Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 196 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
TIINIZ
23. Sep 2013, 12:32 #2461

Kopš: 20. Jul 2004

Ziņojumi: 812

Braucu ar:


21 Sep 2013, 12:11:40 kamikadzemk rakstīja:
Ja par šodienu, tad dēļ laika apstākļiem aizkavēšanās un AB tur nevar vainot.


nē, es tieši runāju par biļetēm, kas sapirktas dažus mēnešus iepriekš. Un kad paliek 1-2 mēneši līdz izlidošanai, tad vai nu atceļ tos reisus vai pārceļ pāris H robežās šurp turp!!! Un tā visu laiku. Laikapstākļus diez vai viņi varēs prognozēt 2 mēnešus iepriekš
Offline
labaiss
24. Sep 2013, 11:59 #2462

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


23 Sep 2013, 12:32:04 TIINIZ rakstīja:

21 Sep 2013, 12:11:40 kamikadzemk rakstīja:
Ja par šodienu, tad dēļ laika apstākļiem aizkavēšanās un AB tur nevar vainot.


nē, es tieši runāju par biļetēm, kas sapirktas dažus mēnešus iepriekš. Un kad paliek 1-2 mēneši līdz izlidošanai, tad vai nu atceļ tos reisus vai pārceļ pāris H robežās šurp turp!!! Un tā visu laiku. Laikapstākļus diez vai viņi varēs prognozēt 2 mēnešus iepriekš

Tieši tā. Tad kad pērc biļetes daudzus mēnešus iepriekš, tad grafiks ir aptuvens. Ir daudz faktori, kas to var izmainīt. Laikapstākļi ne tikai svarīgi no vietas, kur izlido, bet arī pa ceļam un galapunktā. Tehniskas aizķeršanās, kas saistītas ar lidmašīnām, arī lidostām,problēmas, kas saistītas ar ATC , kā arī tas, ka uz reisiem pārdod vairāk biļetes nekā lidmašīnā vietas.
Offline
Vienradzis
24. Sep 2013, 12:48 #2463

Kopš: 21. Mar 2013

Ziņojumi: 2194

Braucu ar:

http://arstechnica.com/tech-policy/2013/09/fina...off-and-landing/
Offline
RVR
24. Sep 2013, 15:17 #2464

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


24 Sep 2013, 10:14:45 bertons rakstīja:
Veciit, civilaa aviaacija ir visnesakaartotaakaa industrija pasaule (vismaz man gruuti iedomaaties kaadu kuraa buutu tik liels bardaks).



Tipisks spriedums no cilvēka, kurš nezin NEKO no tā, kas "lācītim vēderā" un kuram jēdziens "industrija" aprobežojas ar biļetēm, sēdekļiem un kotletēm lidojuma laikā
Offline
labaiss
24. Sep 2013, 15:49 #2465

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


24 Sep 2013, 15:17:21 91 rakstīja:

24 Sep 2013, 10:14:45 bertons rakstīja:
Veciit, civilaa aviaacija ir visnesakaartotaakaa industrija pasaule (vismaz man gruuti iedomaaties kaadu kuraa buutu tik liels bardaks).



Tipisks spriedums no cilvēka, kurš nezin NEKO no tā, kas "lācītim vēderā" un kuram jēdziens "industrija" aprobežojas ar biļetēm, sēdekļiem un kotletēm lidojuma laikā

Precīzi tas, ko gribēju teikt, bet nepateicu, jo kā tur bija no tā teiciena: strīdēties ar muļķi ir bezjēdzīgi, jo strīdoties, tu nonāksi viņa līmenī un beigās viņš ar savu muļķa pieredzi tevi vēl sakaus.
Es gan useri bertons par muļķi nesaucu,jo personīgi nepazīstu, bet tas vienkārši salīdzinājumam, lai saprastu domu par jēgu diskutēt ar tevi.
Skaidrs ir tas, ka tavs redzesloks par aviāciju ir tik plašs, ka nopirkt biļeti, iekāpt un izkāpt no lidmašinas
Par sakārtotību un punktuālitāti aviācijā, iesaku sarunāt ekskursiju uz AB pie mehāniķiem un paskatīties cik tur viss ir nesakārtots un cik liels bardaks tur ir. Domāju, ka uz tādām lietām kā lidojuma plānošana un lidmašīnu iegādes vadmotīvi, vari nekoncentrēties. Tas noteikti būs par sarežģītu, lai saprastu, jo mēs zinām tavu viedokli par to kura būtu piemērotāka lidmašina AB un kādi būtu piemērotāki krēsli
Ceru, ka neuztversi pārāk nopietni un neapvainosies
Offline
labaiss
24. Sep 2013, 15:57 #2466

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


24 Sep 2013, 15:54:51 bertons rakstīja:
Tapeec es uzsveeru customer facing

Man neinteresee kas notiek garaazhaa - es runaaju par aviokompaanijas un klientu attieciibaam un probleeemu risinaashanu, kad lidojumi tiek buutiski kaveeti vai atcelti. un ja 91 vai kaads cits gudrelis shajaa topikaa taadaas situucijaas nav bijis - seediet biksees un kluseejiet pirzhot kreeslaa - diskusija bezjeedziiga.

Konkrētus faktus studijā, konkrētu aviokompāniju, konkrēti kādā klasē lido, uz kādiem nosacījumiem paraksties pērkot biļeti utt!!!
Offline
labaiss
24. Sep 2013, 16:11 #2467

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


24 Sep 2013, 16:01:26 user rakstīja:

24 Sep 2013, 15:49:43 labaiss rakstīja:
Skaidrs ir tas, ka tavs redzesloks par aviāciju ir tik plašs, ka nopirkt biļeti, iekāpt un izkāpt no lidmašinas


pēc būtības tas ir tieši tas, kas klientam ir jādara un kas klientam ir jāvērtē!


Piekrītu! Bet nevaram turpināt tālāk diskusiju, kamēr nav zināms, kas tieši šajā kientu apkalpošanā nav sakārtots un kas tieši skaitās bardaks!? Tas, ka tiek atcelti lidojumi un izmainīts reisu laiks ir atkarīgs no augstākminētajiem faktoriem kā arī drošības. Bieži vien klienti paši neiepazīstas ar nosacījumiem par reisu maiņām vai naudas atgriešanu par biļeti vai kompensācijām...tā jau ir viņu pašu vaina, nevis nesakārtotība aviācijā.
Offline
labaiss
24. Sep 2013, 17:01 #2468

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


24 Sep 2013, 16:51:45 bertons rakstīja:

24 Sep 2013, 15:57:48 labaiss rakstīja:

24 Sep 2013, 15:54:51 bertons rakstīja:
Tapeec es uzsveeru customer facing

Man neinteresee kas notiek garaazhaa - es runaaju par aviokompaanijas un klientu attieciibaam un probleeemu risinaashanu, kad lidojumi tiek buutiski kaveeti vai atcelti. un ja 91 vai kaads cits gudrelis shajaa topikaa taadaas situucijaas nav bijis - seediet biksees un kluseejiet pirzhot kreeslaa - diskusija bezjeedziiga.

Konkrētus faktus studijā, konkrētu aviokompāniju, konkrēti kādā klasē lido, uz kādiem nosacījumiem paraksties pērkot biļeti utt!!!


tu vispaar saproti, par ko ir runa? kaada klase, kaadi nosaaciijumi? kad Frankurtee piemeeram LH vienlaiciigi atcelj 5 lidojumus, visi pusdienu kaa minimums staav un smird lielaa baraa neatkariigi no klases un biljeshu pirkshanas nosaciijumiem.

Haha biznesa un pirmā klases pasažieri noteikti nestāv un nesmird vienā barā ar ekonomiskās klases pasažieriem
Kas tur tieši ir nesakārtots? Ja kādu iemeslu dēļ nav iespējams lidot, tad loģiski, ka jāgaida.
Tu reālus faktus nosauc nevis te bļausties!
Offline
Vienradzis
24. Sep 2013, 17:20 #2469

Kopš: 21. Mar 2013

Ziņojumi: 2194

Braucu ar:


24 Sep 2013, 16:01:26 user rakstīja:

24 Sep 2013, 15:49:43 labaiss rakstīja:
Skaidrs ir tas, ka tavs redzesloks par aviāciju ir tik plašs, ka nopirkt biļeti, iekāpt un izkāpt no lidmašinas


pēc būtības tas ir tieši tas, kas klientam ir jādara un kas klientam ir jāvērtē!


Kad tas red bull vecis leeca no stratosfeeras es arii domaaju nahuj tur tik ilgi jaachammaajas! Sen jau vareeja izlekt bet nee dara kaut kaadu huinju kameer visa pasaule kaa taadi lohi skataas un gaida! Tobriid es arii veerteeju to kas skatiitaajam jaaveertee bet man nav iluuziju ka mans viedoklis ir kaut par 1% kompetents!
Offline
hronists
24. Sep 2013, 17:27 #2470

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


24 Sep 2013, 17:20:32 Vienradzis rakstīja:

Kad tas red bull vecis leeca no stratosfeeras es arii domaaju nahuj tur tik ilgi jaachammaajas! Sen jau vareeja izlekt bet nee dara kaut kaadu huinju kameer visa pasaule kaa taadi lohi skataas un gaida! Tobriid es arii veerteeju to kas skatiitaajam jaaveertee bet man nav iluuziju ka mans viedoklis ir kaut par 1% kompetents!


nu tur jau skaidrs, ka visi lohi bija
Offline
labaiss
24. Sep 2013, 17:47 #2471

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


24 Sep 2013, 17:11:02 bertons rakstīja:
Davai nedirs ja nezini. Biznesa rindaa jebkursh var tikt - visaadi frekvent flaijeri, senatori, vecaaki ar beerniem utt. Esmu pats tam visam entaas reizes gaajis cauri.

Kas nesakaartots - piemeeeram, iespeeja paarbukot momentaali pasham internetaa nevis stundaam ilgi niikt service centraa

[img]img[/img]

veelreiz atkaartoju - ja pats to visu neesi piedziivojis - seedi biksees un klusee.

Ko nozīmē pārbukot momentāni pašam? Viss tiek plānots un ja katrs kaut ko momentāni pārbukotu, tad rastos haoss. Nav pašam viss jāpiedzīvo, lai saprastu lietas. Ir cilvēki, kuri zinot tikai vienu faktu, spriež par visu sistēmu kopumā, bet ir tādi ,kas to pieņm un patur prātā, ka pastāv vēl daudz un dažādi citi faktori. Tu esi ''parastais'' pasažieris, līdz ar to tev jārēķinās ar zināmām neērtībām. Tajā gadījumā tu esi atkarīgs no nosacījumiem, kādus piedāvā aviokompānija. Ja tev tādi neapmierina, tad tev ir jāmaksā vairāk un jāizvēlas augstāka klase, kur iespējams pašam kaut ko noteikt un mainīt un ''momentāni nobukot''.
Es jau laikam pats atkāpos no saviem vārdiem, taču tracinā tādi cilvēki, kas bļauj, ka viss slikti un viss ir sūds, neko daudz nezinot!
Beidzu diskusiju

[ Šo ziņu laboja labaiss, 24 Sep 2013, 17:50:52 ]

Offline
arizah
24. Sep 2013, 18:09 #2472

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


24 Sep 2013, 17:11:02 bertons rakstīja:
veelreiz atkaartoju - ja pats to visu neesi piedziivojis - seedi biksees un klusee.


Ja negribi, lai cilvēki iesaistās diskusijā, sēdi biksēs un klusē pats! Bet ja tu atļaujies nākt klajā ar paziņojumiem par (citēju) civilās aviācijas INDUSTRIJU un pēctam visiem par nožēlu izrādās, ka tu ATKAL jau runā tikai un vienīgi par savu mazo neapmierināto customer-facing krāniņu un 100 lidojumiem gadā, tad, kā lai tā maigāk pasaka... - neesi tā kā mazliet par daudz no sevis iedomājies?
Offline
arizah
24. Sep 2013, 18:33 #2473

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

es jau zināju, ka tu nevarēsi noturēties neuzbraukt man pretī
Kā jau minēju - Tev bija kaut kas sakāms par INDUSTRIJU un ar INDUSTRIJU saistīti cilvēki tev mēģināja arī kaut ko atbildēt. Tu viņus rupjā veidā atļāvies aizvērt. Ne nu gluži čemodānu krāmētāji tie bija, bet beigās izrādījās, ka tas esi Tu, kuram ir vismazāk ko teikt tieši par industriju un tas tā mazliet smieklīgi Es nelidoju 100 reizes gadā, taču mani māc aizdomas, ka no industrijas saprotu vairāk, kā Tu. Līdzīgi varētu teikt, ka es, piemēram, pienu pērku 200 reizes gadā, taču tas manu sapratni par pienrūpnīecību nav spējis uzlabot ne par kapeiku un es ar to samierinos.
Offline
L7
24. Sep 2013, 18:53 #2474

Kopš: 19. May 2010

Ziņojumi: 204

Braucu ar:

Vai ir cerība, ka biļetes uz Ziemassvētkiem šajā sezonā paliks lētākas uz kādu periodu, jeb ir jāpērk nost, kamēr vēl ir? (Eiropas robežās, ar Airbaltic-veidīgajiem un ap 20. decembri)

Varbūt kāds, kam ir sanācis biežāk lidot/pirkt ap Ziemassvētku sezonu, var pakomentēt, kad pirkt biļetes ir visizdevīgāk?

[ Šo ziņu laboja L7, 24 Sep 2013, 18:53:48 ]

Offline
Edzja
24. Sep 2013, 19:10 #2475

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D

es pirktu tagad, paliks daargaak,ZS ir labs pelnjas laiks.
Offline
labaiss
30. Sep 2013, 15:08 #2476

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


30 Sep 2013, 14:14:30 bertons rakstīja:
kapeec pie noseeshanaas autopilotu sleedz aaraa jau kkur 1000-1500 peedu augstumaa nevis teiksim 200, jo ILS paljube taisnaak vada uz skrejcelju

Atkarigs no lidostas, no meteoapstākļiem, no paša pilota...
Patīkamāk tomēr ir nosēsties pēc 'visual approach'
Offline
S_2
30. Sep 2013, 15:26 #2477

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 660

Braucu ar: Audi


30 Sep 2013, 15:15:20 bertons rakstīja:
tjipa Riigaa nav ILS

RW Length Cover Code ILS
Freq. ILS Cours ILS

18 8351 Asphalt IAO 110.3 180
36 8351 Asphalt IRP 110.3 360

http://www.virtairlines.com/Riga%20Internationa...irport%20%20EVRA


tjipa ir, bet tjipa šobrīd daļēji izslēgts dēļ lidlauka rekonstrukcijas
un man domāt, tavā linkā frekvences tjipa kaut kādas ne tās...
Offline
kamikadzemk
30. Sep 2013, 17:39 #2478

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Berton, tā informācija nav visai aktuāla. Ja interesē par Latviju tad jāiet šeit, jāskatās Latvijas AIP un tā supplementi

Dēļ rekonstrukcijas RWY 18 LOC, RWY 36 VOR/DME. Tiek plānots oktobra vidū atpakaļ uz ILS, jo jau tagad rudens miglu dēļ no rītiem ir grūtības ar nosēšanos dēļ minimuma, kurš ar LOC un VOR/DME nav pietiekoši zems.

Par to autopilota atslēgšnu - bieži pilotiem vienkārši patīk veikt nosēšanos pašiem vai arī ir vajadzība koriģēt trajektoriju dēļ augstuma, ātruma. Autopilots nespēs veikt S veida manevru, lai ātrāk zaudētu augstumu

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Instigater
06. Oct 2013, 18:06 #2479

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Jaunais turboprop Bombardier ir Klusāks un ērtāks par Boeing 737, kur nu vēl fackeri.
Offline
GF5933
06. Oct 2013, 18:18 #2480

Kopš: 07. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: e39, e36, w201


06 Oct 2013, 18:06:57 Instigater rakstīja:
Jaunais turboprop Bombardier ir Klusāks un ērtāks par Boeing 737, kur nu vēl fackeri.


Vai tad lido jau?

[ Šo ziņu laboja GF5933, 06 Oct 2013, 18:18:39 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo