Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Pufaix
22. Dec 2017, 12:49 #2281

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1724

Braucu ar: NC700XD, gludekli


22 Dec 2017, 12:45:03 @jjjjuris rakstīja:
var tak īzī nomest no 5ā stāva 30+ metrīgu kabeli ..kur probļems


No rīta pamosties kabelis sarkans, jo pus rajons atkodis elektrību bez maksas


EV topiks

[ Šo ziņu laboja Pufaix, 22 Dec 2017, 12:50:40 ]

Offline
Bimmer
22. Dec 2017, 13:07 #2282

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


22 Dec 2017, 11:58:24 @968-jk rakstīja:
Uz to kasti skatos kā sievas auto, ar ko sasniegt gala mērķi. Meklēju lētu, ekonomisku mazauto ar automātu.

Hyundai i20 - labs gan kvalitātē, gan braukšanā, ir īsts automāts, jā tikai 4 AT, bet toties nav dārgs
Citroen C3 - laikam lētākais LV jaunais auto ar īstu automātu. Bet tam auto durvju obšifkas pulsē pat no mēreni klusa radio skanējuma (kad sarunāties var vēl nepaceļot balsi) Dizains "na ļubiķeļa", bet auto nav slikts.

Labots:
Skatos, ka Autobrava tieši akcijas cena Hyundai i20 1.4 Comfort 4AT - no 14 590 uz 13 990 eiro. Paskatījos Fiat 500 cenas - tur trakums ņemt Fiat 500, tad labāk lietotu MINI par to naudu (ja vajag "dizainu" ). C3 ar tomātu pat dārgāks par to i20 tomātu - noteikti Hyundai šajā gadījumā!

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 22 Dec 2017, 13:14:05 ]

Offline
alnisg
22. Dec 2017, 13:14 #2283

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1856

Braucu ar:


22 Dec 2017, 11:58:24 @968-jk rakstīja:
Uz to kasti skatos kā sievas auto, ar ko sasniegt gala mērķi. Meklēju lētu, ekonomisku mazauto ar automātu.


Sievietes ir, pat, sajūsmā... arī besīns reti jālej.
Offline
RaimisK
22. Dec 2017, 13:16 #2284

Kopš: 02. Oct 2005

Ziņojumi: 3230

Braucu ar: erenpreisu

Šogad vajag nopirkt jaunu/mazlietotu busu. Garo augsto. Master, Crafter. Ir kādam varianti?
Offline
968-jk
22. Dec 2017, 13:43 #2285

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13619

Braucu ar: 30niekiem


22 Dec 2017, 13:07:47 @Bimmer rakstīja:

22 Dec 2017, 11:58:24 @968-jk rakstīja:
Uz to kasti skatos kā sievas auto, ar ko sasniegt gala mērķi. Meklēju lētu, ekonomisku mazauto ar automātu.

Hyundai i20 - labs gan kvalitātē, gan braukšanā, ir īsts automāts, jā tikai 4 AT, bet toties nav dārgs
(..)
C3 ar tomātu pat dārgāks par to i20 tomātu - noteikti Hyundai šajā gadījumā!


Paldies! Apčamdīsim Hunday...
Offline
kars
22. Dec 2017, 14:06 #2286

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Savagegeese ļoti labs kanāls
+ pa tēmu
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
Arsmens
22. Dec 2017, 14:20 #2287

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


22 Dec 2017, 14:06:17 @kars rakstīja:
Savagegeese ļoti labs kanāls
+ pa tēmu
Kia Rio
Jup
Vēl var palūrēt jazz, bet tam cipars augstāks. Bet bezproblēmu auto + iekšā būs sajūta kā klasi lielākā auto, ļoti ietilpīgs, kā arī vwfan approves
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/honda/jazz/amhld.html

[ Šo ziņu laboja Arsmens, 22 Dec 2017, 14:20:35 ]

Offline
Reliboy
22. Dec 2017, 16:38 #2288

Kopš: 04. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 271

Braucu ar: VAG


20 Dec 2017, 21:14:56 @968-jk rakstīja:
Vai kādam ir lietošanā Fiat 500 ar "automātisko" kārbu?

Nesen iegādāts.Braucot prātīgi to pārslēgšanos baigi nejūt vai arī vienkārši jau pierasts.No sākuma bija grūti pierasts,ka kad atlaiž bremzi mašīna pati neiet uz priekšu kā ''normāls''automāts.
Ideāls pilsētas auto,visur var ielīst,vietu vispār neaizņem. Noparkoties vispār nav jāiespringst,kundze apmierināta
Tik kad es sēžu pie stūres visi baigi noskatās
Offline
Belluuns
22. Dec 2017, 20:35 #2289

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9631

Braucu ar: quattro

Kā tad ka visi brauks ar elektro,kāds tam pamatojums? Pats izdomāji vai pa tv teica?
Offline
Locis
22. Dec 2017, 20:44 #2290

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11229

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

280 vai pat tikai 180 km. Tas nav nopietni. Neesmu nekāds tālbraucējs,bet nu tepat LV sanāk regulāri,itsevišķi vasarā, uz kaut kādu Vidzemi,Api,utt,pat nevar bez kaut kādas lādešanas turp un atpakaļ atbraukt. Nu ja normāli brauc,tad pat vienā virzienā nesanāk.
Kaut kādam hipsterim varbūt ir ok,ja tālākais līdz kurienei vajag aizbraukt ir kaut kāds folkklubs.

Rīdzeniekiem jau der,jo pat var mierīgi no viena RĪgas gala,līdz otram aizbraukt.

[ Šo ziņu laboja Locis, 22 Dec 2017, 20:49:14 ]

Offline
karlsonss
22. Dec 2017, 20:44 #2291

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

jbal, 180 km range
Offline
jurrus
22. Dec 2017, 21:05 #2292

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Nu bet 90% pilsētnieku nenobrauc vairāk par 100km dienā, tā ka tas ir normāli. Ņemot vērā, ka šobrīd lielie elektro grandi ceļ vairākas rūpnīcas ar r&d nodaļām, tas ir tikai laika jautājums, kad tiks atklātas efektīvākas baterijas.
Tas, ka pēc 20 gadiem visi brauks ar elektroauto, ir skaidrs kā diena. Jau šobrīd ntās pilsētas paziņojušas par banu iekšdedzes dzinējiem pēc pārdesmit gadiem. Tiklīdz visi pieķersies bateriju ražošanai, tā lieta aizies daudz ātrāk.

P.S. euro6 standarts jau ver ciet dīzeļprogrammas ntiem ražotājiem un liek koncentrēties uz hibrīdtehnoloģijām- pāriešana un elektrību notiks ātrāk nekā jums liekās.

[ Šo ziņu laboja jurrus, 22 Dec 2017, 21:08:01 ]

Offline
Locis
22. Dec 2017, 21:07 #2293

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11229

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


22 Dec 2017, 21:05:23 @jurrus rakstīja:
Nu bet 90% pilsētnieku nenobrauc vairāk par 100km dienā, tā ka tas ir normāli. Ņemot vērā, ka šobrīd lielie elektro grandi ceļ vairākas rūpnīcas ar r&d nodaļām, tas ir tikai laika jautājums, kad tiks atklātas efektīvākas baterijas.
Tas, ka pēc 20 gadiem visi brauks ar elektroauto, ir skaidrs kā diena. Jau šobrīd ntās pilsētas paziņojušas par banu iekšdedzes dzinējiem pēc pārdesmit gadiem. Tiklīdz visi pieķersies bateriju ražošanai, tā lieta aizies daudz ātrāk.

Pilsētnieki nekad nebrauc ekskursijās ceļojumos utt
Offline
jurrus
22. Dec 2017, 21:09 #2294

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


22 Dec 2017, 21:07:28 @Locis rakstīja:

22 Dec 2017, 21:05:23 @jurrus rakstīja:
Nu bet 90% pilsētnieku nenobrauc vairāk par 100km dienā, tā ka tas ir normāli. Ņemot vērā, ka šobrīd lielie elektro grandi ceļ vairākas rūpnīcas ar r&d nodaļām, tas ir tikai laika jautājums, kad tiks atklātas efektīvākas baterijas.
Tas, ka pēc 20 gadiem visi brauks ar elektroauto, ir skaidrs kā diena. Jau šobrīd ntās pilsētas paziņojušas par banu iekšdedzes dzinējiem pēc pārdesmit gadiem. Tiklīdz visi pieķersies bateriju ražošanai, tā lieta aizies daudz ātrāk.

Pilsētnieki nekad nebrauc ekskursijās ceļojumos utt

Kamēr neatrisinās bateriju ietilpības jautājumu, elektromobīļi der tikai harcore pilsētniekiem vai kā otrais ģimenes auto!
Offline
Locis
22. Dec 2017, 21:09 #2295

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11229

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

aha. Nu teiksim,vīram ir iekšdedzes dzinējs un sieva ar kaut kādu mazauto brauc ikdienā uz darbu. Brīvdienas abi mauc ar vīra auto.

[ Šo ziņu laboja Locis, 22 Dec 2017, 21:10:41 ]

Offline
jurrus
22. Dec 2017, 21:12 #2296

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Otrs, ko risinās ir ātrā uzlāde. Šobrīd līdz 80% 30min, bet pieņemot, ka tas laiks samazinās līdz 5min (teorētiski protams)- ir pat veselīgi ik pēc 200-300 km piestāt (e-)DUSā iedzert kafiju

Jau jau aizgāja info apmaiņa, tad no salīdzinoši nesenas intervijas ar Dambi, sapratu, ka ir rast risinājums akumulātoru efektivitātei ziemā- kaut kādas titāna, ja nemaldos, iekšējās plāksnes, kas nesamazina efektivitāti atkarībā no temperatūras. Mūsu platuma grādos svarīgi štelle, jo šobrīd, cik saprotu, pie normāliem mīnusiem vēl 100km no range nomīnusojas vienā setā.

[ Šo ziņu laboja jurrus, 22 Dec 2017, 21:19:14 ]

Offline
968-jk
22. Dec 2017, 21:45 #2297

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13619

Braucu ar: 30niekiem

Pirms @Bimmer ieteica skatīties.Hunday i20 virzienā, izčekoju mazliet elektro auto. Pozitīvi ir stāvvietas, nodokļi un sabiedriskās joslas, bet šie punkti neatsver cenu. Range ir otrs punkts, jo atgādina čakaru ar gāzes uzpildēm, kad balons rezerves rata vietā iemontēts.
Offline
Bimmer
22. Dec 2017, 22:17 #2298

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Vēl paskaties Renault Clio EDC, tāda pati cena kā i20, bet kārba ir sekvenciālā (kā VW DSG), labāka kā i20 4AT
http://www.renault.lv/lv/CountriesData/Latvia/i...a_lv_aprilis.pdf
Cena tagad laba - 13 420 eiro (120 ZS benz.). Clio braukšanā ir draiverīgs, nopietni.
Offline
Maxis
29. Dec 2017, 10:14 #2299

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19


27 Dec 2017, 17:18:18 @Nixx rakstīja:

[..]
Nopirku pats savu wall-boxu, pieliku pie biroja sienas. 3 (max 4) stundās ir 100 % pilns, kas optimālā režīmā ļautu nobraukt tos solītos 300 km.
[..]


Kas tas par wall-boxu? Kā izskatās, ko dara un cik maksā? Tjip parasts štepselis no mājas sienas, tikai glītāk noformēts?

Un cik km ar to Golfu reāli var nobraukt, ir sanācis patestēt? Visvairāk interesē, cik var nobraukt pa šoseju. No Rīgas līdz Saldus lādētājam varēs tikt vai būs pat drosme līdz Skrundai aizvilkt?

Offline
sn
29. Dec 2017, 11:23 #2300

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879725

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

iebrauc sjōrkl K, uzpildi ģeneratoru, nopērc pretīgo statoila kafiju un min tālāk

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo