Online

Pašreiz BMWPower skatās 198 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
-Edm-
10. Jul 2012, 14:21 #2301

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

pērku,e39 prefeislifta priekšējo lukturu stiklus po ar rižo vai jebkādu pavarotu,vai arī mainu pret lampām v zbore ķīnas pod feislift,jeb p[ārdodu nedārgi.

-----------------
Offline
Raivo39
10. Jul 2012, 16:32 #2302

Kopš: 03. Feb 2011

No: Jūrmala

Ziņojumi: 38

Braucu ar: M5 f10, e36 323 Cabrio, e39 530, e46 330i cabrio

Hei ...
gribētos dzirdēt jūsu domas.
Varbūt vispār par 3.0 l dīzeli kā tādu. Manuprāt tas ir labākais motors no e-39. Gan jaudas un ekonomijas kompromiss. Un šobrīd tirgošanā stāv divas automašīnas ar man ļoti pievilcīgu salonu:

1. variants:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/hhhxf.html
Jāsaka, kā ir. Īsta konfekte. Mašīna ar maksimālo aprīkojumu. Bez jebkādām švīkām, salons perfekts (vienīgais trūkums, ka nav telefona, tā vietā caurums)Bet nu cena arī par ir laba.

2. variants ko apskatīju:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/gboxk.html
cena stipri lētāka, bet nu arī par ko. Šai mašīnai ir jāmaina viss priekšējais bampers. Bildē nevar redzēt, bet otrs stūris ir nošķelts. Tad vēl visādi kasaki, ko vajag piekrāsot nopulēt. Salonā stūre ir nodilusi jau un borta datora lampiņas visas nestrādā. Un jāsaka godīgi, ka stūre ir smagnēja lielo disku un riepu dēļ. Bet no to jau protams var nomainīt.
Gribētu no jums zināt cik izmaksātu apmēram
*Jauns priekšējais bampers (ar moldingiem, sensoriem un miglas lukturiem):
*Aizmugurējie parkingsensori:
*pāršūt stūri
*salabot borta daotru

Un ko jūs domājat par to saucamo M-style 1. variantam. Ar M5 izplūdes sistēmu ar četriem izpūtējiem? Esmu redzējis tādu vēlvienam 530 dīzelim.
Tāda vispār ir atbalstāma?
Offline
Peecis
10. Jul 2012, 23:30 #2303

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


05 Jul 2012, 08:38:01 tattoo-artist rakstīja:

05 Jul 2012, 08:20:22 tattoo-artist rakstīja:

05 Jul 2012, 01:21:48 Peecis rakstīja:

04 Jul 2012, 22:20:55 Jurchixx rakstīja:

04 Jul 2012, 21:29:48 tattoo-artist rakstīja:
varbuut kaads zin pateikt,kaads automaats naak uz 528 99gada(double vanos) e39..ZF vai GM kaarba.. "bļembu" ar ražotaaju uz kaarbas neizdevaas atrast..nolauzta vai hvz kur ir..ir vēl kaads variants kaa precīzi noskaidrot?!


manuprāt viņiem visiem nāca ZF5HP18 kārbas M52 dzinējam

Uz double vanosa (no 98. gada beigām) nāca tikai ZF 5HP19. Vienādas gan 328, gan 528, gan 728.
hmmm,tad sanaak,ka shii 5HP-18 no 96.gada 528 to4na nederees,ja..
http://www.bildites.lv/viewer.php?file=6dwkmoazs462ehb8hwz.jpg

peec neta (wikipeedijas)5hp-19 no 2000-2003 gadam uzraada un tikai M54 motoriem,bet 5hp-18 ir no 95-99.gadam uz m52/b28..
cik tam visam var ticeet..

Es tam izgāju cauri. Meklē kārbu tikai no 2,8 double vanos.
Offline
janisszz
11. Jul 2012, 00:18 #2304

Kopš: 18. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 172

Braucu ar:


10 Jul 2012, 16:32:24 Raivo39 rakstīja:
Hei ...
gribētos dzirdēt jūsu domas.
Varbūt vispār par 3.0 l dīzeli kā tādu. Manuprāt tas ir labākais motors no e-39. Gan jaudas un ekonomijas kompromiss. Un šobrīd tirgošanā stāv divas automašīnas ar man ļoti pievilcīgu salonu:

1. variants:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/hhhxf.html
Jāsaka, kā ir. Īsta konfekte. Mašīna ar maksimālo aprīkojumu. Bez jebkādām švīkām, salons perfekts (vienīgais trūkums, ka nav telefona, tā vietā caurums)Bet nu cena arī par ir laba.

2. variants ko apskatīju:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530/gboxk.html
cena stipri lētāka, bet nu arī par ko. Šai mašīnai ir jāmaina viss priekšējais bampers. Bildē nevar redzēt, bet otrs stūris ir nošķelts. Tad vēl visādi kasaki, ko vajag piekrāsot nopulēt. Salonā stūre ir nodilusi jau un borta datora lampiņas visas nestrādā. Un jāsaka godīgi, ka stūre ir smagnēja lielo disku un riepu dēļ. Bet no to jau protams var nomainīt.
Gribētu no jums zināt cik izmaksātu apmēram
*Jauns priekšējais bampers (ar moldingiem, sensoriem un miglas lukturiem):
*Aizmugurējie parkingsensori:
*pāršūt stūri
*salabot borta daotru

Un ko jūs domājat par to saucamo M-style 1. variantam. Ar M5 izplūdes sistēmu ar četriem izpūtējiem? Esmu redzējis tādu vēlvienam 530 dīzelim.
Tāda vispār ir atbalstāma?

būs dārgi:
jauns bampers jau vien maksās apmēram 300ls + moldingi, miglas, tā ka diez vai ir vērts likt jaunu uz tādu auto...

Offline
karlsonss
11. Jul 2012, 00:24 #2305

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

M-pack

Offline
Rive
11. Jul 2012, 00:36 #2306

Kopš: 11. Apr 2012

No: Kuldīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar: konvoju


10 Jul 2012, 23:30:54 Peecis rakstīja:

05 Jul 2012, 08:38:01 tattoo-artist rakstīja:

05 Jul 2012, 08:20:22 tattoo-artist rakstīja:

05 Jul 2012, 01:21:48 Peecis rakstīja:

04 Jul 2012, 22:20:55 Jurchixx rakstīja:

04 Jul 2012, 21:29:48 tattoo-artist rakstīja:
varbuut kaads zin pateikt,kaads automaats naak uz 528 99gada(double vanos) e39..ZF vai GM kaarba.. "bļembu" ar ražotaaju uz kaarbas neizdevaas atrast..nolauzta vai hvz kur ir..ir vēl kaads variants kaa precīzi noskaidrot?!


manuprāt viņiem visiem nāca ZF5HP18 kārbas M52 dzinējam

Uz double vanosa (no 98. gada beigām) nāca tikai ZF 5HP19. Vienādas gan 328, gan 528, gan 728.
hmmm,tad sanaak,ka shii 5HP-18 no 96.gada 528 to4na nederees,ja..
http://www.bildites.lv/viewer.php?file=6dwkmoazs462ehb8hwz.jpg

peec neta (wikipeedijas)5hp-19 no 2000-2003 gadam uzraada un tikai M54 motoriem,bet 5hp-18 ir no 95-99.gadam uz m52/b28..
cik tam visam var ticeet..

Es tam izgāju cauri. Meklē kārbu tikai no 2,8 double vanos.

Tā kārba viņam to4 nederēs! Man arī likās, ka derēs, bet nederēja
Offline
Driver
11. Jul 2012, 00:41 #2307

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

kur problema saremontet esosho automatisko karbu?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
PASSATizhi
12. Jul 2012, 14:50 #2308

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

man liekas ka mp3 var palaist caur alpine diskmašīnu, ar atiecīgo adapteri.
Offline
pecka
12. Jul 2012, 18:44 #2309

Kopš: 08. Jun 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 136

Braucu ar: e39 uz ribalk

jautājums! STEIDZAMI!
man ir 528 dziņejam psc un 7dien obligāti jabrauc ar mašinu prom! jautājums vai es varu ielikt dzinēju no 523 to saucamo 2,5 ko man vel vaig mainīt? vadības bloku, tur vadi sakrīt nav vel visi vadi jamaina?
un kā ir ar imobilaizeri, tas arī jamaina ar atslegām vai ne? palīdziet lūdzu zinātāji! mans ir izmisumā!
Offline
-Edm-
12. Jul 2012, 19:15 #2310

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


12 Jul 2012, 18:44:42 pecka rakstīja:
jautājums! STEIDZAMI!
man ir 528 dziņejam psc un 7dien obligāti jabrauc ar mašinu prom! jautājums vai es varu ielikt dzinēju no 523 to saucamo 2,5 ko man vel vaig mainīt? vadības bloku, tur vadi sakrīt nav vel visi vadi jamaina?
un kā ir ar imobilaizeri, tas arī jamaina ar atslegām vai ne? palīdziet lūdzu zinātāji! mans ir izmisumā!
vadības bloks ir piesaistīts imobilaizeram proti atslēgam,proti ja būs jāmaina vadības bloks tad vajadzēs atslēgas no konkrētā vadības blokatehniski domāju tur visam jāder vot ar to elektroniku nemācēšu teikt,ganjau ka jāliek vadība no 2,3

[ Šo ziņu laboja -tihijs-, 12 Jul 2012, 19:16:37 ]



-----------------
Offline
pecka
12. Jul 2012, 19:21 #2311

Kopš: 08. Jun 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 136

Braucu ar: e39 uz ribalk


12 Jul 2012, 19:15:33 -tihijs- rakstīja:

12 Jul 2012, 18:44:42 pecka rakstīja:
jautājums! STEIDZAMI!
man ir 528 dziņejam psc un 7dien obligāti jabrauc ar mašinu prom! jautājums vai es varu ielikt dzinēju no 523 to saucamo 2,5 ko man vel vaig mainīt? vadības bloku, tur vadi sakrīt nav vel visi vadi jamaina?
un kā ir ar imobilaizeri, tas arī jamaina ar atslegām vai ne? palīdziet lūdzu zinātāji! mans ir izmisumā!
vadības bloks ir piesaistīts imobilaizeram proti atslēgam,proti ja būs jāmaina vadības bloks tad vajadzēs atslēgas no konkrētā vadības blokatehniski domāju tur visam jāder vot ar to elektroniku nemācēšu teikt,ganjau ka jāliek vadība no 2,3

vadibas bloku diez nevar atstāt no tā 2.8?
un kas tur jamaina īsti visas atslegas bloks vai vnk atslega tas cipins un sledzenē ari kkads cipins!
Offline
-Edm-
12. Jul 2012, 19:45 #2312

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


12 Jul 2012, 19:21:56 pecka rakstīja:

12 Jul 2012, 19:15:33 -tihijs- rakstīja:

12 Jul 2012, 18:44:42 pecka rakstīja:
jautājums! STEIDZAMI!
man ir 528 dziņejam psc un 7dien obligāti jabrauc ar mašinu prom! jautājums vai es varu ielikt dzinēju no 523 to saucamo 2,5 ko man vel vaig mainīt? vadības bloku, tur vadi sakrīt nav vel visi vadi jamaina?
un kā ir ar imobilaizeri, tas arī jamaina ar atslegām vai ne? palīdziet lūdzu zinātāji! mans ir izmisumā!
vadības bloks ir piesaistīts imobilaizeram proti atslēgam,proti ja būs jāmaina vadības bloks tad vajadzēs atslēgas no konkrētā vadības blokatehniski domāju tur visam jāder vot ar to elektroniku nemācēšu teikt,ganjau ka jāliek vadība no 2,3

vadibas bloku diez nevar atstāt no tā 2.8?
un kas tur jamaina īsti visas atslegas bloks vai vnk atslega tas cipins un sledzenē ari kkads cipins!
smalkāk prasi driveram domāju viņš izstāstīs labāk,pa lielam ja Tu samet virsū visus mērītājus,sprauslas un tt visu elekrtroniku no tā 2,8 loģiski domājot itkā moš var atstāt

-----------------
Offline
Montana
12. Jul 2012, 19:47 #2313

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

lētāk tak 2.8 iemest.
Offline
-Edm-
12. Jul 2012, 19:51 #2314

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


12 Jul 2012, 19:47:00 Montana rakstīja:
lētāk tak 2.8 iemest.
nu tur acīmredzot par santīmapišanu iet runa

-----------------
Offline
armandsje
12. Jul 2012, 20:12 #2315

Kopš: 22. Jun 2008

Ziņojumi: 128

Braucu ar:

Kas var būt par vainu ka neiet cd čeiņdžers. diskus itkā ņem, bet rada no disc. iepriekš viss gāja.
Offline
pecka
12. Jul 2012, 20:39 #2316

Kopš: 08. Jun 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 136

Braucu ar: e39 uz ribalk


12 Jul 2012, 19:47:00 Montana rakstīja:
lētāk tak 2.8 iemest.

2.8 liepājā nav nu man tas ir diezgan steidzams pasākums!
Offline
Peecis
12. Jul 2012, 21:39 #2317

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


12 Jul 2012, 20:39:43 pecka rakstīja:

12 Jul 2012, 19:47:00 Montana rakstīja:
lētāk tak 2.8 iemest.

2.8 liepājā nav nu man tas ir diezgan steidzams pasākums!

Vispirms noskaidro, vai esošais 2,8 ir single vai double vanos. Tad to pašu noskaidro par to 2,5. Ja viens ir tāds, otrs savādāks (vanosu ziņā), tad jau tas pasākums nebūs tik vienkāršs.
Offline
pecka
12. Jul 2012, 21:41 #2318

Kopš: 08. Jun 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 136

Braucu ar: e39 uz ribalk


12 Jul 2012, 21:39:09 Peecis rakstīja:

12 Jul 2012, 20:39:43 pecka rakstīja:

12 Jul 2012, 19:47:00 Montana rakstīja:
lētāk tak 2.8 iemest.

2.8 liepājā nav nu man tas ir diezgan steidzams pasākums!

Vispirms noskaidro, vai esošais 2,8 ir single vai double vanos. Tad to pašu noskaidro par to 2,5. Ja viens ir tāds, otrs savādāks (vanosu ziņā), tad jau tas pasākums nebūs tik vienkāršs.

nu pilnīgs zābaks jau es neesmu! man ir viens vanos un tam 2,5 arī viens!
Offline
100
12. Jul 2012, 21:48 #2319

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...



Šādam radio pikseļus ir iespējams saremontēt? Vai labāk uzreiz meklēt citu radio?

-----------------
100.
Offline
-Edm-
12. Jul 2012, 22:39 #2320

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

domāju ka remonts maksās tikpat cik tāds rādio lietots cits 40ls laikam bija remonts un uz augšu

-----------------
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo