Online

Pašreiz BMWPower skatās 159 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Driver
23. Nov 2014, 20:22 #23621

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Nov 2014, 14:36:21 hrjaz rakstīja:

23 Nov 2014, 13:28:52 funkyasshit rakstīja:
Tad tiešām problemu vari nemeklēt. Nomaini sveces un brauc bēdu nezibot. Normālam 2.8 braucot ar E98, vidējais pilsētā ir 13l/100km. Man vidējais kopējais bija ap 9.4l/100km. Braucot agresīvāk, visi 9.6 vai pat 9.7l/100km. Riktīgi gāžot 10l/100km būtu okay.


bet viņam tak 30l/100km

Varrbut iedegas lampinja, iegaza par 5euro, biki pabrauca un atkal iedegas lampinja pec neilga laika.
Cilveks panjema un izrekinaja ka sanak paterinjs 30/100

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
23. Nov 2014, 20:24 #23622

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Nov 2014, 17:47:14 Zibenskakjis rakstīja:
BMW E61 525D ik pa reizei pie noslāpēta dzinēja info panelī iedegas akumulator lampiņa (dzeltena).

Kāpēc tā notiek?



Akjis meesls, tam spriegums parak atri krit, kad auto ir tiko noslapets vai ieslegta aizdedze, bet auto netiek pielaists.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
23. Nov 2014, 20:27 #23623

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Nov 2014, 20:05:56 Misterstvisters rakstīja:
m60b40 uz vietas stāvot bez slodzes viegli aiziet līdz redlainam, pie slodzes augstos apgriezienos negrib celt, noraustās un tur ap 4-5k, negribigi piemet kadus paris simtus apgriezienu, tad atkal atpakaļ un tā skraida. Kam pievērst uzmanību? Iepriekš viss bija ok.

Maini visu nost pa vienam, sakot ar svecem un beidzot ar benzinsukni kopa ar filtru
...ja elektroniski viss ir ok.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Grizlijs
23. Nov 2014, 21:24 #23624

Kopš: 31. Aug 2013

No: Valmiera

Ziņojumi: 244

Braucu ar:

Kas zinātājiem ir sakāms par M57D30 motoru? Tobiš 3.0d dīzeli 99 gada..
Offline
Zibenskakjis
23. Nov 2014, 21:35 #23625

Kopš: 13. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: BMW E39 530D / BMW E30 325


23 Nov 2014, 20:24:57 Driver rakstīja:

23 Nov 2014, 17:47:14 Zibenskakjis rakstīja:
BMW E61 525D ik pa reizei pie noslāpēta dzinēja info panelī iedegas akumulator lampiņa (dzeltena).

Kāpēc tā notiek?



Akjis meesls, tam spriegums parak atri krit, kad auto ir tiko noslapets vai ieslegta aizdedze, bet auto netiek pielaists.


Pagājušajā ziemā uzlikām pilnīgi jaunu exide 100 ah
Offline
Automaniaks
23. Nov 2014, 21:43 #23626

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168

Kas par figņu, ka mb a klasei zūd kontakts panelī, salona apgaismojumam, centrālajai, pagriezieniem viss tas kopā, spaidot pogas panelī španis tam visam parādās un pazūd. Panelim kaut kāds gļuks iekšā? Vai tiešām visa tā padarīšana iet caur paneli?
Spidometrs un taho strādā
Offline
funkyasshit
23. Nov 2014, 22:21 #23627

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


23 Nov 2014, 18:46:24 gintc rakstīja:

23 Nov 2014, 18:37:13 funkyasshit rakstīja:

23 Nov 2014, 18:32:06 gintc rakstīja:
auto e36! cik grūuti, dārgi automāta vietā ielikt mehānisko?


Ja saproti angliski, gan jau palīdzēs tev rast skaidrību.

http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.ph...sion-Swap-Thread


ok paldies, palasīju nav jēga!


Ļoti jāskatās, kas paredzēts ar mašīnu nākotnē. Lai visu kārtīgi izdarītu un tā pa smuko, saskries nedaudz cipars, bet rēķini, ka tas tomēr ir e36 un nebūs tā cena tik astronomiska.
Protams, ja mašīna ir kā winerbeaters, tad tiešām nav jēgas, bet painteresējies par cenām un parēķini pats.


23 Nov 2014, 21:24:25 Grizlijs rakstīja:
Kas zinātājiem ir sakāms par M57D30 motoru? Tobiš 3.0d dīzeli 99 gada..


Dīzelis kā dīzelis. Jau vecs un visticamāk nobraukts būs. Jaudas un ekonomijas attiecība ir ļoti laba. Commonrail, sprauslas kā jau normālam dīzelim kādreiz jāmaina, kā arī turbīna, bet ja jāizvēlās, tad jau tiešām labāk 3.0 benzīnu.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 23 Nov 2014, 22:24:37 ]

Offline
bogix
23. Nov 2014, 22:24 #23628

Kopš: 14. Aug 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 14

Braucu ar: Ar turbo tupeļmotoru.

Ir radusies problēma!
Auto neceļ apgriezienus, spiežot gāzes pedāli, nav nekādas reakcijas, gadās, ka dažreiz aizet, bet gausi ceļ līdz 1k, bet kā pāri 1k tā aiziet.
Auto BMW E34 525TDS 1994gada.
Offline
Driver
23. Nov 2014, 22:24 #23629

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Nov 2014, 21:35:18 Zibenskakjis rakstīja:

23 Nov 2014, 20:24:57 Driver rakstīja:

23 Nov 2014, 17:47:14 Zibenskakjis rakstīja:
BMW E61 525D ik pa reizei pie noslāpēta dzinēja info panelī iedegas akumulator lampiņa (dzeltena).

Kāpēc tā notiek?



Akjis meesls, tam spriegums parak atri krit, kad auto ir tiko noslapets vai ieslegta aizdedze, bet auto netiek pielaists.


Pagājušajā ziemā uzlikām pilnīgi jaunu exide 100 ah

nu tad uzlikat jaunu akji, to nepieregistrejat un palenam "nodrochijat" to

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
23. Nov 2014, 22:26 #23630

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Nov 2014, 21:24:25 Grizlijs rakstīja:
Kas zinātājiem ir sakāms par M57D30 motoru? Tobiš 3.0d dīzeli 99 gada..

ja dizelis nav 3cyl tdi brinums kartiga ledusskapja izmeros un nerij lidz/ap 3 litriem, tad kur jeega no tada?


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AF
23. Nov 2014, 22:28 #23631

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


23 Nov 2014, 21:24:25 Grizlijs rakstīja:
Kas zinātājiem ir sakāms par M57D30 motoru? Tobiš 3.0d dīzeli 99 gada..
ja ir kopts tad ir zjbisj motors
ja nē,tad tev būs jāizliek piķis lai viss būtu bumbās
Offline
Zibenskakjis
23. Nov 2014, 22:49 #23632

Kopš: 13. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: BMW E39 530D / BMW E30 325


23 Nov 2014, 22:24:51 Driver rakstīja:

23 Nov 2014, 21:35:18 Zibenskakjis rakstīja:

23 Nov 2014, 20:24:57 Driver rakstīja:

23 Nov 2014, 17:47:14 Zibenskakjis rakstīja:
BMW E61 525D ik pa reizei pie noslāpēta dzinēja info panelī iedegas akumulator lampiņa (dzeltena).

Kāpēc tā notiek?



Akjis meesls, tam spriegums parak atri krit, kad auto ir tiko noslapets vai ieslegta aizdedze, bet auto netiek pielaists.


Pagājušajā ziemā uzlikām pilnīgi jaunu exide 100 ah

nu tad uzlikat jaunu akji, to nepieregistrejat un palenam "nodrochijat" to


Piereģistrēju, tur jau tas āķis.
Offline
skolotaajs
24. Nov 2014, 00:02 #23633

Kopš: 19. Nov 2014

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Deg sarkanā eļļas lampiņa pie tikko piedarbināta, auksta motora apmēram 5-7sekundes, kad motors siltāks, noslāpējot un piedarbinot problēma pazūd. e46 2.0d 2000g. filtrs un eļļa mainīti nesen.

[ Šo ziņu laboja skolotaajs, 24 Nov 2014, 00:09:02 ]

Offline
Driver
24. Nov 2014, 00:04 #23634

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


24 Nov 2014, 00:02:16 skolotaajs rakstīja:
Deg sarkanā eļļas lampiņa pie tikko piedarbināta, auksta motora apmēram 5-7sekundes, kad motors siltāks, noslāpējot un piedarbinot problēma pazūd. e46 2.0td 2000g. filtrs un eļļa mainīti nesen.

pizda motoram!
ja vel nav, tad noteikti bus.
cik dienas jau taa brauc un cik bijusi tadi aukstie starti ar 7sek degosu lampeli?

un kas tas par 2.0td ieksh e46?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Montana
24. Nov 2014, 00:04 #23635

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


23 Nov 2014, 22:49:20 Zibenskakjis rakstīja:

23 Nov 2014, 22:24:51 Driver rakstīja:

23 Nov 2014, 21:35:18 Zibenskakjis rakstīja:

23 Nov 2014, 20:24:57 Driver rakstīja:

23 Nov 2014, 17:47:14 Zibenskakjis rakstīja:
BMW E61 525D ik pa reizei pie noslāpēta dzinēja info panelī iedegas akumulator lampiņa (dzeltena).

Kāpēc tā notiek?



Akjis meesls, tam spriegums parak atri krit, kad auto ir tiko noslapets vai ieslegta aizdedze, bet auto netiek pielaists.


Pagājušajā ziemā uzlikām pilnīgi jaunu exide 100 ah

nu tad uzlikat jaunu akji, to nepieregistrejat un palenam "nodrochijat" to


Piereģistrēju, tur jau tas āķis.
aķis OEM ?
Offline
skolotaajs
24. Nov 2014, 00:07 #23636

Kopš: 19. Nov 2014

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


24 Nov 2014, 00:04:01 Driver rakstīja:

24 Nov 2014, 00:02:16 skolotaajs rakstīja:
Deg sarkanā eļļas lampiņa pie tikko piedarbināta, auksta motora apmēram 5-7sekundes, kad motors siltāks, noslāpējot un piedarbinot problēma pazūd. e46 2.0td 2000g. filtrs un eļļa mainīti nesen.

pizda motoram!
ja vel nav, tad noteikti bus.
cik dienas jau taa brauc un cik bijusi tadi aukstie starti ar 7sek degosu lampeli?

un kas tas par 2.0td ieksh e46?


Paldies. Varbūt vari arī sīkāk?
Offline
funkyasshit
24. Nov 2014, 01:55 #23637

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Kāds man var izskaidrot astronomiskās e36 cenas? Idejas par nākotnes klasiku uzjautrināja, bet skatoties uz cenām liekas, ka kāds to arī uztvēr nopietni. Kurš to būtu domājis, ka kādreiz 5. sēriju būs finansiāli izdevīgāk iegādāties kā 3. sēriju.
Offline
DrumB
24. Nov 2014, 03:06 #23638

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


24 Nov 2014, 01:55:31 funkyasshit rakstīja:
Kāds man var izskaidrot astronomiskās e36 cenas? Idejas par nākotnes klasiku uzjautrināja, bet skatoties uz cenām liekas, ka kāds to arī uztvēr nopietni. Kurš to būtu domājis, ka kādreiz 5. sēriju būs finansiāli izdevīgāk iegādāties kā 3. sēriju.

Tas, ka 3. sērija nereti ir dārgāka kā piektā vai septītā vairs nav nekāds pārsteigums. Viens ir auto nopirkt, otrs ir to uzturēt. Kamēr 20 gadīgais semera īpašnieks grauž roltonus un domā kur dabūt lietotu komforta bloku, tikmēr trešo sēriju uzturēt sanāk lētāk, tādejādi nerodas vajadzība to lēti pārdot.

Es gan ne gluži par e36 cenām, jo tur dažkārt ir nepieciešama citas galaktikas domāšana.
Offline
Ruudis
24. Nov 2014, 08:49 #23639

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


22 Nov 2014, 16:48:12 Duke11 rakstīja:

22 Nov 2014, 14:07:15 Ruudis rakstīja:
kāds var nosaukt krāsas kodu e46 melnam safīram?


475

Paldies.
Offline
Alexisonfire
24. Nov 2014, 08:55 #23640

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

Vakar baudīju akumulatorus. Secināju, ka new beetle ir ok (12.45V), Peugeot ir ok (12.55V), bet man (nopirku šogad Sznajder 92ah) uz e46 m57 viss ir hujova.
Pirmkārt pēc 36h stāvēšanas strāva aķī 12.1V. Piedarbinot uz 0.8 apgr. biš pāri 14V.[lādējas ok] Padarbināju vāģi minūtes 20, aizbraucu uz hesīti un veikalu. Pēc 30min esmu atpakaļ. Tādā nesen brauktā aķī rādās 12.45V. Nākošajā rītā 12.2V. Pagriežot aizdedzi 11.88V (vai .68 kko jaucu).
Braukšana tāda vidēja 2x dienā pa 30min. Pieslēdzot pārrāvumā pie tiko atvērtas mašīnas un salona apgaismojuma - rāda 2.5A patēriņu. Lielākā daļa salona+grabažnieka apgaismojums. Uzliekot kameru un aizslēdzot/aizverot visu, pēc 2min pārrāvumā 0.00A.[strāvu nerij]
Pagaidām lec un brauc, bet kas pie vainas?
http://catalog.sznajder.pl/product/show/592%2018
Krievu forumā bija minēts, ka Sznajder Plus uzlādes strāvai jābūt 16V, bet ražotājam nekas nav rakstīts...

[ Šo ziņu laboja Alexisonfire, 24 Nov 2014, 09:43:13 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo