Autors | Ziņojums |
gembels | 21. Mar 2017, 19:48 |
#2381
|
|
Kopš: 02. Feb 2011
Ziņojumi: 18
Braucu ar: E21(M42)
| Pa skaisto |
Offline | |
|
Puce | 22. Mar 2017, 23:12 |
#2382
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Cik tu ilgi būvē savējo?
[ Šo ziņu laboja Puce, 22 Mar 2017, 23:12:36 ]
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
cherbis | 23. Mar 2017, 19:22 |
#2383
|
|
Kopš: 23. May 2002
Ziņojumi: 608
Braucu ar: ragavām
|
22 Mar 2017, 23:12:21 @Puce rakstīja:
Cik tu ilgi būvē savējo?
Man liekas, ka 10 gadus bija pauzīte Kurā gadā es viņu nopirku, vairs neatceros!
Neesmu no tiem, kas katru dienu un visu savu brīvo laiku pavada garažā! [ Šo ziņu laboja cherbis, 23 Mar 2017, 19:29:17 ] |
Offline | |
|
Driver | 23. Mar 2017, 19:37 |
#2384
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Ir pieejama prieksheja bufera uzlika/luupa "motorsport", virsu bmw logo un kods "KBA 3595A"
Ir pieejami R15 OZ Alpina replica diski
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Evgen320 | 23. Mar 2017, 21:14 |
#2385
|
|
Kopš: 19. Apr 2016
Ziņojumi: 83
Braucu ar:
| Metajas aizmugureje stikli ( fortočkas )atdošu par simboliskam naudam .pm |
Offline | |
|
Puce | 24. Mar 2017, 10:01 |
#2386
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Ir kādam priekšējie beņķi? Der arī kopā ar aizmugurējiem, ja nav galīgi saplīsuši.
PM.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
howitzer | 24. Mar 2017, 10:05 |
#2387
|
|
Kopš: 09. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: auto
| Necitēšu visus palagus, bet malacis, Cherbi! Vēl viens minisharks būs ielās, forši! |
Offline | |
|
cherbis | 07. Oct 2017, 21:59 |
#2388
|
|
Kopš: 23. May 2002
Ziņojumi: 608
Braucu ar: ragavām
| varbūt kāds zin, kāds ir rūpnīcas kods e21 b6 alpina motora kronšteiniem!? |
Offline | |
|
|
Puce | 26. Jun 2018, 17:18 |
#2389
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Zinot, ka uz e21 tiek piemeistarots kaut kas no e36, man gribētos teikt Lauki. Bet šajā gadījumā, kaut kā galīgi pēc laukiem neizskatās..
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
grunchs | 06. Jul 2018, 22:05 |
#2390
|
|
Kopš: 30. Sep 2014
No: Kuldīga
Ziņojumi: 610
Braucu ar: e21
| Labas!
Onka ar Volvo neprata spoguļus un sajāja manas nākotnes klasikas durvis. Nē - kasko nav. Nē - sirdi neizrāvu.
Vajag šofera durvju līsti.
|
Offline | |
|
EDUARDS21 | 17. Dec 2018, 00:38 |
#2391
|
|
Kopš: 15. Dec 2018
Ziņojumi: 4
Braucu ar:
|
17 Dec 2018, 00:12:56 @EDUARDS21 rakstīja:
Var kaads apgaismot ko $is temperatuuras datciks vada - dara ? Bildee apzimets ar 18 nummuru ! Veelejos uzinaat ... kam jabuut uz datcika spaileem + vai - , omi , caurzvanaas vai uzsilstot caurzvanaas utt... , kadu el.pravodkas posmu vada. Pie datcika pienaak 2 vadi ( meln sarkans un meln balts ).e21 318i m10
http://bmwfans.info/parts-catalog/E21/Europe/31...ine/timing_case/[ Šo ziņu laboja EDUARDS21, 17 Dec 2018, 00:40:08 ]
|
Offline | |
|
e21legions | 21. Dec 2018, 23:24 |
#2392
|
|
Kopš: 05. Dec 2014
No: Jūrmala
Ziņojumi: 28
Braucu ar: 1977 BMW E21 320 Automatic
| Izdevās atrast šādu informāciju, iespējams noderēs: "The engine coolant temperature sensor is used to measure the temperature of the engine coolant of the vehicle. The readings from this sensor are then fed back to the engine control unit (ECU), which uses this data to adjust the fuel injection and ignition timing." |
Offline | |
|
e21legions | 22. Dec 2018, 00:50 |
#2393
|
|
Kopš: 05. Dec 2014
No: Jūrmala
Ziņojumi: 28
Braucu ar: 1977 BMW E21 320 Automatic
| Vēl, jau precīzāk: "The red one is probably violet and either closes or opens at 0C. BMW PN 12631279720. The yellow version closes at 45C."
Nezinu kādā krāsā Tev tas sensors ir. Spriežot pēc tā konstrukcijas (sensora korpuss ir īss), tas padod, vai pārtrauc strāvas signālu pie vienas noteiktas temperatūras. Vēl netā, ja meklē pēc PN, parādās nosaukumā 0C, tas varētu liecināt, ka tam jānostrādā kad dzesēšanas šķidrums sasniedz 0C.
Tikai ņem vērā, ka tie ir mani minējumi, varu kļūdīties.
|
Offline | |
|
e21legions | 13. Mar 2019, 13:27 |
#2394
|
|
Kopš: 05. Dec 2014
No: Jūrmala
Ziņojumi: 28
Braucu ar: 1977 BMW E21 320 Automatic
| Labdien!
Es savam 1977 e21 esmu uzstādījis elektriskos durvju atpakaļskata spoguļus. Samērā reta e21 un e12 pirms facelifta opcija (kur spogulis ir piestiprināts nevis durvju stūrī, bet kādu gabalu atpakaļ). Vadītāja pusē vajadzētu nomainīt spoguļa stiklu. Vai kāds zina, kā to spoguli izjaukt, lai izņemtu stiklu. Nekur nevaru atrast tādu informāciju. |
Offline | |
|
sidhards | 08. Apr 2019, 17:38 |
#2395
|
|
Kopš: 29. May 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 60
Braucu ar: E21 81' 316, E30 89' 318i, E39 01' 530d
| Te ir kāds, kas varētu uzņemties e21 salikšanu pēc krāsošanas darbiem? |
Offline | |
|
Marteens | 19. Apr 2019, 21:22 |
#2396
|
|
Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10805
Braucu ar:
| kādam e21 negribās?
http://sportacentrs.com/hokejs/pc_2019/17042019..._sacensibam_tren
p.s. SN meklētājs nestrādā. Jāiet pēc modeļiem. |
Online | |
|
|
cherbis | 21. Apr 2019, 21:29 |
#2397
|
|
Kopš: 23. May 2002
Ziņojumi: 608
Braucu ar: ragavām
| Cienītie! 323 aizmugures plaukta gultņus kāds zin kur var iegūt? |
Offline | |
|
e21legions | 25. Apr 2019, 22:34 |
#2398
|
|
Kopš: 05. Dec 2014
No: Jūrmala
Ziņojumi: 28
Braucu ar: 1977 BMW E21 320 Automatic
| Kā reiz nesen meklēju tos gultņus, ja tie ir tie paši par ko ir jautājums. 323 tie mēdz būt vairāku izmēru, tāpēc vajag nomērīt kādi tieši tur stāv. Interneta veikalos piedāvā ar 28mm iekšējo diametru, bet man bija 30mm. Viens otrs tā ir iepircies, paļaujoties uz veikala piedāvājumu. Iekšējā un ārējā gultņa arējie izmēri ir atšķirīgi, 58mm un 60mm attiecīgi. Pirmos (58mm) vairs neražo un tos atrast par sakarīgu cenu ir liela problēma. Vēlāk BMW esot atjēdzies un pārgājis uz vienu izmēru (60mm), tāpēc būtu obligāti jānomēra pirms iegādes.
Es sāku ar eBay, e-parts un Wallotnesch. Tur var tos 58mm saganīt, bet par 50EUR gabalā kā minimums plus piegāde. Šobrīd Wallotnesch piedāvā remonta komplektu ar abiem blīvslēgiem par nieka 87.95EUR, vajag divus. Tas man likās par dārgu. Sāku skraidīt pa mūsu gultņu un auto veikaliem. Lielie (60mm) ir kādus gribi, par apm. 6-9EUR gabalā. Mazo nav dabā. e-parts bija, bet dārgi, tas pats kas Wallotnesch. Atlika vecais labais eBays. Ganījos tur ilgi, meklēju dāžādu valstu eBayos, angļu, vācu. Kaut kādā man nezināmā veidā noreaģēja itāļu versija, kur viens veikals tirgoja remonta komplektus priekš e9 un citām to atvasinātajām versijām. Viens pāris bija 58mm, otrs 60mm ar visiem blīvslēgiem. Respektīvi, ir BMW modeļi, kuriem ir uzstādīti tādu pašu gultņu izmēri kā e21, tas būtiski paplašina meklēšanas diapazonu un palielina izredzes tos saganīt. Samaksāju kādus 110EUR par abiem komplektiem, ieskaitot 15EUR par piegādi. Ražotājs ir FAG Vācija, man stāvēja SKF BMW. Palasījos citos forumos, kuros arī esmu ielīdis, visi mocās ar to 58mm izmēru. Sakarīgas markas blīvslēgi arī ir problēma. Es tos ieķēru vēl pirms gultņiem, vienu ASV, otru AK. Negribēju riskēt ar kaut kādu mūsdienu nezināmas izcelsmes ražotāja piedāvāto brīnumu. Visas nopirktās daļas ir t.s. "New old stock". Ceru, ka šis penteris būs noderīgs gultņu meklējumos. Lai izdodas!
Pats meklēju 323 aizmugures labās puses dubļusargu (dust shield, vai mudguard, vai splash shield, vai piļņiku 3421115029. Tos arī vairs neražo, būtu laimīgs dabūt lietotu bet nesapuvušu.
P.S. Pag. sestdien atklāju sezonu, ļāvu savam rumakam kādus 55km izskrieties pēc garās ziemas guļas. |
Offline | |
|
UK85 | 14. May 2019, 09:25 |
#2399
|
|
Kopš: 01. Feb 2019
Ziņojumi: 25
Braucu ar:
| Sveiciens,
situācija sekojoša.
E21 316 1980 4 robu mehāniskā kārba.
Spidometrā rāda 60km/h, bet pēc navigācijas 50 km/h, kad spidometrs rāda 130km/h, tad dzīvē ir 110km/h. Apgriezieni pie šīs situācijas ir 4500, kas liekas par daudz priekš reālā ātruma 110km/h
Gan jau inžinieri bija paredzējuši, ka konkrētā mašīna varētu ieskrieties līdz 160 km/h, bet tad mans taho grieztu jau otro apli.
Kādas darbības man būtu jāveic, lai kaut kā atrisinātu šo situāciju - kārbas maiņa uz piecinieci? Reduktors?
No kādiem modeļiem var ņemt detaļas?
Ar tehniku esmu diez gan uz "Jūs", tāpēc būtu labi, ja norādītu virzienu kurā rakt. |
Offline | |
|
dzheris | 14. May 2019, 15:19 |
#2400
|
|
Kopš: 27. Dec 2006
Ziņojumi: 290
Braucu ar: BMW 315
|
14 May 2019, 09:25:57 @UK85 rakstīja:
Sveiciens,
situācija sekojoša.
E21 316 1980 4 robu mehāniskā kārba.
Spidometrā rāda 60km/h, bet pēc navigācijas 50 km/h, kad spidometrs rāda 130km/h, tad dzīvē ir 110km/h. Apgriezieni pie šīs situācijas ir 4500, kas liekas par daudz priekš reālā ātruma 110km/h
Gan jau inžinieri bija paredzējuši, ka konkrētā mašīna varētu ieskrieties līdz 160 km/h, bet tad mans taho grieztu jau otro apli.
Kādas darbības man būtu jāveic, lai kaut kā atrisinātu šo situāciju - kārbas maiņa uz piecinieci? Reduktors?
No kādiem modeļiem var ņemt detaļas?
Ar tehniku esmu diez gan uz "Jūs", tāpēc būtu labi, ja norādītu virzienu kurā rakt.
Ja šķiet, ka tā ir problēma, tad ir divi reālistiski risinājumi:
-riepu ārējā diametra palielināšana;
-reduktora attiecības maiņa. Detaļas derēs no jebkura cita 168mm (mazā) reduktora.
e21 (ar vietu spidometra trosītei) 4cyl ekonomisko kārbu piecinieci būs pagrūti atrast. Sporta variantu arī, turklāt tai 5.pārnesums ir vienāds ar četrinieces 4.pārnesumu.
Izpēti esošā reduktora attiecību, lai ir skaidri visi izejas dati, un tad var sākt rēķināt un eksperimentēt.
|
Offline | |
|