Online
Pašreiz BMWPower skatās 56 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Braucēji, bļin... IV
Autors | Ziņojums |
juriz | | Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2355
Braucu ar: būzu
| Rēzekne, Daugavpils - tur reģionu jāatīsta, ir pa tēmu.
Tagad gan ātrāk prasās uz Liepāju, kas labi attīstās, Ventspilij hūtes inerce, gan jau. Satiksme tur tagad nekāda. Vismaz tā nesitās, ka uz Liepāju. | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2541
Braucu ar: tautas auto
| Skatos ka "Failed state kults" atkal saaktivizējies un sācis pukstēt.
IMO mums tiešām 2+2 vajadzētu tikai Rīgas apvedceļam un VIA Baltica, kā arī atrisināt pudeles kakla problēmu posmā starp Berģiem un Gaujas tiltu. Pārējais mums ir daudz maz zolīdi, vaina ir tikai tajos dalbajobos kas nervozē pie stūres un taisa sūdus. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9427
Braucu ar: Alfu
| Tapēc ka pie varas visādi sarkanie zemnieki. Tapēc Vpils un krievijas virziens pamatā. Viabaltica nekad nebūs 2+2, tieši sarkano zemnieku dēļ. | Offline | | |
hiouz | | Kopš: 13. Aug 2019
Ziņojumi: 70
Braucu ar:
| Cik var vienu un to pašu malt. Kamēr joslas nebūs atdalītas, tikmēr būs frontālie. Jo vairāk auto uz ceļa, jo lielāka iespējamība frontālai sadursmei.
Ātruma ierobežošana, nepārtrauktās līnijas, radari, sodi neizslēgs pretējā braukšanā iebraukšanas gadījumus sastībā ar veselības problēmu pie stūres, auto tehniskus defektus, iemigšanu pie stūres, vai reālus pašnāvniekus kas izvēlas nosisteis, vai apdzinējus.
Varbūt beidzot jāatdzīst ka ka ir sasniegts optimālais līķu skaits uz galvenajiem autoceļiem ar esošo infrastruktūru un jāpievēršās slīkoņiem, pašnāvībām, darba drošībai un veselības lietām kur "nevajadzīgi" līķi ir daudz daudz vairāk. | Offline | | |
versatile | | Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1229
Braucu ar:
| Tak ir risinājums. Stabiņi uz A9/A10, visā garumā. Ātros palaist vietas pietiek. | Offline | | |
Elviss | | Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22285
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| RB mēs ekononomisko pamatojumu nemeklējam, bet ceļiem gan. Dubultā morāle. Ātrums ir ekonomiskais pamatojums. Paklausieties ko pārvadātāji runā. Jā jā, tie arī lohi neko nejēdz.
Drošība, lūdzu 2+2.
Un tankus arī pa divām joslām varēs vieglāk vest, ja tas tik ļoti aktuāli.
Pa ko tās kravas pēc tam vedīs no Salaspils vai kur tur, kad ar vilcienu atvedīs? Uz 50kmh, ar stabiņiem pa vidu?[ Šo ziņu laboja Elviss, 13 Jan 2025, 11:20:24 ]
-----------------
RT Translations | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9100
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
13 Jan 2025, 11:10:27 @hiouz rakstīja:
Cik var vienu un to pašu malt. Kamēr joslas nebūs atdalītas, tikmēr būs frontālie. Jo vairāk auto uz ceļa, jo lielāka iespējamība frontālai sadursmei.
Ātruma ierobežošana, nepārtrauktās līnijas, radari, sodi neizslēgs pretējā braukšanā iebraukšanas gadījumus sastībā ar veselības problēmu pie stūres, auto tehniskus defektus, iemigšanu pie stūres, vai reālus pašnāvniekus kas izvēlas nosisteis, vai apdzinējus.
Varbūt beidzot jāatdzīst ka ka ir sasniegts optimālais līķu skaits uz galvenajiem autoceļiem ar esošo infrastruktūru un jāpievēršās slīkoņiem, pašnāvībām, darba drošībai un veselības lietām kur "nevajadzīgi" līķi ir daudz daudz vairāk.
Tur nav kam pievērsties. Cilvēkiem saka - nelieniet uz plāna ledus, neejiet peldēt pālī, neleciet no krastiem, akmeņiem utt. nepazīstamās ūdenstilpnēs. Tā ir dabiskā atlase, to nevar izskaut. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6833
Braucu ar: E34
|
13 Jan 2025, 11:00:35 @RaL rakstīja:
Tikai īsti nesaprotu, kāpēc pamattīklā ir ceļš līdz pašai Ventspilij un no Rēzeknes un Daugavpils. Ir tur tāda starptautiskā satiksme? vai, kas nosaka, ka tas ir pamattīkls
Tur ir osta. 20-30 LT, EE fūres nobrauc no prāmja. Ar ātrgaitas savienojumu būtu vēl vairāk. Tāpat notiek eksports caur ostu.
Ja kas, karti nezīmēja sarkanzemnieki, bet JKP, kuri pie reizes nogremdēja ostu.
Bet, ja nekas cits nedrīkst būt kā tikai Rīga ar saviem guļamrajoniem, taisiet referendumu un atdalieties | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7207
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
13 Jan 2025, 11:10:27 @hiouz rakstīja:
Cik var vienu un to pašu malt. Kamēr joslas nebūs atdalītas, tikmēr būs frontālie. Jo vairāk auto uz ceļa, jo lielāka iespējamība frontālai sadursmei.
Ātruma ierobežošana, nepārtrauktās līnijas, radari, sodi neizslēgs pretējā braukšanā iebraukšanas gadījumus sastībā ar veselības problēmu pie stūres, auto tehniskus defektus, iemigšanu pie stūres, vai reālus pašnāvniekus kas izvēlas nosisteis, vai apdzinējus.
Varbūt beidzot jāatdzīst ka ka ir sasniegts optimālais līķu skaits uz galvenajiem autoceļiem ar esošo infrastruktūru un jāpievēršās slīkoņiem, pašnāvībām, darba drošībai un veselības lietām kur "nevajadzīgi" līķi ir daudz daudz vairāk.
Tie jau tikai līķi un tie nodokļus vairs nemaksās, nav jēgas iespringt. (Viena cilvēka nāve, tā ir traģēdija, daudzu cilvēku nāve, tā ir statistika. Kā teica b.Staļins)
Nez pie cik līķiem sāk palikt izdevīgi domāt, ka tomēr vajadzētu taisīt ceļus tā, lai izslēgtu iespēju uztaisīt frontālos+būtu iespējams braukt 100-140+iespēja arī normāli apsteigt nevis apdzīt? Drošas šosejas jātaisa tad kad ir liela noslodze un izdevīgi, nevis lai mēģinātu pasargāt izmirstošos renģēdājus
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
hiouz | | Kopš: 13. Aug 2019
Ziņojumi: 70
Braucu ar:
|
13 Jan 2025, 11:18:49 @Elviss rakstīja:
RB mēs ekononomisko pamatojumu nemeklējam, bet ceļiem gan. Dubultā morāle. Ātrums ir ekonomiskais pamatojums. Paklausieties ko pārvadātāji runā. Jā jā, tie arī lohi neko nejēdz.
Drošība, lūdzu 2+2.
Un tankus arī pa divām joslām varēs vieglāk vest, ja tas tik ļoti aktuāli.
Pa ko tās kravas pēc tam vedīs no Salaspils vai kur tur, kad ar vilcienu atvedīs? Uz 50kmh, ar stabiņiem pa vidu?
Nezinu kā to noslodzi mēra, bet ja tas ir cipars diennaktī, tad tas ir galīgi garām. Manuprāt, pietiek ja ceļš ir pārslogots 4h dienā un pārējā laikā neviens tur nebrauc.. Ja gribam lai nenositās, tad atdalam joslas. Tualetes podam truba resna nejau tāpēc lai baigo kvantumu ar sūdiem pa dienu izlaistu cauri, bet tāpēc lai sūdi ātri aizietu tad kad to vajag.
| Offline | | |
atrabotka | | Kopš: 01. Mar 2022
Ziņojumi: 129
Braucu ar:
|
13 Jan 2025, 11:24:45 @bum_bumz rakstīja:
Tur ir osta. 20-30 LT, EE fūres nobrauc no prāmja. Ar ātrgaitas savienojumu būtu vēl vairāk. Tāpat notiek eksports caur ostu.
Ja kas, karti nezīmēja sarkanzemnieki, bet JKP, kuri pie reizes nogremdēja ostu.
Bet, ja nekas cits nedrīkst būt kā tikai Rīga ar saviem guļamrajoniem, taisiet referendumu un atdalieties
Un tāpēc uz to mazpilsētu ar 2 prāmjiem vajag 2+2 joslas? Kāds tur smago auto trafiks? Nebūs tur nekādas 2+2 nekad! Railbaltica kaklā iesprūdušais kauls (kuru nekad nespēsim uzturēt) + Airbaltic ar visu mūsu sarūkošo iedzīvotāju skaitu.[ Šo ziņu laboja atrabotka, 13 Jan 2025, 11:35:30 ] | Offline | | |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3674
Braucu ar: kruīzu
|
13 Jan 2025, 11:24:45 @bum_bumz rakstīja:
13 Jan 2025, 11:00:35 @RaL rakstīja:
Tikai īsti nesaprotu, kāpēc pamattīklā ir ceļš līdz pašai Ventspilij un no Rēzeknes un Daugavpils. Ir tur tāda starptautiskā satiksme? vai, kas nosaka, ka tas ir pamattīkls
Tur ir osta. 20-30 LT, EE fūres nobrauc no prāmja. Ar ātrgaitas savienojumu būtu vēl vairāk. Tāpat notiek eksports caur ostu.
Ja kas, karti nezīmēja sarkanzemnieki, bet JKP, kuri pie reizes nogremdēja ostu.
Bet, ja nekas cits nedrīkst būt kā tikai Rīga ar saviem guļamrajoniem, taisiet referendumu un atdalieties
Par Ventspili jautājums tikai tik daudz - kāpēc ir Ventspils nevis Liepāja vai abi virzieni.
uz/no Liepājas nav vairāk starptautisko pārvadātājumu? Atceramies, ka uz Liepāju brauc arī daudzi, kas brauc uz/no Kauņas ostas.
Bet Rēzekne/Daugavpils? Reģiona attīstībai , jā, bet ES konkurētspējas uzlabošani tiešām nozīmīgs ceļš? Ok iemesls varētu būt, ka karte veidota pirms kara Ukrainā, varbūt tagad pēc sadalīšanās uz Rēzekni un Daugavpili vairs nebūtu pamattīkls. | Offline | | |
hiouz | | Kopš: 13. Aug 2019
Ziņojumi: 70
Braucu ar:
|
13 Jan 2025, 11:31:35 @RSAWorkshop rakstīja:
Tie jau tikai līķi un tie nodokļus vairs nemaksās, nav jēgas iespringt. (Viena cilvēka nāve, tā ir traģēdija, daudzu cilvēku nāve, tā ir statistika. Kā teica b.Staļins)
Nez pie cik līķiem sāk palikt izdevīgi domāt, ka tomēr vajadzētu taisīt ceļus tā, lai izslēgtu iespēju uztaisīt frontālos+būtu iespējams braukt 100-140+iespēja arī normāli apsteigt nevis apdzīt? Drošas šosejas jātaisa tad kad ir liela noslodze un izdevīgi, nevis lai mēģinātu pasargāt izmirstošos renģēdājus
Jūrmalas, Jelgavas, Siguldas, Ogres šosejas ir izdevīgas?
Reģioniem attīstīties vispār ir izdevīgi? Ja visu ražošanu, kultūru, valsten sektoru saliek vienā pilsētā manuprāt efficiency jābūt dah labābām.. un lauksaimniecībai un ostām pietiktu ar joslu katrā virzienā. [ Šo ziņu laboja hiouz, 13 Jan 2025, 11:39:57 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7207
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
13 Jan 2025, 11:37:50 @RaL rakstīja:
13 Jan 2025, 11:24:45 @bum_bumz rakstīja:
13 Jan 2025, 11:00:35 @RaL rakstīja:
Tikai īsti nesaprotu, kāpēc pamattīklā ir ceļš līdz pašai Ventspilij un no Rēzeknes un Daugavpils. Ir tur tāda starptautiskā satiksme? vai, kas nosaka, ka tas ir pamattīkls
Tur ir osta. 20-30 LT, EE fūres nobrauc no prāmja. Ar ātrgaitas savienojumu būtu vēl vairāk. Tāpat notiek eksports caur ostu.
Ja kas, karti nezīmēja sarkanzemnieki, bet JKP, kuri pie reizes nogremdēja ostu.
Bet, ja nekas cits nedrīkst būt kā tikai Rīga ar saviem guļamrajoniem, taisiet referendumu un atdalieties
Par Ventspili jautājums tikai tik daudz - kāpēc ir Ventspils nevis Liepāja vai abi virzieni.
uz/no Liepājas nav vairāk starptautisko pārvadātājumu? Atceramies, ka uz Liepāju brauc arī daudzi, kas brauc uz/no Kauņas ostas.
Bet Rēzekne/Daugavpils? Reģiona attīstībai , jā, bet ES konkurētspējas uzlabošani tiešām nozīmīgs ceļš? Ok iemesls varētu būt, ka karte veidota pirms kara Ukrainā, varbūt tagad pēc sadalīšanās uz Rēzekni un Daugavpili vairs nebūtu pamattīkls.
Nu vismaz valsts galvenajiem autoceļiem būtu jābūt gan ātrgaitas, gan 2+2 ar atdalošajām barjerām. Var jau spriedelēt par kravām, bet pa tiem ceļiem brauc visvērtīgākais resurss-cilvēks, kurš bieži vien aiz sevis slēpj arī pievienoto vērtību. Jo lēnāka satiksme jo lēnāka arī ekonomikas attīstība
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3674
Braucu ar: kruīzu
|
13 Jan 2025, 11:43:27 @RSAWorkshop rakstīja:
13 Jan 2025, 11:37:50 @RaL rakstīja:
13 Jan 2025, 11:24:45 @bum_bumz rakstīja:
13 Jan 2025, 11:00:35 @RaL rakstīja:
Tikai īsti nesaprotu, kāpēc pamattīklā ir ceļš līdz pašai Ventspilij un no Rēzeknes un Daugavpils. Ir tur tāda starptautiskā satiksme? vai, kas nosaka, ka tas ir pamattīkls
Tur ir osta. 20-30 LT, EE fūres nobrauc no prāmja. Ar ātrgaitas savienojumu būtu vēl vairāk. Tāpat notiek eksports caur ostu.
Ja kas, karti nezīmēja sarkanzemnieki, bet JKP, kuri pie reizes nogremdēja ostu.
Bet, ja nekas cits nedrīkst būt kā tikai Rīga ar saviem guļamrajoniem, taisiet referendumu un atdalieties
Par Ventspili jautājums tikai tik daudz - kāpēc ir Ventspils nevis Liepāja vai abi virzieni.
uz/no Liepājas nav vairāk starptautisko pārvadātājumu? Atceramies, ka uz Liepāju brauc arī daudzi, kas brauc uz/no Kauņas ostas.
Bet Rēzekne/Daugavpils? Reģiona attīstībai , jā, bet ES konkurētspējas uzlabošani tiešām nozīmīgs ceļš? Ok iemesls varētu būt, ka karte veidota pirms kara Ukrainā, varbūt tagad pēc sadalīšanās uz Rēzekni un Daugavpili vairs nebūtu pamattīkls.
Nu vismaz valsts galvenajiem autoceļiem būtu jābūt gan ātrgaitas, gan 2+2 ar atdalošajām barjerām. Var jau spriedelēt par kravām, bet pa tiem ceļiem brauc visvērtīgākais resurss-cilvēks, kurš bieži vien aiz sevis slēpj arī pievienoto vērtību. Jo lēnāka satiksme jo lēnāka arī ekonomikas attīstība
Tas viss ir loģiski un saprotami un tā arī vajadzētu būt, bet es vairāk par to klasifikāciju - kāpēc viens virziens ir pamattīkls (svarīgāks), bet cits ir "parastais" ceļš | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6833
Braucu ar: E34
|
13 Jan 2025, 11:37:50 @RaL rakstīja:
13 Jan 2025, 11:24:45 @bum_bumz rakstīja:
13 Jan 2025, 11:00:35 @RaL rakstīja:
Tikai īsti nesaprotu, kāpēc pamattīklā ir ceļš līdz pašai Ventspilij un no Rēzeknes un Daugavpils. Ir tur tāda starptautiskā satiksme? vai, kas nosaka, ka tas ir pamattīkls
Tur ir osta. 20-30 LT, EE fūres nobrauc no prāmja. Ar ātrgaitas savienojumu būtu vēl vairāk. Tāpat notiek eksports caur ostu.
Ja kas, karti nezīmēja sarkanzemnieki, bet JKP, kuri pie reizes nogremdēja ostu.
Bet, ja nekas cits nedrīkst būt kā tikai Rīga ar saviem guļamrajoniem, taisiet referendumu un atdalieties
Par Ventspili jautājums tikai tik daudz - kāpēc ir Ventspils nevis Liepāja vai abi virzieni.
uz/no Liepājas nav vairāk starptautisko pārvadātājumu? Atceramies, ka uz Liepāju brauc arī daudzi, kas brauc uz/no Kauņas ostas.
Bet Rēzekne/Daugavpils? Reģiona attīstībai , jā, bet ES konkurētspējas uzlabošani tiešām nozīmīgs ceļš? Ok iemesls varētu būt, ka karte veidota pirms kara Ukrainā, varbūt tagad pēc sadalīšanās uz Rēzekni un Daugavpili vairs nebūtu pamattīkls.
Karte pirms kara, turklāt nemācēšu izskaidrot par Liepāju. Tāpēc, ka Klaipēda blakus
Ja LV negrib tirgoties ar RUS, tad citi grib un izmanto LV kā tranzītu, tāpēc Rēzekne; BY jau nekad nav solījusi okupēt LV, tāpēc Daugavpils, un no BY ir ko vest.
Lai vai kā, karš beigsies, būs uzrāviens visos virzienos. Kurai valstij būs attīstītāka infrastruktūra, tā vinnēs.
Ja skaita šoseju attīstību pēc iedzīvotājiem, tad tiešām neko nevajag. | Offline | | |
|
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9427
Braucu ar: Alfu
| mums noslīkst un nomirst pašnāvībās daudz vairāk kā nositās pretējā joslā.
varbūt katram pilsonim pielikt psihoterapeitu pie sāniem?
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7207
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
13 Jan 2025, 12:03:26 @RaL rakstīja:
13 Jan 2025, 11:43:27 @RSAWorkshop rakstīja:
13 Jan 2025, 11:37:50 @RaL rakstīja:
13 Jan 2025, 11:24:45 @bum_bumz rakstīja:
13 Jan 2025, 11:00:35 @RaL rakstīja:
Tikai īsti nesaprotu, kāpēc pamattīklā ir ceļš līdz pašai Ventspilij un no Rēzeknes un Daugavpils. Ir tur tāda starptautiskā satiksme? vai, kas nosaka, ka tas ir pamattīkls
Tur ir osta. 20-30 LT, EE fūres nobrauc no prāmja. Ar ātrgaitas savienojumu būtu vēl vairāk. Tāpat notiek eksports caur ostu.
Ja kas, karti nezīmēja sarkanzemnieki, bet JKP, kuri pie reizes nogremdēja ostu.
Bet, ja nekas cits nedrīkst būt kā tikai Rīga ar saviem guļamrajoniem, taisiet referendumu un atdalieties
Par Ventspili jautājums tikai tik daudz - kāpēc ir Ventspils nevis Liepāja vai abi virzieni.
uz/no Liepājas nav vairāk starptautisko pārvadātājumu? Atceramies, ka uz Liepāju brauc arī daudzi, kas brauc uz/no Kauņas ostas.
Bet Rēzekne/Daugavpils? Reģiona attīstībai , jā, bet ES konkurētspējas uzlabošani tiešām nozīmīgs ceļš? Ok iemesls varētu būt, ka karte veidota pirms kara Ukrainā, varbūt tagad pēc sadalīšanās uz Rēzekni un Daugavpili vairs nebūtu pamattīkls.
Nu vismaz valsts galvenajiem autoceļiem būtu jābūt gan ātrgaitas, gan 2+2 ar atdalošajām barjerām. Var jau spriedelēt par kravām, bet pa tiem ceļiem brauc visvērtīgākais resurss-cilvēks, kurš bieži vien aiz sevis slēpj arī pievienoto vērtību. Jo lēnāka satiksme jo lēnāka arī ekonomikas attīstība
Tas viss ir loģiski un saprotami un tā arī vajadzētu būt, bet es vairāk par to klasifikāciju - kāpēc viens virziens ir pamattīkls (svarīgāks), bet cits ir "parastais" ceļš
Domāju, lai galvenās plūsmas pēc tam jau varētu sadalīties mazākās kad tuvojās galamērķim. Tranzīta plūsmas savukārt varētu skriet cauri vispār neatmetoties, tikai šur tur nometoties mierā TIR stāvvietās
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2820
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
13 Jan 2025, 11:19:47 @Arturiks rakstīja:
13 Jan 2025, 11:10:27 @hiouz rakstīja:
Cik var vienu un to pašu malt. Kamēr joslas nebūs atdalītas, tikmēr būs frontālie. Jo vairāk auto uz ceļa, jo lielāka iespējamība frontālai sadursmei.
Ātruma ierobežošana, nepārtrauktās līnijas, radari, sodi neizslēgs pretējā braukšanā iebraukšanas gadījumus sastībā ar veselības problēmu pie stūres, auto tehniskus defektus, iemigšanu pie stūres, vai reālus pašnāvniekus kas izvēlas nosisteis, vai apdzinējus.
Varbūt beidzot jāatdzīst ka ka ir sasniegts optimālais līķu skaits uz galvenajiem autoceļiem ar esošo infrastruktūru un jāpievēršās slīkoņiem, pašnāvībām, darba drošībai un veselības lietām kur "nevajadzīgi" līķi ir daudz daudz vairāk.
Tur nav kam pievērsties. Cilvēkiem saka - nelieniet uz plāna ledus, neejiet peldēt pālī, neleciet no krastiem, akmeņiem utt. nepazīstamās ūdenstilpnēs. Tā ir dabiskā atlase, to nevar izskaut.
Var. Vienkārši to ir grūti izdarīt ar veco psrs paaudzi, kur tā bija normāla veču lieta darīt visu bez drošības pasākumiem. Domājams ar jauno paaudzi ir labāk, protams, ja viņiem tādas lietas parāda, nevis esošie ierāda, kā darīt nepareizi. | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22372
Braucu ar: RVR
| Ostām galvenā transporta artērija vienmēr ir bijis un būs dzelzceļš. Viena fūre nav pat pilns viens vagons.
Jā, tās arī sniedz savu pienesumu, tā ir, bet tas nav primārais.
Neviens jau nesaka, ka nevajag ceļu. Vajag. Normālu, kvalitatīvu ceļu.
Stāsts ir par to, ka šis ceļš nekad nebūs autobānis ar 2+2 joslām visā garumā.
P.S. Bet te jau atkal viss iet uz riņķi. Sapņot jau nevienam nav aizliegts, protams. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|