Autors | Ziņojums |
Bratka | 04. Dec 2015, 15:22 |
#2341
|
|
Kopš: 29. Jul 2014
Ziņojumi: 38
Braucu ar: e91 lci nemotoru
|
04 Dec 2015, 15:07:27 M3R rakstīja:
Spoguļi ieslēdzas, ja ieslēdz aizmugurējā stikla apsildi, vai logu tīrītāju, parastie no rīta ieslēdzu stikla tīrītājus auto režīmā un smuki viss uzsilst
hvz tikko mazliet izbraucu, speciāli pačekoju spoguļus bija čutka silti. Ne stikla tīrītāji, ne aizmugurējā stikla apsilde nebija ieslēgti. |
Offline | |
|
protams | 04. Dec 2015, 15:27 |
#2342
|
|
Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
| Pie ieslēgtiem tuvajiem silda automātiski.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
yanjux | 04. Dec 2015, 16:15 |
#2343
|
|
Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
| Sūds, neko man tur šodien nesilda.
Iešu čamdīt vēlāk |
Offline | |
|
deadalive | 04. Dec 2015, 16:17 |
#2344
|
|
Kopš: 21. Sep 2008
Ziņojumi: 1544
Braucu ar: fiat panda 0,7tdi
| klasiskā diskusija
"The door mirror heating is controlled dependent on the outside temperature and whether the wipers are switched on.
With wipers switched off:
Below 5°C = 100% continuous heating
Above 5°C = 0% heating
With wipers switched on:
Below 5°C = 100% continuous heating
From 5 to 10°C = 75% heating
From 10 to 15°C = 50% heating
From 15 to 20°C = 25% heating
Above 20°C = 0% heating
Customer booking status
Booking status - No Booking
There is no fault with system operation. Customers should be informed that this is how the door mirror heating function operates.
However, if the customer’s car is installed with automatic rain sensor (option code 521) suggest that the wiper switch could be set to the automatic interval position in order to benefit from maximum heating function of the door mirrors." [ Šo ziņu laboja deadalive, 04 Dec 2015, 16:17:43 ]
----------------- crapwork
JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI
Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline |
Offline | |
|
yanjux | 04. Dec 2015, 16:32 |
#2345
|
|
Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4874
Braucu ar: mīkstu jumtu
|
Nu ir skaidrība. |
Offline | |
|
Cherbikoff | 04. Dec 2015, 16:49 |
#2346
|
|
Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW & Mercedes
| man tāpat nestrādā |
Offline | |
|
proTEST | 04. Dec 2015, 17:38 |
#2347
|
|
Kopš: 23. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2550
Braucu ar: 9 x 99
|
04 Dec 2015, 14:33:08 Murphy rakstīja:
Maini termostatus. Es mainīju gan e60, gan e90. Tā varētu būt standarta kaite laikam visiem dīzeļiem
Paldies.
Tā noteikti arī darīšu. |
Offline | |
|
DOPING | 04. Dec 2015, 19:52 |
#2348
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5407
Braucu ar: BMW
| Paldies PROTEST par pacelto jautājumu.
Nolēmu noeksperimentēt, iegāju temperatūras opcijā un braucu 40min uz mājām,
max temperatūra, kuru redzēju apdzīšanas brīdī 72c
pilsētā korķī 44c
kruīzējot uz 120 bija ap 68c
kurpnieks bez apaviem
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
|
Offline | |
|
|
ruberc | 04. Dec 2015, 19:53 |
#2349
|
|
Kopš: 09. Oct 2006
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
|
04 Dec 2015, 13:18:09 proTEST rakstīja:
Sveiki dārgie biedri,
Savam E90 iegāju slēptajās OBC funkcijās un papētīju motora temperatūru. Principā vidēji visu laiku turas ap 70 grādiem. Tas nozīmē, ka ir jāmaina abi termostati?
Un runājot par E90 problēmām. Par ritošo daļu es nevarētu neko sūdzētis, bet ir bijušas tipiskas dīzeļa problēmas.
Lietas, kas mainītas:
- 4x kvēlsveces;
- kvēlsveču relejs;
- degvielas reikas spiediena devējs;
- turbīnas spiediena devējs;
- gaisa masas mērītājs.
Un tagad droši vien jāmaina abi termostati kā arī sajūga izspiedējgultnis, jo dzird, ka vibrē.
Un tad jau skatīšos, kas ir ar pārēji sajūgu un spararatu.
70 grādi ir par maz. Es savam nomainīju mazo, bet nelīdzēja, nomainiju lielo- viss ok. 90 un vairāk. |
Offline | |
|
Jods | 04. Dec 2015, 19:56 |
#2350
|
|
Kopš: 29. Jan 2007
No: Varakļāni
Ziņojumi: 1207
Braucu ar: 600
|
04 Dec 2015, 19:53:41 ruberc rakstīja:
04 Dec 2015, 13:18:09 proTEST rakstīja:
Sveiki dārgie biedri,
Savam E90 iegāju slēptajās OBC funkcijās un papētīju motora temperatūru. Principā vidēji visu laiku turas ap 70 grādiem. Tas nozīmē, ka ir jāmaina abi termostati?
Un runājot par E90 problēmām. Par ritošo daļu es nevarētu neko sūdzētis, bet ir bijušas tipiskas dīzeļa problēmas.
Lietas, kas mainītas:
- 4x kvēlsveces;
- kvēlsveču relejs;
- degvielas reikas spiediena devējs;
- turbīnas spiediena devējs;
- gaisa masas mērītājs.
Un tagad droši vien jāmaina abi termostati kā arī sajūga izspiedējgultnis, jo dzird, ka vibrē.
Un tad jau skatīšos, kas ir ar pārēji sajūgu un spararatu.
70 grādi ir par maz. Es savam nomainīju mazo, bet nelīdzēja, nomainiju lielo- viss ok. 90 un vairāk.
Apskaidrojat čaiņikam, ka var apskatīties temperatūru, ja nav navi!? |
Offline | |
|
DOPING | 04. Dec 2015, 19:58 |
#2351
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5407
Braucu ar: BMW
| Spied "Play", lai skatītos video!
Ja kādam arī vajag termostatus, tad PM ar VIN numuru un piedāvāšu par labiem cipariem.
Abi termostati aptuveni 60EUR, protams, atkarībā no ražotāja.[ Šo ziņu laboja DOPING, 05 Dec 2015, 10:04:14 ]
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
|
Offline | |
|
ruberc | 04. Dec 2015, 20:13 |
#2352
|
|
Kopš: 09. Oct 2006
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
|
04 Dec 2015, 19:56:12 Jods rakstīja:
04 Dec 2015, 19:53:41 ruberc rakstīja:
04 Dec 2015, 13:18:09 proTEST rakstīja:
Sveiki dārgie biedri,
Savam E90 iegāju slēptajās OBC funkcijās un papētīju motora temperatūru. Principā vidēji visu laiku turas ap 70 grādiem. Tas nozīmē, ka ir jāmaina abi termostati?
Un runājot par E90 problēmām. Par ritošo daļu es nevarētu neko sūdzētis, bet ir bijušas tipiskas dīzeļa problēmas.
Lietas, kas mainītas:
- 4x kvēlsveces;
- kvēlsveču relejs;
- degvielas reikas spiediena devējs;
- turbīnas spiediena devējs;
- gaisa masas mērītājs.
Un tagad droši vien jāmaina abi termostati kā arī sajūga izspiedējgultnis, jo dzird, ka vibrē.
Un tad jau skatīšos, kas ir ar pārēji sajūgu un spararatu.
70 grādi ir par maz. Es savam nomainīju mazo, bet nelīdzēja, nomainiju lielo- viss ok. 90 un vairāk.
Apskaidrojat čaiņikam, ka var apskatīties temperatūru, ja nav navi!?
Sākumā saskaiti šas. Nr. Pedejos 7 simbolus kopā. Burtus neskaiti. Sanāks x-summa, piemeram 23.
Nospied panelī km. nomešanas pogu un turi kamēt parādās mazi burtiņi. Atlaid- nospied- turi- paradas "code"-spied pa klikšķim līdz code 19 lock off, tālāk 1 pispiediens un paradās Lock on. Spied pa klikšķim lidz šas. Nr. Summai.
Atlaid. Spied pa klikšķim līdz 7.
Paradīsies - kuhlmittel stand -90*.
Apmēram tā.
Tas viss notirk mszajā panelītī pie spidometra.
Es no googles iemācījos.
Aizdedze ieslēgta vai ari motors darbojas !!!
Augšā ir precīzs video[ Šo ziņu laboja ruberc, 04 Dec 2015, 20:20:59 ] |
Offline | |
|
proTEST | 05. Dec 2015, 00:16 |
#2353
|
|
Kopš: 23. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2550
Braucu ar: 9 x 99
|
04 Dec 2015, 19:52:36 DOPING rakstīja:
Paldies PROTEST par pacelto jautājumu.
Nolēmu noeksperimentēt, iegāju temperatūras opcijā un braucu 40min uz mājām,
max temperatūra, kuru redzēju apdzīšanas brīdī 72c
pilsētā korķī 44c
kruīzējot uz 120 bija ap 68c
kurpnieks bez apaviem
Termostati jau stāv bagažniekā. Tā kā rīt/parīt ziņošu kā man ir mainījušās temperatūras pēc maiņas.
Tad tev vēl ir trakāk, jo sastrēgumā man nokritās līdz 62 grādiem aptuveni. |
Offline | |
|
HiJaCKeR | 05. Dec 2015, 09:37 |
#2354
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
05 Dec 2015, 00:42:12 6500 rakstīja:
28 Nov 2015, 00:35:47 6500 rakstīja:
Cena zem pasizmaksas cenas
BMW E90 LCI alcantaras recaro salons...350€
Esmu gatavs uzklausit jusu bezkaunigos piedavajumus...
cik te novērots, tad pārsvarā cilvēki brauc ar čoščas kuzavu |
Offline | |
|
oskars87 | 05. Dec 2015, 19:42 |
#2355
|
|
Kopš: 11. Jan 2011
No: Sigulda
Ziņojumi: 79
Braucu ar: E46
| Sveiki interese vai m47 120kw motoram arī ir divi termostati? un ja ir tad otrs saucas egr termostats?
un vēl viens jautājums vai šim motoram ir ieplūdes kolektorā klapītes un ja ir vai viņas ari mēdz nolūzt? |
Offline | |
|
Murphy | 05. Dec 2015, 19:44 |
#2356
|
|
Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
| jā, ir 2 termostati, otrs egr termostats |
Offline | |
|
|
oskars87 | 05. Dec 2015, 19:56 |
#2357
|
|
Kopš: 11. Jan 2011
No: Sigulda
Ziņojumi: 79
Braucu ar: E46
|
05 Dec 2015, 19:44:31 Murphy rakstīja:
jā, ir 2 termostati, otrs egr termostats
Paldies, būs jānomaina, jo temperatūra neturas.
Ape abi divi maksa 48 eur. |
Offline | |
|
smilee45 | 05. Dec 2015, 20:37 |
#2358
|
|
Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| 10min pilsētas režīmā 80% korķi temperatūra uzkāp līdz 72c. Ārā +5c. 320d 120kw. Saprotams, ka 90c+ - vajadzētu but. Līdz kādiem 60c aiziet visai ātri. Bet pieripinoties pie krusta temp pat krītas no 72c uz 70c teiksim. Cik jūsu auto nepieciešams laiks, lai uzkāptu tie 90c? |
Offline | |
|
jurci-s | 05. Dec 2015, 20:46 |
#2359
|
|
Kopš: 13. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3386
Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46
| Cik sarežģīti e91 preface xenon lukturus nomainīt uz xenona facelift lukturiem? |
Offline | |
|
sewy | 05. Dec 2015, 22:36 |
#2360
|
|
Kopš: 22. Aug 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 244
Braucu ar: F34 LCI; FZ1
|
05 Dec 2015, 20:37:00 smilee45 rakstīja:
10min pilsētas režīmā 80% korķi temperatūra uzkāp līdz 72c. Ārā +5c. 320d 120kw. Saprotams, ka 90c+ - vajadzētu but. Līdz kādiem 60c aiziet visai ātri. Bet pieripinoties pie krusta temp pat krītas no 72c uz 70c teiksim. Cik jūsu auto nepieciešams laiks, lai uzkāptu tie 90c?
Maini termostatus.. |
Offline | |
|