Autors | Ziņojums |
beerzinsh | 07. May 2009, 11:11 |
#2401
|
|
Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2551
Braucu ar:
|
07 May 2009, 10:50:38 ROLEXX rakstīja:
Abi maziņie tika nogriezti uz pašu aukstāko, arī vidējais, kas pie vidējās lielās ventilācijas lūkas ir – pat nogriezu visu ventilāciju uz nulli, bet tik un tā nenormālo karstumu no ventilācijas varēja just. It kā neko neesmu ārdījis klimai. Tur taču viss ir mehānisks – nevar būt vaina elektronikā?
mozh termostats iekjeeries????? |
Offline | |
|
BMasterW | 07. May 2009, 11:14 |
#2402
|
|
Kopš: 08. Mar 2007
Ziņojumi: 444
Braucu ar:
| Mana diagnoze vai nu termostas visu laiku vaļā vai arī gļuko pečkas ventilis, tas kurš atrodās motortelpā šofera pusē pie pašas ugunsienas (bildē nr1)
[ Šo ziņu laboja BMasterW, 07 May 2009, 11:19:21 ] |
Offline | |
|
ROLEXX | 07. May 2009, 11:25 |
#2403
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
| Nē - termostats ir ok - jo temperatūra arī stāv pa visu, tā kā vajag. Es pieļauju, ka kaut kāda trosīte ir ieķērusies
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|
ROLEXX | 07. May 2009, 11:26 |
#2404
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
07 May 2009, 11:14:46 BMasterW rakstīja:
Mana diagnoze vai nu termostas visu laiku vaļā vai arī gļuko pečkas ventilis, tas kurš atrodās motortelpā šofera pusē pie pašas ugunsienas (bildē nr1)
[IMG]www.realoem.com/bmw/diagrams/t/o/228.png[/IMG]
kas ir ugunssiena?
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|
ROLEXX | 07. May 2009, 11:27 |
#2405
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
| Vēl viens jautājums - tūlīt mainīšu visas bukses - kādas vēl bija ritošai daļai gumijas lietas - jo mainīšu bukses, tad vēl priekšējiem riteņiem bija tāds gumijas sūdiņš apaļš, kur iet iekšā kaut kāds stūres mehānisms, vai vēl kaut kas bez tā ir?
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|
BMasterW | 07. May 2009, 11:32 |
#2406
|
|
Kopš: 08. Mar 2007
Ziņojumi: 444
Braucu ar:
|
07 May 2009, 11:26:07 ROLEXX rakstīja:
kas ir ugunssiena?
angļu valodā sanāk ugunssiena - tas ir tas kas atrodas starp motortelpu un salonu, tjip skaņas un siltum izolācija .. hvz kā latviski pareizi saukt |
Offline | |
|
ROLEXX | 07. May 2009, 11:39 |
#2407
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
07 May 2009, 11:32:12 BMasterW rakstīja:
07 May 2009, 11:26:07 ROLEXX rakstīja:
kas ir ugunssiena?
angļu valodā sanāk ugunssiena - tas ir tas kas atrodas starp motortelpu un salonu, tjip skaņas un siltum izolācija .. hvz kā latviski pareizi saukt
kā tam ventīlim var tikt klāt no salona? jāārda ārā viduskonsole? tur kur paša pečka un maģis?
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|
BMasterW | 07. May 2009, 11:46 |
#2408
|
|
Kopš: 08. Mar 2007
Ziņojumi: 444
Braucu ar:
| tas ventilis pieejams tikai no motortelpas, ja tas saiet čupā tad ir vai nu tukšgaitā aukstu pūš un tikai braucot siltu vai arī visu laiku karstu .. šite bik apstāstīts |
Offline | |
|
|
ROLEXX | 07. May 2009, 11:55 |
#2409
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
07 May 2009, 11:46:55 BMasterW rakstīja:
tas ventilis pieejams tikai no motortelpas, ja tas saiet čupā tad ir vai nu tukšgaitā aukstu pūš un tikai braucot siltu vai arī visu laiku karstu .. šite bik apstāstīts
Man pūš visu laiku tikai karstu gaisu. Tad pats viņam nevar tikt klāt, jābrauc ārdīt tur visu uz servisu?
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|
BMasterW | 07. May 2009, 12:04 |
#2410
|
|
Kopš: 08. Mar 2007
Ziņojumi: 444
Braucu ar:
| Ja ir laiks un instrumenti vari pats mierīgi pamēģināt - nekas daudz nav jāarda nost: tik vien kā tās trubas jāatvieno, vadi un pats ventilis jāizņem .. |
Offline | |
|
ROLEXX | 07. May 2009, 12:12 |
#2411
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
07 May 2009, 12:04:26 BMasterW rakstīja:
Ja ir laiks un instrumenti vari pats mierīgi pamēģināt - nekas daudz nav jāarda nost: tik vien kā tās trubas jāatvieno, vadi un pats ventilis jāizņem ..
ok - paldies liels! tur ventilācijas trubas nevar sajaukt ar kondicioniera? Jeb ņemot ventīli nost jārēķinās ar to, ka kondicionieris būs tik un tā pēc tam jāpilda?[ Šo ziņu laboja ROLEXX, 07 May 2009, 12:14:02 ]
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|
ROLEXX | 07. May 2009, 12:14 |
#2412
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
07 May 2009, 11:27:31 ROLEXX rakstīja:
Vēl viens jautājums - tūlīt mainīšu visas bukses - kādas vēl bija ritošai daļai gumijas lietas - jo mainīšu bukses, tad vēl priekšējiem riteņiem bija tāds gumijas sūdiņš apaļš, kur iet iekšā kaut kāds stūres mehānisms, vai vēl kaut kas bez tā ir?
??
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|
BMasterW | 07. May 2009, 12:22 |
#2413
|
|
Kopš: 08. Mar 2007
Ziņojumi: 444
Braucu ar:
|
07 May 2009, 12:12:42 ROLEXX rakstīja:
ok - paldies liels! tur ventilācijas trubas nevar sajaukt ar kondicioniera? Jeb ņemot ventīli nost jārēķinās ar to, ka kondicionieris būs tik un tā pēc tam jāpilda?
Kondiškas trubas cik atceros tur namaz nepienāk .. tur tikai tosola trubas nāk, jaucot vienīgi bik izlīs tosols un iespējams vēlāk būs jāatagaiso dzesēšanas sistēma |
Offline | |
|
ROLEXX | 07. May 2009, 12:27 |
#2414
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
07 May 2009, 12:22:00 BMasterW rakstīja:
07 May 2009, 12:12:42 ROLEXX rakstīja:
ok - paldies liels! tur ventilācijas trubas nevar sajaukt ar kondicioniera? Jeb ņemot ventīli nost jārēķinās ar to, ka kondicionieris būs tik un tā pēc tam jāpilda?
Kondiškas trubas cik atceros tur namaz nepienāk .. tur tikai tosola trubas nāk, jaucot vienīgi bik izlīs tosols un iespējams vēlāk būs jāatagaiso dzesēšanas sistēma
paldies!
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|
ozis9 | 07. May 2009, 12:56 |
#2415
|
|
Kopš: 22. Jul 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1385
Braucu ar: 730
| cik liels gemars e36 325 no automatic par manual uztaisit?
zinu ka piem golf II tas ir majas apstakljos izdaraams |
Offline | |
|
psychosocial | 07. May 2009, 13:14 |
#2416
|
|
Kopš: 28. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 999
Braucu ar: e39 530d / Das Auto / GSXR 1000 K7
|
07 May 2009, 12:56:31 ozis9 rakstīja:
cik liels gemars e36 325 no automatic par manual uztaisit?
zinu ka piem golf II tas ir majas apstakljos izdaraams
jaskatas vai atomatam no manuala atskiras kardana garums, stiprinajumi u.c lietas. izmakasas galigi nav tik dargi kaa uz 328i. shada mainja uz 328i ar darbu ir kadi 400ls apmeram |
Offline | |
|
|
psychosocial | 07. May 2009, 13:16 |
#2417
|
|
Kopš: 28. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 999
Braucu ar: e39 530d / Das Auto / GSXR 1000 K7
|
07 May 2009, 12:56:31 ozis9 rakstīja:
cik liels gemars e36 325 no automatic par manual uztaisit?
zinu ka piem golf II tas ir majas apstakljos izdaraams
You don't need to change your ECU or wiring harness.
Major Components:
- Manual gearbox (getrag or ZF), metal tranny-to-engine gasket, tranny crossmember
- flywheel, clutch, pressure plate, pilot bearing
- shift linkage, mounting bushing, retaining ring, rubber dust boot, foam insert, leather shift boot, shift knob
- pedal assembly with all springs & switches, master cylinder, slave cylinder, modified brake resevoir, all hardlines and softlines
- manual driveshaft (both halves), centerbearing, differential
Misc:
New flywheel-to-engine bolts, new flywheel seal, input/output/selector rod seals for gearbox, clutch centering tool, new header-to-cat nuts/bolts/gaskets, soldering iron, about 5 feet 22 guage wire, a good torque wrench, 4 FEET of ratchet extensions oh...and lots of lithium grease.
|
Offline | |
|
ozis9 | 07. May 2009, 13:46 |
#2418
|
|
Kopš: 22. Jul 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1385
Braucu ar: 730
| paldies |
Offline | |
|
Bude | 07. May 2009, 16:22 |
#2419
|
|
Kopš: 18. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3170
Braucu ar:
|
23 Apr 2009, 21:28:41 Ch rakstīja:
23 Apr 2009, 21:26:47 b0ne rakstīja:
cik reāli e36 320 uz 100km patērē degvielu kad ir tikai vadītājs un vadītājs un 4 pasažieri ?
hvz kā ir, ja ir pasažieri, bet man patēriņš ar vidēji smagu kāju braucot 95% pa pilsētu ir kkur 12-13l/100km.
man ar tādu pašu vidēji smagu kāju no 323 jeb 2,5l matora sanāk zem 12l uz 100km.. + zinu ka 2,8l ir vēl mazāk
Labi ka pirms auto pirkšanas palasījos powerā |
Offline | |
|
ROLEXX | 07. May 2009, 16:28 |
#2420
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
| Kāds zina, cik e36 328 oriģināliem bremžu diskiem ir diametrs? Un kādu vispār var uzlikt max, lai varētu ziemā 15niekus uzlikt?
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|