Online

Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... IV

AutorsZiņojums
Elviss
11. Jul 2024, 14:55 #23061

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21916

Braucu ar: VAZ 2101 80'


11 Jul 2024, 13:14:48 @kkas rakstīja:

11 Jul 2024, 12:44:00 @ATB rakstīja

Jau vienreiz kanceloja to sodīšanu līdz +10, tagad atkal lien ar to stulbo priekšlikumu

Labāk aizej paraudi spilvenā, jo no 7 jūlija visiem jaunajiem auto jābūt aprīkotiem ar ātruma ierobežojumu pārkāpuma brīdinājuma sistēmu un tā nav tikai pīkstēšana fonā

If the car breaks that limit, a beep or other warning - such as a ‘haptic’ vibration through the steering wheel or accelerator pedal - will alert the driver to the transgression. If a driver doesn’t respond to override the system by braking - or indeed accelerating should circumstances demand it - then the car will slowly reduce power and automatically slow to the limit. Drivers are currently able to turn their ISA speed limiter systems off, but the EU mandate states ISA must automatically reset to ‘on’ every time the vehicle is started.


Pazīstams paņēma X6M FL. Bija pirms tam preFL, teica dirsā ar tām sistēmām. Neko nevar atslēgt, paliek bīstami. Auto pats stūrē, bremzē, kur nevajag un bļauj visu laiku.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 11 Jul 2024, 14:59:19 ]



-----------------
[URL=http://rttulkojumi.lv]
[/URL]
Offline
subaru
12. Jul 2024, 09:01 #23062

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10247

Braucu ar: rokām uz stūres


11 Jul 2024, 13:14:48 @kkas rakstīja:

11 Jul 2024, 12:44:00 @ATB rakstīja

Jau vienreiz kanceloja to sodīšanu līdz +10, tagad atkal lien ar to stulbo priekšlikumu

Labāk aizej paraudi spilvenā, jo no 7 jūlija visiem jaunajiem auto jābūt aprīkotiem ar ātruma ierobežojumu pārkāpuma brīdinājuma sistēmu un tā nav tikai pīkstēšana fonā

If the car breaks that limit, a beep or other warning - such as a ‘haptic’ vibration through the steering wheel or accelerator pedal - will alert the driver to the transgression. If a driver doesn’t respond to override the system by braking - or indeed accelerating should circumstances demand it - then the car will slowly reduce power and automatically slow to the limit. Drivers are currently able to turn their ISA speed limiter systems off, but the EU mandate states ISA must automatically reset to ‘on’ every time the vehicle is started.



Paņēmu jaunu auto. Jā, protams, panelī rāda esošo ātruma ierobežojumu - izskatās, ka datus ņem no navigācijas kartes or something, jo zina, ka uz grantenes jārāda 80. Hvz vai vizuāli māk lasīt zīmes. Ja pārsniedz, tad pīkst, bet to var atslēgt ar vienu pogu.
Ņemot vērā to, cik reti kartes tiek updeitotas, tad pieļauju, ka neatslēdzama tā sistēma vēl ilgi nebūs. Ja online karte, tad ar hvz, jo waze datus tā sistēma neizmanto un uz ķekavas apvedceļa rāda atļauto 90 kmh, nevis 120
Offline
kkas
12. Jul 2024, 09:06 #23063

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9166

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Loģiski ka varēs atslēgt, bet katru reizi viņu un vēl pāris sistēmas atslēgt ir nav jau tā ka visiem jaunajiem auto var noprogrammēt.
Online
deadalive
12. Jul 2024, 09:23 #23064

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1536

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi


12 Jul 2024, 09:01:13 @subaru rakstīja:
ķekavas apvedceļa rāda atļauto 90 kmh, nevis 120

Uzmetu iekš audi 2024 karti, ķekavas apvedceļš joprojām 30

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
abyss
12. Jul 2024, 09:28 #23065

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8141

Braucu ar: e39 523

Waze starpcitu vispār neņem vērā dinamiskās ātruma zīmes. Mašīnas navigācija vispār kaut kas arhaisks, vismaz šādam mērķim. Tikai un vienīgi ceļazīmju atpazīšana
Offline
subaru
12. Jul 2024, 09:29 #23066

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10247

Braucu ar: rokām uz stūres


12 Jul 2024, 09:06:01 @kkas rakstīja:
Loģiski ka varēs atslēgt, bet katru reizi viņu un vēl pāris sistēmas atslēgt ir nav jau tā ka visiem jaunajiem auto var noprogrammēt.

Nu manam tur ir 1 poga, ar kuru var pārslēgt no defaultā setupa, kur 'viss ir ieslēgts' uz personalizētu setupu, kur esmu norādījis ko un kā man vajag.

gan jau drīz parādīsies iespēja kaut kā caur obdII pamodificēt lai kaut vai pie auto piedarbināšanas paliek mani settingi, nevis automātiski pārslēdzas uz 'viss ieslēgts'

[ Šo ziņu laboja subaru, 12 Jul 2024, 09:30:41 ]

Offline
RaL
12. Jul 2024, 09:30 #23067

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3505

Braucu ar: kruīzu


12 Jul 2024, 09:28:17 @abyss rakstīja:
Waze starpcitu vispār neņem vērā dinamiskās ātruma zīmes. Mašīnas navigācija vispār kaut kas arhaisks, vismaz šādam mērķim. Tikai un vienīgi ceļazīmju atpazīšana


kaut kad bija paziņojums no Waze, ka pie dinamiskajām zīmēm viņi nerādīs atļauto ātrumu, jo neesot online datu.
Offline
subaru
12. Jul 2024, 09:33 #23068

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10247

Braucu ar: rokām uz stūres


12 Jul 2024, 09:28:17 @abyss rakstīja:
Waze starpcitu vispār neņem vērā dinamiskās ātruma zīmes. Mašīnas navigācija vispār kaut kas arhaisks, vismaz šādam mērķim. Tikai un vienīgi ceļazīmju atpazīšana

Un kādu ceļa zīmi automašīna atpazīs, lai zinātu, ka pēc krustojuma atkal drīkst uz 90 braukt?
https://maps.app.goo.gl/PTRMc7tj7LGWg3pP9
Offline
abyss
12. Jul 2024, 09:36 #23069

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8141

Braucu ar: e39 523


12 Jul 2024, 09:33:45 @subaru rakstīja:

12 Jul 2024, 09:28:17 @abyss rakstīja:
Waze starpcitu vispār neņem vērā dinamiskās ātruma zīmes. Mašīnas navigācija vispār kaut kas arhaisks, vismaz šādam mērķim. Tikai un vienīgi ceļazīmju atpazīšana

Un kādu ceļa zīmi automašīna atpazīs, lai zinātu, ka pēc krustojuma atkal drīkst uz 90 braukt?
https://maps.app.goo.gl/PTRMc7tj7LGWg3pP9


Poh, tā jau būs birokrātu un ražotāju problēma. Es toč nevaru atrast iekšēju resursu, lai par to satrauktos
Offline
subaru
12. Jul 2024, 09:38 #23070

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10247

Braucu ar: rokām uz stūres

NU tad kad tev mašīna pīkstēs 10 kilometrus līdz nākamajai ceļa zīmei, tad tā kļūs par tavu problēmu
Offline
peecise28
12. Jul 2024, 09:40 #23071

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3563

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


12 Jul 2024, 09:33:45 @subaru rakstīja:

12 Jul 2024, 09:28:17 @abyss rakstīja:
Waze starpcitu vispār neņem vērā dinamiskās ātruma zīmes. Mašīnas navigācija vispār kaut kas arhaisks, vismaz šādam mērķim. Tikai un vienīgi ceļazīmju atpazīšana

Un kādu ceļa zīmi automašīna atpazīs, lai zinātu, ka pēc krustojuma atkal drīkst uz 90 braukt?
https://maps.app.goo.gl/PTRMc7tj7LGWg3pP9


brīnos, ka ES nav izbīdījuši kādu mašīnlasāmu ceļa zimju projektu. Salikt pie ceļa zīmēm rfid/citu risinājumu manuprāt būtu daudz loģiskāk, kā čakarēties ar cilvēkiem domātu apzīmējumu atpazīšanu.
Offline
abyss
12. Jul 2024, 09:41 #23072

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8141

Braucu ar: e39 523


12 Jul 2024, 09:38:11 @subaru rakstīja:
NU tad kad tev mašīna pīkstēs 10 kilometrus līdz nākamajai ceļa zīmei, tad tā kļūs par tavu problēmu


Es ceru, ka līdz tam šo cīņu jau pirmie censoņi būs izcīnijuši līdz kaut kādam rezultātam
Offline
peecise28
12. Jul 2024, 09:44 #23073

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3563

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


12 Jul 2024, 09:38:11 @subaru rakstīja:
NU tad kad tev mašīna pīkstēs 10 kilometrus līdz nākamajai ceļa zīmei, tad tā kļūs par tavu problēmu

jums selektīvā dzirde nestrādā?
es 98% gadījumu sprādzējos, bet tas pīkstulis man toč netraucē
Offline
SuperPuika
12. Jul 2024, 09:55 #23074

Kopš: 03. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 52

Braucu ar: e39

Nesen izbraukts ar oxdrive īres teslu uz siguldu- tā zīmju atpazīšanas un max ātruma noteikšana viņai ir pilnīgi garām, braukts ar kruīzu, kas pats uztur ātrumu, pilsētā, no vefa līdz šmerlim auto domā, ka max 30, siguldas šosejā, dinamiskās zīmes nemāk, bet trakākais ir nobrauktuves - ierauga zīmi 70 (nobrauktuvē) un izdomā diezgan spēcīgi samazinat ātrumu no 120 uz 80. Varbūt jaunāks softs vai jaunākas teslas māk labāk ceļu izprast
Offline
versatile
12. Jul 2024, 10:01 #23075

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1151

Braucu ar:


12 Jul 2024, 09:30:17 @RaL rakstīja:

12 Jul 2024, 09:28:17 @abyss rakstīja:
Waze starpcitu vispār neņem vērā dinamiskās ātruma zīmes. Mašīnas navigācija vispār kaut kas arhaisks, vismaz šādam mērķim. Tikai un vienīgi ceļazīmju atpazīšana


kaut kad bija paziņojums no Waze, ka pie dinamiskajām zīmēm viņi nerādīs atļauto ātrumu, jo neesot online datu.


Un pie dinamiskajām zīmēm ir vērts pasekot līdzi, ko rāda waze - ja sāk rādīt 90, tad tur IR 90. Piem, Siguldas virzienā aiz Egļupes krusta - tur ir 90 visu to posmu līdz sākas 70, kur saiet abas joslas vienā.
Offline
RaL
12. Jul 2024, 10:23 #23076

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3505

Braucu ar: kruīzu


12 Jul 2024, 10:01:36 @versatile rakstīja:

12 Jul 2024, 09:30:17 @RaL rakstīja:

12 Jul 2024, 09:28:17 @abyss rakstīja:
Waze starpcitu vispār neņem vērā dinamiskās ātruma zīmes. Mašīnas navigācija vispār kaut kas arhaisks, vismaz šādam mērķim. Tikai un vienīgi ceļazīmju atpazīšana


kaut kad bija paziņojums no Waze, ka pie dinamiskajām zīmēm viņi nerādīs atļauto ātrumu, jo neesot online datu.


Un pie dinamiskajām zīmēm ir vērts pasekot līdzi, ko rāda waze - ja sāk rādīt 90, tad tur IR 90. Piem, Siguldas virzienā aiz Egļupes krusta - tur ir 90 visu to posmu līdz sākas 70, kur saiet abas joslas vienā.


jā. Šovbrīd, ja waze rāda 90, tad ir 90.
Īstenība kopš uzlika tās dinamiskās zīmes, ja gribas braukt pēc noteikumiem, tad diezgan raustīti sanāk braukt, jo 90 tur ir ik pa brīdim...
Iepriekš, vai nu nepiefiksēju, vai tiešām pa lielam visur vasarās bija 110 (izņemot pārvadu ar Valmieras šoseju), bet tagad tādas uz 90 braucamas vietas ir krietni vairāk/garākas... Brauc gan pārsvarā cilvēki neatmetoties, bet pēc noteikumiem tā nedrīkst
Offline
versatile
12. Jul 2024, 13:55 #23077

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1151

Braucu ar:

Bija, bija iepriekš to zīmju vairāk. 110 (vai 100) bija arī Langstiņos pie radara, uz Rīgu braucot.
Tgaad tur ir neloģiskas vietas, jo visur elektroniskās nevarēja salikt, un sanāk raustīšānās. Piem, viss Sēnītes viadukts - ar sadalošo, platām joslām, taisns, garām ieskrējiena/bremzēšanas joslām - ir 90, abos virzienos. Un tur vēl radaru liek.

Plus, ok, ir vietas, kur vajag 90/70. Bet neviens nav iedomājies, ka vietās, kur cilvēks sagaida paaugstinātu atļauto ātrumu, nevis pazemināto, vajadzētu zīmi 90 arī tur, kur pēc noteikumiem tā kā skaidrs, ka ir 90 - aiz krustojumiem, utt. Kā pie radariem, ir gan radara zīme, gan atļautā ātruma zīme - gan pilsētās, gan ārpus.
Jo, piem, no Siguldas braucot uz Rīgu, Gauja. It kā krustojums. Bet tur nodalīta brauktuve ar atļauto 70 un krustojums ar to brauktuvi. Cik tad ir atļautais? Tas pats Vangažos. Tak uzlieciet zīmi, nevis 70, 400m un tad nu katram jāskaita, kur tie 400m beidzas, un sākas 90.

Es visur braucu ar +10, un besī. Sākumā ar 120 paeju kādam garām, tad šis pie Sēnītes man garām uz 110 pie atļautā 90, tad es šim garām aiz viršiem uz 120, tad šis man garām pirms Siguldas uz 110. Klaunāde kkāda. Bet abi kā braucām, tā aizbraucam, neraustoties (ok, es arī no radara neraustos un Siguldā pie luksofora tāpat esam reizē).

[ Šo ziņu laboja versatile, 12 Jul 2024, 14:01:51 ]

Offline
Mixzzz
12. Jul 2024, 14:00 #23078

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2742

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


12 Jul 2024, 09:55:42 @SuperPuika rakstīja:
Nesen izbraukts ar oxdrive īres teslu uz siguldu- tā zīmju atpazīšanas un max ātruma noteikšana viņai ir pilnīgi garām, braukts ar kruīzu, kas pats uztur ātrumu, pilsētā, no vefa līdz šmerlim auto domā, ka max 30, siguldas šosejā, dinamiskās zīmes nemāk, bet trakākais ir nobrauktuves - ierauga zīmi 70 (nobrauktuvē) un izdomā diezgan spēcīgi samazinat ātrumu no 120 uz 80. Varbūt jaunāks softs vai jaunākas teslas māk labāk ceļu izprast
Šis pats bija, kad testā izbraucu pa Jūrmaleni ar ID3. Da nu nah, ja man tāds sūds būtu, tad kameru nah aizlīmētu vai atvienotu. Tas nav nopietni, ka vienk braucot pēkšņi norauj stop sviru.
Offline
versatile
12. Jul 2024, 14:03 #23079

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1151

Braucu ar:


12 Jul 2024, 14:00:53 @Mixzzz rakstīja:

Šis pats bija, kad testā izbraucu pa Jūrmaleni ar ID3. Da nu nah, ja man tāds sūds būtu, tad kameru nah aizlīmētu vai atvienotu. Tas nav nopietni, ka vienk braucot pēkšņi norauj stop sviru.


Idejiski jau forši, ka šamais pats samazina ātrumu pirms līkumiem, utt, bet reāli besī, jā.
Par laimi, var atslēgt un visu laiku pats neieslēdzas - tikai joslu asistents aktīvs. Zīmes panelī rāda, bet pofig, brauc uz tik, cik uzliek. man ID.3
Offline
RaL
12. Jul 2024, 14:06 #23080

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3505

Braucu ar: kruīzu

https://www.delfi.lv/auto/42826678/celu-reporti...vigas-apdzisanas

Reinis laikam ir histēriķis
Vienīgais bīstamais moments bija, kur fūre izlīda priekšā toyotai, kas jau bija sākusi iebraukt pretējā joslā, lai veiktu apdzīšanu. Citādi nekā tāda tur nebija Reiņa izdomājumi, ka bij 3 joslas vai toyota gribēja uzreiz pēc "mazā" smagā apdzīt arī fūri, neizskatās patiesi

p.s. un atkal redzam, ka ātrumu neviens nepārkāpj, kā to ministrs stāsta...

[ Šo ziņu laboja RaL, 12 Jul 2024, 14:08:51 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo