Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 15.0

AutorsZiņojums
BeamerGuru
30. Jun 2009, 11:52 #2381

Kopš: 01. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1347

Braucu ar: BimmerParts.lv


30 Jun 2009, 09:29:11 zaljsh rakstīja:

29 Jun 2009, 19:12:47 zaljsh rakstīja:
Kaads zin kur Talsos var nopirk engjelaciim invertoru? Paldies.


Ir kadas idejas ^^^ ?

paldies


pa pastu varu aizsūtīt
Offline
Modrs
30. Jun 2009, 12:20 #2382

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10355

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


30 Jun 2009, 11:02:17 boocis83 rakstīja:

29 Jun 2009, 16:24:51 k_be rakstīja:
lūk - ķibele sekojoša - laukos tiek ik pa laikam darbināts motobloks mf-70 (1 cil.,2taktu dzinējs). pēdējā sezonā viņš sāka pastiprināti aizmest ciet aizdedzes sveci, spēcīgāk dūmot, proti, nepilnīgi sadedzināt degvielu. pēc apskates tika secināts, ka jāmaina virzulis. tas tika izdarīts. pie reizes arī ielikta jauna kloķene, gultņi, blīvslēgi utt. un aizdedze. BET tā kā atradās tikai 2 jauni gredzeni triju vietā, tad kā apakšējais tika atstāts viens no vecajiem.
UN... nekas nav mainījies. karburatoru var regulēt, cik patīk, nekādu izmaiņu. degmaisījumā eļļas/benzīna attiecība arī ievērota precīzi.
vai vaina būtu tajā vienā gredzenā vai vietējā benzīntanka degvielā, vai kur citur?


Ielic sveces ar vairaakiem kontaktiem(2, 3, 4) vai kaa vinus tur sauca


sveces kvēlskaitlis nav pareizais, svece neattīrās. un nevajag nekādas tur megadaudzo kontaktu sveces, karoče jebkurā dārza tehnikas veikalā nopērc priekš 4t zāles pļāvēja ar īso vītno i vsjo
Offline
Modrs
30. Jun 2009, 12:21 #2383

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10355

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

ēēē, nu cik maksā M50b25 sajūga maiņa, nu pa cik šejienes egoni būtu gatavi mainīt....?
Offline
egonspleeve
30. Jun 2009, 12:24 #2384

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


30 Jun 2009, 12:20:26 Modricimus rakstīja:

30 Jun 2009, 11:02:17 boocis83 rakstīja:

29 Jun 2009, 16:24:51 k_be rakstīja:
lūk - ķibele sekojoša - laukos tiek ik pa laikam darbināts motobloks mf-70 (1 cil.,2taktu dzinējs). pēdējā sezonā viņš sāka pastiprināti aizmest ciet aizdedzes sveci, spēcīgāk dūmot, proti, nepilnīgi sadedzināt degvielu. pēc apskates tika secināts, ka jāmaina virzulis. tas tika izdarīts. pie reizes arī ielikta jauna kloķene, gultņi, blīvslēgi utt. un aizdedze. BET tā kā atradās tikai 2 jauni gredzeni triju vietā, tad kā apakšējais tika atstāts viens no vecajiem.
UN... nekas nav mainījies. karburatoru var regulēt, cik patīk, nekādu izmaiņu. degmaisījumā eļļas/benzīna attiecība arī ievērota precīzi.
vai vaina būtu tajā vienā gredzenā vai vietējā benzīntanka degvielā, vai kur citur?


Ielic sveces ar vairaakiem kontaktiem(2, 3, 4) vai kaa vinus tur sauca


sveces kvēlskaitlis nav pareizais, svece neattīrās. un nevajag nekādas tur megadaudzo kontaktu sveces, karoče jebkurā dārza tehnikas veikalā nopērc priekš 4t zāles pļāvēja ar īso vītno i vsjo


kadu elju lej klaat? vareetu buut arii eljas vaina.
Offline
jurxx
30. Jun 2009, 12:34 #2385

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


30 Jun 2009, 12:24:47 egonspleeve rakstīja:

30 Jun 2009, 12:20:26 Modricimus rakstīja:

30 Jun 2009, 11:02:17 boocis83 rakstīja:

29 Jun 2009, 16:24:51 k_be rakstīja:
lūk - ķibele sekojoša - laukos tiek ik pa laikam darbināts motobloks mf-70 (1 cil.,2taktu dzinējs). pēdējā sezonā viņš sāka pastiprināti aizmest ciet aizdedzes sveci, spēcīgāk dūmot, proti, nepilnīgi sadedzināt degvielu. pēc apskates tika secināts, ka jāmaina virzulis. tas tika izdarīts. pie reizes arī ielikta jauna kloķene, gultņi, blīvslēgi utt. un aizdedze. BET tā kā atradās tikai 2 jauni gredzeni triju vietā, tad kā apakšējais tika atstāts viens no vecajiem.
UN... nekas nav mainījies. karburatoru var regulēt, cik patīk, nekādu izmaiņu. degmaisījumā eļļas/benzīna attiecība arī ievērota precīzi.
vai vaina būtu tajā vienā gredzenā vai vietējā benzīntanka degvielā, vai kur citur?


Ielic sveces ar vairaakiem kontaktiem(2, 3, 4) vai kaa vinus tur sauca


sveces kvēlskaitlis nav pareizais, svece neattīrās. un nevajag nekādas tur megadaudzo kontaktu sveces, karoče jebkurā dārza tehnikas veikalā nopērc priekš 4t zāles pļāvēja ar īso vītno i vsjo


kadu elju lej klaat? vareetu buut arii eljas vaina.

hmm ar kadu remonta virzuli nomainiji.. mos pats cilindrs ir padilis... butiba skaties cik daudz elju un cik ilga laika nodedzina no bloka... mos veel aizdedze nepareizi atreguleeta... jaa elja ari nav mazsvariga , ka ari sveces, ka ari svecvadi piem ja svecvadam kridik un vinjs sit k.kur gadam un ne uz katru gajienu uzzsit pareizi tad protams ka metis ciet jo degvielas apjoms kas jasadedzina ir lielaks... aaa un iztiri gaisafiltru.. arii var palidzieet - darza tehnikai beiza ir ta problema kad aizmeties gaisa filtrs un ari izveidojas nepareiza gasa degvielas attieciba kas trauce motora darbiibu..
Offline
Modrs
30. Jun 2009, 13:08 #2386

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10355

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

lai cik padilis cilindrs būtu 2t motoram, ja met sveci ciet, tad sveces kvēlskaitlis vainīgs. ja būtu 4t, tad jā, cilindra diluma gadījumā eļļa nonāk degkamerā un sit ciet sveci.
un vecajam motoram jauc nevis kkādu žiguleni klāt, bet gan vislabāk 2T racing eļļu ar rīcineļļu sastāvā (castor), jo parastā eļļa labākajā gadījumā eļļo izpūtēju...
Offline
Fashion
30. Jun 2009, 13:18 #2387

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:

Eu spečuki - 318tds/1995g. kādas atsauksmes vispār - plusi un mīnusi kādi
Offline
martinsz
30. Jun 2009, 13:27 #2388

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu


30 Jun 2009, 13:18:14 Fashion rakstīja:
Eu spečuki - 318tds/1995g. kādas atsauksmes vispār - plusi un mīnusi kādi

tas pats 2.5tds tikai nozāģēti divi cilindri

-----------------
...
Offline
fujaks
30. Jun 2009, 16:37 #2389

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu

Karoče viena lampa kļūst miglaina, vai var šāda veida lampas dabūt atkal dzidras?
Offline
Chief
30. Jun 2009, 17:21 #2390

Kopš: 28. Nov 2007

Ziņojumi: 5422

Braucu ar:


30 Jun 2009, 16:37:33 fujaks rakstīja:
Karoče viena lampa kļūst miglaina, vai var šāda veida lampas dabūt atkal dzidras?
[IMG]http://content9-foto.inbox.lv/albums102555478/p...SC00146.jpg[IMG]


var - puleejot. juuzeris Zimmbah piedaavaaja taadu pakalpojumu.
p.s chiriks man, par reklaamu.
Offline
zaljsh
30. Jun 2009, 17:46 #2391

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 1271

Braucu ar: auto


30 Jun 2009, 11:52:01 BeamerGuru rakstīja:

30 Jun 2009, 09:29:11 zaljsh rakstīja:

29 Jun 2009, 19:12:47 zaljsh rakstīja:
Kaads zin kur Talsos var nopirk engjelaciim invertoru? Paldies.


Ir kadas idejas ^^^ ?

paldies


pa pastu varu aizsūtīt

Paldies par paliidziibu, be tbushu rigaa nopirkshu pats Nav jau tik steidzami, vienkarshi domaju mosh talsos ar kkur ir
Offline
k_be
30. Jun 2009, 18:06 #2392

Kopš: 05. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 780

Braucu ar:

paldies par ieteikumiem. brīvdienās mēģināšu ko darīt vai vismaz saprast, patīrīšu gaisa filtru.

mēģinātas ir dažādas sveces ar īso vītni, gan krievu ražojuma pa 60 sant. ar norādi motoblokiem, gan ngk, jā bet par tiem cipariem nezināju, papētīšu.

svečvads - jauns, kontakti ok, cilindrs - jauns. lietotā eļļa - autols (ievēroju aparāta instrukcijā rekomandēto attiecību 1:40, kas uz 5l bāku ir 125ml). ir braukts arī ar motorlaivu eļļu, bet tad, šķiet, bija jaudas zudums.
bet vai tās advancētās eļļas nav citām darba temperatūrām un motora apgriezieniem paredzētas?
Offline
fujaks
30. Jun 2009, 18:46 #2393

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu

Paldies par reklāmu, par reklāmu protams maksā viņš, bet es varu vienīgi uzsaukt kādu aliņu Lauvas Namā
Offline
girtsrobis
30. Jun 2009, 20:21 #2394

Kopš: 01. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 194

Braucu ar: 192 zs

Sanāca neliels strīds par bremzēšanas kārtību default 90-to gadu automašīnai priekša vs aizmugure. Mana versija- pirmā vienmēr sāk aizmugure, pēc tam piebiedrojas priekša. Citu versija- pretēji manai.
Offline
bone_itch
30. Jun 2009, 20:29 #2395

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d

mashinai tukshgaita staiga apgriezieni - taka slapst nost, kad uzgaze atkal kadu laiku turas, ljoti lena motora reakcija (tip taka aizrijas un iesuc gaisu) un uzspiezhot un turot piem 2rpm, pec paris sekundem abaroti pashi krit, protams neiet ari nekada jeega
man kka sak likties, ka gaisa meritajs gljuko mashina e30 318is
Offline
djenkurs
30. Jun 2009, 20:44 #2396

Kopš: 18. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: rAudi Q

laikam točna kkas ar laiku nav riktīgi jo pēdējā laikā visiem bembji sākuši raustīties, man vēl beidzamais palicis tukšgaitas regulators ko nomainīt vai ko citu ar viņu izdarīt!
Offline
Modrs
30. Jun 2009, 21:16 #2397

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10355

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


30 Jun 2009, 18:06:25 k_be rakstīja:
paldies par ieteikumiem. brīvdienās mēģināšu ko darīt vai vismaz saprast, patīrīšu gaisa filtru.

mēģinātas ir dažādas sveces ar īso vītni, gan krievu ražojuma pa 60 sant. ar norādi motoblokiem, gan ngk, jā bet par tiem cipariem nezināju, papētīšu.

svečvads - jauns, kontakti ok, cilindrs - jauns. lietotā eļļa - autols (ievēroju aparāta instrukcijā rekomandēto attiecību 1:40, kas uz 5l bāku ir 125ml). ir braukts arī ar motorlaivu eļļu, bet tad, šķiet, bija jaudas zudums.
bet vai tās advancētās eļļas nav citām darba temperatūrām un motora apgriezieniem paredzētas?


statoilā nopērc racingway 2T eļļu


es vnk apbrīnoju arī tos, kas lej kkādas tap17 žigulenes pie benzīna.
po vai vecs vai jauns divtakteris - racing sintētika jālej. es jau 9 gadus trimmerī lietoju tikai racing + leju klāt nedaudz rīcineļļu, nekādu problēmu....
un krievu sveces nepērc, viņas jau defaltā ir brāķis. es savam lupatuāzim reiz nopirku, katrai svecei dzirkstele pārleca savā vietā, bet tikai ne starp elektrodiem
Offline
PowerBMW
30. Jun 2009, 22:43 #2398

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


30 Jun 2009, 20:21:46 girtsrobis rakstīja:
Sanāca neliels strīds par bremzēšanas kārtību default 90-to gadu automašīnai priekša vs aizmugure. Mana versija- pirmā vienmēr sāk aizmugure, pēc tam piebiedrojas priekša. Citu versija- pretēji manai.

priekša vienmēr ņems pirmā un tad pakaļa-tur vel aizmugurē var but iesprauts bremžu spiedoena regulātors-atkaribā no svara regulējas bremžu efektitāte pakaļas tiltam kad to nahrenizē var sabāk tiri jautri
Offline
Kashelz
30. Jun 2009, 23:56 #2399

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Taa, riepu speci, pastaastat kaadas ir optimalaas riepas uz R17 8J diskiem? Platuma zinjaa.

Repsketiivi cik ir shauraakaas ko likt priekshaa un plataakaas ko aimuguree, ko var normali uzlikt, lai nebuutu jaspridzina monteejot un riepa nobrauktos normaali pati par sevi visa platumaa, nevis uzmestos pumpulji utt.
Offline
slick
01. Jul 2009, 00:35 #2400

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1574

Braucu ar: 2003 e39 un ziemas q


30 Jun 2009, 23:56:52 Kashelz rakstīja:
Taa, riepu speci, pastaastat kaadas ir optimalaas riepas uz R17 8J diskiem? Platuma zinjaa.

Repsketiivi cik ir shauraakaas ko likt priekshaa un plataakaas ko aimuguree, ko var normali uzlikt, lai nebuutu jaspridzina monteejot un riepa nobrauktos normaali pati par sevi visa platumaa, nevis uzmestos pumpulji utt.

Sheit var salasiities daudz ko par riepaam, bet tas kas Tev ir vajadziigs, ir 2 lapas ~ viduu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo