Online
Pašreiz BMWPower skatās 52 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Braucēji, bļin... IV
Autors | Ziņojums |
Atonioo | | Kopš: 04. Mar 2010
Ziņojumi: 1427
Braucu ar:
|
12 Jan 2025, 18:51:53 @0xFFFF rakstīja:
11 Jan 2025, 19:24:56 @Bullis rakstīja:
Tapēc jau vajag to atdalošo barjeru, lai primātiem nerastos šāda vēlme apdzīt un ātrumu uz žādiem ceļiem varētu palielināt uz 110 km/h teiksim
11 Jan 2025, 19:09:39 @m8archa rakstīja:
Te jau minēja, ka daudziem trūkst elementāra pašsaglabāšanās instinkta. Nu, un vispār loģiskā domāšana. Primāti apdzen līkumā, laikam nerēķinoties ar to, ka tur kāds var smukā cukā vilkt pretī.
Pēc tam eksperti atkal gudri pirdīs par ātrumu, kas vainīgs pie visa.
Laikam opcija ieturēt distanci (lai nemēslo vējstiklu) un pēc tam apdzīt, kad ir norm redzamība, nepastāv.
Varbūt tas “teorētiski” strādā, bet praksē nē. Brīvdienās aizbraucu līdz Tallinai, vakar tieši Igaunijā 4tras avārijas pa ceļam. Igauņiem pie Tallinas ir tās atdalošās barjeras, viss, ko viņas dara, ir nobīda traģēdiju uz citu vietu.
Braucam atpakaļ, priekšā fūre un tai pakaļā pielipuši divi vieglie. Lux autobuss uzsāk tos visus apdzīt, tajā brīdī jau bija skaidrs, ka debīls gājiens, jo tuvojās nepārredzams līkums. Protams, knapi ticis garām vieglajiem, bija skaidrs, ka fūri vairs neapdzīs un no līkuma pretī parādās fūre, tad šis mēģina tikt atpakaļ joslā. Labi, ka primāts, kurš bija fūrei pakaļā ielīdis, sabremzējās un ielaida autobusu atpakaļ
Kur primaats tavaa uztveree ir izdariijis kaukt ko nepareizi? Autobuss nav parastais auto, nahuj vinjam dziit? Nemaak laikus, tad tev nav jabuut par soferi. Un beigaas, ja jau tik labi redzeeji, vareeji pazvaiit attieciigajaam iestaadeem. Bet protams to tu neizdariiji | Offline | | |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12051
Braucu ar: pikapu
|
12 Jan 2025, 20:41:04 @Atonioo rakstīja:
12 Jan 2025, 18:51:53 @0xFFFF rakstīja:
11 Jan 2025, 19:24:56 @Bullis rakstīja:
Tapēc jau vajag to atdalošo barjeru, lai primātiem nerastos šāda vēlme apdzīt un ātrumu uz žādiem ceļiem varētu palielināt uz 110 km/h teiksim
11 Jan 2025, 19:09:39 @m8archa rakstīja:
Te jau minēja, ka daudziem trūkst elementāra pašsaglabāšanās instinkta. Nu, un vispār loģiskā domāšana. Primāti apdzen līkumā, laikam nerēķinoties ar to, ka tur kāds var smukā cukā vilkt pretī.
Pēc tam eksperti atkal gudri pirdīs par ātrumu, kas vainīgs pie visa.
Laikam opcija ieturēt distanci (lai nemēslo vējstiklu) un pēc tam apdzīt, kad ir norm redzamība, nepastāv.
Varbūt tas “teorētiski” strādā, bet praksē nē. Brīvdienās aizbraucu līdz Tallinai, vakar tieši Igaunijā 4tras avārijas pa ceļam. Igauņiem pie Tallinas ir tās atdalošās barjeras, viss, ko viņas dara, ir nobīda traģēdiju uz citu vietu.
Braucam atpakaļ, priekšā fūre un tai pakaļā pielipuši divi vieglie. Lux autobuss uzsāk tos visus apdzīt, tajā brīdī jau bija skaidrs, ka debīls gājiens, jo tuvojās nepārredzams līkums. Protams, knapi ticis garām vieglajiem, bija skaidrs, ka fūri vairs neapdzīs un no līkuma pretī parādās fūre, tad šis mēģina tikt atpakaļ joslā. Labi, ka primāts, kurš bija fūrei pakaļā ielīdis, sabremzējās un ielaida autobusu atpakaļ
Kur primaats tavaa uztveree ir izdariijis kaukt ko nepareizi? Autobuss nav parastais auto, nahuj vinjam dziit? Nemaak laikus, tad tev nav jabuut par soferi. Un beigaas, ja jau tik labi redzeeji, vareeji pazvaiit attieciigajaam iestaadeem. Bet protams to tu neizdariiji
manu prāt primāts šajā kontekstā tiek uzskatīts tas, kurš sēžot fūrei aizmugurē neievēro distanci, tas ir labs iemesls kāpēc uz jaunās maskavas šosejas un citur, ir tās letālās avārijas, mazlitrāžnieki salien pie dirsas priekšā braucošajam(izvēloties mazlitrāžu jau +- var arī izprast braukšanas spējas un tt, ne tur fizikas likumus saprot, ne reālo situāciju izvērtēt, ne jebkādus citus izdzīvošanas instinktus), tad nu kādam, kam zajebal vilkties uz 80 vai 70, ejot garām, nav vienkārši kur iespraukties, un tai vietā, lai tie dolbiki piebremzētu, viņi vēl tīšām nelaidīs ar domu, lai jau sitās nost un man blakus esot nekas nenotiks un tt., vairāk kārt esmu tīšām šitos aitu barus retinājis, arī kad pretī neviens nenāk, paspied uz apmali visus, uzreiz sāk ievērot distanci. nu nav tā braukšanas kultūra pie mums laba, salīdzinot ar ārzemēm vispār dirsā, brīžiem nesaproti, kā te puse ir tiesības ieguvusi.
bet nu autobusam arī šeit jārēķinās ar savu ātrumu, viņš nevar paātrināties, un karoč, kā brauc autobusi tepat rīgā vien jau zajebal
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
aep_det | | Kopš: 12. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2227
Braucu ar: Grand Scenic, X5
|
12 Jan 2025, 19:30:57 @kexxx rakstīja:
https://www.delfi.lv/auto/42826658/zinas/120057...iju-pie-strazdes
rit 2025.gads, bet cilvēki joprojām nelieto drošības jostas
tjipa avarē tikai auto priekša, aizmugurē viss safe
Izskatās, ka Tev nav neviena drauga drauga brālēna paziņa, kurš izkrīt no auto un izdzīvo, jo auto, kūleņojot, paliek kā pankūka. | Offline | | |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12051
Braucu ar: pikapu
| nū jā, tur tajā sāna pisakā pret fūri pat ir labāk ja ir kur aizlidot.
ka tur bija, minirallijā nevar sprādzēties ar sporta jostām, jo nav būris, pie auto saplakšanas, tu esi piekniedēts pie taburetes un tad viss ir slikti.
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3668
Braucu ar: kruīzu
|
12 Jan 2025, 21:29:30 @sergis15 rakstīja:
nū jā, tur tajā sāna pisakā pret fūri pat ir labāk ja ir kur aizlidot.
ka tur bija, minirallijā nevar sprādzēties ar sporta jostām, jo nav būris, pie auto saplakšanas, tu esi piekniedēts pie taburetes un tad viss ir slikti.
Tīri intereses pēc - iemet punktu no noteikumiem, kur rakstīts, ka nevar sprādzēties.
Es atrodu tikai, ka ķiverei jābūt aizsprādzētai un jālieto drošības jostas, citādi var izslēgt no sacensībām | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6338
Braucu ar:
|
12 Jan 2025, 21:17:27 @aep_det rakstīja:
12 Jan 2025, 19:30:57 @kexxx rakstīja:
https://www.delfi.lv/auto/42826658/zinas/120057...iju-pie-strazdes
rit 2025.gads, bet cilvēki joprojām nelieto drošības jostas
tjipa avarē tikai auto priekša, aizmugurē viss safe
Izskatās, ka Tev nav neviena drauga drauga brālēna paziņa, kurš izkrīt no auto un izdzīvo, jo auto, kūleņojot, paliek kā pankūka.
Man tieši visi kūleņotāji ir palikušī dzīvi, jo bijuši piesprādzējušies. Pēc tam nezina, kā tajā auto spējuši avārijas brīdī iekšā atrast sev vietu, bet tikuši cauri ar niecīgām skrambām. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4736
Braucu ar:
|
12 Jan 2025, 20:41:04 @Atonioo rakstīja:
Kur primaats tavaa uztveree ir izdariijis kaukt ko nepareizi? Autobuss nav parastais auto, nahuj vinjam dziit? Nemaak laikus, tad tev nav jabuut par soferi. Un beigaas, ja jau tik labi redzeeji, vareeji pazvaiit attieciigajaam iestaadeem. Bet protams to tu neizdariiji
nu sāksim ar distances ievērošanu....kas ir izteikta problēma mūsu platuma grādos.
sergis15 žetons, saprot ģēlu.... tiem tikai brutāla grāvī kantēšana rada kutkadu saprāsanu[ Šo ziņu laboja Samsasi, 12 Jan 2025, 22:37:17 ] | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3390
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
12 Jan 2025, 21:29:30 @sergis15 rakstīja:
nū jā, tur tajā sāna pisakā pret fūri pat ir labāk ja ir kur aizlidot.
Es fizikā biju knapi sekmīgs, bet nu šis ir pilnīgas muļķības.
Tu uzskati, ka labāk ir saņemt nevis vienu triecienu, bet vairākus?
Jo pēc katra lidojuma ir trieciens. Pasažieru busu gadījumā bieži pret cita pasažiera galvu.
Par sprādzēšanos arī - wtf! | Offline | | |
|
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3390
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
12 Jan 2025, 22:35:39 @Samsasi rakstīja:
nu sāksim ar distances ievērošanu....kas ir izteikta problēma mūsu platuma grādos.
sergis15 žetons, saprot ģēlu.... tiem tikai brutāla grāvī kantēšana rada kutkadu saprāsanu
Tas, ka ir vilcieniņu mīļotāji, kuri ar to pārkāpj CSN, nedod tiesības pedal to metal gribētājiem apdzīt nedroši.
Un atlikt diršanu, esmu apdzinis gana bieži ar pedal to metal šādus vilcieniņus. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4736
Braucu ar:
|
12 Jan 2025, 22:56:37 @Lala rakstīja:
12 Jan 2025, 22:35:39 @Samsasi rakstīja:
nu sāksim ar distances ievērošanu....kas ir izteikta problēma mūsu platuma grādos.
sergis15 žetons, saprot ģēlu.... tiem tikai brutāla grāvī kantēšana rada kutkadu saprāsanu
Tas, ka ir vilcieniņu mīļotāji, kuri ar to pārkāpj CSN, nedod tiesības pedal to metal gribētājiem apdzīt nedroši.
Un atlikt diršanu, esmu apdzinis gana bieži ar pedal to metal šādus vilcieniņus.
A kur te kāds teica par apdzīt nedroši? Tas ka tiem dibenostītajiem liekas nedroši, tajā laikā var apdzīt 2-3 mašīnas...... Kamēr viņi saņēmās, normāls braucējs jau viņus ir apdiNis. Un ja viņi ievērotu distanci, tas to pasākumu nedaudz atvieglotu. Bet var arī pieciest prieksā... Easy. | Offline | | |
qa | | Kopš: 09. Dec 2008
Ziņojumi: 1412
Braucu ar:
| Manuprāt LV labākais risinājums visi lielie ceļi ar 3 joslām, kur ik pa laikam mainās vidējās joslas virziens. Tev neuzdzen stresu lēnie,jo zini ,ka pēc 2km apdzīsi un tajā pašā laika piebremzē skrējējus,jo péc 2km büs tikai viena josla. Un ir stipri létåk par 4joslu ceļu. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6338
Braucu ar:
| Te bijušas diskusijas par to, ka Latvijā ātrgaitas ceļu un 2+2 joslas nav, nebūs, nepienākas, blablabla. (@RVR par to daudz runāja, ka nav un nebūs, un nepienākas). Uzskrēju vēlreiz rakstam, kas skaidro — līdz 2040. gadam TEN-T autoceļu tīklā visiem ceļiem jābūt šādiem. Tātad Latvijā šķiet automātiski visas lielās pilsētas tiek savienotas ar 2+2 šosejām, uz kurām traktori un velo rādīties nedrīkst. Te raksts ar nosacījumiem un šobrīd paredzēto laika grafiku.
Te TEN-T autoceļu tīkls, uz ko šis attiecas:
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|