Online
Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika IV
Autors | Ziņojums |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| samauksim 1000000 stabiņus un katru mēnesi 14 000 000 par mazgāšanu, tad jau Lembergu par Rīgas mēru būtu lētāk | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4921
Braucu ar: cieņu
|
16 Jul 2021, 15:45:45 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:40:48 @Mikels rakstīja:
16 Jul 2021, 15:34:18 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:28:13 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 15:18:34 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:04:18 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 14:43:45 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 14:16:20 @Nixx rakstīja:
Es atkal nesaprotu, ja paši atzina, ka liela daļa to "uzlabojumu" ir sūdz, kāpēc tos tik pat strauji nevar novākt ? Ko gaida ??!!
Neviens nekad nav teicis "lielākā daļa", un tā arī nebūtu patiesība.
Reāla laža bija Vācieša ielā, nekas vairāk nav dzirdēts. Un tur arī visu sakārtoja.
Sakārtoja ko ?
Šorīt braucu. Joprojām tie sūdi tur mētājās
Vai gribi teikt, ka tā kā tagad ir - tā būs permanenti ?
Noņēma tos stabiņus, kuri traucēja ST nogriešanos pa kreisi.
Viss bēda sākās ar autocentrisku domāšanu.
Lai ļautu raitāk pilsētā iebraukt Mārupes privātmāju cienītājiem, RD atsavināja daļu privātīpašuma un izbūvēja nogriešanās joslu.
Tad saprata, ka LVS neļauj izbūvēt neregulējamas gājēju pārejas pāri vairāk nekā 2 joslām.
Luksoforiem naudas nav, pāreju likvidēt arī vairs īsti nevar - plānošanas dokumentus lēnām spiež ievērot, tad nu stabiņi bija lētākais risinājums problēmai, kuru radīja pārlieka izdabāšana autovadītāju ērtībām.
[IMG]sudz[/IMG]
Nu bet vispirms ir jāuzdod jautājums - kam tur vispār vajadzēja to gājēju pāreju ?
No kurienes un uz kurieni dodas tās tautas masas ?
Vidēji 2 apmaldījušies gājēji stundā ir svarīgāki par 1000 cilvēkiem, kuri tur vēlas braukt ?
Vienīgais kritērijs - kājāmgājējs = karalis. Plūsmas apjomam nav nekādas nozīmes
Prātiņ, nāc mājās
Jā, apdzīvotās vietās gājējs tiešām ir karalis.
Ja jau tie braucēji prastu pieklājību, un palaistu tos gājējus bez pārejas, tad es tev piekristu, bet tie braucēji taču viens pret otru kā pret suņiem. Kur nu vēl pret gājējiem, pat uz pārējām jāiet ar cietu seju skatoties uz autovadītāju, jo citādi izliekas, ka gājēja tur nemaz nav.
Itkā velosipēdisti uz gājēju ietvēm uzvestos citādāk, arī tur gājējs ir karalis, bet velosipēdistiem liekas, ka visiem ir japafis malā, kad viņi brauc uz tallinas kvartālu pēc pipamatmētru lates.
Tieši tāpēc vajag katram savu vietu uz ielas.
Pa ietvēm atļāva braukt tieši tāpēc, ka domāja kā tikai netraucēt lielajiem biznesmeņiem pie auto stūres. Tikai neiedomājās, ka tauta sāks saprast, ka auto nav nekāds panākumu un veiksmes rādītājs.
nevis atļāva braukt velo pa ietvēm,bet pateica,ka jābrauc ir pa ielu,bet pa ietvi var braukt tikai izņēmuma gadījumos [ Šo ziņu laboja Mikels, 16 Jul 2021, 15:59:24 ] | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3378
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Jul 2021, 15:58:28 @Mikels rakstīja:
16 Jul 2021, 15:45:45 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:40:48 @Mikels rakstīja:
16 Jul 2021, 15:34:18 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:28:13 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 15:18:34 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:04:18 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 14:43:45 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 14:16:20 @Nixx rakstīja:
Es atkal nesaprotu, ja paši atzina, ka liela daļa to "uzlabojumu" ir sūdz, kāpēc tos tik pat strauji nevar novākt ? Ko gaida ??!!
Neviens nekad nav teicis "lielākā daļa", un tā arī nebūtu patiesība.
Reāla laža bija Vācieša ielā, nekas vairāk nav dzirdēts. Un tur arī visu sakārtoja.
Sakārtoja ko ?
Šorīt braucu. Joprojām tie sūdi tur mētājās
Vai gribi teikt, ka tā kā tagad ir - tā būs permanenti ?
Noņēma tos stabiņus, kuri traucēja ST nogriešanos pa kreisi.
Viss bēda sākās ar autocentrisku domāšanu.
Lai ļautu raitāk pilsētā iebraukt Mārupes privātmāju cienītājiem, RD atsavināja daļu privātīpašuma un izbūvēja nogriešanās joslu.
Tad saprata, ka LVS neļauj izbūvēt neregulējamas gājēju pārejas pāri vairāk nekā 2 joslām.
Luksoforiem naudas nav, pāreju likvidēt arī vairs īsti nevar - plānošanas dokumentus lēnām spiež ievērot, tad nu stabiņi bija lētākais risinājums problēmai, kuru radīja pārlieka izdabāšana autovadītāju ērtībām.
[IMG]sudz[/IMG]
Nu bet vispirms ir jāuzdod jautājums - kam tur vispār vajadzēja to gājēju pāreju ?
No kurienes un uz kurieni dodas tās tautas masas ?
Vidēji 2 apmaldījušies gājēji stundā ir svarīgāki par 1000 cilvēkiem, kuri tur vēlas braukt ?
Vienīgais kritērijs - kājāmgājējs = karalis. Plūsmas apjomam nav nekādas nozīmes
Prātiņ, nāc mājās
Jā, apdzīvotās vietās gājējs tiešām ir karalis.
Ja jau tie braucēji prastu pieklājību, un palaistu tos gājējus bez pārejas, tad es tev piekristu, bet tie braucēji taču viens pret otru kā pret suņiem. Kur nu vēl pret gājējiem, pat uz pārējām jāiet ar cietu seju skatoties uz autovadītāju, jo citādi izliekas, ka gājēja tur nemaz nav.
Itkā velosipēdisti uz gājēju ietvēm uzvestos citādāk, arī tur gājējs ir karalis, bet velosipēdistiem liekas, ka visiem ir japafis malā, kad viņi brauc uz tallinas kvartālu pēc pipamatmētru lates.
Tieši tāpēc vajag katram savu vietu uz ielas.
Pa ietvēm atļāva braukt tieši tāpēc, ka domāja kā tikai netraucēt lielajiem biznesmeņiem pie auto stūres. Tikai neiedomājās, ka tauta sāks saprast, ka auto nav nekāds panākumu un veiksmes rādītājs.
nevis atļāva braukt velo pa ietvēm,bet pateica,ka jābrauc ir pa ielu,bet pa ietvi var braukt tikai izņēmuma gadījumos
Es par daudz senāku vēsturi.
| Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2467
Braucu ar: tautas auto
| Tas , ka esi nopircis Teslašrotu vēl nenozīmē ka vari tagad stāstīt, ka gājēji/velosipēdisti/skūteristi ir mazākas šķiras cilvēki. Tie arī ir satiksmes dalībnieki un ar tiem ir jārēķinās.
Pa lielam esmu par autosu palēninātai izskaušanai no Rīgas centra, un mazāku tā izmantošanu Rīgā. Bet tas nāk ar papildus problēmām - Park&Ride stāvvietas izveidi, sabtransa sakārtošanu un citām neērtībām. Stabiņi nav risinājums. | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9023
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Sen ir skaidrs, ka no centra aizvāksies ģimenes un tā tautas daļa, kas nevēlas -30 grādos braukt ar fiksīti, vasarā sēdēt uz tērbatas ielas uz ceļa uz soliņa pie savas gurķu dobes aiz sētas bijušās sporta pils teritorijā dzerot bezkofeīna piparmētru vegānisko latti.
Pa lielam centru atstāj studentiem/jauniešiem, hipsteriem un iebraucējiem.
Pārējie visi dzīvo un skolo ārpus centra, nepaveicas tiem, kam jābrauc strādāt uz centru, bet nu tendences ar biroju ēkām ārpus centra jau arī ir redzamas.
Dzīve izdodas, ejam uz attīstību. | Online | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Tak sapūs tā Rīga, bez businesa un deklarētajiem Rīgā...
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Online | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
16 Jul 2021, 17:16:07 @Nixx rakstīja:
Nu traki, kad tādi te tiek pie satiksmes organizēšanas
Tiešām jums tur tiem velorastiem ir pārliecība, ka aizliegs (labi, padarīs neiespējamu) privāto transportu, tad cilvēkiem arī automātiski atkritīs vajadzība pārvietoties ? Visi tā arī mierā sēdēs mājās / brauks ar velo vai sabtrans
Ir saprātīga sašaurināšana, kur ir iemesls un jēga, bet tad ir visādi pilscivēku utml klaunu dirsas darbi
normāls piemērs te - maza satiksme, netraucē, bet padara pārskatāmāku un novērš iespēju ka steidzīgie sāks braukt 2+2 joslās
[ Šo ziņu laboja DeeCee, 16 Jul 2021, 17:48:53 ] | Offline | | |
mrkaupo | | Kopš: 10. Apr 2019
Ziņojumi: 44
Braucu ar:
|
Parādi man, kur es kaut ko tā teicu
Mans jautājums ir pavisam vienkāršs - vai 2 gājēju stundā dēļ drīkst čakarēt dzīvi tūkstošiem, kuri brauc ar transportu (vienalga - priv vai sab)
Lielisks jautājums.
Bet Rīgas Domei prioritātei nebūtu jābūt Pierīgā dzīvojošo ērtības. Tā kā sēdi Teslā un baudi sastrēgumu.
Šeit ir vairāku problēmu, diemžēl nauda ir tikai stādīt mietus pa labi un pa kreisi. | Offline | | |
|
kaprons | | Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| Es jau te šobrīd nepiebildīšu, ka Teslā, ja pareizi atceros, bērni no rīta tiek vesti no pierīgas uz pretējo Rīgas pusi, kas pēc definīcijas ir
Parādiet man kaut vienu pasaules pilsētu, kur satiksmi organizē, lai izpildītu šādas pilsoņu irracionālas darbības
(nabadzīgajā Norvēģijā jautājums par iešanu pamatskolā ne kājām sasniedzamā attālumā izraisītu lielu :wtf: ) | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9023
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
16 Jul 2021, 17:45:14 @DeeCee rakstīja:
16 Jul 2021, 17:16:07 @Nixx rakstīja:
Nu traki, kad tādi te tiek pie satiksmes organizēšanas
Tiešām jums tur tiem velorastiem ir pārliecība, ka aizliegs (labi, padarīs neiespējamu) privāto transportu, tad cilvēkiem arī automātiski atkritīs vajadzība pārvietoties ? Visi tā arī mierā sēdēs mājās / brauks ar velo vai sabtrans
Ir saprātīga sašaurināšana, kur ir iemesls un jēga, bet tad ir visādi pilscivēku utml klaunu dirsas darbi
normāls piemērs te - maza satiksme, netraucē, bet padara pārskatāmāku un novērš iespēju ka steidzīgie sāks braukt 2+2 joslās
Tieši tā, šis ir pareizais ceļš uz uzvaru.
Apkārt neviens kafūzis, ieskrietuve vai kas cits. Kā jau minēju postā augstāk - puķupodi un soli tiem, kas aiz sētas rīgas centrā audzē gurķus un tomātus. [ Šo ziņu laboja Arturiks, 16 Jul 2021, 21:44:35 ] | Online | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Iespējams esmu ar nepopulāru viedokli, bet pie teikšanas ir tikusi čaļi, kuriem Latgales mežu zemnīcās basām kājām būtu jādzīvo, bet neizprotamu iemeslu dēļ viņi ir Rīgas centrā un to grib padarīt par laukiem. Atkal neizprotamu iemeslu dēļ.
Tas kā es gribētu vēžot Latgales ezeros, bet būtu ļeņis tik tālu braukt un beigās savāktu aktīvistus un politiķus, ar kuru palīdzību katru centra fontānu pieprasītu kristāldzidru un vēžiem pildītu | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| Viņi pat negrib padarīt par laukiem, zaļumu maz redz viņu plānā, viņus bērnībā anāli izmantoja sliktais kaimiņu onkulis savā moskvičā un tagad auto viņiem rada sāpīgas atmiņas | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Online | | |
rr94 | | Kopš: 14. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 588
Braucu ar: 7k rpm
|
17 Jul 2021, 01:20:01 @CP17 rakstīja:
https://www. facebook.com/jakobsoneinga/videos/1748851588795576/" data-width="600">
Par daudz, lieki, iztērēts ūdens.. pietiktu spainī pamērcēt lupatu un notīrīt.. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6124
Braucu ar:
|
16 Jul 2021, 10:05:37 @lurkersgonnalurk rakstīja:
15 Jul 2021, 19:18:47 @Mizx rakstīja:
Es tieši rakstīju, ka tie mazie uzlabojumi reāli neko nedod, tikai paildzina agoniju un rada arvien lielāku pieradumu — daļai, ka transports iet tur, kur iet, otrai daļai, ka transports ir saplānots ne priekš cilvēkiem, kas kaut ko cenšas Rigā izdarīt. "Apvienojot" divus maršrutus, kas iet caur centru varbūt kaut ko iegūst RS procesu optimizācijā, bet ne jau cilvēki. Pārmaiņām jābūt radikālām un visā Rīgā vienlaicīgi, citādi notiekošais ir kā anekdote par cūkas kaušanu pa gabaliņam. Un, kā jau rakstīju, par tramvajiem skaidrs — tos "pārvietot" grūti, bet autobusu maršrutu pārplānošana veicama loti strauji. Piedevām, tagad tieši notika pieturvietu demontāža līgumiem beidzoties — bija ideāls brīdis novākt veco un kaut kur citur veidot jaunu maršrutu ar jaunām nojumēm. Tagad uzcels veco vietā un tad pukstēs, ka kaut ko mainīt ir dārgi.
Kur un kādu maršrutu, tavuprāt, pietrūkst? Un kur esošie ir nevietā, un būtu efektīvāki, ja maršruts tiktu pārveidots?
Moderns sabiedriskais tranports tiek veidots apļveida kustībai ap un varbūt caur centru dažādās vietās un virzienos. Rīgā izteikts zvaigznes princips, kas ir palicis no 60-tiem gadiem. Video otrajā pusē parādīti kopējie maršrutu veidošanas principi. Lai tādus izveidotu Rīgā, sākumā ir jālikvidē visi vēsturiskie zvaigznes principa maršruti, tos nevar pat tā "pa vienam" ieviest, jo nebūtu nekādas jēgas, tie neko neatslogotu un nemainītu, ja nesāktu strādāt visi reizē.
Spied "Play", lai skatītos video! [ Šo ziņu laboja Mizx, 17 Jul 2021, 17:31:25 ] | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Pa FB klejo... kur tur 39k?
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Online | | |
|
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2767
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
16 Jul 2021, 17:25:51 @Arturiks rakstīja:
Sen ir skaidrs, ka no centra aizvāksies ģimenes un tā tautas daļa, kas nevēlas -30 grādos braukt ar fiksīti, vasarā sēdēt uz tērbatas ielas uz ceļa uz soliņa pie savas gurķu dobes aiz sētas bijušās sporta pils teritorijā dzerot bezkofeīna piparmētru vegānisko latti.
Pa lielam centru atstāj studentiem/jauniešiem, hipsteriem un iebraucējiem.
Pārējie visi dzīvo un skolo ārpus centra, nepaveicas tiem, kam jābrauc strādāt uz centru, bet nu tendences ar biroju ēkām ārpus centra jau arī ir redzamas.
Dzīve izdodas, ejam uz attīstību.
Ja ģimenes un biznesi izvāktos ārā no Rīgas kā tādas tad vispār būtu zbis Lai savā marinādē tur grillējas bārdainie. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2767
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
16 Jul 2021, 17:21:17 @Zalespljavejs rakstīja:
Tas , ka esi nopircis Teslašrotu vēl nenozīmē ka vari tagad stāstīt, ka gājēji/velosipēdisti/skūteristi ir mazākas šķiras cilvēki. Tie arī ir satiksmes dalībnieki un ar tiem ir jārēķinās.
Pa lielam esmu par autosu palēninātai izskaušanai no Rīgas centra, un mazāku tā izmantošanu Rīgā. Bet tas nāk ar papildus problēmām - Park&Ride stāvvietas izveidi, sabtransa sakārtošanu un citām neērtībām. Stabiņi nav risinājums.
Ok labi, ir skaidrs kāpēc stabiņus liek centrā, tērbatas ielā utt. Bet kāds var paskaidrot nah viņi ir vācieša ielā? Kur tajā ielas pusē rodas tie gājeji? Tur pārsimt metru attālumā no tā krustojuma uz abām pusēm ir gājēju pāreja. Tu tiešām gribi teikt, ka tur no viadas uz printful ofisu stundā staigā vismaz 50 cilvēki? Es saprotu, ka gājējiem tā smadzeņu masa nav baigi liela, bet nu tak pirms jau var saplānot kā iet, tā lai varētu izvairīties no turienes. Tad drīzāk pirms kuprainā uztaisīt vēl vienu pāreju un manuprāt tur problēmu vairs nebūtu bijis arī gājējiem. | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3378
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
17 Jul 2021, 19:21:10 @CP17 rakstīja:
Pa FB klejo... kur tur 39k?
Bet EIS'ā atrast iepirkumu dokumentāciju nesanāk?
Labāk lasīt sejugrāmatā uzticamu avotu Excel'i.
Paši pūta, paši dega. | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1690
Braucu ar: 81
|
16 Jul 2021, 17:25:51 @Arturiks rakstīja:
Sen ir skaidrs, ka no centra aizvāksies ģimenes un tā tautas daļa, kas nevēlas -30 grādos braukt ar fiksīti, vasarā sēdēt uz tērbatas ielas uz ceļa uz soliņa pie savas gurķu dobes aiz sētas bijušās sporta pils teritorijā dzerot bezkofeīna piparmētru vegānisko latti.
Pa lielam centru atstāj studentiem/jauniešiem, hipsteriem un iebraucējiem.
Pārējie visi dzīvo un skolo ārpus centra, nepaveicas tiem, kam jābrauc strādāt uz centru, bet nu tendences ar biroju ēkām ārpus centra jau arī ir redzamas.
Dzīve izdodas, ejam uz attīstību.
Nevis ģimenes centru pametis, bet centrs atdzīvosies - vairāk cilvēki staigās ar kājām, brauks ar velo/elektroskuteriem, mazināsies gaisa piesārņojums, būs patīkamāka vide, vairāk kafejnīcas, bari, restorāni. Tie, kas 15min pastaigas vieta uz darbu brauc ar auto nav “centra iedzivotaji”, bet vnk apmaldījusies. Parēķini pats cik daudz ielas un stāvvietas vajag lai visi sabrauktu uz darbu / dārziņiem / skolām ar privātajiem auto. Plus uz katru dzīvokli vismaz divas autostavvietas (jo ar kājām/velo nekur netiksi).
Nav iespējams radīt pietiekošu infrastruktūru lai visu transportu nodrosinatu ar privātajiem auto, tāpēc jāmudina cilvēkus izmantot citas transporta formas (iet ar kājām, velo, elektroskuteris, sabiedriskais transports); tas, ka šis ērtības tiek piešķirtas atņemot ērtības autotransportam ir pilnīgi normāli. centieni veidot autocentriskas pilsētas noved pie ASV/RUS stila pilsētām, kur ir drausmīgā gaisa kvalitāte, nebeidzami sastrēgumi, un bez auto nekur nevar tikt (no rīta iekāp auto, pavadi 1.5h sastrēgumos ar auto, tad noparko pazemes stāvvieta pie darba; pēc tam vakara atkārto pretēja virzienā).
[ Šo ziņu laboja shirminieks, 18 Jul 2021, 11:52:34 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|