Online
Pašreiz BMWPower skatās 220 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...
Autors | Ziņojums |
Papakarlo | | Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
| Pure Toyota Celica GT-4 ST165 - with pure engine sounds
eh.. A grupa | Offline | | |
HM | | Kopš: 20. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4912
Braucu ar:
| http://www.youtube.com/watch?v=i2ONc13MPqY&...=player_embedded | Offline | | |
MarC | | Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
| sitais ar labs
rally car balance[ Šo ziņu laboja MarC, 14 Apr 2010, 10:07:29 ] | Offline | | |
MarC | | Kopš: 02. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4396
Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu
| man jau drīz rūks
uz Kalmuižu jāpaspēj | Offline | | |
Griva | | Kopš: 16. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 279
Braucu ar: E91
|
14 Apr 2010, 10:03:56 MarC rakstīja:
sitais ar labs
rally car balance
Man jau liekas, ka tā ielas forda vietā varētu būt daudz mūsu evolūcijas
Klau, kad dabūsi svarus uzzvani - es arī gribu uz tiem uzbraukt un noķert šoku | Offline | | |
HM | | Kopš: 20. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4912
Braucu ar:
|
14 Apr 2010, 10:08:43 MarC rakstīja:
man jau drīz rūks
uz Kalmuižu jāpaspēj
mums gan vēl tik drīz nerūks, Gulbenē esot pietrūkuši ~10-50-100 metri un būtu total motor shaaden
uz Talsiem jāpaspēj (tm) | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
14 Apr 2010, 10:44:42 MrOzon rakstīja:
14 Apr 2010, 10:03:56 MarC rakstīja:
sitais ar labs
rally car balance
Man jau liekas, ka tā ielas forda vietā varētu būt daudz mūsu evolūcijas
Klau, kad dabūsi svarus uzzvani - es arī gribu uz tiem uzbraukt un noķert šoku
marketings bija izdomājis ka vajag ielikt 20sec ekstrēmi vienkāršu video par svara sadali priekš cilvēkiem bez priekšzināšanām un jūs uzreiz domājat ka tā ir visa patiesība
starp citu, tur ir klaji meli, visiem FWD fokusiem standartā ir 65/35 (un līdzīgāk) svara sadale pa asīm | Offline | | |
us | | Kopš: 17. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 5181
Braucu ar: Pilnpievada automobīli
| | Offline | | |
|
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| parakos pa bookmarkiem un atradu dažus ne pārāk garus rakstus par tēmu:
http://www.billzilla.org/suspensn.htm - pa vienkāršo
http://www.teamassociated.com/racerhub/techhelp.../Handling.4.html te jau ir bik vairāk teorijas
http://www.smithees-racetech.com.au/ackerman.html - te ir šis-tas par stūrēšanu
http://www.miata.net/sport/Physics/ un te ir dafiga matemātikas (gari un garlaicīgi)
ja nav laika/vēlēšanās saprast ka viss nav tik vienkārši kā izlīdzināt cipariņus uz 4 svariem, tad nevajag vispār tur līst, brauc ar standarta piekares komplektiem un regulējumiem, brauc treniņus pie katras iespējas, sacensībās brauc sacensties (nevis trennēties), vairāk pa ceļu nekā grāvjiem un skaties kā uzlabojas rezultāti
| Offline | | |
briinums | | Kopš: 23. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2503
Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem
|
13 Apr 2010, 18:04:02 JZ rakstīja:
nu es vairāk pa to defektu secību, drīzāk jau:
1) pārgriezu spiedienu, un te ir jācenšas, jo normāli bulciņai fuelcut iestājas pie 1 vai 1.1atm virsspiediena
2) nodetonēja (jo, ja velta 5min googlējot par to motoru, var atrast ka standarta sprauslas + regulējums nav piemēros virsspiediena celšanai virs 1.1atm) + izpūta galvas blīvi
3) pārsprāga jau pirms tam kaut kur salauztais radiātors (kas arī ir mistika, jo standartīgajam ir drošības vārsts korķī uz 1.2 vai 1.5atm), starp citu, manējai bija radiātors no atmosfēriskās (plānāks) un nebija nekādu problēmu
4) pārkarsēju motoru, likumsakarīgi
un viena šāle beigta? lai virzulis sistos pa galvu, tur ir jābūt katastrofālam stāvoklim jau, eļļa droši vien tam motoram nav mainīta kādus 40-60k km, un arī tad liets kaut kāds saulespuķu brīnums iekšā
vienu laiku tiem 3s-gte kloķenes bija ļoti liels deficīts, bija cilvēki kas pa visu latviju meklēja un maksāja pat 500lvl par veselu (lietotu)
nu neesmu taads kerchs
1.spiedienu nepaargriezu, staav virsuu HKS EVC6 uz 10psi (stock) vnk lai aatraak iegriezhas.. gadaas kad uzsit liidz 13psi, bet tas uz sekundes desmitdalju un to 1 atm nemaz nesasniedz.
2.nodetoneeja jo angaaraa ar muljkjiibaam nodarbojos - rezultaataa kuulers absoluuti netiek dzeseets un tik blietee karstu gaisu no turbas
3.radiators uzspraaga briidii kad nobraucu malaa.. 3 sekundes tukshgaitas apgriezienu un ar to laikam pietika lai neizgrieztu karsto tosolu liidz radiatoram, vai arii vnk vaacinja vaarsts nenostraadaaja, arii taa gadoties. radiatora vaaks lupataas nost, mashiina pazuud duumu mutulii..
4.kad nomainiiju redeli, pie 1750rpm gan tukshgaitaa gan braucot ierubiijaas "knock sensor" kods ( http://www.youtube.com/watch?v=kHeSRCcBKPg ). arii kkaada vibraacija mazliet bija dzirdaba, aciimredzot tajaa briidii tas pirmais virzulis sitaas pret galvu. peec nedeeljas izpuuta bliivi. nekas smagi tur nedauziijaas, tik daudz kaa redzami mazaak ogles uz galvas malinjas, saliidzinot ar paareejiem cilindriem.
iespejams ka tur citaa seciibaa viss notika, varbuut shaales izskaloja ar tosolu, jo pieljauju ka nobraucu kaadus 500-1000m kameer pamaniiju mutuli un pirmais pods atteicaas pavisam.
bloks vel nav izjaukts, bet nu tur buus chernja, jo kad devu uz rallijaklubu kapitalkaa pirms 3 gadiem, tad taalaak cik sapratu nodots WESS bergjos, un klokjene esot sasliipeeta dazhaados remontizmeeros katraa cilindraa savaadaak no standarta liidz pat 3.izmeeram.
nav noskanjojuma siikaak peetiit, bet laikam jau latvijaa dabuut neizjaatu 3sgte ir nereaali. ja atrast, tad prasiis 1k par 2.paaudzi.[ Šo ziņu laboja briinums, 14 Apr 2010, 15:45:55 ]
----------------- latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86 | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| visi lietotie motori būs laimes spēle, bet par tiem kloķenes slīpējumiem, ja pareizi atceros, man stāstija ka tur var katru kakliņu individuāli pasūtīt, tādēļ arī (ne)slīpē uz dažādiem izmēriem, nu, slīpē tik tos, kuri ir ārpus normas vai bojāti, veselajiem, ja izmēri ok, tad vienk ieliek jaunu šāli
par to detonēšanu dīvaini, viņam jau ir gaisa temp devējs kolektorā, drīzāk ka kaut kāda cita vaina bijusi, jo ECU prot tikt galā ja tā temp ir virs normas, tb pagriež vēlāk aizdedzi [ Šo ziņu laboja JZ, 14 Apr 2010, 16:05:46 ] | Offline | | |
briinums | | Kopš: 23. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2503
Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem
| ah jaa, 60k saulespukju ellja
mainiju ellju ik pa 2-3 tuukstoshiem km, kaadas 4x leeju motul 8100 5w40 sinteetiku, peectam paargaaju apakalj uz kastroli. filtrus vienmeer no toyota pa ~chiriku.
kad nomainiiju radiatoru, veel no siltaa meenesha bija palikusi Castrol RS 10w60 rapshu ellja, bet pa to meenesi temp nomainiijaas no 0C liidz -15C un vienreiz arii piestarteeju. motors neizklausiijaas prieciigs, bet iegrieza un uzsildiija to zapti. un jaa, vienmeer sildu kameer ellja vismaz 60 graadi, dzeseeju arii (taakaa videeji ellja ir ap 105-110, tad sagaidu kad nokriit liidz ~90-95)
----------------- latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86 | Offline | | |
briinums | | Kopš: 23. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2503
Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem
|
14 Apr 2010, 16:02:04 JZ rakstīja:
visi lietotie motori būs laimes spēle, bet par tiem kloķenes slīpējumiem, ja pareizi atceros, man stāstija ka tur var katru kakliņu individuāli pasūtīt, tādēļ arī (ne)slīpē uz dažādiem izmēriem, nu, slīpē tik tos, kuri ir ārpus normas vai bojāti, veselajiem, ja izmēri ok, tad vienk ieliek jaunu šāli
nu es domaaju njemt ACL shaales no ebay, ap 100ls komplekts sanaak gan klanjiem gan klokjenei, diezvai vinji pielasiis katru savaadaaku. zinu ka no toyotas var panjemt peec izmeera gabalaa, bet nu cennjiks ir 30ls gabalaa. vispaar WESS man kaa biezhaakajam celica klientam soliija sataisiit auto par detalju pashizmaksu + darbs/2, bet kkaa nevelk
----------------- latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86 | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| man bija 10w60 castrol visu cauru gadu, arī -30 grādos normāli šķīlās, biš bija jāpasilda un nekādu problēmu
problēmas sākās kad ielēju motul analogo eļļu, viens paziņa toreiz izplatija tās eļļas un varēja dabūt pa labu cenu, bet to eļļu motors ēda, castrolam no maiņas uz maiņu 7-10k nebija jāpielej ne grama | Offline | | |
jaks | | Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| pag pag tev bija biezāka eļļa iekšā...tad atkal ieleeji skjidrāku? ja tā tad te arī ir atbilde [ Šo ziņu laboja jaks, 14 Apr 2010, 16:14:30 ] | Offline | | |
ParaTr00per | | Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
| hvz... volvo ar 0w30 motulu jau vismaz 45kkm nobraucis, veel eljlju nerij. vismaz uz eljljas mainju liimenja kritumu uz meertausta noveerot nevar.
a biezaaka vs shkjidraaka eljlja - eljljas viskozitaatei nau tieshas sakariibas ar taas eljljoshanas speejaam. | Offline | | |
|
briinums | | Kopš: 23. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2503
Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem
|
14 Apr 2010, 16:14:09 jaks rakstīja:
pag pag tev bija biezāka eļļa iekšā...tad atkal ieleeji skjidrāku? ja tā tad te arī ir atbilde
nu vasaras beigaas 2x leeju FormulaRS 10w60.. ziemaa negribeju mociit, ieleeju 5w40. bet tas jau bija peec angaara/spraagshanas un jau bija vibraacija / knock sensor gljuks (kas droshvien reagjeeja ka virzulis chalojaas ar galvu)
a ko ja reiz ieleeji biezaaku, vairs atpakalj nevar mainiit? [ Šo ziņu laboja briinums, 14 Apr 2010, 16:22:23 ]
----------------- latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86 | Offline | | |
jaks | | Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
|
14 Apr 2010, 16:20:51 ParaTr00per rakstīja:
a biezaaka vs shkjidraaka eljlja - eljljas viskozitaatei nau tieshas sakariibas ar taas eljljoshanas speejaam.
Pareizi BET tam ir tieša sakarība ar visu kustīgo daļu atstarpēm...... ar biezāku eļļu vis tiek paspaidīts utt..
man impreza ar nosprāga 6kkm pēc melno ACL šāļu ielikšanas (98% tika kruīzēts ar vinju pa šoseju)
kad sāku domāt kas kā ...izrādijās ka iepriekš tikusi lieta 10w60 ....kad pastāstiju par šito šteli pazīstam bijušajam autokrosistam un joprojām izcilam motoru guru šis man gandrīz pa seju salika par šitādām izdarībām | Offline | | |
arizah | | Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| _meertausts_ | Offline | | |
ParaTr00per | | Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
| mm... probleema visdriizaakais buus nevis pashaa eljljaa, bet pielietojumaa. katra eljlja paredzeeta savai temperatuurai. 10w60 vienkaarshi darba temperatuura ir augstaaka nekaa teiksim 10w40 vai 5w30. ja tu brauci ar neuzsildiitu dzineeju daudz, tad protams, ka 10w60 teu to biideli sajaaja. 10w60 vajadzeetu lietot tikai tieshaam shausmigi mociitiem dzineejiem, kam ilgstoshi jaastraadaa ar 120-140C karstu eljlju... ja teu dzineejs straadaa normaalaa darba temperatuuraa 90-100C, tad teu taa eljlja uz to briidi veel ir par biezu... attieciigi eljljas pluusma bija nepietiekama.
taapeec es volvikjii leeju xW30, man braucot iisus gabalus, motors ilgaaku laiku ir pilniibaa neuzsilis, nekaa uzsilis
arizah: shchups labaak? [ Šo ziņu laboja ParaTr00per, 14 Apr 2010, 16:45:07 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex
|