Online

Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
piradzinjsh
21. Jan 2018, 19:49 #241

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2293

Braucu ar: vienu radzi


21 Jan 2018, 19:12:28 @Dzenjukas rakstīja:
Spečuki kādu gultas matraci, lai izvēlas?
Varbūt kādi konkrēti ieteikumi?

es pirku aizputesmebeles.lv
Čehu ražotājs Gumotex, modelis Greta, švammveidigais. 1.6x2.0 maksāja 235e. Esmu apmierinats. Prais un performans, manuprāt ok.

[ Šo ziņu laboja piradzinjsh, 21 Jan 2018, 19:49:41 ]

Offline
alinss
21. Jan 2018, 20:45 #242

Kopš: 04. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 248

Braucu ar: e46,T4

Kur labāk uztaisīt ķīmisko ne pa kosmosu???
Offline
hasans
21. Jan 2018, 21:19 #243

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


21 Jan 2018, 18:54:21 @josi rakstīja:
Ne visas un ne visi.
Drošāk tomēr būs gādāt tīru atslēgu, vienalga oriģinālo vai neoriģinālo.


Skaidrs lietotājs Devilangelo varot uztaisīt, nezinu tā OEM atslēga vai nē.
Offline
Devilangelo
21. Jan 2018, 22:07 #244

Kopš: 10. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...

OEM, būs tikai pie dīlera !
Nav fakts ka derēs..
PS. Lai pieprogrammetu lietotu atslēgu :
1) jāiegādājas atslēgu ar Immo bloku (lai var viņu attīrīt..
2) jāatjauno lietotu atslēgu (uzstaisit Virgin).
3)programmet pie mašīnas..

Šis variants ir pilnīgi reāls, bet izmaksās ziņā, lētāk būs pasūtīt atslēgu pie dīlera..
Offline
termcan
22. Jan 2018, 15:01 #245

Kopš: 22. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: pirkstu pa dēli.

Čau eksperti!
Kur nopirkt izlejamo eļļu 5W30 BMWLL01?
Varbūt kāds ir pircis kaut ko +/- normālu par labu cenu? Mannol nepiedāvāt!!!

Offline
SpOrcMeN
22. Jan 2018, 15:08 #246

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili


21 Jan 2018, 19:12:28 @Dzenjukas rakstīja:
Spečuki kādu gultas matraci, lai izvēlas?
Varbūt kādi konkrēti ieteikumi?


tikai MATHEM

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
AS91
22. Jan 2018, 20:12 #247

Kopš: 04. Apr 2011

No: Ogre

Ziņojumi: 75

Braucu ar: VW Passat ‘16

Kur var kvalitatīvi pāršūt ādu roku balstam?
Offline
Martigus
22. Jan 2018, 20:36 #248

Kopš: 02. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 572

Braucu ar: Kašakūni

Sveiki , turpinot par toyota avensis 03-08 , 2.0 benzina dzinejiem , meklejot info izradas kad tas ir d-4 tieshas iesmidzes benzina dzinejs , cik atceros tad tieshas iesmidzes benzina dzinejiem tur bija kautkadi nikji, problemas , ta ir ? vai ari es kludos ?
Offline
Restt
22. Jan 2018, 21:05 #249

Kopš: 05. Aug 2017

Ziņojumi: 160

Braucu ar:

Iespējams kāds atceras stāstu par stūres pastiprinājumu un skaņu par zosi. Šodien atkal sāka skanēt. ;D Šķidrums pastiprinātāja tankā ir līdz augšējam līmenim. Nevarētu būt mošk kāda bukse kreisajā pusē, kad griež stūri?
Offline
Jurchixx
22. Jan 2018, 21:07 #250

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8261

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

zoss atkal ielīda sasildīties motortelpā
Offline
-JUREVICH-
22. Jan 2018, 21:15 #251

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


22 Jan 2018, 20:36:55 @Martigus rakstīja:
Sveiki , turpinot par toyota avensis 03-08 , 2.0 benzina dzinejiem , meklejot info izradas kad tas ir d-4 tieshas iesmidzes benzina dzinejs , cik atceros tad tieshas iesmidzes benzina dzinejiem tur bija kautkadi nikji, problemas , ta ir ? vai ari es kludos ?
Vienam pirms 2mēn mainijām ķēdi pie140 noskrējiena!Rādītājs,diezvai! Pēc garantijas beigām kopies Grossa,barots drošivien ar eni!Ar degvielas padevi pagaidām nekādas lažas,aukspiedienieks virzuļnieks uz sadales,domājams ja palido kas ,izmaksas tuvu dīzeļa, pie nosacijuma ja ir piejamas
Offline
streetlife
22. Jan 2018, 21:19 #252

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


20 Jan 2018, 17:10:40 @edzhaans rakstīja:

19 Jan 2018, 10:18:28 @zaljsh rakstīja:
Ir kādam ideja kāpēc tā?

Led lenta, ieslēdzas ar kādu 2-3 sekunžu aizturi. Tas itkā mazākais. Bet kad tā ir bijusi ieslēgta kādas 20 minūtes, tad tā pati no sevis sāk slēgties iekša un ārā, iekšā un ārā.

Kas varētu būt pie vainas?

Ja pieslēgta pie barošanas bloka, pamēģini ar citu barošanas bloku. Kur lenta uzstādīta ?


Baroklis ir līdzstrāvas(DC)? Var šādi pigori gadās kad tiek izmantots maiņstrāvas baroklis, vai arī vienkārši baroklis ir bojāts, vai arī baroklim jauda nepietiek.
Offline
hasans
23. Jan 2018, 10:22 #253

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Kā būtu solidols angliski?
Offline
Restt
23. Jan 2018, 11:13 #254

Kopš: 05. Aug 2017

Ziņojumi: 160

Braucu ar:


22 Jan 2018, 21:05:46 @Restt rakstīja:
Iespējams kāds atceras stāstu par stūres pastiprinājumu un skaņu par zosi. Šodien atkal sāka skanēt. ;D Šķidrums pastiprinātāja tankā ir līdz augšējam līmenim. Nevarētu būt mošk kāda bukse kreisajā pusē, kad griež stūri?


Braucot var dzirdēt tādu kā čikstēšnu arī. Kad ritenis staigā augšā lejā pa bedrēm. https://files.fm/u/kf262k46
Offline
edvinsdainis
23. Jan 2018, 12:42 #255

Kopš: 27. Mar 2017

Ziņojumi: 53

Braucu ar: xc90

BMW E65 3.0D 2003 gads prefacelift. Situācija tāda, pierubot pie datora, ar ieslēgtu aizdedzi rāda spriegumu 12-13, tas ir ok, idrive iet, ekrānam viss ok, kad piedarbina, uzreiz aiziet uz 15 vatiem, un idrive iefrīzojas, vai darbojās ar 30 sekunžu aizturi, radžiņš arī ieklemē, noslāpē motoru, viss ok atkal, servī saka jāskatas ģenerators, bet tas ar visu darbu ap 200 eur, vai ir adekvāti? vai iespējams ka vaina ir kur citur?
Offline
Tune-L
23. Jan 2018, 12:46 #256

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


23 Jan 2018, 12:42:52 @edvinsdainis rakstīja:
BMW E65 3.0D 2003 gads prefacelift. Situācija tāda, pierubot pie datora, ar ieslēgtu aizdedzi rāda spriegumu 12-13, tas ir ok, idrive iet, ekrānam viss ok, kad piedarbina, uzreiz aiziet uz 15 vatiem, un idrive iefrīzojas, vai darbojās ar 30 sekunžu aizturi, radžiņš arī ieklemē, noslāpē motoru, viss ok atkal, servī saka jāskatas ģenerators, bet tas ar visu darbu ap 200 eur, vai ir adekvāti? vai iespējams ka vaina ir kur citur?



Strāvas spriegumu mēra voltos (V)


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Peecis
23. Jan 2018, 13:01 #257

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


23 Jan 2018, 12:42:52 @edvinsdainis rakstīja:
BMW E65 3.0D 2003 gads prefacelift. Situācija tāda, pierubot pie datora, ar ieslēgtu aizdedzi rāda spriegumu 12-13, tas ir ok, idrive iet, ekrānam viss ok, kad piedarbina, uzreiz aiziet uz 15 vatiem, un idrive iefrīzojas, vai darbojās ar 30 sekunžu aizturi, radžiņš arī ieklemē, noslāpē motoru, viss ok atkal, servī saka jāskatas ģenerators, bet tas ar visu darbu ap 200 eur, vai ir adekvāti? vai iespējams ka vaina ir kur citur?

15V ir par daudz. Visdrīzāk sprieguma regulators pie vainas. Tad jābūt kļūdām par palielinātu spriegumu vairākos blokos
Offline
bmwaddict
23. Jan 2018, 13:16 #258

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

15V ir drusku par daudz, jaabuut 14.5V max bet vajag arii pieveerst uzmaniibu testerim, ja tiek meeriits ar kautkaadu leeto kjiinas suudu tad var izraadiities ka tas suuds kljuudaas par 0.5V man ir pasham taads testeris traapiijies tikko uzkjeeru shito taa tas aizlidoja pa taisno miskastee.
Offline
Pufaix
23. Jan 2018, 13:27 #259

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1724

Braucu ar: NC700XD, gludekli

Arī par elektrībām jaut. - kaut kas strēbj aķi (Škoda oktavija- pēc gadiem tuvu nākotnes klasikas statusam)...
Kāda stratēģija meklēt vainīgo? VCDS kko līdzēs vai ampērmetrs un ceļam pa drošinātajam ārā?

Offline
N53series
23. Jan 2018, 13:38 #260

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


23 Jan 2018, 13:01:30 @Peecis rakstīja:

23 Jan 2018, 12:42:52 @edvinsdainis rakstīja:
BMW E65 3.0D 2003 gads prefacelift. Situācija tāda, pierubot pie datora, ar ieslēgtu aizdedzi rāda spriegumu 12-13, tas ir ok, idrive iet, ekrānam viss ok, kad piedarbina, uzreiz aiziet uz 15 vatiem, un idrive iefrīzojas, vai darbojās ar 30 sekunžu aizturi, radžiņš arī ieklemē, noslāpē motoru, viss ok atkal, servī saka jāskatas ģenerators, bet tas ar visu darbu ap 200 eur, vai ir adekvāti? vai iespējams ka vaina ir kur citur?

15V ir par daudz. Visdrīzāk sprieguma regulators pie vainas. Tad jābūt kļūdām par palielinātu spriegumu vairākos blokos


nepareizi.
15V ir normaals spriegums auto ar vadaamu gjeneratoru.
atkariibaa no akjaa staavoklja, slodzes, u.c. apstakljiem DME/DDE vada borta spriegumu 11..15V robezhaas.
turklaat, 15V nekaadi nevar buut tiesh iemesls CCC restartam.
Nomaini servisu!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo