Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 176 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
king03
29. Nov 2014, 12:57 #23861

Kopš: 02. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 421

Braucu ar: Sharan, E39


29 Nov 2014, 12:35:29 VD177 rakstīja:
M50B20 motors, kas varētu būt par vainu, ka motors uzsilstot sāk raustīties un takā neiet visi cilindri? Apgriezieni sāk ļoti lēkāt un krītās tik zemu, ka grib noslāpt.

Vainu tukšgaitas apgriezienu regulātors, Vai pamēģini noraut kompi nost no štekera un pēc kādām 20 sec pielikt atpakaļ, ja tas pats tad jāzvana Driver.
Man šitā arī m50b20 šad tad darija, noravu kompi viss ok!
Offline
IngusSeflers
29. Nov 2014, 13:08 #23862

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


29 Nov 2014, 12:28:35 inferno-ex rakstīja:
Kādu laiku atpakaļ draivers mani pārliecināja, ka bez dārga Bosch softa tas nav īsti iespējams.
Sava taisnības deva tajā ir, laika gaitā esmu pārliecinājies,ka 'lētās' diagnostikas iekārtas rāda nepareizas kļūdas un dzīvos datus var bieži neņemt vērā! Bosch nedos samelo...KTSxxx rullē, bet protam ir analogi kuri nemaksā tik bargu naudu. Vecu BMW diagnostika ir diezgan komplicēta un bieži vien ir vajadzīgs 'softs' paurī vairāk kā laptopā!
Offline
VD177
29. Nov 2014, 13:29 #23863

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1341

Braucu ar: Agresīvu sānslīdi


29 Nov 2014, 12:57:43 king03 rakstīja:

29 Nov 2014, 12:35:29 VD177 rakstīja:
M50B20 motors, kas varētu būt par vainu, ka motors uzsilstot sāk raustīties un takā neiet visi cilindri? Apgriezieni sāk ļoti lēkāt un krītās tik zemu, ka grib noslāpt.

Vainu tukšgaitas apgriezienu regulātors, Vai pamēģini noraut kompi nost no štekera un pēc kādām 20 sec pielikt atpakaļ, ja tas pats tad jāzvana Driver.
Man šitā arī m50b20 šad tad darija, noravu kompi viss ok!


Nē, tukšgaitas regulators nevar būt!
Jo visi podi neiet takā uzsilst. Tukšgaitas regulators ietekmē apgriezienus, bet motora darbība jau neizmainās. Apgriezieni būtu vienkārši par zemu un raustītos, vai par augstu.

Spoles, sveces uzsilstot nevar sākt atteikties?
Offline
seeingman
29. Nov 2014, 13:46 #23864

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


29 Nov 2014, 12:20:42 Bamperis rakstīja:
Amačēram arii shads sakumaa derees.

ar šito varēs apskatīties tikai daļu info m52 motoram, gribēsi m50, m4* pieslēgties - varēsi olas uzsūkāt
Offline
SoWhat
29. Nov 2014, 13:57 #23865

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju


29 Nov 2014, 12:20:42 Bamperis rakstīja:
Amačēram arii shads sakumaa derees.


Moš prātīgāk uzreiz nokačāt torrentos INPA un iegādāties
šādu kabeli..?
Offline
Bamperis
29. Nov 2014, 14:42 #23866

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4797

Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M


29 Nov 2014, 12:28:35 inferno-ex rakstīja:
Tu gribi teikt, ka ar šito brīnumu pa 15 svešajām naudām varēs lasīt M50/M52 dzinējus?

Kādu laiku atpakaļ draivers mani pārliecināja, ka bez dārga Bosch softa tas nav īsti iespējams. Bez tā gribot negribot pie sevis garāžā M5* saimi tāpat vien nepieslēgsi. Kaut kā tā bija...

Man nekas nav jasaka,ar vinju var lasit kljudas,dzest vinjas,un var drusku arii parprogrammeet gaismas un citus sikumus.
Un tas readers ir vienkarshaks par tetru.
Offline
Bamperis
29. Nov 2014, 14:44 #23867

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4797

Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M


29 Nov 2014, 13:57:30 SoWhat rakstīja:

29 Nov 2014, 12:20:42 Bamperis rakstīja:
Amačēram arii shads sakumaa derees.


Moš prātīgāk uzreiz nokačāt torrentos INPA un iegādāties
šādu kabeli..?

Pats inpu izmantoju regulaari,vienkarshi iedomajos kamer vish uzinstales krakoto,saslegs portus,lai lasa ar to kabeli,nobeigsies..ja jau pavilkas uz 1k vertu diagnostiku,kaa iesaaceejam,parastu lietu nolasishanai
Offline
inferno-ex
29. Nov 2014, 15:26 #23868

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Nu M4*-M52 (kuriem nāk apaļais 20pin štekeris) nesanāks tā vienkārši pieslēgt un nolasīt pareizi. Atnāks Draivers un iemeslus paskaidros precīzāk, ja vēlēsies.

Savukārt ar OBD2, cik zinu, viss ir daudz vienkāršāk. Tur tiešām varēja nopirkt to kabeli ebayā pa 15 paundiem, ielādēt INPU un +/- kaut cik jēdzīgu rezultātu no tā visa beigās iegūt varēja.
Offline
Driver
29. Nov 2014, 17:26 #23869

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Nov 2014, 12:28:35 inferno-ex rakstīja:
Tu gribi teikt, ka ar šito brīnumu pa 15 svešajām naudām varēs lasīt M50/M52 dzinējus?

Kādu laiku atpakaļ draivers mani pārliecināja, ka bez dārga Bosch softa tas nav īsti iespējams. Bez tā gribot negribot pie sevis garāžā M5* saimi tāpat vien nepieslēgsi. Kaut kā tā bija...

Bez boscha vai vel kautka astronomiska par m20, m21, m30, m40, m41, m42, m50, m51, m60, m70 var aizmirst.
Un m50 nav taspats kas m52

Edit: un auto sen nav kaa opel rekord un preface e30, kur vienigais vadibas bloks ir dzinejam

[ Šo ziņu laboja Driver, 29 Nov 2014, 17:34:07 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
HE9600
29. Nov 2014, 18:00 #23870

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2458

Braucu ar: Veciem BMW


29 Nov 2014, 17:26:41 Driver rakstīja:

29 Nov 2014, 12:28:35 inferno-ex rakstīja:
Tu gribi teikt, ka ar šito brīnumu pa 15 svešajām naudām varēs lasīt M50/M52 dzinējus?

Kādu laiku atpakaļ draivers mani pārliecināja, ka bez dārga Bosch softa tas nav īsti iespējams. Bez tā gribot negribot pie sevis garāžā M5* saimi tāpat vien nepieslēgsi. Kaut kā tā bija...

Bez boscha vai vel kautka astronomiska par m20, m21, m30, m40, m41, m42, m50, m51, m60, m70 var aizmirst.
Un m50 nav taspats kas m52

Edit: un auto sen nav kaa opel rekord un preface e30, kur vienigais vadibas bloks ir dzinejam


m3.1, m3.3.1, m1.7, m1.3 vispār pastāv kaut kas bez gt1 vai bosch? Cik mēģināts gad ar aizvēsturisku autoland vedis, gan launch ir sūtījuši nah.
Ir kāds izmēģinājis ķīnas gt1 kopijas? ir vērts? tagad cenā diezgan nokritušās.
Offline
most
29. Nov 2014, 18:02 #23871

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp F11fl

Cik grados statoil vasarene sabieze? Nopirku oktobra sakuma dizeli un sodien pie -8 nelec jauna masina
Offline
inferno-ex
29. Nov 2014, 18:22 #23872

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


29 Nov 2014, 17:26:41 Driver rakstīja:

29 Nov 2014, 12:28:35 inferno-ex rakstīja:
Tu gribi teikt, ka ar šito brīnumu pa 15 svešajām naudām varēs lasīt M50/M52 dzinējus?

Kādu laiku atpakaļ draivers mani pārliecināja, ka bez dārga Bosch softa tas nav īsti iespējams. Bez tā gribot negribot pie sevis garāžā M5* saimi tāpat vien nepieslēgsi. Kaut kā tā bija...

Bez boscha vai vel kautka astronomiska par m20, m21, m30, m40, m41, m42, m50, m51, m60, m70 var aizmirst.
Un m50 nav taspats kas m52

Edit: un auto sen nav kaa opel rekord un preface e30, kur vienigais vadibas bloks ir dzinejam

Nu tajā gadījumā runa gāja par M52. Loģiski, ka tie nav vienīgie kurus nevar nolasīt, bet doma paliek tā pati.
Offline
zuums
29. Nov 2014, 18:30 #23873

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO

X5 2006g. nomainīja aizmugurē vienu sviru un uzlika savirzi. pēc tā pasākuma tagad priekša ir lejā(sēdināts) kas par vainu kā viņu dabūt aukšā
Offline
Lauriko
29. Nov 2014, 18:37 #23874

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Līmeņa devēju uz ķagas kāds ir sapīsis, vai izregulējis kautkādā veidā!
Offline
uldens1
29. Nov 2014, 18:45 #23875

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16214

Braucu ar:


29 Nov 2014, 18:02:09 most rakstīja:
Cik grados statoil vasarene sabieze? Nopirku oktobra sakuma dizeli un sodien pie -8 nelec jauna masina
sabiezešanas del jalec,jo sprauslas,suknis tapat ir pilni,gaita varetu jauda zust un slapt
Offline
Lauriko
29. Nov 2014, 19:33 #23876

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


29 Nov 2014, 18:45:18 uldens1 rakstīja:

29 Nov 2014, 18:02:09 most rakstīja:
Cik grados statoil vasarene sabieze? Nopirku oktobra sakuma dizeli un sodien pie -8 nelec jauna masina
sabiezešanas del jalec,jo sprauslas,suknis tapat ir pilni,gaita varetu jauda zust un slapt

Pirmo jau filtru aizrauj ciet, un sūknis nedabū cauri filtram un viss, stavam gaidam pavasari!
Offline
12
29. Nov 2014, 19:41 #23877

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.


29 Nov 2014, 19:33:15 Lauriko rakstīja:

29 Nov 2014, 18:45:18 uldens1 rakstīja:

29 Nov 2014, 18:02:09 most rakstīja:
Cik grados statoil vasarene sabieze? Nopirku oktobra sakuma dizeli un sodien pie -8 nelec jauna masina
sabiezešanas del jalec,jo sprauslas,suknis tapat ir pilni,gaita varetu jauda zust un slapt

Pirmo jau filtru aizrauj ciet, un sūknis nedabū cauri filtram un viss, stavam gaidam pavasari!

Nākam nedēļ sola siltāku
Offline
ritvarsox
29. Nov 2014, 20:15 #23878

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu

Iesakat ko labāk darīt ar stareri. Atjaunot vai meklēt šrotā? Auto e46 318i.
Offline
-JUREVICH-
29. Nov 2014, 20:21 #23879

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


29 Nov 2014, 20:15:48 ritvarsox rakstīja:
Iesakat ko labāk darīt ar stareri. Atjaunot vai meklēt šrotā? Auto e46 318i.

Skatoties kur atjaunotu!Arī šrotā var uzrauties uz pussdzīva!Kas vecajam?
Offline
-JUREVICH-
29. Nov 2014, 20:24 #23880

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


29 Nov 2014, 18:02:09 most rakstīja:
Cik grados statoil vasarene sabieze? Nopirku oktobra sakuma dizeli un sodien pie -8 nelec jauna masina
Nu hvz,maucu ar vasareni un lec arī!Moš tev sveces adventei taupās!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo