Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
markelis
19. Jul 2021, 11:58 #24495

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12889

Braucu ar: eFku


19 Jul 2021, 10:28:42 @Nixx rakstīja:
Kas jums visiem ir par Amsterdamas fetišu ? Kāda dārzeņa vārdā mums būtu jāņem par piemēru valsts, kurai ir 2 X mazāka teritorija un 5 X lielāks iedzīvotāju skaits ? Un piķis vsp kā jūras sūdi
Nafigam mums te Latvijā vajag sadzīties pilsētās un pēc tam risināt urbanizācijas problēmas ?

Ja man būtu teikšana, kolchoznieku ministriju pārceltu uz Jelgavu, aizsardzību - Lielvārdē, utt

Labs piemērs - RTU



nu nakuj Tu te lien? sip no savas maarupes uz otru pusi.
Offline
RVR
19. Jul 2021, 12:03 #24496

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22258

Braucu ar: RVR

Mārupe arī pēc gada būs pilsēta, pilnīgi oficiāli

Offline
mizerss
19. Jul 2021, 12:14 #24497

Kopš: 27. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 751

Braucu ar:


19 Jul 2021, 11:42:59 @Arturiks rakstīja:

Pilsēta cilvēkiem – “cilvēki pieraduši braukt uz veikalu 3 km attālumā ar mašīnu.” Ak šie izlaistie cilvēki, kas negrib 3km (vismaz 30 min) nest savus iepirkumus + venden vai sešpakas ar dzeramo ūdeni uz mājām.


https://youtu.be/85ptOZdtzCU
Esmu redzējis arī dzīvē. Tas ir psc, vest savu sievieti finiera kastē.
Offline
m8archa
19. Jul 2021, 12:39 #24498

Kopš: 28. Dec 2009

Ziņojumi: 1081

Braucu ar: Zirdzinnu

Pilsēta dalbajobiem.. principā, nākamajās vēlēšanās varētu uzvarēt tas, kurš apsola visu šito stabiņu huiņu izravēt.
Offline
Arturiks
19. Jul 2021, 13:15 #24499

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9023

Braucu ar: 26 & 26 & 11


19 Jul 2021, 12:14:27 @mizerss rakstīja:

19 Jul 2021, 11:42:59 @Arturiks rakstīja:

Pilsēta cilvēkiem – “cilvēki pieraduši braukt uz veikalu 3 km attālumā ar mašīnu.” Ak šie izlaistie cilvēki, kas negrib 3km (vismaz 30 min) nest savus iepirkumus + venden vai sešpakas ar dzeramo ūdeni uz mājām.


https://youtu.be/85ptOZdtzCU
Esmu redzējis arī dzīvē. Tas ir psc, vest savu sievieti finiera kastē.

Katram ir savs redzējums par dzīvi, kā to vēlas realizēt -

a) kāds vēlas pārvietoties komfortā visos gadalaikos lai neslīst un nesnieg uz galvas, lai nav jāsvīst 2 minūtes pēc iziešanas no mājas) no/uz darbu, uz veikalu, vest savus bērnus uz skolu, doties ar auto ārpus pilsētas brīvdienās, darba dienās atrast iespēju to turēt pie mājas, saulainās dienās izbraukt ar ričuku, skūteri vai moci (kas asi noregulēto vegānu dzirdi nedrīkstētu traumēt), bet nedarīt to aukstās/slapjās/+32 grādu dienās (jo kādēļ, lai kāds pats sev to nodarītu brīvprātīgi?).

b) visos gadalaikos pedālēties, vai ārā ir 0 grādi un slapjš sniegs, vai arī +33 grādi, bērnus vest koka kastē, kamēr bērni ir skolā, koka kastē iesēdināt sievu un venden uzkrāmēt viņai klēpī, ārpus pilsētas nebraukt, jo nav mašīnas un centrā tāpat ir idille, var normāli parkā nokrist zālīte, izģērbties un pasūkt savu piparmētru vegānisko latti.

Nav tikai skaidrs, kādēļ a variantu sauc par padomju savienības sabiedrības paliekām, bet b variants ir way to go. Drīzāk izskatās, ka tautieši ar varu mēģina uzspiest paši sev sūdīgākus dzīves apstākļus slavinot tos ar rozā brillēm.
Offline
Arturiks
19. Jul 2021, 13:22 #24500

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9023

Braucu ar: 26 & 26 & 11


19 Jul 2021, 13:10:12 @odiumz rakstīja:

19 Jul 2021, 11:42:59 @Arturiks rakstīja:

Pilsēta cilvēkiem – “cilvēki pieraduši braukt uz veikalu 3 km attālumā ar mašīnu.” Ak šie izlaistie cilvēki, kas negrib 3km (vismaz 30 min) nest savus iepirkumus + venden vai sešpakas ar dzeramo ūdeni uz mājām.



Esmu tālu no politikas, cenšos tur degunu nebāzt un sekoju līdzi ļoti virspusēji, lai nebūtu jābojā nervi, bet nu šis pajols ir vienkārši augstākā debilizācijas pakāpe. Kāds var 3 vārdos pastāstīt kādā bezsakarā viņiem ar to biedrību ir izdevies iebāzt savu hipsteru loģiku tik tālu, ka tiek reāli čakarēta satiksmes infrastruktūra?

Kā viņi to sauc - gājēju drošība, DROŠĪBA! Iekšlietu ministrijas statistika saka, ka tie palīdz! Kaut gan CSDD statistika saka pretējo... Tieši tāpat kā nekur nav redzēta statistika par notriektajiem gājājiem uz konkrētajiem krustojumiem, kas ir sajāti.

Problēma ir, bet vai uz tērbatas ielas un baznīcas ielas? Apšaubu, drīzāk mikrorajonos.

Stabiņi ar 30cm attālumu viens no otra, piemēram, jaunciema gatve? cilvēku drošībai! Un nē, tas nav lai nozagtu (kā citādāk tādu debīlismu var izskaidrot), tikai drošībai.

Šajā visā var vilkt tikai paralēlas ar dominējošo pakaļpiedziņas varu, kas nenoliedzami darbojas vienā virzienā - bērnu vedēji ar kasti, nedeļu garais praids ar tiešo translāciju, noteikti ir vēl kas nenosaukts un 100% nākotnē vēl līdis ārā kādas eiropejiskas iniciatīvas.
Offline
shirminieks
19. Jul 2021, 13:48 #24501

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1690

Braucu ar: 81


19 Jul 2021, 13:15:49 @Arturiks rakstīja:

19 Jul 2021, 12:14:27 @mizerss rakstīja:

19 Jul 2021, 11:42:59 @Arturiks rakstīja:

Pilsēta cilvēkiem – “cilvēki pieraduši braukt uz veikalu 3 km attālumā ar mašīnu.” Ak šie izlaistie cilvēki, kas negrib 3km (vismaz 30 min) nest savus iepirkumus + venden vai sešpakas ar dzeramo ūdeni uz mājām.


https://youtu.be/85ptOZdtzCU
Esmu redzējis arī dzīvē. Tas ir psc, vest savu sievieti finiera kastē.

Katram ir savs redzējums par dzīvi, kā to vēlas realizēt -

a) kāds vēlas pārvietoties komfortā visos gadalaikos lai neslīst un nesnieg uz galvas, lai nav jāsvīst 2 minūtes pēc iziešanas no mājas) no/uz darbu, uz veikalu, vest savus bērnus uz skolu, doties ar auto ārpus pilsētas brīvdienās, darba dienās atrast iespēju to turēt pie mājas, saulainās dienās izbraukt ar ričuku, skūteri vai moci (kas asi noregulēto vegānu dzirdi nedrīkstētu traumēt), bet nedarīt to aukstās/slapjās/+32 grādu dienās (jo kādēļ, lai kāds pats sev to nodarītu brīvprātīgi?).

b) visos gadalaikos pedālēties, vai ārā ir 0 grādi un slapjš sniegs, vai arī +33 grādi, bērnus vest koka kastē, kamēr bērni ir skolā, koka kastē iesēdināt sievu un venden uzkrāmēt viņai klēpī, ārpus pilsētas nebraukt, jo nav mašīnas un centrā tāpat ir idille, var normāli parkā nokrist zālīte, izģērbties un pasūkt savu piparmētru vegānisko latti.

Nav tikai skaidrs, kādēļ a variantu sauc par padomju savienības sabiedrības paliekām, bet b variants ir way to go. Drīzāk izskatās, ka tautieši ar varu mēģina uzspiest paši sev sūdīgākus dzīves apstākļus slavinot tos ar rozā brillēm.


Tas Oto Ozols ir otra galījība, kurš izvēlies sev paņemt ekstrēmo dzīvesstilu - viņu nevajag uztvert par normu.

Skaties kā gribi, bet pilsētā (nevis mazpilsētā) vienmēr būs hierarhija: kājāmgājēji > velo > sabiedriskais > personīgais autotransports > kravas auto. Visu, kas ir zem sabiedriskā transporta upurēs lai padarītu pirmās trīs transporta formas ērtākas, drošākas, un ātrākas.

Nav iespējams visu transporta plūsmu nodrošināt ar personīgo transportu - tas ir skaļš, netīrs (gan izplūdes gāzes, gan riepu/bremžu putekļi), bīstamāks par pārējām formām, un aizņem ļoti daudz vietas (gan uz ceļa, gan stāvvietās). Ja kāds sev prātā redz sev utopiju, ka tagad visi laimīgi braukās ar savu privāto transportu (tikai vajag nabagiem saņemties lai var atļauties nopirkt sev auto) ir vienkārši stulbs. Nevienā lielā un blīvi apbūvētā pilsētā tas nestrādā - parēķiniet paši cik daudz stāvvietas vajadzētu (gan pie mājām, gan birojiem), ja uz katru pilngadīgo pilsētas iedzīvotāju ir vismaz viens auto.

Par pārvietošanos pilsētā:
- Bērnus uz skolu var aizvest kājām (jo centrā ir daudz skolas/bērnudārzi);
- Arī uz darbu var iet ar kājām (tieši tāpat kā uz pusdienām ar koleģiem/partneriem ej ar kājām) - ja jāsoļo ilgāk par 15min, tad pabrauc dažas pieturas ar sabiedrisko (kam vajadzētu būt attīstītam);
- Par iepirkšanos piekrītu - aizbrauc ar auto uz veikalu pakaļ (vai pasūti piegādi uz mājām);
- Brīvdienu izbraucieniem privātais auto (vai carsharing).

Un uz ģimeni ir viens auto, kas tiek izmantots iepirkumiem, tālākiem braucieniem (vai braukšanai uz darbu ārpus centra).

Pilsētas centrā cilvēki izvēlas dzīvot tieši tāpēc, ka lielākā daļa vajadzību ir sasniedzama 15min attālumā (veikali, kafejnīcas, restorāni, izklaide, skolas/bērnudārzi), vai nu ar kājām vai sabiedrisko transportu. Ja gribi katru dienu uz darbu braukāt ar auto, tad centrs nekad nebūs priekš Tevis.
Offline
lurkersgonnalurk
19. Jul 2021, 14:46 #24502

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


16 Jul 2021, 14:04:42 @kaprons rakstīja:
kautkur lasīju stabiņus nokrustītus par staķīšiem

manuprāt, ļoti veiksmīgi un skan tā mīļi

un arī asprātīgi, jo pirmā zilbe sakrīt ar aktuālā mēra uzvārdu

Piemēri.

Uzbraucu staķītim

Nolauzu staķīti

Paklupu aiz staķīša


Potenciāli maldinošs termins
Daudziem, mani ieskaitot, "staķiks" joprojām nozīmē "cirkuli"
Offline
lurkersgonnalurk
19. Jul 2021, 14:50 #24503

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


16 Jul 2021, 15:18:34 @Lala rakstīja:

16 Jul 2021, 15:04:18 @Nixx rakstīja:

16 Jul 2021, 14:43:45 @Lala rakstīja:

16 Jul 2021, 14:16:20 @Nixx rakstīja:


Es atkal nesaprotu, ja paši atzina, ka liela daļa to "uzlabojumu" ir sūdz, kāpēc tos tik pat strauji nevar novākt ? Ko gaida ??!!


Neviens nekad nav teicis "lielākā daļa", un tā arī nebūtu patiesība.
Reāla laža bija Vācieša ielā, nekas vairāk nav dzirdēts. Un tur arī visu sakārtoja.



Sakārtoja ko ?
Šorīt braucu. Joprojām tie sūdi tur mētājās
Vai gribi teikt, ka tā kā tagad ir - tā būs permanenti ?


Noņēma tos stabiņus, kuri traucēja ST nogriešanos pa kreisi.

Viss bēda sākās ar autocentrisku domāšanu.
Lai ļautu raitāk pilsētā iebraukt Mārupes privātmāju cienītājiem, RD atsavināja daļu privātīpašuma un izbūvēja nogriešanās joslu.
Tad saprata, ka LVS neļauj izbūvēt neregulējamas gājēju pārejas pāri vairāk nekā 2 joslām.
Luksoforiem naudas nav, pāreju likvidēt arī vairs īsti nevar - plānošanas dokumentus lēnām spiež ievērot, tad nu stabiņi bija lētākais risinājums problēmai, kuru radīja pārlieka izdabāšana autovadītāju ērtībām.


Kāpēc tur nevarēja izbūvēt regulējamu pāreju?
Offline
lurkersgonnalurk
19. Jul 2021, 14:56 #24504

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


16 Jul 2021, 16:00:45 @Lala rakstīja:

16 Jul 2021, 15:58:28 @Mikels rakstīja:

16 Jul 2021, 15:45:45 @Lala rakstīja:
.. Pa ietvēm atļāva braukt ..
nevis atļāva braukt velo pa ietvēm,bet pateica,ka jābrauc ir pa ielu,bet pa ietvi var braukt tikai izņēmuma gadījumos

Es par daudz senāku vēsturi.


Par cik senāku? PSRS vai tad nebija atļauts braukt ar velo pa ietvi? Vai bija atļauts tikai bērniem?
Offline
lurkersgonnalurk
19. Jul 2021, 15:07 #24505

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


19 Jul 2021, 11:42:59 @Arturiks rakstīja:
Ak šie izlaistie cilvēki, kas negrib 3km (vismaz 30 min) nest savus iepirkumus + venden vai sešpakas ar dzeramo ūdeni uz mājām.

Ak šie nabaga mārketinga upuri, kuri grib nest (vai vest) dzeramo ūdeni no veikala, nevis ar vieglu rokas kustību atgriezt krānu
Offline
lurkersgonnalurk
19. Jul 2021, 15:21 #24506

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


18 Jul 2021, 13:05:27 @shirminieks rakstīja:

18 Jul 2021, 12:27:50 @DeeCee rakstīja:
Lietām ir secība, sākumā jānovelk bikses, tad jādirš, sākumā jāuztaisa apbraukšanas iespējas un jānodrošina sabiedriskais, tad jāmet auto ārā no centra, pilsēta klauniem abās situācijās rīkojas pretēji


Divas lietas tomēr jārisina pirms tam:
- Gaisa kvalitāte centrā (Valdemāra/Čaka ielas);
- Satiksmes drošība velosipēdistiem.

Otrais risinājums pats samazinās auto skaitu ielās (vairāk velosipedisti / elektroskūteristi).

Pēc grāmatas - jā, bet neaizmirsti, ka:
1) Mārupes/Ādažu/Babītes/Baložu utt braucēji uz velo/skūteriem nepārsēdīsies.
2) Ja "velosipēdistu drošībai" uztaisām tādu Čaka ielas velojoslu, auto caurlaidību šādi samazinot 2x, daļa Purvciema varbūt pārsēžas no auto uz velo, bet ar to nepietiek, lai auto skaits uz ielas samazinātos 2x.
Galvenie "ieguvumi" ir korķis, kurš bojā gaisa kvalitāti, un kurā sēž arī tavā ieskatā prioritārais sabiedriskais.
Offline
lurkersgonnalurk
19. Jul 2021, 16:01 #24507

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


19 Jul 2021, 13:48:04 @shirminieks rakstīja:

Tas Oto Ozols ir otra galījība, kurš izvēlies sev paņemt ekstrēmo dzīvesstilu - viņu nevajag uztvert par normu.

Skaties kā gribi, bet pilsētā (nevis mazpilsētā) vienmēr būs hierarhija: kājāmgājēji > velo > sabiedriskais > personīgais autotransports > kravas auto. Visu, kas ir zem sabiedriskā transporta upurēs lai padarītu pirmās trīs transporta formas ērtākas, drošākas, un ātrākas.

Nav iespējams visu transporta plūsmu nodrošināt ar personīgo transportu - tas ir skaļš, netīrs (gan izplūdes gāzes, gan riepu/bremžu putekļi), bīstamāks par pārējām formām, un aizņem ļoti daudz vietas (gan uz ceļa, gan stāvvietās). Ja kāds sev prātā redz sev utopiju, ka tagad visi laimīgi braukās ar savu privāto transportu (tikai vajag nabagiem saņemties lai var atļauties nopirkt sev auto) ir vienkārši stulbs. Nevienā lielā un blīvi apbūvētā pilsētā tas nestrādā - parēķiniet paši cik daudz stāvvietas vajadzētu (gan pie mājām, gan birojiem), ja uz katru pilngadīgo pilsētas iedzīvotāju ir vismaz viens auto.

Par pārvietošanos pilsētā:
- Bērnus uz skolu var aizvest kājām (jo centrā ir daudz skolas/bērnudārzi);
- Arī uz darbu var iet ar kājām (tieši tāpat kā uz pusdienām ar koleģiem/partneriem ej ar kājām) - ja jāsoļo ilgāk par 15min, tad pabrauc dažas pieturas ar sabiedrisko (kam vajadzētu būt attīstītam);
- Par iepirkšanos piekrītu - aizbrauc ar auto uz veikalu pakaļ (vai pasūti piegādi uz mājām);
- Brīvdienu izbraucieniem privātais auto (vai carsharing).

Un uz ģimeni ir viens auto, kas tiek izmantots iepirkumiem, tālākiem braucieniem (vai braukšanai uz darbu ārpus centra).

Pilsētas centrā cilvēki izvēlas dzīvot tieši tāpēc, ka lielākā daļa vajadzību ir sasniedzama 15min attālumā (veikali, kafejnīcas, restorāni, izklaide, skolas/bērnudārzi), vai nu ar kājām vai sabiedrisko transportu. Ja gribi katru dienu uz darbu braukāt ar auto, tad centrs nekad nebūs priekš Tevis.


Piekrītu tev par pārējo, bet:

Afaik velo nav prioritārs pār sabiedrisko "pareizās" pilsētās. Ja nejaucu, kaut kur šajā video tiek demonstrēta luksoforu prioritāte tramvajam Amsterdamā:
https://www.youtube.com/watch?v=42oQN7fy_eM
Tikmēr Rīgā - 30km/h tramvajam Barona ielā
Un tāda lieta kā kopējas sabiedriskā un velo joslas varbūt ir ok mazās ielās, kur sabiedriskais tikuntā nebrauktu ātri, lokāliem sabiedriskā maršrutiem.
Vai kopēja sabiedriskā un velo josla ir ok, piemēram, Avotu ielā - nez, man reti gadās tur braukt ar jebko, bet pieļauju, ka tur gadās velo braucēji, kuri velkas uz 10km/h un kavē trolejbusu.

Par bērniem uz skolām kājām: Rīgā centrā ir dažas prestižas skolas, kurās mācās, ja nekļūdos (procentus nezinu) ievērojama daļa bērnu, kas dzīvo latvian dream success suburbijā. Kā panākt, lai viņi netiktu vadāti uz skolām ar auto? Aizliegt šajās skolās uzņemt bērnus, kas nedzīvo centrā, vai pārcelt šīs skolas ārpus centra nez vai būs viegli un labi risinājumi Iespējams, nāktu par labu ātrāks un ērtāks sabiedriskais uz centru no tās daļas suburbijas, no kuras jēdzīga sabiedriskā nav. Kur tāds ir, skolnieki, šķiet, ar to labprāt brauc - 4. autobusā ir redzēts daudz skolnieku, kā izskatās, uz Imantas un Āgenskalna (varbūt arī centra) skolām no Babītes un Piņķiem.
Offline
bum_bumz
19. Jul 2021, 18:29 #24508

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6688

Braucu ar: E34


19 Jul 2021, 13:01:38 @Nixx rakstīja:
Diemžēl Rygā ir dažas republikas iestādes, tāpēc pavisam bez tās apmeklēšanas man dzīvot nesanāks.
Ja nu tas kādu ļoti satrauc - vienā no tādām iestādēm strādā mana sieva, viņa arī turpinās vest bērnus uz skolu


- Tamdēļ jau nebūs populāri ieviest iebraukšanas maksu, jo sev par sliktu ko tādu nedarīs.
+ Varētu virzīties straujāk EV ieviešana, jo publika ir maksātspējīga un zilie numuri brauktu iekšā for free.
Offline
shirminieks
19. Jul 2021, 18:37 #24509

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1690

Braucu ar: 81


19 Jul 2021, 16:01:23 @lurkersgonnalurk rakstīja:
Par bērniem uz skolām kājām: Rīgā centrā ir dažas prestižas skolas, kurās mācās, ja nekļūdos (procentus nezinu) ievērojama daļa bērnu, kas dzīvo latvian dream success suburbijā. Kā panākt, lai viņi netiktu vadāti uz skolām ar auto? Aizliegt šajās skolās uzņemt bērnus, kas nedzīvo centrā, vai pārcelt šīs skolas ārpus centra nez vai būs viegli un labi risinājumi Iespējams, nāktu par labu ātrāks un ērtāks sabiedriskais uz centru no tās daļas suburbijas, no kuras jēdzīga sabiedriskā nav. Kur tāds ir, skolnieki, šķiet, ar to labprāt brauc - 4. autobusā ir redzēts daudz skolnieku, kā izskatās, uz Imantas un Āgenskalna (varbūt arī centra) skolām no Babītes un Piņķiem.


Nevajag neko aizliegt - vecākiem vienkārši būs izvēle:
- Dzīvot centrā lai bērniem ērti tikt uz labajām skolām;
- Dzīvot suburbijā, bet samierināties ar to, ka bērniem uz skolu būs jāmēro ilgāks ceļš (vai nu ar sabiedrisko, vai arī pašiem aizvest);
- Sūtīt bērnus uz suburbijas skolām.

Tieši vecāki novērtēs to, ka pilsētas centrā mazāka satiksmes intensitāte, zemāks plūsmas ātrums, labāks (ātrāks) sabiedriskais transports, ietves ir norobežotākas no braucamās daļas, utt.
Offline
lurkersgonnalurk
21. Jul 2021, 15:25 #24510

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


20 Jul 2021, 09:15:46 @Nixx rakstīja:
Sabtrans ir bēdīgs, dominējošā daļa brauc ar privtrans.
Šorīt man maršruts Mājas - darbs (skola būtu 1 km mazāk, bet laika ziņā ~ līdzīgi) prasīja 20 min / 0.25 € Protams, Sept būs bēdīgāk, bet ne jau stundu. Motivējiet mani pārkāpt uz sabtrans Jo sabtrans stabili brauks stundu. door-to-door

Ir iespējami divi scenāriji, kas tevi var motivēt pārkāpt uz sabtransu ceļā pavadāmā laika dēļ
1) sabtranss kļūst ātrāks;
2) privtransp kļūst lēnāks, gan suburbā dzīvojošo skaita pieauguma, gan satiksmes infrastruktūras izmaiņu (ātruma ierobežojumi, traffic calming lietas kā gulošie, stabiņi, kā arī varbūt vēl kāda velojosla uz brauktuves joslu skaita samazināšanas rēķina, utjpr) dēļ.
Varam tikai minēt, kurš scenārijs ir ticamāks
Ja tev ar auto būs ceļā jāpavada 2h, bet ar sabtrans 1h, ko tu izvēlētos?
Offline
lurkersgonnalurk
21. Jul 2021, 15:32 #24511

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju

https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/uzdzivo...solinus.a413733/

naktī slēgto tualešu dēļ uzdzīvotāji mēdz nokārtoties estrādes kaktos un apstādījumos, tāpēc parka darbiniekiem ik rītu nākas veltīt daudz laika, lai sakoptu teritoriju

un tāpēc
no parka estrādes aizvāks visus soliņu

jo
policijas skatījumā soliņu demontāža varētu palīdzēt novērst cilvēku pulcēšanos

Offline
kkas
21. Jul 2021, 15:46 #24512

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9275

Braucu ar: Alfu


21 Jul 2021, 15:32:43 @lurkersgonnalurk rakstīja:
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/uzdzivo...solinus.a413733/

naktī slēgto tualešu dēļ uzdzīvotāji mēdz nokārtoties estrādes kaktos un apstādījumos, tāpēc parka darbiniekiem ik rītu nākas veltīt daudz laika, lai sakoptu teritoriju

un tāpēc
no parka estrādes aizvāks visus soliņu

jo
policijas skatījumā soliņu demontāža varētu palīdzēt novērst cilvēku pulcēšanos




tu esi dalbajobs vai kā?
kam normālam cilvēkam vajag tos solus estrādē? visi pārējie parkā paliek.
Offline
vvv
21. Jul 2021, 15:49 #24513

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2105

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


21 Jul 2021, 15:32:43 @lurkersgonnalurk rakstīja:
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/uzdzivo...solinus.a413733/

naktī slēgto tualešu dēļ uzdzīvotāji mēdz nokārtoties estrādes kaktos un apstādījumos, tāpēc parka darbiniekiem ik rītu nākas veltīt daudz laika, lai sakoptu teritoriju

un tāpēc
no parka estrādes aizvāks visus soliņu

jo
policijas skatījumā soliņu demontāža varētu palīdzēt novērst cilvēku pulcēšanos




Nu, bļ... Kad pienāks diena, kad nebūsim stulbāko valstu sarakstā

[ Šo ziņu laboja vvv, 21 Jul 2021, 15:50:01 ]

Offline
lurkersgonnalurk
21. Jul 2021, 16:13 #24514

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


21 Jul 2021, 15:46:36 @kkas rakstīja:
kam normālam cilvēkam vajag tos solus estrādē?


normālam cilvēkam nevajag pilsētā nekur sēdēt un slaistīties, ielas ir priekš tam lai pa tām ietu/brauktu no mājām uz darbu un atpakaļ, parkus izveidoja 19. gadsimtā lai uzlabotu gaisa kvalitāti, lai strādnieki neslimotu ar slimībām kuras tagad ir apkarotas, principā varam tagad tos šķūrēt nost un to vietā uzbliezt kādu rūpnīcu vai autostāvvietu priekš tās
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4