Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
CP17
12. Dec 2012, 19:04 #2381

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


12 Dec 2012, 18:46:58 Red_Devil rakstīja:
Kā īsti ir e60, ziemā atslēdzot DTC, reāli vienalga darbojas, saķeres kontrole?


DTC vienkārši nospiežot, viņš atslēdzas daļēji. Pie noteikta sānslīdes leņķa, vai neatbilstības riteņu griešanās ātrumā sāk iejaukties.
Lai pilnībā norubītu DTC, tā poga ir jāpatur ~3sek.

[ Šo ziņu laboja CP17, 12 Dec 2012, 19:05:03 ]



-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Red_Devil
12. Dec 2012, 19:19 #2382

Kopš: 14. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 413

Braucu ar: E91 LCI

Offline
icy
12. Dec 2012, 19:47 #2383

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d


12 Dec 2012, 17:07:07 Fausts rakstīja:

12 Dec 2012, 16:54:11 Red_Devil rakstīja:
Šorīt piedarbināju mašīnu un uz vienu sekundi izleca tāds brīdinājums, kā ''high rate of battery discharge'' tā galvā tulkojot, tas būtu augsta līmeņa aķīša izlāde, mašīna pielec perfekti uz pusapgrieziena, un tas brīdinājums reāli īsu brīdi parādās, ka knapi varēja paspēt izlasīt!
Mašīna prasās, lai aķīti nomaina štoļi?

akjis iet uz beigaam..man arii iedegaas pirms kaada laika, neskatoties uz to, ka leca perfekti...un tagad pazudis...atminjaa nodzeesu kljuudu un tagad viss kaartiibaa!


ne vienmeer..... ja akis ir vecs tad iespeejams bet veel izplatiita probleema par akumulatora izlaadi ir IBS....
vislabaakais, aizsleedzot mashiinu, ja ir iespeeja, peec kaadaam 30 min vai pat ilgaak pachekot vai nodziest P burts, tb vai mashiina aizmieg...... veel tik pat labi var buut durvju rokturis utt utjp
Offline
diesel
12. Dec 2012, 20:04 #2384

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

Labāk nekas neiet, bet izvairīties no motora maiņas gan var.
Ņem ārā visus 6 vārstiņus, bet visiem viņi nav. 50/50, domāju labāk serviss pateiks ir vai nav viņi tur. Pēc šasijas ja motors ir oriģinālais Ja ir, labāk neriskēt un izņemt. Bieža problēmiņa.

10 Dec 2012, 21:11:25 CP17 rakstīja:

10 Dec 2012, 21:09:47 delfins01 rakstīja:
Skaidrs.
Vēl jautājums vai tiešām ir vajadzība ņemt nost ieplūdes kolektoru, ķipa būšot tirsā, jo var ieraut to vārstiņu motorā + nedaudz labāk iešot!
Cik lasīju, tad šī problēma ir 04' gada sākumiem, man ir 04' novembris? Ir vajadzība to darīt?

man ir ze seim kvešķn... man 12.2004
Offline
icy
12. Dec 2012, 20:16 #2385

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d


12 Dec 2012, 20:04:06 diesel rakstīja:
Labāk nekas neiet, bet izvairīties no motora maiņas gan var.
Ņem ārā visus 6 vārstiņus, bet visiem viņi nav. 50/50, domāju labāk serviss pateiks ir vai nav viņi tur. Pēc šasijas ja motors ir oriģinālais Ja ir, labāk neriskēt un izņemt. Bieža problēmiņa.

10 Dec 2012, 21:11:25 CP17 rakstīja:

10 Dec 2012, 21:09:47 delfins01 rakstīja:
Skaidrs.
Vēl jautājums vai tiešām ir vajadzība ņemt nost ieplūdes kolektoru, ķipa būšot tirsā, jo var ieraut to vārstiņu motorā + nedaudz labāk iešot!
Cik lasīju, tad šī problēma ir 04' gada sākumiem, man ir 04' novembris? Ir vajadzība to darīt?

man ir ze seim kvešķn... man 12.2004



ja nemaldos un ja pareizi esmu iztulkojis tad uztraukties nevajadzeetu facelift ipashniekiem, jo vinjiem assis tiem varstinjiem esot reinforced
paarejiem droshaak esot to likvideet
Offline
Red_Devil
12. Dec 2012, 21:16 #2386

Kopš: 14. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 413

Braucu ar: E91 LCI


12 Dec 2012, 19:47:03 icy rakstīja:

12 Dec 2012, 17:07:07 Fausts rakstīja:

12 Dec 2012, 16:54:11 Red_Devil rakstīja:
Šorīt piedarbināju mašīnu un uz vienu sekundi izleca tāds brīdinājums, kā ''high rate of battery discharge'' tā galvā tulkojot, tas būtu augsta līmeņa aķīša izlāde, mašīna pielec perfekti uz pusapgrieziena, un tas brīdinājums reāli īsu brīdi parādās, ka knapi varēja paspēt izlasīt!
Mašīna prasās, lai aķīti nomaina štoļi?

akjis iet uz beigaam..man arii iedegaas pirms kaada laika, neskatoties uz to, ka leca perfekti...un tagad pazudis...atminjaa nodzeesu kljuudu un tagad viss kaartiibaa!


ne vienmeer..... ja akis ir vecs tad iespeejams bet veel izplatiita probleema par akumulatora izlaadi ir IBS....
vislabaakais, aizsleedzot mashiinu, ja ir iespeeja, peec kaadaam 30 min vai pat ilgaak pachekot vai nodziest P burts, tb vai mashiina aizmieg...... veel tik pat labi var buut durvju rokturis utt utjp



Jā par to vai aizmieg vai neaizmieg tas arī ir variants!
Lai gan precīzi neuztvēru tavu sacīto!
Jo manā gadījumā aizslēdz mašīnu, un pagaidi nedaudz nu nodziest start/stop poga un domājams, ka arī mašīna aizmieg!
Offline
CP17
12. Dec 2012, 21:18 #2387

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


12 Dec 2012, 21:16:23 Red_Devil rakstīja:

12 Dec 2012, 19:47:03 icy rakstīja:

12 Dec 2012, 17:07:07 Fausts rakstīja:

12 Dec 2012, 16:54:11 Red_Devil rakstīja:
Šorīt piedarbināju mašīnu un uz vienu sekundi izleca tāds brīdinājums, kā ''high rate of battery discharge'' tā galvā tulkojot, tas būtu augsta līmeņa aķīša izlāde, mašīna pielec perfekti uz pusapgrieziena, un tas brīdinājums reāli īsu brīdi parādās, ka knapi varēja paspēt izlasīt!
Mašīna prasās, lai aķīti nomaina štoļi?

akjis iet uz beigaam..man arii iedegaas pirms kaada laika, neskatoties uz to, ka leca perfekti...un tagad pazudis...atminjaa nodzeesu kljuudu un tagad viss kaartiibaa!


ne vienmeer..... ja akis ir vecs tad iespeejams bet veel izplatiita probleema par akumulatora izlaadi ir IBS....
vislabaakais, aizsleedzot mashiinu, ja ir iespeeja, peec kaadaam 30 min vai pat ilgaak pachekot vai nodziest P burts, tb vai mashiina aizmieg...... veel tik pat labi var buut durvju rokturis utt utjp



Jā par to vai aizmieg vai neaizmieg tas arī ir variants!
Lai gan precīzi neuztvēru tavu sacīto!
Jo manā gadījumā aizslēdz mašīnu, un pagaidi nedaudz nu nodziest start/stop poga un domājams, ka arī mašīna aizmieg!

Pie ātrumpārslēga P sadaļai gaismiņa nodziest...

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Red_Devil
12. Dec 2012, 21:19 #2388

Kopš: 14. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 413

Braucu ar: E91 LCI

Man tā šķiet, ka viņa nodziest vienā laikā ar start/stop pogu?
Offline
Fausts
12. Dec 2012, 21:20 #2389

Kopš: 30. Nov 2002

Ziņojumi: 2227

Braucu ar: BMW 730 X-drive G11

man shis gljuks ar to akja neuzlaadeeshanos paraadiijaas uz apmeeram nedeeelju peec Wess apmekleejuma, kad shamie mainiija pa garantiju kautkaadu vadu pie akjiisha! Bet kaa jau teicu, paargaaja!
Offline
CP17
12. Dec 2012, 21:23 #2390

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


12 Dec 2012, 21:19:45 Red_Devil rakstīja:
Man tā šķiet, ka viņa nodziest vienā laikā ar start/stop pogu?

hvz, zinu tik to ka tāda start/stop poga man būs F10 Pagaidām aizmieg ar to P gaismiņu

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Red_Devil
12. Dec 2012, 21:33 #2391

Kopš: 14. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 413

Braucu ar: E91 LCI


12 Dec 2012, 21:23:03 CP17 rakstīja:

12 Dec 2012, 21:19:45 Red_Devil rakstīja:
Man tā šķiet, ka viņa nodziest vienā laikā ar start/stop pogu?

hvz, zinu tik to ka tāda start/stop poga man būs F10 Pagaidām aizmieg ar to P gaismiņu


M550d F10?
Nu katrā ziņā, skatīšos, būs jāpiebrauc uz Wess, lai paskatās!
Offline
protams
12. Dec 2012, 21:46 #2392

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5650

Braucu ar: null ziiben


12 Dec 2012, 16:54:11 Red_Devil rakstīja:
Šorīt piedarbināju mašīnu un uz vienu sekundi izleca tāds brīdinājums, kā ''high rate of battery discharge'' tā galvā tulkojot, tas būtu augsta līmeņa aķīša izlāde, mašīna pielec perfekti uz pusapgrieziena, un tas brīdinājums reāli īsu brīdi parādās, ka knapi varēja paspēt izlasīt!
Mašīna prasās, lai aķīti nomaina štoļi?

Tur var būt arī paša ģeneratora probza.Manam pag. ziemā pie -25`C metā arā visas iespējamās kļudas, discharge, gearbox, transmision, run flat indicator, u.t.t.līdz pat stūres pastūža atslēgumam, vēlāk wess konstatēja pārāk lielu spriegumu "visur" no ģeneratora. Tur viņam esot kautkāda spriegumu samazinoša "tablete" jo pats ģenģers ražo vairāk kā vajag un tā tablete slāpē.Nesen nomainīju ģeneratoru un gaidu mīnusus..pagaidām bez gļukiem ...un braucot pēc kādām 2-3 minūtām tajos mīnusos vienā brīdī pat auto tā kā noraustījās tipa ģenģers "iedeva iakšās" un sāka normāli lādēt..hvz. Aķis mainīts pirms gada

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
dainiiz
12. Dec 2012, 23:06 #2393

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


12 Dec 2012, 21:46:51 protams rakstīja:

12 Dec 2012, 16:54:11 Red_Devil rakstīja:
Šorīt piedarbināju mašīnu un uz vienu sekundi izleca tāds brīdinājums, kā ''high rate of battery discharge'' tā galvā tulkojot, tas būtu augsta līmeņa aķīša izlāde, mašīna pielec perfekti uz pusapgrieziena, un tas brīdinājums reāli īsu brīdi parādās, ka knapi varēja paspēt izlasīt!
Mašīna prasās, lai aķīti nomaina štoļi?

Tur var būt arī paša ģeneratora probza.Manam pag. ziemā pie -25`C metā arā visas iespējamās kļudas, discharge, gearbox, transmision, run flat indicator, u.t.t.līdz pat stūres pastūža atslēgumam, vēlāk wess konstatēja pārāk lielu spriegumu "visur" no ģeneratora. Tur viņam esot kautkāda spriegumu samazinoša "tablete" jo pats ģenģers ražo vairāk kā vajag un tā tablete slāpē.Nesen nomainīju ģeneratoru un gaidu mīnusus..pagaidām bez gļukiem ...un braucot pēc kādām 2-3 minūtām tajos mīnusos vienā brīdī pat auto tā kā noraustījās tipa ģenģers "iedeva iakšās" un sāka normāli lādēt..hvz. Aķis mainīts pirms gada


mainiiji wesaa visu gengeri vai mainiiji tikai tableti? kaads reekins?
Offline
protams
12. Dec 2012, 23:24 #2394

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5650

Braucu ar: null ziiben

Ģenerators pats jau ir ar to tableti, mainīja EEstos, 260 ioro (kautkāds Bosch atpakaļpirkums)...man tas auto reti LV parādas neskatoties uz LV reģistraciju ..p.s.tikai "nabagi" reģistrē EE lai brauktu pa LV, es otrādi

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
dainiiz
13. Dec 2012, 11:01 #2395

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


12 Dec 2012, 23:24:41 protams rakstīja:
Ģenerators pats jau ir ar to tableti, mainīja EEstos, 260 ioro (kautkāds Bosch atpakaļpirkums)...man tas auto reti LV parādas neskatoties uz LV reģistraciju ..p.s.tikai "nabagi" reģistrē EE lai brauktu pa LV, es otrādi


peec logikas jau bija jaamainaas arii tabletei, bet nu jaa labaak nomainiit uz citu detalu ar apmainas kodu
Offline
protams
13. Dec 2012, 11:16 #2396

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5650

Braucu ar: null ziiben

Atcerējos, čoms mainīja savam xD tikai tableti wessā ap 80 ls.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
dainiiz
13. Dec 2012, 11:51 #2397

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


13 Dec 2012, 11:16:22 protams rakstīja:
Atcerējos, čoms mainīja savam xD tikai tableti wessā ap 80 ls.


nu jaa tad jau forda var uzlikt pa 15

protams taa ir mainaama detala, tik cik nonemsana uzliksana, un wesa kafija un sekretaares alga

eu kaa jums skeereejaas ar e60.

esmu baigaa staraa, liekas ka driiz poga buus nodilusi, nu taa var kraameeet ka pipec, pattiesaam nebiju izbraudiijis taadu kaifu liekot plakaniskiar vientiltu, ar 4x4 protams staasts cits,
veel esmu pamaniijis ka dinamsikaa reika ir nereaali laba stele, itseviski liekot saaniski.

Offline
protams
13. Dec 2012, 12:27 #2398

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5650

Braucu ar: null ziiben


13 Dec 2012, 11:51:11 dainiiz rakstīja:
eu kaa jums skeereejaas ar e60.

esmu baigaa staraa, liekas ka driiz poga buus nodilusi, nu taa var kraameeet ka pipec, pattiesaam nebiju izbraudiijis taadu kaifu liekot plakaniskiar vientiltu, ar 4x4 protams staasts cits,
veel esmu pamaniijis ka dinamsikaa reika ir nereaali laba stele, itseviski liekot saaniski.



Par šķērēšanu lai pastāsta tie kuriem uzlikti nesen bloķi , ir jēga tērēt 600 rubļus vai nu so so?

[ Šo ziņu laboja protams, 13 Dec 2012, 12:28:19 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
dainiiz
13. Dec 2012, 12:34 #2399

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


13 Dec 2012, 12:27:36 protams rakstīja:

13 Dec 2012, 11:51:11 dainiiz rakstīja:
eu kaa jums skeereejaas ar e60.

esmu baigaa staraa, liekas ka driiz poga buus nodilusi, nu taa var kraameeet ka pipec, pattiesaam nebiju izbraudiijis taadu kaifu liekot plakaniskiar vientiltu, ar 4x4 protams staasts cits,
veel esmu pamaniijis ka dinamsikaa reika ir nereaali laba stele, itseviski liekot saaniski.



Par šķērēšanu lai pastāsta tie kuriem uzlikti nesen bloķi , ir jēga tērēt 600 rubļus vai nu so so?


man tochna nav vajadziigs, ir ideaali, nevar tik viegli sudus sataisiit, un prieks skeereesanas man ir e30 ar bloki ar to var arii neatmesties naakot virsuu apmaleem
Offline
6500
13. Dec 2012, 12:41 #2400

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


13 Dec 2012, 12:27:36 protams rakstīja:

13 Dec 2012, 11:51:11 dainiiz rakstīja:
eu kaa jums skeereejaas ar e60.

esmu baigaa staraa, liekas ka driiz poga buus nodilusi, nu taa var kraameeet ka pipec, pattiesaam nebiju izbraudiijis taadu kaifu liekot plakaniskiar vientiltu, ar 4x4 protams staasts cits,
veel esmu pamaniijis ka dinamsikaa reika ir nereaali laba stele, itseviski liekot saaniski.



Par šķērēšanu lai pastāsta tie kuriem uzlikti nesen bloķi , ir jēga tērēt 600 rubļus vai nu so so?

nav jega teret par to visco 600rublus,kurs uz sausa asfalta tik un taa medz izslideet...
ir jaliek OEM m5/m6 blokis ar visu uzstadisanu 500rubli

-----------------
www.hgkracing.com
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo