Online
Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika IV
Autors | Ziņojums |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
01 Oct 2020, 11:49:47 @Depijs rakstīja:
01 Oct 2020, 11:32:14 @stanks rakstīja:
Neanalizēšu ētisku vai drošību vai ko citu, bet fakts ir tāds, ka kaimiņvalsts EE tehnisko apskati var nopirkt attālināti pat nieirodoties uz pašu apskati, atrodoties aiz trejdeviņām jūrām un kalniem. Daudziem tas ir izdevīgi, vai nodara kādu ļaunumu kādam, neesmu pārliecināts.
Gadījumā, ja konkrēts auto tiek remontēts regulāri tikai un vienīgi konkrētā servisā, un servisā zin auto stāvokli, tad principā ir tikai normāli, ka tehnisko apskati varētu iegādāties attālināti neapskatot auto tieši tajā brīdī.
Īsti normāli tas nav. Kur ir garantija ka tieši tajā brīdi, kad ir jāiet TA, kaut kas nav beidzies bremžu sistēmā? Kaut gan pirms 3 mēneši kad bija servisā viss vel bija normas robežās.
tas ir tas pats kas mums vienas dienas atljauja, atbraukt, nejau TA uz diviem gadiem... posteetaajs uzdrukaaja delfi stilaa, ka tik noshokeetu visus ar virsrakstu
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
arba | | Kopš: 19. Jun 2007
Ziņojumi: 955
Braucu ar: AR gtv 1975, Macan
| Mēs un mūsu valdība atzīst, ka VIENĪGAIS tirgu (gan cenu, gan kvalitāti) regulējošais faktors ir konkurence
Bet valsts tik negribīgi likvidē savus monopolus, ka riebj !
Arī visi medicīnas s...., pa lielam ir dēļ tā , ka nav konkurences !
Valsts iekasē naudu,valsts organizē, pati izstrādā spēles noteikumus, pati sevi kontrolē u.t.t.
Un man nav nekādu alternatīvu ! Es nevaru pateikt valstij - apdrošināšos pie kāda cita, lūdzu samaziniet manus nodokļus par 100 eu mēnesī.
| Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13742
Braucu ar:
|
01 Oct 2020, 11:49:47 @Depijs rakstīja:
01 Oct 2020, 11:32:14 @stanks rakstīja:
Neanalizēšu ētisku vai drošību vai ko citu, bet fakts ir tāds, ka kaimiņvalsts EE tehnisko apskati var nopirkt attālināti pat nieirodoties uz pašu apskati, atrodoties aiz trejdeviņām jūrām un kalniem. Daudziem tas ir izdevīgi, vai nodara kādu ļaunumu kādam, neesmu pārliecināts.
Gadījumā, ja konkrēts auto tiek remontēts regulāri tikai un vienīgi konkrētā servisā, un servisā zin auto stāvokli, tad principā ir tikai normāli, ka tehnisko apskati varētu iegādāties attālināti neapskatot auto tieši tajā brīdī.
Īsti normāli tas nav. Kur ir garantija ka tieši tajā brīdi, kad ir jāiet TA, kaut kas nav beidzies bremžu sistēmā? Kaut gan pirms 3 mēneši kad bija servisā viss vel bija normas robežās.
Tak liela dalja neiziet skati ar pirmo, liela dalja brauc uz servi pirms skates.. kas nozime ka auto jau pairs menesus bijis neatbilstosh vajadzetu, lai uz skati savac no ielas | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Tad te ir aktuāls jautājums - cik reizes gadā vajadzētu braukt uz servisu un veikt pilno diagnostiku, lai zinātu, ka auto ir kārtībā un maksimāli samazinātu drošības riskus?
Es uz servisu braucu vai nu tad, kad dzirdu/jūtu, ka kaut kas nav kārtībā vai tad, kad tuvojas apskate.
Neredzu iemeslu braukt pārbaudīties 2x,4x,8x gadā.
Ja vien auto nav līmēts mogo studentu brīnums, tad diez vai kaut kas bīstams pēkšņi plīsīs un neradīs nekādas aizdomas vadītājam | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22278
Braucu ar: RVR
|
01 Oct 2020, 14:28:21 @Staris rakstīja:
Tad te ir aktuāls jautājums - cik reizes gadā vajadzētu braukt uz servisu un veikt pilno diagnostiku, lai zinātu, ka auto ir kārtībā un maksimāli samazinātu drošības riskus?
Es uz servisu braucu vai nu tad, kad dzirdu/jūtu, ka kaut kas nav kārtībā vai tad, kad tuvojas apskate.
Neredzu iemeslu braukt pārbaudīties 2x,4x,8x gadā.
Ja vien auto nav līmēts mogo studentu brīnums, tad diez vai kaut kas bīstams pēkšņi plīsīs un neradīs nekādas aizdomas vadītājam
Hz, man jau šķiet, ka ir pietiekami normāli, ja pie regulārās apkopes (eļļa, filtri, utt.) servisā paskatās arī hadeni, bremzes un vēl šo to, kas viņuprāt ir jāpaskatās. Tas jau arī manās interesēs - ja kaut kas jāmaina, tad labāk uzreiz tajā vienā reizē, nevis pēc neilga laika braukt vēlreiz.
Cita lieta, ka tagad šur tur var izlasīt, ka regulārās TA daži veic tikai ik pēc 30k km | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
01 Oct 2020, 15:03:25 @RVR rakstīja:
01 Oct 2020, 14:28:21 @Staris rakstīja:
Tad te ir aktuāls jautājums - cik reizes gadā vajadzētu braukt uz servisu un veikt pilno diagnostiku, lai zinātu, ka auto ir kārtībā un maksimāli samazinātu drošības riskus?
Es uz servisu braucu vai nu tad, kad dzirdu/jūtu, ka kaut kas nav kārtībā vai tad, kad tuvojas apskate.
Neredzu iemeslu braukt pārbaudīties 2x,4x,8x gadā.
Ja vien auto nav līmēts mogo studentu brīnums, tad diez vai kaut kas bīstams pēkšņi plīsīs un neradīs nekādas aizdomas vadītājam
Hz, man jau šķiet, ka ir pietiekami normāli, ja pie regulārās apkopes (eļļa, filtri, utt.) servisā paskatās arī hadeni, bremzes un vēl šo to, kas viņuprāt ir jāpaskatās. Tas jau arī manās interesēs - ja kaut kas jāmaina, tad labāk uzreiz tajā vienā reizē, nevis pēc neilga laika braukt vēlreiz.
Cita lieta, ka tagad šur tur var izlasīt, ka regulārās TA daži veic tikai ik pēc 30k km
nu a ja nobrauc ap 10k gadaa, tad taa arii sanaak, ka PEEC TA 1x gadaa aizdzen salabot 2niekus un pie reizes ellu nomaini (filtrus var 1x 2vos gados)
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
Hasks | | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 606
Braucu ar: Z900;
|
01 Oct 2020, 15:03:25 @RVR rakstīja:
01 Oct 2020, 14:28:21 @Staris rakstīja:
Tad te ir aktuāls jautājums - cik reizes gadā vajadzētu braukt uz servisu un veikt pilno diagnostiku, lai zinātu, ka auto ir kārtībā un maksimāli samazinātu drošības riskus?
Es uz servisu braucu vai nu tad, kad dzirdu/jūtu, ka kaut kas nav kārtībā vai tad, kad tuvojas apskate.
Neredzu iemeslu braukt pārbaudīties 2x,4x,8x gadā.
Ja vien auto nav līmēts mogo studentu brīnums, tad diez vai kaut kas bīstams pēkšņi plīsīs un neradīs nekādas aizdomas vadītājam
Hz, man jau šķiet, ka ir pietiekami normāli, ja pie regulārās apkopes (eļļa, filtri, utt.) servisā paskatās arī hadeni, bremzes un vēl šo to, kas viņuprāt ir jāpaskatās. Tas jau arī manās interesēs - ja kaut kas jāmaina, tad labāk uzreiz tajā vienā reizē, nevis pēc neilga laika braukt vēlreiz.
Cita lieta, ka tagad šur tur var izlasīt, ka regulārās TA daži veic tikai ik pēc 30k km
Ja ražotājs ir noteicis 30K apkopes, kā tieši motivēt jebkuru juridisku personu, ar autoparku, kur operatīvais ir 3(4)gadus ar 120 - 150K nobraukuma limitu, veikt šīs apkopes biežāk? | Offline | | |
tg
| | Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Ar ko pagadās
| Nu neteiksim, ka baigi mazie tie reģistrācijas nodokļi - karoče viss lielmotoru dīzeļi pie mums brauks līdz galīgai uzvarai - Tolmetam
https://xtv.lv/rigatv24/video/6M5GnnnKGoz-16_06...dala?autostart=1[ Šo ziņu laboja tg, 02 Oct 2020, 09:50:31 ] | Offline | | |
|
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22278
Braucu ar: RVR
|
01 Oct 2020, 15:10:35 @Hasks rakstīja:
01 Oct 2020, 15:03:25 @RVR rakstīja:
01 Oct 2020, 14:28:21 @Staris rakstīja:
Tad te ir aktuāls jautājums - cik reizes gadā vajadzētu braukt uz servisu un veikt pilno diagnostiku, lai zinātu, ka auto ir kārtībā un maksimāli samazinātu drošības riskus?
Es uz servisu braucu vai nu tad, kad dzirdu/jūtu, ka kaut kas nav kārtībā vai tad, kad tuvojas apskate.
Neredzu iemeslu braukt pārbaudīties 2x,4x,8x gadā.
Ja vien auto nav līmēts mogo studentu brīnums, tad diez vai kaut kas bīstams pēkšņi plīsīs un neradīs nekādas aizdomas vadītājam
Hz, man jau šķiet, ka ir pietiekami normāli, ja pie regulārās apkopes (eļļa, filtri, utt.) servisā paskatās arī hadeni, bremzes un vēl šo to, kas viņuprāt ir jāpaskatās. Tas jau arī manās interesēs - ja kaut kas jāmaina, tad labāk uzreiz tajā vienā reizē, nevis pēc neilga laika braukt vēlreiz.
Cita lieta, ka tagad šur tur var izlasīt, ka regulārās TA daži veic tikai ik pēc 30k km
Ja ražotājs ir noteicis 30K apkopes, kā tieši motivēt jebkuru juridisku personu, ar autoparku, kur operatīvais ir 3(4)gadus ar 120 - 150K nobraukuma limitu, veikt šīs apkopes biežāk?
Nezinu
Galvenais, lai pats kā fiziska persona pēc tam nenopērc tādu auto sev ikdienas lietošanai
| Offline | | |
PiRX | | Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
|
02 Oct 2020, 09:50:00 @tg rakstīja:
Nu neteiksim, ka baigi mazie tie reģistrācijas nodokļi - karoče viss lielmotoru dīzeļi pie mums brauks līdz galīgai uzvarai - Tolmetam
https://xtv.lv/rigatv24/video/6M5GnnnKGoz-16_06...dala?autostart=1
Nu ja sapnis ir vecs dirselis ar milzīgu matoru, tad būs smagi, jā.
A tā, domā pērkot pasvaigu 5o sēriju tie 150€ - 300€ būs baigi jūtami gala cenā?
Pag, svaigam autiņam tur vajadzētu pat pēc co2 skatīties, bļin, powera oligarhu standartam 535d, tad nodoklis sanāk 120€...[ Šo ziņu laboja PiRX, 02 Oct 2020, 11:17:41 ] | Offline | | |
F50 | | Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
|
02 Oct 2020, 11:13:44 @PiRX rakstīja:
02 Oct 2020, 09:50:00 @tg rakstīja:
Nu neteiksim, ka baigi mazie tie reģistrācijas nodokļi - karoče viss lielmotoru dīzeļi pie mums brauks līdz galīgai uzvarai - Tolmetam
https://xtv.lv/rigatv24/video/6M5GnnnKGoz-16_06...dala?autostart=1
Nu ja sapnis ir vecs dirselis ar milzīgu matoru, tad būs smagi, jā.
A tā, domā pērkot pasvaigu 5o sēriju tie 150€ - 300€ būs baigi jūtami gala cenā?
Pag, svaigam autiņam tur vajadzētu pat pēc co2 skatīties, bļin, powera oligarhu standartam 535d, tad nodoklis sanāk 120€...
Powera oligarhiem jau pie dirsas, bet princips kā tāds ņirgāšanās par vidējo bāleliņu
Vidējā alga ~1.1k
Pērkam 10 gadīgu dīzeļmiskasti 3-4k
Jaunā nodeva ~5-10% no auto vērtības
Sanāk ~nedēļa, kurā tu stibī reģipsi augšā panelenē, roc grāvi, vai rukā gaterī aiziet pa podu, lai birokrāti varētu atskaitīties citiem birokrātiem, ka mums te zaļais vilnis, ekoloģija utt | Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Galvenais lai lielos benzīnus neaiztiek.
Līdz 2004 gadam ir ideāli, maksā nodokli tikai par pilno masu, vienalga cik tev liels motors. | Offline | | |
PiRX | | Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1287
Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli
|
02 Oct 2020, 11:22:58 @F50 rakstīja:
Powera oligarhiem jau pie dirsas, bet princips kā tāds ņirgāšanās par vidējo bāleliņu
Vidējā alga ~1.1k
Pērkam 10 gadīgu dīzeļmiskasti 3-4k
Jaunā nodeva ~5-10% no auto vērtības
Sanāk ~nedēļa, kurā tu stibī reģipsi augšā panelenē, roc grāvi, vai rukā gaterī aiziet pa podu, lai birokrāti varētu atskaitīties citiem birokrātiem, ka mums te zaļais vilnis, ekoloģija utt
Nu, nāksies pirkt 10 gadīgu dīzeļmiskasti, kas jau ir bijusi reģistrēta Latvijā, nesanāks "tikko no Vācijas".
| Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
02 Oct 2020, 11:33:15 @kars rakstīja:
Galvenais lai lielos benzīnus neaiztiek.
Līdz 2004 gadam ir ideāli, maksā nodokli tikai par pilno masu, vienalga cik tev liels motors.
Kāpēc? Jo viņi ir dabai draudzīgi?
Nevajag divkosību. Ja drāž, tad drāž visus nevis vienu piesārņotāju uzskata par svēto. | Offline | | |
F50 | | Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
|
02 Oct 2020, 12:29:24 @Staris rakstīja:
02 Oct 2020, 11:33:15 @kars rakstīja:
Galvenais lai lielos benzīnus neaiztiek.
Līdz 2004 gadam ir ideāli, maksā nodokli tikai par pilno masu, vienalga cik tev liels motors.
Kāpēc? Jo viņi ir dabai draudzīgi?
Nevajag divkosību. Ja drāž, tad drāž visus nevis vienu piesārņotāju uzskata par svēto.
Ja runājam par piesārņojumu, tad arī to apkarojam, nevis tikai skaitlīšus pabīdam apkārt
Bija pētijums, par cik ir samazinājies auto mūžs ar visām ekoloģiskajām iekārtām un, ka dabai posts lielāks, ņemot vērā paātrināto auto nokļūšanu miskastē
Vienīgais pluss, lielpilsētās gaisa kvalitāte, tas arī viss | Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
02 Oct 2020, 12:29:24 @Staris rakstīja:
02 Oct 2020, 11:33:15 @kars rakstīja:
Galvenais lai lielos benzīnus neaiztiek.
Līdz 2004 gadam ir ideāli, maksā nodokli tikai par pilno masu, vienalga cik tev liels motors.
Kāpēc? Jo viņi ir dabai draudzīgi?
Nevajag divkosību. Ja drāž, tad drāž visus nevis vienu piesārņotāju uzskata par svēto.
Lielie benzīni iet lopā, rij lopā, daudz $ benzīnā (nodokļos), mazāk ar viņiem nobrauc = mazāk bojā ceļus. | Offline | | |
|
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6730
Braucu ar: E34
| Pēc auto markas, tās vecuma var noteikt darba vietu | Offline | | |
kaprons2 | | Kopš: 04. Jun 2019
Ziņojumi: 1042
Braucu ar:
|
02 Oct 2020, 13:09:44 @bum_bumz rakstīja:
Pēc auto markas, tās vecuma var noteikt darba vietu
SCANIA noteikti | Offline | | |
tg
| | Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Ar ko pagadās
|
02 Oct 2020, 13:34:26 @Vantage rakstīja:
kāds ir kopsaucējs visai brēkai? uzjautāšu precīzāk cik $ jāliek būs nodokļos e60 535d 2007.g modelim vai 535d f10 2011.g ievedot no vācijas? ar m-paku, protams.
APTUVENI 800 EUR TĪRI REĢISTRĀCIJAS NODOKLID, F10 VARBŪT MAZĀK | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Iemetiet linku ar kaut kādu tabulu vai info par to kā to jauno nodokli rēķinās.
P.S. Ekspluatācijas nodokli jau arī cels. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|