Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
CP17
13. Jul 2021, 12:58 #24375

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


13 Jul 2021, 12:14:17 @DeeCee rakstīja:
Gājēju tunelis uz Siguldas šosejas pie Baltezera, pirms stabiņa moto braukāja cauri un sapisa trepes, tagad trepes sataisītas un uzlikts stabiņš, izskatās, ka moto vairs nebrauc.


-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
DeeCee
13. Jul 2021, 13:08 #24376

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


13 Jul 2021, 12:58:00 @CP17 rakstīja:

13 Jul 2021, 12:14:17 @DeeCee rakstīja:
Gājēju tunelis uz Siguldas šosejas pie Baltezera, pirms stabiņa moto braukāja cauri un sapisa trepes, tagad trepes sataisītas un uzlikts stabiņš, izskatās, ka moto vairs nebrauc.



Baltezera dzelzceļa stacija/autobusa pietura "Langstiņu pagrieziens"
https://www.google.com/maps/place/Baltezers/@57.0165512,24.3256934,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xd246f270aa2ccfb9!8m2!3d57.0194053!4d24.3284112

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 13 Jul 2021, 13:08:41 ]

Offline
Zalespljavejs
13. Jul 2021, 13:51 #24377

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2469

Braucu ar: tautas auto

Šādi var gari, gudri un dikti runāt par šo. BET, kamēr privātais transports būs izdevīgāks par sabiedrisko, tikmēr lietas nemainīsies uz pusi. Jau agrāk rakstīju, ka sabtrans nu galīgi nav labāks par privāto - biļete ir dārga, vietas gandrīz nekad nav un vēl reizēm nākas atkauties no bezpajumtniekiem vai pensionāriem, kam patīk veģetēt uz Nila-laika piešķirtajiem labumiem un to tik vien dara kā vizinās pa Rīgu uz nodokļu maksātāju rēķina. Tā kā, ir par ko padomāt.
Offline
RVR
13. Jul 2021, 14:04 #24378

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22260

Braucu ar: RVR

Ir jau arī plusi - nav jāsēž sastrēgumos un jāmeklē parkings centrā, par kuru vēl jāmaksā.
Ja alternatīva ir (būs) jauns, moderns vilciens, kas kursē bieži un ātri, tad daudzi vēl padomās.

Jā, ne visi un ne vienmēr, bet kopējo auto skaitu centrā tas varētu samazināt.

P.S. paredzēts, ka jaunie elektrovilcieni kursēs CAURI Centrālajai stacijai, tātad ar tiem varēs nokļūt ne tikai līdz šim vienam punktam (kā tas ir tagad)

[ Šo ziņu laboja RVR, 13 Jul 2021, 14:06:13 ]

Offline
Zalespljavejs
13. Jul 2021, 14:16 #24379

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2469

Braucu ar: tautas auto

Ok, varbūt drusku neprecīzi izteicos. Mana doma bija par iekšējo pilsētas transporta tīklu - autobusu, mikroautobusi, trolejbusi un tramvaji. Ja biļetes cena ir 1,30 eur un tas nāk ar visām iepriekšminētajām neērtībām, tad cilvēks izvēlēsies privāto transportu pat ja tas sanāks dārgāk, nemaz nerunājot par kaut kādu ekoloģisko pamatojumu par kuru tajā brīdī vispār nedomās.

[ Šo ziņu laboja Zalespljavejs, 13 Jul 2021, 15:29:33 ]

Offline
lurkersgonnalurk
13. Jul 2021, 15:01 #24380

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


12 Jul 2021, 10:28:11 @Vantage rakstīja:

https://www.delfi.lv/news/national/politics/rig...la.d?id=53378521

Departamenta aprēķini liecina, ka, saglabājot velojoslas Čaka ielā, vienkāršākajā variantā satiksmes infrastruktūras pielāgošana izmaksās gandrīz miljonu eiro. Savukārt dārgākajā scenārijā, īstenojot visus nepieciešamos pasākumus satiksmes organizācijas maiņai, būtu nepieciešami vairāk nekā 5,7 miljoni eiro.

Atsakoties no velojoslām un pārceļot velotransportu uz Barona ielu, būtu nepieciešami aptuveni 200 000 eiro sākotnējā variantā, bet, veicot satiksmes organizācijas izmaiņas pilnā apmērā, būtu nepieciešams aptuveni 0,5 miljoni eiro.


nice!



Gribētos zināt, kas latviski ir "satiksmes infrastruktūras pielāgošana vienkāršākajā variantā", un kas ir "dārgākajā scenārijā, īstenojot visus nepieciešamos pasākumus satiksmes organizācijas maiņai". Lētākajā variantā uzkrāsot velojoslas uz ietvēm, pārtaisīt ietvju apmales krustojomus, dārgākajā - velojoslas brauktuves līmenī, sašaurinot ietves?
Kā arī, kas sastāda izmaksas "atsakoties no velojoslām un pārceļot velotransportu uz Barona ielu"? Uz Barona ielas joslas, lai nu kādas, bet jau ir. Nokasīt baltās svītras no Čaka ielas, noņemt un uzlikt dažas zīmes?

Bet nais ir tas, ka viss šis tiek plānots pēc tikko veiktas Č. ielas rekonstrukcijas. Cik atceros no medijos pa acu galam redzētā, pirms kādiem gadiem, kad ielas rekonstrukcija vēl tika plānota, biedrība "Pilsēta cilvēkiem bez smašīnām" un viņu domubiedri mēģināja panākt reālu rekonstrukciju ar legit velojoslām, un tika pasūtīti nax. Fast forward daži gadi, cita dome, ielai ir jauns asfalts, un šie malači dabū cauri "pagaidu" velotrololojoslu divu metru platumā. Un, kā zināms, nav nekas pastāvīgāks par "pagaidu".
Offline
RVR
13. Jul 2021, 18:14 #24381

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22260

Braucu ar: RVR


13 Jul 2021, 14:16:25 @Zalespljavejs rakstīja:
Ok, varbūt drusku neprecīzi izteicos. Mana doma bija par iekšējo pilsētas transporta tīklu - autobusu, mikroautobusi, trolejbusi un tramvaji. Ja biļetes cena ir 1,30 eur un tas nāk ar visām iepriekšminētajām neērtībām, tad cilvēks izvēlēsies privāto transportu pat ja tas sanāks dārgāk, nemaz nerunājot par kaut kādu ekoloģisko pamatojumu par kuru tajā brīdī vispār nedomās.


Nav jau tikai izmaksu attiecība biļete pret benzīnu.
Parkings arī jārēķina, centrā tas ir 2.50 par stundu. Ok, ar visādiem abonementiem ir lētāk, bet tāpat tās ir izmaksas.

Skaidrs, ka ne jau visi pārsēstos uz sabiedrisko transportu. Tomēr vismaz kādu daļu būtu iespējams tur iedabūt, ja visu šo procesu darītu ar prātu un loģiskā secībā.
Offline
RS7
13. Jul 2021, 18:33 #24382

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


13 Jul 2021, 18:14:44 @RVR rakstīja:
Skaidrs, ka ne jau visi pārsēstos uz sabiedrisko transportu. Tomēr vismaz kādu daļu būtu iespējams tur iedabūt, ja visu šo procesu darītu ar prātu un loģiskā secībā.

Vispār par prātu runājot, lai būtu kaut mazākā interese pārsēsties uz sabiedrisko, viņam būtu jābūt par velti
Offline
DeeCee
13. Jul 2021, 20:40 #24383

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


par stabiņiem

https://www.facebook.com/SexyStyle.eu/posts/4396963080347842

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 13 Jul 2021, 20:42:21 ]

Offline
Mizx
13. Jul 2021, 21:07 #24384

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6125

Braucu ar:


13 Jul 2021, 18:14:44 @RVR rakstīja:

13 Jul 2021, 14:16:25 @Zalespljavejs rakstīja:
Ok, varbūt drusku neprecīzi izteicos. Mana doma bija par iekšējo pilsētas transporta tīklu - autobusu, mikroautobusi, trolejbusi un tramvaji. Ja biļetes cena ir 1,30 eur un tas nāk ar visām iepriekšminētajām neērtībām, tad cilvēks izvēlēsies privāto transportu pat ja tas sanāks dārgāk, nemaz nerunājot par kaut kādu ekoloģisko pamatojumu par kuru tajā brīdī vispār nedomās.


Nav jau tikai izmaksu attiecība biļete pret benzīnu.
Parkings arī jārēķina, centrā tas ir 2.50 par stundu. Ok, ar visādiem abonementiem ir lētāk, bet tāpat tās ir izmaksas.

Skaidrs, ka ne jau visi pārsēstos uz sabiedrisko transportu. Tomēr vismaz kādu daļu būtu iespējams tur iedabūt, ja visu šo procesu darītu ar prātu un loģiskā secībā.
Ja brauc normāli uz darbu, tad parasti ir sakārtotas bezmaksas stāvvietas. Tāpat kārtīgam Rīgas centra iedzīvotājam.Tā ka arguments par ietaupījumu uz autostāvvietu izmaksām ir tikai īslaicīgu darījumu kārtošanai centrā, bet tad atkal ir otra medaļas puse — kamēr sab. transports iebrauc centrā ar visām pieturām, paiet 30 min, 30 min vēl lai izbrauktu ārā. Ar personīgo transportu tās var būt 20 min. Ja viss centrs un vēl tālāk ir par maksu, tad brauks iekšā Rīgā "līdz galam" un maksās pie ieejas durvīm. Ja varētu auto nolikt 10-15 min gājiena attālumā, tad centrā iebrauktu daudz mazāk auto. Tā ka manā skatījumā visperspektīvākais butu izveidot iespējas atstāt automašīnas 15 min gājiena attālumā no Vecrīgas. Tās ir apmēram Rīgas vēsturiskā centra robežas. Šo zonu arī būtu loģiski "sargāt no auto", nevis Hanzas ielu.
Offline
RVR
13. Jul 2021, 23:24 #24385

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22260

Braucu ar: RVR


13 Jul 2021, 18:33:27 @RS7 rakstīja:

Vispār par prātu runājot, lai būtu kaut mazākā interese pārsēsties uz sabiedrisko, viņam būtu jābūt par velti



Tam ir blakus efekti.
Mums Jūrmalā ir sabiedriskais visiem pilsētniekiem par velti (uzrādot jūrmalnieka karti).
Rezultātā centrālais maršruts (Nr.4, kas ved cauri visai pilsētai) nemitīgi ir pārpildīts - jo penši to izmanto, lai socializētos.
Ērtāk ir nopirkt biļeti un braukt ar vilcienu.

Offline
DeeCee
13. Jul 2021, 23:36 #24386

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


13 Jul 2021, 23:24:21 @RVR rakstīja:

13 Jul 2021, 18:33:27 @RS7 rakstīja:

Vispār par prātu runājot, lai būtu kaut mazākā interese pārsēsties uz sabiedrisko, viņam būtu jābūt par velti



Tam ir blakus efekti.
Mums Jūrmalā ir sabiedriskais visiem pilsētniekiem par velti (uzrādot jūrmalnieka karti).
Rezultātā centrālais maršruts (Nr.4, kas ved cauri visai pilsētai) nemitīgi ir pārpildīts - jo penši to izmanto, lai socializētos.
Ērtāk ir nopirkt biļeti un braukt ar vilcienu.




+ vēl bomži ziemā ievāktos

pa velti nav jābūt, bet jābūt ērti lietojamam, bez visādām rīdzinieka kartēm, ar normālām stundas/dienas biļetēm visiem, par kurām var samaksāt uz vietas ar telefonu
Offline
bum_bumz
13. Jul 2021, 23:39 #24387

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6689

Braucu ar: E34


13 Jul 2021, 21:07:46 @Mizx rakstīja:

13 Jul 2021, 18:14:44 @RVR rakstīja:

13 Jul 2021, 14:16:25 @Zalespljavejs rakstīja:
Ok, varbūt drusku neprecīzi izteicos. Mana doma bija par iekšējo pilsētas transporta tīklu - autobusu, mikroautobusi, trolejbusi un tramvaji. Ja biļetes cena ir 1,30 eur un tas nāk ar visām iepriekšminētajām neērtībām, tad cilvēks izvēlēsies privāto transportu pat ja tas sanāks dārgāk, nemaz nerunājot par kaut kādu ekoloģisko pamatojumu par kuru tajā brīdī vispār nedomās.


Nav jau tikai izmaksu attiecība biļete pret benzīnu.
Parkings arī jārēķina, centrā tas ir 2.50 par stundu. Ok, ar visādiem abonementiem ir lētāk, bet tāpat tās ir izmaksas.

Skaidrs, ka ne jau visi pārsēstos uz sabiedrisko transportu. Tomēr vismaz kādu daļu būtu iespējams tur iedabūt, ja visu šo procesu darītu ar prātu un loģiskā secībā.
Ja brauc normāli uz darbu, tad parasti ir sakārtotas bezmaksas stāvvietas. Tāpat kārtīgam Rīgas centra iedzīvotājam.Tā ka arguments par ietaupījumu uz autostāvvietu izmaksām ir tikai īslaicīgu darījumu kārtošanai centrā, bet tad atkal ir otra medaļas puse — kamēr sab. transports iebrauc centrā ar visām pieturām, paiet 30 min, 30 min vēl lai izbrauktu ārā. Ar personīgo transportu tās var būt 20 min. Ja viss centrs un vēl tālāk ir par maksu, tad brauks iekšā Rīgā "līdz galam" un maksās pie ieejas durvīm. Ja varētu auto nolikt 10-15 min gājiena attālumā, tad centrā iebrauktu daudz mazāk auto. Tā ka manā skatījumā visperspektīvākais butu izveidot iespējas atstāt automašīnas 15 min gājiena attālumā no Vecrīgas. Tās ir apmēram Rīgas vēsturiskā centra robežas. Šo zonu arī būtu loģiski "sargāt no auto", nevis Hanzas ielu.

Vedu vedeklu pie daktera kautkur centrā uz Marijas ielas. Nepārzinu stāvvietas, plašākā lokā apkārtnē nevienu brīvu vietu neatradu. Nu tā smirdinot un svilinot ne tikai 2.50 aizies
Offline
lurkersgonnalurk
14. Jul 2021, 15:56 #24388

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


13 Jul 2021, 21:07:46 @Mizx rakstīja:
kamēr sab. transports iebrauc centrā ar visām pieturām, paiet 30 min, 30 min vēl lai izbrauktu ārā.

Tam ir risinājumi:
1) sabiedriskā joslas (kur tās ir iespējams ierīkot, pārāk nenogalinot auto satiksmi - tādu vietu laikam nav vairs daudz atlicis),
2) eksprešu autobusu maršruti (tepat Viļņā tādi ir, Rīgā tas būtu piemēram no Teikas krusta vai no Spices atbraukt līdz centram ar dažām pieturām, ekspreša maršruts no Ķengaraga varētu būt pa Krasta ielu, no Zepčika pa Salu tilta augšu (kā brauca 40. buss līdz transformācijai par 4. trolejbusu ar Mūkusalas apli) un bez pieturām uz salām; 51. un 52. buss šobrīd funkcionē kā kaut kas līdzīgs, kamēr vien uz Valmieras nav korķu),
3) tramvajam pakārtoti luksofori (kā tuvojas tramvajs, tā tas dabū zaļo - izplatīti Amsterdamā un gan jau vēl kur) pirmkārt jau uz Barona ielas, varbūt arī Brīvības-Zemgala krustā, krastmalā un citās vietās, kur mūsu pilsētas definētā transporta prioritāte tramvajs šobrīd kā nabadziņš dabū rātni gaidīt savu zaļo.
Offline
ramex
14. Jul 2021, 16:15 #24389

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6

Ar to bezmaksas transportu ir tā ka kamer viņš ir pacelam ir labi, Tallinā pirmos 4/5 gadus braukaju ar sabiedrisko jo par brivu, un sanaca pietura pie majas un pie offisa. Tagad jau 2 gadus braucu ar auto uz darbu jo lai aizbrauktu ar sabiedrisko ir jāpārsēžas 2 reizes un aiznjem tas laika ziņā faking 45 min viena virziena ar piebildi ja nekas nekavē, ar auto 15 min. Pilnigi pie dirsas ka tas sabtrans ir par velti - es to ieguto stundu varu izmantot lietderigak.
Offline
bum_bumz
14. Jul 2021, 18:56 #24390

