Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 243 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
uldens1
27. Oct 2014, 22:53 #22961

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16207

Braucu ar:

vel var but variants ka eļļas spiediena pa daudz,tad gan var atspiest kompensatori varstus vaļa un tad nav kompresijas,ziemā šad tad ar sudigam eļļam ta medz but ka ir tik bieza ka caur redukcijas varstu nepietiek atpludes un kompresija pazud
Offline
vilks85
27. Oct 2014, 22:56 #22962

Kopš: 01. Dec 2012

Ziņojumi: 449

Braucu ar: e39 530d / wv touran 2.0d

kaut kad pasen kad skrūvēju driftvāgena b25,motorists teica lai izspaidot kompensatorus,jo varot pārpumpēt vai kaut kādu tādu penteri viņš man dzina.tā arī izdarīju un pie pirmā tā dzinēja starta tāpat kā draivers ar sirdi gandrīz aizgāju.bet tas dzinējs piešķīlās un kompresija nebij mežā iebēgusi ar visiem izspiestajiem kompensātoriem.tad tas variant laikam atkrīt.
kā ir ar vanos.viņš var sagriezt sadaleni ja sačakarējas tik daudz ka ieplūde visu laiku vaļā amp brīdī?

[ Šo ziņu laboja vilks85, 27 Oct 2014, 22:58:28 ]

Offline
Driver
27. Oct 2014, 22:59 #22963

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nee, vanoss ielikts pa atzimem nevar sagriezties taa, lai nepielektu un nebutu iespejams pabraukt.
pat ja vadiba nopisusies un to aktivize, kad nevajag.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
beerzinsh
27. Oct 2014, 23:01 #22964

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2549

Braucu ar:


27 Oct 2014, 19:16:43 AUTORS rakstīja:
Varbūt kāds var ieteikt , ku var nopirkt kvalitatīvu un stilīgu darba apģērbu !? Gribu savus darbiniekus normāli apģērbt. Darbojamies santehnikas nozarē,montāža un remonti.


Kvalitatīvs būs no gatavajiem Snickers, laikam var iepirkt Krautā! Ja ir vēlēšanās var sašūt individuāli ar logo firmas utt, PM!!!
Offline
inferno-ex
27. Oct 2014, 23:26 #22965

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Tas, ka motors griežas pa tukšo nebūt nenozīmē, ka nav kompresijas.
Offline
HE9600
28. Oct 2014, 08:14 #22966

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW

par kompresiju un kompensatoriem...
pagājušajā ziemā pie pirmajiem mīnusiem atvilka nelecošu VAG benzīnnieku, kompresijas radījumi gaužām bēdīgi, neleca pat ar starta gāzi. Kolega pārbaudīja metkas (viss ok) un jau nākošajā dienā ieplānoja celt nost galvu. Pēc diennakts atstāvēšanas siltā boksā no rīta pēkšņi tas vagīlis pieleca, paklabināja kompensatorus un kompresijas spiediens atgriezās. Karterī esošo "rapšu" eļļu nomainīja pret normālu, iztīrīja kart. ventil. un klients aizbrauca laimīgs mājās ticis cauri pa lēto.
Tā ka es jau nu noteikti neizslēgtu to, ka vienk "labās" eļļas dēļ vienk nevar izspiest kompensatorus un vārsti paliek nenoslēgti.
Offline
BMW-Valcha
28. Oct 2014, 09:23 #22967

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


27 Oct 2014, 22:31:44 uldens1 rakstīja:

27 Oct 2014, 22:28:28 vilks85 rakstīja:
cik muļķīga situācija tik muļķīgs jautājums-
m52b28 vienkārši pazuda kompresija.ja izslēdz variantu ka pārleca ķēde(kas ir mazticams)atliek tikai vanos?auto kādu nedēļu nostāvēja
nevar būt ka kompensatori iztecēja?
gribi teikt ka 0 bar

Man ar tā ir bijis 2 reizes. bet ne no stāvēšanas. Sķīlu, likās, ka pielec, bet nekā, pa ātru atlaidu atslēgu un pēc sajūtām takā atsita atpakaļ. un tad kad šķīlu bija pa tikšo. bet tad griezu kādas 15- 20 sek kamēr pa vienam cilindram sāka klepot.
Offline
inferno-ex
28. Oct 2014, 09:26 #22968

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Tam, par ko Tu raksti, nav nekāda sakara ar kompresiju, tās ir vienkārši aizlietas sveces.
Offline
BMW-Valcha
28. Oct 2014, 09:28 #22969

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


28 Oct 2014, 09:26:37 inferno-ex rakstīja:
Tam, par ko Tu raksti, nav nekāda sakara ar kompresiju, tās ir vienkārši aizlietas sveces.

Ar aizlietu sveci griež pa tukšo kā ar izskrūvētām svecēm?????????
Offline
uldens1
28. Oct 2014, 09:29 #22970

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16207

Braucu ar:


28 Oct 2014, 09:28:06 BMW-Valcha rakstīja:

28 Oct 2014, 09:26:37 inferno-ex rakstīja:
Tam, par ko Tu raksti, nav nekāda sakara ar kompresiju, tās ir vienkārši aizlietas sveces.

Ar aizlietu sveci griež pa tukšo kā ar izskrūvētām svecēm?????????
reizem jā,jo kaut kas aizdegas un piepalidz stumt virzuli uz leju,bet normala piešķilšanas nenotiek
Offline
kkk_24
28. Oct 2014, 09:48 #22971

Kopš: 18. Oct 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 554

Braucu ar: keyletsgo

arī ir tā bijis, kad uz pirmajiem mīnusiem pieleca un uzreiz noslāpa, sķīlu un grieza arī "pa tukšo", normāli pamocīju kamēr aizgāja, atkārtojies vairs nav..diagnostikā vienīgā kļūda uz vienas zondes apsildi..(m52b28 )

[ Šo ziņu laboja kkk_24, 28 Oct 2014, 09:49:00 ]

Offline
8203
28. Oct 2014, 10:06 #22972

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW

Kādas ir galvenās vizuālās atšķirības m42 un m44 dzinējiem?
M44 nāk plastmasas vāks eļļas filtram, bet M42 pēdējos gados arī. Kas vēl?

[ Šo ziņu laboja 8203, 28 Oct 2014, 10:07:16 ]

Offline
PASSATizhi
28. Oct 2014, 11:01 #22973

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


28 Oct 2014, 09:29:49 uldens1 rakstīja:

28 Oct 2014, 09:28:06 BMW-Valcha rakstīja:

28 Oct 2014, 09:26:37 inferno-ex rakstīja:
Tam, par ko Tu raksti, nav nekāda sakara ar kompresiju, tās ir vienkārši aizlietas sveces.

Ar aizlietu sveci griež pa tukšo kā ar izskrūvētām svecēm?????????
reizem jā,jo kaut kas aizdegas un piepalidz stumt virzuli uz leju,bet normala piešķilšanas nenotiek
visai apšaubāma teorija par dzinēju puskokleceju
Offline
inferno-ex
28. Oct 2014, 11:09 #22974

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Nu taču var just ir kompresija vai nav, pat ja neienāk prātā viņu izmērīt. Noņem kaut vai spoles no svecēm un pagriez pa tukšo. Ja kaut kādi sitieni no motora puses atskan, līdzīgi detonācijai, tātad kompresija ir. Cits jautājums, vai ar to kompresiju pietiek vai nepietiek...
Offline
xtcxtc
28. Oct 2014, 11:11 #22975

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740

Sveiki gribēju pajautāt,E38 740 spidometram var nomainit atsevišķi spidometra plati kur virsū ir ciparnīca,vai ari jāmaina viss spidometrs?
Kāds nezina, vai ir iespējams nomainīt amerikāņu spidometra mph+kmh ripu pret eiropas kmh standartu, nemainot visu instrumentu paneli, bet tikai pašu kmh ripu

[ Šo ziņu laboja xtcxtc, 28 Oct 2014, 11:12:55 ]

Offline
edzhaans
28. Oct 2014, 11:52 #22976

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


28 Oct 2014, 11:11:29 xtcxtc rakstīja:
Sveiki gribēju pajautāt,E38 740 spidometram var nomainit atsevišķi spidometra plati kur virsū ir ciparnīca,vai ari jāmaina viss spidometrs?
Kāds nezina, vai ir iespējams nomainīt amerikāņu spidometra mph+kmh ripu pret eiropas kmh standartu, nemainot visu instrumentu paneli, bet tikai pašu kmh ripu

Vajag ripu jeb gauge face kā saucās angliski. Ripu dabūt huiņa, bet vot izjaukt, salikt atpakaļ nesaplēšot tev varēs tikai kāds par naudu, jo tur vajag spec instrumentus. Pašrocīgi arī var, bet tad angļu/usa ripa būs metama, respektīvi, viņu vnk ir jāsaplēš, un pat tas ir jādara uzmanīgi, lai nesaplēstu rādītājus, tad iemet eiropas ripu un saliek visu atpakaļ. Tiešām tik ļoti traucē tie MPH ? Nopirkt eiropas spido arī var, bet jāpārkodē. Un vēl un vēl..

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 28 Oct 2014, 11:56:10 ]

Offline
Mixxx2005
28. Oct 2014, 11:58 #22977

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Ir kaada vieta, kur shovakar ap 7iem aizdziit e46 benziinu uz diagnostiku pa leeto?
Offline
xtcxtc
28. Oct 2014, 11:59 #22978

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740


28 Oct 2014, 11:52:37 edzhaans rakstīja:

28 Oct 2014, 11:11:29 xtcxtc rakstīja:
Sveiki gribēju pajautāt,E38 740 spidometram var nomainit atsevišķi spidometra plati kur virsū ir ciparnīca,vai ari jāmaina viss spidometrs?
Kāds nezina, vai ir iespējams nomainīt amerikāņu spidometra mph+kmh ripu pret eiropas kmh standartu, nemainot visu instrumentu paneli, bet tikai pašu kmh ripu

Vajag ripu jeb gauge face kā saucās angliski. Ripu dabūt huiņa, bet vot izjaukt, salikt atpakaļ nesaplēšot tev varēs tikai kāds par naudu, jo tur vajag spec instrumentus. Pašrocīgi arī var, bet tad angļu/usa ripa būs metama, respektīvi, viņu vnk ir jāsaplēš, un pat tas ir jādara uzmanīgi, lai nesaplēstu rādītājus, tad iemet eiropas ripu un saliek visu atpakaļ. Tiešām tik ļoti traucē tie MPH ? Nopirkt eiropas spido arī var, bet jāpārkodē. Un vēl un vēl..

sorry nepareizi uzraxtiju man ir tikai kmh bet vajag +mph
gribu pārreģistrētuz UK
Offline
edzhaans
28. Oct 2014, 12:00 #22979

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Nu tas jau process tas pats. Tikai atrast UK spido un pārkodēt būs visērtākais. Jaukt ārā tikai ja ir divi paneļi un čoms kurš var pabakstīt/parādīt. Drivers tev palīdzēs, Un kā reiz jau ir 12.00
Principā var kaut kādu gateri ar aiz adatām aizliekamajam feisiem, bet nu as ir gateris nr.1
Tjipa šitā
http://www.ebay.com/itm/97-03-BMW-E39-5-Series-...7bc6&vxp=mtr
Caurumi ir pietiekoši lieli, lai varētu vnk aizbāzt, un tādus jau pats var iemuķīt

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 28 Oct 2014, 12:05:01 ]

Offline
xtcxtc
28. Oct 2014, 12:05 #22980

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740


28 Oct 2014, 12:00:55 edzhaans rakstīja:
Nu tas jau process tas pats. Tikai atrast UK spido un pārkodēt būs visērtākais. Jaukt ārā tikai ja ir divi paneļi un čoms kurš var pabakstīt/parādīt. Drivers tev palīdzēs, Un kā reiz jau ir 12.00
Principā var kaut kādu gateri ar aiz adatām aizliekamajam feisiem, bet nu as ir gateris nr.1
Tjipa šitā
http://www.ebay.com/itm/97-03-BMW-E39-5-Series-...7bc6&vxp=mtr
Caurumi ir pietiekoši lieli, lai varētu vnk aizbāzt
pats spidometrs sālīts itkā ,bet tas gauge face nau tik traki sālīts un nau vajadzīga pārkodēšana kas atkal maksā piķi!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo