Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 179 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
slidkalnins
19. Nov 2014, 13:57 #23521

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 72

Braucu ar:

Lūgums elektriķiem!

Ir padomju kompresors ar siksnu piedzenams. Stāv elektromotors 4A100S 4 kW (noteicu pēc ārējiem izmēriem un vizuāli, jo birku nebija).

Vajag automātu, KĀDU ??? Vēlams no ABB, jo vietējā veikalā tikai tādus tirgo.

Iepriekš PALDIES !!!
Offline
dilba2
19. Nov 2014, 14:02 #23522

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 98

Braucu ar: e36

Vai e46 330 cd 2004 var uz 18 collām uzlikt 225/45 ziemenes? Jautājums ir vai nestrīķēsies riepas pret arkām?
Offline
Multiviesis
19. Nov 2014, 20:24 #23523

Kopš: 09. May 2012

Ziņojumi: 167

Braucu ar: Zīdeli

Grasos nomainīt e46 pultij bateriju. Manuāli no durvīm centralā strādā ideāli. Pašā startā nestrādāja tikai aizslēgšanas poga, pārējās atteicās lēnā garā. Pašlaik pults nestrādā vispār.
Bet mani uztrauc šis:
Es atgriežu atslēgu, nomainu bateriju un nevaru viņu piekodēt, jo neatsāk darboties tā aizslēgšanas poga (vai šajā gadījumā auto varēs iedarbināt?).
Ja viņu neizdodas piekodēt, bet tomer auto būs iedarbināms pēc atslēgas salikšanas, tad ok, tikai būs jāpasūta jauna tā atslēga.
Skatoties jūķūba video, pēc baterijas maiņas jāveic šīs darbības https://www.youtube.com/watch?v=aje2eoDg5v8 tāpēc arī rodas šaubas vai ir vērts mēģināt, bet ja nu viss izdodās..
Ko interneta diagnostiķi domā?!

[ Šo ziņu laboja Multiviesis, 19 Nov 2014, 20:25:27 ]

Offline
skolotaajs
19. Nov 2014, 21:35 #23524

Kopš: 19. Nov 2014

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Problēma tāda, ka nesen 4 golfam (1.9tdi 99gads) sajūgs sāka interesanti uzvesties, t.i. jāizspiež divreiz (pirmo reizi kad izņem no ātruma, otro kad liek ātruma - precīzi kā braucot ar veco gaziku). Un, lai to izdarītu, japielieto diezgan liels spēks. Sistēmu atgaisoju, nepalīdzēja. Aizbraucu uz nepazīstamu servisu, teica, ka tas izmaksās 700euro, jo beigts ir gan spararats, gan sajūgs, bet negribu tam ticēt. Kādi varianti? Man aizdomas ir uz galveno cilindru, ka atspere ir pārplīsusi un sajūgs vienkārši neizspiežas līdz galam.

[ Šo ziņu laboja skolotaajs, 19 Nov 2014, 21:38:01 ]

Offline
Maa
19. Nov 2014, 22:14 #23525

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Divmasu spararats plus sajugkomplekts un darbs....padargi
Detalas varu piedavat letak
Offline
dog
19. Nov 2014, 23:48 #23526

Kopš: 05. Dec 2008

Ziņojumi: 1142

Braucu ar: e-39,v70


19 Nov 2014, 22:14:09 Maa rakstīja:
Divmasu spararats plus sajugkomplekts un darbs....padargi
Detalas varu piedavat letak

volvo d5 arī?
Offline
Driver
19. Nov 2014, 23:51 #23527

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Nov 2014, 20:24:51 Multiviesis rakstīja:
Grasos nomainīt e46 pultij bateriju. Manuāli no durvīm centralā strādā ideāli. Pašā startā nestrādāja tikai aizslēgšanas poga, pārējās atteicās lēnā garā. Pašlaik pults nestrādā vispār.
Bet mani uztrauc šis:
Es atgriežu atslēgu, nomainu bateriju un nevaru viņu piekodēt, jo neatsāk darboties tā aizslēgšanas poga (vai šajā gadījumā auto varēs iedarbināt?).
Ja viņu neizdodas piekodēt, bet tomer auto būs iedarbināms pēc atslēgas salikšanas, tad ok, tikai būs jāpasūta jauna tā atslēga.
Skatoties jūķūba video, pēc baterijas maiņas jāveic šīs darbības https://www.youtube.com/watch?v=aje2eoDg5v8 tāpēc arī rodas šaubas vai ir vērts mēģināt, bet ja nu viss izdodās..
Ko interneta diagnostiķi domā?!

taja atslega nav jalien!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Digital
20. Nov 2014, 08:05 #23528

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


19 Nov 2014, 20:24:51 Multiviesis rakstīja:
Grasos nomainīt e46 pultij bateriju. Manuāli no durvīm centralā strādā ideāli. Pašā startā nestrādāja tikai aizslēgšanas poga, pārējās atteicās lēnā garā. Pašlaik pults nestrādā vispār.
Bet mani uztrauc šis:
Es atgriežu atslēgu, nomainu bateriju un nevaru viņu piekodēt, jo neatsāk darboties tā aizslēgšanas poga (vai šajā gadījumā auto varēs iedarbināt?).
Ja viņu neizdodas piekodēt, bet tomer auto būs iedarbināms pēc atslēgas salikšanas, tad ok, tikai būs jāpasūta jauna tā atslēga.
Skatoties jūķūba video, pēc baterijas maiņas jāveic šīs darbības https://www.youtube.com/watch?v=aje2eoDg5v8 tāpēc arī rodas šaubas vai ir vērts mēģināt, bet ja nu viss izdodās..
Ko interneta diagnostiķi domā?!


Precizēsim, tur nav baterija, bet gan akumulators! Un draivers pareizi patieca ka tur nav jalien!
Tas akumulators reti ir miris, biezhak pati shēma/pogas, vai vispar mashinai GM5 bloks!
Offline
m58
20. Nov 2014, 10:58 #23529

Kopš: 30. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 811

Braucu ar:

Kur e53 2002g atrodas stūres leņķa sensors?kā viņš izskatās?
Offline
sandis224
20. Nov 2014, 11:52 #23530

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive

Kads varbut zin no e39 3.0d der prieksejais dempferis uz e60 3.0d??

[ Šo ziņu laboja sandis224, 20 Nov 2014, 19:49:26 ]

Offline
DzintarsP
20. Nov 2014, 14:04 #23531

Kopš: 23. Oct 2010

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Jautājums: sāk purināties stūre bremzējot. It kā zināma vaina - sametušies diski. Problēma, ka vienus diskus pēc 10000 km jau izmetu, un tagad izskatās ka būs līdzīgi. Nejūtos arī pac viņus nokāvis nu jau 2x no vietas vājprātīgi bremzējot un arī pa peļķēm necenšos braukt. Auto E60, 2005g automāts. Vai kādam ir kāda līdzīga pieredze ?
Offline
abyss
20. Nov 2014, 14:36 #23532

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


20 Nov 2014, 14:04:04 DzintarsP rakstīja:
Jautājums: sāk purināties stūre bremzējot. It kā zināma vaina - sametušies diski. Problēma, ka vienus diskus pēc 10000 km jau izmetu, un tagad izskatās ka būs līdzīgi. Nejūtos arī pac viņus nokāvis nu jau 2x no vietas vājprātīgi bremzējot un arī pa peļķēm necenšos braukt. Auto E60, 2005g automāts. Vai kādam ir kāda līdzīga pieredze ?


Nākamreiz pie maiņas paskaties vai gultņi ir labi, ja būs slikti, tad viņi Tev tur sildīs visu to padarīšanu. Pietiek jau 1x iebraukt peļķē ar karstu disku, tad nedaudz sametās un ar laiku bremzējot stūre vibrē vairāk un vairāk.
Offline
edzhaans
20. Nov 2014, 14:41 #23533

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Par gultņiem šaubos, jo ja cilvēks nedzird salonā pie 60-80-100 wooooooooooooooooooooooooo tad tur sūdi diski. Varētu būt, ka kratās vēl pāris lietas. Bremzes it kā iebrauc, to var izlasīt internetā.
Pēc vājprātīgās bremzēšanas nedrīkst stāties, bet jāļauj dabiski atdzist diskiem.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 20 Nov 2014, 14:44:04 ]

Offline
boldrixx
20. Nov 2014, 15:42 #23534

Kopš: 12. Mar 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 756

Braucu ar: e30 iS,e30is,un mitsu..

wv mk3 zinataji,vai aizmugurejais beņķis der no 5durvinieka,iekš touringa
Offline
abyss
20. Nov 2014, 15:44 #23535

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


20 Nov 2014, 14:41:52 edzhaans rakstīja:
Par gultņiem šaubos, jo ja cilvēks nedzird salonā pie 60-80-100 wooooooooooooooooooooooooo tad tur sūdi diski. Varētu būt, ka kratās vēl pāris lietas. Bremzes it kā iebrauc, to var izlasīt internetā.
Pēc vājprātīgās bremzēšanas nedrīkst stāties, bet jāļauj dabiski atdzist diskiem.


Nu ne jau vienmēr izbirst vai sadilst tie mazie gultnīši. Man priekšā abi bija beigti, bet salonā absolūts klusums . Manējie vienkārši bija pilnīgi sausi.
Offline
aaziits
20. Nov 2014, 16:49 #23536

Kopš: 09. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 468

Braucu ar: e39

jautājums par sadalenes devējiem priekš m52b28, kādi vēl der šim motoram? izlaiduma gads arī ir svarīgs?
Un vēl kas - kādu iesakiet ņemt, nu pa 100 eur galigi negribas ņemt, ir iespēja ar dabūt kkur palietotus bet oriģinālus? un kas ar jauniem, bet lēto galu?
Offline
uldens1
20. Nov 2014, 17:22 #23537

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


20 Nov 2014, 14:36:50 abyss rakstīja:

20 Nov 2014, 14:04:04 DzintarsP rakstīja:
Jautājums: sāk purināties stūre bremzējot. It kā zināma vaina - sametušies diski. Problēma, ka vienus diskus pēc 10000 km jau izmetu, un tagad izskatās ka būs līdzīgi. Nejūtos arī pac viņus nokāvis nu jau 2x no vietas vājprātīgi bremzējot un arī pa peļķēm necenšos braukt. Auto E60, 2005g automāts. Vai kādam ir kāda līdzīga pieredze ?


Nākamreiz pie maiņas paskaties vai gultņi ir labi, ja būs slikti, tad viņi Tev tur sildīs visu to padarīšanu. Pietiek jau 1x iebraukt peļķē ar karstu disku, tad nedaudz sametās un ar laiku bremzējot stūre vibrē vairāk un vairāk.
ko tur murgo pa gultņiem un sildišanu,ja gultnis kaut kadu iemeslu pec sak silt tad viņš ļoti atri izbeidzas.
Offline
sandis224
20. Nov 2014, 19:49 #23538

Kopš: 20. Jul 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Xdrive


20 Nov 2014, 11:52:05 sandis224 rakstīja:
Kads varbut zin no e39 3.0d der prieksejais dempferis uz e60 3.0d??
Offline
Driver
20. Nov 2014, 20:58 #23539

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Nov 2014, 16:49:34 aaziits rakstīja:
jautājums par sadalenes devējiem priekš m52b28, kādi vēl der šim motoram? izlaiduma gads arī ir svarīgs?
Un vēl kas - kādu iesakiet ņemt, nu pa 100 eur galigi negribas ņemt, ir iespēja ar dabūt kkur palietotus bet oriģinālus? un kas ar jauniem, bet lēto galu?

Nu noperc lietotus sudus, tad jaunus suudus, vel samaksa par abu deveju mainju un ganjau saskries taspats kas par jaunu un normalu.
Jaa, biki zem 100 ir jarekinas.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kkas
20. Nov 2014, 21:11 #23540

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9331

Braucu ar: Alfu

Plauktu bukses izrausti. No beigtām arī var būt vibrācija.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo