Online

Pašreiz BMWPower skatās 166 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Uzmetējs puikaa20 jeb Valdis Pavlovskis

AutorsZiņojums
968-jk
28. Jun 2014, 00:27 #241

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem


28 Jun 2014, 00:26:28 kurlis rakstīja:
Cyka, rītdien darbs, bet topiks griežās pilnā sparā

Valdis Caurumausis pie visa vainīgs.
Offline
Chainsaw
28. Jun 2014, 00:29 #242

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri


28 Jun 2014, 00:26:57 Burkaans rakstīja:

28 Jun 2014, 00:23:09 Chainsaw rakstīja:
Zapars iet 140 pēc zapara spidometra


Es bērnībā biju ar viena zaparasta agregātu 130 vizināts, visi zinošie teica, ka šamējais aprāts lopā vērpjoties, nācās noticēt

Pa to taisno posmu aiz trijnieku pagrieziena zapars un 140 īzī
Bet draivers laikam nearko no audi jaunāku par 86 gadu nav braucis pilnīgi žēl to lašaru
Offline
968-jk
28. Jun 2014, 00:29 #243

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem


28 Jun 2014, 00:24:57 Driver rakstīja:
Es tik sen zinu vienu, ka lietot alko man ir vislabak ar tiem, kam majas ir kakjis un kas parvietojas ar bmw.

Audisti-dizelisti ar kranci majas mani neuzruna kaa pudelesbraalji.


Kad ušaks iekāps bmw, draiveris caur straupi ies...
Offline
pekinens
28. Jun 2014, 00:29 #244

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87


28 Jun 2014, 00:27:55 968-jk rakstīja:

28 Jun 2014, 00:26:28 kurlis rakstīja:
Cyka, rītdien darbs, bet topiks griežās pilnā sparā

Valdis Caurumausis pie visa vainīgs.


valdis nav vainīgs, vienkārši viņam līkas rokas
Offline
Burkaans
28. Jun 2014, 00:30 #245

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


28 Jun 2014, 00:26:28 kurlis rakstīja:
Cyka, rītdien darbs, bet topiks griežās pilnā sparā


Tev kalendārs nav nobrucis, ir tak sestdiena
Offline
Oldijs
28. Jun 2014, 00:30 #246

Kopš: 20. Jun 2012

No: Ainaži

Ziņojumi: 1397

Braucu ar: Igauņu divipieci

hvz manu pazinu lokaa uzmetienus jau sen deevee par "Jelgavu" it iipashi kad zolee savaac liekos ar 10ntieku, un kaads mazais nomiiza atdot duuzi
Offline
Burkaans
28. Jun 2014, 00:31 #247

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


28 Jun 2014, 00:29:55 pekinens rakstīja:

28 Jun 2014, 00:27:55 968-jk rakstīja:

28 Jun 2014, 00:26:28 kurlis rakstīja:
Cyka, rītdien darbs, bet topiks griežās pilnā sparā

Valdis Caurumausis pie visa vainīgs.


valdis nav vainīgs, vienkārši viņam līkas rokas


Laaabs, un ausi arī cauras
Offline
968-jk
28. Jun 2014, 00:31 #248

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem


28 Jun 2014, 00:29:46 Chainsaw rakstīja:

28 Jun 2014, 00:26:57 Burkaans rakstīja:

28 Jun 2014, 00:23:09 Chainsaw rakstīja:
Zapars iet 140 pēc zapara spidometra


Es bērnībā biju ar viena zaparasta agregātu 130 vizināts, visi zinošie teica, ka šamējais aprāts lopā vērpjoties, nācās noticēt

Pa to taisno posmu aiz trijnieku pagrieziena zapars un 140 īzī
Bet draivers laikam nearko no audi jaunāku par 86 gadu nav braucis pilnīgi žēl to lašaru


Varbūt! Varbūt kaut kā tos 140 var dzbūt, par īzī smagi irsts!
Offline
Fruktists
28. Jun 2014, 00:31 #249

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


27 Jun 2014, 23:25:09 Driver rakstīja:

27 Jun 2014, 23:01:40 lm rakstīja:
Protams, ja nav e30 M3, tad kāda starpība e30, e36, e46

Tapec, ka loti ilgi e30 bija autobuves etalons, ko visadi meginaja atkartot citi autorazotaji (ne manis izdomata infa, pasaules limenja specu atzinums)

No jebkura e30 jaudas zinja dabut tuvu taa laika emkai sobrid ir kaa divus pirkstus apmizt.

Bet golfs ir kubikveida kaka, sunjubuda ar priekha noliktu zalesplaveju (visu golfu koncepcija un ne tikai golfu)

Ja bmw butu kompotu uztaisijis ar wfd un dzineju limitejis ar 1.8 bez tehniskas iespejas ielikt 6cyl, bet kads miztu karstu par tadu auto, ari teiktu, kaa auto vieta zem preses un saimnieka aptiekas iela.


tu varbūt neesi lietas kursā bet Golf MK1 ir apmēram tas pats kas Ford Model T autobūvē. Papēti drusku auto būves vēsturi lūdzu. BMW protams ir radījis dažus izcilus modeļus, bet nekad nav uzradījis kau tko tik revolucionāru, kā VW un Ford

T Fordā labāk nekāp. Pēc tā tev pat vaz 2101 liksies kā mega luksus mpack 740il president edition.

[ Šo ziņu laboja Fruktists, 28 Jun 2014, 00:34:19 ]

Offline
Driver
28. Jun 2014, 00:34 #250

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Jun 2014, 00:29:46 Chainsaw rakstīja:

28 Jun 2014, 00:26:57 Burkaans rakstīja:

28 Jun 2014, 00:23:09 Chainsaw rakstīja:
Zapars iet 140 pēc zapara spidometra


Es bērnībā biju ar viena zaparasta agregātu 130 vizināts, visi zinošie teica, ka šamējais aprāts lopā vērpjoties, nācās noticēt

Pa to taisno posmu aiz trijnieku pagrieziena zapars un 140 īzī
Bet draivers laikam nearko no audi jaunāku par 86 gadu nav braucis pilnīgi žēl to lašaru

Man braukt ar audi butu tikpat gruuti kaa pie laimas pulkstenja nostaties vakarkleita.

Mums te powera tik dazi biseksualji palikusi, viens no tiem pasuuds-zandale, gan njemas ar a200q, gan sture bmw. Vismaz tikai gejs butu...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Burkaans
28. Jun 2014, 00:39 #251

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


28 Jun 2014, 00:31:30 Fruktists rakstīja:

27 Jun 2014, 23:25:09 Driver rakstīja:

27 Jun 2014, 23:01:40 lm rakstīja:
Protams, ja nav e30 M3, tad kāda starpība e30, e36, e46

Tapec, ka loti ilgi e30 bija autobuves etalons, ko visadi meginaja atkartot citi autorazotaji (ne manis izdomata infa, pasaules limenja specu atzinums)

No jebkura e30 jaudas zinja dabut tuvu taa laika emkai sobrid ir kaa divus pirkstus apmizt.

Bet golfs ir kubikveida kaka, sunjubuda ar priekha noliktu zalesplaveju (visu golfu koncepcija un ne tikai golfu)

Ja bmw butu kompotu uztaisijis ar wfd un dzineju limitejis ar 1.8 bez tehniskas iespejas ielikt 6cyl, bet kads miztu karstu par tadu auto, ari teiktu, kaa auto vieta zem preses un saimnieka aptiekas iela.


tu varbūt neesi lietas kursā bet Golf MK1 ir apmēram tas pats kas Ford Model T autobūvē. Papēti drusku auto būves vēsturi lūdzu. BMW protams ir radījis dažus izcilus modeļus, bet nekad nav uzradījis kau tko tik revolucionāru, kā VW un Ford


Papēti ko nozīmē revolūcija -revolucionārs, un nevajag šos degradējošos terminus likt vienā maisā ar izcilu, hujdaj lec vai nelec ir revolucionārs mēsls, tos arī salīdzini, un degradējošie lētie autobūves "šedevri" grauj visu priekšstatu, par to , kas ir AUTO. Tad jau zāles pļaujamais arī ir auto, plus vēl kaut kāds labums.
Offline
m4z
28. Jun 2014, 00:41 #252

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 375

Braucu ar: 61


28 Jun 2014, 00:26:37 edzhaans rakstīja:

28 Jun 2014, 00:21:36 pekinens rakstīja:

28 Jun 2014, 00:11:15 edzhaans rakstīja:
sieviešu tualete arī ir tualete, bet tur iekšā tak tu neej ?
es nez, es te reģistrējos domājot, ka te var palasīt ko kā samainīt, apmainīties viedokļiem par BMW, bet laika gaitā sapratu, ka viss ir nedaudz "citādi". Kaut ko no vortāla var paņemt, bet pa lielam te vnk ir jautri uzturēties kaut vai šī iemesla pēc un to es sapratu jau labu laiku atpakaļ. Iet prom gluži negribās


jā. šii ir normaala maajaslapa

jawku tev dienu
bet vispār šitādu pedāļu dēļ ir nācies dzirdēt no citiem cilvēkiem:
"Kā Jelgava, tā metiens"
"Jelgava, kaut kāds gemorojs"


pats un daudzi draugu/paziņu lokā uzskata ka jelgava ir perekupu pilsēta, kā brauc kādu mašīnu tur skatities, tā stāsta zelta lietas, bet dzīvē pilnīgi kapi ar perekupu tizlākajiem izgājieniem
Offline
kurlis
28. Jun 2014, 00:42 #253

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com


28 Jun 2014, 00:30:09 Burkaans rakstīja:

28 Jun 2014, 00:26:28 kurlis rakstīja:
Cyka, rītdien darbs, bet topiks griežās pilnā sparā


Tev kalendārs nav nobrucis, ir tak sestdiena


Kalendārā errors pēc Jāņiem iemetās, bet nu jau ir atgājis un sestdienā arī jāpiešancē

Tikai tagad neizdomājat kāds izurbt tune-l ausīs.
Jawku vakaru
Offline
edzhaans
28. Jun 2014, 00:42 #254

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Pētīt varat cik uziet, un man šķeit tu kaut ko jauc. Fords izgudroja kā var uztaisīt auto masveidā, a VW ir vnk max lēts auto savā laikā. Atceries vienreiz tak Volkswagen = Volk - tauta Wagen - auto. Tautas auto.
Offline
968-jk
28. Jun 2014, 00:45 #255

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem


28 Jun 2014, 00:39:06 Burkaans rakstīja:

28 Jun 2014, 00:31:30 Fruktists rakstīja:

27 Jun 2014, 23:25:09 Driver rakstīja:

27 Jun 2014, 23:01:40 lm rakstīja:
Protams, ja nav e30 M3, tad kāda starpība e30, e36, e46

Tapec, ka loti ilgi e30 bija autobuves etalons, ko visadi meginaja atkartot citi autorazotaji (ne manis izdomata infa, pasaules limenja specu atzinums)

No jebkura e30 jaudas zinja dabut tuvu taa laika emkai sobrid ir kaa divus pirkstus apmizt.

Bet golfs ir kubikveida kaka, sunjubuda ar priekha noliktu zalesplaveju (visu golfu koncepcija un ne tikai golfu)

Ja bmw butu kompotu uztaisijis ar wfd un dzineju limitejis ar 1.8 bez tehniskas iespejas ielikt 6cyl, bet kads miztu karstu par tadu auto, ari teiktu, kaa auto vieta zem preses un saimnieka aptiekas iela.


tu varbūt neesi lietas kursā bet Golf MK1 ir apmēram tas pats kas Ford Model T autobūvē. Papēti drusku auto būves vēsturi lūdzu. BMW protams ir radījis dažus izcilus modeļus, bet nekad nav uzradījis kau tko tik revolucionāru, kā VW un Ford


Papēti ko nozīmē revolūcija -revolucionārs, un nevajag šos degradējošos terminus likt vienā maisā ar izcilu, hujdaj lec vai nelec ir revolucionārs mēsls, tos arī salīdzini, un degradējošie lētie autobūves "šedevri" grauj visu priekšstatu, par to , kas ir AUTO. Tad jau zāles pļaujamais arī ir auto, plus vēl kaut kāds labums.

Tavs špkateļe30 jau ir šausmīgi dārgs. Un Tavs špakteļtricārs ir nesalīdzināmi komfortablāks par zāles pļāvēju.

Es saprotu, ka cits jau sunim to asti necels, bet mēru vajag. Mēru vajag!!!
Offline
Burkaans
28. Jun 2014, 00:46 #256

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


28 Jun 2014, 00:42:32 edzhaans rakstīja:
Pētīt varat cik uziet, un man šķeit tu kaut ko jauc. Fords izgudroja kā var uztaisīt auto masveidā, a VW ir vnk max lēts auto savā laikā. Atceries vienreiz tak Volkswagen = Volk - tauta Wagen - auto. Tautas auto.



Fords nebija muļķis, šis esot teicis, ja jūs rezerves daļas pirksiet tikai pie manis, tad tos auto es jums pa velti došu
Offline
Driver
28. Jun 2014, 00:46 #257

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Es ceru, ka biki celjoties dzives limenim, vw dilerus aizklapes ciet un jaunus vw vienk tirgos pie supernetto ar birku "optima liinija"

Te ir kads kas fano par rokas urbi, kas izskatas kaa kurbulis, tas nekas, ka visi jau sen pazist elektrisko urkjeni :golf1:

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Fruktists
28. Jun 2014, 00:46 #258

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


28 Jun 2014, 00:39:06 Burkaans rakstīja:

28 Jun 2014, 00:31:30 Fruktists rakstīja:

27 Jun 2014, 23:25:09 Driver rakstīja:

27 Jun 2014, 23:01:40 lm rakstīja:
Protams, ja nav e30 M3, tad kāda starpība e30, e36, e46

Tapec, ka loti ilgi e30 bija autobuves etalons, ko visadi meginaja atkartot citi autorazotaji (ne manis izdomata infa, pasaules limenja specu atzinums)

No jebkura e30 jaudas zinja dabut tuvu taa laika emkai sobrid ir kaa divus pirkstus apmizt.

Bet golfs ir kubikveida kaka, sunjubuda ar priekha noliktu zalesplaveju (visu golfu koncepcija un ne tikai golfu)

Ja bmw butu kompotu uztaisijis ar wfd un dzineju limitejis ar 1.8 bez tehniskas iespejas ielikt 6cyl, bet kads miztu karstu par tadu auto, ari teiktu, kaa auto vieta zem preses un saimnieka aptiekas iela.


tu varbūt neesi lietas kursā bet Golf MK1 ir apmēram tas pats kas Ford Model T autobūvē. Papēti drusku auto būves vēsturi lūdzu. BMW protams ir radījis dažus izcilus modeļus, bet nekad nav uzradījis kau tko tik revolucionāru, kā VW un Ford


Papēti ko nozīmē revolūcija -revolucionārs, un nevajag šos degradējošos terminus likt vienā maisā ar izcilu, hujdaj lec vai nelec ir revolucionārs mēsls, tos arī salīdzini, un degradējošie lētie autobūves "šedevri" grauj visu priekšstatu, par to , kas ir AUTO. Tad jau zāles pļaujamais arī ir auto, plus vēl kaut kāds labums.


Grozin kā gribi, bet golfs MK1 ir revollūcija autobūvē pat ja lēts. Tieši tāpat kā Ford T. Pirmkārt pirmais hetchbeks vispār. Otrkārt tikai pateicotiesn tam ka VW uzradija GTi, BMW nonāca līdz tam ka vajag radīt M.

[ Šo ziņu laboja Fruktists, 28 Jun 2014, 00:48:53 ]

Offline
edzhaans
28. Jun 2014, 00:47 #259

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Te tak visi vēsturnieki, salīdzina Fordu ar VW, revolūcijas. Tūlīt kāds iedirsīs, ka es sevi par bagātnieku uzskatu jo braucu ar vecu BMW, a drivers vispār ir magnāts
Offline
Laoshi
28. Jun 2014, 00:53 #260

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Nevajag aizmirst, ka volkswagen apvienoja divas lietas - lēti un labi. To neviens vēl nav atkārtojis. Ok, opels arī kaut ko mēģināja, bet zaudēja cīņā ar koroziju.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo