Online
Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika IV
Autors | Ziņojums |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22260
Braucu ar: RVR
|
14 Jul 2021, 23:58:40 @Mizx rakstīja:
Vēl jau veca patiesība, ka Rīgā sabiedriskā transporta tīkla plānojums ir akmens laikmeta — viss ved uz "centru". Bet cilvēkiem to vairs galīgi nevajag, negrib visi braukt uz centru, lai pārsēstos citā transportā. OK, sliedes ātri un lēti citur nepārlikt, bet autobusu maršrutu nomainīšana būtu sīkums.
Īstenībā tas jau labu laiku notiek.
Izveidoja gan garos maršrutus cauri centram, lai populārākajos virzienos nav jāpārsēžas (1. tramvajs, 4. trolejbuss, 3., 13. autobusi, utt.) gan arī maršrutus ārpus centra.
Paskaties RS kartē 15., 28., 29., 31., 36., 44., 46., 48., 49., 56., 58., 60. autobusus un 16. trolejbusu.
Skaidrs, ka var un vajag visu vēl labāk, bet pamazām jau kaut ko dara.
Tramvaju sakarā tagad nākošais solis būs Ķengaraga un Iļģuciema virzienu pārbūve priekš zemās grīdas tramvajiem un Ķengaraga virziena pagarināšana līdz Šķirotavas stacijai (tas notiks par ES "Atveseļošanās" naudu).
Attiecīgi jaunie tramvaji būs 7. maršrutā visā garumā, bet Iļģuciema virzienu pieliks klāt 11. maršrutam (būs jaunie tramvaji pagarinātā 11. maršrutā Mežaparks - Iļģuciems).
| Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22260
Braucu ar: RVR
|
15 Jul 2021, 08:52:28 @Nixx rakstīja:
Brauc garmoškas ar 2 pendžukiem joprojām
Uz kurieni - nevienam nerūp
Te savu roku pielika arī vīruss.
Garmoškas salika visur, kur vien varēja.
Tāpat arī agros rītos vai vēlos vakaros to cilvēku ir ļoti maz, bet tikai uz stundu vai divām nomainīt autobusu (dzīt uz/no parka un iesaistīt arī vēl vienu šoferi) izmaksā dārgāk, nekā tajos 1-2 reisos laist to pašu garo busu, kaut vai gandrīz tukšu.[ Šo ziņu laboja RVR, 15 Jul 2021, 09:50:05 ] | Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12890
Braucu ar: eFku
|
15 Jul 2021, 09:45:40 @RVR rakstīja:
14 Jul 2021, 23:58:40 @Mizx rakstīja:
Vēl jau veca patiesība, ka Rīgā sabiedriskā transporta tīkla plānojums ir akmens laikmeta — viss ved uz "centru". Bet cilvēkiem to vairs galīgi nevajag, negrib visi braukt uz centru, lai pārsēstos citā transportā. OK, sliedes ātri un lēti citur nepārlikt, bet autobusu maršrutu nomainīšana būtu sīkums.
Īstenībā tas jau labu laiku notiek.
Izveidoja gan garos maršrutus cauri centram, lai populārākajos virzienos nav jāpārsēžas (1. tramvajs, 4. trolejbuss, 3., 13. autobusi, utt.) gan arī maršrutus ārpus centra.
Paskaties RS kartē 15., 28., 29., 31., 36., 44., 46., 48., 49., 56., 58., 60. autobusus un 16. trolejbusu.
Skaidrs, ka var un vajag visu vēl labāk, bet pamazām jau kaut ko dara.
Tramvaju sakarā tagad nākošais solis būs Ķengaraga un Iļģuciema virzienu pārbūve priekš zemās grīdas tramvajiem un Ķengaraga virziena pagarināšana līdz Šķirotavas stacijai (tas notiks par ES "Atveseļošanās" naudu).
Attiecīgi jaunie tramvaji būs 7. maršrutā visā garumā, bet Iļģuciema virzienu pieliks klāt 11. maršrutam (būs jaunie tramvaji pagarinātā 11. maršrutā Mežaparks - Iļģuciems).
manas 5 kapeikas.
agraak bija marsruts purciks (pie meebeljnama) vieniibas gatve. ar sabiedrisko stunda 20 un divas biljetes uz katru galu. ar mashiinu 20 min, ar ricuku 35 min.
tagad i purciks (pie meebeljnama) valdlauchi (kur lielaa SEB bankas eeka). ar sabiedrisko 50 min un divas biljetes uz katru galu. ar mashiinu 8 km, 10 -15 min, ar ricuku 25 min. nu nah man vispaar sabiedriskais? | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22260
Braucu ar: RVR
| Katram pēc individuālām vajadzībām jau arī neviens maršrutus netaisīs, tas arī jāsaprot. Vienmēr būs gadījumi, kad kādam nebūs iespējas aizbraukt pa tiešo.
Cik zinu, jaunākie maršruti, kas tika izveidoti tieši pēc tāda principa, lai nebūtu jābrauc caur centru (56. Ziepniekkalns - Daugavgrīva, 58. Purvciems - Vecmīlgrāvis un 60. Ziepniekkalns - Ķengarags) ir pat ļoti piepildīti.
| Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12890
Braucu ar: eFku
|
15 Jul 2021, 10:01:54 @RVR rakstīja:
Katram pēc individuālām vajadzībām jau arī neviens maršrutus netaisīs, tas arī jāsaprot. Vienmēr būs gadījumi, kad kādam nebūs iespējas aizbraukt pa tiešo.
Cik zinu, jaunākie maršruti, kas tika izveidoti tieši pēc tāda principa, lai nebūtu jābrauc caur centru (56. Ziepniekkalns - Daugavgrīva, 58. Purvciems - Vecmīlgrāvis un 60. Ziepniekkalns - Ķengarags) ir pat ļoti piepildīti.
Pilniigi piekriitu, tomeer katrs veertee pakalpojumu, izejot no savu vajadziibu prizmas. Un, ja man vinsh i bezjeedziigs, tad kaapeec man to atbalstiit? Egoistiski, jā. | Offline | | |
lurkersgonnalurk | | Kopš: 14. Dec 2020
Ziņojumi: 1070
Braucu ar: cietu seju
|
15 Jul 2021, 09:45:40 @RVR rakstīja:
Tramvaju sakarā tagad nākošais solis būs Ķengaraga un Iļģuciema virzienu pārbūve priekš zemās grīdas tramvajiem un Ķengaraga virziena pagarināšana līdz Šķirotavas stacijai (tas notiks par ES "Atveseļošanās" naudu).
Attiecīgi jaunie tramvaji būs 7. maršrutā visā garumā, bet Iļģuciema virzienu pieliks klāt 11. maršrutam (būs jaunie tramvaji pagarinātā 11. maršrutā Mežaparks - Iļģuciems).
Kas notiek ar Dreiliņu tramvaja plānu? Tas turpina stāvēt putekļainā plauktā nezināmai nākotnei, vai ir permanenti izmests miskastē?
Lasīju kaut ko par plānotu sliežu novākšanu no Zemitānu tilta | Offline | | |
lurkersgonnalurk | | Kopš: 14. Dec 2020
Ziņojumi: 1070
Braucu ar: cietu seju
|
15 Jul 2021, 10:01:54 @RVR rakstīja:
Cik zinu, jaunākie maršruti, kas tika izveidoti tieši pēc tāda principa, lai nebūtu jābrauc caur centru (56. Ziepniekkalns - Daugavgrīva, 58. Purvciems - Vecmīlgrāvis un 60. Ziepniekkalns - Ķengarags) ir pat ļoti piepildīti.
58. manās acīs ir perfekts, ātrs maršruts starp rajoniem, kaut gan tas būtu vēl labāks, ja tas Gaujas ielu šķērsotu pa leju, ar pieturu priekš pārsēšanās uz 11. tramvaju, bet tam, iespējams, būtu nepieciešama neliela tā krustojuma pārbūve (vai pat nē, tikai horizontālo apzīmējumu korekcija - sabiedriskajam taču nav jāievēro 401. - 406. zīmes, un ja tās neievēro, man izskatās ka tur var izbraukt taisni abos šī autobusa maršruta virzienos). Ātrumu šis apgreids īpaši nemazinātu, tās būt kādas 2 minūtes klāt.
Ar 60. neesmu braucis, bet kartē izskatās ok.
56. ir perebors ar līkločiem caur Āģi un Šampi, to pašu var teikt par 44. un 46. un 15. un 31., pieļauju ka ja ne visos tad vismaz dažos no šiem ceļš no galapunkta uz galapunktu ir ilgāks nekā aizbraukt ar pārsēšanos caur centru.
Kā jau rakstīju, manuprāt, Rīgai pietrūkst eksprešu autobusu maršrutu. Tai skaitā eksprešu starp rajoniem, ne caur centru. Piemēram, Imanta - Zoļiks - K. Ulmaņa gatve - Zepčiks. | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22260
Braucu ar: RVR
|
15 Jul 2021, 15:18:52 @lurkersgonnalurk rakstīja:
Kas notiek ar Dreiliņu tramvaja plānu? Tas turpina stāvēt putekļainā plauktā nezināmai nākotnei, vai ir permanenti izmests miskastē?
Lasīju kaut ko par plānotu sliežu novākšanu no Zemitānu tilta
Izmests nav, tramvajs uz Purvciemu ir plānos.
Protams, viss atkarīgs no finansējuma - būsim reāli, runa var būt tikai par Eiropas naudu, Rīgai vienai pašai priekš tā naudas nebūs.
Esošās sliedes no tilta ir jāvāc prom jebkurā gadījumā, tās nav iespējams izmantot. Kad kādreiz tiks līdz jaunās tramvaja līnijas būvniecībai, tur viss būs jābūvē no jauna.[ Šo ziņu laboja RVR, 15 Jul 2021, 15:51:47 ] | Offline | | |
|
lurkersgonnalurk | | Kopš: 14. Dec 2020
Ziņojumi: 1070
Braucu ar: cietu seju
|
15 Jul 2021, 09:47:16 @RVR rakstīja:
Te savu roku pielika arī vīruss.
Garmoškas salika visur, kur vien varēja.
Pamanīju, un brīnījos - no kurienes viņi tos ņēma? Vienīgā atbilde, ko varu iedomāties šai mīklai, ir, ka ūdeņražtrolejbusi laikam kādu brītiņu pēc piegādes stāvēja parkā, jo nebija dabūjuši kādu tur sertifikāciju vai ko, un kad tos beidzot varēja palaist, no 1. un 40. maršrutiem atbrīvojušies busi tika izmantoti mazintensīvāko maršrutu garmoškizēšanai?
Bet garmoškizēšana bija novērojama arī jau pirms 1A. un 4. trolejbusu parādīšanās
15 Jul 2021, 09:47:16 @RVR rakstīja:
Tāpat arī agros rītos vai vēlos vakaros to cilvēku ir ļoti maz, bet tikai uz stundu vai divām nomainīt autobusu (dzīt uz/no parka un iesaistīt arī vēl vienu šoferi) izmaksā dārgāk, nekā tajos 1-2 reisos laist to pašu garo busu, kaut vai gandrīz tukšu.
Bet kāpēc tad 2. tramvaja maršrutā tiek (tika) darīts pretējais, proti, 2 vagonu sastāvi tikai pilnākajās stundās (nezinu vai arvien tā ir, bet pirms kovida tā bija)? | Offline | | |
lurkersgonnalurk | | Kopš: 14. Dec 2020
Ziņojumi: 1070
Braucu ar: cietu seju
|
15 Jul 2021, 15:51:16 @RVR rakstīja:
Izmests nav, tramvajs uz Purvciemu ir plānos.
Forši, bet nax, rekonstruējot Čaka ielu, posmā no Ērgļu līdz Pērnavas ielai bijušais ielas viducis ar zālīti, kas, kā noprotu, bija paredzēts tramvaja līnijai, tika noklāts ar iebetonētu bruģi?
Sliedes uz tilta, ok, ticu ka varētu būt neglābjami nopuvušas, bet paskatoties uz to bruģi, man šķiet, ka varētu gadīties, ka tilta rekonstrukcijā brauktuves klātne (vai kā nu sauc to betona plāceni zem asfalta) tiks izveidota tā, ka, lai tur varētu uzlikt sliedes, nepietiks tikai nokasīt asfaltu, bet būs vēlreiz jānojauc un no jauna jāuzbūvē viss tilts | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6125
Braucu ar:
|
15 Jul 2021, 09:45:40 @RVR rakstīja:
14 Jul 2021, 23:58:40 @Mizx rakstīja:
Vēl jau veca patiesība, ka Rīgā sabiedriskā transporta tīkla plānojums ir akmens laikmeta — viss ved uz "centru". Bet cilvēkiem to vairs galīgi nevajag, negrib visi braukt uz centru, lai pārsēstos citā transportā. OK, sliedes ātri un lēti citur nepārlikt, bet autobusu maršrutu nomainīšana būtu sīkums.
Īstenībā tas jau labu laiku notiek.
Izveidoja gan garos maršrutus cauri centram, lai populārākajos virzienos nav jāpārsēžas (1. tramvajs, 4. trolejbuss, 3., 13. autobusi, utt.) gan arī maršrutus ārpus centra.
Paskaties RS kartē 15., 28., 29., 31., 36., 44., 46., 48., 49., 56., 58., 60. autobusus un 16. trolejbusu.
Skaidrs, ka var un vajag visu vēl labāk, bet pamazām jau kaut ko dara.
Tramvaju sakarā tagad nākošais solis būs Ķengaraga un Iļģuciema virzienu pārbūve priekš zemās grīdas tramvajiem un Ķengaraga virziena pagarināšana līdz Šķirotavas stacijai (tas notiks par ES "Atveseļošanās" naudu).
Attiecīgi jaunie tramvaji būs 7. maršrutā visā garumā, bet Iļģuciema virzienu pieliks klāt 11. maršrutam (būs jaunie tramvaji pagarinātā 11. maršrutā Mežaparks - Iļģuciems).
Es tieši rakstīju, ka tie mazie uzlabojumi reāli neko nedod, tikai paildzina agoniju un rada arvien lielāku pieradumu — daļai, ka transports iet tur, kur iet, otrai daļai, ka transports ir saplānots ne priekš cilvēkiem, kas kaut ko cenšas Rigā izdarīt. "Apvienojot" divus maršrutus, kas iet caur centru varbūt kaut ko iegūst RS procesu optimizācijā, bet ne jau cilvēki. Pārmaiņām jābūt radikālām un visā Rīgā vienlaicīgi, citādi notiekošais ir kā anekdote par cūkas kaušanu pa gabaliņam. Un, kā jau rakstīju, par tramvajiem skaidrs — tos "pārvietot" grūti, bet autobusu maršrutu pārplānošana veicama loti strauji. Piedevām, tagad tieši notika pieturvietu demontāža līgumiem beidzoties — bija ideāls brīdis novākt veco un kaut kur citur veidot jaunu maršrutu ar jaunām nojumēm. Tagad uzcels veco vietā un tad pukstēs, ka kaut ko mainīt ir dārgi. | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22260
Braucu ar: RVR
|
15 Jul 2021, 16:06:12 @lurkersgonnalurk rakstīja:
Bet kāpēc tad 2. tramvaja maršrutā tiek (tika) darīts pretējais, proti, 2 vagonu sastāvi tikai pilnākajās stundās (nezinu vai arvien tā ir, bet pirms kovida tā bija)?
Tas ir cits stāsts, tie ir papildus sastāvi tikai uz sastrēgumstundām. Tie neko nenomaina, tie izbrauc maršrutā papildus jau esošajiem ("pilnas maiņas" ) sastāviem.
Piemēram, tajā pašā 2. tramvaju maršrutā visu dienu ir 2 sastāvi. Kamēr ir 2 sastāvi, intervāls ir ap 30 minūtēm. No rudens līdz pavasarim darba dienu rīta un pēcpusdienas stundās parādās arī trešais sastāvs un tad intervāls ir 20 minūtes.
Tagad ir vasaras saraksts, tāpēc visu laiku ir 30 min. un vīrusa dēļ abi sastāvi ir divvagonīgie.
[ Šo ziņu laboja RVR, 15 Jul 2021, 20:12:12 ] | Offline | | |
vvv | | Kopš: 19. Feb 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2105
Braucu ar: e53FL 4,4;e38
| Šodienas Beztabu bija sižets, ka stabiņu uzstādītāji viņus arī mazgā. Ja nav dramatiski netīri, tad 1x mēnesī mazgā.
1 stabiņā mazgāšanas izmaksas mēnesī 14€!!!!
| Offline | | |
restar79 | | Kopš: 24. Jan 2010
Ziņojumi: 2865
Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe
|
15 Jul 2021, 20:20:03 @vvv rakstīja:
Šodienas Beztabu bija sižets, ka stabiņu uzstādītāji viņus arī mazgā. Ja nav dramatiski netīri, tad 1x mēnesī mazgā.
1 stabiņā mazgāšanas izmaksas mēnesī 14€!!!!
Toties assholiem nav līdzekļu par ko apliet puķu kastes,pļaut zāli utt, bet pabrucināt dildo pa 14 eiro līdzekļi atradīsies | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
15 Jul 2021, 20:20:03 @vvv rakstīja:
Šodienas Beztabu bija sižets, ka stabiņu uzstādītāji viņus arī mazgā. Ja nav dramatiski netīri, tad 1x mēnesī mazgā.
1 stabiņā mazgāšanas izmaksas mēnesī 14€!!!!
tur bik savādāk, apseko 1x nedēļā un uzreiz mazgā ja 'vajag', obligāti mazgā 1x mēnesī, ja arī neapdraud sat.drošību. Teorētiski tas var notikt arī 4x mēnesī (katru stabiņu) Mazgāšana notiek no marta līdz novembrim un maksā viena stabiņa nomazgāšana 13.81+PVN, sareiziniet ar stabiņu skaitu un būs cipars, slinkums rēķināt
Tajā sižetā varēja redzēt cik 'netīri' viņi bija [ Šo ziņu laboja CP17, 15 Jul 2021, 21:13:13 ]
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Online | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| pieļauju, ka pat powera oligarhi aizskrietu nomazgāt kādus 50mit stabiņus dienā tur izskatījās max 30sek uz stabiņu [ Šo ziņu laboja CP17, 15 Jul 2021, 21:16:24 ]
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Online | | |
|
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: studentu variantu
| Vienādiņ esmu teicis, ka stabiņi primāri ir lielisks bizness, un sekundāri - ekomentālistu slapjais sapnītis | Offline | | |
vvv | | Kopš: 19. Feb 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2105
Braucu ar: e53FL 4,4;e38
|
15 Jul 2021, 21:09:26 @CP17 rakstīja:
15 Jul 2021, 20:20:03 @vvv rakstīja:
Šodienas Beztabu bija sižets, ka stabiņu uzstādītāji viņus arī mazgā. Ja nav dramatiski netīri, tad 1x mēnesī mazgā.
1 stabiņā mazgāšanas izmaksas mēnesī 14€!!!!
tur bik savādāk, apseko 1x nedēļā un uzreiz mazgā ja 'vajag', obligāti mazgā 1x mēnesī, ja arī neapdraud sat.drošību. Teorētiski tas var notikt arī 4x mēnesī (katru stabiņu) Mazgāšana notiek no marta līdz novembrim un maksā viena stabiņa nomazgāšana 13.81+PVN, sareiziniet ar stabiņu skaitu un būs cipars, slinkums rēķināt
Tajā sižetā varēja redzēt cik 'netīri' viņi bija
Es esmu ar mieru pa mazgāt. Jānodibina sia TĪRI STABIŅI TĪRAI RĪGAI un uz priekšu. Kautkāds indiešu mopēds ar kravas kasti vajadzīgs, kompresors, karčers. Jāpaņem vecie dvieļi no virtuves.. Ā vēl tak var izmantot arī nanotehnoloģiju ūdeni par papildu piemaksām | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3773
Braucu ar: 41
| Skaisti tiek izsaimniekota nauda
Staķim un kam vēl tur pa stabiņam vajadzētu. Vai nu arī šis tiešām ir plāns, lai staķis izskatās pēc mēsla un nils atnāk atpakaļ kā atpestītājs | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6689
Braucu ar: E34
|
16 Jul 2021, 09:28:24 @RR04 rakstīja:
Skaisti tiek izsaimniekota nauda
Staķim un kam vēl tur pa stabiņam vajadzētu. Vai nu arī šis tiešām ir plāns, lai staķis izskatās pēc mēsla un nils atnāk atpakaļ kā atpestītājs
vienkārši raksti tagadnē un nebūsi kļūdījies | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|