Online

Pašreiz BMWPower skatās 220 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Pirkt / Pārdot Autosporta detaļas I

AutorsZiņojums
AF
01. May 2016, 15:18 #2361

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


30 Apr 2016, 22:33:02 @adolfs rakstīja:
pasam nav bijusi darisana, bet briesmu lietas par vinu dzirdetas - komunikacijas zina

vel vari meginat dimu no @speedmotors

nu lol nē

tad jau brauciet uz tartu, tur visu čotka ar vemsu sadarīs
Offline
AF
02. May 2016, 08:36 #2362

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


30 Apr 2016, 19:05:10 @DoubleD rakstīja:
http://abit.spb.ru/en/ice-control/benzinovye-i-...eniya/m11-korvet

tur angliski ir apraksti.

Par žiguli salīdzināt

Daļai vini nepatīk, kaut vai tikai tamdēļ, ka pats ar savu portiku nevari nekur parakāties, jo lai tiktu programmā iekšā, ir nepieciešama atslēga, kura maksā ~600-800eur (precīzi neatceros)...
Līdz ar to ir noteikts cilvēku skaits, kuri viņu var noregulēt
700e maksā "atslēga" un tā mums ir, takā ja nepieciešama regulācija lūdzu
Offline
AF
02. May 2016, 08:44 #2363

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


30 Apr 2016, 23:03:16 @Kaross rakstīja:

30 Apr 2016, 19:05:10 @DoubleD rakstīja:
http://abit.spb.ru/en/ice-control/benzinovye-i-...eniya/m11-korvet

tur angliski ir apraksti.

Par žiguli salīdzināt

Daļai vini nepatīk, kaut vai tikai tamdēļ, ka pats ar savu portiku nevari nekur parakāties, jo lai tiktu programmā iekšā, ir nepieciešama atslēga, kura maksā ~600-800eur (precīzi neatceros)...
Līdz ar to ir noteikts cilvēku skaits, kuri viņu var noregulēt


Nu apraksts baigi prasts. Nekāds.
8 cilindri, twin spark, bla bal bla.
Kā jau minēju, vajag PCB shēmas, kaut ko padziļinātāku.
Un kāda velna pēc man pirkt kjipa "brīvi" programmējamu "sporta" kompi, kuru pats nevaru brīvi piekoriģēt. Jāzvana turbochipam vai vēl kādam izredzētajam, kurš ar to nodarbojas. Un domāju, ka tādi ir pāris Latvijā varbūt. Ko nevar teikt par VEMS.

VEMS viss ir viegli un ļoti plaši aprakstīts. Izdomāju, ka gribu launch control, pievelku vadu, uzlieku slēdzīti, 3 min sakonfigurēju un viss notiek. Tikpat labi savelku vadus, patestēju kas kā strādā u.t.t.

Un atregulēt VEMS var kā minimums padsmit cilvēki Latvijā.
Tā ka galīgi aplami teikt, ka Korvete būtu labāka. Pietiekoši daudz mīnusu salīdzinot ar VEMS.
kur problēma korveti izprast? Pats arī sēdēju un lasīju viss kas tur ir aprakstītts, tākā ja pašam ir vēlme nopērc un dari, vnk pagaidām ir maz cilvēku kas ar to ir aizrāvušies.
Un korveti nevajag katru gadalaiku regulēt, vińai ir łoti darbaspējīga adoptācija, kura, ja tev auto ir noregulēts pareizi, attiecīgi mainoties gaisa temp. Un skābekła koncentrācijai u.t.t visu pati saliks pa plauktińiem

[ Šo ziņu laboja AF, 02 May 2016, 08:46:52 ]

Offline
Kaross
03. May 2016, 00:14 #2364

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

kjipa tas butu kaut kas jauns jebkuram vadības blokam?! Un tā nav adaptācija. Tādas iespējas bija pat vecam Megasquirt.
Un šeit neiet runa par manu vai tavu, vai kāda cita viedokli, bet faktiem. Man viedokļi neinteresē.
Tu pašlaik truli izspļāvi - Korvet ir labāks par VEMS. Kurā galā?
Nu tad pamato savu sakāmo.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
JZ
03. May 2016, 00:58 #2365

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

labāk pasaki kam tev pcb un shēmas?

un teikt ka produkts slikts jo tam redz nav apraksts tev tīkamā valodā, ir, nu, ...

tas ir nobeigts produkts ar konkrētu speceni, ja nepatīk, prasi ražotājam ko vajag vai izvēlies citu, ne viss ir DIY vai open source
Offline
archa_ozy
03. May 2016, 11:31 #2366

Kopš: 11. Oct 2012

Ziņojumi: 36

Braucu ar:

Pāŗdodu komplektu ar Kausa beņķi un 3 punktu sparco jostām. nekas nav saplēsts un viss ir ļoti labā stāvoklī. Beņķis nav standarta šaurais bet gan nedaudz platāks. Atrodas Ķekavā, komplekta cena 150 Eiro. Info PM vai 27197998

Offline
Kompresijonars
03. May 2016, 16:20 #2367

Kopš: 07. Mar 2013

Ziņojumi: 129

Braucu ar:

Vajadzigs 40mm vband clamps ar flanciem, pec iespejas atrak. Pm, 266222astoni3 vai ludzu noradiet kur var tadu iegatadies.
Offline
pekinens
03. May 2016, 22:54 #2368

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

varbūt kādam ir ir aizķērušās kompensējošās koiloveru atsperes ar iekšējo diametru 63mm (2,5) collas... vajadzētu diezgan steidzami..
Offline
m4z
03. May 2016, 23:05 #2369

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 375

Braucu ar: 61

varbūt kāds tirgo turbo saab sprauslas? vēlams 6,bet var izskatīt citu piedāvājumu
Offline
Kaross
03. May 2016, 23:16 #2370

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


03 May 2016, 00:58:28 @JZ rakstīja:
labāk pasaki kam tev pcb un shēmas?

un teikt ka produkts slikts jo tam redz nav apraksts tev tīkamā valodā, ir, nu, ...

tas ir nobeigts produkts ar konkrētu speceni, ja nepatīk, prasi ražotājam ko vajag vai izvēlies citu, ne viss ir DIY vai open source


Neiet runa vai man patīk vai nepatīk un nesaku arī, ka Korvete is slikta, bet par to, ka cilvēks ar stipri virspusējām zināšanām par šiem blokiem sāk klāstīt nepamatotas lietas.

Par valodu pieminēt laikam bija stulbi. Riebjās krievu valoda vienkārši.

par PCB kā piemēru varu minēt. Audi 20VT dzinējs izmanto specifiskus apgriezienu lasītājus (divus) + holla uz sadalenes. IZdomāju pāriet uz 60-2 lasītāju, pārlodēju pāris sīkumus un auto rūc jau ar pilnīgi citiem lasītājiem. Nezinu vai Korvete vispār atbalsta vecos Audi lasītājus.

Tas pats V6-V8 divām platjoslas zondēm. Korvetei ir tāda iespēja?

Audi gadījumā spoles vada ar masu, BMW spoles ar plusu ja pareizi atceros. Attiecīgi izmaiņas PCB, kuras paveicu 30 minūšu laikā un pielāgoju VEMS citai aizdedzei.
Tā vēl var paturpināt. VEMS tādā ziņā noteikti ir universālāks, pieejamāks. Nav man vai kādam citam jāmeklē kāds cilvēks ar maģisku atslēgu pa 700 Euro un jāgaida kad pacels telefonu vai vispār izdomās ko izdarīt.

Protams, parastam lietotājam tas viss baigi neinteresē.
Diezgan offtopiks sanācis.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Wallii
04. May 2016, 00:06 #2371

Kopš: 26. Apr 2011

Ziņojumi: 147

Braucu ar:


03 May 2016, 23:16:48 @Kaross rakstīja:

03 May 2016, 00:58:28 @JZ rakstīja:
labāk pasaki kam tev pcb un shēmas?

un teikt ka produkts slikts jo tam redz nav apraksts tev tīkamā valodā, ir, nu, ...

tas ir nobeigts produkts ar konkrētu speceni, ja nepatīk, prasi ražotājam ko vajag vai izvēlies citu, ne viss ir DIY vai open source


Neiet runa vai man patīk vai nepatīk un nesaku arī, ka Korvete is slikta, bet par to, ka cilvēks ar stipri virspusējām zināšanām par šiem blokiem sāk klāstīt nepamatotas lietas.

Par valodu pieminēt laikam bija stulbi. Riebjās krievu valoda vienkārši.

par PCB kā piemēru varu minēt. Audi 20VT dzinējs izmanto specifiskus apgriezienu lasītājus (divus) + holla uz sadalenes. IZdomāju pāriet uz 60-2 lasītāju, pārlodēju pāris sīkumus un auto rūc jau ar pilnīgi citiem lasītājiem. Nezinu vai Korvete vispār atbalsta vecos Audi lasītājus.

Tas pats V6-V8 divām platjoslas zondēm. Korvetei ir tāda iespēja?

Audi gadījumā spoles vada ar masu, BMW spoles ar plusu ja pareizi atceros. Attiecīgi izmaiņas PCB, kuras paveicu 30 minūšu laikā un pielāgoju VEMS citai aizdedzei.
Tā vēl var paturpināt. VEMS tādā ziņā noteikti ir universālāks, pieejamāks. Nav man vai kādam citam jāmeklē kāds cilvēks ar maģisku atslēgu pa 700 Euro un jāgaida kad pacels telefonu vai vispār izdomās ko izdarīt.

Protams, parastam lietotājam tas viss baigi neinteresē.
Diezgan offtopiks sanācis.


Kas specifisks ir prastos Hola devējos?
Kapēc,lai,mainītu konfigurāciju ir kautkas jālodē?
Kādēļ vajadzīgas zondes?
Kuras spoles vispar vada ar+?
Protams mans viedoklis ir tīri subjektīvs un nav vērā ņemams.
Kā Gandijs teiktu"LOL naf verc"
Offline
Kaross
04. May 2016, 00:22 #2372

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


04 May 2016, 00:06:18 @Wallii rakstīja:


Kas specifisks ir prastos Hola devējos?
Kapēc,lai,mainītu konfigurāciju ir kautkas jālodē?
Kādēļ vajadzīgas zondes?
Kuras spoles vispar vada ar+?
Protams mans viedoklis ir tīri subjektīvs un nav vērā ņemams.
Kā Gandijs teiktu"LOL naf verc"


Pirmkārt tie ir induktīvie devēji.

Visas normālas 4 kontaktu spoles strādā ar +5V signālu - Audi
BMW vecās vada ar masu. Tas tev nav pamainīt softā temperatūras devēja raksturlīkni. Interesanti kā Tu risinātu šādu problēmu. Iespējams Motec to ir risinājis ar kādu mega advancētāku shēmu un procesoru pašā kompī. Nav man tik padziļinātas zināšanas.
Zondes kam vajadzīgas? Degmaisījuma regulēšanai kā atgriezeniskā saite.
Visi jau gudri paši pa sevi. Tiešām nav vērc.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 04 May 2016, 00:24:24 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Wallii
04. May 2016, 00:38 #2373

Kopš: 26. Apr 2011

Ziņojumi: 147

Braucu ar:


04 May 2016, 00:22:53 @Kaross rakstīja:

04 May 2016, 00:06:18 @Wallii rakstīja:


Kas specifisks ir prastos Hola devējos?
Kapēc,lai,mainītu konfigurāciju ir kautkas jālodē?
Kādēļ vajadzīgas zondes?
Kuras spoles vispar vada ar+?
Protams mans viedoklis ir tīri subjektīvs un nav vērā ņemams.
Kā Gandijs teiktu"LOL naf verc"


Pirmkārt tie ir induktīvie devēji.

Visas normālas 4 kontaktu spoles strādā ar +5V signālu - Audi
BMW vecās vada ar masu. Tas tev nav pamainīt softā temperatūras devēja raksturlīkni. Interesanti kā Tu risinātu šādu problēmu. Iespējams Motec to ir risinājis ar kādu mega advancētāku shēmu un procesoru pašā kompī. Nav man tik padziļinātas zināšanas.
Zondes kam vajadzīgas? Degmaisījuma regulēšanai kā atgriezeniskā saite.
Visi jau gudri paši pa sevi. Tiešām nav vērc.


Je$#l
Offline
enimaals
04. May 2016, 08:35 #2374

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:

Kādam nepalika divi gabali 850x500mm polikarbonàts?
Offline
AF
04. May 2016, 17:47 #2375

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


03 May 2016, 23:16:48 @Kaross rakstīja:

03 May 2016, 00:58:28 @JZ rakstīja:
labāk pasaki kam tev pcb un shēmas?

un teikt ka produkts slikts jo tam redz nav apraksts tev tīkamā valodā, ir, nu, ...

tas ir nobeigts produkts ar konkrētu speceni, ja nepatīk, prasi ražotājam ko vajag vai izvēlies citu, ne viss ir DIY vai open source


Neiet runa vai man patīk vai nepatīk un nesaku arī, ka Korvete is slikta, bet par to, ka cilvēks ar stipri virspusējām zināšanām par šiem blokiem sāk klāstīt nepamatotas lietas.

Par valodu pieminēt laikam bija stulbi. Riebjās krievu valoda vienkārši.

par PCB kā piemēru varu minēt. Audi 20VT dzinējs izmanto specifiskus apgriezienu lasītājus (divus) + holla uz sadalenes. IZdomāju pāriet uz 60-2 lasītāju, pārlodēju pāris sīkumus un auto rūc jau ar pilnīgi citiem lasītājiem. Nezinu vai Korvete vispār atbalsta vecos Audi lasītājus.

Tas pats V6-V8 divām platjoslas zondēm. Korvetei ir tāda iespēja?

Audi gadījumā spoles vada ar masu, BMW spoles ar plusu ja pareizi atceros. Attiecīgi izmaiņas PCB, kuras paveicu 30 minūšu laikā un pielāgoju VEMS citai aizdedzei.
Tā vēl var paturpināt. VEMS tādā ziņā noteikti ir universālāks, pieejamāks. Nav man vai kādam citam jāmeklē kāds cilvēks ar maģisku atslēgu pa 700 Euro un jāgaida kad pacels telefonu vai vispār izdomās ko izdarīt.

Protams, parastam lietotājam tas viss baigi neinteresē.
Diezgan offtopiks sanācis.
ok ok, tev taisnība pilnīga un miers mājā
Offline
Tikai_lasu
04. May 2016, 21:20 #2376

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Kaross, pirms tu cel Vemsu debesīs, apskaties uz kādu proci viņš griežas, tad datu lapā izlasi, cik viņam vajag taktis, lai nolasītu analogo ieeju, tad cik taktis, lai nolasītu flash atmiņu (tabulas), tad cik taktis lai strādātu ar 16 un vairāk bitu skaitļiem un tikai tad filozofē par 2 zondēm un induktīviem devējiem. Viss ir iespējams, tikai tā dēļ nākas kaut ko upurēt.
Offline
Kaross
04. May 2016, 21:32 #2377

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Atmega128 - vēsture. Bet ne jau par to ir stāsts. Neceļu VEMS debesīs. Prasts vadības bloks. Ir daudz ļoti labāki vadības bloki, tikai tie ir 3x dārgāki. Te bija salīdzinājums ar Korveti. Nezinu gan uz kāda procesora tā strādā. Vari apgaismot? varbūt es te pilnīgas aplamības rakstu.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 04 May 2016, 21:47:19 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Puce
04. May 2016, 21:50 #2378

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Manuprāt, vislabākais ir tas vadības bloks, kura saregulēšanai nav jābrauc uz citu valsti un kuru var saregulēt pietiekami daudz ļautiņu uz vietas.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Cheh
04. May 2016, 22:52 #2379

Kopš: 21. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar:

interesē 3 punktu josta, PM nedārgi

[ Šo ziņu laboja Cheh, 04 May 2016, 22:53:26 ]

Offline
Kapucis
05. May 2016, 10:06 #2380

Kopš: 21. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 128

Braucu ar: 323ti compact

Pārdod Grunts riepas treniņiem.
Pirelli 205/65/R15 vidējas cietības 5gb 60 eur visas
Master 185/65/R15 2 gab 40 eur

[ Šo ziņu laboja Kapucis, 05 May 2016, 10:07:43 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo