Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 53 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... IV

AutorsZiņojums
efce
Šodien, 12:44 #23641

Kopš: 16. Nov 2016

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Nav jau vajadzības filosofēt. LVC mājas lapā ir statistika/skaitītājs par ceļu noslodzi diennaktī. Piemēram, Ventspils virziens. Jūrmalas šoseja diennaktī ~60k, tālāk jau sadalās ~8,5k uz Liepāju, ~11k Jūrmalas apvedceļš. Līdz Ventspilij aizbrauc nepilni 4k. Braucot regulāri, noteikti var pamanīt, ka intensīva satiksme no Rīgas ir līdz Kandavas pagriezienam. 2+2 būtu ideāli līdz Tukumam/Pūrei, tālāk pagaidām pilnīgi pietiek ar esošo. Nav jau tā, ka Ventspils/Talsu pusē tekoši būtu frontālie, ko var redzēt melno punktu kartē, drīzāk izņēmuma gadījumi, kur pilotus sveicina Darvins.
Offline
atrabotka
Šodien, 12:47 #23642

Kopš: 01. Mar 2022

Ziņojumi: 129

Braucu ar:


13 Jan 2025, 12:16:57 @RVR rakstīja:
Ostām galvenā transporta artērija vienmēr ir bijis un būs dzelzceļš. Viena fūre nav pat pilns viens vagons.
Jā, tās arī sniedz savu pienesumu, tā ir, bet tas nav primārais.

Neviens jau nesaka, ka nevajag ceļu. Vajag. Normālu, kvalitatīvu ceļu.

Stāsts ir par to, ka šis ceļš nekad nebūs autobānis ar 2+2 joslām visā garumā.

P.S. Bet te jau atkal viss iet uz riņķi. Sapņot jau nevienam nav aizliegts, protams.


+1
Offline
DiksIrseejs
Šodien, 13:03 #23643

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: Hibrīdu

Neprasa TEN-T vairs 2+2 ceļus jaunajā redakcijā. Tēmas autors te pasvieda huiņu un pats nosvīda. Prasa nodalītu gājēju un velo satiksmi un pēc iespējas atdalītas pretējās joslas. Joslu atdalīšanai ir liela izvēle ar lētākiem veidiem - metāla barjeras, betona barjeras, stabiņi, …
Offline
RaL
Šodien, 13:27 #23644

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3674

Braucu ar: kruīzu


13 Jan 2025, 13:03:52 @DiksIrseejs rakstīja:
Neprasa TEN-T vairs 2+2 ceļus jaunajā redakcijā. Tēmas autors te pasvieda huiņu un pats nosvīda. Prasa nodalītu gājēju un velo satiksmi un pēc iespējas atdalītas pretējās joslas. Joslu atdalīšanai ir liela izvēle ar lētākiem veidiem - metāla barjeras, betona barjeras, stabiņi, …


tas gan, rūpīgāk iepazīstoties ar rakstu (cerams tas balstīts uz kādu dokumentu ), sanāk, ka pietiks, ja blakus visiem TEN-T ceļiem izbūvēs gajēju/veloceliņus un pateiks, ka pa "šoseju" nedrīkst braukt.

Vismaz konkrētajā rakstā arī nav nekas minēts, ka būtu jābūt atdalītiem pretējiem virzieniem tā kā, tad ar pašu braucamo daļu drīkst neko nedarīt
Offline
Mizx
Šodien, 13:55 #23645

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6344

Braucu ar:


13 Jan 2025, 13:03:52 @DiksIrseejs rakstīja:
Neprasa TEN-T vairs 2+2 ceļus jaunajā redakcijā. Tēmas autors te pasvieda huiņu un pats nosvīda. Prasa nodalītu gājēju un velo satiksmi un pēc iespējas atdalītas pretējās joslas. Joslu atdalīšanai ir liela izvēle ar lētākiem veidiem - metāla barjeras, betona barjeras, stabiņi, …
Jaunā redakcija. Es lasu, ka prasa 2+2 vai analogas drošības līmeņa. Neks par šo tematu nav mainīts. Prasība Eiropai vienota, būs jāpilda. Latvija tik cik solās kaut ko reāli darīt tuvāk 40-mitam gadam kā tagad.
Edit: Tur arī izskaidrots kas ir kura ceļu kategorija un kādi katrai noteikumi.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 13 Jan 2025, 13:59:14 ]

Offline
Arturiks
Šodien, 14:12 #23646

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9100

Braucu ar: 26 & 26 & 11


13 Jan 2025, 13:55:44 @Mizx rakstīja:

13 Jan 2025, 13:03:52 @DiksIrseejs rakstīja:
Neprasa TEN-T vairs 2+2 ceļus jaunajā redakcijā. Tēmas autors te pasvieda huiņu un pats nosvīda. Prasa nodalītu gājēju un velo satiksmi un pēc iespējas atdalītas pretējās joslas. Joslu atdalīšanai ir liela izvēle ar lētākiem veidiem - metāla barjeras, betona barjeras, stabiņi, …
Jaunā redakcija. Es lasu, ka prasa 2+2 vai analogas drošības līmeņa. Neks par šo tematu nav mainīts. Prasība Eiropai vienota, būs jāpilda. Latvija tik cik solās kaut ko reāli darīt tuvāk 40-mitam gadam kā tagad.
Edit: Tur arī izskaidrots kas ir kura ceļu kategorija un kādi katrai noteikumi.

Protams, ka tuvāk 40ajam, jo tad ir termiņš. Tāpat, kā uzņēmumā, ja startā jau zini, ka budžetu neizpildīsi, tad zīmē, kā hokeja kļušku. Pirmos 3 ceturkšņus viss stabili taisni (veidosim iestrādnes utt.) un beigās rāviens uz augšu. Beigās, protams, var pateikt, ups, ne poluchilosj.
Offline
DiksIrseejs
Šodien, 14:15 #23647

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: Hibrīdu

Kurā punktā prasa 2+2? Jā, atdalītas joslas tur prasa, bet kā jau teicu tas nav tas pats kas 2+2. Var būt arī 1+1.
Offline
RaL
Šodien, 14:54 #23648

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3674

Braucu ar: kruīzu

paldies par linku

Šitas interesanti, sanāk, ka sarkanajiem posmiem jābūt jau līdz 2030. gadam bez krustojumiem un atdalītiem pretējiem virzieniem. Mums pat plānā nekad nav bijis tā.


Article 31

Transport infrastructure requirements for the core network and extended core network

1. Member States shall ensure that the road infrastructure of the core network and extended core network complies with Article 30(1).

2. Member States shall ensure that the roads, as referred in Article 29(1), point (a), comply with the following requirements, by 31 December 2030 for the road infrastructure of the core network and by 31 December 2040 for the road infrastructure of the extended core network:

(a)

the roads are specially designed, built or upgraded for motor traffic;

(b)

the roads provide, except at special points or temporarily, separate carriageways for the two directions of traffic, separated from each other by a dividing strip not intended for traffic or by other means ensuring equivalent level of safety; and

(c)

the roads do not cross at grade with any road, railway or tramway track, bicycle path or footpath.
Offline
Mizx
Šodien, 15:21 #23649

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6344

Braucu ar:


13 Jan 2025, 14:15:29 @DiksIrseejs rakstīja:
Kurā punktā prasa 2+2? Jā, atdalītas joslas tur prasa, bet kā jau teicu tas nav tas pats kas 2+2. Var būt arī 1+1.
Es liku uzsvaru uz analogu drošums līmeni, kas gan nebūs tevis pieminētie stabiņi. Stabiņi nerada absolūti nekādu drošumu. Šai infrastruktūrai jābūt tādai, lai tikai ar ļoti lielu piepūli pārkrauts baļķvedējs varētu tikt līdz pretējai joslai un uztaisīt frontālo. Tātad posmā 1+1 nav iespējams nevienu apdzīt un tādi posmi nedrīkstētu būt nesamērīgi gari. Tātad būs jābūvē vairāk joslu, lai uz šiem ceļiem varētu cits citu droši apsteigt. Svarīgāk vēl palasīt par to, ka nav viena līmeņa krustojumu ne ar ko, nekādu gājēju pāreju utt. brīnumu, ko mums pēdējos gados aktīvi veido visās malās.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo