Online
Pašreiz BMWPower skatās 236 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kak(t)u servisi
Autors | Ziņojums |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Kā nu kuram auto.. otrā lambda bieži vien ir tikai tāpēc, lai informētu par kat stāvokli. Mappingu neaiztiek. | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Tā arī ir. Otra zonde tik čeko vai katiņš vesels nevis regulē degmaisījumu. Regulējošā ir pirmā zonde.
Un katalizators (benzīnieku gadījumā) aizaug tikai gadījumos, kad ir nepareizs degmaisījums. Lielākoties gadījumu, kad regulējošā Lambda zonde ir atstiepusi kājas. Savādāk katalizators var beigties lēnām izsmeļot savus resursus. Pēc skata nekas nav aizaudzis, bet darba spējas ir stipri vien samazinājušās un auto vairs nespēj iekļauties atgāžu normās.
Starp citu pie mums - ADParts ir tirdzniecībā universālie Euro3 un Euro4 normām atbilstoši katalizatori. Cenas no 39Ls līdz 92Ls. Atkarībā no motora tilpuma, katalizatora izmēriem utt.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| es piemeram atsleedzu ar kompi otro lambdu lai neraada panelii check engine pec cat delete un viss ok | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Interesanti, kā tad zonde čeko un paziņo par kat veselumu/derīgumu. Man bijusi un ir mašīna bez kat, ne kļūdu meta, nekā. Uzprasiet INC, ja viņš te apgrozās, kā ir ar tām zondēm, kuras var būt vairāk par divām. Kompis skatās mērījumu attiecību starp zondēm, un tad regulējas, zonde pati neko neregulē, parasts temperatūras sensors. | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| c'mon Laoshi | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
25 Jul 2011, 10:59:28 Schutzstaffel rakstīja:
c'mon Laoshi
Nu.. stāstu savu pieredzi un to, ko man stāsta čipotājs. Man gan nav BMW, mož viņiem tur kkas ir kardināli savādāk | Offline | | |
Kristiano | | Kopš: 15. Jan 2009
Ziņojumi: 491
Braucu ar: e91 320d
|
25 Jul 2011, 10:30:18 Laoshi rakstīja:
25 Jul 2011, 10:21:11 Kristiano rakstīja:
24 Jul 2011, 14:45:00 Driver rakstīja:
24 Jul 2011, 14:41:37 Lauriko rakstīja:
24 Jul 2011, 14:38:20 Driver rakstīja:
ja nezini, tad labak pakluse
es ari BEZ KAT varu iziet skati bez problemam pec attiecigo gadu CO emisijas normam, pat iespejams ar kadu motora elektronikas defektu.
man to KAT, tur vajag tikai tapec, ka vinjs tur ir paredzets un vinjam tur irjabut
Ja mūsu degviela būtu tik pat laba kā DE tad arī piekristu, bet ja lej šito žļurgu ko tirgu mūsu bendzīntankos, tad tikai problēmas ar tiem KAT!
baigi divaini - cik esmu nopircis sev auto ar dziviem KATiem (vel krietni vecakus) tad mana lietoshanas laika man nav bijushas problemas.
tik lielaka problema ir atrast labu lietotu auto, nevis pussrotu no zelejnieka.
problema ir vairak attieksme no saimnieka, nevis 98 benzina kvalitate
Kur tā sāls ar KAT, bez bez CO samazināšanas trubas galā kāpēc esi pret vecu KAT izņemšanu, esmu dzirdējis ka pēc xxx xxx km tas nepilda savu funkciju
Tas nekas, ka viņš neveic CO samazināšanu, aiz kat jaunajiem auto ir lambda, kas mēra kat temperatūru (kat jābūt karstam, lai pildītu savu funkciju), ja kat nav vai ir auksts, tad variē ar degmaisījumu, lai uzsilst, bieži patēriņš palielinās. Turklāt atmo benzīnam ir svarīgi noteikts pretspiediens izplūdē, tas turbo auto poh, kaut bez izpūtēja brauc.
Kat, ja labs/tīrs, parasti netiek ņemts ārā, tikai kaktu servisā mēdz izņemt bez saimnieka ziņas, jo iekšas maksā labu naudu. Paši saimnieki izņem kat, ja tas ir sadrupis un sagriezies bundulī vai arī aizaudzēts (sēņotājiem), abos gadījumos būtiski zūd jauda. Jaunu/lietotu original reti liek atpakaļ, jo tas maksā trīsciparu skaitli.
Nu jau uzrakstīji priekš pamatskolnieka Tas nav nekas jauns, bet iztirzājot tēmu par izņemšanu-neizņemšanu.
Visas zondes man pirms KAT, nobraukti teorētiski 260 tk, es neesmu sēņojis, iepriekšējais īpašnieks arī, bet kā zināt vai ir tik ciet, lai zustu jauda?
Kāds varbūt zin teoriju par pretspiedienu izplūdes sistēmā? Pēc elementāras fizikas pretspiediens izplūdē rada mazāku spiediena starpību cilindrā un kolektorā ceturtās takts laikā. Cilindrā paliek lielāks spiedies, pirmās takts sākumā,- kamēr spiedieni neizlīdzinās netiek iesūkts gaiss - tātad mazāk gaiss ) Kur tā sāls tam pretspiedienam
| Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
25 Jul 2011, 11:10:28 Kristiano rakstīja:
25 Jul 2011, 10:30:18 Laoshi rakstīja:
25 Jul 2011, 10:21:11 Kristiano rakstīja:
24 Jul 2011, 14:45:00 Driver rakstīja:
24 Jul 2011, 14:41:37 Lauriko rakstīja:
24 Jul 2011, 14:38:20 Driver rakstīja:
ja nezini, tad labak pakluse
es ari BEZ KAT varu iziet skati bez problemam pec attiecigo gadu CO emisijas normam, pat iespejams ar kadu motora elektronikas defektu.
man to KAT, tur vajag tikai tapec, ka vinjs tur ir paredzets un vinjam tur irjabut
Ja mūsu degviela būtu tik pat laba kā DE tad arī piekristu, bet ja lej šito žļurgu ko tirgu mūsu bendzīntankos, tad tikai problēmas ar tiem KAT!
baigi divaini - cik esmu nopircis sev auto ar dziviem KATiem (vel krietni vecakus) tad mana lietoshanas laika man nav bijushas problemas.
tik lielaka problema ir atrast labu lietotu auto, nevis pussrotu no zelejnieka.
problema ir vairak attieksme no saimnieka, nevis 98 benzina kvalitate
Kur tā sāls ar KAT, bez bez CO samazināšanas trubas galā kāpēc esi pret vecu KAT izņemšanu, esmu dzirdējis ka pēc xxx xxx km tas nepilda savu funkciju
Tas nekas, ka viņš neveic CO samazināšanu, aiz kat jaunajiem auto ir lambda, kas mēra kat temperatūru (kat jābūt karstam, lai pildītu savu funkciju), ja kat nav vai ir auksts, tad variē ar degmaisījumu, lai uzsilst, bieži patēriņš palielinās. Turklāt atmo benzīnam ir svarīgi noteikts pretspiediens izplūdē, tas turbo auto poh, kaut bez izpūtēja brauc.
Kat, ja labs/tīrs, parasti netiek ņemts ārā, tikai kaktu servisā mēdz izņemt bez saimnieka ziņas, jo iekšas maksā labu naudu. Paši saimnieki izņem kat, ja tas ir sadrupis un sagriezies bundulī vai arī aizaudzēts (sēņotājiem), abos gadījumos būtiski zūd jauda. Jaunu/lietotu original reti liek atpakaļ, jo tas maksā trīsciparu skaitli.
Nu jau uzrakstīji priekš pamatskolnieka Tas nav nekas jauns, bet iztirzājot tēmu par izņemšanu-neizņemšanu.
Visas zondes man pirms KAT, nobraukti teorētiski 260 tk, es neesmu sēņojis, iepriekšējais īpašnieks arī, bet kā zināt vai ir tik ciet, lai zustu jauda?
Kāds varbūt zin teoriju par pretspiedienu izplūdes sistēmā? Pēc elementāras fizikas pretspiediens izplūdē rada mazāku spiediena starpību cilindrā un kolektorā ceturtās takts laikā. Cilindrā paliek lielāks spiedies, pirmās takts sākumā,- kamēr spiedieni neizlīdzinās netiek iesūkts gaiss - tātad mazāk gaiss ) Kur tā sāls tam pretspiedienam
Man liekas, ka šajā pat forumā bija topiks par izplūdes būvēšanu un rēķināšanu, pareiza degmaisījuma veidošanos, vārstu vēršanos un kurā brīdī pārāk mazs/liels spiediens izplūdē dzen degmaisījumu un kapēc turbo var būt ar taisnu trubu. | Offline | | |
|
Avenger | | Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 1242
Braucu ar: SUV un velosipēdu
| klau, vīri!
nezin kāds, kur starterus atjauno? | Offline | | |
patric | | Kopš: 22. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3199
Braucu ar:
| uz matiisa ielas starp valdemaara un avotu ielu blakus ir pirrelli riepas | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
25 Jul 2011, 11:04:01 Laoshi rakstīja:
25 Jul 2011, 10:59:28 Schutzstaffel rakstīja:
c'mon Laoshi
Nu.. stāstu savu pieredzi un to, ko man stāsta čipotājs. Man gan nav BMW, mož viņiem tur kkas ir kardināli savādāk
tu stasti pilnigu sudu par lambdam
pirms KAT regule darbibu, pec KAT skatas ka (cik efektivi) darbojas KAT, un zonde nespej merit temperaturu, to tikai pilnigs lopuhs var apgalvot. izpludes gazu Temperaturas ietekmee mainas tikai sastavs tam, kas nak ara no KAT.
Ja KAT nav, tad otra zonde to piefikse, iedegas check engine un daziem drotiem ari iesledzas safe mode rezims , bet miskastes pec 2000 bez KAT apskati nevar iziet, jo CO vairs neieklaujas nekadas normas...
Kapec es gribu atpakal KAT? (uz auto bez zondem pec vinja) ...jo man loti patik biki saldena izpludes gazu smarza, nevis atgazu smirdonja no izputeja, kaa ari pieturos pie taa, ka uz auto "lieku detalju" nav
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Fito | | Kopš: 11. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4270
Braucu ar: AMAROK
|
25 Jul 2011, 13:17:07 patric rakstīja:
uz matiisa ielas starp valdemaara un avotu ielu blakus ir pirrelli riepas
Drīzāk starp Matīsa un Valmieras ielu | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
| + daudz driver.Gaisu ar nepiesarņo,kas nav mazsvarigi | Offline | | |
beerzinsh | | Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2548
Braucu ar:
|
25 Jul 2011, 12:59:51 Avenger rakstīja:
klau, vīri!
nezin kāds, kur starterus atjauno?
sia btc riepnieku iela! | Offline | | |
Baller | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 1062
Braucu ar: aizvērtām acīm
| nez vai tēma atbilstoša, citu neatradu. Kāds var ieteikt kādu labu servisu sarkandaugavā vai kkur blakus, tikai ne kaktu kantori, kur tikai sačakarēs visu ? Vajag bišķīt paskrūvēt volvo s40. [ Šo ziņu laboja Baller, 29 Aug 2011, 15:42:11 ] | Offline | | |
wxy | | Kopš: 14. Oct 2009
Ziņojumi: 1469
Braucu ar: savu auto
| Alfamotors serviss ņemas ar Volviķiem.
Ganību dambis 24a | Offline | | |
|
Baller | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 1062
Braucu ar: aizvērtām acīm
|
29 Aug 2011, 15:51:26 wxy rakstīja:
Alfamotors serviss ņemas ar Volviķiem.
Ganību dambis 24a
Paldies | Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
| Mans kaktu serviss pārcēlies!
http://stiklumeistars.lv/index.php?a=kontakti | Offline | | |
kasinjs20 | | Kopš: 11. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 39
Braucu ar:
| Viens no kaktu servisiem kur ir tikai cirmuļgalvas un slaviki un vel nezi kas ir "Raap". laikam ta viņš saucas.! nopirkam ar brali E39 ar defektu automātā, nu ko uz servisu prom.! sataisa kārbu un vienalga sitiens palicis. jādzen pie elektriķa, servisa kur taisija karbu teica ir zinams iekš LV labākais elektriķis, protams izrādijās beigās ka viss bija galīgi garām. degviela no bākas praktiski 40L izsūkti, spidometram būltiņas rāda pilnīgu fufeli un vel skrūvītes no tā visa atstātas pelnutraukā.! Pilnīgs Anoklaunu kantoris tas Raap. pēctam aizdzinu uz permalat un man pastāstija kas auto ir vajadzīgs nomainīt utt un atrisināja elektro bēdu. tagad jādabū 80ls par spidometru no tiem aļikiem.!
kādam ir kkas līdzīgs gadijies ar tiem Aļikiem? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| pastasti man kada sakara tie tavi karbas remontetaji lida pie spidometra?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|