukses,ieēdusies oglīte,apdeguši ievilcēja kontakti... Vismaz četri tādi gadījumi ir bijuši.Protams vēl biežs variants ir masas vads starp motoru un virsbūvi,taču to viegli pārbaudīt ar normāla piepīpējamā krokodila palīdzību. | Offline | | |
bmwaddict | 09. Oct 2018, 10:10 |
#2485
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
09 Oct 2018, 04:09:54 @Remjanis rakstīja:
08 Oct 2018, 21:26:37 @bmwaddict rakstīja:
tavaa tekstaa nav logjikas. vaina visticmaak nebija ne akjii un arii ne starerii bet sliktaa kontaktaa kautkur uz starteri. vienkaarshi paarskruuveejot skruuves defekts izlabojaas.
Var gan būt startera vaina-izdilušas bukses,ieēdusies oglīte,apdeguši ievilcēja kontakti... Vismaz četri tādi gadījumi ir bijuši.Protams vēl biežs variants ir masas vads starp motoru un virsbūvi,taču to viegli pārbaudīt ar normāla piepīpējamā krokodila palīdzību.
paga paga, nejauc dazhaadas lietas, tie ir atshkjiriigi simptomi. ievilceeja kontakti un ogliites nesaaks straadaat no taa ka tu piepiipeesi no veel viena akja. tur bija apgalvojums, ka pieliekot papildus akji mashiina starteejas pec probl. jautaajums ir tikai kaa tiek pielikts papildus akjis - ja ar masu uz motoru tad tieshi taa - probleema aciiredzot sliktaa masas vadaa un nevis starterii.. | Offline | | |
e30fanatic | 09. Oct 2018, 19:01 |
#2486
|
| Kopš: 11. Dec 2010
No: Valmiera
Ziņojumi: 530
Braucu ar: ragavām
| Vai kaads bez spridzinaashanas ir dabuujis aaraa veseli ford galaxy paneli? | Offline | | |
karlitto | 11. Oct 2018, 19:57 |
#2487
|
| Kopš: 22. Jan 2004
Ziņojumi: 832
Braucu ar: LUFTWAFFE, K3
| Kur var saremontēt pakaļējām lukturim sarkano plastmasu? Trīs nelieli gabaliņi izlauzti viens caurums, jādabū atpakaļ vietā, lai smuki. | Offline | | |
Nello | 11. Oct 2018, 21:12 |
#2488
|
| Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| Sakarā ar to, ka ir nepieciešamība pēc ekonomiskāka auto,ir doma par golf mk4 variant tdi ar 4motion.., jo tīri fwd negribās.. Kā ir ar 4motion, nav galvassāpe?
Pēc 8 gadu "kopdzīves" tds apnika... [ Šo ziņu laboja Nello, 11 Oct 2018, 21:13:31 ] | Offline | | |
|
enimaals | 11. Oct 2018, 21:57 |
#2489
|
| Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
|
Lūgums pēc interneta diagnostikas
Audi a6 3.0tdi 2007.g
Garš stāsts kāpēc,bet nopirku bēdu ieleju ar pamatīgu jaudas trūkumu.nu tā ka līdz 3tk rpm knapi uzņem ātrumu.pie 3tk rpm kko sāk braukt kad turba pieslēdzas(kas notiek protams ļoti vēlu)
Sākumā liku aizdomas uz dpf,ko izkodēja un izgriezu.bet vaina nebija tā.bez izmaiņām.(pie tam pilnīgi nekādus logus diagnostika neuzrāda,darbojas viss kam jādarbojas,viss vajadzīgajā diapazonā utt.)
Tad māsters atrada ka sprauslas ir bijušas mainītas un nav piekodētas.kodēšana nedeva rezultātus.
Vienīgais kas ir dīvaini dzinēja vadībā-ja dzinējs strādā tukšgaitā,un tad palielina apgriezienus,air mass rādījums sākumā nokrītās....
Nomainīju gmm.bez rezultātiem.tad restaurēju turbīnu(bija kkas nedaudz trāpījis pa lāpstiņām),pilnīgi bez rezultātiem.
Vēl ir doma par MAP sensoru,iespējams melo,bet maz ticams.
Pie visa šī dzinējs strādā labi,nevibrē,piešķiļas silts un auksts vienlīdz labi,un kā rādītājs-dūmus dabūt nav iespējams.
Varbūt kāds var palīdzēt ar mazu padomu,kur meklēt bēdu?
[ Šo ziņu laboja enimaals, 11 Oct 2018, 21:57:59 ] | Offline | | |
Jonjis | 11. Oct 2018, 22:06 |
#2490
|
| Kopš: 06. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1473
Braucu ar:
| Varbūt problēmas ar mastjer-flomastjer? Un mainam visu pēc kārtas uz klienta rēķina?
Varbūt iedod to auto kādam citam, lai apskatās un iztiksi bez interneta diagnostikas.
----------------- BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw | Offline | | |
amons | 11. Oct 2018, 22:11 |
#2491
|
| Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
| E90 automātam ir jūtams sitiens uzsākot braukt, stāvot ar ieslēgtu drive ilgak par minūti. Pasavot apmēram līdz minūtei šadu problemu nav un ātrumi arī slēdzas gludi. Ja stāvot uz D kaut drusku atlaid bremzes un paripinies minutes laika, tad viss ok. Problema TIKAI tad kad stāvi ilgak par minūti ar ieslēgtu D. Ir kādam pieredze, mainīt eļļu ar filtru un skatīties vai ri izmaiņas, vai uzreiz uz ātrumkāŗbu remontu vest? [ Šo ziņu laboja amons, 11 Oct 2018, 22:11:53 ] | Offline | | |
enimaals | 11. Oct 2018, 22:11 |
#2492
|
| Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
|
11 Oct 2018, 22:06:28 @Jonjis rakstīja:
Varbūt problēmas ar mastjer-flomastjer? Un mainam visu pēc kārtas uz klienta rēķina?
Varbūt iedod to auto kādam citam, lai apskatās un iztiksi bez interneta diagnostikas.
Četri māsteri ir būrušies jau
Tuvākajā laikā darbalaikā nav iespējas tikt uz Rīgu pie Karosa jeb Joniksa.[ Šo ziņu laboja enimaals, 11 Oct 2018, 22:18:56 ] | Offline | | |
enimaals | 11. Oct 2018, 22:45 |
#2493
|
| Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
|
11 Oct 2018, 22:31:27 @flipers rakstīja:
11 Oct 2018, 21:57:33 @enimaals rakstīja:
Lūgums pēc interneta diagnostikas
Audi a6 3.0tdi 2007.g
Garš stāsts kāpēc,bet nopirku bēdu ieleju ar pamatīgu jaudas trūkumu.nu tā ka līdz 3tk rpm knapi uzņem ātrumu.pie 3tk rpm kko sāk braukt kad turba pieslēdzas(kas notiek protams ļoti vēlu)
Sākumā liku aizdomas uz dpf,ko izkodēja un izgriezu.bet vaina nebija tā.bez izmaiņām.(pie tam pilnīgi nekādus logus diagnostika neuzrāda,darbojas viss kam jādarbojas,viss vajadzīgajā diapazonā utt.)
Tad māsters atrada ka sprauslas ir bijušas mainītas un nav piekodētas.kodēšana nedeva rezultātus.
Vienīgais kas ir dīvaini dzinēja vadībā-ja dzinējs strādā tukšgaitā,un tad palielina apgriezienus,air mass rādījums sākumā nokrītās....
Nomainīju gmm.bez rezultātiem.tad restaurēju turbīnu(bija kkas nedaudz trāpījis pa lāpstiņām),pilnīgi bez rezultātiem.
Vēl ir doma par MAP sensoru,iespējams melo,bet maz ticams.
Pie visa šī dzinējs strādā labi,nevibrē,piešķiļas silts un auksts vienlīdz labi,un kā rādītājs-dūmus dabūt nav iespējams.
Varbūt kāds var palīdzēt ar mazu padomu,kur meklēt bēdu?
Ieplūdes kolektorus kāds ir skatījies?
Nē.rītvakar būs jānoņem | Offline | | |
agaFU | 11. Oct 2018, 23:00 |
#2494
|
| Kopš: 21. May 2006
No: Madona
Ziņojumi: 1766
Braucu ar: E91 turrboo
| Servisā salikām Led dienas gaismas. Gaisma laba. Radio neiet,
idejas? | Offline | | |
edzhaans | 11. Oct 2018, 23:03 |
#2495
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
11 Oct 2018, 23:00:50 @agaFU rakstīja:
Servisā salikām Led dienas gaismas. Gaisma laba. Radio neiet,
idejas?
Filtrus salikt. Kaut kā liekas, ka dārgām spuldzēm nevajadzētu tā darīt. | Offline | | |
13lucky | 12. Oct 2018, 10:04 |
#2496
|
| Kopš: 28. May 2018
Ziņojumi: 629
Braucu ar:
|
11 Oct 2018, 22:11:10 @amons rakstīja:
E90 automātam ir jūtams sitiens uzsākot braukt, stāvot ar ieslēgtu drive ilgak par minūti. Pasavot apmēram līdz minūtei šadu problemu nav un ātrumi arī slēdzas gludi. Ja stāvot uz D kaut drusku atlaid bremzes un paripinies minutes laika, tad viss ok. Problema TIKAI tad kad stāvi ilgak par minūti ar ieslēgtu D. Ir kādam pieredze, mainīt eļļu ar filtru un skatīties vai ri izmaiņas, vai uzreiz uz ātrumkāŗbu remontu vest?
Vajag sākt ar adaptācijas noresetošanu un kārbas "gearbox clutch fill pressure" noresetošanu. aizmirsu latviski kā bija. čomam bija baigie sitieni. izārstējām ar kompi un ietaupīja 900e. lai brauc kamēr apstāsies. pagaidām viss labi jau pusgadu | Offline | | |
|
yanjux | 12. Oct 2018, 10:43 |
#2497
|
| Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
|
11 Oct 2018, 23:00:50 @agaFU rakstīja:
Servisā salikām Led dienas gaismas. Gaisma laba. Radio neiet,
idejas?
Kur pirki?
maz gan ticams ka tā būs LED vaina, drīzāk padomju laiku elektroinstalācija.[ Šo ziņu laboja yanjux, 12 Oct 2018, 10:44:19 ] | Offline | | |
-JUREVICH- | 12. Oct 2018, 11:39 |
#2498
|
| Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
11 Oct 2018, 21:57:33 @enimaals rakstīja:
Lūgums pēc interneta diagnostikas
Audi a6 3.0tdi 2007.g
Garš stāsts kāpēc,bet nopirku bēdu ieleju ar pamatīgu jaudas trūkumu.nu tā ka līdz 3tk rpm knapi uzņem ātrumu.pie 3tk rpm kko sāk braukt kad turba pieslēdzas(kas notiek protams ļoti vēlu)
Sākumā liku aizdomas uz dpf,ko izkodēja un izgriezu.bet vaina nebija tā.bez izmaiņām.(pie tam pilnīgi nekādus logus diagnostika neuzrāda,darbojas viss kam jādarbojas,viss vajadzīgajā diapazonā utt.)
Tad māsters atrada ka sprauslas ir bijušas mainītas un nav piekodētas.kodēšana nedeva rezultātus.
Vienīgais kas ir dīvaini dzinēja vadībā-ja dzinējs strādā tukšgaitā,un tad palielina apgriezienus,air mass rādījums sākumā nokrītās....
Nomainīju gmm.bez rezultātiem.tad restaurēju turbīnu(bija kkas nedaudz trāpījis pa lāpstiņām),pilnīgi bez rezultātiem.
Vēl ir doma par MAP sensoru,iespējams melo,bet maz ticams.
Pie visa šī dzinējs strādā labi,nevibrē,piešķiļas silts un auksts vienlīdz labi,un kā rādītājs-dūmus dabūt nav iespējams.
Varbūt kāds var palīdzēt ar mazu padomu,kur meklēt bēdu?
Turbīnas aktuators elekriskais?Līdzīgs scenārijs bija ar touregu,ģeometrija kārās!GMM rādijumi vrbūt krīt dēļ egr!Ir bijis ga pie slodzes egr ceļ vaļā bet tas pie slodzes!Maps uz maziem neparauj zem atmosfēras spiedienu?
| Offline | | |
enimaals | 12. Oct 2018, 12:11 |
#2499
|
| Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
|
12 Oct 2018, 11:39:42 @-JUREVICH- rakstīja:
11 Oct 2018, 21:57:33 @enimaals rakstīja:
Lūgums pēc interneta diagnostikas
Audi a6 3.0tdi 2007.g
Garš stāsts kāpēc,bet nopirku bēdu ieleju ar pamatīgu jaudas trūkumu.nu tā ka līdz 3tk rpm knapi uzņem ātrumu.pie 3tk rpm kko sāk braukt kad turba pieslēdzas(kas notiek protams ļoti vēlu)
Sākumā liku aizdomas uz dpf,ko izkodēja un izgriezu.bet vaina nebija tā.bez izmaiņām.(pie tam pilnīgi nekādus logus diagnostika neuzrāda,darbojas viss kam jādarbojas,viss vajadzīgajā diapazonā utt.)
Tad māsters atrada ka sprauslas ir bijušas mainītas un nav piekodētas.kodēšana nedeva rezultātus.
Vienīgais kas ir dīvaini dzinēja vadībā-ja dzinējs strādā tukšgaitā,un tad palielina apgriezienus,air mass rādījums sākumā nokrītās....
Nomainīju gmm.bez rezultātiem.tad restaurēju turbīnu(bija kkas nedaudz trāpījis pa lāpstiņām),pilnīgi bez rezultātiem.
Vēl ir doma par MAP sensoru,iespējams melo,bet maz ticams.
Pie visa šī dzinējs strādā labi,nevibrē,piešķiļas silts un auksts vienlīdz labi,un kā rādītājs-dūmus dabūt nav iespējams.
Varbūt kāds var palīdzēt ar mazu padomu,kur meklēt bēdu?
Turbīnas aktuators elekriskais?Līdzīgs scenārijs bija ar touregu,ģeometrija kārās!GMM rādijumi vrbūt krīt dēļ egr!Ir bijis ga pie slodzes egr ceļ vaļā bet tas pie slodzes!Maps uz maziem neparauj zem atmosfēras spiedienu?
aktivators elektriskais.to pie turbas restaurācijas saregulēja.egr izkodēts kopā ar dpf.par zem atmosfēru nemācēšu pateikt...māsteram jāprasa. | Offline | | |
sonx33 | 12. Oct 2018, 13:20 |
#2500
|
| Kopš: 08. Sep 2008
Ziņojumi: 2080
Braucu ar: 320d
| kadam ir varianti, kur nopirkt rīga kvadratdzelzi uz metriem, parsvara visur jāņem pilnie 6metri | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|