Online
Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika IV
Autors | Ziņojums |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12889
Braucu ar: eFku
|
19 Jul 2021, 10:28:42 @Nixx rakstīja:
Kas jums visiem ir par Amsterdamas fetišu ? Kāda dārzeņa vārdā mums būtu jāņem par piemēru valsts, kurai ir 2 X mazāka teritorija un 5 X lielāks iedzīvotāju skaits ? Un piķis vsp kā jūras sūdi
Nafigam mums te Latvijā vajag sadzīties pilsētās un pēc tam risināt urbanizācijas problēmas ?
Ja man būtu teikšana, kolchoznieku ministriju pārceltu uz Jelgavu, aizsardzību - Lielvārdē, utt
Labs piemērs - RTU
nu nakuj Tu te lien? sip no savas maarupes uz otru pusi.
| Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22258
Braucu ar: RVR
| Mārupe arī pēc gada būs pilsēta, pilnīgi oficiāli
| Offline | | |
mizerss | | Kopš: 27. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 751
Braucu ar:
|
19 Jul 2021, 11:42:59 @Arturiks rakstīja:
Pilsēta cilvēkiem – “cilvēki pieraduši braukt uz veikalu 3 km attālumā ar mašīnu.” Ak šie izlaistie cilvēki, kas negrib 3km (vismaz 30 min) nest savus iepirkumus + venden vai sešpakas ar dzeramo ūdeni uz mājām.
https://youtu.be/85ptOZdtzCU
Esmu redzējis arī dzīvē. Tas ir psc, vest savu sievieti finiera kastē. | Offline | | |
m8archa | | Kopš: 28. Dec 2009
Ziņojumi: 1081
Braucu ar: Zirdzinnu
| Pilsēta dalbajobiem.. principā, nākamajās vēlēšanās varētu uzvarēt tas, kurš apsola visu šito stabiņu huiņu izravēt. | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9023
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
19 Jul 2021, 12:14:27 @mizerss rakstīja:
19 Jul 2021, 11:42:59 @Arturiks rakstīja:
Pilsēta cilvēkiem – “cilvēki pieraduši braukt uz veikalu 3 km attālumā ar mašīnu.” Ak šie izlaistie cilvēki, kas negrib 3km (vismaz 30 min) nest savus iepirkumus + venden vai sešpakas ar dzeramo ūdeni uz mājām.
https://youtu.be/85ptOZdtzCU
Esmu redzējis arī dzīvē. Tas ir psc, vest savu sievieti finiera kastē.
Katram ir savs redzējums par dzīvi, kā to vēlas realizēt -
a) kāds vēlas pārvietoties komfortā visos gadalaikos lai neslīst un nesnieg uz galvas, lai nav jāsvīst 2 minūtes pēc iziešanas no mājas) no/uz darbu, uz veikalu, vest savus bērnus uz skolu, doties ar auto ārpus pilsētas brīvdienās, darba dienās atrast iespēju to turēt pie mājas, saulainās dienās izbraukt ar ričuku, skūteri vai moci (kas asi noregulēto vegānu dzirdi nedrīkstētu traumēt), bet nedarīt to aukstās/slapjās/+32 grādu dienās (jo kādēļ, lai kāds pats sev to nodarītu brīvprātīgi?).
b) visos gadalaikos pedālēties, vai ārā ir 0 grādi un slapjš sniegs, vai arī +33 grādi, bērnus vest koka kastē, kamēr bērni ir skolā, koka kastē iesēdināt sievu un venden uzkrāmēt viņai klēpī, ārpus pilsētas nebraukt, jo nav mašīnas un centrā tāpat ir idille, var normāli parkā nokrist zālīte, izģērbties un pasūkt savu piparmētru vegānisko latti.
