Online
Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
Inspector | | Kopš: 31. Jul 2014
Ziņojumi: 522
Braucu ar: atvērtiem logiem
|
16 Nov 2014, 17:42:47 Wilde rakstīja:
Itkā skatijos...visi veseli.
Pārbaudi masas vadu kas ir kaut kur pie motora paduškām.. Ir bijis dažiem eksemplāriem ka tas vads saguris un kontakts nav tur.. | Offline | | |
lapinjs | | Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 141
Braucu ar: E53
| HELP !!! E39 manuals.. paneli iedegas P burts un pikst vislaikt.kas varetu but pie vainas ka vinsh rada to roceni? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
16 Nov 2014, 17:42:47 Wilde rakstīja:
Itkā skatijos...visi veseli.
problema nebus masas vadaam nedz plusa vada
vaina ir citur
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Markijs | | Kopš: 24. Dec 2008
Ziņojumi: 1367
Braucu ar: Vecu vācu kupeju.
| E34 525tds automāts, lai pārliktu uz manuālu jāmaina, kārba viss ap to, kardans, pedāļi, kas vēl ? Kompis ? Vai kā e30, jāsavieno pie ātrumkloķi vadi lai auto domā, ka ir P burtā ? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
17 Nov 2014, 05:47:07 AB1304 rakstīja:
Braucu pa bāni, izmet kļūdu iekš obc, ka neviena lampa nedeg. Nometu pirmajā parkingā malā. Piedarbinu, sāku braukt un spidometra bulta nekustās. Palaidu testu. Arī testā bulta nekustās. Mašīnu uz lūžņiem vai problēma risināma ?
bmw.
uz auto gadiena nav virsu hrenons?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
bone_itch | | Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
| Čomam ir 740 Volvo ar, laikam, 2.5 motoru - aizdedzes sistēma līdzīga kā m20b25 motoram. Siltam manāmi pazūd jauda, kas varētu būt par vainu? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
17 Nov 2014, 14:10:09 bone_itch rakstīja:
Čomam ir 740 Volvo ar, laikam, 2.5 motoru - aizdedzes sistēma līdzīga kā m20b25 motoram. Siltam manāmi pazūd jauda, kas varētu būt par vainu?
nu ar tadu attieksmi tik velosipedu vari remontet
volvo motora kodu studija, velams ari dzineja vadibas razotaju un taa versiju (vismaz bosch numuru)
un tikai tad bus redzams vai lidziga vai tada pati kaa m20b25, laigan ari m20b25 nav tikai viena vien versija iespejama
bet cik atceros, tad tur jau dzineja vadiba nebija pilnigi analogaa, bet gan kautkas gudraks par L-jetronic un jau diagnosticejama
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
skasap | | Kopš: 02. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 183
Braucu ar: e46
| Cik varētu izmaksāt nopakot e39 sedanu? Bez ķekavas, protuning utt variantiem. | Offline | | |
|
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
|
17 Nov 2014, 14:37:49 skasap rakstīja:
Cik varētu izmaksāt nopakot e39 sedanu? Bez ķekavas, protuning utt variantiem.
kas ķekavai vainas
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
17 Nov 2014, 14:40:16 AB1304 rakstīja:
17 Nov 2014, 14:02:20 Driver rakstīja:
uz auto gadiena nav virsu hrenons?
Nav gan un nekad arī nav bijis. Lasīju bimmerforum, ka arī eņģeļus uzliekot tāds efekts. Tik man ne vieni, ne otri. Dzīves nomocīts, bet tomēr viss maksimāli oem.
nu vari pameginat samainit instrumentu paneli, mosh palidz
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
dzheris | | Kopš: 27. Dec 2006
Ziņojumi: 290
Braucu ar: BMW 315
| Uzmestais protams 'a priori' pats ir vainīgs, bet varbūt ir kāds cits veids, kā tikt skaidrībā par auto servisa kompetenci.
Darbība notiek autorizētā servisā. Situācija īsumā: auto tikai mainīta degvielas bāka, un lai to izdarītu daudz kas noskrūvēts. Pa ceļam atklāts, ka bremžu disku aizsargbleķi sarūsējuši un servisa pārstāvis ieteica pie vienas skrūvēšanas nomainīt arī tos. Tas tika akceptēts. Nākamā ziņa no servisa bija, ka lai nomainītu bremžu aisargus, bija jānoņem pusasi, kuras esot bijušas tik ļoti iesūbējušas, ka noņemot sabojātas (brutāli sasisti pusass gali ar lielāko servisā pieejamo āmuru, sildītas sabojājot gultni un beigās vēl saliektas. Abas). Tad nu tagad jāmaksā papildus par abām pusasīm (oriģinālām, jo viņi ar citādām detaļām nestrādā), līkroču darbu un neplānoti ilgu laiku jāiztiek bez auto.
Varbūt kādam ir kāda pieredze, kā plus mīnus civilizētā veidā tikt skaidrībā, ja servisa nostāja ir stūrgalvīga un vienvirziena, turklāt pilnīgi pretēja kliena pusei. | Offline | | |
VD177 | | Kopš: 14. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1341
Braucu ar: Agresīvu sānslīdi
|
17 Nov 2014, 12:28:25 Markijs rakstīja:
E34 525tds automāts, lai pārliktu uz manuālu jāmaina, kārba viss ap to, kardans, pedāļi, kas vēl ? Kompis ? Vai kā e30, jāsavieno pie ātrumkloķi vadi lai auto domā, ka ir P burtā ?
http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/5speedswap.htm | Offline | | |
Markijs | | Kopš: 24. Dec 2008
Ziņojumi: 1367
Braucu ar: Vecu vācu kupeju.
| Liels paldies. | Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
17 Nov 2014, 14:51:37 dzheris rakstīja:
Uzmestais protams 'a priori' pats ir vainīgs, bet varbūt ir kāds cits veids, kā tikt skaidrībā par auto servisa kompetenci.
Darbība notiek autorizētā servisā. Situācija īsumā: auto tikai mainīta degvielas bāka, un lai to izdarītu daudz kas noskrūvēts. Pa ceļam atklāts, ka bremžu disku aizsargbleķi sarūsējuši un servisa pārstāvis ieteica pie vienas skrūvēšanas nomainīt arī tos. Tas tika akceptēts. Nākamā ziņa no servisa bija, ka lai nomainītu bremžu aisargus, bija jānoņem pusasi, kuras esot bijušas tik ļoti iesūbējušas, ka noņemot sabojātas (brutāli sasisti pusass gali ar lielāko servisā pieejamo āmuru, sildītas sabojājot gultni un beigās vēl saliektas. Abas). Tad nu tagad jāmaksā papildus par abām pusasīm (oriģinālām, jo viņi ar citādām detaļām nestrādā), līkroču darbu un neplānoti ilgu laiku jāiztiek bez auto.
Varbūt kādam ir kāda pieredze, kā plus mīnus civilizētā veidā tikt skaidrībā, ja servisa nostāja ir stūrgalvīga un vienvirziena, turklāt pilnīgi pretēja kliena pusei.
Tā arī pasaki viņiem, ka Tu atdzini auto ar veselām pusasīm - tātad, lai viņi paši arī maksā par savām līkajām rokām. Ja pusasis negribēja nākt nost, tad viņiem vajadzēja pazvanīt Tev un pateikt, ka viss ir slikti un aizsargus nemainīs. Ja viņi paši uz savu galvu izlemj viņas ar savām līkajām un nemākulīgajām rokām lauzt nost, tad paši nahuj vainīgi, lai maksā. Nekādas taktikas šeit nav - brauc augumā un pieprasi jaunas OEM pusasis + draudi nemaksāt vispār neko, jo auto tika nevis laikā sataisīts, bet sapists. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16212
Braucu ar:
|
17 Nov 2014, 14:51:37 dzheris rakstīja:
Uzmestais protams 'a priori' pats ir vainīgs, bet varbūt ir kāds cits veids, kā tikt skaidrībā par auto servisa kompetenci.
Darbība notiek autorizētā servisā. Situācija īsumā: auto tikai mainīta degvielas bāka, un lai to izdarītu daudz kas noskrūvēts. Pa ceļam atklāts, ka bremžu disku aizsargbleķi sarūsējuši un servisa pārstāvis ieteica pie vienas skrūvēšanas nomainīt arī tos. Tas tika akceptēts. Nākamā ziņa no servisa bija, ka lai nomainītu bremžu aisargus, bija jānoņem pusasi, kuras esot bijušas tik ļoti iesūbējušas, ka noņemot sabojātas (brutāli sasisti pusass gali ar lielāko servisā pieejamo āmuru, sildītas sabojājot gultni un beigās vēl saliektas. Abas). Tad nu tagad jāmaksā papildus par abām pusasīm (oriģinālām, jo viņi ar citādām detaļām nestrādā), līkroču darbu un neplānoti ilgu laiku jāiztiek bez auto.
Varbūt kādam ir kāda pieredze, kā plus mīnus civilizētā veidā tikt skaidrībā, ja servisa nostāja ir stūrgalvīga un vienvirziena, turklāt pilnīgi pretēja kliena pusei.
nu servisam kad juta ka nevar neko atskruvet vajadzeja vienkarši salikt un atstat ka ir un nepisties,jo tur bez kualdas nemaz citu variantu nav ka viņas ara dabut.
Jagaida ka kads pateiks ka WD40 vajadzeja uzpust[ Šo ziņu laboja uldens1, 17 Nov 2014, 17:29:28 ] | Offline | | |
zuums | | Kopš: 09. Aug 2008
Ziņojumi: 1186
Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO
| Interesē cilvēks vai kāds labs kantoris,kur taisa parastos spararatus no rokas. interesē tieši priekš volvo d5 dīzeļa manuālas kārbas. pm ja kāds kautko zin un var ieteikt/ [ Šo ziņu laboja zuums, 17 Nov 2014, 17:30:14 ] | Offline | | |
|
520i | | Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2688
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
|
17 Nov 2014, 17:14:38 uldens1 rakstīja:
17 Nov 2014, 14:51:37 dzheris rakstīja:
Uzmestais protams 'a priori' pats ir vainīgs, bet varbūt ir kāds cits veids, kā tikt skaidrībā par auto servisa kompetenci.
Darbība notiek autorizētā servisā. Situācija īsumā: auto tikai mainīta degvielas bāka, un lai to izdarītu daudz kas noskrūvēts. Pa ceļam atklāts, ka bremžu disku aizsargbleķi sarūsējuši un servisa pārstāvis ieteica pie vienas skrūvēšanas nomainīt arī tos. Tas tika akceptēts. Nākamā ziņa no servisa bija, ka lai nomainītu bremžu aisargus, bija jānoņem pusasi, kuras esot bijušas tik ļoti iesūbējušas, ka noņemot sabojātas (brutāli sasisti pusass gali ar lielāko servisā pieejamo āmuru, sildītas sabojājot gultni un beigās vēl saliektas. Abas). Tad nu tagad jāmaksā papildus par abām pusasīm (oriģinālām, jo viņi ar citādām detaļām nestrādā), līkroču darbu un neplānoti ilgu laiku jāiztiek bez auto.
Varbūt kādam ir kāda pieredze, kā plus mīnus civilizētā veidā tikt skaidrībā, ja servisa nostāja ir stūrgalvīga un vienvirziena, turklāt pilnīgi pretēja kliena pusei.
nu servisam kad juta ka nevar neko atskruvet vajadzeja vienkarši salikt un atstat ka ir un nepisties,jo tur bez kualdas nemaz citu variantu nav ka viņas ara dabut.
Jagaida ka kads pateiks ka WD40 vajadzeja uzpust
visu var dabūt, ja grib. Nesen vienai Hondai līdzīga problēma. Izņēmām ar visām stoikām un zem preses. un jā, bez wd40 | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16212
Braucu ar:
| ne jau visus klamburus var pabazt zem preses
Kaut kad sen vienam fordam ta ari pat zem preses nevareja mironi ara dabut,samainija visu stupicu un pusasi | Offline | | |
520i | | Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2688
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
|
17 Nov 2014, 17:43:07 uldens1 rakstīja:
ne jau visus klamburus var pabazt zem preses
Kaut kad sen vienam fordam ta ari pat zem preses nevareja mironi ara dabut,samainija visu stupicu un pusasi
visu var, tikai neviens negrib pisties. | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| gribētu redzēt, kā tu jebkuru stupicu ar pusasi pabāzīsi zem preses un izpresēsi to laukā neko nesalaužot | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|