Autors | Ziņojums |
Mizx | 10. Feb 2021, 00:33 |
#2421
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6375
Braucu ar:
|
09 Feb 2021, 23:07:45 @wanksta rakstīja:
Runājot par pilna masa nevar mainīt
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...fter/bhhlfl.html
Šis kantoris interbus visu laiku pārdodot busus norāda dažādas masas, kā šajā sludinājumā
“ Pilna masa 3000 (bez viņjetes) vai 3500 (ar viņjetes) kg”
Tas nozīmē ko?
Zinu ka nīderlandē var samazināt bez stresa, latvijā tas vispār ir izdarāms?
Ko viņi dara ar pilno masu būtu interesanti uzzināt. Busu ar nepārgrieztiem odometru rādījumiem pie viņiem gan nav. Reliģija nepieļauj. |
Offline | |
|
ruberc | 10. Feb 2021, 00:40 |
#2422
|
|
Kopš: 09. Oct 2006
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
|
09 Feb 2021, 23:07:45 @wanksta rakstīja:
Runājot par pilna masa nevar mainīt
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...fter/bhhlfl.html
Šis kantoris interbus visu laiku pārdodot busus norāda dažādas masas, kā šajā sludinājumā
“ Pilna masa 3000 (bez viņjetes) vai 3500 (ar viņjetes) kg”
Tas nozīmē ko?
Zinu ka nīderlandē var samazināt bez stresa, latvijā tas vispār ir izdarāms?
Vecos laikos CoC sertifikātu izdeva dīleris. Jau kādus gadus atpakaļ itkā dīleriem atņēma šīs tiesības. Tad tajā CoC sertifikātā varēja ierakstīt visu, ko vajadzēja pircējam. Un vēl uztaisīja rūpnīcas plāksnīti.
Tāpēc radās visādi hibrīdi- piem. : škoda octavija- kravas N1 ar itkā izņemtiem pak. sēdekļiem. Vai arī Porcshe Cayane - kravas. Nevajadzēja maksāt uzņ. vieglo aut. nod. Un ta talak.
Pieļaiju , ka eiropā var oficiāli ar dīleti sarunāt un pierādīt , ka jāsamazina pilna masa. Lai maksātu mazāku nodokli.
Pie mums CSDD atsaucās uz ražotāja datiem. Pie pārbūves maina pašmasu nosverot.
Ja kādam interesē varu uztaisīt pārbūves projektus.
|
Offline | |
|
Mizx | 10. Feb 2021, 00:49 |
#2423
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6375
Braucu ar:
|
10 Feb 2021, 00:40:51 @ruberc rakstīja:
09 Feb 2021, 23:07:45 @wanksta rakstīja:
Runājot par pilna masa nevar mainīt
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...fter/bhhlfl.html
Šis kantoris interbus visu laiku pārdodot busus norāda dažādas masas, kā šajā sludinājumā
“ Pilna masa 3000 (bez viņjetes) vai 3500 (ar viņjetes) kg”
Tas nozīmē ko?
Zinu ka nīderlandē var samazināt bez stresa, latvijā tas vispār ir izdarāms?
Vecos laikos CoC sertifikātu izdeva dīleris. Jau kādus gadus atpakaļ itkā dīleriem atņēma šīs tiesības. Tad tajā CoC sertifikātā varēja ierakstīt visu, ko vajadzēja pircējam. Un vēl uztaisīja rūpnīcas plāksnīti.
Tāpēc radās visādi hibrīdi- piem. : škoda octavija- kravas N1 ar itkā izņemtiem pak. sēdekļiem. Vai arī Porcshe Cayane - kravas. Nevajadzēja maksāt uzņ. vieglo aut. nod. Un ta talak.
Pieļaiju , ka eiropā var oficiāli ar dīleti sarunāt un pierādīt , ka jāsamazina pilna masa. Lai maksātu mazāku nodokli.
Pie mums CSDD atsaucās uz ražotāja datiem. Pie pārbūves maina pašmasu nosverot.
Ja kādam interesē varu uztaisīt pārbūves projektus.
Par pašmasu skaidrs, nav īsti skaidrības kā mainīt pilno masu, piemēram, busam bildē no 4,5t uz 3,0t. Par lieko sēdvietu likvidēšanu skaidrs, attiecīgi pārsvēršana arī ir loģiska. |
Offline | |
|
Mizx | 10. Feb 2021, 00:56 |
#2424
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6375
Braucu ar:
| Par to, ka CSDD tic ražotāja datiem zinu, pašam ir 2 gab. MB C36 AMG no kuriem viens ir parasts ar pilnu masu 1970 kg, otrs atvieglinātā versija ar pilnu masu 1760 kg. Viss pēc ražotāja datiem, jautājumu nav bijis nekādu. |
Offline | |
|
lurkersgonnalurk | 10. Feb 2021, 00:58 |
#2425
|
|
Kopš: 14. Dec 2020
Ziņojumi: 1070
Braucu ar: cietu seju
|
10 Feb 2021, 00:33:20 @Mizx rakstīja:
Busu ar nepārgrieztiem odometru rādījumiem pie viņiem gan nav. Reliģija nepieļauj.
Tad kas ir šis?
Ja ir šaubas par nobraukumu un mūsu informāciju? Tādā gadījumā pārbaudiet pēc VIN numura pie tuvākā dīlera
Nākamais ortodoksālā pizdjoša nagluma levelis pēc parastā ("jā, nu te bija bamperis apskrāpēts bik, tāpēc pārkrāsojām" nošķelta purna gadījumā, utt utjpr)? |
Offline | |
|
Mizx | 10. Feb 2021, 01:10 |
#2426
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6375
Braucu ar:
|
10 Feb 2021, 00:58:52 @lurkersgonnalurk rakstīja:
10 Feb 2021, 00:33:20 @Mizx rakstīja:
Busu ar nepārgrieztiem odometru rādījumiem pie viņiem gan nav. Reliģija nepieļauj.
Tad kas ir šis?
Ja ir šaubas par nobraukumu un mūsu informāciju? Tādā gadījumā pārbaudiet pēc VIN numura pie tuvākā dīlera
Nākamais ortodoksālā pizdjoša nagluma levelis pēc parastā ("jā, nu te bija bamperis apskrāpēts bik, tāpēc pārkrāsojām" nošķelta purna gadījumā, utt utjpr)?
Cik bieži pie viņiem esi? Es bieži, jo kolēgiem ar šiem ir patstāvīgs sadarbības līgums. Cik bieži busiem ar 100k nobraukumu ir grīdas apšuvums izdilis lielā laukumā cauri līdz bleķim? Tikai pie viņiem. Tie nav bijušie kurjerdienestu busi, kur šoferi lēkājuši iekšā-ārā, viņi parasti iepērk busus no starpvalstu pārvadājumu firmām, ja ieskatās, tad daļai uz sāniem vēl vecie logo saskatāmi un var atrast vecos īpašniekus. Dažreiz pat atrodas vecas uzlīmes. Un vecie īpašnieki nez kāpēc savos sludinājumos liek pilnīgi citādus odometra rādījumus, jo viņiem tie busi kursē pa bāņiem. Salonā izdeldēt caurumus līdz bleķim ko ar kāju grūti nosegt pa 100k km ir ārkārtīgi grūti. Varu daudz pastāstīt un konkrētu parādīt par viņu busiem, ja kādreiz kādu nomā paņemsi, lai pārietu jebkāda ticība tam, ko rāda panelī. Viņiem ir ticība mainīt rādījumus un fetišs uz auto tīrību. Pēdējais tikai pilnīgi loģisks lai būtu pirmais iespaids par to, ka buss ir svaigs, kaut tāds nav. |
Offline | |
|
Mizx | 10. Feb 2021, 01:23 |
#2427
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6375
Braucu ar:
|
10 Feb 2021, 00:58:52 @lurkersgonnalurk rakstīja:
10 Feb 2021, 00:33:20 @Mizx rakstīja:
Busu ar nepārgrieztiem odometru rādījumiem pie viņiem gan nav. Reliģija nepieļauj.
Tad kas ir šis?
Ja ir šaubas par nobraukumu un mūsu informāciju? Tādā gadījumā pārbaudiet pēc VIN numura pie tuvākā dīlera
Nākamais ortodoksālā pizdjoša nagluma levelis pēc parastā ("jā, nu te bija bamperis apskrāpēts bik, tāpēc pārkrāsojām" nošķelta purna gadījumā, utt utjpr)?
Ja par konkrēto busu, tad iemet VIN internetā un ieraudzīsi. Par konkrēto visur norādīts, ka odomtera stāvokļa patiesums nav pārbaudāms, tātad, nez kā pēkšņi atvedot uz Latviju tas "sertificējās". Tas laikam tāds rumbulas stila termins, jo nobraukuma patiesumam sertifikātus saņemt grūti, jābūt plombētam visam utt., kas šim busam nav bijis. Konkrētais ir bijis celtnieku buss, kas varbūt nav tik daudz laika pavadījis ceļā, kā daudz ko piedzīvojis salonā. Jāatceras, ka pie mums arī daudzi nemaz neizskata celtnieku busus, jo tas ir tas pats, kas pusmiljons km pa bāni. Sludinājums. |
Offline | |
|
lurkersgonnalurk | 10. Feb 2021, 05:19 |
#2428
|
|
Kopš: 14. Dec 2020
Ziņojumi: 1070
Braucu ar: cietu seju
| Tu pārprati, es neapstrīdu ka tīti, es tikai brīnos, KĀ var ar TĀDU pārliecību TĀ *irst |
Offline | |
|
|
ruberc | 10. Feb 2021, 10:49 |
#2429
|
|
Kopš: 09. Oct 2006
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
|
10 Feb 2021, 00:49:29 @Mizx rakstīja:
10 Feb 2021, 00:40:51 @ruberc rakstīja:
09 Feb 2021, 23:07:45 @wanksta rakstīja:
Runājot par pilna masa nevar mainīt
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...fter/bhhlfl.html
Šis kantoris interbus visu laiku pārdodot busus norāda dažādas masas, kā šajā sludinājumā
“ Pilna masa 3000 (bez viņjetes) vai 3500 (ar viņjetes) kg”
Tas nozīmē ko?
Zinu ka nīderlandē var samazināt bez stresa, latvijā tas vispār ir izdarāms?
Vecos laikos CoC sertifikātu izdeva dīleris. Jau kādus gadus atpakaļ itkā dīleriem atņēma šīs tiesības. Tad tajā CoC sertifikātā varēja ierakstīt visu, ko vajadzēja pircējam. Un vēl uztaisīja rūpnīcas plāksnīti.
Tāpēc radās visādi hibrīdi- piem. : škoda octavija- kravas N1 ar itkā izņemtiem pak. sēdekļiem. Vai arī Porcshe Cayane - kravas. Nevajadzēja maksāt uzņ. vieglo aut. nod. Un ta talak.
Pieļaiju , ka eiropā var oficiāli ar dīleti sarunāt un pierādīt , ka jāsamazina pilna masa. Lai maksātu mazāku nodokli.
Pie mums CSDD atsaucās uz ražotāja datiem. Pie pārbūves maina pašmasu nosverot.
Ja kādam interesē varu uztaisīt pārbūves projektus.
Par pašmasu skaidrs, nav īsti skaidrības kā mainīt pilno masu, piemēram, busam bildē no 4,5t uz 3,0t. Par lieko sēdvietu likvidēšanu skaidrs, attiecīgi pārsvēršana arī ir loģiska.
Domāju , ka LV pilnu masu nevarēs mainīt.
Jāmeklē cita valsts |
Offline | |
|
CP17 | 10. Feb 2021, 11:20 |
#2430
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| maina maina |
Offline | |
|
kars | 10. Feb 2021, 11:26 |
#2431
|
|
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
10 Feb 2021, 11:20:23 @CP17 rakstīja:
maina maina
Kā? |
Offline | |
|
CP17 | 10. Feb 2021, 11:29 |
#2432
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| razhotaja modelja pieljaujamajos ietvaros mainiija , t.i. samazinaja, no dilera izzinja, TKSI rezolucija, salidzinashana, regjistracija, vsjo. [ Šo ziņu laboja CP17, 10 Feb 2021, 11:35:55 ] |
Offline | |
|
CP17 | 10. Feb 2021, 11:35 |
#2433
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| vairs neatceros, vai tas bija lv neregistretiem vai jau registretiem ari, bet kravas busiem shita mazinaja kravnesibu, vel brinijos nah taa dara [ Šo ziņu laboja CP17, 10 Feb 2021, 11:36:31 ] |
Offline | |
|
ruberc | 10. Feb 2021, 11:45 |
#2434
|
|
Kopš: 09. Oct 2006
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
|
10 Feb 2021, 11:35:16 @CP17 rakstīja:
vairs neatceros, vai tas bija lv neregistretiem vai jau registretiem ari, bet kravas busiem shita mazinaja kravnesibu, vel brinijos nah taa dara
Ar tādiem busiem nav bijusi darīšana, bet kravas piekabēm točna nemaina.
Piem: saīsina piekabi, bet pilna masa nemainās |
Offline | |
|
Mikuzz | 10. Feb 2021, 22:48 |
#2435
|
|
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41369
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Vecajam sprinterim, tāpat kā vw LT var no LT 46 pārtaisīt 3500 pilno masu. Ceļu sākot ar dīleri
|
Offline | |
|
aaziits | 11. Feb 2021, 12:50 |
#2436
|
|
Kopš: 09. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 468
Braucu ar: e39
| Gudrie, ko pirms TA darīt? Jābrauc uz moiku? Tagad viss tā aizsalis mašīnai, ka pats vairs dubļus nevar notīrīt piesalušos no arkām... + no ārpuses dažas durvis nevar atvērt
ieteikumi? |
Offline | |
|
|
Marteens | 11. Feb 2021, 13:13 |
#2437
|
|
Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10812
Braucu ar:
|
11 Feb 2021, 12:50:18 @aaziits rakstīja:
Gudrie, ko pirms TA darīt? Jābrauc uz moiku? Tagad viss tā aizsalis mašīnai, ka pats vairs dubļus nevar notīrīt piesalušos no arkām... + no ārpuses dažas durvis nevar atvērt
ieteikumi?
[/quote
Atrodi kādu stāvvietu vai brauc moikā, lai tik riktīgi mazgā. Apkraujies ar silikoniem un wd40 veidīgiem.
|
Offline | |
|
Staris | 11. Feb 2021, 13:13 |
#2438
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Silta garāža. Moika tev palīdzēs atvērt durvis, salies visu ar ūdeni un pēc mirkļa aizsaldēs vēl trakāk
|
Offline | |
|
VVRECK | 11. Feb 2021, 14:08 |
#2439
|
|
Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
11 Feb 2021, 12:50:18 @aaziits rakstīja:
Gudrie, ko pirms TA darīt? Jābrauc uz moiku? Tagad viss tā aizsalis mašīnai, ka pats vairs dubļus nevar notīrīt piesalušos no arkām... + no ārpuses dažas durvis nevar atvērt
ieteikumi?
Iabzraukt uz mojku (NE pašapkolpašanās) |
Offline | |
|
CP17 | 11. Feb 2021, 14:15 |
#2440
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| tieshi taa, moika, sasmerees/izputis cik vares un brauc sildot salonu, nav tak ara -30 |
Offline | |
|