Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
uldens1
13. Mar 2020, 13:13 #2341

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


13 Mar 2020, 12:27:20 @DM-101 rakstīja:

Smagajai tehnikai tie kanaali,kas tiek izmantoti to kveepu uzkraashanai,vareetu buut daudz lielaaki. Attieciigi,kjiimija var tajos iekljuut un skjiidinaat. Ja vieglajiem paredzeetajiem filtriem tie kanaali ir shauraaki,kjiimija tur iekshaa netiks un tiiriishana nesanaaks. Filtrs ir mehaanisks elements. Izpluudes gaazes plust pa vieglaako celju. Tb,ja nolietojuma vai tiiriishanas rezultaataa tiks izdemoleets kaads kanaals,gaazes pludiis pa to caurumu. Un defekts strauji progresees. Tb,ok,nav mums mikrodalju meeriitaaju nevienam. Bet nav pat nekaadu riiku,ar ko paarbaudiit taas struktuuras integritaati.
tu domā ka kanaļi lielāki??Varbūt tādi paši kā vieglajiem tikai pats filtrs ir krietni lielāks
Offline
uldens1
13. Mar 2020, 13:19 #2342

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

nu es esmu iedomājies ka tam kanālam jābūt kaut kādam noteiktam lielumam lai turbulences neveidojas,vai lai pareizi veidojas,katrā ziņā butu interesanti redzēt kādu materiālu kā tur viss notiek.Cik ir redzēti,visi tādi virspusēji bez niansēm
Offline
uldens1
13. Mar 2020, 14:00 #2343

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


13 Mar 2020, 13:49:43 @DM-101 rakstīja:

13 Mar 2020, 13:19:09 @uldens1 rakstīja:
nu es esmu iedomājies ka tam kanālam jābūt kaut kādam noteiktam lielumam lai turbulences neveidojas,vai lai pareizi veidojas,katrā ziņā butu interesanti redzēt kādu materiālu kā tur viss notiek.Cik ir redzēti,visi tādi virspusēji bez niansēm


Tie izmeeri absoluutajos lielumos tik mazi,ka turbulences tur veidotos pie 50.000rpm...

okei,varbūt ne turbulence,bet atrums lai tai daļiņai būtu inerce iesprūst šūnā,nevis ar gāzēm izlidot arā,nu kaut kā tā.
Offline
maasters
13. Mar 2020, 15:32 #2344

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

nu redz ir milzīgas problēmas ar motoriem, kas fiziski dedzina materiālu un taj pat laikā panākt, ka to izplūde ir "elpojama"
šis tomēr ir milzīgs pluss elektrībai, ok baterijas ir jāražo un jāpārstrādā, toties viss pārējais tajā mašinā ieskaitot pašu motoru ir mājās uz ēdamgalda liekams un drošs.

gan jau mēs tiksim līdz tam punktam, kur tās bačenes ar būs ok.

tu gan kaspar ieminējies te nesen , ka tev patik auto kam iemetot trešajā riteņi vēl kauc, bet nu kārtīgam elektromotram kārbu vispār nevaig un uzrāviens tāpat labāks , taka no tāda viedokļa faktiski tas vienīgais arguments pret kurš ir objektīvs ir biežā uzlādes vajadzība agresīvāk braucot.
Offline
smudo
13. Mar 2020, 16:33 #2345

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


13 Mar 2020, 14:54:57 @DM-101 rakstīja:

13 Mar 2020, 14:00:04 @uldens1 rakstīja:

13 Mar 2020, 13:49:43 @DM-101 rakstīja:

13 Mar 2020, 13:19:09 @uldens1 rakstīja:
nu es esmu iedomājies ka tam kanālam jābūt kaut kādam noteiktam lielumam lai turbulences neveidojas,vai lai pareizi veidojas,katrā ziņā butu interesanti redzēt kādu materiālu kā tur viss notiek.Cik ir redzēti,visi tādi virspusēji bez niansēm


Tie izmeeri absoluutajos lielumos tik mazi,ka turbulences tur veidotos pie 50.000rpm...

okei,varbūt ne turbulence,bet atrums lai tai daļiņai būtu inerce iesprūst šūnā,nevis ar gāzēm izlidot arā,nu kaut kā tā.


Tas gan. Tas ir tas,par ko cepos.
Taas mikrodaljas ir mazas. Mikronus lielas. Shuunu "caurumi" nevar buut mazaaki - taads dpf radiis milziigu pretestiibu. Shuunu izmeers ir daudz lielaaks kaa mikrodaljas. Mikrodaljas mieriigi tiek cauri shuunaam. Vnk shuunu slaanis ir biezs, katrai mikrodaljai jaaskjeerso tuukstoshi shuunu. Tas ir taapat kaa cilveeku aizsietaam aciim izlaist mezhaa,kur tam jaaniet kaads kilometrs. Uz sharu vinjsh ies un ies,bet agri vai veelu ieskries kaadaa kokaa.
Tieshi taapeec visam tam "mezham" jaabuut veselam. Citaadi jau pietiktu ar plaanu pleeviiti,nevis vajadzeetu taadu kluci. Savukaart,ja mezha vietaa ir plaana kruumunstreeliite palikusi,riktiigs ambaalis (mikrodalja ar palielu aatrumu,kopaa ar gaazeem) izmauks cauri i pat gjiimi neapskraapeejot.


Tur ir cits darbibas princips nedaudz. Kvepi ar lielu spiedienu un atrumu ieklust filtra elementa caurulites, kuru izmeri krietni parsniedz kvepu izmerus. Socaurulisu sienas ir filtrejosais elements (tava piemera “mezs”), bet ta ka kvepa kustiba ir paralela sieninai, tad tas atdures pet caurules galu, kas ir noslegts un tur ari paliek (virmaz absolutais vairakums). Ta tie kvepu tur krajas, kamer visas caurulites ir par kadiem 70-80% pilnas ar kvepiem un tad noteik regeneracija un iz filtrejosam sieninam un ari “talakja caurules gala” pec katra cikla paliek nedaudz pelnu, kamer diltrs sak radit parmerigu pretspiedienu ka ari ta “tilpums” ir butiski samazinajiem un regeneracijas notiek loti biezi. Visi so laiki gaiss filtrejas pa caurulisu sienam un katrai caurilei ir kopeja filtrejosa siena ar bpakis cauruli, kurai noslegtais gala ir atgazu ienakosaja puse, bet izejosais (nenoslegtais) ieiet izplude. Iespejams, ka to biji ari domajis, bet no tava apraksta var dazadi saprast, tadel precizeju, lai kads neparpot un neiedomajas DPF filtru ka daudzu mikro filtru sietu, caur kuriem tie kvepi celo.
Offline
Bender
13. Mar 2020, 17:28 #2346

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Kaspičs atkal gvelž savu taksista viedokli, kā vienīgo pareizo. Ja būtu iedzilinājies, tad mācētu Google iemest un saņemt atbildi, ka 400km var nobraukt ar 40 minūšu pauzi, kas ir parastam braucējam, kurš nav taksists, normāla atpūtas pauzīte vai pat pusdienu laiks, lai varētu turpināt ceļu komfortā arī tālāk.
Bet ja mīž pudelītē pa ceļam, tad protams, ka neder.
Offline
Bender
13. Mar 2020, 18:06 #2347

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Pudelītē mīzis neesmu, tev taisnība, tev tur pieredze lielāka.
Offline
streetking
13. Mar 2020, 20:10 #2348

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


13 Mar 2020, 16:33:28 @smudo rakstīja:

Tur ir cits darbibas princips nedaudz...


Būsim godīgi, diez vai DM ir kļūdijies. Ar mežu viņš domāja jau pašu filtrējošo (dpf) materiālu. Kad mikrodaļiņa ar kvēpiem jau ir izlidojusi caur garo, paralēlo trubu/kanālu ieskrējusi palnu korķī un Tagad, piemēram pa labi, tagad mauc mežā..
Offline
streetking
13. Mar 2020, 20:35 #2349

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:

Ko mikrodaļiņas visp dara regen laikā? +800 grādi nav nekāds kūrorts tomēr
Offline
Staris
13. Mar 2020, 20:35 #2350

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Ko zaglim dod bāzes bloka atrašana? Noraus viņu nost un panāks to, ka bloķēšanas relejs sēž bloķētā stāvoklī. Vai es kļūdos? Bloķēšanas relejs pēc noklusējuma bloķē līdz pasaka viņam, ka jāatbloķē vai otrādi? Relejs neko nebloķē un gaida, kad master bloks liks bloķēt, jo konstatēja piedarbinātu auto bez breloka?
Offline
sys9291
13. Mar 2020, 21:10 #2351

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Mar 2020, 20:41:49 @DM-101 rakstīja:

13 Mar 2020, 20:35:26 @streetking rakstīja:
Ko mikrodaļiņas visp dara regen laikā? +800 grādi nav nekāds kūrorts tomēr


daljeeji izdeg, daljeeji paliek salipushas.
izmeers tik mazs, ka aizkjepinaashanas efektu jau taas neveido..

pēc info blakus topikā DPF ir jādod uz tīrīšanu / mazgāšanu - tad viss esot gerai.... un pelnu vairs neesot...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 13 Mar 2020, 21:10:56 ]

Offline
Staris
13. Mar 2020, 21:16 #2352

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


13 Mar 2020, 20:40:54 @DM-101 rakstīja:

13 Mar 2020, 20:35:30 @Staris rakstīja:
Ko zaglim dod bāzes bloka atrašana? Noraus viņu nost un panāks to, ka bloķēšanas relejs sēž bloķētā stāvoklī. Vai es kļūdos? Bloķēšanas relejs pēc noklusējuma bloķē līdz pasaka viņam, ka jāatbloķē vai otrādi? Relejs neko nebloķē un gaida, kad master bloks liks bloķēt, jo konstatēja piedarbinātu auto bez breloka?


budzeta risinaajumos [buusim godiigi, taadi 100% ir visiem shii vortaala ''a man pa 200 uzlika, prieksh KASKO'' un 95% no kopeejaa] nav papildus relejs. imo vnk seezh uz CAN liinijas.
Attieciiigi, to noraujot - viss notiek!

Bet, ja ir relejs, tad teorētiski relejam vajadzētu individuāli varēt rīkoties un bloķēt savu līniju, ja bāzes bloks nedod nekādu ziņu? Pēc noklusējuma daudziem relejs stāv atbloķētā pozīcijā un gaida ko pateiks bāzes bloks. Ja tas pasaka, ka nav autorizēts lietotājs, tad relejs bloķē līniju. Tas ko es vēl neesmu sapratis (laikam jānotestē), kas notiek, ja bāzes bloks nav pieejams? Relejs nobloķēsies, jo nesaņēma info par autorizētu lietotāju vai vienkārši tur eksistēs kā dekoratīvs elements, jo bāzes bloks nelika bloķēt?
Offline
streetking
13. Mar 2020, 21:18 #2353

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


13 Mar 2020, 21:10:24 @sys9291 rakstīja:

13 Mar 2020, 20:41:49 @DM-101 rakstīja:

13 Mar 2020, 20:35:26 @streetking rakstīja:
Ko mikrodaļiņas visp dara regen laikā? +800 grādi nav nekāds kūrorts tomēr


daljeeji izdeg, daljeeji paliek salipushas.
izmeers tik mazs, ka aizkjepinaashanas efektu jau taas neveido..

pēc info blakus topikā DPF ir jādod uz tīrīšanu / mazgāšanu - tad viss esot gerai.... un pelnu vairs neesot...


Pelni un mikrodaļiņas ir 2 dažādas lietas.
Offline
sys9291
13. Mar 2020, 21:24 #2354

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Mar 2020, 21:18:43 @streetking rakstīja:

13 Mar 2020, 21:10:24 @sys9291 rakstīja:

13 Mar 2020, 20:41:49 @DM-101 rakstīja:

13 Mar 2020, 20:35:26 @streetking rakstīja:
Ko mikrodaļiņas visp dara regen laikā? +800 grādi nav nekāds kūrorts tomēr


daljeeji izdeg, daljeeji paliek salipushas.
izmeers tik mazs, ka aizkjepinaashanas efektu jau taas neveido..

pēc info blakus topikā DPF ir jādod uz tīrīšanu / mazgāšanu - tad viss esot gerai.... un pelnu vairs neesot...


Pelni un mikrodaļiņas ir 2 dažādas lietas.


paldies ņemšu vērā...
Offline
sys9291
13. Mar 2020, 21:30 #2355

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Mar 2020, 21:16:22 @Staris rakstīja:

13 Mar 2020, 20:40:54 @DM-101 rakstīja:

13 Mar 2020, 20:35:30 @Staris rakstīja:
Ko zaglim dod bāzes bloka atrašana? Noraus viņu nost un panāks to, ka bloķēšanas relejs sēž bloķētā stāvoklī. Vai es kļūdos? Bloķēšanas relejs pēc noklusējuma bloķē līdz pasaka viņam, ka jāatbloķē vai otrādi? Relejs neko nebloķē un gaida, kad master bloks liks bloķēt, jo konstatēja piedarbinātu auto bez breloka?


budzeta risinaajumos [buusim godiigi, taadi 100% ir visiem shii vortaala ''a man pa 200 uzlika, prieksh KASKO'' un 95% no kopeejaa] nav papildus relejs. imo vnk seezh uz CAN liinijas.
Attieciiigi, to noraujot - viss notiek!

Bet, ja ir relejs, tad teorētiski relejam vajadzētu individuāli varēt rīkoties un bloķēt savu līniju, ja bāzes bloks nedod nekādu ziņu? Pēc noklusējuma daudziem relejs stāv atbloķētā pozīcijā un gaida ko pateiks bāzes bloks. Ja tas pasaka, ka nav autorizēts lietotājs, tad relejs bloķē līniju. Tas ko es vēl neesmu sapratis (laikam jānotestē), kas notiek, ja bāzes bloks nav pieejams? Relejs nobloķēsies, jo nesaņēma info par autorizētu lietotāju vai vienkārši tur eksistēs kā dekoratīvs elements, jo bāzes bloks nelika bloķēt?

redzi te ir stāsts par korektu uzstādīšanu, var uzlikt gan tā, gan savādāk. Protams, ka izmaksas atšķiras - rezultāts arī...visu izsaka CENA...un uzstādītāju godaprāts...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 13 Mar 2020, 21:31:22 ]

Offline
streetking
13. Mar 2020, 21:40 #2356

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


13 Mar 2020, 21:24:29 @sys9291 rakstīja:

13 Mar 2020, 21:18:43 @streetking rakstīja:

13 Mar 2020, 21:10:24 @sys9291 rakstīja:

13 Mar 2020, 20:41:49 @DM-101 rakstīja:

13 Mar 2020, 20:35:26 @streetking rakstīja:
Ko mikrodaļiņas visp dara regen laikā? +800 grādi nav nekāds kūrorts tomēr


daljeeji izdeg, daljeeji paliek salipushas.
izmeers tik mazs, ka aizkjepinaashanas efektu jau taas neveido..

pēc info blakus topikā DPF ir jādod uz tīrīšanu / mazgāšanu - tad viss esot gerai.... un pelnu vairs neesot...


Pelni un mikrodaļiņas ir 2 dažādas lietas.


paldies ņemšu vērā...


Tikai neapvainojies

Iepriekš DM minēja, ka mazgāšana, u.c. tīrīšana neuzlabo dpf filtrēšanas spējas, kas attiecas tieši uz mikrodaļiņām. Te bija bazars par dpf struktūras fiziskiem bojājumiem un kā tas iespaido dpf filtrēšanas spējas. Rezumē (no DM puses) bija, ka filtrēšana ir tuva 0, kam es negribu piekrist. Tāpat kā teorijā pa mikrodaļiņas skriešanu caur mežu un ieskriešanu kokā kaut kādā random momentā. Ja ņem vērā fizisku bojājumu kādā no šūnām, nevar filtrācijas spējas samazināties tuvu 0. Līdzīgi kā salīdzinājumam ar mežu, es to salīdzinātu ar metro staciju ar n skaitu caurlaižu punktiem.
Milzīgs cilveeku pūlis gāžas caur vārtiem, daži vārti ir bojāti (dpf meh. Bojajums) pārējie veseli, daļa cilvēku tiek cauri pēc filtrācijas( uzradot bileti / veselās dpf šūnas) dala tiek cauri pa brīvu ( bojātie varti / bojātās šūnas) anyway, ko gribu pateikt, pat ja dpf ir bojāts , pat ja tas filtrē 80% 60% vai 40% mikrofaļiņu un/vai kvēpu, tas ir tāpat labāk, kā nefiltrēt neko.

Sry par bezsakaru, kļūdām. Stiprinu imu. Ar 40%
Offline
sys9291
13. Mar 2020, 21:58 #2357

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Mar 2020, 21:42:56 @DM-101 rakstīja:

13 Mar 2020, 21:40:18 @streetking rakstīja:

13 Mar 2020, 21:24:29 @sys9291 rakstīja:

13 Mar 2020, 21:18:43 @streetking rakstīja:

13 Mar 2020, 21:10:24 @sys9291 rakstīja:

13 Mar 2020, 20:41:49 @DM-101 rakstīja:

13 Mar 2020, 20:35:26 @streetking rakstīja:
Ko mikrodaļiņas visp dara regen laikā? +800 grādi nav nekāds kūrorts tomēr


daljeeji izdeg, daljeeji paliek salipushas.
izmeers tik mazs, ka aizkjepinaashanas efektu jau taas neveido..

pēc info blakus topikā DPF ir jādod uz tīrīšanu / mazgāšanu - tad viss esot gerai.... un pelnu vairs neesot...


Pelni un mikrodaļiņas ir 2 dažādas lietas.


paldies ņemšu vērā...


Tikai neapvainojies

Iepriekš DM minēja, ka mazgāšana, u.c. tīrīšana neuzlabo dpf filtrēšanas spējas, kas attiecas tieši uz mikrodaļiņām. Te bija bazars par dpf struktūras fiziskiem bojājumiem un kā tas iespaido dpf filtrēšanas spējas. Rezumē (no DM puses) bija, ka filtrēšana ir tuva 0, kam es negribu piekrist. Tāpat kā teorijā pa mikrodaļiņas skriešanu caur mežu un ieskriešanu kokā kaut kādā random momentā. Ja ņem vērā fizisku bojājumu kādā no šūnām, nevar filtrācijas spējas samazināties tuvu 0. Līdzīgi kā salīdzinājumam ar mežu, es to salīdzinātu ar metro staciju ar n skaitu caurlaižu punktiem.
Milzīgs cilveeku pūlis gāžas caur vārtiem, daži vārti ir bojāti (dpf meh. Bojajums) pārējie veseli, daļa cilvēku tiek cauri pēc filtrācijas( uzradot bileti / veselās dpf šūnas) dala tiek cauri pa brīvu ( bojātie varti / bojātās šūnas) anyway, ko gribu pateikt, pat ja dpf ir bojāts , pat ja tas filtrē 80% 60% vai 40% mikrofaļiņu un/vai kvēpu, tas ir tāpat labāk, kā nefiltrēt neko.

Sry par bezsakaru, kļūdām. Stiprinu imu. Ar 40%


bojaatajaa vietaa pretestiiba/prespiediens ir mazaaks. Gaazu pluusma virziisies pa mazaakaas pretestiibas celju. Shajaa vietaa buutiski pieaugs pluusmas aatrums, temperatuura un kopeejaa energjija. Gaazes to vietu aatri izdemolees, taapat kaa paarpluudusi upe izdemolee dambi, ja vien kaadaa vietaa sanaak to paarraut.
Protams, jaaskata katrs konkreets gadiijums, bet bilde neizskataas laba.

pat ne īsti tā - pie mazas gāzu plūsmas kopējais pretspiediens būs OK, bet tikko gāzu plūsma pieaugs - tā spiediens pārsniegs robežlīniju un tikas palaista reģenerācija, kas samazinoties gāzu plūsmai tiks pārtraukta - jo petspiediens ir OK. Pēc vairākiem šādiem cikliem saņeamm kļūdu par pārāk biežu reģenerāciju, kā nākamo saņemem kļūdu par piesārņotu DPF u reģenerācija tiek atslēgta...tālāk limp mode utt.. un šeit līdzēs tikai DPF nomaiņa...vai kā šeit pieņemts amputācija (jo tā lētāk)
Offline
streetking
13. Mar 2020, 22:24 #2358

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


13 Mar 2020, 21:58:45 @sys9291 rakstīja:

pat ne īsti tā - pie mazas gāzu plūsmas kopējais pretspiediens būs OK, bet tikko gāzu plūsma pieaugs - tā spiediens pārsniegs robežlīniju un tikas palaista reģenerācija, kas samazinoties gāzu plūsmai tiks pārtraukta - jo petspiediens ir OK. Pēc vairākiem šādiem cikliem saņeamm kļūdu par pārāk biežu reģenerāciju, kā nākamo saņemem kļūdu par piesārņotu DPF u reģenerācija tiek atslēgta...tālāk limp mode utt.. un šeit līdzēs tikai DPF nomaiņa...vai kā šeit pieņemts amputācija (jo tā lētāk)


Bmw regeneraciju beidz pie noteikta pretspiediena?zinu gadījumu kad regen ir laika pasākums. Padsmit minūtes neatkarīgi no nekā. Cik logojot ir sanācis manīt pretspiediens mainās no dpf temperatūras, tākā lai izbeogtu regen pie kkāda pretspiediena ir jāņem vērā konkrētais spiediens pie konkrētās t pie konkrētās gaisa masas. Laigan lasot n53 blogu, bwm ecu inženieriem tas nebūtu nekas sarezgīts...
Offline
sys9291
14. Mar 2020, 11:06 #2359

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Mar 2020, 22:24:50 @streetking rakstīja:

13 Mar 2020, 21:58:45 @sys9291 rakstīja:

pat ne īsti tā - pie mazas gāzu plūsmas kopējais pretspiediens būs OK, bet tikko gāzu plūsma pieaugs - tā spiediens pārsniegs robežlīniju un tikas palaista reģenerācija, kas samazinoties gāzu plūsmai tiks pārtraukta - jo petspiediens ir OK. Pēc vairākiem šādiem cikliem saņeamm kļūdu par pārāk biežu reģenerāciju, kā nākamo saņemem kļūdu par piesārņotu DPF u reģenerācija tiek atslēgta...tālāk limp mode utt.. un šeit līdzēs tikai DPF nomaiņa...vai kā šeit pieņemts amputācija (jo tā lētāk)


Bmw regeneraciju beidz pie noteikta pretspiediena?zinu gadījumu kad regen ir laika pasākums. Padsmit minūtes neatkarīgi no nekā. Cik logojot ir sanācis manīt pretspiediens mainās no dpf temperatūras, tākā lai izbeogtu regen pie kkāda pretspiediena ir jāņem vērā konkrētais spiediens pie konkrētās t pie konkrētās gaisa masas. Laigan lasot n53 blogu, bwm ecu inženieriem tas nebūtu nekas sarezgīts...

pretspiediens domāju ir viens no faktoriem- vismaz uz DDE6 - ja pretspiediens normalizējas pāc kādas minūtes regen tiek pārtraukta (viņa ver ilgt nu 3 min)... Uzpiežot stiprāk pedāli (palielinot gāzu daudzumu) - pretspiedienam sasniedzot paaugstinātu vērtību viņa atsākas... un raksturīga tieši šādiem DPF bojājumiem, jo reāli tiek izdedzināti kvēpi vietā ap bojājumu, un perifērijā karstās gāzes nenoāk pietiekamā daudzumā u reģenerācija tur praktiski nenotiek...
Nākošais aspekts - turbīnai jau šīs spēles ar 700 grādiem un termorežīma izmaiņas nu galīgi nepatīk...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 14 Mar 2020, 11:07:33 ]

Offline
sys9291
14. Mar 2020, 12:41 #2360

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


14 Mar 2020, 12:09:19 @DM-101 rakstīja:

14 Mar 2020, 11:06:27 @sys9291 rakstīja:

13 Mar 2020, 22:24:50 @streetking rakstīja:

13 Mar 2020, 21:58:45 @sys9291 rakstīja:

pat ne īsti tā - pie mazas gāzu plūsmas kopējais pretspiediens būs OK, bet tikko gāzu plūsma pieaugs - tā spiediens pārsniegs robežlīniju un tikas palaista reģenerācija, kas samazinoties gāzu plūsmai tiks pārtraukta - jo petspiediens ir OK. Pēc vairākiem šādiem cikliem saņeamm kļūdu par pārāk biežu reģenerāciju, kā nākamo saņemem kļūdu par piesārņotu DPF u reģenerācija tiek atslēgta...tālāk limp mode utt.. un šeit līdzēs tikai DPF nomaiņa...vai kā šeit pieņemts amputācija (jo tā lētāk)


Bmw regeneraciju beidz pie noteikta pretspiediena?zinu gadījumu kad regen ir laika pasākums. Padsmit minūtes neatkarīgi no nekā. Cik logojot ir sanācis manīt pretspiediens mainās no dpf temperatūras, tākā lai izbeogtu regen pie kkāda pretspiediena ir jāņem vērā konkrētais spiediens pie konkrētās t pie konkrētās gaisa masas. Laigan lasot n53 blogu, bwm ecu inženieriem tas nebūtu nekas sarezgīts...

pretspiediens domāju ir viens no faktoriem- vismaz uz DDE6 - ja pretspiediens normalizējas pāc kādas minūtes regen tiek pārtraukta (viņa ver ilgt nu 3 min)... Uzpiežot stiprāk pedāli (palielinot gāzu daudzumu) - pretspiedienam sasniedzot paaugstinātu vērtību viņa atsākas... un raksturīga tieši šādiem DPF bojājumiem, jo reāli tiek izdedzināti kvēpi vietā ap bojājumu, un perifērijā karstās gāzes nenoāk pietiekamā daudzumā u reģenerācija tur praktiski nenotiek...
Nākošais aspekts - turbīnai jau šīs spēles ar 700 grādiem un termorežīma izmaiņas nu galīgi nepatīk...


Jeb arii - samazinoties pieprasiitajai griezei,kriit izpluudes t, dde nevar to vairs uztureet,paartrauc regjeneraaciju un kriitas pretspiediens arii.
Es ticu scenaarijam,ka pretspiediens var buut kriteerijs paartraukshanai (sekmiigu beigu apstiprinaajumam),bet neticu,ka regen tiek atsaakta - taada djorga nav logjiska. Tam paarteaukuma ir citiniemesli - kaa jau mineeju: izpluudes t kaa viens no tiem. Braukshanas aatrums veel vareetu buut.

ok - reāla situācija - braucam 70km/h uz kruīza - pretspiediens nokrīt līdz 30 - reģenerācija apstājas - gāzu temp ~350 pabraucam 1-2 min - nekas nemainas - uzdodam ātrumu 100 - pretspiediens 110 un aiziet reģenerācija - gāzu temp 680-700 - braucam 5 min turas stabili - nometam atkal 70 - pretspiediens 35 pec ~1 min brauksanas reģenerācija beidzas. un atkārtojot ātruma maiņu viss sākas no sākuma... fināla kļūda par biežu reģenerāciju - tālāk par DPF piesārņojumu, kas nedzēšas...(nodzēst var, ka kādu laiku nav bijušas problemas ar pretspiedienu - šajā gadījumā reāla DPF nomaiņa), DPF maiņas reģistrācija nelīdz...
Pie kam ļoti bieži pēc veiiksmīgas reģenerācijas dabonam kļūdu par lambda zondi - jo reģenerācijas laikā viņa acīmredzot netriek kontrolēta...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4