Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
JZ
18. Nov 2014, 15:29 #23481

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


18 Nov 2014, 14:54:36 Donciks rakstīja:

18 Nov 2014, 01:07:11 Kaross rakstīja:

17 Nov 2014, 23:01:16 Donciks rakstīja:
ir te kāds specs mikročipu lodēšanā ?


Izskaidro kas ir mikročips tavuprāt un ko tu vēlies salodēt?
Trīskodolu SMD procesoru vai 28 kāju vecu mikreni no 90.gadiem? Bišķīt tur ir starpība un abus cilvēki sauc par mikročipiem.
drīzāk trīskodolu smd procesors, ar 28 kāju mikreni pats tiktu galā.


kur problēma ielikt bildi un precīzu aprakstu ar to, ko vajag izdarīt?! tā kā kaut kāda primadonna uzvedās...

es esmu taisijis un montējis spiestās plāksnes ar dip un smd elementiem, ir krāsns ar temperatūras kontroli kur var pārkarsēt kaut kādu jau samontētu plāksni, ja ir tāda nepieciešamība, ir arī karstā gaisa lodāmurs, parastie ar dažādiem uzgaļiem, un katrs čipa korpusa veids prasa citādu pieeju

un tad vēl, kad cilvēki reizēm iedomājas ka reflows tur palīdzēs, jājās tur nedēļu ar visādiem fēniem un IR lampām, kad beigās izrādās ka kristāls jau ir izkustējies no tā korpusa, un ka nekāda pārlodēšana tur vairs līdzēt nevar
Offline
Montana
18. Nov 2014, 15:48 #23482

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !




nand flash+baseband proc+baseband mem lai ko arī tas nozīmētu
Offline
_ivars_
18. Nov 2014, 16:02 #23483

Kopš: 23. Sep 2009

Ziņojumi: 119

Braucu ar:

TURBĪNAS RESTAURĀCIJAS IESPĒJAS!!!

bmw e65 730d dzen eļļu uz interkūleri... Restaurēšanas kantori ir visādi, bet interesētu tiešāms labs un cena nav tik svarīga! Iesakiet,lūdzu
Offline
JZ
18. Nov 2014, 16:04 #23484

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


18 Nov 2014, 15:48:31 Donciks rakstīja:
http://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/RNhTVjXPLcbXxMMJ
http://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/sOH3HbZpyaUJ1tdv

nand flash+baseband proc+baseband mem lai ko arī tas nozīmētu



nuredz, ar šitiem tev varu pateikt - vēlu veiksmi meklējumos! ja kāds teiks ka spēj to izdarīt ar garantiju, tad ieteiktu meklēt citu cilvēku, jo tas ir pārāk izmisis un/vai haļavščiks, nemaz nerunājot par pasākuma karmu, ja sapratu kādai ierīcei tas ir

[ Šo ziņu laboja JZ, 18 Nov 2014, 16:05:32 ]

Offline
funkyasshit
18. Nov 2014, 16:30 #23485

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


18 Nov 2014, 16:02:12 _ivars_ rakstīja:
TURBĪNAS RESTAURĀCIJAS IESPĒJAS!!!

bmw e65 730d dzen eļļu uz interkūleri... Restaurēšanas kantori ir visādi, bet interesētu tiešāms labs un cena nav tik svarīga! Iesakiet,lūdzu



Turbomotors.
Offline
uldens1
18. Nov 2014, 16:37 #23486

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


18 Nov 2014, 16:02:12 _ivars_ rakstīja:
TURBĪNAS RESTAURĀCIJAS IESPĒJAS!!!

bmw e65 730d dzen eļļu uz interkūleri... Restaurēšanas kantori ir visādi, bet interesētu tiešāms labs un cena nav tik svarīga! Iesakiet,lūdzu

nu bez eļļas neviens kuulers vel nav redzets,iznemot veikala plauktā
Offline
Krekers
18. Nov 2014, 17:39 #23487

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61


18 Nov 2014, 14:23:45 dzheris rakstīja:

18 Nov 2014, 00:38:17 hrjaz rakstīja:

18 Nov 2014, 00:24:34 wanksta rakstīja:
tas viss izklausas pec milziga uzmetiena

nu tad jau džeris pats vainīgs - case closed


Nu ne jau pačīkstēšanas dēļ rakstu. Domāju, varbūt kāds izgājis cauri kam līdzīgam gan no vienas puses, gan arī no otras, jo puslīdz droši, ka te apgrozās arī servisa džeki, kam kolēģis praktikants pirmajā darba dienā nolohojies un niknais saimnieks ar to nav bijis priecīgs. Arī kāds prasīgais auto saimnieks te noteikti lasa.
Ir jābūt veidam, kā civilizēti tikt skaidrībā, citādi es pats sākšu apsvērt domu atvērt servisu, kas iekasē naudu par remontēšanas imitēšanu ne par ko neatbildod.


Es jau pastāvētu uz to, ka servisnieki lohi un līkroči. Ja nebūtu lohi, tad zinātu iepriekš, ka tur tāds čakars ar tām pusasīm, un tavus sačakarētos bremžu aizsargbleķus "nebūtu redzējuši". Vai arī vismaz adekvāti būtu laicīgi brīdināt, ka tāda lieta ir un tad lai saimnieks pats izlemj - riskēt ar čakaru vai nē. Tagad sanāk pavisam stulbi - līkroči sačakarē auto un vēl rāda ar pirkstu uz auto saimnieku + vēl "strādā tikai ar OEM detaļām"

Es viņiem neko nemaksātu. + Lai gan neliela, bet tomēr ir pieredze arī no servisnieka skata punkta. Manā galā drīzāk valda princips "neaiztiec sūdu, sāks smirdēt". Acīmredzot, nejau velti. Cilvēki vienkārši izvairās no šādām situācijām. Vai tas ir ideoloģiski un tehniski pareizi, tas ir diskutējams jautājums, bet fakts ir tāds, ka šādu problēmu nav vai ir ievērojami mazāk. Un gadījums, kad servisnieks sapis auto un rāda ar pirkstu uz īpašnieku vispār nav iedomājams.


Offline
karlsonss
18. Nov 2014, 17:44 #23488

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

kaa sauc servisu?
Offline
HE9600
18. Nov 2014, 18:12 #23489

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2457

Braucu ar: Veciem BMW

Servisam parādi šādu rīku.


Ja ar šo neiet ārā, tad automātiski var zvanīt klientam un teikt, ka bez autogēna nekā un nāksies vērt maku vaļā plašāk.

+ ja tas ir bmw, tad kā viņi jau startā neierēķināja gultņu maiņu. Es vēl neesmu redzējis nevienu bmw, kam varētu nomainīt br. aizsargbleķi nemainot gultni.
Offline
Krekers
18. Nov 2014, 18:16 #23490

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61

Vo vo, ja jau tādi spečuki, kas izmanto tikai OEM detaļas, tad kapēc tā vietā, lai izmantotu ražotāja paredzētus instrumentus, darbinieki ir bruņojušies tikai ar āmuru, lomiku un autogēnu?
Offline
dzuris
18. Nov 2014, 18:21 #23491

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


17 Nov 2014, 20:16:44 dzuris rakstīja:
M52b28 ieks e38. jautajums par sajugu. Cik saprotu tad ir divmasnieks? un spizot sajugu ir krakskis aizdomas krit uz kurvi. Domaju pareizi?


Aktuali veljoprojam.
Offline
uldens1
18. Nov 2014, 18:24 #23492

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


18 Nov 2014, 18:12:35 HE9600 rakstīja:
Servisam parādi šādu rīku.


Ja ar šo neiet ārā, tad automātiski var zvanīt klientam un teikt, ka bez autogēna nekā un nāksies vērt maku vaļā plašāk.

+ ja tas ir bmw, tad kā viņi jau startā neierēķināja gultņu maiņu. Es vēl neesmu redzējis nevienu bmw, kam varētu nomainīt br. aizsargbleķi nemainot gultni.
maz esi redzejis bmw,e39 var atskruvet gultni un nonemt to ekranu
Offline
HE9600
18. Nov 2014, 18:55 #23493

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2457

Braucu ar: Veciem BMW

domāts bij, bez gultņu aiztikšanas, kas arī vairums gadījumu ir gultņa maiņa. arī e39 pa lv pabrauktiem reti kurš gultnis ņemas ārā bez āmura vai autogēna pielietošanas.
Offline
uldens1
18. Nov 2014, 18:59 #23494

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:

nu neparspile,ja pusass izlien normali tad gultni nav problemas dabut dzivu lauka,un tas traki iekodušas pusasis nemaz nav tik ļoti bieži
Offline
dzheris
18. Nov 2014, 20:11 #23495

Kopš: 27. Dec 2006

Ziņojumi: 290

Braucu ar: BMW 315


18 Nov 2014, 17:39:53 Krekers rakstīja:

18 Nov 2014, 14:23:45 dzheris rakstīja:

18 Nov 2014, 00:38:17 hrjaz rakstīja:

18 Nov 2014, 00:24:34 wanksta rakstīja:
tas viss izklausas pec milziga uzmetiena

nu tad jau džeris pats vainīgs - case closed


Nu ne jau pačīkstēšanas dēļ rakstu. Domāju, varbūt kāds izgājis cauri kam līdzīgam gan no vienas puses, gan arī no otras, jo puslīdz droši, ka te apgrozās arī servisa džeki, kam kolēģis praktikants pirmajā darba dienā nolohojies un niknais saimnieks ar to nav bijis priecīgs. Arī kāds prasīgais auto saimnieks te noteikti lasa.
Ir jābūt veidam, kā civilizēti tikt skaidrībā, citādi es pats sākšu apsvērt domu atvērt servisu, kas iekasē naudu par remontēšanas imitēšanu ne par ko neatbildod.


Es jau pastāvētu uz to, ka servisnieki lohi un līkroči. Ja nebūtu lohi, tad zinātu iepriekš, ka tur tāds čakars ar tām pusasīm, un tavus sačakarētos bremžu aizsargbleķus "nebūtu redzējuši". Vai arī vismaz adekvāti būtu laicīgi brīdināt, ka tāda lieta ir un tad lai saimnieks pats izlemj - riskēt ar čakaru vai nē. Tagad sanāk pavisam stulbi - līkroči sačakarē auto un vēl rāda ar pirkstu uz auto saimnieku + vēl "strādā tikai ar OEM detaļām"

Es viņiem neko nemaksātu. + Lai gan neliela, bet tomēr ir pieredze arī no servisnieka skata punkta. Manā galā drīzāk valda princips "neaiztiec sūdu, sāks smirdēt". Acīmredzot, nejau velti. Cilvēki vienkārši izvairās no šādām situācijām. Vai tas ir ideoloģiski un tehniski pareizi, tas ir diskutējams jautājums, bet fakts ir tāds, ka šādu problēmu nav vai ir ievērojami mazāk. Un gadījums, kad servisnieks sapis auto un rāda ar pirkstu uz īpašnieku vispār nav iedomājams.


Pastāvēt uz savu taisnību, un tālāk? Meklēt lielu kasti, kur sakrāmēt sadalīto auto un doties prom no turienes?
Savu līkroču aizstāvēšana nav nekas pārdabisks, bet ir sajūta, ka šajā gadījumā viņi šauj pār strīpu.
Ar servisa nosaukumu un pilnu izklāstu nākšu gaismā, kad viss tā vai citādi būs atrisinājies, pagaidām vēl visu risinām, tagad mērķis ir tikt pie braucama auto, vismaz vienojāmies, ka sakrāmēs no jau sagādātām ne-oem detaļām, kas ir aptuveni 7x lētākas.
Vēl jau ir cerība, ka nāks apgaismība un vunder-servisa vadība uzņemsies savu atbildības daļu.
Offline
Mikus188
18. Nov 2014, 20:59 #23496

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

728 E38 ņemams? vai arī neiet ne sitams ?
Offline
Kris005
18. Nov 2014, 21:28 #23497

Kopš: 12. Jun 2010

Ziņojumi: 176

Braucu ar: Bumeru

Latvija var dabūt kkur šadu te vai kko lidzīgu ?? > http://www.ebay.com/itm/12V-12-Volt-Electronic-...h=item4629c85e55

Priekš benzina sprauslu parbaudes,skolai diplomdarbam benzina sprauslu stendam vajag ,lai varētu pieslēgt un nodemonstrēt sprauslas darbibā.

Vai varbūt kāds var ieteikt kādu citu labu variantu ,ka sataisit ,lai var atvērt sprauslu vaļā?
Paldies

[ Šo ziņu laboja Kris005, 18 Nov 2014, 21:28:29 ]

Offline
Lauriko
18. Nov 2014, 21:36 #23498

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW


18 Nov 2014, 21:28:06 Kris005 rakstīja:
Latvija var dabūt kkur šadu te vai kko lidzīgu ?? > http://www.ebay.com/itm/12V-12-Volt-Electronic-...h=item4629c85e55

Priekš benzina sprauslu parbaudes,skolai diplomdarbam benzina sprauslu stendam vajag ,lai varētu pieslēgt un nodemonstrēt sprauslas darbibā.

Vai varbūt kāds var ieteikt kādu citu labu variantu ,ka sataisit ,lai var atvērt sprauslu vaļā?
Paldies

Tu to nopietni?
Offline
dog
18. Nov 2014, 21:41 #23499

Kopš: 05. Dec 2008

Ziņojumi: 1142

Braucu ar: e-39,v70


18 Nov 2014, 15:20:08 funkyasshit rakstīja:

18 Nov 2014, 15:00:38 zuums rakstīja:
Interesē cilvēks vai kāds labs kantoris,kur taisa parastos spararatus no rokas. interesē tieši priekš volvo d5 dīzeļa manuālas kārbas. pm ja kāds kautko zin un var ieteikt/


D5 nāk DMF, bet tu gribi uztaisīt swap uz SMF?
Pareizi sapratu? Ir tak gana labi aftermarket varianti un domāju, ka būs lētāk kā ar roku taisīts un visticamāk arī kvalitatīvāk.

Links
Offline
Kris005
18. Nov 2014, 21:44 #23500

Kopš: 12. Jun 2010

Ziņojumi: 176

Braucu ar: Bumeru


18 Nov 2014, 21:36:21 Lauriko rakstīja:

18 Nov 2014, 21:28:06 Kris005 rakstīja:
Latvija var dabūt kkur šadu te vai kko lidzīgu ?? > http://www.ebay.com/itm/12V-12-Volt-Electronic-...h=item4629c85e55

Priekš benzina sprauslu parbaudes,skolai diplomdarbam benzina sprauslu stendam vajag ,lai varētu pieslēgt un nodemonstrēt sprauslas darbibā.

Vai varbūt kāds var ieteikt kādu citu labu variantu ,ka sataisit ,lai var atvērt sprauslu vaļā?
Paldies

Tu to nopietni?


Jā ,a kas tā izbrīna,vnk man jāuztaisa ir stends tipa būs reika ar 6 sprauslām,un man vajag 5 ar defektiem katrai savu defektu,un 1 laba,un lai var nodemonstrēt ,bet nevar tā vnk pielikt 12v pie sprauslas un viss tas neder,tapec jadoma kur dabūt tadu testeri butu forši ja LV varetu dabūt, jo no arzemem ilgi jagaida un nau laika.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo