Online
Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
18 Nov 2014, 14:54:36 Donciks rakstīja:
18 Nov 2014, 01:07:11 Kaross rakstīja:
17 Nov 2014, 23:01:16 Donciks rakstīja:
ir te kāds specs mikročipu lodēšanā ?
Izskaidro kas ir mikročips tavuprāt un ko tu vēlies salodēt?
Trīskodolu SMD procesoru vai 28 kāju vecu mikreni no 90.gadiem? Bišķīt tur ir starpība un abus cilvēki sauc par mikročipiem.
drīzāk trīskodolu smd procesors, ar 28 kāju mikreni pats tiktu galā.
kur problēma ielikt bildi un precīzu aprakstu ar to, ko vajag izdarīt?! tā kā kaut kāda primadonna uzvedās...
es esmu taisijis un montējis spiestās plāksnes ar dip un smd elementiem, ir krāsns ar temperatūras kontroli kur var pārkarsēt kaut kādu jau samontētu plāksni, ja ir tāda nepieciešamība, ir arī karstā gaisa lodāmurs, parastie ar dažādiem uzgaļiem, un katrs čipa korpusa veids prasa citādu pieeju
un tad vēl, kad cilvēki reizēm iedomājas ka reflows tur palīdzēs, jājās tur nedēļu ar visādiem fēniem un IR lampām, kad beigās izrādās ka kristāls jau ir izkustējies no tā korpusa, un ka nekāda pārlodēšana tur vairs līdzēt nevar
| Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
|
nand flash+baseband proc+baseband mem lai ko arī tas nozīmētu
| Offline | | |
_ivars_ | | Kopš: 23. Sep 2009
Ziņojumi: 119
Braucu ar:
| TURBĪNAS RESTAURĀCIJAS IESPĒJAS!!!
bmw e65 730d dzen eļļu uz interkūleri... Restaurēšanas kantori ir visādi, bet interesētu tiešāms labs un cena nav tik svarīga! Iesakiet,lūdzu
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
18 Nov 2014, 15:48:31 Donciks rakstīja:
http://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/RNhTVjXPLcbXxMMJ
http://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/sOH3HbZpyaUJ1tdv
nand flash+baseband proc+baseband mem lai ko arī tas nozīmētu
nuredz, ar šitiem tev varu pateikt - vēlu veiksmi meklējumos! ja kāds teiks ka spēj to izdarīt ar garantiju, tad ieteiktu meklēt citu cilvēku, jo tas ir pārāk izmisis un/vai haļavščiks, nemaz nerunājot par pasākuma karmu, ja sapratu kādai ierīcei tas ir[ Šo ziņu laboja JZ, 18 Nov 2014, 16:05:32 ] | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
18 Nov 2014, 16:02:12 _ivars_ rakstīja:
TURBĪNAS RESTAURĀCIJAS IESPĒJAS!!!
bmw e65 730d dzen eļļu uz interkūleri... Restaurēšanas kantori ir visādi, bet interesētu tiešāms labs un cena nav tik svarīga! Iesakiet,lūdzu
Turbomotors. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16212
Braucu ar:
|
18 Nov 2014, 16:02:12 _ivars_ rakstīja:
TURBĪNAS RESTAURĀCIJAS IESPĒJAS!!!
bmw e65 730d dzen eļļu uz interkūleri... Restaurēšanas kantori ir visādi, bet interesētu tiešāms labs un cena nav tik svarīga! Iesakiet,lūdzu
nu bez eļļas neviens kuulers vel nav redzets,iznemot veikala plauktā | Offline | | |
Krekers | | Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
|
18 Nov 2014, 14:23:45 dzheris rakstīja:
18 Nov 2014, 00:38:17 hrjaz rakstīja:
18 Nov 2014, 00:24:34 wanksta rakstīja:
tas viss izklausas pec milziga uzmetiena
nu tad jau džeris pats vainīgs - case closed
Nu ne jau pačīkstēšanas dēļ rakstu. Domāju, varbūt kāds izgājis cauri kam līdzīgam gan no vienas puses, gan arī no otras, jo puslīdz droši, ka te apgrozās arī servisa džeki, kam kolēģis praktikants pirmajā darba dienā nolohojies un niknais saimnieks ar to nav bijis priecīgs. Arī kāds prasīgais auto saimnieks te noteikti lasa.
Ir jābūt veidam, kā civilizēti tikt skaidrībā, citādi es pats sākšu apsvērt domu atvērt servisu, kas iekasē naudu par remontēšanas imitēšanu ne par ko neatbildod.
Es jau pastāvētu uz to, ka servisnieki lohi un līkroči. Ja nebūtu lohi, tad zinātu iepriekš, ka tur tāds čakars ar tām pusasīm, un tavus sačakarētos bremžu aizsargbleķus "nebūtu redzējuši". Vai arī vismaz adekvāti būtu laicīgi brīdināt, ka tāda lieta ir un tad lai saimnieks pats izlemj - riskēt ar čakaru vai nē. Tagad sanāk pavisam stulbi - līkroči sačakarē auto un vēl rāda ar pirkstu uz auto saimnieku + vēl "strādā tikai ar OEM detaļām"
Es viņiem neko nemaksātu. + Lai gan neliela, bet tomēr ir pieredze arī no servisnieka skata punkta. Manā galā drīzāk valda princips "neaiztiec sūdu, sāks smirdēt". Acīmredzot, nejau velti. Cilvēki vienkārši izvairās no šādām situācijām. Vai tas ir ideoloģiski un tehniski pareizi, tas ir diskutējams jautājums, bet fakts ir tāds, ka šādu problēmu nav vai ir ievērojami mazāk. Un gadījums, kad servisnieks sapis auto un rāda ar pirkstu uz īpašnieku vispār nav iedomājams.
| Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| kaa sauc servisu? | Offline | | |
|
HE9600 | | Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2457
Braucu ar: Veciem BMW
| Servisam parādi šādu rīku.
Ja ar šo neiet ārā, tad automātiski var zvanīt klientam un teikt, ka bez autogēna nekā un nāksies vērt maku vaļā plašāk.
+ ja tas ir bmw, tad kā viņi jau startā neierēķināja gultņu maiņu. Es vēl neesmu redzējis nevienu bmw, kam varētu nomainīt br. aizsargbleķi nemainot gultni. | Offline | | |
Krekers | | Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
| Vo vo, ja jau tādi spečuki, kas izmanto tikai OEM detaļas, tad kapēc tā vietā, lai izmantotu ražotāja paredzētus instrumentus, darbinieki ir bruņojušies tikai ar āmuru, lomiku un autogēnu? | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
17 Nov 2014, 20:16:44 dzuris rakstīja:
M52b28 ieks e38. jautajums par sajugu. Cik saprotu tad ir divmasnieks? un spizot sajugu ir krakskis aizdomas krit uz kurvi. Domaju pareizi?
Aktuali veljoprojam. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16212
Braucu ar:
|
18 Nov 2014, 18:12:35 HE9600 rakstīja:
Servisam parādi šādu rīku.
Ja ar šo neiet ārā, tad automātiski var zvanīt klientam un teikt, ka bez autogēna nekā un nāksies vērt maku vaļā plašāk.
+ ja tas ir bmw, tad kā viņi jau startā neierēķināja gultņu maiņu. Es vēl neesmu redzējis nevienu bmw, kam varētu nomainīt br. aizsargbleķi nemainot gultni.
maz esi redzejis bmw,e39 var atskruvet gultni un nonemt to ekranu | Offline | | |
HE9600 | | Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2457
Braucu ar: Veciem BMW
| domāts bij, bez gultņu aiztikšanas, kas arī vairums gadījumu ir gultņa maiņa. arī e39 pa lv pabrauktiem reti kurš gultnis ņemas ārā bez āmura vai autogēna pielietošanas. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16212
Braucu ar:
| nu neparspile,ja pusass izlien normali tad gultni nav problemas dabut dzivu lauka,un tas traki iekodušas pusasis nemaz nav tik ļoti bieži | Offline | | |
dzheris | | Kopš: 27. Dec 2006
Ziņojumi: 290
Braucu ar: BMW 315
|
18 Nov 2014, 17:39:53 Krekers rakstīja:
18 Nov 2014, 14:23:45 dzheris rakstīja:
18 Nov 2014, 00:38:17 hrjaz rakstīja:
18 Nov 2014, 00:24:34 wanksta rakstīja:
tas viss izklausas pec milziga uzmetiena
nu tad jau džeris pats vainīgs - case closed
Nu ne jau pačīkstēšanas dēļ rakstu. Domāju, varbūt kāds izgājis cauri kam līdzīgam gan no vienas puses, gan arī no otras, jo puslīdz droši, ka te apgrozās arī servisa džeki, kam kolēģis praktikants pirmajā darba dienā nolohojies un niknais saimnieks ar to nav bijis priecīgs. Arī kāds prasīgais auto saimnieks te noteikti lasa.
Ir jābūt veidam, kā civilizēti tikt skaidrībā, citādi es pats sākšu apsvērt domu atvērt servisu, kas iekasē naudu par remontēšanas imitēšanu ne par ko neatbildod.
Es jau pastāvētu uz to, ka servisnieki lohi un līkroči. Ja nebūtu lohi, tad zinātu iepriekš, ka tur tāds čakars ar tām pusasīm, un tavus sačakarētos bremžu aizsargbleķus "nebūtu redzējuši". Vai arī vismaz adekvāti būtu laicīgi brīdināt, ka tāda lieta ir un tad lai saimnieks pats izlemj - riskēt ar čakaru vai nē. Tagad sanāk pavisam stulbi - līkroči sačakarē auto un vēl rāda ar pirkstu uz auto saimnieku + vēl "strādā tikai ar OEM detaļām"
Es viņiem neko nemaksātu. + Lai gan neliela, bet tomēr ir pieredze arī no servisnieka skata punkta. Manā galā drīzāk valda princips "neaiztiec sūdu, sāks smirdēt". Acīmredzot, nejau velti. Cilvēki vienkārši izvairās no šādām situācijām. Vai tas ir ideoloģiski un tehniski pareizi, tas ir diskutējams jautājums, bet fakts ir tāds, ka šādu problēmu nav vai ir ievērojami mazāk. Un gadījums, kad servisnieks sapis auto un rāda ar pirkstu uz īpašnieku vispār nav iedomājams.
Pastāvēt uz savu taisnību, un tālāk? Meklēt lielu kasti, kur sakrāmēt sadalīto auto un doties prom no turienes?
Savu līkroču aizstāvēšana nav nekas pārdabisks, bet ir sajūta, ka šajā gadījumā viņi šauj pār strīpu.
Ar servisa nosaukumu un pilnu izklāstu nākšu gaismā, kad viss tā vai citādi būs atrisinājies, pagaidām vēl visu risinām, tagad mērķis ir tikt pie braucama auto, vismaz vienojāmies, ka sakrāmēs no jau sagādātām ne-oem detaļām, kas ir aptuveni 7x lētākas.
Vēl jau ir cerība, ka nāks apgaismība un vunder-servisa vadība uzņemsies savu atbildības daļu. | Offline | | |
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
| 728 E38 ņemams? vai arī neiet ne sitams ? | Offline | | |
|
Kris005 | | Kopš: 12. Jun 2010
Ziņojumi: 176
Braucu ar: Bumeru
| Latvija var dabūt kkur šadu te vai kko lidzīgu ?? > http://www.ebay.com/itm/12V-12-Volt-Electronic-...h=item4629c85e55
Priekš benzina sprauslu parbaudes,skolai diplomdarbam benzina sprauslu stendam vajag ,lai varētu pieslēgt un nodemonstrēt sprauslas darbibā.
Vai varbūt kāds var ieteikt kādu citu labu variantu ,ka sataisit ,lai var atvērt sprauslu vaļā?
Paldies[ Šo ziņu laboja Kris005, 18 Nov 2014, 21:28:29 ] | Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
|
18 Nov 2014, 21:28:06 Kris005 rakstīja:
Latvija var dabūt kkur šadu te vai kko lidzīgu ?? > http://www.ebay.com/itm/12V-12-Volt-Electronic-...h=item4629c85e55
Priekš benzina sprauslu parbaudes,skolai diplomdarbam benzina sprauslu stendam vajag ,lai varētu pieslēgt un nodemonstrēt sprauslas darbibā.
Vai varbūt kāds var ieteikt kādu citu labu variantu ,ka sataisit ,lai var atvērt sprauslu vaļā?
Paldies
Tu to nopietni? | Offline | | |
dog | | Kopš: 05. Dec 2008
Ziņojumi: 1142
Braucu ar: e-39,v70
|
18 Nov 2014, 15:20:08 funkyasshit rakstīja:
18 Nov 2014, 15:00:38 zuums rakstīja:
Interesē cilvēks vai kāds labs kantoris,kur taisa parastos spararatus no rokas. interesē tieši priekš volvo d5 dīzeļa manuālas kārbas. pm ja kāds kautko zin un var ieteikt/
D5 nāk DMF, bet tu gribi uztaisīt swap uz SMF?
Pareizi sapratu? Ir tak gana labi aftermarket varianti un domāju, ka būs lētāk kā ar roku taisīts un visticamāk arī kvalitatīvāk.
Links | Offline | | |
Kris005 | | Kopš: 12. Jun 2010
Ziņojumi: 176
Braucu ar: Bumeru
|
18 Nov 2014, 21:36:21 Lauriko rakstīja:
18 Nov 2014, 21:28:06 Kris005 rakstīja:
Latvija var dabūt kkur šadu te vai kko lidzīgu ?? > http://www.ebay.com/itm/12V-12-Volt-Electronic-...h=item4629c85e55
Priekš benzina sprauslu parbaudes,skolai diplomdarbam benzina sprauslu stendam vajag ,lai varētu pieslēgt un nodemonstrēt sprauslas darbibā.
Vai varbūt kāds var ieteikt kādu citu labu variantu ,ka sataisit ,lai var atvērt sprauslu vaļā?
Paldies
Tu to nopietni?
Jā ,a kas tā izbrīna,vnk man jāuztaisa ir stends tipa būs reika ar 6 sprauslām,un man vajag 5 ar defektiem katrai savu defektu,un 1 laba,un lai var nodemonstrēt ,bet nevar tā vnk pielikt 12v pie sprauslas un viss tas neder,tapec jadoma kur dabūt tadu testeri butu forši ja LV varetu dabūt, jo no arzemem ilgi jagaida un nau laika. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|