Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Porsche

Tēma: Skaistums un Porsche

AutorsZiņojums
edzulis
19. Nov 2008, 17:03 #241

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


19 Nov 2008, 16:54:07 roms rakstīja:

19 Nov 2008, 16:48:07 edzulis rakstīja:


[IMG]http://i19.ebayimg.com/06/m/000/9d/d2/4a9c_27.JPG[IMG]

[IMG]http://i13.ebayimg.com/06/m/000/9d/d2/4a9b_27.JPG[IMG]





how much??


38k eur, bet tas nav turbo....
Offline
edzulis
19. Nov 2008, 17:07 #242

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

te:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.h...amp;pageNumber=1
Offline
NixN
19. Nov 2008, 17:18 #243

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T



-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
NixN
19. Nov 2008, 17:19 #244

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

šitas der


-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
Tune-L
19. Nov 2008, 17:20 #245

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/porsche/...n4OGEFiQl8=.html


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
NixN
19. Nov 2008, 17:23 #246

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T


19 Nov 2008, 17:20:39 Tune-L rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/porsche/...n4OGEFiQl8=.html


varētu būt laps

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
Tune-L
19. Nov 2008, 17:29 #247

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Galvenais, ka kaarba pareiza


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
edzulis
19. Nov 2008, 17:31 #248

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

galīgi nepatīk
Offline
PG
19. Nov 2008, 17:38 #249

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

imo porsh saakas ar 911 un beidzas ar 911 + speciaalie modelji gt, 959...

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
barracuda
19. Nov 2008, 17:45 #250

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:

+1 . eh ! žēl, ka porkas, kuras iet maksā 2reiz vairāk nekā BMW kurš iet gandrīz tikpat . smags pārspīlējums, protams. visp. ir jēga pirkt 964 C2, 930 it kā nemaksā dārgi, bet tur ir tikai manuprāt skats (resp auto varētu iet kā labi vīlēts e30). par Carrera GT labāk pat nedomāt IMO priekš tāda auto ir jāpārceļās uz dienvidiem dzīvot, tas auto nav priekš LV .
Offline
barracuda
19. Nov 2008, 17:55 #251

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


19 Nov 2008, 16:11:48 GirtzB rakstīja:

19 Nov 2008, 15:52:28 barracuda rakstīja:

19 Nov 2008, 15:49:19 tornis rakstīja:
nu man kaartiigs porsh asocieejas ar 993 turbo - nav nekaadi automaati, ljoti skaists, jaudiigs un pretiigs salons

997 imo jau ir ok salons... iepriekshejiem visien gan


nu 993 turbo respečt par to, ka bija pēdējais turbo ar 2wd , bet nu viņš tā - garāžai un saulainām dienām. ja tā pamazāk ar naudiņām tad 996 turbo ikdienai un 993 turbo saulainām dienām ar ko uz jūru aizbraukt un 964 turbo acupriekam

nea 993 turbo bija primais AWD turbo
pēdējais RWD ir 965
993 ir pēdējais olschool air cooled


pareizi sajuka
Offline
edzulis
19. Nov 2008, 18:04 #252

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4





Offline
barracuda
19. Nov 2008, 18:08 #253

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:

turbo S, kur ir manas žiletes

Offline
edzulis
19. Nov 2008, 20:09 #254

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Latvijā vispār ir kāds 993 turbo vai rs?
Offline
LA
19. Nov 2008, 20:21 #255

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

:bez_bazara:
Offline
kars
19. Nov 2008, 20:34 #256

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


19 Nov 2008, 17:55:13 barracuda rakstīja:


nea 993 turbo bija primais AWD turbo
pēdējais RWD ir 965
993 ir pēdējais olschool air cooled


pareizi sajuka


964

[ Šo ziņu laboja edzulis, 19 Nov 2008, 20:41:00 ]

Offline
kars
19. Nov 2008, 20:37 #257

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


19 Nov 2008, 20:09:44 edzulis rakstīja:
Latvijā vispār ir kāds 993 turbo vai rs?


nav redzēts vispār esmu pa pēdējiem ~5 gadiem redzējis tikai 1 993 c2, bet 964 c2 un kabris ir redzēti biežāk

[ Šo ziņu laboja kars, 19 Nov 2008, 20:37:26 ]

Offline
edzulis
19. Nov 2008, 20:43 #258

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

993 domā to hameleona krāsā, kas izskatās samērā drausmīgi Bāc tad jau tik jāvelk iekšā 911 ir labs ieguldījums naudas ziņā. Zaudēt jau nu toč nevar tur neko, ja ir normāls eksemplārs, protams.

Dīvaini ir tas, ka tieši 993 cenas turās. vecāki joprojām ir pieejami samērā lēti (zem 20k) un arī 996 virs 20 tirgojas. Bet 993 cena kā saka 'comes in'.
Offline
kars
19. Nov 2008, 20:51 #259

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

imho no 993 labākais variants varētu būt Carrera 4S / Carrera S

"The Carrera 4 S (1996) and later Carrera S (1997) shared the Turbo model's bodyshell, but housed the naturally aspirated Carrera engine in the rear. The 4S came with four wheel drive, and retained the Turbo model's larger brake discs with the characteristic red callipers. It could be described as a "Turbo without the turbochargers and rear wing", whereas the S was in all aspects a standard Carrera underneath (the wider rear fenders were compensated with 31 mm (1.2 in) wheel spacers). Both S models had slightly lowered suspension compared to standard Carrera models. The wide body is widely acclaimed for its rear looks, but creates more aerodynamic drag, leading to slightly lower top speeds compared to the narrower siblings (about 5 km/h).

In particular, the Carrera 4S is a popular car. It has much in common with the 30th anniversary-model of the Porsche 964, a naturally aspirated, 4WD Carrera 4 in a Turbo bodyshell. The success of that car caused Porsche to build more than the 911 cars originally planned. After the 993, Porsche continued this model with the 996 Carrera 4 S, again a "Turbo without turbochargers and rear wing"(c)wiki


[ Šo ziņu laboja kars, 19 Nov 2008, 20:52:45 ]

Offline
edzulis
19. Nov 2008, 20:55 #260

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Bet tas rear wing patiesībā ļoti piedod skatu...

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex, smudo