Online

Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
uldens1
17. Nov 2014, 17:47 #23461

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


17 Nov 2014, 17:45:06 520i rakstīja:

17 Nov 2014, 17:43:07 uldens1 rakstīja:
ne jau visus klamburus var pabazt zem preses

Kaut kad sen vienam fordam ta ari pat zem preses nevareja mironi ara dabut,samainija visu stupicu un pusasi


visu var, tikai neviens negrib pisties.
paskaties kada stoika tam e39,kur tur viņu zem preses var pabazt
Online
dzuris
17. Nov 2014, 18:43 #23462

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


17 Nov 2014, 12:28:25 Markijs rakstīja:
E34 525tds automāts, lai pārliktu uz manuālu jāmaina, kārba viss ap to, kardans, pedāļi, kas vēl ? Kompis ? Vai kā e30, jāsavieno pie ātrumkloķi vadi lai auto domā, ka ir P burtā ?


Sac knibinat manu ex kuvaldinu?
Offline
dzheris
17. Nov 2014, 18:48 #23463

Kopš: 27. Dec 2006

Ziņojumi: 290

Braucu ar: BMW 315


17 Nov 2014, 16:53:55 inferno-ex rakstīja:

17 Nov 2014, 14:51:37 dzheris rakstīja:
Uzmestais protams 'a priori' pats ir vainīgs, bet varbūt ir kāds cits veids, kā tikt skaidrībā par auto servisa kompetenci.
Darbība notiek autorizētā servisā. Situācija īsumā: auto tikai mainīta degvielas bāka, un lai to izdarītu daudz kas noskrūvēts. Pa ceļam atklāts, ka bremžu disku aizsargbleķi sarūsējuši un servisa pārstāvis ieteica pie vienas skrūvēšanas nomainīt arī tos. Tas tika akceptēts. Nākamā ziņa no servisa bija, ka lai nomainītu bremžu aisargus, bija jānoņem pusasi, kuras esot bijušas tik ļoti iesūbējušas, ka noņemot sabojātas (brutāli sasisti pusass gali ar lielāko servisā pieejamo āmuru, sildītas sabojājot gultni un beigās vēl saliektas. Abas). Tad nu tagad jāmaksā papildus par abām pusasīm (oriģinālām, jo viņi ar citādām detaļām nestrādā), līkroču darbu un neplānoti ilgu laiku jāiztiek bez auto.
Varbūt kādam ir kāda pieredze, kā plus mīnus civilizētā veidā tikt skaidrībā, ja servisa nostāja ir stūrgalvīga un vienvirziena, turklāt pilnīgi pretēja kliena pusei.

Tā arī pasaki viņiem, ka Tu atdzini auto ar veselām pusasīm - tātad, lai viņi paši arī maksā par savām līkajām rokām. Ja pusasis negribēja nākt nost, tad viņiem vajadzēja pazvanīt Tev un pateikt, ka viss ir slikti un aizsargus nemainīs. Ja viņi paši uz savu galvu izlemj viņas ar savām līkajām un nemākulīgajām rokām lauzt nost, tad paši nahuj vainīgi, lai maksā. Nekādas taktikas šeit nav - brauc augumā un pieprasi jaunas OEM pusasis + draudi nemaksāt vispār neko, jo auto tika nevis laikā sataisīts, bet sapists.


Bet auto karājas gaisā pusizjaukts, viņi savu vainu neatzīst. Mašīna vainīga, nevis līkroči. Viņi nemaksās par jaunām pusasīm. Servisa vadītājs/īpašnieks jūtas dikti drošs, jo, kā izrādās, tādā stilā strādā jau apmēram 10 gadus, viņa juristam ir iestrādes, kas viņu padara ļoti drošu turēties savā pozā.
Offline
haskiplaneta
17. Nov 2014, 19:06 #23464

Kopš: 02. Nov 2014

Ziņojumi: 191

Braucu ar:


17 Nov 2014, 18:48:32 dzheris rakstīja:

17 Nov 2014, 16:53:55 inferno-ex rakstīja:

17 Nov 2014, 14:51:37 dzheris rakstīja:
Uzmestais protams 'a priori' pats ir vainīgs, bet varbūt ir kāds cits veids, kā tikt skaidrībā par auto servisa kompetenci.
Darbība notiek autorizētā servisā. Situācija īsumā: auto tikai mainīta degvielas bāka, un lai to izdarītu daudz kas noskrūvēts. Pa ceļam atklāts, ka bremžu disku aizsargbleķi sarūsējuši un servisa pārstāvis ieteica pie vienas skrūvēšanas nomainīt arī tos. Tas tika akceptēts. Nākamā ziņa no servisa bija, ka lai nomainītu bremžu aisargus, bija jānoņem pusasi, kuras esot bijušas tik ļoti iesūbējušas, ka noņemot sabojātas (brutāli sasisti pusass gali ar lielāko servisā pieejamo āmuru, sildītas sabojājot gultni un beigās vēl saliektas. Abas). Tad nu tagad jāmaksā papildus par abām pusasīm (oriģinālām, jo viņi ar citādām detaļām nestrādā), līkroču darbu un neplānoti ilgu laiku jāiztiek bez auto.
Varbūt kādam ir kāda pieredze, kā plus mīnus civilizētā veidā tikt skaidrībā, ja servisa nostāja ir stūrgalvīga un vienvirziena, turklāt pilnīgi pretēja kliena pusei.

Tā arī pasaki viņiem, ka Tu atdzini auto ar veselām pusasīm - tātad, lai viņi paši arī maksā par savām līkajām rokām. Ja pusasis negribēja nākt nost, tad viņiem vajadzēja pazvanīt Tev un pateikt, ka viss ir slikti un aizsargus nemainīs. Ja viņi paši uz savu galvu izlemj viņas ar savām līkajām un nemākulīgajām rokām lauzt nost, tad paši nahuj vainīgi, lai maksā. Nekādas taktikas šeit nav - brauc augumā un pieprasi jaunas OEM pusasis + draudi nemaksāt vispār neko, jo auto tika nevis laikā sataisīts, bet sapists.


Bet auto karājas gaisā pusizjaukts, viņi savu vainu neatzīst. Mašīna vainīga, nevis līkroči. Viņi nemaksās par jaunām pusasīm. Servisa vadītājs/īpašnieks jūtas dikti drošs, jo, kā izrādās, tādā stilā strādā jau apmēram 10 gadus, viņa juristam ir iestrādes, kas viņu padara ļoti drošu turēties savā pozā.

1kart seit tu bez juristu palidzibas pasa spekiem netiksi.
2kart ja viniem nav rakstiska papira ar kadam kontretam detalu markam vini strada, tad tas jau ir plus tev.
Un ja vini sitik nagla, notelo tu ari mulki un piezvani uz pateretajiem un saki ka vot lieta tada un tada, dzeki pasi uz savu galvu sakusi mainit bremzu aizsargus, un pat pusasis sabojajusas un tagad censas no tevis izspiests naudu par remontu ko tu neesi prasijis. Un atsakas atdot tev auto kurs pec likuma tev pieder
Offline
dzuris
17. Nov 2014, 20:16 #23465

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

M52b28 ieks e38. jautajums par sajugu. Cik saprotu tad ir divmasnieks? un spizot sajugu ir krakskis aizdomas krit uz kurvi. Domaju pareizi?
Offline
Montana
17. Nov 2014, 23:01 #23466

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

ir te kāds specs mikročipu lodēšanā ?
Offline
edzhaans
17. Nov 2014, 23:08 #23467

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


17 Nov 2014, 19:06:38 haskiplaneta rakstīja:

17 Nov 2014, 18:48:32 dzheris rakstīja:

17 Nov 2014, 16:53:55 inferno-ex rakstīja:

17 Nov 2014, 14:51:37 dzheris rakstīja:
Uzmestais protams 'a priori' pats ir vainīgs, bet varbūt ir kāds cits veids, kā tikt skaidrībā par auto servisa kompetenci.
Darbība notiek autorizētā servisā. Situācija īsumā: auto tikai mainīta degvielas bāka, un lai to izdarītu daudz kas noskrūvēts. Pa ceļam atklāts, ka bremžu disku aizsargbleķi sarūsējuši un servisa pārstāvis ieteica pie vienas skrūvēšanas nomainīt arī tos. Tas tika akceptēts. Nākamā ziņa no servisa bija, ka lai nomainītu bremžu aisargus, bija jānoņem pusasi, kuras esot bijušas tik ļoti iesūbējušas, ka noņemot sabojātas (brutāli sasisti pusass gali ar lielāko servisā pieejamo āmuru, sildītas sabojājot gultni un beigās vēl saliektas. Abas). Tad nu tagad jāmaksā papildus par abām pusasīm (oriģinālām, jo viņi ar citādām detaļām nestrādā), līkroču darbu un neplānoti ilgu laiku jāiztiek bez auto.
Varbūt kādam ir kāda pieredze, kā plus mīnus civilizētā veidā tikt skaidrībā, ja servisa nostāja ir stūrgalvīga un vienvirziena, turklāt pilnīgi pretēja kliena pusei.

Tā arī pasaki viņiem, ka Tu atdzini auto ar veselām pusasīm - tātad, lai viņi paši arī maksā par savām līkajām rokām. Ja pusasis negribēja nākt nost, tad viņiem vajadzēja pazvanīt Tev un pateikt, ka viss ir slikti un aizsargus nemainīs. Ja viņi paši uz savu galvu izlemj viņas ar savām līkajām un nemākulīgajām rokām lauzt nost, tad paši nahuj vainīgi, lai maksā. Nekādas taktikas šeit nav - brauc augumā un pieprasi jaunas OEM pusasis + draudi nemaksāt vispār neko, jo auto tika nevis laikā sataisīts, bet sapists.


Bet auto karājas gaisā pusizjaukts, viņi savu vainu neatzīst. Mašīna vainīga, nevis līkroči. Viņi nemaksās par jaunām pusasīm. Servisa vadītājs/īpašnieks jūtas dikti drošs, jo, kā izrādās, tādā stilā strādā jau apmēram 10 gadus, viņa juristam ir iestrādes, kas viņu padara ļoti drošu turēties savā pozā.

1kart seit tu bez juristu palidzibas pasa spekiem netiksi.
2kart ja viniem nav rakstiska papira ar kadam kontretam detalu markam vini strada, tad tas jau ir plus tev.
Un ja vini sitik nagla, notelo tu ari mulki un piezvani uz pateretajiem un saki ka vot lieta tada un tada, dzeki pasi uz savu galvu sakusi mainit bremzu aizsargus, un pat pusasis sabojajusas un tagad censas no tevis izspiests naudu par remontu ko tu neesi prasijis. Un atsakas atdot tev auto kurs pec likuma tev pieder

paņem lielo brāli, brauciet uz servisu, nebūsiet mīzalas visu sataisīs
Offline
Driver
17. Nov 2014, 23:54 #23468

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Nov 2014, 23:01:16 Donciks rakstīja:
ir te kāds specs mikročipu lodēšanā ?

Bus megadargi, nojaut laikam kapec

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JZ
18. Nov 2014, 00:00 #23469

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


17 Nov 2014, 23:01:16 Donciks rakstīja:
ir te kāds specs mikročipu lodēšanā ?


kas tieši tas par čipu?
Offline
Driver
18. Nov 2014, 00:00 #23470

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Nov 2014, 23:08:09 edzhaans rakstīja:

17 Nov 2014, 19:06:38 haskiplaneta rakstīja:

17 Nov 2014, 18:48:32 dzheris rakstīja:

17 Nov 2014, 16:53:55 inferno-ex rakstīja:

17 Nov 2014, 14:51:37 dzheris rakstīja:
Uzmestais protams 'a priori' pats ir vainīgs, bet varbūt ir kāds cits veids, kā tikt skaidrībā par auto servisa kompetenci.
Darbība notiek autorizētā servisā. Situācija īsumā: auto tikai mainīta degvielas bāka, un lai to izdarītu daudz kas noskrūvēts. Pa ceļam atklāts, ka bremžu disku aizsargbleķi sarūsējuši un servisa pārstāvis ieteica pie vienas skrūvēšanas nomainīt arī tos. Tas tika akceptēts. Nākamā ziņa no servisa bija, ka lai nomainītu bremžu aisargus, bija jānoņem pusasi, kuras esot bijušas tik ļoti iesūbējušas, ka noņemot sabojātas (brutāli sasisti pusass gali ar lielāko servisā pieejamo āmuru, sildītas sabojājot gultni un beigās vēl saliektas. Abas). Tad nu tagad jāmaksā papildus par abām pusasīm (oriģinālām, jo viņi ar citādām detaļām nestrādā), līkroču darbu un neplānoti ilgu laiku jāiztiek bez auto.
Varbūt kādam ir kāda pieredze, kā plus mīnus civilizētā veidā tikt skaidrībā, ja servisa nostāja ir stūrgalvīga un vienvirziena, turklāt pilnīgi pretēja kliena pusei.

Tā arī pasaki viņiem, ka Tu atdzini auto ar veselām pusasīm - tātad, lai viņi paši arī maksā par savām līkajām rokām. Ja pusasis negribēja nākt nost, tad viņiem vajadzēja pazvanīt Tev un pateikt, ka viss ir slikti un aizsargus nemainīs. Ja viņi paši uz savu galvu izlemj viņas ar savām līkajām un nemākulīgajām rokām lauzt nost, tad paši nahuj vainīgi, lai maksā. Nekādas taktikas šeit nav - brauc augumā un pieprasi jaunas OEM pusasis + draudi nemaksāt vispār neko, jo auto tika nevis laikā sataisīts, bet sapists.


Bet auto karājas gaisā pusizjaukts, viņi savu vainu neatzīst. Mašīna vainīga, nevis līkroči. Viņi nemaksās par jaunām pusasīm. Servisa vadītājs/īpašnieks jūtas dikti drošs, jo, kā izrādās, tādā stilā strādā jau apmēram 10 gadus, viņa juristam ir iestrādes, kas viņu padara ļoti drošu turēties savā pozā.

1kart seit tu bez juristu palidzibas pasa spekiem netiksi.
2kart ja viniem nav rakstiska papira ar kadam kontretam detalu markam vini strada, tad tas jau ir plus tev.
Un ja vini sitik nagla, notelo tu ari mulki un piezvani uz pateretajiem un saki ka vot lieta tada un tada, dzeki pasi uz savu galvu sakusi mainit bremzu aizsargus, un pat pusasis sabojajusas un tagad censas no tevis izspiests naudu par remontu ko tu neesi prasijis. Un atsakas atdot tev auto kurs pec likuma tev pieder

paņem lielo brāli, brauciet uz servisu, nebūsiet mīzalas visu sataisīs

Tu akcepteji to aizsargu mainju, pats automata parakstijies uz visiem sudiem, kas izldis sakara ar to mainju.
Vienga servisa vaina ir tur, ka nepiezvanija un nepateica, ka uzliekot atslegu nenak valja.

Realais variants, kas ietu tagad cauri, ka pats atradisi labas,, jau nonjemtas lietotas pusasis un tev servisa tas uzstadis.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
martinssirants
18. Nov 2014, 00:08 #23471

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

Pusasim tachu ir specials novilceejs. Vismaz tajos servisos kurus es zinu, neesmu redzejis ka kads sildiitu vai ar kuvaldu dauziitu pusass galu. Jo tad kaa likums var izmest miskastee arii gultni. Vispar kaa sauc to servisu. Taa lai citi zina kur nebraukt.
Offline
Driver
18. Nov 2014, 00:22 #23472

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Es domaju, ka problema bija nevis izvilkt, bet atskruvet to lielo uzgriezni, kas ir tai galaa (ritenja pusee)
Nenaca, sildija, sapisa, noverpa, sacukaja un dirsaa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
wanksta
18. Nov 2014, 00:24 #23473

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7372

Braucu ar: muti

tas viss izklausas pec milziga uzmetiena
Offline
hrjaz
18. Nov 2014, 00:38 #23474

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 699

Braucu ar: kuģi pa bruģi


18 Nov 2014, 00:24:34 wanksta rakstīja:
tas viss izklausas pec milziga uzmetiena

nu tad jau džeris pats vainīgs - case closed

[ Šo ziņu laboja hrjaz, 18 Nov 2014, 00:39:58 ]

Offline
Kaross
18. Nov 2014, 01:07 #23475

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4365

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


17 Nov 2014, 23:01:16 Donciks rakstīja:
ir te kāds specs mikročipu lodēšanā ?


Izskaidro kas ir mikročips tavuprāt un ko tu vēlies salodēt?
Trīskodolu SMD procesoru vai 28 kāju vecu mikreni no 90.gadiem? Bišķīt tur ir starpība un abus cilvēki sauc par mikročipiem.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Online
dzheris
18. Nov 2014, 14:23 #23476

Kopš: 27. Dec 2006

Ziņojumi: 290

Braucu ar: BMW 315


18 Nov 2014, 00:38:17 hrjaz rakstīja:

18 Nov 2014, 00:24:34 wanksta rakstīja:
tas viss izklausas pec milziga uzmetiena

nu tad jau džeris pats vainīgs - case closed


Nu ne jau pačīkstēšanas dēļ rakstu. Domāju, varbūt kāds izgājis cauri kam līdzīgam gan no vienas puses, gan arī no otras, jo puslīdz droši, ka te apgrozās arī servisa džeki, kam kolēģis praktikants pirmajā darba dienā nolohojies un niknais saimnieks ar to nav bijis priecīgs. Arī kāds prasīgais auto saimnieks te noteikti lasa.
Ir jābūt veidam, kā civilizēti tikt skaidrībā, citādi es pats sākšu apsvērt domu atvērt servisu, kas iekasē naudu par remontēšanas imitēšanu ne par ko neatbildod.
Offline
oskars11
18. Nov 2014, 14:33 #23477

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv


18 Nov 2014, 00:08:56 martinssirants rakstīja:
Pusasim tachu ir specials novilceejs. Vismaz tajos servisos kurus es zinu, neesmu redzejis ka kads sildiitu vai ar kuvaldu dauziitu pusass galu. Jo tad kaa likums var izmest miskastee arii gultni. Vispar kaa sauc to servisu. Taa lai citi zina kur nebraukt.
Ir bijuši gadījumi kad pusasis tā ieaugušas ka neviens sjomnjiks nepalīdz. tas raksturīgi automašīnām kas ilgu laiku braukušas mūsu pusē.E39 pusasis principā nokalpo visu auto mūžu, tākā pilnīgi iespejams ka rūpnicas pusass un gūltnis.

[ Šo ziņu laboja oskars11, 18 Nov 2014, 14:35:15 ]

Offline
Montana
18. Nov 2014, 14:54 #23478

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


18 Nov 2014, 01:07:11 Kaross rakstīja:

17 Nov 2014, 23:01:16 Donciks rakstīja:
ir te kāds specs mikročipu lodēšanā ?


Izskaidro kas ir mikročips tavuprāt un ko tu vēlies salodēt?
Trīskodolu SMD procesoru vai 28 kāju vecu mikreni no 90.gadiem? Bišķīt tur ir starpība un abus cilvēki sauc par mikročipiem.
drīzāk trīskodolu smd procesors, ar 28 kāju mikreni pats tiktu galā.
Offline
zuums
18. Nov 2014, 15:00 #23479

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO

Interesē cilvēks vai kāds labs kantoris,kur taisa parastos spararatus no rokas. interesē tieši priekš volvo d5 dīzeļa manuālas kārbas. pm ja kāds kautko zin un var ieteikt/
Offline
funkyasshit
18. Nov 2014, 15:20 #23480

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


18 Nov 2014, 15:00:38 zuums rakstīja:
Interesē cilvēks vai kāds labs kantoris,kur taisa parastos spararatus no rokas. interesē tieši priekš volvo d5 dīzeļa manuālas kārbas. pm ja kāds kautko zin un var ieteikt/


D5 nāk DMF, bet tu gribi uztaisīt swap uz SMF?
Pareizi sapratu? Ir tak gana labi aftermarket varianti un domāju, ka būs lētāk kā ar roku taisīts un visticamāk arī kvalitatīvāk.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo