Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 69 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Vēsturiskas bildes/video. Otrais sējums.

AutorsZiņojums
Arsmens
22. Jun 2014, 12:32 #2301

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Laba hronika par 90mitajiem
Krutije 90nostije
Līdzīgi kā Ērikam Niedrem bija tas raidījums, kur katrā sērijā atskats uz svarīgākajiem katra gada notikumiem un dzīvesstilu :vārītie_džinsi:
Offline
Instigater
26. Jun 2014, 20:23 #2302

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

FB netīšām atradās padomijas pēdējo gadu bildes.
https://www.facebook.com/photo.php?v=7532074013...pe=2&theater
Offline
arizah
26. Jun 2014, 20:32 #2303

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

vēl interesanti palasīt, ko sieri komentāros raksta

AAAAAAAAAAAAA vislabākais ir pēdējais kadrs - zvukovaja dorožka "esli tebja bi njebilo - raimonds pauls"
labi, ka man nav iespējas tur komentēt.

[ Šo ziņu laboja arizah, 26 Jun 2014, 20:35:01 ]

Offline
RVR
02. Jul 2014, 23:32 #2304

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22467

Braucu ar: RVR

Neliels ieskats 80.-to gadu deju zālē

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
Reinis_m
02. Jul 2014, 23:42 #2305

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Tās visas skrejošās gaismas - vienkārši episkas. Īpaši, ja ņem vērā to, ka lielu daļu tādām bieži lodēja pašu spēkiem.

Par šo tēmu runājot - iesaku atrast un noskatīties Rīgas Kinostudijas krimiķi "Dubultslazds", tur arī figurē baigais klubs - "Karāts".
Offline
RVR
02. Jul 2014, 23:53 #2306

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22467

Braucu ar: RVR


02 Jul 2014, 23:42:40 Reinis_m rakstīja:

Par šo tēmu runājot - iesaku atrast un noskatīties Rīgas Kinostudijas krimiķi "Dubultslazds", tur arī figurē baigais klubs - "Karāts".


no 42:19

Spied "Play", lai skatītos video!


P.S. izskatās pēc tās pašas vietas, kas Igo klipā - varētu būt viesnīcas "Latvija" varietē
Offline
Reinis_m
03. Jul 2014, 00:17 #2307

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Haha, tas Kino Tautai ir mans konts, jau biju aizmirsis...

Bet prieks redzēt, ka diezgan padaudz skatījumu pa šo laiku salasījies. Vajadzētu vēl kaut ko ielikt laikam, tikai tagad paroli nevaru atcerēties.

Katrā ziņā, iesaku šo ficeni noskatīties. Tieši par vēl nedaudz akutālo futbola tematiku.

Spied "Play", lai skatītos video!


Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
juriz
03. Jul 2014, 08:19 #2308

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2387

Braucu ar: būzu


12 Jun 2014, 23:57:23 PASSATizhi rakstīja:

12 Jun 2014, 23:48:14 koijotins rakstīja:
par padomju mopediem runajot ir ari medalas otra puse, lielaka dala musdienu mehu ar to ir likusi pamatus savai karjerai jau berniba, ja bija jaizvelas starp super mario uz zilitona vs mopeds es izvelejos otro
kā diez Rīga dzivojoš, skolas vecuma jauneklis varēja tikt pie mopēda? kur glabāt, remontēt, un galu galā par kādiem līdzekļiem nopirkt? īsāk sakot salīdzinājums nevietā. ļoti daudziem pat divritenis nebija

Rīga jau daudzstāvu rajoniem nebeidzas, ir pietiekoši privātmāju, garāžu utml. Ja labi gribēja, varēja sapelnīt arī skolēni pa vasaru, toreiz drīkstēja strādāt kaut vai 0-klasītes skolēns. Rīgā pašā kādreiz bija vairākas dārzniecības, kur varēja pa vasaru piestrādāt, un kur vajadzēja sezonas darbiniekus.
Galu galā, vecāki varēja piemest ko.
Pats pa vasarām piestrādāju jau agrā pamatskolā, vis kaut kam sanāca. Dārzniecībās nekas baigi daudz jau nebija, bet velo toč varēja sapelnīt. Pamatskolas beigās savos laukos gateris bija, tad vispār jau likās peļņas kosmoss.
Protams, varēja jau kādu soliņu kaut kur slīpēt visu dienu, tad protams nekā nesanāca.

Vēl, bija jauno tehniķu stacijas ar motosporta nodaļām. Atceros Jūrmalā vairākas bija. Vismaz vienā no tām bija pilns šķūnis ar visādām motora detaļām. Pats varēja lasīt ārā, un mēģināt salikt dzinēju. Piepirkt ko. Tipa liec savu konstruktoru, un pēc tam brauc. Tas gan pamatā tad uz sačiem. Dārzu ielas galā pie Slokas ielas bija kārtīga kartingu trase. Protams, līdz ar brīvību nevienam to vairs kā tādu nevajadzēja, izdevīgāk bija prihvatizēt un sabliezt būdiņas. Arī Slokā bija maza trasīte. Tur gan nez ar ko īsti varēja braukt, priekš tiem mopēdiem un kartingiem tā kā pa mazu, radiomodeļiem tā kā bik pa lielu

[ Šo ziņu laboja juriz, 03 Jul 2014, 08:23:21 ]

Offline
RVR
03. Jul 2014, 08:31 #2309

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22467

Braucu ar: RVR


03 Jul 2014, 08:19:06 juriz rakstīja:
Dārzu ielas galā pie Slokas ielas bija kārtīga kartingu trase. Protams, līdz ar brīvību nevienam to vairs kā tādu nevajadzēja, izdevīgāk bija prihvatizēt un sabliezt būdiņas.


Ne gluži visu prihvatizēja - vienkārši daļa no trases bija uz īpašumiem, kuri denacionalizācijas rezultātā tika atdoti agrākajiem īpašniekiem (mantiniekiem) un tie jau pēc tam pārdeva tālāk. Līdz 1940. gadam jau tur nekādas trases nebija. Daļa zemes bija arī pašvaldības īpašumā, to iznomāja. Skaidrs, ka pēc tam ātri sabūvēja mājas - vieta jau laba, pie upes.

P.S. pats tajā trasē 90.-ajos mācījos braukt

[ Šo ziņu laboja 91, 03 Jul 2014, 08:48:36 ]

Offline
PASSATizhi
03. Jul 2014, 10:11 #2310

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

es kad sīks biju, dzīvoju Rīgā, un apmeklēju tādu jauno tehniķu staciju pie galvenā pasta, centrā. aiziet uz tādu, nav viens un tas pats kas uzturēt mopedku un vel sazin ko. no visa mana rajona nevienam nebija vairāk par velo, un arī tas velo bija tikai katram piektajam tapēc īsti nesaprotu par kādām massu iespējam iet runa
Offline
Arsmens
03. Jul 2014, 10:47 #2311

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


03 Jul 2014, 10:11:53 PASSATizhi rakstīja:
es kad sīks biju, dzīvoju Rīgā, un apmeklēju tādu jauno tehniķu staciju pie galvenā pasta, centrā. aiziet uz tādu, nav viens un tas pats kas uzturēt mopedku un vel sazin ko. no visa mana rajona nevienam nebija vairāk par velo, un arī tas velo bija tikai katram piektajam tapēc īsti nesaprotu par kādām massu iespējam iet runa

Arī gāju uz to Jauno Tehniķu Staciju un pie ūsaina onkuļa līmēju kuģīšus Vēl tagad garāžā mētājas viens sasodīti advancēts kuters, kuru neticās ka tāds sīcis varēju uzlīmēt
Offline
juriz
03. Jul 2014, 11:38 #2312

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2387

Braucu ar: būzu


03 Jul 2014, 10:11:53 PASSATizhi rakstīja:
es kad sīks biju, dzīvoju Rīgā, un apmeklēju tādu jauno tehniķu staciju pie galvenā pasta, centrā. aiziet uz tādu, nav viens un tas pats kas uzturēt mopedku un vel sazin ko. no visa mana rajona nevienam nebija vairāk par velo, un arī tas velo bija tikai katram piektajam tapēc īsti nesaprotu par kādām massu iespējam iet runa

Nez, kādās daudzstāvenēs tā arī varēja būt problēma, jo stapīt to riteni uz kādu no stāviem, vēl varbūt dubļainu nest istabā, kur tas tā jau mazo platību aizņem. Pagrabā ar neliksi, jo tad var teikt, ka tā velo jau vairs nav. Es bērnību pavadīju Slokā, šķiet katram bija kāds velo, ja ne tīri paša, tad no vecākiem varēja aizņemties. Vismaz ar draugiem daudz braukājām. Vasarā galvenais maršruts bija uz tālajiem karjeriem.
Ā, vēl. Slokā bija arī tā saucamais sporta veikals. Rīga 13 tur stāvēja standartā. Vismaz reizi mēnesī parādījās arī dažas Deltas, mini. Bik retāk bija arī kāda Jawa, Miska, Dņeprs. Cik taceros, nebija ne uz kādiem taloniem vai tml.
Visādi parastie velo arī mētājās. Tēvs vienreiz arī tūristu pamanījās ieķert. Nebija nekāds baigais načaļņiks, uz autoiekrāvēja turpat papīrenē strādāja.

[ Šo ziņu laboja juriz, 03 Jul 2014, 11:42:21 ]

Offline
RVR
03. Jul 2014, 12:53 #2313

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22467

Braucu ar: RVR


03 Jul 2014, 11:38:38 juriz rakstīja:

Ā, vēl. Slokā bija arī tā saucamais sporta veikals. Rīga 13 tur stāvēja standartā. Vismaz reizi mēnesī parādījās arī dažas Deltas, mini. Bik retāk bija arī kāda Jawa, Miska, Dņeprs. Cik taceros, nebija ne uz kādiem taloniem vai tml.
Visādi parastie velo arī mētājās. Tēvs vienreiz arī tūristu pamanījās ieķert. Nebija nekāds baigais načaļņiks, uz autoiekrāvēja turpat papīrenē strādāja.


Tur parasti mētājās tā saucamie "pieaugušo" velo, pusaudžu "škoļņikus", "orļonokus", kā arī saliekamos vai "Salūtus" bija grūtāk dabūt, tie parādījās pa retam.
Kādreiz Asaros pie stacijas bija auto rezerves daļu veikals, tajā arī mēdza pārdot velo un moto.
Offline
hustla
05. Jul 2014, 11:26 #2314

Kopš: 28. Jun 2009

Ziņojumi: 3660

Braucu ar:

Links
Offline
Driver
05. Jul 2014, 14:41 #2315

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Jul 2014, 11:26:46 hustla rakstīja:
Links

Shitie bija labs. Vel tagad atceros ka no one.lv un lidzigam majaslapam biju savilcis pilnu pc ar gif/jpg bildem un visu melodiju midi failiem (midi faili bija domats kaa paraugs, lai paklausitos, kas uz trubu atnaks)
Un tad no downloadeta liku saviem un pazinju telefoniem gan melodijas, gan logo. Pat tadiem talrunjiem, kam (sakuma) nebija pat iespejas pasutit logo/melodiju.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Laoshi
05. Jul 2014, 17:43 #2316

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


03 Jul 2014, 12:53:17 91 rakstīja:
Kādreiz Asaros pie stacijas bija auto rezerves daļu veikals, tajā arī mēdza pārdot velo un moto.


Jā, tur vnm mētājās kaut kāds eļļains IŽ, es tur parasti gāju iekšā tētim dīkt lielo felli, tikai feļļi nekad nebija. Parasti viņus vaktēju Berga bazara velo veikalā.
Offline
RVR
10. Jul 2014, 22:03 #2317

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22467

Braucu ar: RVR

Offline
RVR
10. Jul 2014, 22:09 #2318

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22467

Braucu ar: RVR

Дискотека 80-их

Offline
Reinis_m
13. Jul 2014, 21:24 #2319

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Jautājums pirmspensijas vecuma ļaudīm.

Kā tas nākas, ka tik bieži ir dzirdami stāsti par padomju auto ar fantastiski maziem (ap vai zem 100 megametriem) nobraukumiem? Nu tur - braukājuši tikai vasarās, tikai uz dārzu utt. Un tie nav tikai stāsti vai odometri, kuri aizgājuši n-tajā aplī. Tādi auto tiešām ir, un pietiekoši daudz... Jā, protams, [un loģiski būtu] ka līdz mūsdienām ir saglabājušies tikai tie, kas brīnumainā kārtā ir tikuši lietoti tikpat kā nemaz. Taču šādu gadījumu, tomēr, manuprāt, ir krietni par daudz, lai tie būtu atsevišķi un īpaši.

Kāpēc tā bija? Jā, es zinu, ka uz auto iegādi bija jāgaida garās rindās vai krietni jāpaveicas ar kontaktiem vai kā citādāk, tāpat arī to, ka lietots auto "uzreiz" varēja maksāt krietni dārgāk kā jauns rindas kārībā.

Tiešām īpašnieki šos auto taupīja un tāpēc brauca tik maz? Man tas nav saprotams, jo, ja reiz auto bija tik liela vērtība, tad taču vajadzētu gribēties to izmantot uz maksimumu, nevis turēt garāžā.

Toreiz taču sastrēgumu nebija, degviela arī bija lēta.

Tā bija komunistiskā audzināšana, kas lika visiem sava auto vietā izvēlēties spaidīšanos sabiedriskajā transportā?

[ Šo ziņu laboja Reinis_m, 13 Jul 2014, 21:29:00 ]

Offline
Alexisonfire
13. Jul 2014, 21:31 #2320

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

Agrāk cilvēki domāja ar galvu un taupīja, nevis kā mūsdienu želejnieki. Cik noplena savos iekšdarbos, tik atstāj vecrīgā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4