Online
Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16212
Braucu ar:
|
17 Nov 2014, 17:45:06 520i rakstīja:
17 Nov 2014, 17:43:07 uldens1 rakstīja:
ne jau visus klamburus var pabazt zem preses
Kaut kad sen vienam fordam ta ari pat zem preses nevareja mironi ara dabut,samainija visu stupicu un pusasi
visu var, tikai neviens negrib pisties.
paskaties kada stoika tam e39,kur tur viņu zem preses var pabazt | Online | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
17 Nov 2014, 12:28:25 Markijs rakstīja:
E34 525tds automāts, lai pārliktu uz manuālu jāmaina, kārba viss ap to, kardans, pedāļi, kas vēl ? Kompis ? Vai kā e30, jāsavieno pie ātrumkloķi vadi lai auto domā, ka ir P burtā ?
Sac knibinat manu ex kuvaldinu? | Offline | | |
dzheris | | Kopš: 27. Dec 2006
Ziņojumi: 290
Braucu ar: BMW 315
|
17 Nov 2014, 16:53:55 inferno-ex rakstīja:
17 Nov 2014, 14:51:37 dzheris rakstīja:
Uzmestais protams 'a priori' pats ir vainīgs, bet varbūt ir kāds cits veids, kā tikt skaidrībā par auto servisa kompetenci.
Darbība notiek autorizētā servisā. Situācija īsumā: auto tikai mainīta degvielas bāka, un lai to izdarītu daudz kas noskrūvēts. Pa ceļam atklāts, ka bremžu disku aizsargbleķi sarūsējuši un servisa pārstāvis ieteica pie vienas skrūvēšanas nomainīt arī tos. Tas tika akceptēts. Nākamā ziņa no servisa bija, ka lai nomainītu bremžu aisargus, bija jānoņem pusasi, kuras esot bijušas tik ļoti iesūbējušas, ka noņemot sabojātas (brutāli sasisti pusass gali ar lielāko servisā pieejamo āmuru, sildītas sabojājot gultni un beigās vēl saliektas. Abas). Tad nu tagad jāmaksā papildus par abām pusasīm (oriģinālām, jo viņi ar citādām detaļām nestrādā), līkroču darbu un neplānoti ilgu laiku jāiztiek bez auto.
Varbūt kādam ir kāda pieredze, kā plus mīnus civilizētā veidā tikt skaidrībā, ja servisa nostāja ir stūrgalvīga un vienvirziena, turklāt pilnīgi pretēja kliena pusei.
Tā arī pasaki viņiem, ka Tu atdzini auto ar veselām pusasīm - tātad, lai viņi paši arī maksā par savām līkajām rokām. Ja pusasis negribēja nākt nost, tad viņiem vajadzēja pazvanīt Tev un pateikt, ka viss ir slikti un aizsargus nemainīs. Ja viņi paši uz savu galvu izlemj viņas ar savām līkajām un nemākulīgajām rokām lauzt nost, tad paši nahuj vainīgi, lai maksā. Nekādas taktikas šeit nav - brauc augumā un pieprasi jaunas OEM pusasis + draudi nemaksāt vispār neko, jo auto tika nevis laikā sataisīts, bet sapists.
Bet auto karājas gaisā pusizjaukts, viņi savu vainu neatzīst. Mašīna vainīga, nevis līkroči. Viņi nemaksās par jaunām pusasīm. Servisa vadītājs/īpašnieks jūtas dikti drošs, jo, kā izrādās, tādā stilā strādā jau apmēram 10 gadus, viņa juristam ir iestrādes, kas viņu padara ļoti drošu turēties savā pozā. | Offline | | |
haskiplaneta | | Kopš: 02. Nov 2014
Ziņojumi: 191
Braucu ar:
|
17 Nov 2014, 18:48:32 dzheris rakstīja:
17 Nov 2014, 16:53:55 inferno-ex rakstīja:
17 Nov 2014, 14:51:37 dzheris rakstīja:
Uzmestais protams 'a priori' pats ir vainīgs, bet varbūt ir kāds cits veids, kā tikt skaidrībā par auto servisa kompetenci.
Darbība notiek autorizētā servisā. Situācija īsumā: auto tikai mainīta degvielas bāka, un lai to izdarītu daudz kas noskrūvēts. Pa ceļam atklāts, ka bremžu disku aizsargbleķi sarūsējuši un servisa pārstāvis ieteica pie vienas skrūvēšanas nomainīt arī tos. Tas tika akceptēts. Nākamā ziņa no servisa bija, ka lai nomainītu bremžu aisargus, bija jānoņem pusasi, kuras esot bijušas tik ļoti iesūbējušas, ka noņemot sabojātas (brutāli sasisti pusass gali ar lielāko servisā pieejamo āmuru, sildītas sabojājot gultni un beigās vēl saliektas. Abas). Tad nu tagad jāmaksā papildus par abām pusasīm (oriģinālām, jo viņi ar citādām detaļām nestrādā), līkroču darbu un neplānoti ilgu laiku jāiztiek bez auto.
Varbūt kādam ir kāda pieredze, kā plus mīnus civilizētā veidā tikt skaidrībā, ja servisa nostāja ir stūrgalvīga un vienvirziena, turklāt pilnīgi pretēja kliena pusei.
Tā arī pasaki viņiem, ka Tu atdzini auto ar veselām pusasīm - tātad, lai viņi paši arī maksā par savām līkajām rokām. Ja pusasis negribēja nākt nost, tad viņiem vajadzēja pazvanīt Tev un pateikt, ka viss ir slikti un aizsargus nemainīs. Ja viņi paši uz savu galvu izlemj viņas ar savām līkajām un nemākulīgajām rokām lauzt nost, tad paši nahuj vainīgi, lai maksā. Nekādas taktikas šeit nav - brauc augumā un pieprasi jaunas OEM pusasis + draudi nemaksāt vispār neko, jo auto tika nevis laikā sataisīts, bet sapists.
Bet auto karājas gaisā pusizjaukts, viņi savu vainu neatzīst. Mašīna vainīga, nevis līkroči. Viņi nemaksās par jaunām pusasīm. Servisa vadītājs/īpašnieks jūtas dikti drošs, jo, kā izrādās, tādā stilā strādā jau apmēram 10 gadus, viņa juristam ir iestrādes, kas viņu padara ļoti drošu turēties savā pozā.
1kart seit tu bez juristu palidzibas pasa spekiem netiksi.
2kart ja viniem nav rakstiska papira ar kadam kontretam detalu markam vini strada, tad tas jau ir plus tev.
Un ja vini sitik nagla, notelo tu ari mulki un piezvani uz pateretajiem un saki ka vot lieta tada un tada, dzeki pasi uz savu galvu sakusi mainit bremzu aizsargus, un pat pusasis sabojajusas un tagad censas no tevis izspiests naudu par remontu ko tu neesi prasijis. Un atsakas atdot tev auto kurs pec likuma tev pieder | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| M52b28 ieks e38. jautajums par sajugu. Cik saprotu tad ir divmasnieks? un spizot sajugu ir krakskis aizdomas krit uz kurvi. Domaju pareizi? | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| ir te kāds specs mikročipu lodēšanā ? | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
17 Nov 2014, 19:06:38 haskiplaneta rakstīja:
17 Nov 2014, 18:48:32 dzheris rakstīja:
17 Nov 2014, 16:53:55 inferno-ex rakstīja:
17 Nov 2014, 14:51:37 dzheris rakstīja:
Uzmestais protams 'a priori' pats ir vainīgs, bet varbūt ir kāds cits veids, kā tikt skaidrībā par auto servisa kompetenci.
Darbība notiek autorizētā servisā. Situācija īsumā: auto tikai mainīta degvielas bāka, un lai to izdarītu daudz kas noskrūvēts. Pa ceļam atklāts, ka bremžu disku aizsargbleķi sarūsējuši un servisa pārstāvis ieteica pie vienas skrūvēšanas nomainīt arī tos. Tas tika akceptēts. Nākamā ziņa no servisa bija, ka lai nomainītu bremžu aisargus, bija jānoņem pusasi, kuras esot bijušas tik ļoti iesūbējušas, ka noņemot sabojātas (brutāli sasisti pusass gali ar lielāko servisā pieejamo āmuru, sildītas sabojājot gultni un beigās vēl saliektas. Abas). Tad nu tagad jāmaksā papildus par abām pusasīm (oriģinālām, jo viņi ar citādām detaļām nestrādā), līkroču darbu un neplānoti ilgu laiku jāiztiek bez auto.
Varbūt kādam ir kāda pieredze, kā plus mīnus civilizētā veidā tikt skaidrībā, ja servisa nostāja ir stūrgalvīga un vienvirziena, turklāt pilnīgi pretēja kliena pusei.
Tā arī pasaki viņiem, ka Tu atdzini auto ar veselām pusasīm - tātad, lai viņi paši arī maksā par savām līkajām rokām. Ja pusasis negribēja nākt nost, tad viņiem vajadzēja pazvanīt Tev un pateikt, ka viss ir slikti un aizsargus nemainīs. Ja viņi paši uz savu galvu izlemj viņas ar savām līkajām un nemākulīgajām rokām lauzt nost, tad paši nahuj vainīgi, lai maksā. Nekādas taktikas šeit nav - brauc augumā un pieprasi jaunas OEM pusasis + draudi nemaksāt vispār neko, jo auto tika nevis laikā sataisīts, bet sapists.
Bet auto karājas gaisā pusizjaukts, viņi savu vainu neatzīst. Mašīna vainīga, nevis līkroči. Viņi nemaksās par jaunām pusasīm. Servisa vadītājs/īpašnieks jūtas dikti drošs, jo, kā izrādās, tādā stilā strādā jau apmēram 10 gadus, viņa juristam ir iestrādes, kas viņu padara ļoti drošu turēties savā pozā.
1kart seit tu bez juristu palidzibas pasa spekiem netiksi.
2kart ja viniem nav rakstiska papira ar kadam kontretam detalu markam vini strada, tad tas jau ir plus tev.
Un ja vini sitik nagla, notelo tu ari mulki un piezvani uz pateretajiem un saki ka vot lieta tada un tada, dzeki pasi uz savu galvu sakusi mainit bremzu aizsargus, un pat pusasis sabojajusas un tagad censas no tevis izspiests naudu par remontu ko tu neesi prasijis. Un atsakas atdot tev auto kurs pec likuma tev pieder
paņem lielo brāli, brauciet uz servisu, nebūsiet mīzalas visu sataisīs | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
17 Nov 2014, 23:01:16 Donciks rakstīja:
ir te kāds specs mikročipu lodēšanā ?
Bus megadargi, nojaut laikam kapec
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
17 Nov 2014, 23:01:16 Donciks rakstīja:
ir te kāds specs mikročipu lodēšanā ?
kas tieši tas par čipu? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
17 Nov 2014, 23:08:09 edzhaans rakstīja:
17 Nov 2014, 19:06:38 haskiplaneta rakstīja:
17 Nov 2014, 18:48:32 dzheris rakstīja:
17 Nov 2014, 16:53:55 inferno-ex rakstīja:
17 Nov 2014, 14:51:37 dzheris rakstīja:
Uzmestais protams 'a priori' pats ir vainīgs, bet varbūt ir kāds cits veids, kā tikt skaidrībā par auto servisa kompetenci.
Darbība notiek autorizētā servisā. Situācija īsumā: auto tikai mainīta degvielas bāka, un lai to izdarītu daudz kas noskrūvēts. Pa ceļam atklāts, ka bremžu disku aizsargbleķi sarūsējuši un servisa pārstāvis ieteica pie vienas skrūvēšanas nomainīt arī tos. Tas tika akceptēts. Nākamā ziņa no servisa bija, ka lai nomainītu bremžu aisargus, bija jānoņem pusasi, kuras esot bijušas tik ļoti iesūbējušas, ka noņemot sabojātas (brutāli sasisti pusass gali ar lielāko servisā pieejamo āmuru, sildītas sabojājot gultni un beigās vēl saliektas. Abas). Tad nu tagad jāmaksā papildus par abām pusasīm (oriģinālām, jo viņi ar citādām detaļām nestrādā), līkroču darbu un neplānoti ilgu laiku jāiztiek bez auto.
Varbūt kādam ir kāda pieredze, kā plus mīnus civilizētā veidā tikt skaidrībā, ja servisa nostāja ir stūrgalvīga un vienvirziena, turklāt pilnīgi pretēja kliena pusei.
Tā arī pasaki viņiem, ka Tu atdzini auto ar veselām pusasīm - tātad, lai viņi paši arī maksā par savām līkajām rokām. Ja pusasis negribēja nākt nost, tad viņiem vajadzēja pazvanīt Tev un pateikt, ka viss ir slikti un aizsargus nemainīs. Ja viņi paši uz savu galvu izlemj viņas ar savām līkajām un nemākulīgajām rokām lauzt nost, tad paši nahuj vainīgi, lai maksā. Nekādas taktikas šeit nav - brauc augumā un pieprasi jaunas OEM pusasis + draudi nemaksāt vispār neko, jo auto tika nevis laikā sataisīts, bet sapists.
Bet auto karājas gaisā pusizjaukts, viņi savu vainu neatzīst. Mašīna vainīga, nevis līkroči. Viņi nemaksās par jaunām pusasīm. Servisa vadītājs/īpašnieks jūtas dikti drošs, jo, kā izrādās, tādā stilā strādā jau apmēram 10 gadus, viņa juristam ir iestrādes, kas viņu padara ļoti drošu turēties savā pozā.
1kart seit tu bez juristu palidzibas pasa spekiem netiksi.
2kart ja viniem nav rakstiska papira ar kadam kontretam detalu markam vini strada, tad tas jau ir plus tev.
Un ja vini sitik nagla, notelo tu ari mulki un piezvani uz pateretajiem un saki ka vot lieta tada un tada, dzeki pasi uz savu galvu sakusi mainit bremzu aizsargus, un pat pusasis sabojajusas un tagad censas no tevis izspiests naudu par remontu ko tu neesi prasijis. Un atsakas atdot tev auto kurs pec likuma tev pieder
paņem lielo brāli, brauciet uz servisu, nebūsiet mīzalas visu sataisīs
Tu akcepteji to aizsargu mainju, pats automata parakstijies uz visiem sudiem, kas izldis sakara ar to mainju.
Vienga servisa vaina ir tur, ka nepiezvanija un nepateica, ka uzliekot atslegu nenak valja.
Realais variants, kas ietu tagad cauri, ka pats atradisi labas,, jau nonjemtas lietotas pusasis un tev servisa tas uzstadis.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| Pusasim tachu ir specials novilceejs. Vismaz tajos servisos kurus es zinu, neesmu redzejis ka kads sildiitu vai ar kuvaldu dauziitu pusass galu. Jo tad kaa likums var izmest miskastee arii gultni. Vispar kaa sauc to servisu. Taa lai citi zina kur nebraukt. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Es domaju, ka problema bija nevis izvilkt, bet atskruvet to lielo uzgriezni, kas ir tai galaa (ritenja pusee)
Nenaca, sildija, sapisa, noverpa, sacukaja un dirsaa
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7372
Braucu ar: muti
| tas viss izklausas pec milziga uzmetiena | Offline | | |
hrjaz | | Kopš: 11. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 699
Braucu ar: kuģi pa bruģi
|
18 Nov 2014, 00:24:34 wanksta rakstīja:
tas viss izklausas pec milziga uzmetiena
nu tad jau džeris pats vainīgs - case closed [ Šo ziņu laboja hrjaz, 18 Nov 2014, 00:39:58 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4365
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
17 Nov 2014, 23:01:16 Donciks rakstīja:
ir te kāds specs mikročipu lodēšanā ?
Izskaidro kas ir mikročips tavuprāt un ko tu vēlies salodēt?
Trīskodolu SMD procesoru vai 28 kāju vecu mikreni no 90.gadiem? Bišķīt tur ir starpība un abus cilvēki sauc par mikročipiem.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Online | | |
dzheris | | Kopš: 27. Dec 2006
Ziņojumi: 290
Braucu ar: BMW 315
|
18 Nov 2014, 00:38:17 hrjaz rakstīja:
18 Nov 2014, 00:24:34 wanksta rakstīja:
tas viss izklausas pec milziga uzmetiena
nu tad jau džeris pats vainīgs - case closed
Nu ne jau pačīkstēšanas dēļ rakstu. Domāju, varbūt kāds izgājis cauri kam līdzīgam gan no vienas puses, gan arī no otras, jo puslīdz droši, ka te apgrozās arī servisa džeki, kam kolēģis praktikants pirmajā darba dienā nolohojies un niknais saimnieks ar to nav bijis priecīgs. Arī kāds prasīgais auto saimnieks te noteikti lasa.
Ir jābūt veidam, kā civilizēti tikt skaidrībā, citādi es pats sākšu apsvērt domu atvērt servisu, kas iekasē naudu par remontēšanas imitēšanu ne par ko neatbildod. | Offline | | |
|
oskars11 | | Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
|
18 Nov 2014, 00:08:56 martinssirants rakstīja:
Pusasim tachu ir specials novilceejs. Vismaz tajos servisos kurus es zinu, neesmu redzejis ka kads sildiitu vai ar kuvaldu dauziitu pusass galu. Jo tad kaa likums var izmest miskastee arii gultni. Vispar kaa sauc to servisu. Taa lai citi zina kur nebraukt.
Ir bijuši gadījumi kad pusasis tā ieaugušas ka neviens sjomnjiks nepalīdz. tas raksturīgi automašīnām kas ilgu laiku braukušas mūsu pusē.E39 pusasis principā nokalpo visu auto mūžu, tākā pilnīgi iespejams ka rūpnicas pusass un gūltnis.[ Šo ziņu laboja oskars11, 18 Nov 2014, 14:35:15 ] | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
|
18 Nov 2014, 01:07:11 Kaross rakstīja:
17 Nov 2014, 23:01:16 Donciks rakstīja:
ir te kāds specs mikročipu lodēšanā ?
Izskaidro kas ir mikročips tavuprāt un ko tu vēlies salodēt?
Trīskodolu SMD procesoru vai 28 kāju vecu mikreni no 90.gadiem? Bišķīt tur ir starpība un abus cilvēki sauc par mikročipiem.
drīzāk trīskodolu smd procesors, ar 28 kāju mikreni pats tiktu galā. | Offline | | |
zuums | | Kopš: 09. Aug 2008
Ziņojumi: 1186
Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO
| Interesē cilvēks vai kāds labs kantoris,kur taisa parastos spararatus no rokas. interesē tieši priekš volvo d5 dīzeļa manuālas kārbas. pm ja kāds kautko zin un var ieteikt/ | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
18 Nov 2014, 15:00:38 zuums rakstīja:
Interesē cilvēks vai kāds labs kantoris,kur taisa parastos spararatus no rokas. interesē tieši priekš volvo d5 dīzeļa manuālas kārbas. pm ja kāds kautko zin un var ieteikt/
D5 nāk DMF, bet tu gribi uztaisīt swap uz SMF?
Pareizi sapratu? Ir tak gana labi aftermarket varianti un domāju, ka būs lētāk kā ar roku taisīts un visticamāk arī kvalitatīvāk. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|