Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
seal
26. Feb 2020, 17:01 #2361

Kopš: 09. Sep 2003

Ziņojumi: 150

Braucu ar: BMW


26 Feb 2020, 14:28:49 @xptlv rakstīja:
Sveiciens visiem, iespējams stulbs jautājums -

Nesen uzzināju foršu fīču savam E61 FL automātam, ja selektors atrodas sport režīmā, nospiežot P pogu, sleketors smuki ielec atpakaļ parastajā režīmā un parkingā - jauki.
Jautajums - vai braucot, nospiežot P pogu arī atleks atpakaļ? Vai tā fīča strādā tikai stāvot kad strādā pati Parking funckija? (parastais selektors nevis sporta)


Droši vienkārši noslāpē D esot vai sportā, arī pats ieliks P un atleks atpakaļ no sporta.
Offline
Kaross
26. Feb 2020, 17:05 #2362

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nu taču loģiskā domāšana Pasaulē vairs neeksistē? P - parking! Braucot parking pēkšņi paliek par P - Pervij? Vai kādas tev vēl ir idejas? Pēc tādiem jautājumiem reizēm liekas, ka smadzenes uzies gaisā, jo vienkārši nav ko atbildēt.
Reiz nu jau 8-9 gadus atpakaļ strādāju Recro ar automātkārbām, tur bija gadījums, kad viena blonda dura pie 90km/h iemeta pārkinga, jo redz viņa tā bija izdomājusi. Parking bloķētājs pašķīda uz reduktora ar lielu tarķšķi. Paveicās, ka rati nenobloķējās. Pēc tam viņa bija neapmierināta, ka ieliekot parkingā auto ripo projām. Tas gan bija Touranam. BMW tā var izdarīt tikai pirms FL e60.
Paldies, BMW inženieriem, ka kopš e60FL viņi ir uztaisījuši muļķu drošo to kārbu un nevar tā fiziski izdarīt.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 26 Feb 2020, 17:07:17 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
HiJaCKeR
26. Feb 2020, 17:16 #2363

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


26 Feb 2020, 16:56:15 @Ruudis rakstīja:

26 Feb 2020, 16:54:23 @Kaross rakstīja:

26 Feb 2020, 15:59:31 @xptlv rakstīja:

26 Feb 2020, 14:37:51 @Kaross rakstīja:
Pamēģini!


Lai vai no kura, bet nu no tevis es tomēr gaidīju nopietnu atbildi...


Man laikam vienīgajam tas jautājums likās izcili stulbs. Kāda velna pēc braucot būtu jāspiež Parking poga? Tā kā maziem bērniem - skaidri zina, ka naglas rozetē nevar bāzt, bet tomēr bāž vai grib iebāzt.

Pa vienai naglai var

par to naglu kļūdies, ka paveiksies, 50/50
Offline
Sormis
27. Feb 2020, 00:49 #2364

Kopš: 20. Jun 2011

No: Alūksne

Ziņojumi: 1645

Braucu ar: Ziemas sitamo.

Kādam ir pieredze ar uk lukturu pārbūvi uz eu ?
FL halogen lukturi.
Offline
Bamperis
27. Feb 2020, 07:01 #2365

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4791

Braucu ar: 07`e61 530d///M


26 Feb 2020, 17:05:02 @Kaross rakstīja:
Nu taču loģiskā domāšana Pasaulē vairs neeksistē? P - parking! Braucot parking pēkšņi paliek par P - Pervij? Vai kādas tev vēl ir idejas? Pēc tādiem jautājumiem reizēm liekas, ka smadzenes uzies gaisā, jo vienkārši nav ko atbildēt.
Reiz nu jau 8-9 gadus atpakaļ strādāju Recro ar automātkārbām, tur bija gadījums, kad viena blonda dura pie 90km/h iemeta pārkinga, jo redz viņa tā bija izdomājusi. Parking bloķētājs pašķīda uz reduktora ar lielu tarķšķi. Paveicās, ka rati nenobloķējās. Pēc tam viņa bija neapmierināta, ka ieliekot parkingā auto ripo projām. Tas gan bija Touranam. BMW tā var izdarīt tikai pirms FL e60.
Paldies, BMW inženieriem, ka kopš e60FL viņi ir uztaisījuši muļķu drošo to kārbu un nevar tā fiziski izdarīt.

Tu gribi teikt,ka man karba ljaus atrumu sviru ielikt P,vai R,ja ari es braukshu uz 90? Nu teiksim,kads paalii nejaushi uzgruzhas uz klokji. Zinot cik tizli cilveki reizēm var būt.
Taa suuda poga klokja galaa ir vieniigaa aizsardziiba?
Tas tak ir pilniigs pārpizģets ,ja tā var.
preFL

[ Šo ziņu laboja Bamperis, 27 Feb 2020, 08:08:21 ]

Offline
RR04
27. Feb 2020, 09:43 #2366

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


27 Feb 2020, 07:01:24 @Bamperis rakstīja:

26 Feb 2020, 17:05:02 @Kaross rakstīja:
Nu taču loģiskā domāšana Pasaulē vairs neeksistē? P - parking! Braucot parking pēkšņi paliek par P - Pervij? Vai kādas tev vēl ir idejas? Pēc tādiem jautājumiem reizēm liekas, ka smadzenes uzies gaisā, jo vienkārši nav ko atbildēt.
Reiz nu jau 8-9 gadus atpakaļ strādāju Recro ar automātkārbām, tur bija gadījums, kad viena blonda dura pie 90km/h iemeta pārkinga, jo redz viņa tā bija izdomājusi. Parking bloķētājs pašķīda uz reduktora ar lielu tarķšķi. Paveicās, ka rati nenobloķējās. Pēc tam viņa bija neapmierināta, ka ieliekot parkingā auto ripo projām. Tas gan bija Touranam. BMW tā var izdarīt tikai pirms FL e60.
Paldies, BMW inženieriem, ka kopš e60FL viņi ir uztaisījuši muļķu drošo to kārbu un nevar tā fiziski izdarīt.

Tu gribi teikt,ka man karba ljaus atrumu sviru ielikt P,vai R,ja ari es braukshu uz 90? Nu teiksim,kads paalii nejaushi uzgruzhas uz klokji. Zinot cik tizli cilveki reizēm var būt.
Taa suuda poga klokja galaa ir vieniigaa aizsardziiba?
Tas tak ir pilniigs pārpizģets ,ja tā var.
preFL

Pālī uzguļoties ieliksies tikai N, lai ieliktu P vai R, ir jāpiespiež poga kloķa priekšpusē (tas par preFL)
Offline
racer83
27. Feb 2020, 10:02 #2367

Kopš: 06. Apr 2017

Ziņojumi: 201

Braucu ar: mello


26 Feb 2020, 16:20:21 @Staris rakstīja:
Tad jau nav viss tur jānojauc nost. Pietiek noņemt slotiņu, noskrūvēt augšā skrūvi, noņemt sprostu un pa apakšu izvilkt ārā?


Iesit jūpijtūbijā DIY. Ir vairāki video, kur parādīts kas kā jādara. Kā jau es minēju - easy ir tad, ja smuki bez piepūlas iznāk ārā. Manā gadījumā viss mehānisms (detaļa ar Tavu kodu) neiznāca, bet gan tikai asīte. Cik varēju, tik satīrīju un tagad strādā tā, ka prieks.
Offline
Staris
27. Feb 2020, 14:00 #2368

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Principā lielā detaļa palika pieaugusi pie stikla, bet pa apakšu izvilki ārā asīti?
Offline
racer83
27. Feb 2020, 14:23 #2369

Kopš: 06. Apr 2017

Ziņojumi: 201

Braucu ar: mello


27 Feb 2020, 14:00:34 @Staris rakstīja:
Principā lielā detaļa palika pieaugusi pie stikla, bet pa apakšu izvilki ārā asīti?


Caur lielo detaļu iet asīte, kuras vienā galā uzskrūvējas slotiņa, otrs gals stiprinās tīrītāja motoriņā. To asīti izvilku no 'lielās' detaļas, ar smilšpapīru nopucēju, iztīrīju asītes sēžas vietu, sasmērēju un saliku visu atpakaļ.
Manuprāt, pirms pirkt, jēdzīgāk ir izvilkt un sataisīt. Ja nu vienīgi tur viss ir atdalījies/sadalījies reizinātājos. Gan 39, gan 61 pilnīgi pietika ar apkopīti.
Offline
Mikuzz
27. Feb 2020, 14:56 #2370

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Tipiskākā problēma jau ir ka asīte "iekožas", te vairāk burtu kā darba

[ Šo ziņu laboja Mikuzz, 27 Feb 2020, 14:57:49 ]

Offline
racer83
27. Feb 2020, 15:03 #2371

Kopš: 06. Apr 2017

Ziņojumi: 201

Braucu ar: mello


27 Feb 2020, 14:56:54 @Mikuzz rakstīja:
Tipiskākā problēma jau ir ka asīte "iekožas", te vairāk burtu kā darba

Tas lai nav pārpratumu. Skaidrs, ka tur ir 3/4 gb uzgriežņi un nedaudz pacietības.
Offline
Angelz
27. Feb 2020, 22:13 #2372

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


25 Feb 2020, 19:46:38 @Ruudis rakstīja:

25 Feb 2020, 19:33:22 @Angelz rakstīja:

25 Feb 2020, 11:28:52 @Ruudis rakstīja:
Pēc pāris dienām tiks mainīts vējstikls. Kas būs ar lietus sensoru? Būs jauns vai līmēs atpakaļ veco? Vai būs nepieciešamas kkādas kalibrācijas?


Lietus un kondensāta sensori būs pārlīmēti vecie, ja nu vienīgi kāds рукажопс safisīs kondensāta sensoru un to nāksies mainīt. Ideāla scenārijā būtu labi inicializēt lietus sensoru bet nav obligāti.

Kas būtu kondensāta sensors? Par tādu neesmu informēts


Ir tāds zvērs, dzīvo zem atpakaļ skata spoguļa plastikāta čehola, pielīmēts pie priekšējā stikla.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 27 Feb 2020, 22:13:54 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
ATB
28. Feb 2020, 21:55 #2373

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Par stūres pastiprinātāja šķidruma maiņu.

Šis ir OEM BMW stūres pastiprinātāja šķidrums?



Un šis ir OEM stūres pastiprinātāja rezervuāra detaļas kods (kurā ir iestrādās arī filtrs)?

32416851217

Offline
Staris
29. Feb 2020, 14:34 #2374

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


27 Feb 2020, 15:03:55 @racer83 rakstīja:

27 Feb 2020, 14:56:54 @Mikuzz rakstīja:
Tipiskākā problēma jau ir ka asīte "iekožas", te vairāk burtu kā darba

Tas lai nav pārpratumu. Skaidrs, ka tur ir 3/4 gb uzgriežņi un nedaudz pacietības.

Sekss tur ir labs, ja viss ir saēdies un ierūsējis
2h nomocījos. Lielākā problēma - kā to asīti dabūt ārā, jo pa labam viņa nenāca. Dauzīju ar āmuru un skaitīju lūgšanas, lai stikls neizbirst
Ass iznāca ārā ar visu buksi. Tad vēl to nācās nomocīt nost. Pēc tam jau easy - iztīra visu, sasmērē un liek atpakaļ. Tagad tīrītājs pa 180 grādiem tīra stiklu
Bet nu kā to pašu mehānismu noņemt normāli - hz. Es mēģināju augšpusē to skrūvi skrūvēt vaļā, bet neizskatījās baigi cerīgi
Tur laikam labāk jāaizbrauc uz kādu bmauto, lai tie uz savu atbildību maina

Man tā viss ir bijis tur aizd*rsies ciet, ka logu tīrītāja motoriņš ar savu spēku ir salauzis 2 daļās to detaļu. Bet nu arī pat to varēja safixot, lai nebūtu traucēklis.

[ Šo ziņu laboja Staris, 29 Feb 2020, 14:42:47 ]

Offline
Mikus188
04. Mar 2020, 20:37 #2375

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Vējstiklam slotiņas abas vienādas vai arī katrai pusei sava ?
Offline
Pancis123
04. Mar 2020, 20:52 #2376

Kopš: 22. Feb 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 165

Braucu ar: E61

Katrai sava.
Offline
ATB
05. Mar 2020, 08:07 #2377

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

535d.

Biedri, kaut kā man tas zilais mākonis aizvien vairāk sāk uztraukt.
Kad auto nostāvējis 3 dienas, piedarbinot izmetas zils dūms pa izpūtēju. Nu tāds, ka var pamanīt atpakaļskata spoguļos diezgan labi. Šorīt vēl piedevām uz 1 sekundi likās ka kāds cilindrs "neiet". Ja agrāk tas bija katru 10to reizi, tad tagad aizvien biežāk un biežāk tā notiek. Aizbraucot 5km un noslāpējot, pagaidot un atkal iedarbinot viss ir kārtībā - ne zilu dūmu ne kā. Vakarā pēc darba, kad auto nostāvējis kādas 4-5h, maziņš dūmiņš atkal izmetas, bet ne tik liels kā no rīta. Tieši tā saucamais cold start ir slikts. Kad uzsilis auto, gāzējot zilu dūmu nav.
Eļļa jāpielej divas reizes uz 10k km no min uz max līmeni atpakaļ.

Kur meklēt vainu? Kartera ventilācija? Sprauslas? Turbo?

Edit: Turbo restaurēti 10k km atpakaļ.

Ikdienā auto brauc reāli max 10 km pa dienu. Turp uz darbu un atpakaļ.

[ Šo ziņu laboja ATB, 05 Mar 2020, 08:08:34 ]

Offline
racer83
05. Mar 2020, 08:25 #2378

Kopš: 06. Apr 2017

Ziņojumi: 201

Braucu ar: mello


29 Feb 2020, 14:34:09 @Staris rakstīja:

27 Feb 2020, 15:03:55 @racer83 rakstīja:

27 Feb 2020, 14:56:54 @Mikuzz rakstīja:
Tipiskākā problēma jau ir ka asīte "iekožas", te vairāk burtu kā darba

Tas lai nav pārpratumu. Skaidrs, ka tur ir 3/4 gb uzgriežņi un nedaudz pacietības.

Sekss tur ir labs, ja viss ir saēdies un ierūsējis
2h nomocījos. Lielākā problēma - kā to asīti dabūt ārā, jo pa labam viņa nenāca. Dauzīju ar āmuru un skaitīju lūgšanas, lai stikls neizbirst
Ass iznāca ārā ar visu buksi. Tad vēl to nācās nomocīt nost. Pēc tam jau easy - iztīra visu, sasmērē un liek atpakaļ. Tagad tīrītājs pa 180 grādiem tīra stiklu
Bet nu kā to pašu mehānismu noņemt normāli - hz. Es mēģināju augšpusē to skrūvi skrūvēt vaļā, bet neizskatījās baigi cerīgi
Tur laikam labāk jāaizbrauc uz kādu bmauto, lai tie uz savu atbildību maina

Man tā viss ir bijis tur aizd*rsies ciet, ka logu tīrītāja motoriņš ar savu spēku ir salauzis 2 daļās to detaļu. Bet nu arī pat to varēja safixot, lai nebūtu traucēklis.


Nu re, un Jūs vēl te iesmējāt. tur var visādi paveikties/nepaveikties.
Offline
Alkaans
05. Mar 2020, 08:26 #2379

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

nu man tieši tas pats bija, un pec pusgada sāka dūmot auksts diezgan ilgi un daudz, atrestaurēju turbīnu mazo, jo eļļa gāja garām un bik padilusi bija, samainīju 1 beigto kvēlsveci un tagad ir viss labi, dūmi un krateklis pazuda. Tiesa man vēl ar sprauslām problēmas, iespejams čurina bet auksts iedarbinās viss labi un nedreb nekas... uzsilis stāvot 10min tad sāk purināt kautko
Offline
RSAWorkshop
05. Mar 2020, 08:52 #2380

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


05 Mar 2020, 08:07:42 @ATB rakstīja:
535d.

Biedri, kaut kā man tas zilais mākonis aizvien vairāk sāk uztraukt.
Kad auto nostāvējis 3 dienas, piedarbinot izmetas zils dūms pa izpūtēju. Nu tāds, ka var pamanīt atpakaļskata spoguļos diezgan labi. Šorīt vēl piedevām uz 1 sekundi likās ka kāds cilindrs "neiet". Ja agrāk tas bija katru 10to reizi, tad tagad aizvien biežāk un biežāk tā notiek. Aizbraucot 5km un noslāpējot, pagaidot un atkal iedarbinot viss ir kārtībā - ne zilu dūmu ne kā. Vakarā pēc darba, kad auto nostāvējis kādas 4-5h, maziņš dūmiņš atkal izmetas, bet ne tik liels kā no rīta. Tieši tā saucamais cold start ir slikts. Kad uzsilis auto, gāzējot zilu dūmu nav.
Eļļa jāpielej divas reizes uz 10k km no min uz max līmeni atpakaļ.

Kur meklēt vainu? Kartera ventilācija? Sprauslas? Turbo?

Edit: Turbo restaurēti 10k km atpakaļ.

Ikdienā auto brauc reāli max 10 km pa dienu. Turp uz darbu un atpakaļ.
Laikam Tev toreiz minēju, ka nekas tur labs nebūs ar to motoru

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo