Online
Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF kvēpu filtrs
Autors | Ziņojums |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16184
Braucu ar:
|
13 Feb 2018, 23:28:23 @automilis rakstīja:
Sveiki, vīri!
Jautājums ne par bmw, bet VW, bet gan jau nebūs iebildumu.
Nedēļu pēc DPF filtra izgriešanas un attiecīgas programmēšanas, auto braucot pa ielu 70 km/h momentāni noslāpa bez kaut kādas raustīšanās un dīvainām skaņām un vairs nelec. Starters griež, kvēlsveces uzsilst un tāda sajūta, ka nu jau tūdaļ pieleks, bet nekā. Panelī nekādas kļūdas nerāda un pieslēdzot pie kompja arī nekādu kļūdu vēsturi nerāda.
Meistars saka, ka varētu būt problēmas ar vadības bloku pēc DPF filtra noņemšanas un pārprogrammēšanas. DPF filtru negrieza viņš, bet cits spečuks, kurš pie reizes pateica, ka turbīna nedarbojas kā nākas, jo lāpstiņas ir ieķīlējušas un ka kompensatori grab un ka pie šādiem apstākļiem laika jautājums, kad auto apstāsies.
Auto 2009.g. VW 2.0 TDI PD motors.
Vai ir kādam kas līdzīgs gadījies pēc DPF filtra izgriešanas? Vai kompensatori un turbīna varētu būt pie vainas, ka auto nav iedarbināms? Man meistars saka, ka kompensatori un turbīna nevarētu būt pie vainas. Kuram taisnība un pie kura turpināt meklēt vainu vai pie tā, kas grieza DPF vai sava meistara pagaidām nav ne jausmas.
Procesa gaidā atklāšu arī DPF filtra griezēju un problēmu, kā arī tās atrisinājumu.
bākas sūknis iet??? | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| tb., laapstas iekjileejushas, bet griezh DPF? kompensatori grab?
reaali reeciigs pastaasts | Offline | | |
MMMax | | Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
|
13 Feb 2018, 23:28:23 @automilis rakstīja:
Sveiki, vīri!
Jautājums ne par bmw, bet VW, bet gan jau nebūs iebildumu.
Nedēļu pēc DPF filtra izgriešanas un attiecīgas programmēšanas, auto braucot pa ielu 70 km/h momentāni noslāpa bez kaut kādas raustīšanās un dīvainām skaņām un vairs nelec. Starters griež, kvēlsveces uzsilst un tāda sajūta, ka nu jau tūdaļ pieleks, bet nekā. Panelī nekādas kļūdas nerāda un pieslēdzot pie kompja arī nekādu kļūdu vēsturi nerāda.
Meistars saka, ka varētu būt problēmas ar vadības bloku pēc DPF filtra noņemšanas un pārprogrammēšanas. DPF filtru negrieza viņš, bet cits spečuks, kurš pie reizes pateica, ka turbīna nedarbojas kā nākas, jo lāpstiņas ir ieķīlējušas un ka kompensatori grab un ka pie šādiem apstākļiem laika jautājums, kad auto apstāsies.
Auto 2009.g. VW 2.0 TDI PD motors.
Vai ir kādam kas līdzīgs gadījies pēc DPF filtra izgriešanas? Vai kompensatori un turbīna varētu būt pie vainas, ka auto nav iedarbināms? Man meistars saka, ka kompensatori un turbīna nevarētu būt pie vainas. Kuram taisnība un pie kura turpināt meklēt vainu vai pie tā, kas grieza DPF vai sava meistara pagaidām nav ne jausmas.
Procesa gaidā atklāšu arī DPF filtra griezēju un problēmu, kā arī tās atrisinājumu.
Kurš meistars Tev grieza ārā DPF?
| Offline | | |
automilis | | Kopš: 01. Oct 2014
Ziņojumi: 129
Braucu ar:
|
14 Feb 2018, 01:05:38 @N53series rakstīja:
tb., laapstas iekjileejushas, bet griezh DPF? kompensatori grab?
reaali reeciigs pastaasts
DPF grieza, jo tas bija aizsērējis (panelī filtra indikators dega, tad vēl kvēlsveču indikators iedegās un arī check engine iedegās un jaudas zudums bija. Pēc filtra tīrīšanas visas paneļa kļūdas pazuda un jauda atkal normāla, taču tas bija tikai īslaicīgi, jo pēc nedēļas atkal tas pats, līdz ar to secinājums, ka filtrs ir aizsērējis un vai nu tas jāmaina vai jāgriež.
Turklāt normāli džeki, pirms griež arī nodiagnosticē un tikai tad ķeras griešanai. Procesā, tad arī atklāja, ka turbīnas lāpstiņas ieķīlējušas un kompensatori jāmaina. tā vismaz viņi teica. | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| gaazeet vairaak vajag | Offline | | |
automilis | | Kopš: 01. Oct 2014
Ziņojumi: 129
Braucu ar:
|
14 Feb 2018, 07:57:40 @MMMax rakstīja:
13 Feb 2018, 23:28:23 @automilis rakstīja:
Sveiki, vīri!
Jautājums ne par bmw, bet VW, bet gan jau nebūs iebildumu.
Nedēļu pēc DPF filtra izgriešanas un attiecīgas programmēšanas, auto braucot pa ielu 70 km/h momentāni noslāpa bez kaut kādas raustīšanās un dīvainām skaņām un vairs nelec. Starters griež, kvēlsveces uzsilst un tāda sajūta, ka nu jau tūdaļ pieleks, bet nekā. Panelī nekādas kļūdas nerāda un pieslēdzot pie kompja arī nekādu kļūdu vēsturi nerāda.
Meistars saka, ka varētu būt problēmas ar vadības bloku pēc DPF filtra noņemšanas un pārprogrammēšanas. DPF filtru negrieza viņš, bet cits spečuks, kurš pie reizes pateica, ka turbīna nedarbojas kā nākas, jo lāpstiņas ir ieķīlējušas un ka kompensatori grab un ka pie šādiem apstākļiem laika jautājums, kad auto apstāsies.
Auto 2009.g. VW 2.0 TDI PD motors.
Vai ir kādam kas līdzīgs gadījies pēc DPF filtra izgriešanas? Vai kompensatori un turbīna varētu būt pie vainas, ka auto nav iedarbināms? Man meistars saka, ka kompensatori un turbīna nevarētu būt pie vainas. Kuram taisnība un pie kura turpināt meklēt vainu vai pie tā, kas grieza DPF vai sava meistara pagaidām nav ne jausmas.
Procesa gaidā atklāšu arī DPF filtra griezēju un problēmu, kā arī tās atrisinājumu.
Kurš meistars Tev grieza ārā DPF?
Zināms čalis šajā jomā, bet konkrētu vārdu pagaidām neatklāšu, lai nenomelnotu, kamēr īsti skaidrības nav par auto vainu. | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4613
Braucu ar: studentu variantu
| a kāpēc nenomainīji to filtru? | Offline | | |
Nerds | | Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
|
14 Feb 2018, 09:05:37 @automilis rakstīja:
DPF grieza, jo tas bija aizsērējis (panelī filtra indikators dega, tad vēl kvēlsveču indikators iedegās un arī check engine iedegās un jaudas zudums bija. Pēc filtra tīrīšanas visas paneļa kļūdas pazuda un jauda atkal normāla, taču tas bija tikai īslaicīgi, jo pēc nedēļas atkal tas pats, līdz ar to secinājums, ka filtrs ir aizsērējis un vai nu tas jāmaina vai jāgriež.
Turklāt normāli džeki, pirms griež arī nodiagnosticē un tikai tad ķeras griešanai. Procesā, tad arī atklāja, ka turbīnas lāpstiņas ieķīlējušas un kompensatori jāmaina. tā vismaz viņi teica.
Kurš filtrs ir aizsērējis,ja jau saki,ka DPF esot izgriezts?
Un kur tad tā jauda varēja atrasties,ja turbīna esot noķīlāta?
Piesēji ekstra zirgus priekšā,kamēr tavējie ganībās?
Pēc kāda principa tika noteikts,ka kompensatori jāmaina,pēc garšas vai smaržas? Un kuri tieši?
Pēc kaut kāda dīvainīša tu izklausies,ja godīgi. | Offline | | |
|
automilis | | Kopš: 01. Oct 2014
Ziņojumi: 129
Braucu ar:
|
14 Feb 2018, 09:12:13 @Nerds rakstīja:
14 Feb 2018, 09:05:37 @automilis rakstīja:
DPF grieza, jo tas bija aizsērējis (panelī filtra indikators dega, tad vēl kvēlsveču indikators iedegās un arī check engine iedegās un jaudas zudums bija. Pēc filtra tīrīšanas visas paneļa kļūdas pazuda un jauda atkal normāla, taču tas bija tikai īslaicīgi, jo pēc nedēļas atkal tas pats, līdz ar to secinājums, ka filtrs ir aizsērējis un vai nu tas jāmaina vai jāgriež.
Turklāt normāli džeki, pirms griež arī nodiagnosticē un tikai tad ķeras griešanai. Procesā, tad arī atklāja, ka turbīnas lāpstiņas ieķīlējušas un kompensatori jāmaina. tā vismaz viņi teica.
Kurš filtrs ir aizsērējis,ja jau saki,ka DPF esot izgriezts?
Un kur tad tā jauda varēja atrasties,ja turbīna esot noķīlāta?
Piesēji ekstra zirgus priekšā,kamēr tavējie ganībās?
Pēc kāda principa tika noteikts,ka kompensatori jāmaina,pēc garšas vai smaržas? Un kuri tieši?
Pēc kaut kāda dīvainīša tu izklausies,ja godīgi.
Jaudas zudums bija uz to brīdi, kad panelis bija kā ziemassvētku eglīte (DPF, kvēlsveces un check engine) un knapi līdz 1.5 - 2 k apgriezienus varēja dabūt, kad filtru iztīrīja un pēc tam arī izgrieza, tad visas kļūdas pazuda un arī apgriezieni parādījās.
DPF filtra griezēji teica, ka turbīna darbojas, (nevis noķīlējusi), bet dēļ tā, ka turbīnas lāpstiņas ieķīlējušas vienā stāvoklī, tad tās darbība nav tāda kā normālai turbīnai.
Un nedēļu pēc šīs procedūras auto gaitā noslāpa un vairs nav piedarbināms.
Es tik atstāstu, ko man teica savācot auto pēc DPF filtra izgriešanas, nekādu savu viedokli un minējumus neizklāstu, jo neesmu specs tehnikas jomā.[ Šo ziņu laboja automilis, 14 Feb 2018, 09:31:12 ] | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| a kāds jau ir nokonstatējis , kāpēc auto noslāpa un naīt? jeb viš tur, kur noslapa - turpat arī stāv?
p.s. es domaaju ka meiriiigu sirdi vari ierakstiit kursh tad to dpf tev amputeeju, pagaidaam jau nekaada neslaava nav [ Šo ziņu laboja karlsonss, 14 Feb 2018, 09:33:58 ] | Offline | | |
automilis | | Kopš: 01. Oct 2014
Ziņojumi: 129
Braucu ar:
|
14 Feb 2018, 09:32:56 @karlsonss rakstīja:
a kāds jau ir nokonstatējis , kāpēc auto noslāpa un naīt? jeb viš tur, kur noslapa - turpat arī stāv?
p.s. es domaaju ka meiriiigu sirdi vari ierakstiit kursh tad to dpf tev amputeeju, pagaidaam jau nekaada neslaava nav
Auto stāv pie sava meistara, kuram man ar uzticības nav un kurš sliecas uz to, ka problēma ir vadības blokā pēc programmēšanas, kad to DPF grieza, jo šis, pieslēdzoties pie kompja nekādas kļūdas neredz. DPF filtra griezējs atkal saka ka programma ir ok, ka vaina visticamāk mehānikā. Tā kā esmu pa vidu starp diviem pretējiem viedokļiem, tad laikam jāatrāda tas auto kādam neatkarīgajam ekspertam.
| Offline | | |
MMMax | | Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
| Aizved uz Molleru, Tev tur pateiks. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
14 Feb 2018, 09:41:50 @automilis rakstīja:
14 Feb 2018, 09:32:56 @karlsonss rakstīja:
a kāds jau ir nokonstatējis , kāpēc auto noslāpa un naīt? jeb viš tur, kur noslapa - turpat arī stāv?
p.s. es domaaju ka meiriiigu sirdi vari ierakstiit kursh tad to dpf tev amputeeju, pagaidaam jau nekaada neslaava nav
Auto stāv pie sava meistara, kuram man ar uzticības nav un kurš sliecas uz to, ka problēma ir vadības blokā pēc programmēšanas, kad to DPF grieza, jo šis, pieslēdzoties pie kompja nekādas kļūdas neredz. DPF filtra griezējs atkal saka ka programma ir ok, ka vaina visticamāk mehānikā. Tā kā esmu pa vidu starp diviem pretējiem viedokļiem, tad laikam jāatrāda tas auto kādam neatkarīgajam ekspertam.
gan jau čipojot notrīcēja roka un no lodāmura alva notecēja kur nevajag [ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 14 Feb 2018, 09:48:41 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
14 Feb 2018, 09:41:50 @automilis rakstīja:
14 Feb 2018, 09:32:56 @karlsonss rakstīja:
a kāds jau ir nokonstatējis , kāpēc auto noslāpa un naīt? jeb viš tur, kur noslapa - turpat arī stāv?
p.s. es domaaju ka meiriiigu sirdi vari ierakstiit kursh tad to dpf tev amputeeju, pagaidaam jau nekaada neslaava nav
Auto stāv pie sava meistara, kuram man ar uzticības nav un kurš sliecas uz to, ka problēma ir vadības blokā pēc programmēšanas, kad to DPF grieza, jo šis, pieslēdzoties pie kompja nekādas kļūdas neredz. DPF filtra griezējs atkal saka ka programma ir ok, ka vaina visticamāk mehānikā. Tā kā esmu pa vidu starp diviem pretējiem viedokļiem, tad laikam jāatrāda tas auto kādam neatkarīgajam ekspertam.
Ja māsķeram viss grozās ap kļūdām, tad māsķeru vajadzētu pamainīt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
14 Feb 2018, 09:49:29 @RSAWorkshop rakstīja:
[Ja māsķeram viss grozās ap kļūdām, tad māsķeru vajadzētu pamainīt
+1
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| es gan gribeetu aktualizeet arii citu teemu: kaa var griezt aaraa DPF, ja dzineejam ir pisec turbiinai da kompensatori klab? tb., pajaat par fundamentaaliem fail, ka tikai dieniskjo pikji izcelt?
moska esmu jokains, bet es, piem., pincipiali nenjeemu naudu par diagnostiku un neuzstaadiiju emulatoru [lai cilveekam nav lieki izdevumi], saprotot, ka ir probleemas ar citaam [kritiskaakaam] lietaam - CO katiem un degvielas spiedienu. Bet, vareeju uzlikt, panjemt naudu, noplaatiit rokas.
ar to negribu teikt - esmu kruts. nee, tas ir tikai normaali. ne vairaak. | Offline | | |
|
janzi | | Kopš: 30. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1506
Braucu ar: D Power
| Bija dikti līdzīgi, braucot noslāpa un nevarēja piedarbināt, pie vainas bija pārtrūkusi zobene.
13 Feb 2018, 23:28:23 @automilis rakstīja:
Sveiki, vīri!
Jautājums ne par bmw, bet VW, bet gan jau nebūs iebildumu.
Nedēļu pēc DPF filtra izgriešanas un attiecīgas programmēšanas, auto braucot pa ielu 70 km/h momentāni noslāpa bez kaut kādas raustīšanās un dīvainām skaņām un vairs nelec. Starters griež, kvēlsveces uzsilst un tāda sajūta, ka nu jau tūdaļ pieleks, bet nekā. Panelī nekādas kļūdas nerāda un pieslēdzot pie kompja arī nekādu kļūdu vēsturi nerāda.
Meistars saka, ka varētu būt problēmas ar vadības bloku pēc DPF filtra noņemšanas un pārprogrammēšanas. DPF filtru negrieza viņš, bet cits spečuks, kurš pie reizes pateica, ka turbīna nedarbojas kā nākas, jo lāpstiņas ir ieķīlējušas un ka kompensatori grab un ka pie šādiem apstākļiem laika jautājums, kad auto apstāsies.
Auto 2009.g. VW 2.0 TDI PD motors.
Vai ir kādam kas līdzīgs gadījies pēc DPF filtra izgriešanas? Vai kompensatori un turbīna varētu būt pie vainas, ka auto nav iedarbināms? Man meistars saka, ka kompensatori un turbīna nevarētu būt pie vainas. Kuram taisnība un pie kura turpināt meklēt vainu vai pie tā, kas grieza DPF vai sava meistara pagaidām nav ne jausmas.
Procesa gaidā atklāšu arī DPF filtra griezēju un problēmu, kā arī tās atrisinājumu.
| Offline | | |
automilis | | Kopš: 01. Oct 2014
Ziņojumi: 129
Braucu ar:
|
14 Feb 2018, 10:37:05 @janzi rakstīja:
Bija dikti līdzīgi, braucot noslāpa un nevarēja piedarbināt, pie vainas bija pārtrūkusi zobene.
Ja trūkst zobene, vai tad nav uzreiz ķirdik motoram un vizuāli vai tad nevar manīt motora bojājumus.
Ir dzirdēts, ka nomet zobeni un nez kas tad ir vai nav vizuāli pamanāms un kādi bojājumi rodas vai nerodas motoram.[ Šo ziņu laboja automilis, 14 Feb 2018, 11:45:27 ] | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
14 Feb 2018, 11:38:39 @automilis rakstīja:
14 Feb 2018, 10:37:05 @janzi rakstīja:
Bija dikti līdzīgi, braucot noslāpa un nevarēja piedarbināt, pie vainas bija pārtrūkusi zobene.
Ja trūkst zobene, vai tad nav uzreiz ķirdik motoram un vizuāli vai tad nevar manīt motora bojājumus.
Ir dzirdēts, ka nomet zobeni un nez kas tad ir vai nav vizuāli pamanāms un kādi bojājumi rodas vai nerodas motoram.
Ka kuram dzinejam. Parasti tiek saliekts kads varsts vai varsti, kas var sabojat ari galvu, vizulus un cilindru sienas. Biezi vizuali no malas var neko ari nemanit. Pamekle google, kadas ir sekas Tavam konkretaiam dzinejam pie siksnas truksanas. | Offline | | |
krushh | | Kopš: 28. Feb 2014
Ziņojumi: 482
Braucu ar: 1313, 98
|
14 Feb 2018, 11:38:39 @automilis rakstīja:
14 Feb 2018, 10:37:05 @janzi rakstīja:
Bija dikti līdzīgi, braucot noslāpa un nevarēja piedarbināt, pie vainas bija pārtrūkusi zobene.
Ja trūkst zobene, vai tad nav uzreiz ķirdik motoram un vizuāli vai tad nevar manīt motora bojājumus.
Ir dzirdēts, ka nomet zobeni un nez kas tad ir vai nav vizuāli pamanāms un kādi bojājumi rodas vai nerodas motoram.
Tak sip uz servisu, ko Tu dirsies? Vizuālais zobsiksnas eksperts | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|