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6689

Braucu ar: E34


14 Jul 2021, 16:15:25 @ramex rakstīja:
Ar to bezmaksas transportu ir tā ka kamer viņš ir pacelam ir labi, Tallinā pirmos 4/5 gadus braukaju ar sabiedrisko jo par brivu, un sanaca pietura pie majas un pie offisa. Tagad jau 2 gadus braucu ar auto uz darbu jo lai aizbrauktu ar sabiedrisko ir jāpārsēžas 2 reizes un aiznjem tas laika ziņā faking 45 min viena virziena ar piebildi ja nekas nekavē, ar auto 15 min. Pilnigi pie dirsas ka tas sabtrans ir par velti - es to ieguto stundu varu izmantot lietderigak.

pats redz atbildēji, ka sanāk 50/50, tātad noderīgi. kur nu vēl cilvēkiem, kuriem nekur nav jāsteidzas
Offline
RS7
14. Jul 2021, 19:19 #24391

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


13 Jul 2021, 23:24:21 @RVR rakstīja:

13 Jul 2021, 18:33:27 @RS7 rakstīja:

Vispār par prātu runājot, lai būtu kaut mazākā interese pārsēsties uz sabiedrisko, viņam būtu jābūt par velti



Tam ir blakus efekti.
Mums Jūrmalā ir sabiedriskais visiem pilsētniekiem par velti (uzrādot jūrmalnieka karti).
Rezultātā centrālais maršruts (Nr.4, kas ved cauri visai pilsētai) nemitīgi ir pārpildīts - jo penši to izmanto, lai socializētos.
Ērtāk ir nopirkt biļeti un braukt ar vilcienu.




mērķis sasniegts
Iedomājies ka tie 150 ( vai cik viņi tur kopā) pa parīšiem iesēstos savas ~70 automašīnās uz gāzelētu pa jurmalu

Vēl viens vagonu sastāvs, bieźāki reisi, risinājumi ir!


dacīt, vēl manikīru pa ceļam, vispār būtu ideali, pilnigi atbilst tavam interneta tēlam. bomži viņam traucè
Offline
RVR
14. Jul 2021, 21:33 #24392

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22260

Braucu ar: RVR

Tak ne jau tie penši visi brauca ar auto pirms tam
Papildus autobusus - jā, vajadzētu, bet tad tas "bezmaksas" transports pilsētai izmaksātu vēl dārgāk (jau tagad galīgi nav pa lēto).

Tagad rezultāts ir tāds, ka penši priecīgi tusē pilsētas transportā un slavē Gaču, bet šoferi kā brauca ar auto, tā brauc, jo danunax tos piebāzos autobusus

Offline
RS7
14. Jul 2021, 21:42 #24393

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Nu mums galvaspilsētas fraieriem līdzīgi, piebāzts un vēl pa maksu + vēl tie bomži


LV viss notiek ar represīvām metodēm, nevis rada vidi lai būtu iemesls ko mainīt!

[ Šo ziņu laboja RS7, 15 Jul 2021, 06:22:53 ]

Offline
Mizx
14. Jul 2021, 23:58 #24394

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6125

Braucu ar:

Vēl jau veca patiesība, ka Rīgā sabiedriskā transporta tīkla plānojums ir akmens laikmeta — viss ved uz "centru". Bet cilvēkiem to vairs galīgi nevajag, negrib visi braukt uz centru, lai pārsēstos citā transportā. OK, sliedes ātri un lēti citur nepārlikt, bet autobusu maršrutu nomainīšana būtu sīkums. Vienkārši Rīga kā balta lapa, tik cik tramvaji un vilcieni kartē redzami un pārējo zīmē no jauna. Laikam vēl nevienam nav bijis drosmes to izdarīt. Un sekas šim nepareizajam plānojumam ir mēģinājumi Rīgas šaurajās ielās iespiest vēl arī sabiedriskā transporta joslas — lai visi ātrāk varētu aizbraukt pārsēsties (ko tiem tāpat nevajag, labāk brauktu taisnāk). Ja normāli pārplānotu maršrutus, tad varbūt tādā Čaka ielā vairs sabiedriskais transports nemaz nekursētu un nebūtu arī jādomā vai to var pārlikt uz kādām blakus ielām. Citur tas pats. Varbūt ne tikai vieglais transports jāaizvāc no centra, bet arī sabiedriskajam tur nav jāvadā cilvēkus, kuriem uz centru patiesībā nemaz nevajag?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4