Nav tikai skaidrs, kādēļ a variantu sauc par padomju savienības sabiedrības paliekām, bet b variants ir way to go. Drīzāk izskatās, ka tautieši ar varu mēģina uzspiest paši sev sūdīgākus dzīves apstākļus slavinot tos ar rozā brillēm. | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9023
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
19 Jul 2021, 13:10:12 @odiumz rakstīja:
19 Jul 2021, 11:42:59 @Arturiks rakstīja:
Pilsēta cilvēkiem – “cilvēki pieraduši braukt uz veikalu 3 km attālumā ar mašīnu.” Ak šie izlaistie cilvēki, kas negrib 3km (vismaz 30 min) nest savus iepirkumus + venden vai sešpakas ar dzeramo ūdeni uz mājām.
Esmu tālu no politikas, cenšos tur degunu nebāzt un sekoju līdzi ļoti virspusēji, lai nebūtu jābojā nervi, bet nu šis pajols ir vienkārši augstākā debilizācijas pakāpe. Kāds var 3 vārdos pastāstīt kādā bezsakarā viņiem ar to biedrību ir izdevies iebāzt savu hipsteru loģiku tik tālu, ka tiek reāli čakarēta satiksmes infrastruktūra?
Kā viņi to sauc - gājēju drošība, DROŠĪBA! Iekšlietu ministrijas statistika saka, ka tie palīdz! Kaut gan CSDD statistika saka pretējo... Tieši tāpat kā nekur nav redzēta statistika par notriektajiem gājājiem uz konkrētajiem krustojumiem, kas ir sajāti.
Problēma ir, bet vai uz tērbatas ielas un baznīcas ielas? Apšaubu, drīzāk mikrorajonos.
Stabiņi ar 30cm attālumu viens no otra, piemēram, jaunciema gatve? cilvēku drošībai! Un nē, tas nav lai nozagtu (kā citādāk tādu debīlismu var izskaidrot), tikai drošībai.
Šajā visā var vilkt tikai paralēlas ar dominējošo pakaļpiedziņas varu, kas nenoliedzami darbojas vienā virzienā - bērnu vedēji ar kasti, nedeļu garais praids ar tiešo translāciju, noteikti ir vēl kas nenosaukts un 100% nākotnē vēl līdis ārā kādas eiropejiskas iniciatīvas. | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1690
Braucu ar: 81
|
19 Jul 2021, 13:15:49 @Arturiks rakstīja:
19 Jul 2021, 12:14:27 @mizerss rakstīja:
19 Jul 2021, 11:42:59 @Arturiks rakstīja:
Pilsēta cilvēkiem – “cilvēki pieraduši braukt uz veikalu 3 km attālumā ar mašīnu.” Ak šie izlaistie cilvēki, kas negrib 3km (vismaz 30 min) nest savus iepirkumus + venden vai sešpakas ar dzeramo ūdeni uz mājām.
https://youtu.be/85ptOZdtzCU
Esmu redzējis arī dzīvē. Tas ir psc, vest savu sievieti finiera kastē.
Katram ir savs redzējums par dzīvi, kā to vēlas realizēt -
a) kāds vēlas pārvietoties komfortā visos gadalaikos lai neslīst un nesnieg uz galvas, lai nav jāsvīst 2 minūtes pēc iziešanas no mājas) no/uz darbu, uz veikalu, vest savus bērnus uz skolu, doties ar auto ārpus pilsētas brīvdienās, darba dienās atrast iespēju to turēt pie mājas, saulainās dienās izbraukt ar ričuku, skūteri vai moci (kas asi noregulēto vegānu dzirdi nedrīkstētu traumēt), bet nedarīt to aukstās/slapjās/+32 grādu dienās (jo kādēļ, lai kāds pats sev to nodarītu brīvprātīgi?).
b) visos gadalaikos pedālēties, vai ārā ir 0 grādi un slapjš sniegs, vai arī +33 grādi, bērnus vest koka kastē, kamēr bērni ir skolā, koka kastē iesēdināt sievu un venden uzkrāmēt viņai klēpī, ārpus pilsētas nebraukt, jo nav mašīnas un centrā tāpat ir idille, var normāli parkā nokrist zālīte, izģērbties un pasūkt savu piparmētru vegānisko latti.
Nav tikai skaidrs, kādēļ a variantu sauc par padomju savienības sabiedrības paliekām, bet b variants ir way to go. Drīzāk izskatās, ka tautieši ar varu mēģina uzspiest paši sev sūdīgākus dzīves apstākļus slavinot tos ar rozā brillēm.
Tas Oto Ozols ir otra galījība, kurš izvēlies sev paņemt ekstrēmo dzīvesstilu - viņu nevajag uztvert par normu.
Skaties kā gribi, bet pilsētā (nevis mazpilsētā) vienmēr būs hierarhija: kājāmgājēji > velo > sabiedriskais > personīgais autotransports > kravas auto. Visu, kas ir zem sabiedriskā transporta upurēs lai padarītu pirmās trīs transporta formas ērtākas, drošākas, un ātrākas.
Nav iespējams visu transporta plūsmu nodrošināt ar personīgo transportu - tas ir skaļš, netīrs (gan izplūdes gāzes, gan riepu/bremžu putekļi), bīstamāks par pārējām formām, un aizņem ļoti daudz vietas (gan uz ceļa, gan stāvvietās). Ja kāds sev prātā redz sev utopiju, ka tagad visi laimīgi braukās ar savu privāto transportu (tikai vajag nabagiem saņemties lai var atļauties nopirkt sev auto) ir vienkārši stulbs. Nevienā lielā un blīvi apbūvētā pilsētā tas nestrādā - parēķiniet paši cik daudz stāvvietas vajadzētu (gan pie mājām, gan birojiem), ja uz katru pilngadīgo pilsētas iedzīvotāju ir vismaz viens auto.
Par pārvietošanos pilsētā:
- Bērnus uz skolu var aizvest kājām (jo centrā ir daudz skolas/bērnudārzi);
- Arī uz darbu var iet ar kājām (tieši tāpat kā uz pusdienām ar koleģiem/partneriem ej ar kājām) - ja jāsoļo ilgāk par 15min, tad pabrauc dažas pieturas ar sabiedrisko (kam vajadzētu būt attīstītam);
- Par iepirkšanos piekrītu - aizbrauc ar auto uz veikalu pakaļ (vai pasūti piegādi uz mājām);
- Brīvdienu izbraucieniem privātais auto (vai carsharing).
Un uz ģimeni ir viens auto, kas tiek izmantots iepirkumiem, tālākiem braucieniem (vai braukšanai uz darbu ārpus centra).
Pilsētas centrā cilvēki izvēlas dzīvot tieši tāpēc, ka lielākā daļa vajadzību ir sasniedzama 15min attālumā (veikali, kafejnīcas, restorāni, izklaide, skolas/bērnudārzi), vai nu ar kājām vai sabiedrisko transportu. Ja gribi katru dienu uz darbu braukāt ar auto, tad centrs nekad nebūs priekš Tevis. | Offline | | |
lurkersgonnalurk | | Kopš: 14. Dec 2020
Ziņojumi: 1070
Braucu ar: cietu seju
|
16 Jul 2021, 14:04:42 @kaprons rakstīja:
kautkur lasīju stabiņus nokrustītus par staķīšiem
manuprāt, ļoti veiksmīgi un skan tā mīļi
un arī asprātīgi, jo pirmā zilbe sakrīt ar aktuālā mēra uzvārdu
Piemēri.
Uzbraucu staķītim
Nolauzu staķīti
Paklupu aiz staķīša
Potenciāli maldinošs termins
Daudziem, mani ieskaitot, "staķiks" joprojām nozīmē "cirkuli" | Offline | | |
|
lurkersgonnalurk | | Kopš: 14. Dec 2020
Ziņojumi: 1070
Braucu ar: cietu seju
|
16 Jul 2021, 15:18:34 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:04:18 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 14:43:45 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 14:16:20 @Nixx rakstīja:
Es atkal nesaprotu, ja paši atzina, ka liela daļa to "uzlabojumu" ir sūdz, kāpēc tos tik pat strauji nevar novākt ? Ko gaida ??!!
Neviens nekad nav teicis "lielākā daļa", un tā arī nebūtu patiesība.
Reāla laža bija Vācieša ielā, nekas vairāk nav dzirdēts. Un tur arī visu sakārtoja.
Sakārtoja ko ?
Šorīt braucu. Joprojām tie sūdi tur mētājās
Vai gribi teikt, ka tā kā tagad ir - tā būs permanenti ?
Noņēma tos stabiņus, kuri traucēja ST nogriešanos pa kreisi.
Viss bēda sākās ar autocentrisku domāšanu.
Lai ļautu raitāk pilsētā iebraukt Mārupes privātmāju cienītājiem, RD atsavināja daļu privātīpašuma un izbūvēja nogriešanās joslu.
Tad saprata, ka LVS neļauj izbūvēt neregulējamas gājēju pārejas pāri vairāk nekā 2 joslām.
Luksoforiem naudas nav, pāreju likvidēt arī vairs īsti nevar - plānošanas dokumentus lēnām spiež ievērot, tad nu stabiņi bija lētākais risinājums problēmai, kuru radīja pārlieka izdabāšana autovadītāju ērtībām.
Kāpēc tur nevarēja izbūvēt regulējamu pāreju? | Offline | | |
lurkersgonnalurk | | Kopš: 14. Dec 2020
Ziņojumi: 1070
Braucu ar: cietu seju
|
16 Jul 2021, 16:00:45 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:58:28 @Mikels rakstīja:
16 Jul 2021, 15:45:45 @Lala rakstīja:
.. Pa ietvēm atļāva braukt ..
nevis atļāva braukt velo pa ietvēm,bet pateica,ka jābrauc ir pa ielu,bet pa ietvi var braukt tikai izņēmuma gadījumos
Es par daudz senāku vēsturi.
Par cik senāku? PSRS vai tad nebija atļauts braukt ar velo pa ietvi? Vai bija atļauts tikai bērniem? | Offline | | |
lurkersgonnalurk | | Kopš: 14. Dec 2020
Ziņojumi: 1070
Braucu ar: cietu seju
|
19 Jul 2021, 11:42:59 @Arturiks rakstīja:
Ak šie izlaistie cilvēki, kas negrib 3km (vismaz 30 min) nest savus iepirkumus + venden vai sešpakas ar dzeramo ūdeni uz mājām.
Ak šie nabaga mārketinga upuri, kuri grib nest (vai vest) dzeramo ūdeni no veikala, nevis ar vieglu rokas kustību atgriezt krānu | Offline | | |
lurkersgonnalurk | | Kopš: 14. Dec 2020
Ziņojumi: 1070
Braucu ar: cietu seju
|
18 Jul 2021, 13:05:27 @shirminieks rakstīja:
18 Jul 2021, 12:27:50 @DeeCee rakstīja:
Lietām ir secība, sākumā jānovelk bikses, tad jādirš, sākumā jāuztaisa apbraukšanas iespējas un jānodrošina sabiedriskais, tad jāmet auto ārā no centra, pilsēta klauniem abās situācijās rīkojas pretēji
Divas lietas tomēr jārisina pirms tam:
- Gaisa kvalitāte centrā (Valdemāra/Čaka ielas);
- Satiksmes drošība velosipēdistiem.
Otrais risinājums pats samazinās auto skaitu ielās (vairāk velosipedisti / elektroskūteristi).
Pēc grāmatas - jā, bet neaizmirsti, ka:
1) Mārupes/Ādažu/Babītes/Baložu utt braucēji uz velo/skūteriem nepārsēdīsies.
2) Ja "velosipēdistu drošībai" uztaisām tādu Čaka ielas velojoslu, auto caurlaidību šādi samazinot 2x, daļa Purvciema varbūt pārsēžas no auto uz velo, bet ar to nepietiek, lai auto skaits uz ielas samazinātos 2x.
Galvenie "ieguvumi" ir korķis, kurš bojā gaisa kvalitāti, un kurā sēž arī tavā ieskatā prioritārais sabiedriskais. | Offline | | |
lurkersgonnalurk | | Kopš: 14. Dec 2020
Ziņojumi: 1070
Braucu ar: cietu seju
|
19 Jul 2021, 13:48:04 @shirminieks rakstīja:
Tas Oto Ozols ir otra galījība, kurš izvēlies sev paņemt ekstrēmo dzīvesstilu - viņu nevajag uztvert par normu.
Skaties kā gribi, bet pilsētā (nevis mazpilsētā) vienmēr būs hierarhija: kājāmgājēji > velo > sabiedriskais > personīgais autotransports > kravas auto. Visu, kas ir zem sabiedriskā transporta upurēs lai padarītu pirmās trīs transporta formas ērtākas, drošākas, un ātrākas.
Nav iespējams visu transporta plūsmu nodrošināt ar personīgo transportu - tas ir skaļš, netīrs (gan izplūdes gāzes, gan riepu/bremžu putekļi), bīstamāks par pārējām formām, un aizņem ļoti daudz vietas (gan uz ceļa, gan stāvvietās). Ja kāds sev prātā redz sev utopiju, ka tagad visi laimīgi braukās ar savu privāto transportu (tikai vajag nabagiem saņemties lai var atļauties nopirkt sev auto) ir vienkārši stulbs. Nevienā lielā un blīvi apbūvētā pilsētā tas nestrādā - parēķiniet paši cik daudz stāvvietas vajadzētu (gan pie mājām, gan birojiem), ja uz katru pilngadīgo pilsētas iedzīvotāju ir vismaz viens auto.
Par pārvietošanos pilsētā:
- Bērnus uz skolu var aizvest kājām (jo centrā ir daudz skolas/bērnudārzi);
- Arī uz darbu var iet ar kājām (tieši tāpat kā uz pusdienām ar koleģiem/partneriem ej ar kājām) - ja jāsoļo ilgāk par 15min, tad pabrauc dažas pieturas ar sabiedrisko (kam vajadzētu būt attīstītam);
- Par iepirkšanos piekrītu - aizbrauc ar auto uz veikalu pakaļ (vai pasūti piegādi uz mājām);
- Brīvdienu izbraucieniem privātais auto (vai carsharing).
Un uz ģimeni ir viens auto, kas tiek izmantots iepirkumiem, tālākiem braucieniem (vai braukšanai uz darbu ārpus centra).
Pilsētas centrā cilvēki izvēlas dzīvot tieši tāpēc, ka lielākā daļa vajadzību ir sasniedzama 15min attālumā (veikali, kafejnīcas, restorāni, izklaide, skolas/bērnudārzi), vai nu ar kājām vai sabiedrisko transportu. Ja gribi katru dienu uz darbu braukāt ar auto, tad centrs nekad nebūs priekš Tevis.
Piekrītu tev par pārējo, bet:
Afaik velo nav prioritārs pār sabiedrisko "pareizās" pilsētās. Ja nejaucu, kaut kur šajā video tiek demonstrēta luksoforu prioritāte tramvajam Amsterdamā:
https://www.youtube.com/watch?v=42oQN7fy_eM
Tikmēr Rīgā - 30km/h tramvajam Barona ielā
Un tāda lieta kā kopējas sabiedriskā un velo joslas varbūt ir ok mazās ielās, kur sabiedriskais tikuntā nebrauktu ātri, lokāliem sabiedriskā maršrutiem.
Vai kopēja sabiedriskā un velo josla ir ok, piemēram, Avotu ielā - nez, man reti gadās tur braukt ar jebko, bet pieļauju, ka tur gadās velo braucēji, kuri velkas uz 10km/h un kavē trolejbusu.
Par bērniem uz skolām kājām: Rīgā centrā ir dažas prestižas skolas, kurās mācās, ja nekļūdos (procentus nezinu) ievērojama daļa bērnu, kas dzīvo latvian dream success suburbijā. Kā panākt, lai viņi netiktu vadāti uz skolām ar auto? Aizliegt šajās skolās uzņemt bērnus, kas nedzīvo centrā, vai pārcelt šīs skolas ārpus centra nez vai būs viegli un labi risinājumi Iespējams, nāktu par labu ātrāks un ērtāks sabiedriskais uz centru no tās daļas suburbijas, no kuras jēdzīga sabiedriskā nav. Kur tāds ir, skolnieki, šķiet, ar to labprāt brauc - 4. autobusā ir redzēts daudz skolnieku, kā izskatās, uz Imantas un Āgenskalna (varbūt arī centra) skolām no Babītes un Piņķiem. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6688
Braucu ar: E34
|
19 Jul 2021, 13:01:38 @Nixx rakstīja:
Diemžēl Rygā ir dažas republikas iestādes, tāpēc pavisam bez tās apmeklēšanas man dzīvot nesanāks.
Ja nu tas kādu ļoti satrauc - vienā no tādām iestādēm strādā mana sieva, viņa arī turpinās vest bērnus uz skolu
- Tamdēļ jau nebūs populāri ieviest iebraukšanas maksu, jo sev par sliktu ko tādu nedarīs.
+ Varētu virzīties straujāk EV ieviešana, jo publika ir maksātspējīga un zilie numuri brauktu iekšā for free. | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1690
Braucu ar: 81
|
19 Jul 2021, 16:01:23 @lurkersgonnalurk rakstīja:
Par bērniem uz skolām kājām: Rīgā centrā ir dažas prestižas skolas, kurās mācās, ja nekļūdos (procentus nezinu) ievērojama daļa bērnu, kas dzīvo latvian dream success suburbijā. Kā panākt, lai viņi netiktu vadāti uz skolām ar auto? Aizliegt šajās skolās uzņemt bērnus, kas nedzīvo centrā, vai pārcelt šīs skolas ārpus centra nez vai būs viegli un labi risinājumi Iespējams, nāktu par labu ātrāks un ērtāks sabiedriskais uz centru no tās daļas suburbijas, no kuras jēdzīga sabiedriskā nav. Kur tāds ir, skolnieki, šķiet, ar to labprāt brauc - 4. autobusā ir redzēts daudz skolnieku, kā izskatās, uz Imantas un Āgenskalna (varbūt arī centra) skolām no Babītes un Piņķiem.
Nevajag neko aizliegt - vecākiem vienkārši būs izvēle:
- Dzīvot centrā lai bērniem ērti tikt uz labajām skolām;
- Dzīvot suburbijā, bet samierināties ar to, ka bērniem uz skolu būs jāmēro ilgāks ceļš (vai nu ar sabiedrisko, vai arī pašiem aizvest);
- Sūtīt bērnus uz suburbijas skolām.
Tieši vecāki novērtēs to, ka pilsētas centrā mazāka satiksmes intensitāte, zemāks plūsmas ātrums, labāks (ātrāks) sabiedriskais transports, ietves ir norobežotākas no braucamās daļas, utt. | Offline | | |
lurkersgonnalurk | | Kopš: 14. Dec 2020
Ziņojumi: 1070
Braucu ar: cietu seju
|
20 Jul 2021, 09:15:46 @Nixx rakstīja:
Sabtrans ir bēdīgs, dominējošā daļa brauc ar privtrans.
Šorīt man maršruts Mājas - darbs (skola būtu 1 km mazāk, bet laika ziņā ~ līdzīgi) prasīja 20 min / 0.25 € Protams, Sept būs bēdīgāk, bet ne jau stundu. Motivējiet mani pārkāpt uz sabtrans Jo sabtrans stabili brauks stundu. door-to-door
Ir iespējami divi scenāriji, kas tevi var motivēt pārkāpt uz sabtransu ceļā pavadāmā laika dēļ
1) sabtranss kļūst ātrāks;
2) privtransp kļūst lēnāks, gan suburbā dzīvojošo skaita pieauguma, gan satiksmes infrastruktūras izmaiņu (ātruma ierobežojumi, traffic calming lietas kā gulošie, stabiņi, kā arī varbūt vēl kāda velojosla uz brauktuves joslu skaita samazināšanas rēķina, utjpr) dēļ.
Varam tikai minēt, kurš scenārijs ir ticamāks
Ja tev ar auto būs ceļā jāpavada 2h, bet ar sabtrans 1h, ko tu izvēlētos? | Offline | | |
|
lurkersgonnalurk | | Kopš: 14. Dec 2020
Ziņojumi: 1070
Braucu ar: cietu seju
| https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/uzdzivo...solinus.a413733/
naktī slēgto tualešu dēļ uzdzīvotāji mēdz nokārtoties estrādes kaktos un apstādījumos, tāpēc parka darbiniekiem ik rītu nākas veltīt daudz laika, lai sakoptu teritoriju
un tāpēc
no parka estrādes aizvāks visus soliņu
jo
policijas skatījumā soliņu demontāža varētu palīdzēt novērst cilvēku pulcēšanos
| Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9275
Braucu ar: Alfu
|
21 Jul 2021, 15:32:43 @lurkersgonnalurk rakstīja:
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/uzdzivo...solinus.a413733/
naktī slēgto tualešu dēļ uzdzīvotāji mēdz nokārtoties estrādes kaktos un apstādījumos, tāpēc parka darbiniekiem ik rītu nākas veltīt daudz laika, lai sakoptu teritoriju
un tāpēc
no parka estrādes aizvāks visus soliņu
jo
policijas skatījumā soliņu demontāža varētu palīdzēt novērst cilvēku pulcēšanos
tu esi dalbajobs vai kā?
kam normālam cilvēkam vajag tos solus estrādē? visi pārējie parkā paliek. | Offline | | |
vvv | | Kopš: 19. Feb 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2105
Braucu ar: e53FL 4,4;e38
|
21 Jul 2021, 15:32:43 @lurkersgonnalurk rakstīja:
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/uzdzivo...solinus.a413733/
naktī slēgto tualešu dēļ uzdzīvotāji mēdz nokārtoties estrādes kaktos un apstādījumos, tāpēc parka darbiniekiem ik rītu nākas veltīt daudz laika, lai sakoptu teritoriju
un tāpēc
no parka estrādes aizvāks visus soliņu
jo
policijas skatījumā soliņu demontāža varētu palīdzēt novērst cilvēku pulcēšanos
Nu, bļ... Kad pienāks diena, kad nebūsim stulbāko valstu sarakstā
[ Šo ziņu laboja vvv, 21 Jul 2021, 15:50:01 ] | Offline | | |
lurkersgonnalurk | | Kopš: 14. Dec 2020
Ziņojumi: 1070
Braucu ar: cietu seju
|
21 Jul 2021, 15:46:36 @kkas rakstīja:
kam normālam cilvēkam vajag tos solus estrādē?
normālam cilvēkam nevajag pilsētā nekur sēdēt un slaistīties, ielas ir priekš tam lai pa tām ietu/brauktu no mājām uz darbu un atpakaļ, parkus izveidoja 19. gadsimtā lai uzlabotu gaisa kvalitāti, lai strādnieki neslimotu ar slimībām kuras tagad ir apkarotas, principā varam tagad tos šķūrēt nost un to vietā uzbliezt kādu rūpnīcu vai autostāvvietu priekš tās | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|