Online

Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Inspector
16. Nov 2014, 19:21 #23441

Kopš: 31. Jul 2014

Ziņojumi: 522

Braucu ar: atvērtiem logiem


16 Nov 2014, 17:42:47 Wilde rakstīja:
Itkā skatijos...visi veseli.

Pārbaudi masas vadu kas ir kaut kur pie motora paduškām.. Ir bijis dažiem eksemplāriem ka tas vads saguris un kontakts nav tur..
Offline
lapinjs
16. Nov 2014, 19:24 #23442

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 141

Braucu ar: E53

HELP !!! E39 manuals.. paneli iedegas P burts un pikst vislaikt.kas varetu but pie vainas ka vinsh rada to roceni?
Offline
Driver
16. Nov 2014, 19:28 #23443

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 Nov 2014, 17:42:47 Wilde rakstīja:
Itkā skatijos...visi veseli.

problema nebus masas vadaam nedz plusa vada
vaina ir citur

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Markijs
17. Nov 2014, 12:28 #23444

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1367

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

E34 525tds automāts, lai pārliktu uz manuālu jāmaina, kārba viss ap to, kardans, pedāļi, kas vēl ? Kompis ? Vai kā e30, jāsavieno pie ātrumkloķi vadi lai auto domā, ka ir P burtā ?
Offline
Driver
17. Nov 2014, 14:02 #23445

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Nov 2014, 05:47:07 AB1304 rakstīja:
Braucu pa bāni, izmet kļūdu iekš obc, ka neviena lampa nedeg. Nometu pirmajā parkingā malā. Piedarbinu, sāku braukt un spidometra bulta nekustās. Palaidu testu. Arī testā bulta nekustās. Mašīnu uz lūžņiem vai problēma risināma ?
bmw.

uz auto gadiena nav virsu hrenons?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
bone_itch
17. Nov 2014, 14:10 #23446

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d

Čomam ir 740 Volvo ar, laikam, 2.5 motoru - aizdedzes sistēma līdzīga kā m20b25 motoram. Siltam manāmi pazūd jauda, kas varētu būt par vainu?
Offline
Driver
17. Nov 2014, 14:14 #23447

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Nov 2014, 14:10:09 bone_itch rakstīja:
Čomam ir 740 Volvo ar, laikam, 2.5 motoru - aizdedzes sistēma līdzīga kā m20b25 motoram. Siltam manāmi pazūd jauda, kas varētu būt par vainu?

nu ar tadu attieksmi tik velosipedu vari remontet
volvo motora kodu studija, velams ari dzineja vadibas razotaju un taa versiju (vismaz bosch numuru)

un tikai tad bus redzams vai lidziga vai tada pati kaa m20b25, laigan ari m20b25 nav tikai viena vien versija iespejama

bet cik atceros, tad tur jau dzineja vadiba nebija pilnigi analogaa, bet gan kautkas gudraks par L-jetronic un jau diagnosticejama

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
skasap
17. Nov 2014, 14:37 #23448

Kopš: 02. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 183

Braucu ar: e46

Cik varētu izmaksāt nopakot e39 sedanu? Bez ķekavas, protuning utt variantiem.
Offline
sergis15
17. Nov 2014, 14:40 #23449

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


17 Nov 2014, 14:37:49 skasap rakstīja:
Cik varētu izmaksāt nopakot e39 sedanu? Bez ķekavas, protuning utt variantiem.

kas ķekavai vainas

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Driver
17. Nov 2014, 14:42 #23450

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Nov 2014, 14:40:16 AB1304 rakstīja:

17 Nov 2014, 14:02:20 Driver rakstīja:
uz auto gadiena nav virsu hrenons?

Nav gan un nekad arī nav bijis. Lasīju bimmerforum, ka arī eņģeļus uzliekot tāds efekts. Tik man ne vieni, ne otri. Dzīves nomocīts, bet tomēr viss maksimāli oem.

nu vari pameginat samainit instrumentu paneli, mosh palidz

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
dzheris
17. Nov 2014, 14:51 #23451

Kopš: 27. Dec 2006

Ziņojumi: 290

Braucu ar: BMW 315

Uzmestais protams 'a priori' pats ir vainīgs, bet varbūt ir kāds cits veids, kā tikt skaidrībā par auto servisa kompetenci.
Darbība notiek autorizētā servisā. Situācija īsumā: auto tikai mainīta degvielas bāka, un lai to izdarītu daudz kas noskrūvēts. Pa ceļam atklāts, ka bremžu disku aizsargbleķi sarūsējuši un servisa pārstāvis ieteica pie vienas skrūvēšanas nomainīt arī tos. Tas tika akceptēts. Nākamā ziņa no servisa bija, ka lai nomainītu bremžu aisargus, bija jānoņem pusasi, kuras esot bijušas tik ļoti iesūbējušas, ka noņemot sabojātas (brutāli sasisti pusass gali ar lielāko servisā pieejamo āmuru, sildītas sabojājot gultni un beigās vēl saliektas. Abas). Tad nu tagad jāmaksā papildus par abām pusasīm (oriģinālām, jo viņi ar citādām detaļām nestrādā), līkroču darbu un neplānoti ilgu laiku jāiztiek bez auto.
Varbūt kādam ir kāda pieredze, kā plus mīnus civilizētā veidā tikt skaidrībā, ja servisa nostāja ir stūrgalvīga un vienvirziena, turklāt pilnīgi pretēja kliena pusei.
Offline
VD177
17. Nov 2014, 15:00 #23452

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1341

Braucu ar: Agresīvu sānslīdi


17 Nov 2014, 12:28:25 Markijs rakstīja:
E34 525tds automāts, lai pārliktu uz manuālu jāmaina, kārba viss ap to, kardans, pedāļi, kas vēl ? Kompis ? Vai kā e30, jāsavieno pie ātrumkloķi vadi lai auto domā, ka ir P burtā ?


http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/5speedswap.htm
Offline
Markijs
17. Nov 2014, 16:43 #23453

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1367

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Liels paldies.
Offline
inferno-ex
17. Nov 2014, 16:53 #23454

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


17 Nov 2014, 14:51:37 dzheris rakstīja:
Uzmestais protams 'a priori' pats ir vainīgs, bet varbūt ir kāds cits veids, kā tikt skaidrībā par auto servisa kompetenci.
Darbība notiek autorizētā servisā. Situācija īsumā: auto tikai mainīta degvielas bāka, un lai to izdarītu daudz kas noskrūvēts. Pa ceļam atklāts, ka bremžu disku aizsargbleķi sarūsējuši un servisa pārstāvis ieteica pie vienas skrūvēšanas nomainīt arī tos. Tas tika akceptēts. Nākamā ziņa no servisa bija, ka lai nomainītu bremžu aisargus, bija jānoņem pusasi, kuras esot bijušas tik ļoti iesūbējušas, ka noņemot sabojātas (brutāli sasisti pusass gali ar lielāko servisā pieejamo āmuru, sildītas sabojājot gultni un beigās vēl saliektas. Abas). Tad nu tagad jāmaksā papildus par abām pusasīm (oriģinālām, jo viņi ar citādām detaļām nestrādā), līkroču darbu un neplānoti ilgu laiku jāiztiek bez auto.
Varbūt kādam ir kāda pieredze, kā plus mīnus civilizētā veidā tikt skaidrībā, ja servisa nostāja ir stūrgalvīga un vienvirziena, turklāt pilnīgi pretēja kliena pusei.

Tā arī pasaki viņiem, ka Tu atdzini auto ar veselām pusasīm - tātad, lai viņi paši arī maksā par savām līkajām rokām. Ja pusasis negribēja nākt nost, tad viņiem vajadzēja pazvanīt Tev un pateikt, ka viss ir slikti un aizsargus nemainīs. Ja viņi paši uz savu galvu izlemj viņas ar savām līkajām un nemākulīgajām rokām lauzt nost, tad paši nahuj vainīgi, lai maksā. Nekādas taktikas šeit nav - brauc augumā un pieprasi jaunas OEM pusasis + draudi nemaksāt vispār neko, jo auto tika nevis laikā sataisīts, bet sapists.
Offline
uldens1
17. Nov 2014, 17:14 #23455

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:


17 Nov 2014, 14:51:37 dzheris rakstīja:
Uzmestais protams 'a priori' pats ir vainīgs, bet varbūt ir kāds cits veids, kā tikt skaidrībā par auto servisa kompetenci.
Darbība notiek autorizētā servisā. Situācija īsumā: auto tikai mainīta degvielas bāka, un lai to izdarītu daudz kas noskrūvēts. Pa ceļam atklāts, ka bremžu disku aizsargbleķi sarūsējuši un servisa pārstāvis ieteica pie vienas skrūvēšanas nomainīt arī tos. Tas tika akceptēts. Nākamā ziņa no servisa bija, ka lai nomainītu bremžu aisargus, bija jānoņem pusasi, kuras esot bijušas tik ļoti iesūbējušas, ka noņemot sabojātas (brutāli sasisti pusass gali ar lielāko servisā pieejamo āmuru, sildītas sabojājot gultni un beigās vēl saliektas. Abas). Tad nu tagad jāmaksā papildus par abām pusasīm (oriģinālām, jo viņi ar citādām detaļām nestrādā), līkroču darbu un neplānoti ilgu laiku jāiztiek bez auto.
Varbūt kādam ir kāda pieredze, kā plus mīnus civilizētā veidā tikt skaidrībā, ja servisa nostāja ir stūrgalvīga un vienvirziena, turklāt pilnīgi pretēja kliena pusei.
nu servisam kad juta ka nevar neko atskruvet vajadzeja vienkarši salikt un atstat ka ir un nepisties,jo tur bez kualdas nemaz citu variantu nav ka viņas ara dabut.
Jagaida ka kads pateiks ka WD40 vajadzeja uzpust

[ Šo ziņu laboja uldens1, 17 Nov 2014, 17:29:28 ]

Offline
zuums
17. Nov 2014, 17:29 #23456

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO

Interesē cilvēks vai kāds labs kantoris,kur taisa parastos spararatus no rokas. interesē tieši priekš volvo d5 dīzeļa manuālas kārbas. pm ja kāds kautko zin un var ieteikt/

[ Šo ziņu laboja zuums, 17 Nov 2014, 17:30:14 ]

Offline
520i
17. Nov 2014, 17:32 #23457

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2688

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS


17 Nov 2014, 17:14:38 uldens1 rakstīja:

17 Nov 2014, 14:51:37 dzheris rakstīja:
Uzmestais protams 'a priori' pats ir vainīgs, bet varbūt ir kāds cits veids, kā tikt skaidrībā par auto servisa kompetenci.
Darbība notiek autorizētā servisā. Situācija īsumā: auto tikai mainīta degvielas bāka, un lai to izdarītu daudz kas noskrūvēts. Pa ceļam atklāts, ka bremžu disku aizsargbleķi sarūsējuši un servisa pārstāvis ieteica pie vienas skrūvēšanas nomainīt arī tos. Tas tika akceptēts. Nākamā ziņa no servisa bija, ka lai nomainītu bremžu aisargus, bija jānoņem pusasi, kuras esot bijušas tik ļoti iesūbējušas, ka noņemot sabojātas (brutāli sasisti pusass gali ar lielāko servisā pieejamo āmuru, sildītas sabojājot gultni un beigās vēl saliektas. Abas). Tad nu tagad jāmaksā papildus par abām pusasīm (oriģinālām, jo viņi ar citādām detaļām nestrādā), līkroču darbu un neplānoti ilgu laiku jāiztiek bez auto.
Varbūt kādam ir kāda pieredze, kā plus mīnus civilizētā veidā tikt skaidrībā, ja servisa nostāja ir stūrgalvīga un vienvirziena, turklāt pilnīgi pretēja kliena pusei.
nu servisam kad juta ka nevar neko atskruvet vajadzeja vienkarši salikt un atstat ka ir un nepisties,jo tur bez kualdas nemaz citu variantu nav ka viņas ara dabut.
Jagaida ka kads pateiks ka WD40 vajadzeja uzpust


visu var dabūt, ja grib. Nesen vienai Hondai līdzīga problēma. Izņēmām ar visām stoikām un zem preses. un jā, bez wd40
Offline
uldens1
17. Nov 2014, 17:43 #23458

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16212

Braucu ar:

ne jau visus klamburus var pabazt zem preses

Kaut kad sen vienam fordam ta ari pat zem preses nevareja mironi ara dabut,samainija visu stupicu un pusasi
Offline
520i
17. Nov 2014, 17:45 #23459

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2688

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS


17 Nov 2014, 17:43:07 uldens1 rakstīja:
ne jau visus klamburus var pabazt zem preses

Kaut kad sen vienam fordam ta ari pat zem preses nevareja mironi ara dabut,samainija visu stupicu un pusasi


visu var, tikai neviens negrib pisties.
Offline
Montana
17. Nov 2014, 17:47 #23460

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

gribētu redzēt, kā tu jebkuru stupicu ar pusasi pabāzīsi zem preses un izpresēsi to laukā neko nesalaužot
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo