Online
Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Audi topiks
Autors | Ziņojums |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Man pagaidām visādas problēmas ar addblue sistēmu. Nomainīja nox sensoru un pēcāk vadības bloku. Sensors laikam ap 700 bija, vadības bloks 1k.
Dinamika lieliska priekš tā patēriņa. Cienītā regulāri dabūn vidējo brauciena patēriņu zem 6,5l.
Ir dzirdēts par 313zs, kuram viena turbīna pabeidzās zem 200k nobraukuma. Lollerā par remontu paprasīja kosmosu. | Offline | | |
m8archa | | Kopš: 28. Dec 2009
Ziņojumi: 1086
Braucu ar: Zirdzinnu
| Kā ar oficiālajiem servisiem Igaunijā? Ir doma par c7, bet negribas saskarsmi ar mollera auniem.
Cik sapratu, viens ir Pērnavā, otrs Tallinā[ Šo ziņu laboja m8archa, 28 Jun 2020, 22:05:13 ] | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
28 Jun 2020, 13:56:05 @shibernieks rakstīja:
Man pagaidām visādas problēmas ar addblue sistēmu. Nomainīja nox sensoru un pēcāk vadības bloku. Sensors laikam ap 700 bija, vadības bloks 1k.
Dinamika lieliska priekš tā patēriņa. Cienītā regulāri dabūn vidējo brauciena patēriņu zem 6,5l.
Ir dzirdēts par 313zs, kuram viena turbīna pabeidzās zem 200k nobraukuma. Lollerā par remontu paprasīja kosmosu.
īsti nav skaidrs, tev ir BiTdi? | Offline | | |
kkr | | Kopš: 18. Jan 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 7
Braucu ar: 7
|
29 Jun 2020, 10:02:09 @daticho rakstīja:
28 Jun 2020, 13:56:05 @shibernieks rakstīja:
Man pagaidām visādas problēmas ar addblue sistēmu. Nomainīja nox sensoru un pēcāk vadības bloku. Sensors laikam ap 700 bija, vadības bloks 1k.
Dinamika lieliska priekš tā patēriņa. Cienītā regulāri dabūn vidējo brauciena patēriņu zem 6,5l.
Ir dzirdēts par 313zs, kuram viena turbīna pabeidzās zem 200k nobraukuma. Lollerā par remontu paprasīja kosmosu.
īsti nav skaidrs, tev ir BiTdi?
Biturbo: ķēdes mēdz grabēt un salīdzinoši ātrāk sprauslas izbeidzas, ja izpūš viņām blīvgredzenus, turbu gan nav gadījies nevienam mainīt.
No apkopes viedokļa nekas atšķirīgs kā parastais 3.0tdi, tik tas ka bremzes dārgākas.
| Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
29 Jun 2020, 10:46:56 @kkr rakstīja:
29 Jun 2020, 10:02:09 @daticho rakstīja:
28 Jun 2020, 13:56:05 @shibernieks rakstīja:
Man pagaidām visādas problēmas ar addblue sistēmu. Nomainīja nox sensoru un pēcāk vadības bloku. Sensors laikam ap 700 bija, vadības bloks 1k.
Dinamika lieliska priekš tā patēriņa. Cienītā regulāri dabūn vidējo brauciena patēriņu zem 6,5l.
Ir dzirdēts par 313zs, kuram viena turbīna pabeidzās zem 200k nobraukuma. Lollerā par remontu paprasīja kosmosu.
īsti nav skaidrs, tev ir BiTdi?
Biturbo: ķēdes mēdz grabēt un salīdzinoši ātrāk sprauslas izbeidzas, ja izpūš viņām blīvgredzenus, turbu gan nav gadījies nevienam mainīt.
No apkopes viedokļa nekas atšķirīgs kā parastais 3.0tdi, tik tas ka bremzes dārgākas.
ķēdes/spriegotājs grab lielākajai daļai. Manam vecajam pie 228000km tā žvadzēja spriegotājs, ka Moller kliedza lai mainu nost, jaunais īpašnieks jau sabraucis līdz 320000km un neko nav darījis. | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
29 Jun 2020, 11:36:06 @Vantage rakstīja:
problēma ir cena. tāpēc laikam nebūtu īsti prāts ņemt bitdi piedāvājumu ar 180kkm un pat daudz vairāk par to summu ko prasa šeit. ir te viens ssā limonāds sarkans fl bitdi normāli nopakots, bet vvz cik tur viss ir tīrs. uz savu risku. citādi +1-2l vs. 180kw un -1-2sec paātrinājumā plus aktīvais izpūtējs, bremzes un nekas cits.
audi boerse ā6/7 fl, aprikots, pasvaigs ap 50-80kkm, ar kadu garantiju un 326hp būs jau ap +-35k.
mani uzrunāja šis skaistulis ar RS salonu
https://autoplius.lt/skelbimai/audi-a6-3-0-l-un...as-11725649.html
izsitu visu, DE viens ipasnieks, nacis no izsoles, nopulēts un nekas vairak nav darīts. | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
| sedans kā suga riebjas + visu tipu gaišie saloni un grieZti
Ir vēl šis https://autoplius.lt/skelbimai/audi-a6-3-0-l-un...nas-9940491.html
tik besī tā klima | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
29 Jun 2020, 11:36:06 @Vantage rakstīja:
problēma ir cena. tāpēc laikam nebūtu īsti prāts ņemt bitdi piedāvājumu ar 180kkm un pat daudz vairāk par to summu ko prasa šeit. ir te viens ssā limonāds sarkans fl bitdi normāli nopakots, bet vvz cik tur viss ir tīrs. uz savu risku. citādi +1-2l vs. 180kw un -1-2sec paātrinājumā plus aktīvais izpūtējs, bremzes un nekas cits.
audi boerse ā6/7 fl, aprikots, pasvaigs ap 50-80kkm, ar kadu garantiju un 326hp būs jau ap +-35k.
aizmirsi vienu būtisku "nekas cits".. RS6 kārba ir šiem BiTdi attiecīgi, tur nenormālus ņutonus un ir 8 gang[ Šo ziņu laboja daticho, 29 Jun 2020, 11:59:04 ] | Offline | | |
|
maize | | Kopš: 15. Jun 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 479
Braucu ar: lsd
| ir kādam info par šo?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a6/hhidb.html | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
29 Jun 2020, 12:08:25 @Vantage rakstīja:
29 Jun 2020, 11:58:50 @daticho rakstīja:
29 Jun 2020, 11:36:06 @Vantage rakstīja:
problēma ir cena. tāpēc laikam nebūtu īsti prāts ņemt bitdi piedāvājumu ar 180kkm un pat daudz vairāk par to summu ko prasa šeit. ir te viens ssā limonāds sarkans fl bitdi normāli nopakots, bet vvz cik tur viss ir tīrs. uz savu risku. citādi +1-2l vs. 180kw un -1-2sec paātrinājumā plus aktīvais izpūtējs, bremzes un nekas cits.
audi boerse ā6/7 fl, aprikots, pasvaigs ap 50-80kkm, ar kadu garantiju un 326hp būs jau ap +-35k.
aizmirsi vienu būtisku "nekas cits".. RS6 kārba ir šiem BiTdi attiecīgi, tur nenormālus ņutonus un ir 8 gang
jā, no praktiskā viedokļa daudz izturīgāka nekā stronic.
tas baltais gan bomžpakete, atvaino. bet protams visu izšķir stāvoklis.
p.s tās klimas, jeb vienzonas klimatakontrole taviem abiem variantiem ir vienādas!
Jā, baltais ir nabagmāja.
Bet klima normāla gan ir must have, kgan, var arī pievērt acis. Ja ir sēdekļi pa 4000 eur kā papildopcija un exclusive krāsa ar 313 zs :sex:
Bet auto kopumā, ir ļoti labs, ir bijis 2014.g S Line, gribas atkal justies kā ciUvēkam | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| beņki sex, un klimai lcd pogas vieta var ielikt
| Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
29 Jun 2020, 14:04:30 @RS7 rakstīja:
beņki sex, un klimai lcd pogas vieta var ielikt
Tu par to baklažāna krāsas LT?
Lūk, salons ir, krāsa arī, bet māte kapēc nevar ielikt el.bagažnieku, 360 kameru un el.un apsilādmu stūri | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Tie, manuprāt, ir parasti S-line sēdekļi, kurus var ielikt kaut vai 1,8T versijā. Ja esi jau atķesējis ādas salonu, tad papildus jāpiemaksā 2k EUR par S-line salonu. Izskatās labi, protams S-line piekare uz 20 colām pa Rīgu būs pacieta - man ir S-line piekare ar 18 collu diskiem - ļoti labi jūt asās bedres pilsētā, toties auto ir ļoti stabils un nepeld arī pa sliktu 1.sķiras šoseju ļoti lielā atrumā. Un tā "RS kārba" ir parasts tiprotnic - ja nemaldos, tad facelift nemaz vairs nenāca S-tronic. Jaunajam A6 visiem 3,0d ir Tipronics.
Jaunam auto manā skatījumā tiptronics ir trūkums, bet vecam, ja negribas remontēt, klasiskais tipronics būs uzticamāks. Pabraucot pēc kārtas ar S-tronic un tiptronic, var ļoti labi just S-tronic priekšrocības, ka tas slēdzas atrāk un pecīzāk. | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
29 Jun 2020, 14:09:10 @daticho rakstīja:
29 Jun 2020, 14:04:30 @RS7 rakstīja:
beņki sex, un klimai lcd pogas vieta var ielikt
Tu par to baklažāna krāsas LT?
Lūk, salons ir, krāsa arī, bet māte kapēc nevar ielikt el.bagažnieku, 360 kameru un el.un apsilādmu stūri
https://m.autoplius.lt/skelbimai/audi-a6-3-0-l-...649.html#gallery
par šo beņķi | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
29 Jun 2020, 14:14:17 @smudo rakstīja:
Tie, manuprāt, ir parasti S-line sēdekļi, kurus var ielikt kaut vai 1,8T versijā. Ja esi jau atķesējis ādas salonu, tad papildus jāpiemaksā 2k EUR par S-line salonu. Izskatās labi, protams S-line piekare uz 20 colām pa Rīgu būs pacieta - man ir S-line piekare ar 18 collu diskiem - ļoti labi jūt asās bedres pilsētā, toties auto ir ļoti stabils un nepeld arī pa sliktu 1.sķiras šoseju ļoti lielā atrumā. Un tā "RS kārba" ir parasts tiprotnic - ja nemaldos, tad facelift nemaz vairs nenāca S-tronic. Jaunajam A6 visiem 3,0d ir Tipronics.
Jaunam auto manā skatījumā tiptronics ir trūkums, bet vecam, ja negribas remontēt, klasiskais tipronics būs uzticamāks. Pabraucot pēc kārtas ar S-tronic un tiptronic, var ļoti labi just S-tronic priekšrocības, ka tas slēdzas atrāk un pecīzāk.
Man bija 20' gan bez S Line piekares, bija komfortablāk nekā ar F11 ziemas R19.
Bet S - Line piekari es varētu paciest ar 20' ja ir pārējā komplektācija atbilstoša. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6753
Braucu ar: E34
|
29 Jun 2020, 14:09:10 @daticho rakstīja:
29 Jun 2020, 14:04:30 @RS7 rakstīja:
beņki sex, un klimai lcd pogas vieta var ielikt
Tu par to baklažāna krāsas LT?
Lūk, salons ir, krāsa arī, bet māte kapēc nevar ielikt el.bagažnieku, 360 kameru un el.un apsilādmu stūri
Tas jau ir baigi daudz. Dēla B9 ir ļoti daudz kas, bet blakussēdētāja beņķis jākurbulē. Nez, cik rubļus iepisa tas egoists | Offline | | |
|
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3636
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
29 Jun 2020, 14:24:32 @daticho rakstīja:
29 Jun 2020, 14:14:17 @smudo rakstīja:
Tie, manuprāt, ir parasti S-line sēdekļi, kurus var ielikt kaut vai 1,8T versijā. Ja esi jau atķesējis ādas salonu, tad papildus jāpiemaksā 2k EUR par S-line salonu. Izskatās labi, protams S-line piekare uz 20 colām pa Rīgu būs pacieta - man ir S-line piekare ar 18 collu diskiem - ļoti labi jūt asās bedres pilsētā, toties auto ir ļoti stabils un nepeld arī pa sliktu 1.sķiras šoseju ļoti lielā atrumā. Un tā "RS kārba" ir parasts tiprotnic - ja nemaldos, tad facelift nemaz vairs nenāca S-tronic. Jaunajam A6 visiem 3,0d ir Tipronics.
Jaunam auto manā skatījumā tiptronics ir trūkums, bet vecam, ja negribas remontēt, klasiskais tipronics būs uzticamāks. Pabraucot pēc kārtas ar S-tronic un tiptronic, var ļoti labi just S-tronic priekšrocības, ka tas slēdzas atrāk un pecīzāk.
Man bija 20' gan bez S Line piekares, bija komfortablāk nekā ar F11 ziemas R19.
Bet S - Line piekari es varētu paciest ar 20' ja ir pārējā komplektācija atbilstoša.
A6 C7 bija četri piekares veidi, ja neskaita RS modeļus - 1) standarta, 2) Sport - nedaudz stingrākas atsperes un -20mm pret standartu (viss pārējais kā standartam), 3) S-Line - 30mm pret standartu, cietāki amji un lielāka diametra atsaites 4) regulējamā, ja nemalos, uz gaisa spilveniem (šo vairs neatceros). | Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
|
29 Jun 2020, 14:24:32 @daticho rakstīja:
29 Jun 2020, 14:14:17 @smudo rakstīja:
Tie, manuprāt, ir parasti S-line sēdekļi, kurus var ielikt kaut vai 1,8T versijā. Ja esi jau atķesējis ādas salonu, tad papildus jāpiemaksā 2k EUR par S-line salonu. Izskatās labi, protams S-line piekare uz 20 colām pa Rīgu būs pacieta - man ir S-line piekare ar 18 collu diskiem - ļoti labi jūt asās bedres pilsētā, toties auto ir ļoti stabils un nepeld arī pa sliktu 1.sķiras šoseju ļoti lielā atrumā. Un tā "RS kārba" ir parasts tiprotnic - ja nemaldos, tad facelift nemaz vairs nenāca S-tronic. Jaunajam A6 visiem 3,0d ir Tipronics.
Jaunam auto manā skatījumā tiptronics ir trūkums, bet vecam, ja negribas remontēt, klasiskais tipronics būs uzticamāks. Pabraucot pēc kārtas ar S-tronic un tiptronic, var ļoti labi just S-tronic priekšrocības, ka tas slēdzas atrāk un pecīzāk.
Man bija 20' gan bez S Line piekares, bija komfortablāk nekā ar F11 ziemas R19.
Bet S - Line piekari es varētu paciest ar 20' ja ir pārējā komplektācija atbilstoša.
Nu hvz...man audi piekare pret bmw konkreti nepatika...A7 sline ar R20 pret f11 mpaka ar R20 salidzinot....bmw vienos vartos,bet katram jau laikam savs...vienigais rAudi ,kas patika bija R8
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Tādiem auto vajag pneimu. Bez pneimas viņi ir nebaudāmi. Pneima par dārgu remontos? Nu tad ne uz to auto skaties. Dacia jāpērk. Tur viss ar cirvi iztests un remontējams ar āmuru. | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4620
Braucu ar: studentu variantu
| kaut ko gribas pamainīt dzīvē, varētu padzīvot lielākas kupejas dzīvi, piemēram, A5
kas tur ar motōriem? es nezinu, vai es gribu dieseli, lai gan, kā tur ir ar tiem V6?, bet no benzīniem liekas, ka bez 3L nekas nesāksies, tomēr smaga mašīna.
pameklēju internātos, kas tur par lielākajām problēmam pēc-2012 A5, neko baigi neatradu
kam pievērst uzmanību, meklējot braucamo, ja neskaita parastās lietas?
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|