Autors | Ziņojums |
-Edm- | 10. Jul 2012, 14:21 |
#2301
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| pērku,e39 prefeislifta priekšējo lukturu stiklus po ar rižo vai jebkādu pavarotu,vai arī mainu pret lampām v zbore ķīnas pod feislift,jeb p[ārdodu nedārgi.
-----------------
|
Offline | |
|
Raivo39 | 10. Jul 2012, 16:32 |
#2302
|
|
Kopš: 03. Feb 2011
No: Jūrmala
Ziņojumi: 38
Braucu ar: M5 f10, e36 323 Cabrio, e39 530, e46 330i cabrio
| Hei ...
gribētos dzirdēt jūsu domas.
Varbūt vispār par 3.0 l dīzeli kā tādu. Manuprāt tas ir labākais motors no e-39. Gan jaudas un ekonomijas kompromiss. Un šobrīd tirgošanā stāv divas automašīnas ar man ļoti pievilcīgu salonu:
1. variants:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/hhhxf.html
Jāsaka, kā ir. Īsta konfekte. Mašīna ar maksimālo aprīkojumu. Bez jebkādām švīkām, salons perfekts (vienīgais trūkums, ka nav telefona, tā vietā caurums)Bet nu cena arī par ir laba.
2. variants ko apskatīju:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/gboxk.html
cena stipri lētāka, bet nu arī par ko. Šai mašīnai ir jāmaina viss priekšējais bampers. Bildē nevar redzēt, bet otrs stūris ir nošķelts. Tad vēl visādi kasaki, ko vajag piekrāsot nopulēt. Salonā stūre ir nodilusi jau un borta datora lampiņas visas nestrādā. Un jāsaka godīgi, ka stūre ir smagnēja lielo disku un riepu dēļ. Bet no to jau protams var nomainīt.
Gribētu no jums zināt cik izmaksātu apmēram
*Jauns priekšējais bampers (ar moldingiem, sensoriem un miglas lukturiem):
*Aizmugurējie parkingsensori:
*pāršūt stūri
*salabot borta daotru
Un ko jūs domājat par to saucamo M-style 1. variantam. Ar M5 izplūdes sistēmu ar četriem izpūtējiem? Esmu redzējis tādu vēlvienam 530 dīzelim.
Tāda vispār ir atbalstāma? |
Offline | |
|
Peecis | 10. Jul 2012, 23:30 |
#2303
|
|
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
05 Jul 2012, 08:38:01 tattoo-artist rakstīja:
05 Jul 2012, 08:20:22 tattoo-artist rakstīja:
05 Jul 2012, 01:21:48 Peecis rakstīja:
04 Jul 2012, 22:20:55 Jurchixx rakstīja:
04 Jul 2012, 21:29:48 tattoo-artist rakstīja:
varbuut kaads zin pateikt,kaads automaats naak uz 528 99gada(double vanos) e39..ZF vai GM kaarba.. "bļembu" ar ražotaaju uz kaarbas neizdevaas atrast..nolauzta vai hvz kur ir..ir vēl kaads variants kaa precīzi noskaidrot?!
manuprāt viņiem visiem nāca ZF5HP18 kārbas M52 dzinējam
Uz double vanosa (no 98. gada beigām) nāca tikai ZF 5HP19. Vienādas gan 328, gan 528, gan 728.
hmmm,tad sanaak,ka shii 5HP-18 no 96.gada 528 to4na nederees,ja..
http://www.bildites.lv/viewer.php?file=6dwkmoazs462ehb8hwz.jpg
peec neta (wikipeedijas)5hp-19 no 2000-2003 gadam uzraada un tikai M54 motoriem,bet 5hp-18 ir no 95-99.gadam uz m52/b28..
cik tam visam var ticeet..
Es tam izgāju cauri. Meklē kārbu tikai no 2,8 double vanos. |
Offline | |
|
janisszz | 11. Jul 2012, 00:18 |
#2304
|
|
Kopš: 18. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 172
Braucu ar:
|
10 Jul 2012, 16:32:24 Raivo39 rakstīja:
Hei ...
gribētos dzirdēt jūsu domas.
Varbūt vispār par 3.0 l dīzeli kā tādu. Manuprāt tas ir labākais motors no e-39. Gan jaudas un ekonomijas kompromiss. Un šobrīd tirgošanā stāv divas automašīnas ar man ļoti pievilcīgu salonu:
1. variants:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/hhhxf.html
Jāsaka, kā ir. Īsta konfekte. Mašīna ar maksimālo aprīkojumu. Bez jebkādām švīkām, salons perfekts (vienīgais trūkums, ka nav telefona, tā vietā caurums)Bet nu cena arī par ir laba.
2. variants ko apskatīju:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/gboxk.html
cena stipri lētāka, bet nu arī par ko. Šai mašīnai ir jāmaina viss priekšējais bampers. Bildē nevar redzēt, bet otrs stūris ir nošķelts. Tad vēl visādi kasaki, ko vajag piekrāsot nopulēt. Salonā stūre ir nodilusi jau un borta datora lampiņas visas nestrādā. Un jāsaka godīgi, ka stūre ir smagnēja lielo disku un riepu dēļ. Bet no to jau protams var nomainīt.
Gribētu no jums zināt cik izmaksātu apmēram
*Jauns priekšējais bampers (ar moldingiem, sensoriem un miglas lukturiem):
*Aizmugurējie parkingsensori:
*pāršūt stūri
*salabot borta daotru
Un ko jūs domājat par to saucamo M-style 1. variantam. Ar M5 izplūdes sistēmu ar četriem izpūtējiem? Esmu redzējis tādu vēlvienam 530 dīzelim.
Tāda vispār ir atbalstāma?
būs dārgi:
jauns bampers jau vien maksās apmēram 300ls + moldingi, miglas, tā ka diez vai ir vērts likt jaunu uz tādu auto...
|
Offline | |
|
karlsonss | 11. Jul 2012, 00:24 |
#2305
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| M-pack
|
Offline | |
|
Rive | 11. Jul 2012, 00:36 |
#2306
|
|
Kopš: 11. Apr 2012
No: Kuldīga
Ziņojumi: 99
Braucu ar: konvoju
|
10 Jul 2012, 23:30:54 Peecis rakstīja:
05 Jul 2012, 08:38:01 tattoo-artist rakstīja:
05 Jul 2012, 08:20:22 tattoo-artist rakstīja:
05 Jul 2012, 01:21:48 Peecis rakstīja:
04 Jul 2012, 22:20:55 Jurchixx rakstīja:
04 Jul 2012, 21:29:48 tattoo-artist rakstīja:
varbuut kaads zin pateikt,kaads automaats naak uz 528 99gada(double vanos) e39..ZF vai GM kaarba.. "bļembu" ar ražotaaju uz kaarbas neizdevaas atrast..nolauzta vai hvz kur ir..ir vēl kaads variants kaa precīzi noskaidrot?!
manuprāt viņiem visiem nāca ZF5HP18 kārbas M52 dzinējam
Uz double vanosa (no 98. gada beigām) nāca tikai ZF 5HP19. Vienādas gan 328, gan 528, gan 728.
hmmm,tad sanaak,ka shii 5HP-18 no 96.gada 528 to4na nederees,ja..
http://www.bildites.lv/viewer.php?file=6dwkmoazs462ehb8hwz.jpg
peec neta (wikipeedijas)5hp-19 no 2000-2003 gadam uzraada un tikai M54 motoriem,bet 5hp-18 ir no 95-99.gadam uz m52/b28..
cik tam visam var ticeet..
Es tam izgāju cauri. Meklē kārbu tikai no 2,8 double vanos.
Tā kārba viņam to4 nederēs! Man arī likās, ka derēs, bet nederēja |
Offline | |
|
Driver | 11. Jul 2012, 00:41 |
#2307
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| kur problema saremontet esosho automatisko karbu?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
PASSATizhi | 12. Jul 2012, 14:50 |
#2308
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| man liekas ka mp3 var palaist caur alpine diskmašīnu, ar atiecīgo adapteri. |
Offline | |
|
|
pecka | 12. Jul 2012, 18:44 |
#2309
|
|
Kopš: 08. Jun 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 136
Braucu ar: e39 uz ribalk
| jautājums! STEIDZAMI!
man ir 528 dziņejam psc un 7dien obligāti jabrauc ar mašinu prom! jautājums vai es varu ielikt dzinēju no 523 to saucamo 2,5 ko man vel vaig mainīt? vadības bloku, tur vadi sakrīt nav vel visi vadi jamaina?
un kā ir ar imobilaizeri, tas arī jamaina ar atslegām vai ne? palīdziet lūdzu zinātāji! mans ir izmisumā! |
Offline | |
|
-Edm- | 12. Jul 2012, 19:15 |
#2310
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
12 Jul 2012, 18:44:42 pecka rakstīja:
jautājums! STEIDZAMI!
man ir 528 dziņejam psc un 7dien obligāti jabrauc ar mašinu prom! jautājums vai es varu ielikt dzinēju no 523 to saucamo 2,5 ko man vel vaig mainīt? vadības bloku, tur vadi sakrīt nav vel visi vadi jamaina?
un kā ir ar imobilaizeri, tas arī jamaina ar atslegām vai ne? palīdziet lūdzu zinātāji! mans ir izmisumā!
vadības bloks ir piesaistīts imobilaizeram proti atslēgam,proti ja būs jāmaina vadības bloks tad vajadzēs atslēgas no konkrētā vadības blokatehniski domāju tur visam jāder vot ar to elektroniku nemācēšu teikt,ganjau ka jāliek vadība no 2,3[ Šo ziņu laboja -tihijs-, 12 Jul 2012, 19:16:37 ]
-----------------
|
Offline | |
|
pecka | 12. Jul 2012, 19:21 |
#2311
|
|
Kopš: 08. Jun 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 136
Braucu ar: e39 uz ribalk
|
12 Jul 2012, 19:15:33 -tihijs- rakstīja:
12 Jul 2012, 18:44:42 pecka rakstīja:
jautājums! STEIDZAMI!
man ir 528 dziņejam psc un 7dien obligāti jabrauc ar mašinu prom! jautājums vai es varu ielikt dzinēju no 523 to saucamo 2,5 ko man vel vaig mainīt? vadības bloku, tur vadi sakrīt nav vel visi vadi jamaina?
un kā ir ar imobilaizeri, tas arī jamaina ar atslegām vai ne? palīdziet lūdzu zinātāji! mans ir izmisumā!
vadības bloks ir piesaistīts imobilaizeram proti atslēgam,proti ja būs jāmaina vadības bloks tad vajadzēs atslēgas no konkrētā vadības blokatehniski domāju tur visam jāder vot ar to elektroniku nemācēšu teikt,ganjau ka jāliek vadība no 2,3
vadibas bloku diez nevar atstāt no tā 2.8?
un kas tur jamaina īsti visas atslegas bloks vai vnk atslega tas cipins un sledzenē ari kkads cipins! |
Offline | |
|
-Edm- | 12. Jul 2012, 19:45 |
#2312
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
12 Jul 2012, 19:21:56 pecka rakstīja:
12 Jul 2012, 19:15:33 -tihijs- rakstīja:
12 Jul 2012, 18:44:42 pecka rakstīja:
jautājums! STEIDZAMI!
man ir 528 dziņejam psc un 7dien obligāti jabrauc ar mašinu prom! jautājums vai es varu ielikt dzinēju no 523 to saucamo 2,5 ko man vel vaig mainīt? vadības bloku, tur vadi sakrīt nav vel visi vadi jamaina?
un kā ir ar imobilaizeri, tas arī jamaina ar atslegām vai ne? palīdziet lūdzu zinātāji! mans ir izmisumā!
vadības bloks ir piesaistīts imobilaizeram proti atslēgam,proti ja būs jāmaina vadības bloks tad vajadzēs atslēgas no konkrētā vadības blokatehniski domāju tur visam jāder vot ar to elektroniku nemācēšu teikt,ganjau ka jāliek vadība no 2,3
vadibas bloku diez nevar atstāt no tā 2.8?
un kas tur jamaina īsti visas atslegas bloks vai vnk atslega tas cipins un sledzenē ari kkads cipins!
smalkāk prasi driveram domāju viņš izstāstīs labāk,pa lielam ja Tu samet virsū visus mērītājus,sprauslas un tt visu elekrtroniku no tā 2,8 loģiski domājot itkā moš var atstāt
-----------------
|
Offline | |
|
Montana | 12. Jul 2012, 19:47 |
#2313
|
|
Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| lētāk tak 2.8 iemest. |
Offline | |
|
-Edm- | 12. Jul 2012, 19:51 |
#2314
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
12 Jul 2012, 19:47:00 Montana rakstīja:
lētāk tak 2.8 iemest.
nu tur acīmredzot par santīmapišanu iet runa
-----------------
|
Offline | |
|
armandsje | 12. Jul 2012, 20:12 |
#2315
|
|
Kopš: 22. Jun 2008
Ziņojumi: 128
Braucu ar:
| Kas var būt par vainu ka neiet cd čeiņdžers. diskus itkā ņem, bet rada no disc. iepriekš viss gāja. |
Offline | |
|
pecka | 12. Jul 2012, 20:39 |
#2316
|
|
Kopš: 08. Jun 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 136
Braucu ar: e39 uz ribalk
|
12 Jul 2012, 19:47:00 Montana rakstīja:
lētāk tak 2.8 iemest.
2.8 liepājā nav nu man tas ir diezgan steidzams pasākums! |
Offline | |
|
|
Peecis | 12. Jul 2012, 21:39 |
#2317
|
|
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
12 Jul 2012, 20:39:43 pecka rakstīja:
12 Jul 2012, 19:47:00 Montana rakstīja:
lētāk tak 2.8 iemest.
2.8 liepājā nav nu man tas ir diezgan steidzams pasākums!
Vispirms noskaidro, vai esošais 2,8 ir single vai double vanos. Tad to pašu noskaidro par to 2,5. Ja viens ir tāds, otrs savādāks (vanosu ziņā), tad jau tas pasākums nebūs tik vienkāršs. |
Offline | |
|
pecka | 12. Jul 2012, 21:41 |
#2318
|
|
Kopš: 08. Jun 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 136
Braucu ar: e39 uz ribalk
|
12 Jul 2012, 21:39:09 Peecis rakstīja:
12 Jul 2012, 20:39:43 pecka rakstīja:
12 Jul 2012, 19:47:00 Montana rakstīja:
lētāk tak 2.8 iemest.
2.8 liepājā nav nu man tas ir diezgan steidzams pasākums!
Vispirms noskaidro, vai esošais 2,8 ir single vai double vanos. Tad to pašu noskaidro par to 2,5. Ja viens ir tāds, otrs savādāks (vanosu ziņā), tad jau tas pasākums nebūs tik vienkāršs.
nu pilnīgs zābaks jau es neesmu! man ir viens vanos un tam 2,5 arī viens! |
Offline | |
|
100 | 12. Jul 2012, 21:48 |
#2319
|
|
Kopš: 27. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4543
Braucu ar: ...
|
Šādam radio pikseļus ir iespējams saremontēt? Vai labāk uzreiz meklēt citu radio?
----------------- 100. |
Offline | |
|
-Edm- | 12. Jul 2012, 22:39 |
#2320
|
|
Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18123
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
| domāju ka remonts maksās tikpat cik tāds rādio lietots cits 40ls laikam bija remonts un uz augšu
-----------------
|
Offline | |
|