Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 51 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Vēsturiskas bildes/video. Otrais sējums.

AutorsZiņojums
Mizx
14. Jul 2014, 14:12 #2341

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6542

Braucu ar:


14 Jul 2014, 13:56:16 arizah rakstīja:
Te drošvien bija domāta Šarlotes/Miera
Šarlotes gan. Tur tak visi sturi tagad bez mājām. DUS bija tieši aiz mājas, kas tagad nojaukta (grantēta EiroPark autostāvvieta vietā), kurā padomju laiku beigās bija Karstā maize — unikāla vieta, kurā varēja nopirkt maizi tikko no krāsns. Iebraukšana DUSā bija no Šarlotes ielas puses, izbraukšana Miera ielā tieši aiz tramvaju pieturas.
Šobrīd atlikušās DUS es negribētu saukt par centra, tās tādas attālākas nomales. Krastmala ir krastmala, OK, priekš pārdaugavas iedzīvotājiem tas šķiet centrs, man tas vinmēr šķitis loks ap centru tāpat kā Pērnavas iela, Valmieras iela, Stacijas laukums, Skanstes iela — pie tām tiešām ir DUS, bet ne vairs tajā Rīgas daļā, kas celta ap 1900-to gadu. Cēsu ielas Statoil tiešām visvairāk atbilst tam, ko es saucu par DUS pilsētas centrā, bet no turienes uz Vecrīgu kājām patālu.
Subjektīvi, protams, mana doma par DUSiem pilsētas centros bija apmēram šāda:



Kas nav brīvs laukums un 100m līdz tuvākajai 100-gadīgajai mājai.
Offline
RVR
14. Jul 2014, 14:22 #2342

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22467

Braucu ar: RVR


14 Jul 2014, 14:12:20 Mizx rakstīja:

Šobrīd atlikušās DUS es negribētu saukt par centra, tās tādas attālākas nomales. Krastmala ir krastmala, OK, priekš pārdaugavas iedzīvotājiem tas šķiet centrs, man tas vinmēr šķitis loks ap centru tāpat kā Pērnavas iela, Valmieras iela, Stacijas laukums, Skanstes iela — pie tām tiešām ir DUS, bet ne vairs tajā Rīgas daļā, kas celta ap 1900-to gadu. Cēsu ielas Statoil tiešām visvairāk atbilst tam, ko es saucu par DUS pilsētas centrā, bet no turienes uz Vecrīgu kājām patālu.



Kam Tev to vispār vajag?
Iet ar kājām no Cēsu ielas DUS uz Vecrīgu - kāda jēga? Vecrīgai blakus ir Vanšu tilta Statoil.

Rīgas centrs ir salīdzinoši mazs, ja par vidus punktu pieņem Dailes teātri, tad katrā virzienā ne vairāk par 2 km, kas ir pāris minūšu brauciens. Priekš kam tur būvēt DUS?
Offline
Reinis_m
14. Jul 2014, 14:26 #2343

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Tādi DUS iekšā mājās ir jābūvē tur, kur citādi nav variantu (jo viss jau ir aizbūvēts vairāku Km rādiusā), Rīgā tas nav nepieciešams.
Offline
Mizx
14. Jul 2014, 14:40 #2344

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6542

Braucu ar:

Es runāju par iešanu kājām, jo ne jau visiem vajag degvielu tikai automašīnām.
Reiņa_M arguments arī tāds dīvains — Rīga nav ne ar ko tādu atšķirīga, bet citur tāpat šādi DUS eksistē pat mazpilsētās. Bet, jā, mums kopš padomju laikiem skalotas smadzenes, ka šādi nevar, ka visiem DUS jābūt kaut kur prom no cilvēkiem. Vides prasības uzpildes stacijām arī no vienas puses ir stingrākas kā Norvēģijā, bet tik cik attiecināms uz redzamo, klientiem novērtējamo daļu.
Principā tas viss bija tikai fakta konstatācija, ka mums vēsturiski DUS ir izspiesti no vēsturiskā centra (Krastmala ir automaģistrāle, ne centrs...), bet citur pasaulē tie ir visur, kur grib. Nafta, alkohols, azartspēles tomēr ir biznesi ar noteiktu auru, alkoholu un azartspēles mēs Rīgas vēsturiskajā centrā pagaidām vēl varam atrast, kaut gan RD kaut ko ir par šo tematu arī spriedelējuši.
Offline
Mizx
14. Jul 2014, 14:42 #2345

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6542

Braucu ar:

Jā, manis aprunātā DUS vietā kopš to pameta nekas nav bijis, tagad vēl nojauca ēku. EiroPark jau ieviešas visur centrā, kur kāds pamests zemes pleķītis. Tā ka DUS tur bija, infrastruktūra bija, varēja turpināt biznesu, jo no pamesta laukuma neviens pēc tam nepelnīja, tas skaidrs.
Offline
arizah
14. Jul 2014, 15:38 #2346

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

šitas vairāk izklausās pēc tās pašas dziesmas, kas "vef un tml - bija jau gatavas rūpnīcas, vajadzēja tik turpināt ražot lalala". Tikai nezinkāpēc aizmirst, ka iespējams tas viss bija mūsdienām nekam nederīgs un tādā ziņā bieži vien līdzenā vietā uztaisīt pat ir lētāk, nekā rekonstruēt veco.
tak neviens pelnošu biznesu tīšuprāt ciet netaisa, tas tak skaidrs.

[ Šo ziņu laboja arizah, 14 Jul 2014, 15:39:15 ]

Offline
Mizx
14. Jul 2014, 16:42 #2347

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6542

Braucu ar:


14 Jul 2014, 15:38:50 arizah rakstīja:
šitas vairāk izklausās pēc tās pašas dziesmas, kas "vef un tml - bija jau gatavas rūpnīcas, vajadzēja tik turpināt ražot lalala". Tikai nezinkāpēc aizmirst, ka iespējams tas viss bija mūsdienām nekam nederīgs un tādā ziņā bieži vien līdzenā vietā uztaisīt pat ir lētāk, nekā rekonstruēt veco.
tak neviens pelnošu biznesu tīšuprāt ciet netaisa, tas tak skaidrs.
Nebūs gan īsti tā pati dziesma. Drīzāk tas pats stāsts, kas par Latvijas Naftas īpašumu sadalīšanu un maksātnespēju jau 14 gadu garumā. Un DUS izveidošana tukšā laukā nereti izrādās sarežģītāks process kā rekonstrukcija, piemēram, Trest Brīvības gatvē 462 jau padsmit gadus mēģina uzcelt DUSu — saskaņošana sarežģītāka kā ja tur būtu tikai jānomaina aprīkojums un jāsakārto fasāde. Ja būtu tik vienkārši, nenotiktu vecu staciju pārpirkšana.
Offline
kom
14. Jul 2014, 16:54 #2348

Kopš: 15. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2721

Braucu ar: audi


14 Jul 2014, 16:42:35 Mizx rakstīja:

14 Jul 2014, 15:38:50 arizah rakstīja:
šitas vairāk izklausās pēc tās pašas dziesmas, kas "vef un tml - bija jau gatavas rūpnīcas, vajadzēja tik turpināt ražot lalala". Tikai nezinkāpēc aizmirst, ka iespējams tas viss bija mūsdienām nekam nederīgs un tādā ziņā bieži vien līdzenā vietā uztaisīt pat ir lētāk, nekā rekonstruēt veco.
tak neviens pelnošu biznesu tīšuprāt ciet netaisa, tas tak skaidrs.
Nebūs gan īsti tā pati dziesma. Drīzāk tas pats stāsts, kas par Latvijas Naftas īpašumu sadalīšanu un maksātnespēju jau 14 gadu garumā. Un DUS izveidošana tukšā laukā nereti izrādās sarežģītāks process kā rekonstrukcija, piemēram, Trest Brīvības gatvē 462 jau padsmit gadus mēģina uzcelt DUSu — saskaņošana sarežģītāka kā ja tur būtu tikai jānomaina aprīkojums un jāsakārto fasāde. Ja būtu tik vienkārši, nenotiktu vecu staciju pārpirkšana.


Slikts piemērs - tur (Brīvības 462) nelikumīgi noraka kāpu un vienkārši sapisa apkārtējo vidi
url piemēram
Offline
Mizx
14. Jul 2014, 17:00 #2349

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6542

Braucu ar:

Tas ir spilgts piemērs, bet tādi paši stāsti ir par daudziem DUS Latvijā, vienīgi runājam te par Rīgu. Kāpa vai ne kāpa, jaunu DUS celtniecību var ja ne nobloķēt pavisam, tad ievilkt uz gadiem.
Offline
Fandulis
14. Jul 2014, 17:01 #2350

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13600

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

1991. gada 19. oktobrī notika akciju sabiedrības “Dzintars” dibināšanas sapulce. 1991. gada 7. novembrī akciju sabiedrība “Dzintars” tika reģistrēta Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā un izsniegta reģistrācijas apliecība. Šajā statusā AS “Dzintars” pastāv līdz šim brīdim.

I. Gerčikovs

..starpcitu saglabāja rūpnīcu tīrasiņu krievs. Poh, ka ražo kaut ko, toties nodarbina ~500 cilvēku, piedodiet, ka ne par DUS

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 14 Jul 2014, 17:01:58 ]

Offline
Lockhead
14. Jul 2014, 17:32 #2351

Kopš: 10. Jan 2011

Ziņojumi: 1319

Braucu ar: MT3-82 AWD


10 Jul 2014, 22:03:33 91 rakstīja:


Atausa atmiņā gadījums, kad čaļi no Zilupes teķa precīzi šitādās somās bija sakrāvuši kara laika šāviņus, ko bija salasījuši prakses laikā kūdras purvā un brauca sabiedriskajā autobusā
Tas vēl padomju laikā, tā ka varēja iesēsties par terorismu
Offline
Asch
14. Jul 2014, 23:32 #2352

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4332

Braucu ar:

Par degvielas trukumu 80. gadu beigas labs stasts- vecfaters brauca uz Armeniju palidzet atjaunot visu pec tas trakas zemestrices. Kad piestaja tankaa, lai uzpilditos, shim saka, ka degvielas nav, a shim Kamazs ar garo piekabi un visadiem buvmaterialiem. KAd pateica,ka uz Armeniju, uzreiz atradas topka, kuram vairak, kuram mazak, bet vienmer
Online
viesulis
14. Jul 2014, 23:53 #2353

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Bija tādi laiki. 90to sākumā, kad bendžu centrā vadāja ar cisternām, fāčuks šancēja patērētājos.

Vēsajā ar jeraziku aizrullēja uz Jēkabpili pakaļ āboliem, kurus realizēja Matīsa tirgū. Vēlāk priekšniecība solīja uz mieta uzsēdināt.

Stulbi laiki
Offline
Driver
15. Jul 2014, 02:29 #2354

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Jul 2014, 14:00:13 shmurger rakstīja:

14 Jul 2014, 00:21:46 Driver rakstīja:

14 Jul 2014, 00:09:46 krille rakstīja:
Japiebilst, ka degviela bija leta, bet nebija gluzi taa, ka visur un vienmer pieejama Rigaa varbut bija jedzigak, lai gan atceros, ka sencis naktii staveja rinada degvielas stacijaa Kengragaa, lai iepirktu benzinu. Tak laiku pa laikam bija visadi taloni, limiti utt.

Tas bija 90tajos.
Bet man vairaki onkas, kas man teoretiski varetu gandriz vecfateri sanak, stastija, ka benzinu savulaik gravjos leeja un tapec ari mosishus deforseja uz 76to benzinu, plus benzu nebija kur likt tiem, kam bija ar ko to nobraukt.
mosishi jau no rupnicas bija paredzeti 76 benzinam, nekas nebija jadeforse. varbut doma zigulus.

Tikai nevajag, tieshi 412 by default bija 92tajam, bija ari motors prieksh 76.
Tik visi vecie lohi-perduni visos mosishos gaza 76, jo vieni domaja, ka taa vajag, citiem bija bail ar 92 nokaut motoru (un tapec nobendeja to ar 76)

Pasham ir bijis mositis savulaik un pietiekami zinu par 412taa motoru.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PASSATizhi
15. Jul 2014, 07:21 #2355

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


15 Jul 2014, 02:29:43 Driver rakstīja:

14 Jul 2014, 14:00:13 shmurger rakstīja:

14 Jul 2014, 00:21:46 Driver rakstīja:

14 Jul 2014, 00:09:46 krille rakstīja:
Japiebilst, ka degviela bija leta, bet nebija gluzi taa, ka visur un vienmer pieejama Rigaa varbut bija jedzigak, lai gan atceros, ka sencis naktii staveja rinada degvielas stacijaa Kengragaa, lai iepirktu benzinu. Tak laiku pa laikam bija visadi taloni, limiti utt.

Tas bija 90tajos.
Bet man vairaki onkas, kas man teoretiski varetu gandriz vecfateri sanak, stastija, ka benzinu savulaik gravjos leeja un tapec ari mosishus deforseja uz 76to benzinu, plus benzu nebija kur likt tiem, kam bija ar ko to nobraukt.
mosishi jau no rupnicas bija paredzeti 76 benzinam, nekas nebija jadeforse. varbut doma zigulus.

Tikai nevajag, tieshi 412 by default bija 92tajam, bija ari motors prieksh 76.
Tik visi vecie lohi-perduni visos mosishos gaza 76, jo vieni domaja, ka taa vajag, citiem bija bail ar 92 nokaut motoru (un tapec nobendeja to ar 76)

Pasham ir bijis mositis savulaik un pietiekami zinu par 412taa motoru.
vazi arī bija priekš 92. priekš 76 vajadzēja likt divas galvas blīves
Offline
RVR
15. Jul 2014, 08:41 #2356

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22467

Braucu ar: RVR

92. parādījās tikai pārmaiņu laikos, kad tirgotāji sāka muhļīt tos benzīnus

Padomju laikā benzīntankos bija 72., 76. un 93.





[ Šo ziņu laboja 91, 15 Jul 2014, 08:43:08 ]

Offline
Asch
15. Jul 2014, 09:55 #2357

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4332

Braucu ar:

tieshi taa, bija 93. Vel atceros, ka vienubrid onkulis leja degvielu un taa bija reali sarkana, tada kaa tagad lauksaimniecibas solarka. 76 benzinam paredzetie bija tipa lauku varianti, skiet vel ar 408 mohabicha motoru, tas es vairak par 2140 modeli runaju. 412 esot ari bijusi jau defaulta dzineji prieksh 76, bet tad ir jaskatas vecas gramatas, ka tur isti bija.
Online
Agritis
15. Jul 2014, 10:53 #2358

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2094

Braucu ar: Astra ST


14 Jul 2014, 13:08:25 Reinis_m rakstīja:

14 Jul 2014, 12:15:29 Mizx rakstīja:
uz Miera un Palīdzības ielu stūra bija DUS


Kur tieši? Tur taču visos četros stūros krietni pavecas mājas ir.


Domāju, ka kungs nedaudz nokļūdījās un domāja Miera un Šarlotes ielu stūri
Offline
Reinis_m
16. Jul 2014, 14:12 #2359

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee





No šejienes: https://twitter.com/ArtursZogla/status/489361323005083648
Offline
LOLVO
16. Jul 2014, 14:32 #2360

Kopš: 22. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1245

Braucu ar:

Pričom tur Vidzeme?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4