Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
CP17
01. Oct 2020, 12:01 #23055

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


01 Oct 2020, 11:49:47 @Depijs rakstīja:

01 Oct 2020, 11:32:14 @stanks rakstīja:

Neanalizēšu ētisku vai drošību vai ko citu, bet fakts ir tāds, ka kaimiņvalsts EE tehnisko apskati var nopirkt attālināti pat nieirodoties uz pašu apskati, atrodoties aiz trejdeviņām jūrām un kalniem. Daudziem tas ir izdevīgi, vai nodara kādu ļaunumu kādam, neesmu pārliecināts.


Gadījumā, ja konkrēts auto tiek remontēts regulāri tikai un vienīgi konkrētā servisā, un servisā zin auto stāvokli, tad principā ir tikai normāli, ka tehnisko apskati varētu iegādāties attālināti neapskatot auto tieši tajā brīdī.


Īsti normāli tas nav. Kur ir garantija ka tieši tajā brīdi, kad ir jāiet TA, kaut kas nav beidzies bremžu sistēmā? Kaut gan pirms 3 mēneši kad bija servisā viss vel bija normas robežās.

tas ir tas pats kas mums vienas dienas atljauja, atbraukt, nejau TA uz diviem gadiem... posteetaajs uzdrukaaja delfi stilaa, ka tik noshokeetu visus ar virsrakstu

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
arba
01. Oct 2020, 12:31 #23056

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 955

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan

Mēs un mūsu valdība atzīst, ka VIENĪGAIS tirgu (gan cenu, gan kvalitāti) regulējošais faktors ir konkurence
Bet valsts tik negribīgi likvidē savus monopolus, ka riebj !
Arī visi medicīnas s...., pa lielam ir dēļ tā , ka nav konkurences !
Valsts iekasē naudu,valsts organizē, pati izstrādā spēles noteikumus, pati sevi kontrolē u.t.t.
Un man nav nekādu alternatīvu ! Es nevaru pateikt valstij - apdrošināšos pie kāda cita, lūdzu samaziniet manus nodokļus par 100 eu mēnesī.
Offline
user
01. Oct 2020, 12:34 #23057

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13742

Braucu ar:


01 Oct 2020, 11:49:47 @Depijs rakstīja:

01 Oct 2020, 11:32:14 @stanks rakstīja:

Neanalizēšu ētisku vai drošību vai ko citu, bet fakts ir tāds, ka kaimiņvalsts EE tehnisko apskati var nopirkt attālināti pat nieirodoties uz pašu apskati, atrodoties aiz trejdeviņām jūrām un kalniem. Daudziem tas ir izdevīgi, vai nodara kādu ļaunumu kādam, neesmu pārliecināts.


Gadījumā, ja konkrēts auto tiek remontēts regulāri tikai un vienīgi konkrētā servisā, un servisā zin auto stāvokli, tad principā ir tikai normāli, ka tehnisko apskati varētu iegādāties attālināti neapskatot auto tieši tajā brīdī.


Īsti normāli tas nav. Kur ir garantija ka tieši tajā brīdi, kad ir jāiet TA, kaut kas nav beidzies bremžu sistēmā? Kaut gan pirms 3 mēneši kad bija servisā viss vel bija normas robežās.


Tak liela dalja neiziet skati ar pirmo, liela dalja brauc uz servi pirms skates.. kas nozime ka auto jau pairs menesus bijis neatbilstosh vajadzetu, lai uz skati savac no ielas
Offline
Staris
01. Oct 2020, 14:28 #23058

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Tad te ir aktuāls jautājums - cik reizes gadā vajadzētu braukt uz servisu un veikt pilno diagnostiku, lai zinātu, ka auto ir kārtībā un maksimāli samazinātu drošības riskus?
Es uz servisu braucu vai nu tad, kad dzirdu/jūtu, ka kaut kas nav kārtībā vai tad, kad tuvojas apskate.
Neredzu iemeslu braukt pārbaudīties 2x,4x,8x gadā.
Ja vien auto nav līmēts mogo studentu brīnums, tad diez vai kaut kas bīstams pēkšņi plīsīs un neradīs nekādas aizdomas vadītājam
Offline
RVR
01. Oct 2020, 15:03 #23059

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22278

Braucu ar: RVR


01 Oct 2020, 14:28:21 @Staris rakstīja:
Tad te ir aktuāls jautājums - cik reizes gadā vajadzētu braukt uz servisu un veikt pilno diagnostiku, lai zinātu, ka auto ir kārtībā un maksimāli samazinātu drošības riskus?
Es uz servisu braucu vai nu tad, kad dzirdu/jūtu, ka kaut kas nav kārtībā vai tad, kad tuvojas apskate.
Neredzu iemeslu braukt pārbaudīties 2x,4x,8x gadā.
Ja vien auto nav līmēts mogo studentu brīnums, tad diez vai kaut kas bīstams pēkšņi plīsīs un neradīs nekādas aizdomas vadītājam


Hz, man jau šķiet, ka ir pietiekami normāli, ja pie regulārās apkopes (eļļa, filtri, utt.) servisā paskatās arī hadeni, bremzes un vēl šo to, kas viņuprāt ir jāpaskatās. Tas jau arī manās interesēs - ja kaut kas jāmaina, tad labāk uzreiz tajā vienā reizē, nevis pēc neilga laika braukt vēlreiz.

Cita lieta, ka tagad šur tur var izlasīt, ka regulārās TA daži veic tikai ik pēc 30k km
Offline
CP17
01. Oct 2020, 15:07 #23060

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


01 Oct 2020, 15:03:25 @RVR rakstīja:

01 Oct 2020, 14:28:21 @Staris rakstīja:
Tad te ir aktuāls jautājums - cik reizes gadā vajadzētu braukt uz servisu un veikt pilno diagnostiku, lai zinātu, ka auto ir kārtībā un maksimāli samazinātu drošības riskus?
Es uz servisu braucu vai nu tad, kad dzirdu/jūtu, ka kaut kas nav kārtībā vai tad, kad tuvojas apskate.
Neredzu iemeslu braukt pārbaudīties 2x,4x,8x gadā.
Ja vien auto nav līmēts mogo studentu brīnums, tad diez vai kaut kas bīstams pēkšņi plīsīs un neradīs nekādas aizdomas vadītājam


Hz, man jau šķiet, ka ir pietiekami normāli, ja pie regulārās apkopes (eļļa, filtri, utt.) servisā paskatās arī hadeni, bremzes un vēl šo to, kas viņuprāt ir jāpaskatās. Tas jau arī manās interesēs - ja kaut kas jāmaina, tad labāk uzreiz tajā vienā reizē, nevis pēc neilga laika braukt vēlreiz.

Cita lieta, ka tagad šur tur var izlasīt, ka regulārās TA daži veic tikai ik pēc 30k km

nu a ja nobrauc ap 10k gadaa, tad taa arii sanaak, ka PEEC TA 1x gadaa aizdzen salabot 2niekus un pie reizes ellu nomaini (filtrus var 1x 2vos gados)

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Hasks
01. Oct 2020, 15:10 #23061

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 606

Braucu ar: Z900;


01 Oct 2020, 15:03:25 @RVR rakstīja:

01 Oct 2020, 14:28:21 @Staris rakstīja:
Tad te ir aktuāls jautājums - cik reizes gadā vajadzētu braukt uz servisu un veikt pilno diagnostiku, lai zinātu, ka auto ir kārtībā un maksimāli samazinātu drošības riskus?
Es uz servisu braucu vai nu tad, kad dzirdu/jūtu, ka kaut kas nav kārtībā vai tad, kad tuvojas apskate.
Neredzu iemeslu braukt pārbaudīties 2x,4x,8x gadā.
Ja vien auto nav līmēts mogo studentu brīnums, tad diez vai kaut kas bīstams pēkšņi plīsīs un neradīs nekādas aizdomas vadītājam


Hz, man jau šķiet, ka ir pietiekami normāli, ja pie regulārās apkopes (eļļa, filtri, utt.) servisā paskatās arī hadeni, bremzes un vēl šo to, kas viņuprāt ir jāpaskatās. Tas jau arī manās interesēs - ja kaut kas jāmaina, tad labāk uzreiz tajā vienā reizē, nevis pēc neilga laika braukt vēlreiz.

Cita lieta, ka tagad šur tur var izlasīt, ka regulārās TA daži veic tikai ik pēc 30k km


Ja ražotājs ir noteicis 30K apkopes, kā tieši motivēt jebkuru juridisku personu, ar autoparku, kur operatīvais ir 3(4)gadus ar 120 - 150K nobraukuma limitu, veikt šīs apkopes biežāk?
Offline
tg
02. Oct 2020, 09:50 #23062

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Ar ko pagadās

Nu neteiksim, ka baigi mazie tie reģistrācijas nodokļi - karoče viss lielmotoru dīzeļi pie mums brauks līdz galīgai uzvarai - Tolmetam
https://xtv.lv/rigatv24/video/6M5GnnnKGoz-16_06...dala?autostart=1

[ Šo ziņu laboja tg, 02 Oct 2020, 09:50:31 ]

Offline
RVR
02. Oct 2020, 10:43 #23063

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22278

Braucu ar: RVR


01 Oct 2020, 15:10:35 @Hasks rakstīja:

01 Oct 2020, 15:03:25 @RVR rakstīja:

01 Oct 2020, 14:28:21 @Staris rakstīja:
Tad te ir aktuāls jautājums - cik reizes gadā vajadzētu braukt uz servisu un veikt pilno diagnostiku, lai zinātu, ka auto ir kārtībā un maksimāli samazinātu drošības riskus?
Es uz servisu braucu vai nu tad, kad dzirdu/jūtu, ka kaut kas nav kārtībā vai tad, kad tuvojas apskate.
Neredzu iemeslu braukt pārbaudīties 2x,4x,8x gadā.
Ja vien auto nav līmēts mogo studentu brīnums, tad diez vai kaut kas bīstams pēkšņi plīsīs un neradīs nekādas aizdomas vadītājam


Hz, man jau šķiet, ka ir pietiekami normāli, ja pie regulārās apkopes (eļļa, filtri, utt.) servisā paskatās arī hadeni, bremzes un vēl šo to, kas viņuprāt ir jāpaskatās. Tas jau arī manās interesēs - ja kaut kas jāmaina, tad labāk uzreiz tajā vienā reizē, nevis pēc neilga laika braukt vēlreiz.

Cita lieta, ka tagad šur tur var izlasīt, ka regulārās TA daži veic tikai ik pēc 30k km


Ja ražotājs ir noteicis 30K apkopes, kā tieši motivēt jebkuru juridisku personu, ar autoparku, kur operatīvais ir 3(4)gadus ar 120 - 150K nobraukuma limitu, veikt šīs apkopes biežāk?


Nezinu

Galvenais, lai pats kā fiziska persona pēc tam nenopērc tādu auto sev ikdienas lietošanai

Offline
PiRX
02. Oct 2020, 11:13 #23064

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli


02 Oct 2020, 09:50:00 @tg rakstīja:
Nu neteiksim, ka baigi mazie tie reģistrācijas nodokļi - karoče viss lielmotoru dīzeļi pie mums brauks līdz galīgai uzvarai - Tolmetam
https://xtv.lv/rigatv24/video/6M5GnnnKGoz-16_06...dala?autostart=1


Nu ja sapnis ir vecs dirselis ar milzīgu matoru, tad būs smagi, jā.

A tā, domā pērkot pasvaigu 5o sēriju tie 150€ - 300€ būs baigi jūtami gala cenā?

Pag, svaigam autiņam tur vajadzētu pat pēc co2 skatīties, bļin, powera oligarhu standartam 535d, tad nodoklis sanāk 120€...

[ Šo ziņu laboja PiRX, 02 Oct 2020, 11:17:41 ]

Offline
F50
02. Oct 2020, 11:22 #23065

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu


02 Oct 2020, 11:13:44 @PiRX rakstīja:

02 Oct 2020, 09:50:00 @tg rakstīja:
Nu neteiksim, ka baigi mazie tie reģistrācijas nodokļi - karoče viss lielmotoru dīzeļi pie mums brauks līdz galīgai uzvarai - Tolmetam
https://xtv.lv/rigatv24/video/6M5GnnnKGoz-16_06...dala?autostart=1


Nu ja sapnis ir vecs dirselis ar milzīgu matoru, tad būs smagi, jā.

A tā, domā pērkot pasvaigu 5o sēriju tie 150€ - 300€ būs baigi jūtami gala cenā?

Pag, svaigam autiņam tur vajadzētu pat pēc co2 skatīties, bļin, powera oligarhu standartam 535d, tad nodoklis sanāk 120€...


Powera oligarhiem jau pie dirsas, bet princips kā tāds ņirgāšanās par vidējo bāleliņu

Vidējā alga ~1.1k
Pērkam 10 gadīgu dīzeļmiskasti 3-4k
Jaunā nodeva ~5-10% no auto vērtības
Sanāk ~nedēļa, kurā tu stibī reģipsi augšā panelenē, roc grāvi, vai rukā gaterī aiziet pa podu, lai birokrāti varētu atskaitīties citiem birokrātiem, ka mums te zaļais vilnis, ekoloģija utt
Offline
kars
02. Oct 2020, 11:33 #23066

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Galvenais lai lielos benzīnus neaiztiek.
Līdz 2004 gadam ir ideāli, maksā nodokli tikai par pilno masu, vienalga cik tev liels motors.
Offline
PiRX
02. Oct 2020, 12:21 #23067

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli


02 Oct 2020, 11:22:58 @F50 rakstīja:


Powera oligarhiem jau pie dirsas, bet princips kā tāds ņirgāšanās par vidējo bāleliņu

Vidējā alga ~1.1k
Pērkam 10 gadīgu dīzeļmiskasti 3-4k
Jaunā nodeva ~5-10% no auto vērtības
Sanāk ~nedēļa, kurā tu stibī reģipsi augšā panelenē, roc grāvi, vai rukā gaterī aiziet pa podu, lai birokrāti varētu atskaitīties citiem birokrātiem, ka mums te zaļais vilnis, ekoloģija utt


Nu, nāksies pirkt 10 gadīgu dīzeļmiskasti, kas jau ir bijusi reģistrēta Latvijā, nesanāks "tikko no Vācijas".
Offline
Staris
02. Oct 2020, 12:29 #23068

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


02 Oct 2020, 11:33:15 @kars rakstīja:
Galvenais lai lielos benzīnus neaiztiek.
Līdz 2004 gadam ir ideāli, maksā nodokli tikai par pilno masu, vienalga cik tev liels motors.

Kāpēc? Jo viņi ir dabai draudzīgi?
Nevajag divkosību. Ja drāž, tad drāž visus nevis vienu piesārņotāju uzskata par svēto.
Offline
F50
02. Oct 2020, 12:32 #23069

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu


02 Oct 2020, 12:29:24 @Staris rakstīja:

02 Oct 2020, 11:33:15 @kars rakstīja:
Galvenais lai lielos benzīnus neaiztiek.
Līdz 2004 gadam ir ideāli, maksā nodokli tikai par pilno masu, vienalga cik tev liels motors.

Kāpēc? Jo viņi ir dabai draudzīgi?
Nevajag divkosību. Ja drāž, tad drāž visus nevis vienu piesārņotāju uzskata par svēto.


Ja runājam par piesārņojumu, tad arī to apkarojam, nevis tikai skaitlīšus pabīdam apkārt

Bija pētijums, par cik ir samazinājies auto mūžs ar visām ekoloģiskajām iekārtām un, ka dabai posts lielāks, ņemot vērā paātrināto auto nokļūšanu miskastē

Vienīgais pluss, lielpilsētās gaisa kvalitāte, tas arī viss
Offline
kars
02. Oct 2020, 12:40 #23070

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


02 Oct 2020, 12:29:24 @Staris rakstīja:

02 Oct 2020, 11:33:15 @kars rakstīja:
Galvenais lai lielos benzīnus neaiztiek.
Līdz 2004 gadam ir ideāli, maksā nodokli tikai par pilno masu, vienalga cik tev liels motors.

Kāpēc? Jo viņi ir dabai draudzīgi?
Nevajag divkosību. Ja drāž, tad drāž visus nevis vienu piesārņotāju uzskata par svēto.

Lielie benzīni iet lopā, rij lopā, daudz $ benzīnā (nodokļos), mazāk ar viņiem nobrauc = mazāk bojā ceļus.
Offline
bum_bumz
02. Oct 2020, 13:09 #23071

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6730

Braucu ar: E34

Pēc auto markas, tās vecuma var noteikt darba vietu
Offline
kaprons2
02. Oct 2020, 13:20 #23072

Kopš: 04. Jun 2019

Ziņojumi: 1042

Braucu ar:


02 Oct 2020, 13:09:44 @bum_bumz rakstīja:
Pēc auto markas, tās vecuma var noteikt darba vietu


SCANIA noteikti
Offline
tg
02. Oct 2020, 13:52 #23073

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Ar ko pagadās


02 Oct 2020, 13:34:26 @Vantage rakstīja:
kāds ir kopsaucējs visai brēkai? uzjautāšu precīzāk cik $ jāliek būs nodokļos e60 535d 2007.g modelim vai 535d f10 2011.g ievedot no vācijas? ar m-paku, protams.

APTUVENI 800 EUR TĪRI REĢISTRĀCIJAS NODOKLID, F10 VARBŪT MAZĀK
Offline
Staris
02. Oct 2020, 14:03 #23074

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Iemetiet linku ar kaut kādu tabulu vai info par to kā to jauno nodokli rēķinās.
P.S. Ekspluatācijas nodokli jau arī cels.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4