Autors | Ziņojums |
arizah | 24. Sep 2013, 18:09 |
#2472
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
24 Sep 2013, 17:11:02 bertons rakstīja:
veelreiz atkaartoju - ja pats to visu neesi piedziivojis - seedi biksees un klusee.
Ja negribi, lai cilvēki iesaistās diskusijā, sēdi biksēs un klusē pats! Bet ja tu atļaujies nākt klajā ar paziņojumiem par (citēju) civilās aviācijas INDUSTRIJU un pēctam visiem par nožēlu izrādās, ka tu ATKAL jau runā tikai un vienīgi par savu mazo neapmierināto customer-facing krāniņu un 100 lidojumiem gadā, tad, kā lai tā maigāk pasaka... - neesi tā kā mazliet par daudz no sevis iedomājies?
|
Offline | |
|
arizah | 24. Sep 2013, 18:33 |
#2473
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| es jau zināju, ka tu nevarēsi noturēties neuzbraukt man pretī
Kā jau minēju - Tev bija kaut kas sakāms par INDUSTRIJU un ar INDUSTRIJU saistīti cilvēki tev mēģināja arī kaut ko atbildēt. Tu viņus rupjā veidā atļāvies aizvērt. Ne nu gluži čemodānu krāmētāji tie bija, bet beigās izrādījās, ka tas esi Tu, kuram ir vismazāk ko teikt tieši par industriju un tas tā mazliet smieklīgi Es nelidoju 100 reizes gadā, taču mani māc aizdomas, ka no industrijas saprotu vairāk, kā Tu. Līdzīgi varētu teikt, ka es, piemēram, pienu pērku 200 reizes gadā, taču tas manu sapratni par pienrūpnīecību nav spējis uzlabot ne par kapeiku un es ar to samierinos. |
Offline | |
|
L7 | 24. Sep 2013, 18:53 |
#2474
|
|
Kopš: 19. May 2010
Ziņojumi: 204
Braucu ar:
| Vai ir cerība, ka biļetes uz Ziemassvētkiem šajā sezonā paliks lētākas uz kādu periodu, jeb ir jāpērk nost, kamēr vēl ir? (Eiropas robežās, ar Airbaltic-veidīgajiem un ap 20. decembri)
Varbūt kāds, kam ir sanācis biežāk lidot/pirkt ap Ziemassvētku sezonu, var pakomentēt, kad pirkt biļetes ir visizdevīgāk?[ Šo ziņu laboja L7, 24 Sep 2013, 18:53:48 ] |
Offline | |
|
Edzja | 24. Sep 2013, 19:10 |
#2475
|
|
Kopš: 02. Jun 2005
Ziņojumi: 29025
Braucu ar: sievu :D
| es pirktu tagad, paliks daargaak,ZS ir labs pelnjas laiks. |
Offline | |
|
labaiss | 30. Sep 2013, 15:08 |
#2476
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
30 Sep 2013, 14:14:30 bertons rakstīja:
kapeec pie noseeshanaas autopilotu sleedz aaraa jau kkur 1000-1500 peedu augstumaa nevis teiksim 200, jo ILS paljube taisnaak vada uz skrejcelju
Atkarigs no lidostas, no meteoapstākļiem, no paša pilota...
Patīkamāk tomēr ir nosēsties pēc 'visual approach' |
Offline | |
|
S_2 | 30. Sep 2013, 15:26 |
#2477
|
|
Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 660
Braucu ar: Audi
|
30 Sep 2013, 15:15:20 bertons rakstīja:
tjipa Riigaa nav ILS
RW Length Cover Code ILS
Freq. ILS Cours ILS
18 8351 Asphalt IAO 110.3 180
36 8351 Asphalt IRP 110.3 360
http://www.virtairlines.com/Riga%20Internationa...irport%20%20EVRA
tjipa ir, bet tjipa šobrīd daļēji izslēgts dēļ lidlauka rekonstrukcijas
un man domāt, tavā linkā frekvences tjipa kaut kādas ne tās... |
Offline | |
|
kamikadzemk | 30. Sep 2013, 17:39 |
#2478
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Berton, tā informācija nav visai aktuāla. Ja interesē par Latviju tad jāiet šeit, jāskatās Latvijas AIP un tā supplementi
Dēļ rekonstrukcijas RWY 18 LOC, RWY 36 VOR/DME. Tiek plānots oktobra vidū atpakaļ uz ILS, jo jau tagad rudens miglu dēļ no rītiem ir grūtības ar nosēšanos dēļ minimuma, kurš ar LOC un VOR/DME nav pietiekoši zems.
Par to autopilota atslēgšnu - bieži pilotiem vienkārši patīk veikt nosēšanos pašiem vai arī ir vajadzība koriģēt trajektoriju dēļ augstuma, ātruma. Autopilots nespēs veikt S veida manevru, lai ātrāk zaudētu augstumu
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
Instigater | 06. Oct 2013, 18:06 |
#2479
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Jaunais turboprop Bombardier ir Klusāks un ērtāks par Boeing 737, kur nu vēl fackeri. |
Offline | |
|
|
GF5933 | 06. Oct 2013, 18:18 |
#2480
|
|
Kopš: 07. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: e39, e36, w201
|
06 Oct 2013, 18:06:57 Instigater rakstīja:
Jaunais turboprop Bombardier ir Klusāks un ērtāks par Boeing 737, kur nu vēl fackeri.
Vai tad lido jau? [ Šo ziņu laboja GF5933, 06 Oct 2013, 18:18:39 ] |
Offline | |
|
Instigater | 06. Oct 2013, 18:28 |
#2481
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Jā, vismaz šo nedēļas nogali uz Pēterburgu. Lido jau laikam kādu laiku, jo bija vēl vecais septembra Baltic Lookout numurs tāds pabružāts. |
Offline | |
|
Instigater | 06. Oct 2013, 18:36 |
#2482
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Nebūs gan tā, uz NexGen pasūtījums tikai šī gada martā ir veikts. [ Šo ziņu laboja Instigater, 06 Oct 2013, 18:38:57 ] |
Offline | |
|
GF5933 | 06. Oct 2013, 18:37 |
#2483
|
|
Kopš: 07. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: e39, e36, w201
|
06 Oct 2013, 18:32:35 bertons rakstīja:
Ko juus tur murgojat? jaunaas paaudzes fakeri alja bombardieri jau kaadus 2 gadus lido
Es par pēdējo partiju domāju. Tas ka viņi kā tādi sen lido nevienam nav noslēpums. |
Offline | |
|
GF5933 | 06. Oct 2013, 19:01 |
#2484
|
|
Kopš: 07. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: e39, e36, w201
|
06 Oct 2013, 18:57:11 bertons rakstīja:
06 Oct 2013, 18:36:15 Instigater rakstīja:
Nebūs gan tā, uz NexGen pasūtījums tikai šī gada martā ir veikts.
Vinji pasuutiija CS300 ar reaktiviem matoriem un sanjems vinjus peec paars gadiem. Q400 lido jau gadus divus!
Q400 pēdējā partija atnāca septembra vidū. |
Offline | |
|
Ch | 06. Oct 2013, 19:05 |
#2485
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
06 Oct 2013, 19:01:38 GF5933 rakstīja:
06 Oct 2013, 18:57:11 bertons rakstīja:
06 Oct 2013, 18:36:15 Instigater rakstīja:
Nebūs gan tā, uz NexGen pasūtījums tikai šī gada martā ir veikts.
Vinji pasuutiija CS300 ar reaktiviem matoriem un sanjems vinjus peec paars gadiem. Q400 lido jau gadus divus!
Q400 pēdējā partija atnāca septembra vidū.
Pēdējais Q400 atnāca augusta beigās, viens pats.
Un šogad kopumā floti papildināja četri jauni Q400.
Un q400 kā tāds BT flotē ir jau 3 gadus.[ Šo ziņu laboja Ch, 06 Oct 2013, 19:07:04 ] |
Offline | |
|
Ch | 06. Oct 2013, 19:06 |
#2486
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
06 Oct 2013, 19:04:54 bertons rakstīja:
Ar ko vinjas atshkjiras no vecajaam miskasteem?
Tev kā pasažierim - pa lielam ar neko. |
Offline | |
|
labaiss | 09. Oct 2013, 00:14 |
#2487
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
| Džeki normāli tuvu ''zārka stūrim'' pie FL510
Spied "Play", lai skatītos video! |
Offline | |
|
|
arizah | 09. Oct 2013, 00:55 |
#2488
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| FL530
|
Offline | |
|
labaiss | 09. Oct 2013, 11:43 |
#2489
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
09 Oct 2013, 09:12:44 bertons rakstīja:
Vot godigi - pilotiem vispar savs darbs patik? Imho fun varetu but tikai landing, parejais laiks viss Pagajusonedel sanaca 8 lidojumi un jau chut ne shirmis gaja ciet no visas tas hujnjas. Ja tas jadara 10+ reizes visa muzha garuma....
Patīk! Tas ir dzīvesveids, hobijs, par kuru tev papildus maksā. Domāju, ka visi, vairāk vai mazāk, ir sava veida fanātiķi. Nezinu nevienu, kurš mācās par pilotu vai strādā dēļ ''piķa''. Protams, kā jau gandrīz katrā lietā, ir sava rutīna, bet tā ir tik nenozīmīga uz visa pārējā kopskata. Nav vienādas dienas pilota darbā!
No pasažiera viedokļa, varētu būt tā, kā tu raksti.. |
Offline | |
|
Sandis_UR | 09. Oct 2013, 13:43 |
#2490
|
|
Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
09 Oct 2013, 00:14:47 labaiss rakstīja:
Džeki normāli tuvu ''zārka stūrim'' pie FL510
Spied "Play", lai skatītos video!
Ar to "zārka stūri" domāts augustums?
|
Offline | |
|
JZ | 09. Oct 2013, 14:28 |
#2491
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| ne gluži, tur ir vairākas lietas kopā, palielinoties augstumam samazinās gaisa blīvums un attiecīgi samazinās spārnu celtspēja, un, lai turpinātu turēties gaisā un nekristu, ir vai nu jāpalielina ātrums (lidmašīnas konstrukcija to ierobežo) vai jārauj purns gaisā (kas atkal samazinās ātrumu un novedīs pie tās pašas krišanas), tā ir daļa no flight envelope, katrai lidmašīnai tie parametri ir savādāki |
Offline | |
|