Online

Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Bratka
04. Dec 2015, 15:22 #2341

Kopš: 29. Jul 2014

Ziņojumi: 38

Braucu ar: e91 lci nemotoru


04 Dec 2015, 15:07:27 M3R rakstīja:
Spoguļi ieslēdzas, ja ieslēdz aizmugurējā stikla apsildi, vai logu tīrītāju, parastie no rīta ieslēdzu stikla tīrītājus auto režīmā un smuki viss uzsilst

hvz tikko mazliet izbraucu, speciāli pačekoju spoguļus bija čutka silti. Ne stikla tīrītāji, ne aizmugurējā stikla apsilde nebija ieslēgti.
Offline
protams
04. Dec 2015, 15:27 #2342

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

Pie ieslēgtiem tuvajiem silda automātiski.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
yanjux
04. Dec 2015, 16:15 #2343

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu

Sūds, neko man tur šodien nesilda.
Iešu čamdīt vēlāk
Offline
deadalive
04. Dec 2015, 16:17 #2344

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1544

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

klasiskā diskusija
"The door mirror heating is controlled dependent on the outside temperature and whether the wipers are switched on.

With wipers switched off:
Below 5°C = 100% continuous heating
Above 5°C = 0% heating

With wipers switched on:
Below 5°C = 100% continuous heating
From 5 to 10°C = 75% heating
From 10 to 15°C = 50% heating
From 15 to 20°C = 25% heating
Above 20°C = 0% heating
Customer booking status
Booking status - No Booking
There is no fault with system operation. Customers should be informed that this is how the door mirror heating function operates.
However, if the customer’s car is installed with automatic rain sensor (option code 521) suggest that the wiper switch could be set to the automatic interval position in order to benefit from maximum heating function of the door mirrors."

[ Šo ziņu laboja deadalive, 04 Dec 2015, 16:17:43 ]



-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
yanjux
04. Dec 2015, 16:32 #2345

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu


Nu ir skaidrība.
Offline
Cherbikoff
04. Dec 2015, 16:49 #2346

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes

man tāpat nestrādā
Offline
proTEST
04. Dec 2015, 17:38 #2347

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99


04 Dec 2015, 14:33:08 Murphy rakstīja:
Maini termostatus. Es mainīju gan e60, gan e90. Tā varētu būt standarta kaite laikam visiem dīzeļiem

Paldies.
Tā noteikti arī darīšu.
Offline
DOPING
04. Dec 2015, 19:52 #2348

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW

Paldies PROTEST par pacelto jautājumu.

Nolēmu noeksperimentēt, iegāju temperatūras opcijā un braucu 40min uz mājām,

max temperatūra, kuru redzēju apdzīšanas brīdī 72c

pilsētā korķī 44c
kruīzējot uz 120 bija ap 68c

kurpnieks bez apaviem





-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
ruberc
04. Dec 2015, 19:53 #2349

Kopš: 09. Oct 2006

Ziņojumi: 178

Braucu ar:


04 Dec 2015, 13:18:09 proTEST rakstīja:
Sveiki dārgie biedri,
Savam E90 iegāju slēptajās OBC funkcijās un papētīju motora temperatūru. Principā vidēji visu laiku turas ap 70 grādiem. Tas nozīmē, ka ir jāmaina abi termostati?

Un runājot par E90 problēmām. Par ritošo daļu es nevarētu neko sūdzētis, bet ir bijušas tipiskas dīzeļa problēmas.

Lietas, kas mainītas:
- 4x kvēlsveces;
- kvēlsveču relejs;
- degvielas reikas spiediena devējs;
- turbīnas spiediena devējs;
- gaisa masas mērītājs.

Un tagad droši vien jāmaina abi termostati kā arī sajūga izspiedējgultnis, jo dzird, ka vibrē.
Un tad jau skatīšos, kas ir ar pārēji sajūgu un spararatu.


70 grādi ir par maz. Es savam nomainīju mazo, bet nelīdzēja, nomainiju lielo- viss ok. 90 un vairāk.
Offline
Jods
04. Dec 2015, 19:56 #2350

Kopš: 29. Jan 2007

No: Varakļāni

Ziņojumi: 1207

Braucu ar: 600


04 Dec 2015, 19:53:41 ruberc rakstīja:

04 Dec 2015, 13:18:09 proTEST rakstīja:
Sveiki dārgie biedri,
Savam E90 iegāju slēptajās OBC funkcijās un papētīju motora temperatūru. Principā vidēji visu laiku turas ap 70 grādiem. Tas nozīmē, ka ir jāmaina abi termostati?

Un runājot par E90 problēmām. Par ritošo daļu es nevarētu neko sūdzētis, bet ir bijušas tipiskas dīzeļa problēmas.

Lietas, kas mainītas:
- 4x kvēlsveces;
- kvēlsveču relejs;
- degvielas reikas spiediena devējs;
- turbīnas spiediena devējs;
- gaisa masas mērītājs.

Un tagad droši vien jāmaina abi termostati kā arī sajūga izspiedējgultnis, jo dzird, ka vibrē.
Un tad jau skatīšos, kas ir ar pārēji sajūgu un spararatu.


70 grādi ir par maz. Es savam nomainīju mazo, bet nelīdzēja, nomainiju lielo- viss ok. 90 un vairāk.


Apskaidrojat čaiņikam, ka var apskatīties temperatūru, ja nav navi!?
Offline
DOPING
04. Dec 2015, 19:58 #2351

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW

Spied "Play", lai skatītos video!


Ja kādam arī vajag termostatus, tad PM ar VIN numuru un piedāvāšu par labiem cipariem.

Abi termostati aptuveni 60EUR, protams, atkarībā no ražotāja.

[ Šo ziņu laboja DOPING, 05 Dec 2015, 10:04:14 ]



-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
ruberc
04. Dec 2015, 20:13 #2352

Kopš: 09. Oct 2006

Ziņojumi: 178

Braucu ar:


04 Dec 2015, 19:56:12 Jods rakstīja:

04 Dec 2015, 19:53:41 ruberc rakstīja:

04 Dec 2015, 13:18:09 proTEST rakstīja:
Sveiki dārgie biedri,
Savam E90 iegāju slēptajās OBC funkcijās un papētīju motora temperatūru. Principā vidēji visu laiku turas ap 70 grādiem. Tas nozīmē, ka ir jāmaina abi termostati?



Un runājot par E90 problēmām. Par ritošo daļu es nevarētu neko sūdzētis, bet ir bijušas tipiskas dīzeļa problēmas.

Lietas, kas mainītas:
- 4x kvēlsveces;
- kvēlsveču relejs;
- degvielas reikas spiediena devējs;
- turbīnas spiediena devējs;
- gaisa masas mērītājs.

Un tagad droši vien jāmaina abi termostati kā arī sajūga izspiedējgultnis, jo dzird, ka vibrē.
Un tad jau skatīšos, kas ir ar pārēji sajūgu un spararatu.


70 grādi ir par maz. Es savam nomainīju mazo, bet nelīdzēja, nomainiju lielo- viss ok. 90 un vairāk.


Apskaidrojat čaiņikam, ka var apskatīties temperatūru, ja nav navi!?

Sākumā saskaiti šas. Nr. Pedejos 7 simbolus kopā. Burtus neskaiti. Sanāks x-summa, piemeram 23.
Nospied panelī km. nomešanas pogu un turi kamēt parādās mazi burtiņi. Atlaid- nospied- turi- paradas "code"-spied pa klikšķim līdz code 19 lock off, tālāk 1 pispiediens un paradās Lock on. Spied pa klikšķim lidz šas. Nr. Summai.
Atlaid. Spied pa klikšķim līdz 7.
Paradīsies - kuhlmittel stand -90*.
Apmēram tā.
Tas viss notirk mszajā panelītī pie spidometra.
Es no googles iemācījos.
Aizdedze ieslēgta vai ari motors darbojas !!!

Augšā ir precīzs video

[ Šo ziņu laboja ruberc, 04 Dec 2015, 20:20:59 ]

Offline
proTEST
05. Dec 2015, 00:16 #2353

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99


04 Dec 2015, 19:52:36 DOPING rakstīja:
Paldies PROTEST par pacelto jautājumu.

Nolēmu noeksperimentēt, iegāju temperatūras opcijā un braucu 40min uz mājām,

max temperatūra, kuru redzēju apdzīšanas brīdī 72c

pilsētā korķī 44c
kruīzējot uz 120 bija ap 68c

kurpnieks bez apaviem

Termostati jau stāv bagažniekā. Tā kā rīt/parīt ziņošu kā man ir mainījušās temperatūras pēc maiņas.
Tad tev vēl ir trakāk, jo sastrēgumā man nokritās līdz 62 grādiem aptuveni.
Offline
HiJaCKeR
05. Dec 2015, 09:37 #2354

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


05 Dec 2015, 00:42:12 6500 rakstīja:

28 Nov 2015, 00:35:47 6500 rakstīja:
Cena zem pasizmaksas cenas

BMW E90 LCI alcantaras recaro salons...350€


Esmu gatavs uzklausit jusu bezkaunigos piedavajumus...

cik te novērots, tad pārsvarā cilvēki brauc ar čoščas kuzavu
Offline
oskars87
05. Dec 2015, 19:42 #2355

Kopš: 11. Jan 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 79

Braucu ar: E46

Sveiki interese vai m47 120kw motoram arī ir divi termostati? un ja ir tad otrs saucas egr termostats?
un vēl viens jautājums vai šim motoram ir ieplūdes kolektorā klapītes un ja ir vai viņas ari mēdz nolūzt?
Offline
Murphy
05. Dec 2015, 19:44 #2356

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

jā, ir 2 termostati, otrs egr termostats
Offline
oskars87
05. Dec 2015, 19:56 #2357

Kopš: 11. Jan 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 79

Braucu ar: E46


05 Dec 2015, 19:44:31 Murphy rakstīja:
jā, ir 2 termostati, otrs egr termostats

Paldies, būs jānomaina, jo temperatūra neturas.
Ape abi divi maksa 48 eur.
Offline
smilee45
05. Dec 2015, 20:37 #2358

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 987

Braucu ar:

10min pilsētas režīmā 80% korķi temperatūra uzkāp līdz 72c. Ārā +5c. 320d 120kw. Saprotams, ka 90c+ - vajadzētu but. Līdz kādiem 60c aiziet visai ātri. Bet pieripinoties pie krusta temp pat krītas no 72c uz 70c teiksim. Cik jūsu auto nepieciešams laiks, lai uzkāptu tie 90c?
Offline
jurci-s
05. Dec 2015, 20:46 #2359

Kopš: 13. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3386

Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46

Cik sarežģīti e91 preface xenon lukturus nomainīt uz xenona facelift lukturiem?
Offline
sewy
05. Dec 2015, 22:36 #2360

Kopš: 22. Aug 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 244

Braucu ar: F34 LCI; FZ1


05 Dec 2015, 20:37:00 smilee45 rakstīja:
10min pilsētas režīmā 80% korķi temperatūra uzkāp līdz 72c. Ārā +5c. 320d 120kw. Saprotams, ka 90c+ - vajadzētu but. Līdz kādiem 60c aiziet visai ātri. Bet pieripinoties pie krusta temp pat krītas no 72c uz 70c teiksim. Cik jūsu auto nepieciešams laiks, lai uzkāptu tie 90c?


Maini termostatus..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo