Online

Pašreiz BMWPower skatās 53 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
arizah
24. Sep 2013, 18:09 #2472

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


24 Sep 2013, 17:11:02 bertons rakstīja:
veelreiz atkaartoju - ja pats to visu neesi piedziivojis - seedi biksees un klusee.


Ja negribi, lai cilvēki iesaistās diskusijā, sēdi biksēs un klusē pats! Bet ja tu atļaujies nākt klajā ar paziņojumiem par (citēju) civilās aviācijas INDUSTRIJU un pēctam visiem par nožēlu izrādās, ka tu ATKAL jau runā tikai un vienīgi par savu mazo neapmierināto customer-facing krāniņu un 100 lidojumiem gadā, tad, kā lai tā maigāk pasaka... - neesi tā kā mazliet par daudz no sevis iedomājies?
Offline
arizah
24. Sep 2013, 18:33 #2473

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

es jau zināju, ka tu nevarēsi noturēties neuzbraukt man pretī
Kā jau minēju - Tev bija kaut kas sakāms par INDUSTRIJU un ar INDUSTRIJU saistīti cilvēki tev mēģināja arī kaut ko atbildēt. Tu viņus rupjā veidā atļāvies aizvērt. Ne nu gluži čemodānu krāmētāji tie bija, bet beigās izrādījās, ka tas esi Tu, kuram ir vismazāk ko teikt tieši par industriju un tas tā mazliet smieklīgi Es nelidoju 100 reizes gadā, taču mani māc aizdomas, ka no industrijas saprotu vairāk, kā Tu. Līdzīgi varētu teikt, ka es, piemēram, pienu pērku 200 reizes gadā, taču tas manu sapratni par pienrūpnīecību nav spējis uzlabot ne par kapeiku un es ar to samierinos.
Offline
L7
24. Sep 2013, 18:53 #2474

Kopš: 19. May 2010

Ziņojumi: 204

Braucu ar:

Vai ir cerība, ka biļetes uz Ziemassvētkiem šajā sezonā paliks lētākas uz kādu periodu, jeb ir jāpērk nost, kamēr vēl ir? (Eiropas robežās, ar Airbaltic-veidīgajiem un ap 20. decembri)

Varbūt kāds, kam ir sanācis biežāk lidot/pirkt ap Ziemassvētku sezonu, var pakomentēt, kad pirkt biļetes ir visizdevīgāk?

[ Šo ziņu laboja L7, 24 Sep 2013, 18:53:48 ]

Offline
Edzja
24. Sep 2013, 19:10 #2475

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D

es pirktu tagad, paliks daargaak,ZS ir labs pelnjas laiks.
Offline
labaiss
30. Sep 2013, 15:08 #2476

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


30 Sep 2013, 14:14:30 bertons rakstīja:
kapeec pie noseeshanaas autopilotu sleedz aaraa jau kkur 1000-1500 peedu augstumaa nevis teiksim 200, jo ILS paljube taisnaak vada uz skrejcelju

Atkarigs no lidostas, no meteoapstākļiem, no paša pilota...
Patīkamāk tomēr ir nosēsties pēc 'visual approach'
Offline
S_2
30. Sep 2013, 15:26 #2477

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 660

Braucu ar: Audi


30 Sep 2013, 15:15:20 bertons rakstīja:
tjipa Riigaa nav ILS

RW Length Cover Code ILS
Freq. ILS Cours ILS

18 8351 Asphalt IAO 110.3 180
36 8351 Asphalt IRP 110.3 360

http://www.virtairlines.com/Riga%20Internationa...irport%20%20EVRA


tjipa ir, bet tjipa šobrīd daļēji izslēgts dēļ lidlauka rekonstrukcijas
un man domāt, tavā linkā frekvences tjipa kaut kādas ne tās...
Offline
kamikadzemk
30. Sep 2013, 17:39 #2478

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Berton, tā informācija nav visai aktuāla. Ja interesē par Latviju tad jāiet šeit, jāskatās Latvijas AIP un tā supplementi

Dēļ rekonstrukcijas RWY 18 LOC, RWY 36 VOR/DME. Tiek plānots oktobra vidū atpakaļ uz ILS, jo jau tagad rudens miglu dēļ no rītiem ir grūtības ar nosēšanos dēļ minimuma, kurš ar LOC un VOR/DME nav pietiekoši zems.

Par to autopilota atslēgšnu - bieži pilotiem vienkārši patīk veikt nosēšanos pašiem vai arī ir vajadzība koriģēt trajektoriju dēļ augstuma, ātruma. Autopilots nespēs veikt S veida manevru, lai ātrāk zaudētu augstumu

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Instigater
06. Oct 2013, 18:06 #2479

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Jaunais turboprop Bombardier ir Klusāks un ērtāks par Boeing 737, kur nu vēl fackeri.
Offline
GF5933
06. Oct 2013, 18:18 #2480

Kopš: 07. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: e39, e36, w201


06 Oct 2013, 18:06:57 Instigater rakstīja:
Jaunais turboprop Bombardier ir Klusāks un ērtāks par Boeing 737, kur nu vēl fackeri.


Vai tad lido jau?

[ Šo ziņu laboja GF5933, 06 Oct 2013, 18:18:39 ]

Offline
Instigater
06. Oct 2013, 18:28 #2481

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Jā, vismaz šo nedēļas nogali uz Pēterburgu. Lido jau laikam kādu laiku, jo bija vēl vecais septembra Baltic Lookout numurs tāds pabružāts.
Offline
Instigater
06. Oct 2013, 18:36 #2482

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nebūs gan tā, uz NexGen pasūtījums tikai šī gada martā ir veikts.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 06 Oct 2013, 18:38:57 ]

Offline
GF5933
06. Oct 2013, 18:37 #2483

Kopš: 07. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: e39, e36, w201


06 Oct 2013, 18:32:35 bertons rakstīja:
Ko juus tur murgojat? jaunaas paaudzes fakeri alja bombardieri jau kaadus 2 gadus lido


Es par pēdējo partiju domāju. Tas ka viņi kā tādi sen lido nevienam nav noslēpums.
Offline
GF5933
06. Oct 2013, 19:01 #2484

Kopš: 07. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: e39, e36, w201


06 Oct 2013, 18:57:11 bertons rakstīja:

06 Oct 2013, 18:36:15 Instigater rakstīja:
Nebūs gan tā, uz NexGen pasūtījums tikai šī gada martā ir veikts.


Vinji pasuutiija CS300 ar reaktiviem matoriem un sanjems vinjus peec paars gadiem. Q400 lido jau gadus divus!


Q400 pēdējā partija atnāca septembra vidū.
Offline
Ch
06. Oct 2013, 19:05 #2485

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


06 Oct 2013, 19:01:38 GF5933 rakstīja:

06 Oct 2013, 18:57:11 bertons rakstīja:

06 Oct 2013, 18:36:15 Instigater rakstīja:
Nebūs gan tā, uz NexGen pasūtījums tikai šī gada martā ir veikts.


Vinji pasuutiija CS300 ar reaktiviem matoriem un sanjems vinjus peec paars gadiem. Q400 lido jau gadus divus!


Q400 pēdējā partija atnāca septembra vidū.


Pēdējais Q400 atnāca augusta beigās, viens pats.
Un šogad kopumā floti papildināja četri jauni Q400.

Un q400 kā tāds BT flotē ir jau 3 gadus.

[ Šo ziņu laboja Ch, 06 Oct 2013, 19:07:04 ]

Offline
Ch
06. Oct 2013, 19:06 #2486

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


06 Oct 2013, 19:04:54 bertons rakstīja:
Ar ko vinjas atshkjiras no vecajaam miskasteem?

Tev kā pasažierim - pa lielam ar neko.
Offline
labaiss
09. Oct 2013, 00:14 #2487

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4

Džeki normāli tuvu ''zārka stūrim'' pie FL510
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
arizah
09. Oct 2013, 00:55 #2488

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

FL530

Offline
labaiss
09. Oct 2013, 11:43 #2489

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


09 Oct 2013, 09:12:44 bertons rakstīja:
Vot godigi - pilotiem vispar savs darbs patik? Imho fun varetu but tikai landing, parejais laiks viss Pagajusonedel sanaca 8 lidojumi un jau chut ne shirmis gaja ciet no visas tas hujnjas. Ja tas jadara 10+ reizes visa muzha garuma....

Patīk! Tas ir dzīvesveids, hobijs, par kuru tev papildus maksā. Domāju, ka visi, vairāk vai mazāk, ir sava veida fanātiķi. Nezinu nevienu, kurš mācās par pilotu vai strādā dēļ ''piķa''. Protams, kā jau gandrīz katrā lietā, ir sava rutīna, bet tā ir tik nenozīmīga uz visa pārējā kopskata. Nav vienādas dienas pilota darbā!
No pasažiera viedokļa, varētu būt tā, kā tu raksti..
Offline
Sandis_UR
09. Oct 2013, 13:43 #2490

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


09 Oct 2013, 00:14:47 labaiss rakstīja:
Džeki normāli tuvu ''zārka stūrim'' pie FL510
Spied "Play", lai skatītos video!



Ar to "zārka stūri" domāts augustums?
Offline
JZ
09. Oct 2013, 14:28 #2491

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ne gluži, tur ir vairākas lietas kopā, palielinoties augstumam samazinās gaisa blīvums un attiecīgi samazinās spārnu celtspēja, un, lai turpinātu turēties gaisā un nekristu, ir vai nu jāpalielina ātrums (lidmašīnas konstrukcija to ierobežo) vai jārauj purns gaisā (kas atkal samazinās ātrumu un novedīs pie tās pašas krišanas), tā ir daļa no flight envelope, katrai lidmašīnai tie parametri ir savādāki
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo