Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Lauriko
20. Dec 2014, 22:03 #24481

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


20 Dec 2014, 21:54:35 egiiils3 rakstīja:
Manam e46 328i
Skatē pateica ,ka priekšā viens ritenis bremzē stiprāk nekā otrs.
nomainu klučus-nekas nemainas
nopērku suportiem remkomplektus un visu satīru joprojām bremzējot atlaižot stūri velk uz vienu pusi.
tad kas vel? tiešām tie varētu būt br diski?(diski ir normāla biezuma)

Nedrīkst laist stūri vaļā braucot!
Diskus vajadzēja kopā ar klučiem mainīt!
Offline
berny757
21. Dec 2014, 01:05 #24482

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Vai ir kāds kas pirmdien, rīgas apkārtnē var pārbaudīt vakuma sistēmu un ja vajadzīgs nomainīt vakuumā pumpi?
Vajag steidzami, par izmaksām nav jautājumu.
e39 530d 2001 m57
pm
Offline
Lauriko
21. Dec 2014, 09:49 #24483

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Centrs arī skaitās apkārtne?
Ja jā tad vari piebraukt pirmdien!
29638531
Offline
berny757
21. Dec 2014, 11:00 #24484

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Der, rīt no rīta uzzvanīšu
Offline
-JUREVICH-
21. Dec 2014, 12:27 #24485

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


20 Dec 2014, 21:54:35 egiiils3 rakstīja:
Manam e46 328i
Skatē pateica ,ka priekšā viens ritenis bremzē stiprāk nekā otrs.
nomainu klučus-nekas nemainas
nopērku suportiem remkomplektus un visu satīru joprojām bremzējot atlaižot stūri velk uz vienu pusi.
tad kas vel? tiešām tie varētu būt br diski?(diski ir normāla biezuma)
Kad gaisoji,abās pussēs plūsma vienāda bija!Ir bijis kad šļaucinas slāņoties sāk,vai abs bloka kanālā mēsli!

P.S kas ir normāls biezums diskam?

[ Šo ziņu laboja -JUREVICH-, 21 Dec 2014, 12:29:44 ]

Offline
dzuris
21. Dec 2014, 17:58 #24486

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Jautajums vairak speciem kas koz smirdosos dizelus.
Atlidoju no laukiem ar 2,0 dti ( ) 99.gada dizeli. Viss cotka, nav nekada rakete bet kaulus un piekabi velk. Gribeju aizbraukt uzpildities un iedegas check engine. Viens pipats saka ka EGR vai GMM aizaudzis, varetu but tada gela?
Offline
Mixxx2005
21. Dec 2014, 23:21 #24487

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Žopelim pārlūzuši vadi, kas nāk no salona uz durvīm (el.logiem, centrālai atslēgai un tumbām durvīs)

- viņu vietā var likt parasto celtniecības vadus vai tur labāk būtu meklēt kādu speciālus, kas pie sala virinot durvis nesalūzīs?
Offline
funkyasshit
21. Dec 2014, 23:28 #24488

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


21 Dec 2014, 17:58:02 dzuris rakstīja:
Jautajums vairak speciem kas koz smirdosos dizelus.
Atlidoju no laukiem ar 2,0 dti ( ) 99.gada dizeli. Viss cotka, nav nekada rakete bet kaulus un piekabi velk. Gribeju aizbraukt uzpildities un iedegas check engine. Viens pipats saka ka EGR vai GMM aizaudzis, varetu but tada gela?


Ierasta Opeļa problēma, visam tam iziets cauri. Brīnos kā tu neesi pārgāis visiem mezgliem mašīnā pāri.
Pārbaudi vakuumu ar visām caurulēm vispirms, pēc tam izjauc ieplūdes kolektoru un ieraudzīsi ārkārtīgos brīnumus. Man bija tik traki, ka pirksts pat nelīda iekšā kanālā uz cilindru. Es nomainīju EGR un vakuuma sūkni, bet domāju, ka EGR bija lieks (maksāja 100E), vakuums bija tik slikts, ka viņu nevirināja, tāpēc arī metās kļūda.
Nav problēmas sastrēgumos, ka saspaidi bremzes un iemetās check engine, motors aiziet limp mode? Tas arī ir ar to saisīts, ja nu kas.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 21 Dec 2014, 23:30:27 ]

Offline
dzuris
22. Dec 2014, 07:41 #24489

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


21 Dec 2014, 23:28:29 funkyasshit rakstīja:

21 Dec 2014, 17:58:02 dzuris rakstīja:
Jautajums vairak speciem kas koz smirdosos dizelus.
Atlidoju no laukiem ar 2,0 dti ( ) 99.gada dizeli. Viss cotka, nav nekada rakete bet kaulus un piekabi velk. Gribeju aizbraukt uzpildities un iedegas check engine. Viens pipats saka ka EGR vai GMM aizaudzis, varetu but tada gela?


Ierasta Opeļa problēma, visam tam iziets cauri. Brīnos kā tu neesi pārgāis visiem mezgliem mašīnā pāri.
Pārbaudi vakuumu ar visām caurulēm vispirms, pēc tam izjauc ieplūdes kolektoru un ieraudzīsi ārkārtīgos brīnumus. Man bija tik traki, ka pirksts pat nelīda iekšā kanālā uz cilindru. Es nomainīju EGR un vakuuma sūkni, bet domāju, ka EGR bija lieks (maksāja 100E), vakuums bija tik slikts, ka viņu nevirināja, tāpēc arī metās kļūda.
Nav problēmas sastrēgumos, ka saspaidi bremzes un iemetās check engine, motors aiziet limp mode? Tas arī ir ar to saisīts, ja nu kas.

nope, konstanti iedegas un nepazud. braukt ir nezeligak ka ar riteni.. man baigi nesaista ta gela smirdosu dizeli skruvet.. kadam mosk sodien vai rit ir luste pajaties?
Offline
Edgars_J
22. Dec 2014, 09:23 #24490

Kopš: 22. Feb 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 846

Braucu ar: e39 530D


nope, konstanti iedegas un nepazud. braukt ir nezeligak ka ar riteni.. man baigi nesaista ta gela smirdosu dizeli skruvet.. kadam mosk sodien vai rit ir luste pajaties?


99% ka pie vaina ir kāda no vakuuma trubiņām vai savienojuma/uzgaļa! To jau var pats izčekot. Bija līdzīgi uz 2.2 dti, arī jau gatavojos uz EGR amputāciju. Aizbraucu pie jonix, piemete kompi, paķimerējās gar vakuuma trubiņām un kaite tika novērsta 30min laikā pa ~10 eiro, ja nemaldos!
Offline
dzuris
22. Dec 2014, 09:41 #24491

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


22 Dec 2014, 09:23:11 Edgars_J rakstīja:

nope, konstanti iedegas un nepazud. braukt ir nezeligak ka ar riteni.. man baigi nesaista ta gela smirdosu dizeli skruvet.. kadam mosk sodien vai rit ir luste pajaties?


99% ka pie vaina ir kāda no vakuuma trubiņām vai savienojuma/uzgaļa! To jau var pats izčekot. Bija līdzīgi uz 2.2 dti, arī jau gatavojos uz EGR amputāciju. Aizbraucu pie jonix, piemete kompi, paķimerējās gar vakuuma trubiņām un kaite tika novērsta 30min laikā pa ~10 eiro, ja nemaldos!


jonix, kaross un inc tikkai pec jauna gada var piekerties. Eju demontet to pasakumu, redzes kas sanaks..

[ Šo ziņu laboja dzuris, 22 Dec 2014, 09:51:18 ]

Offline
funkyasshit
22. Dec 2014, 10:31 #24492

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Es aizvakar Opelim augšējo motora spilvenu nomainīju. Kaut kāds kreisais spilvens vai kā, bet tagad tāda sajūta it kā kamazā brauktu. Visa virsbūve trīc un troksnis. Sākumā likās, ka izpūtējs nolūzis, uzbraucu uz estekādes, viss kārtībā. Jāskatās, kas par vainu atkal.
Tās vakuuma problēmas ir viegli atrisināmas. Pārbaudi vietu tieši pēc vakuuma sūkņa. Tur viņa var nokrist un tālāk tur ir tāds savienojums, to arī pārbaudi. Pie turbo diez vai var nokrist, bet var pārberzties pie tiem vārstiem, kā arī tajā savienojumā, kur sadalās uz turbo un vārstiem nedaudz aiz vakuuma sūkņa. Par laimi visas vakuuma caurules ir plastmasas un tām nekas nevar notikt. Jāpārbauda tikai tie 3cm garie savienojumi, kas ir gaužām vienkārši.
Offline
dzuris
22. Dec 2014, 10:56 #24493

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


22 Dec 2014, 10:31:16 funkyasshit rakstīja:
Es aizvakar Opelim augšējo motora spilvenu nomainīju. Kaut kāds kreisais spilvens vai kā, bet tagad tāda sajūta it kā kamazā brauktu. Visa virsbūve trīc un troksnis. Sākumā likās, ka izpūtējs nolūzis, uzbraucu uz estekādes, viss kārtībā. Jāskatās, kas par vainu atkal.
Tās vakuuma problēmas ir viegli atrisināmas. Pārbaudi vietu tieši pēc vakuuma sūkņa. Tur viņa var nokrist un tālāk tur ir tāds savienojums, to arī pārbaudi. Pie turbo diez vai var nokrist, bet var pārberzties pie tiem vārstiem, kā arī tajā savienojumā, kur sadalās uz turbo un vārstiem nedaudz aiz vakuuma sūkņa. Par laimi visas vakuuma caurules ir plastmasas un tām nekas nevar notikt. Jāpārbauda tikai tie 3cm garie savienojumi, kas ir gaužām vienkārši.


Savienojumi viss gerai, gmm izmazgaju, nekadas reakcijas, iznemu egr un tas labi ieaudzis un kolektors ari nedaudz. Btw pirms tam ķoša braukaja.. rokskinot lidz 80.. A man visu laiku liekas ka vini ka kamazi tirinas..

vainigs viens no trijiem vakuma regulatoriem mana situacija.

p.s pardodu savu e38 pa 1500 ar sadiem tadiem defektiem bet nekas tragisks pa lielam. sikaku infu vecakos postos var atrast.

Edit: plus bonusa opipelim suknis maisa liekams.

[ Šo ziņu laboja dzuris, 22 Dec 2014, 18:38:36 ]

Offline
PowerBMW
22. Dec 2014, 11:05 #24494

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

Kāds var pakomentētt I-ROBOT viņu tur tik daudz un cenas ar mētājas no 300-1200 neko nevar saprast kuru pirkt!
Vajag flīžu grīdām un ja māk tad arī paklājiem otraja stāvā
Offline
Driver
22. Dec 2014, 11:34 #24495

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


22 Dec 2014, 11:05:22 PowerBMW rakstīja:
Kāds var pakomentētt I-ROBOT viņu tur tik daudz un cenas ar mētājas no 300-1200 neko nevar saprast kuru pirkt!
Vajag flīžu grīdām un ja māk tad arī paklājiem otraja stāvā

njem tadu, uz kuram tavam pohu kakjim bus ertak sedet
Links

[ Šo ziņu laboja Driver, 22 Dec 2014, 11:34:46 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
krazyx
22. Dec 2014, 13:09 #24496

Kopš: 25. Jun 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 26

Braucu ar: prātu

Sveiki, ieliku aktīvo subi, visu laiku bija atstāts pie akulumātora ieslegts, pēc kāda laika nobeidzās ģenerātors pēc neilgas klausīšanās. Tagad ģenerators nomainīts un negribas slēgt klāt subi. Vai subis varētu būt vainīgs, kad nevienmerīgi tērē strāvu?
Offline
H1tman
22. Dec 2014, 13:12 #24497

Kopš: 12. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 884

Braucu ar: 9911


22 Dec 2014, 13:09:53 krazyx rakstīja:
Sveiki, ieliku aktīvo subi, visu laiku bija atstāts pie akulumātora ieslegts, pēc kāda laika nobeidzās ģenerātors pēc neilgas klausīšanās. Tagad ģenerators nomainīts un negribas slēgt klāt subi. Vai subis varētu būt vainīgs, kad nevienmerīgi tērē strāvu?


klausoties muzonu, lampas neraustijās ? tumšākas gaišākas ?

bet pēc idejas ieliec kondensatoru.
Offline
krazyx
22. Dec 2014, 13:42 #24498

Kopš: 25. Jun 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 26

Braucu ar: prātu

Ar lampam viss ok, cik videji maksa kondensators?
Offline
Mixxx2005
22. Dec 2014, 14:30 #24499

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Kur iespējams iegādāties vadu? (tādus kā attēlā)
vajag ,lai ir mīksts un pie pirmā sala verot durvis nesalūzt


http://www.ebay.co.uk/itm/Wiring-Harness-Repair...h=item2c8ec97c0d

[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 22 Dec 2014, 14:30:51 ]

Offline
Inspector
22. Dec 2014, 14:47 #24500

Kopš: 31. Jul 2014

Ziņojumi: 522

Braucu ar: atvērtiem logiem

No 2008.g 2.0d Volvo v70 tika noņemts sajūgs ar grozu un nr uz sajūga ir 6M51-7550-D1A vai 3072 5166 Luk ražojums..
Jautājums sekojošs - kur lai atrod kuriem autiņiem der šis sajūgs? Izmeklēta google un dažādākie katalogi un pēc tiem nr neko neatrod

[ Šo ziņu laboja Inspector, 22 Dec 2014, 14:47:45 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo