Online
Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
uldens1 | 13. Mar 2020, 13:13 |
#2341
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
13 Mar 2020, 12:27:20 @DM-101 rakstīja:
Smagajai tehnikai tie kanaali,kas tiek izmantoti to kveepu uzkraashanai,vareetu buut daudz lielaaki. Attieciigi,kjiimija var tajos iekljuut un skjiidinaat. Ja vieglajiem paredzeetajiem filtriem tie kanaali ir shauraaki,kjiimija tur iekshaa netiks un tiiriishana nesanaaks. Filtrs ir mehaanisks elements. Izpluudes gaazes plust pa vieglaako celju. Tb,ja nolietojuma vai tiiriishanas rezultaataa tiks izdemoleets kaads kanaals,gaazes pludiis pa to caurumu. Un defekts strauji progresees. Tb,ok,nav mums mikrodalju meeriitaaju nevienam. Bet nav pat nekaadu riiku,ar ko paarbaudiit taas struktuuras integritaati.
tu domā ka kanaļi lielāki??Varbūt tādi paši kā vieglajiem tikai pats filtrs ir krietni lielāks | Offline | | |
uldens1 | 13. Mar 2020, 13:19 |
#2342
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| nu es esmu iedomājies ka tam kanālam jābūt kaut kādam noteiktam lielumam lai turbulences neveidojas,vai lai pareizi veidojas,katrā ziņā butu interesanti redzēt kādu materiālu kā tur viss notiek.Cik ir redzēti,visi tādi virspusēji bez niansēm | Offline | | |
uldens1 | 13. Mar 2020, 14:00 |
#2343
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
13 Mar 2020, 13:49:43 @DM-101 rakstīja:
13 Mar 2020, 13:19:09 @uldens1 rakstīja:
nu es esmu iedomājies ka tam kanālam jābūt kaut kādam noteiktam lielumam lai turbulences neveidojas,vai lai pareizi veidojas,katrā ziņā butu interesanti redzēt kādu materiālu kā tur viss notiek.Cik ir redzēti,visi tādi virspusēji bez niansēm
Tie izmeeri absoluutajos lielumos tik mazi,ka turbulences tur veidotos pie 50.000rpm...
okei,varbūt ne turbulence,bet atrums lai tai daļiņai būtu inerce iesprūst šūnā,nevis ar gāzēm izlidot arā,nu kaut kā tā. | Offline | | |
maasters | 13. Mar 2020, 15:32 |
#2344
|
| Kopš: 04. Jan 2018
Ziņojumi: 846
Braucu ar:
| nu redz ir milzīgas problēmas ar motoriem, kas fiziski dedzina materiālu un taj pat laikā panākt, ka to izplūde ir "elpojama"
šis tomēr ir milzīgs pluss elektrībai, ok baterijas ir jāražo un jāpārstrādā, toties viss pārējais tajā mašinā ieskaitot pašu motoru ir mājās uz ēdamgalda liekams un drošs.
gan jau mēs tiksim līdz tam punktam, kur tās bačenes ar būs ok.
tu gan kaspar ieminējies te nesen , ka tev patik auto kam iemetot trešajā riteņi vēl kauc, bet nu kārtīgam elektromotram kārbu vispār nevaig un uzrāviens tāpat labāks , taka no tāda viedokļa faktiski tas vienīgais arguments pret kurš ir objektīvs ir biežā uzlādes vajadzība agresīvāk braucot.
| Offline | | |
smudo | 13. Mar 2020, 16:33 |
#2345
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
13 Mar 2020, 14:54:57 @DM-101 rakstīja:
13 Mar 2020, 14:00:04 @uldens1 rakstīja:
13 Mar 2020, 13:49:43 @DM-101 rakstīja:
13 Mar 2020, 13:19:09 @uldens1 rakstīja:
nu es esmu iedomājies ka tam kanālam jābūt kaut kādam noteiktam lielumam lai turbulences neveidojas,vai lai pareizi veidojas,katrā ziņā butu interesanti redzēt kādu materiālu kā tur viss notiek.Cik ir redzēti,visi tādi virspusēji bez niansēm
Tie izmeeri absoluutajos lielumos tik mazi,ka turbulences tur veidotos pie 50.000rpm...
okei,varbūt ne turbulence,bet atrums lai tai daļiņai būtu inerce iesprūst šūnā,nevis ar gāzēm izlidot arā,nu kaut kā tā.
Tas gan. Tas ir tas,par ko cepos.
Taas mikrodaljas ir mazas. Mikronus lielas. Shuunu "caurumi" nevar buut mazaaki - taads dpf radiis milziigu pretestiibu. Shuunu izmeers ir daudz lielaaks kaa mikrodaljas. Mikrodaljas mieriigi tiek cauri shuunaam. Vnk shuunu slaanis ir biezs, katrai mikrodaljai jaaskjeerso tuukstoshi shuunu. Tas ir taapat kaa cilveeku aizsietaam aciim izlaist mezhaa,kur tam jaaniet kaads kilometrs. Uz sharu vinjsh ies un ies,bet agri vai veelu ieskries kaadaa kokaa.
Tieshi taapeec visam tam "mezham" jaabuut veselam. Citaadi jau pietiktu ar plaanu pleeviiti,nevis vajadzeetu taadu kluci. Savukaart,ja mezha vietaa ir plaana kruumunstreeliite palikusi,riktiigs ambaalis (mikrodalja ar palielu aatrumu,kopaa ar gaazeem) izmauks cauri i pat gjiimi neapskraapeejot.
Tur ir cits darbibas princips nedaudz. Kvepi ar lielu spiedienu un atrumu ieklust filtra elementa caurulites, kuru izmeri krietni parsniedz kvepu izmerus. Socaurulisu sienas ir filtrejosais elements (tava piemera “mezs”), bet ta ka kvepa kustiba ir paralela sieninai, tad tas atdures pet caurules galu, kas ir noslegts un tur ari paliek (virmaz absolutais vairakums). Ta tie kvepu tur krajas, kamer visas caurulites ir par kadiem 70-80% pilnas ar kvepiem un tad noteik regeneracija un iz filtrejosam sieninam un ari “talakja caurules gala” pec katra cikla paliek nedaudz pelnu, kamer diltrs sak radit parmerigu pretspiedienu ka ari ta “tilpums” ir butiski samazinajiem un regeneracijas notiek loti biezi. Visi so laiki gaiss filtrejas pa caurulisu sienam un katrai caurilei ir kopeja filtrejosa siena ar bpakis cauruli, kurai noslegtais gala ir atgazu ienakosaja puse, bet izejosais (nenoslegtais) ieiet izplude. Iespejams, ka to biji ari domajis, bet no tava apraksta var dazadi saprast, tadel precizeju, lai kads neparpot un neiedomajas DPF filtru ka daudzu mikro filtru sietu, caur kuriem tie kvepi celo. | Offline | | |
Bender | 13. Mar 2020, 17:28 |
#2346
|
| Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Kaspičs atkal gvelž savu taksista viedokli, kā vienīgo pareizo. Ja būtu iedzilinājies, tad mācētu Google iemest un saņemt atbildi, ka 400km var nobraukt ar 40 minūšu pauzi, kas ir parastam braucējam, kurš nav taksists, normāla atpūtas pauzīte vai pat pusdienu laiks, lai varētu turpināt ceļu komfortā arī tālāk.
Bet ja mīž pudelītē pa ceļam, tad protams, ka neder. | Offline | | |
Bender | 13. Mar 2020, 18:06 |
#2347
|
| Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Pudelītē mīzis neesmu, tev taisnība, tev tur pieredze lielāka. | Offline | | |
streetking | 13. Mar 2020, 20:10 |
#2348
|
| Kopš: 06. Nov 2017
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
|
13 Mar 2020, 16:33:28 @smudo rakstīja:
Tur ir cits darbibas princips nedaudz...
Būsim godīgi, diez vai DM ir kļūdijies. Ar mežu viņš domāja jau pašu filtrējošo (dpf) materiālu. Kad mikrodaļiņa ar kvēpiem jau ir izlidojusi caur garo, paralēlo trubu/kanālu ieskrējusi palnu korķī un Tagad, piemēram pa labi, tagad mauc mežā.. | Offline | | |
|
streetking | 13. Mar 2020, 20:35 |
#2349
|
| Kopš: 06. Nov 2017
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
| Ko mikrodaļiņas visp dara regen laikā? +800 grādi nav nekāds kūrorts tomēr | Offline | | |
Staris | 13. Mar 2020, 20:35 |
#2350
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Ko zaglim dod bāzes bloka atrašana? Noraus viņu nost un panāks to, ka bloķēšanas relejs sēž bloķētā stāvoklī. Vai es kļūdos? Bloķēšanas relejs pēc noklusējuma bloķē līdz pasaka viņam, ka jāatbloķē vai otrādi? Relejs neko nebloķē un gaida, kad master bloks liks bloķēt, jo konstatēja piedarbinātu auto bez breloka? | Offline | | |
sys9291 | 13. Mar 2020, 21:10 |
#2351
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
13 Mar 2020, 20:41:49 @DM-101 rakstīja:
13 Mar 2020, 20:35:26 @streetking rakstīja:
Ko mikrodaļiņas visp dara regen laikā? +800 grādi nav nekāds kūrorts tomēr
daljeeji izdeg, daljeeji paliek salipushas.
izmeers tik mazs, ka aizkjepinaashanas efektu jau taas neveido..
pēc info blakus topikā DPF ir jādod uz tīrīšanu / mazgāšanu - tad viss esot gerai.... un pelnu vairs neesot... [ Šo ziņu laboja sys9291, 13 Mar 2020, 21:10:56 ] | Offline | | |
Staris | 13. Mar 2020, 21:16 |
#2352
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
13 Mar 2020, 20:40:54 @DM-101 rakstīja:
13 Mar 2020, 20:35:30 @Staris rakstīja:
Ko zaglim dod bāzes bloka atrašana? Noraus viņu nost un panāks to, ka bloķēšanas relejs sēž bloķētā stāvoklī. Vai es kļūdos? Bloķēšanas relejs pēc noklusējuma bloķē līdz pasaka viņam, ka jāatbloķē vai otrādi? Relejs neko nebloķē un gaida, kad master bloks liks bloķēt, jo konstatēja piedarbinātu auto bez breloka?
budzeta risinaajumos [buusim godiigi, taadi 100% ir visiem shii vortaala ''a man pa 200 uzlika, prieksh KASKO'' un 95% no kopeejaa] nav papildus relejs. imo vnk seezh uz CAN liinijas.
Attieciiigi, to noraujot - viss notiek!
Bet, ja ir relejs, tad teorētiski relejam vajadzētu individuāli varēt rīkoties un bloķēt savu līniju, ja bāzes bloks nedod nekādu ziņu? Pēc noklusējuma daudziem relejs stāv atbloķētā pozīcijā un gaida ko pateiks bāzes bloks. Ja tas pasaka, ka nav autorizēts lietotājs, tad relejs bloķē līniju. Tas ko es vēl neesmu sapratis (laikam jānotestē), kas notiek, ja bāzes bloks nav pieejams? Relejs nobloķēsies, jo nesaņēma info par autorizētu lietotāju vai vienkārši tur eksistēs kā dekoratīvs elements, jo bāzes bloks nelika bloķēt? | Offline | | |
streetking | 13. Mar 2020, 21:18 |
#2353
|
| Kopš: 06. Nov 2017
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
|
13 Mar 2020, 21:10:24 @sys9291 rakstīja:
13 Mar 2020, 20:41:49 @DM-101 rakstīja:
13 Mar 2020, 20:35:26 @streetking rakstīja:
Ko mikrodaļiņas visp dara regen laikā? +800 grādi nav nekāds kūrorts tomēr
daljeeji izdeg, daljeeji paliek salipushas.
izmeers tik mazs, ka aizkjepinaashanas efektu jau taas neveido..
pēc info blakus topikā DPF ir jādod uz tīrīšanu / mazgāšanu - tad viss esot gerai.... un pelnu vairs neesot...
Pelni un mikrodaļiņas ir 2 dažādas lietas.
| Offline | | |
sys9291 | 13. Mar 2020, 21:24 |
#2354
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
13 Mar 2020, 21:18:43 @streetking rakstīja:
13 Mar 2020, 21:10:24 @sys9291 rakstīja:
13 Mar 2020, 20:41:49 @DM-101 rakstīja:
13 Mar 2020, 20:35:26 @streetking rakstīja:
Ko mikrodaļiņas visp dara regen laikā? +800 grādi nav nekāds kūrorts tomēr
daljeeji izdeg, daljeeji paliek salipushas.
izmeers tik mazs, ka aizkjepinaashanas efektu jau taas neveido..
pēc info blakus topikā DPF ir jādod uz tīrīšanu / mazgāšanu - tad viss esot gerai.... un pelnu vairs neesot...
Pelni un mikrodaļiņas ir 2 dažādas lietas.
paldies ņemšu vērā... | Offline | | |
sys9291 | 13. Mar 2020, 21:30 |
#2355
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
13 Mar 2020, 21:16:22 @Staris rakstīja:
13 Mar 2020, 20:40:54 @DM-101 rakstīja:
13 Mar 2020, 20:35:30 @Staris rakstīja:
Ko zaglim dod bāzes bloka atrašana? Noraus viņu nost un panāks to, ka bloķēšanas relejs sēž bloķētā stāvoklī. Vai es kļūdos? Bloķēšanas relejs pēc noklusējuma bloķē līdz pasaka viņam, ka jāatbloķē vai otrādi? Relejs neko nebloķē un gaida, kad master bloks liks bloķēt, jo konstatēja piedarbinātu auto bez breloka?
budzeta risinaajumos [buusim godiigi, taadi 100% ir visiem shii vortaala ''a man pa 200 uzlika, prieksh KASKO'' un 95% no kopeejaa] nav papildus relejs. imo vnk seezh uz CAN liinijas.
Attieciiigi, to noraujot - viss notiek!
Bet, ja ir relejs, tad teorētiski relejam vajadzētu individuāli varēt rīkoties un bloķēt savu līniju, ja bāzes bloks nedod nekādu ziņu? Pēc noklusējuma daudziem relejs stāv atbloķētā pozīcijā un gaida ko pateiks bāzes bloks. Ja tas pasaka, ka nav autorizēts lietotājs, tad relejs bloķē līniju. Tas ko es vēl neesmu sapratis (laikam jānotestē), kas notiek, ja bāzes bloks nav pieejams? Relejs nobloķēsies, jo nesaņēma info par autorizētu lietotāju vai vienkārši tur eksistēs kā dekoratīvs elements, jo bāzes bloks nelika bloķēt?
redzi te ir stāsts par korektu uzstādīšanu, var uzlikt gan tā, gan savādāk. Protams, ka izmaksas atšķiras - rezultāts arī...visu izsaka CENA...un uzstādītāju godaprāts...[ Šo ziņu laboja sys9291, 13 Mar 2020, 21:31:22 ] | Offline | | |
streetking | 13. Mar 2020, 21:40 |
#2356
|
| Kopš: 06. Nov 2017
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
|
13 Mar 2020, 21:24:29 @sys9291 rakstīja:
13 Mar 2020, 21:18:43 @streetking rakstīja:
13 Mar 2020, 21:10:24 @sys9291 rakstīja:
13 Mar 2020, 20:41:49 @DM-101 rakstīja:
13 Mar 2020, 20:35:26 @streetking rakstīja:
Ko mikrodaļiņas visp dara regen laikā? +800 grādi nav nekāds kūrorts tomēr
daljeeji izdeg, daljeeji paliek salipushas.
izmeers tik mazs, ka aizkjepinaashanas efektu jau taas neveido..
pēc info blakus topikā DPF ir jādod uz tīrīšanu / mazgāšanu - tad viss esot gerai.... un pelnu vairs neesot...
Pelni un mikrodaļiņas ir 2 dažādas lietas.
paldies ņemšu vērā...
Tikai neapvainojies
Iepriekš DM minēja, ka mazgāšana, u.c. tīrīšana neuzlabo dpf filtrēšanas spējas, kas attiecas tieši uz mikrodaļiņām. Te bija bazars par dpf struktūras fiziskiem bojājumiem un kā tas iespaido dpf filtrēšanas spējas. Rezumē (no DM puses) bija, ka filtrēšana ir tuva 0, kam es negribu piekrist. Tāpat kā teorijā pa mikrodaļiņas skriešanu caur mežu un ieskriešanu kokā kaut kādā random momentā. Ja ņem vērā fizisku bojājumu kādā no šūnām, nevar filtrācijas spējas samazināties tuvu 0. Līdzīgi kā salīdzinājumam ar mežu, es to salīdzinātu ar metro staciju ar n skaitu caurlaižu punktiem.
Milzīgs cilveeku pūlis gāžas caur vārtiem, daži vārti ir bojāti (dpf meh. Bojajums) pārējie veseli, daļa cilvēku tiek cauri pēc filtrācijas( uzradot bileti / veselās dpf šūnas) dala tiek cauri pa brīvu ( bojātie varti / bojātās šūnas) anyway, ko gribu pateikt, pat ja dpf ir bojāts , pat ja tas filtrē 80% 60% vai 40% mikrofaļiņu un/vai kvēpu, tas ir tāpat labāk, kā nefiltrēt neko.
Sry par bezsakaru, kļūdām. Stiprinu imu. Ar 40% | Offline | | |
|
sys9291 | 13. Mar 2020, 21:58 |
#2357
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
13 Mar 2020, 21:42:56 @DM-101 rakstīja:
13 Mar 2020, 21:40:18 @streetking rakstīja:
13 Mar 2020, 21:24:29 @sys9291 rakstīja:
13 Mar 2020, 21:18:43 @streetking rakstīja:
13 Mar 2020, 21:10:24 @sys9291 rakstīja:
13 Mar 2020, 20:41:49 @DM-101 rakstīja:
13 Mar 2020, 20:35:26 @streetking rakstīja:
Ko mikrodaļiņas visp dara regen laikā? +800 grādi nav nekāds kūrorts tomēr
daljeeji izdeg, daljeeji paliek salipushas.
izmeers tik mazs, ka aizkjepinaashanas efektu jau taas neveido..
pēc info blakus topikā DPF ir jādod uz tīrīšanu / mazgāšanu - tad viss esot gerai.... un pelnu vairs neesot...
Pelni un mikrodaļiņas ir 2 dažādas lietas.
paldies ņemšu vērā...
Tikai neapvainojies
Iepriekš DM minēja, ka mazgāšana, u.c. tīrīšana neuzlabo dpf filtrēšanas spējas, kas attiecas tieši uz mikrodaļiņām. Te bija bazars par dpf struktūras fiziskiem bojājumiem un kā tas iespaido dpf filtrēšanas spējas. Rezumē (no DM puses) bija, ka filtrēšana ir tuva 0, kam es negribu piekrist. Tāpat kā teorijā pa mikrodaļiņas skriešanu caur mežu un ieskriešanu kokā kaut kādā random momentā. Ja ņem vērā fizisku bojājumu kādā no šūnām, nevar filtrācijas spējas samazināties tuvu 0. Līdzīgi kā salīdzinājumam ar mežu, es to salīdzinātu ar metro staciju ar n skaitu caurlaižu punktiem.
Milzīgs cilveeku pūlis gāžas caur vārtiem, daži vārti ir bojāti (dpf meh. Bojajums) pārējie veseli, daļa cilvēku tiek cauri pēc filtrācijas( uzradot bileti / veselās dpf šūnas) dala tiek cauri pa brīvu ( bojātie varti / bojātās šūnas) anyway, ko gribu pateikt, pat ja dpf ir bojāts , pat ja tas filtrē 80% 60% vai 40% mikrofaļiņu un/vai kvēpu, tas ir tāpat labāk, kā nefiltrēt neko.
Sry par bezsakaru, kļūdām. Stiprinu imu. Ar 40%
bojaatajaa vietaa pretestiiba/prespiediens ir mazaaks. Gaazu pluusma virziisies pa mazaakaas pretestiibas celju. Shajaa vietaa buutiski pieaugs pluusmas aatrums, temperatuura un kopeejaa energjija. Gaazes to vietu aatri izdemolees, taapat kaa paarpluudusi upe izdemolee dambi, ja vien kaadaa vietaa sanaak to paarraut.
Protams, jaaskata katrs konkreets gadiijums, bet bilde neizskataas laba.
pat ne īsti tā - pie mazas gāzu plūsmas kopējais pretspiediens būs OK, bet tikko gāzu plūsma pieaugs - tā spiediens pārsniegs robežlīniju un tikas palaista reģenerācija, kas samazinoties gāzu plūsmai tiks pārtraukta - jo petspiediens ir OK. Pēc vairākiem šādiem cikliem saņeamm kļūdu par pārāk biežu reģenerāciju, kā nākamo saņemem kļūdu par piesārņotu DPF u reģenerācija tiek atslēgta...tālāk limp mode utt.. un šeit līdzēs tikai DPF nomaiņa...vai kā šeit pieņemts amputācija (jo tā lētāk) | Offline | | |
streetking | 13. Mar 2020, 22:24 |
#2358
|
| Kopš: 06. Nov 2017
Ziņojumi: 203
Braucu ar:
|
13 Mar 2020, 21:58:45 @sys9291 rakstīja:
pat ne īsti tā - pie mazas gāzu plūsmas kopējais pretspiediens būs OK, bet tikko gāzu plūsma pieaugs - tā spiediens pārsniegs robežlīniju un tikas palaista reģenerācija, kas samazinoties gāzu plūsmai tiks pārtraukta - jo petspiediens ir OK. Pēc vairākiem šādiem cikliem saņeamm kļūdu par pārāk biežu reģenerāciju, kā nākamo saņemem kļūdu par piesārņotu DPF u reģenerācija tiek atslēgta...tālāk limp mode utt.. un šeit līdzēs tikai DPF nomaiņa...vai kā šeit pieņemts amputācija (jo tā lētāk)
Bmw regeneraciju beidz pie noteikta pretspiediena?zinu gadījumu kad regen ir laika pasākums. Padsmit minūtes neatkarīgi no nekā. Cik logojot ir sanācis manīt pretspiediens mainās no dpf temperatūras, tākā lai izbeogtu regen pie kkāda pretspiediena ir jāņem vērā konkrētais spiediens pie konkrētās t pie konkrētās gaisa masas. Laigan lasot n53 blogu, bwm ecu inženieriem tas nebūtu nekas sarezgīts... | Offline | | |
sys9291 | 14. Mar 2020, 11:06 |
#2359
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
13 Mar 2020, 22:24:50 @streetking rakstīja:
13 Mar 2020, 21:58:45 @sys9291 rakstīja:
pat ne īsti tā - pie mazas gāzu plūsmas kopējais pretspiediens būs OK, bet tikko gāzu plūsma pieaugs - tā spiediens pārsniegs robežlīniju un tikas palaista reģenerācija, kas samazinoties gāzu plūsmai tiks pārtraukta - jo petspiediens ir OK. Pēc vairākiem šādiem cikliem saņeamm kļūdu par pārāk biežu reģenerāciju, kā nākamo saņemem kļūdu par piesārņotu DPF u reģenerācija tiek atslēgta...tālāk limp mode utt.. un šeit līdzēs tikai DPF nomaiņa...vai kā šeit pieņemts amputācija (jo tā lētāk)
Bmw regeneraciju beidz pie noteikta pretspiediena?zinu gadījumu kad regen ir laika pasākums. Padsmit minūtes neatkarīgi no nekā. Cik logojot ir sanācis manīt pretspiediens mainās no dpf temperatūras, tākā lai izbeogtu regen pie kkāda pretspiediena ir jāņem vērā konkrētais spiediens pie konkrētās t pie konkrētās gaisa masas. Laigan lasot n53 blogu, bwm ecu inženieriem tas nebūtu nekas sarezgīts...
pretspiediens domāju ir viens no faktoriem- vismaz uz DDE6 - ja pretspiediens normalizējas pāc kādas minūtes regen tiek pārtraukta (viņa ver ilgt nu 3 min)... Uzpiežot stiprāk pedāli (palielinot gāzu daudzumu) - pretspiedienam sasniedzot paaugstinātu vērtību viņa atsākas... un raksturīga tieši šādiem DPF bojājumiem, jo reāli tiek izdedzināti kvēpi vietā ap bojājumu, un perifērijā karstās gāzes nenoāk pietiekamā daudzumā u reģenerācija tur praktiski nenotiek...
Nākošais aspekts - turbīnai jau šīs spēles ar 700 grādiem un termorežīma izmaiņas nu galīgi nepatīk...[ Šo ziņu laboja sys9291, 14 Mar 2020, 11:07:33 ] | Offline | | |
sys9291 | 14. Mar 2020, 12:41 |
#2360
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
14 Mar 2020, 12:09:19 @DM-101 rakstīja:
14 Mar 2020, 11:06:27 @sys9291 rakstīja:
13 Mar 2020, 22:24:50 @streetking rakstīja:
13 Mar 2020, 21:58:45 @sys9291 rakstīja:
pat ne īsti tā - pie mazas gāzu plūsmas kopējais pretspiediens būs OK, bet tikko gāzu plūsma pieaugs - tā spiediens pārsniegs robežlīniju un tikas palaista reģenerācija, kas samazinoties gāzu plūsmai tiks pārtraukta - jo petspiediens ir OK. Pēc vairākiem šādiem cikliem saņeamm kļūdu par pārāk biežu reģenerāciju, kā nākamo saņemem kļūdu par piesārņotu DPF u reģenerācija tiek atslēgta...tālāk limp mode utt.. un šeit līdzēs tikai DPF nomaiņa...vai kā šeit pieņemts amputācija (jo tā lētāk)
Bmw regeneraciju beidz pie noteikta pretspiediena?zinu gadījumu kad regen ir laika pasākums. Padsmit minūtes neatkarīgi no nekā. Cik logojot ir sanācis manīt pretspiediens mainās no dpf temperatūras, tākā lai izbeogtu regen pie kkāda pretspiediena ir jāņem vērā konkrētais spiediens pie konkrētās t pie konkrētās gaisa masas. Laigan lasot n53 blogu, bwm ecu inženieriem tas nebūtu nekas sarezgīts...
pretspiediens domāju ir viens no faktoriem- vismaz uz DDE6 - ja pretspiediens normalizējas pāc kādas minūtes regen tiek pārtraukta (viņa ver ilgt nu 3 min)... Uzpiežot stiprāk pedāli (palielinot gāzu daudzumu) - pretspiedienam sasniedzot paaugstinātu vērtību viņa atsākas... un raksturīga tieši šādiem DPF bojājumiem, jo reāli tiek izdedzināti kvēpi vietā ap bojājumu, un perifērijā karstās gāzes nenoāk pietiekamā daudzumā u reģenerācija tur praktiski nenotiek...
Nākošais aspekts - turbīnai jau šīs spēles ar 700 grādiem un termorežīma izmaiņas nu galīgi nepatīk...
Jeb arii - samazinoties pieprasiitajai griezei,kriit izpluudes t, dde nevar to vairs uztureet,paartrauc regjeneraaciju un kriitas pretspiediens arii.
Es ticu scenaarijam,ka pretspiediens var buut kriteerijs paartraukshanai (sekmiigu beigu apstiprinaajumam),bet neticu,ka regen tiek atsaakta - taada djorga nav logjiska. Tam paarteaukuma ir citiniemesli - kaa jau mineeju: izpluudes t kaa viens no tiem. Braukshanas aatrums veel vareetu buut.
ok - reāla situācija - braucam 70km/h uz kruīza - pretspiediens nokrīt līdz 30 - reģenerācija apstājas - gāzu temp ~350 pabraucam 1-2 min - nekas nemainas - uzdodam ātrumu 100 - pretspiediens 110 un aiziet reģenerācija - gāzu temp 680-700 - braucam 5 min turas stabili - nometam atkal 70 - pretspiediens 35 pec ~1 min brauksanas reģenerācija beidzas. un atkārtojot ātruma maiņu viss sākas no sākuma... fināla kļūda par biežu reģenerāciju - tālāk par DPF piesārņojumu, kas nedzēšas...(nodzēst var, ka kādu laiku nav bijušas problemas ar pretspiedienu - šajā gadījumā reāla DPF nomaiņa), DPF maiņas reģistrācija nelīdz...
Pie kam ļoti bieži pēc veiiksmīgas reģenerācijas dabonam kļūdu par lambda zondi - jo reģenerācijas laikā viņa acīmredzot netriek kontrolēta... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|