Online
Pašreiz BMWPower skatās 37 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Drifts VI
Autors | Ziņojums |
zizu | | Kopš: 09. Mar 2012
Ziņojumi: 140
Braucu ar:
| paldies. bet vairak tieši interesēja street. nav arī zināmi gadījumā? | Offline | | |
vicha3 | | Kopš: 14. May 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 611
Braucu ar: kūti
| Žēl, ka Blušam šoreiz tā sanāca, bet lead pa lielam bija diezgan ok. Blušs ir gana ātrs. | Offline | | |
gg | | Kopš: 14. Apr 2003
Ziņojumi: 570
Braucu ar: NISSAN RS13
| Interesanti ka šinī posmā starta antiDragrace piloni nav | Offline | | |
madarsv | | Kopš: 22. Mar 2010
Ziņojumi: 656
Braucu ar: 7
| Arī ievēroju ka nav pilonu, un tieši Gittins startā ātri aizmūk | Offline | | |
ElementY | | Kopš: 19. Feb 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 288
Braucu ar:
| Tā jau vis forši, cepuri nost un kāju virsū. Sekoju katram posmam līdzì FD.
Manuprāt ir nepieciešama stratēğija uz katru posmu par bāzi ņemot redzēto un paveikto kvalifikācijās. Šitā šaut uz uz dullo nav prātīgi, jābūt arī mazliet gudriem, lai nebūtu jāstaigā pa naža asmeni. Dot ručkā ar aižmiegtām acīm daudzi māk, bet tā to rezultātu +/- stabilu nedabūt. | Offline | | |
acha | | Kopš: 10. Sep 2007
Ziņojumi: 1385
Braucu ar: e30 touring m60b40, e39 touring m62tub44, velo
|
19 Jun 2016, 00:51:44 @zizu rakstīja:
paldies. bet vairak tieši interesēja street. nav arī zināmi gadījumā?
1. Civcs
2. Bērzins?
3. Lukins | Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
|
19 Jun 2016, 01:19:48 @ElementY rakstīja:
Tā jau vis forši, cepuri nost un kāju virsū. Sekoju katram posmam līdzì FD.
Manuprāt ir nepieciešama stratēğija uz katru posmu par bāzi ņemot redzēto un paveikto kvalifikācijās. Šitā šaut uz uz dullo nav prātīgi, jābūt arī mazliet gudriem, lai nebūtu jāstaigā pa naža asmeni. Dot ručkā ar aižmiegtām acīm daudzi māk, bet tā to rezultātu +/- stabilu nedabūt.
paldies par sekosanu lidzi,bet seit katra posma loti lielu faktoru spele katrs siikums...atrast istos regulejumus hadenei(katra trase ir savadaka,viena slipims tads,otra vel lielaks ieks TV to neredzesiet),reduktoram piemeklet pareizo attiecibu,atrast spiedienu riepam,kas mainas no laikapstakliem(katra posma tie ir savi sakot ar superkarsto floridu un lidz vesajai sietlai,viena diena gradi 20 makoni,otra 35 un saule)...lidz ar to mainas sakere un riepu nodilums pie gradiem) un sie pat nav visi uzskaitiitas lietas ,kas reali ietekme rezultatu...seit komandas darbs spele tik pat lielu darbu ka braucejs...atkost trases ipasibas utt,tas nak ar katru sacensibu...to tev neviens kabata neieliks,FD tas spele loti lielu lomu...tapec FD ir tik interesants ka katra posma ir savs uzvaretajs...seit spele vissvarigo lomu stabilitate un kurs atkodis visas manas uzskaitiitas ipasibas... pieredze ari dara savu,bet ta nak ar katru sacensibu...seit ar aizmiegtam acim neviens nebrauc...kaa arii gazes raustiitaji seit nevienam nepatik...
FD ir pavisam cita drifta pasaule...[ Šo ziņu laboja 6500, 19 Jun 2016, 05:13:57 ]
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
19 Jun 2016, 03:12:48 @6500 rakstīja:
19 Jun 2016, 01:19:48 @ElementY rakstīja:
Tā jau vis forši, cepuri nost un kāju virsū. Sekoju katram posmam līdzì FD.
Manuprāt ir nepieciešama stratēğija uz katru posmu par bāzi ņemot redzēto un paveikto kvalifikācijās. Šitā šaut uz uz dullo nav prātīgi, jābūt arī mazliet gudriem, lai nebūtu jāstaigā pa naža asmeni. Dot ručkā ar aižmiegtām acīm daudzi māk, bet tā to rezultātu +/- stabilu nedabūt.
paldies par sekosanu lidzi,bet seit katra posma loti lielu faktoru spele katrs siikums...atrast istos regulejumus hadenei(katra trase ir savadaka,viena slipims tads,otra vel lielaks ieks TV to neredzesiet),reduktoram piemeklet pareizo attiecibu,atrast spiedienu riepam,kas mainas no laikapstakliem(katra posma tie ir savi sakot ar superkarsto floridu un lidz vesajai sietlai,viena diena gradi 20 makoni,otra 35 un saule)...lidz ar to mainas sakere un riepu nodilums pie gradiem...seit komandas darbs spele tik pat lielu darbu ka braucejs)...atkost trases ipasibas utt,tas nak ar katru sacensibu...to tev neviens kabata neieliks...FD tas spele loti lielu lomu...tapec FD ir tik interesants ka katra posma ir savs uzvaretajs...seit spele vissvarigo lomu stabilitate un kurs atkodis visas manas uzskaitiitas ipasibas... pieredze ari dara savu,bet ta nak ar katru sacensibu...seit ar aizmiegtam acim neviens nebrauc...kaa arii gazes raustiitaji seit nevienam nepatik...
FD ir pavisam cita pasaule...
Šo lūdzu ierāmējat | Offline | | |
|
gsd | | Kopš: 07. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 170
Braucu ar:
| FD New Jersey'16
TOP16 - Kristaps Bluss ✕ Vaughn Gittin Jr.
Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Mlec. | Offline | | |
nejaukais | | Kopš: 22. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 317
Braucu ar:
|
19 Jun 2016, 03:12:48 @6500 rakstīja:
19 Jun 2016, 01:19:48 @ElementY rakstīja:
Tā jau vis forši, cepuri nost un kāju virsū. Sekoju katram posmam līdzì FD.
Manuprāt ir nepieciešama stratēğija uz katru posmu par bāzi ņemot redzēto un paveikto kvalifikācijās. Šitā šaut uz uz dullo nav prātīgi, jābūt arī mazliet gudriem, lai nebūtu jāstaigā pa naža asmeni. Dot ručkā ar aižmiegtām acīm daudzi māk, bet tā to rezultātu +/- stabilu nedabūt.
paldies par sekosanu lidzi,bet seit katra posma loti lielu faktoru spele katrs siikums...atrast istos regulejumus hadenei(katra trase ir savadaka,viena slipims tads,otra vel lielaks ieks TV to neredzesiet),reduktoram piemeklet pareizo attiecibu,atrast spiedienu riepam,kas mainas no laikapstakliem(katra posma tie ir savi sakot ar superkarsto floridu un lidz vesajai sietlai,viena diena gradi 20 makoni,otra 35 un saule)...lidz ar to mainas sakere un riepu nodilums pie gradiem) un sie pat nav visi uzskaitiitas lietas ,kas reali ietekme rezultatu...seit komandas darbs spele tik pat lielu darbu ka braucejs...atkost trases ipasibas utt,tas nak ar katru sacensibu...to tev neviens kabata neieliks,FD tas spele loti lielu lomu...tapec FD ir tik interesants ka katra posma ir savs uzvaretajs...seit spele vissvarigo lomu stabilitate un kurs atkodis visas manas uzskaitiitas ipasibas... pieredze ari dara savu,bet ta nak ar katru sacensibu...seit ar aizmiegtam acim neviens nebrauc...kaa arii gazes raustiitaji seit nevienam nepatik...
FD ir pavisam cita drifta pasaule...
Biezak shadus mazus razkladus! Man jau liekas ka shoreiz nedaudz pietruka veiksmes | Offline | | |
Valcha | | Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21283
Braucu ar: ar ar ar ..
| Kopvērējumā palika 7tajā .. tas
Protams žēl, bet, zinot pretinieku, nekādas distances atstāt nedrīkstēja, šoreiz biš pa tuvu sanāca
6500 ko FD kulāros runā par Forrest Wang aiziesanu no seriāla dēļ strīdīgā tiesnešu lēmuma ?
[ Šo ziņu laboja Valcha, 20 Jun 2016, 14:53:12 ] | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11293
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/sport-c...5934069081414332
Kamēr neesmu pārdomājis,pārdodu savu kartingu. | Offline | | |
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3450
Braucu ar:
|
21 Jun 2016, 20:44:08 @Locis rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/sport-c...5934069081414332
Kamēr neesmu pārdomājis,pārdodu savu kartingu.
Tie 300zs ir uz stenda saméríti,vai apmèram pèc izjútám? | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11293
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Gan,gan. Rakstīju,ka aptuveni 300zs. +/- 10zs domāju. Aizbraucu uz stenda un sāka glukot sprauslas,vismaz 1 cilindrs negāja un tad bija 255zs. Ieliku jaunas sprauslas,tad regulējām pa jaunu. Čalis,kas regulēja,bija iepriekš regulējis 2,8,kam Igaunija uz stenda pēc tam uzrādija 285zs,tas ievērojami sliktāk esot gājis.
Šādam stock motoram ar MAZĀKU DROSELI KĀ STANDARTĀ,Gints ar Vemsu regulē uz 260zs stendā.
Labi,ko daudz filozofēt.. Tagad esmu apslimis,tāpēc veltīju vakaru pie datora un visu sarakstīju,ievietoju sludinājumu. Atveseļošos,dzīšu uz stenda pieregulēt vēl vanosu un busā arī izdruka. [ Šo ziņu laboja Locis, 21 Jun 2016, 22:22:04 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4381
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Teikšu godīgi. Lai dabūtu 100zs no litra tilpuma ir tiešām jāpiepūlās.
Vienu neejošu sprauslu samainot diezvai būs uzreiz 50zs klāt.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11293
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Upgreidu saraksts,jau ar nav mazais.
Kā jau minēju,vienam 2,8 motoram Igaunijā bija samērīts pāri pa 280zs.
Nav arī teikts,ka tur viena sprausla bija beigta,motors tiklīdz aizbraucu līdz stendam, rūca tā,ka regulētājs teica,ka tur labi,ja 130 zs būs.
Uzliku visas 6 jaunas sprauslas,sadalenes devējs ar pa kaut kādu momentu bija noklājies,tagad cita dziesma. Tur ar tiem gļukiem un sprauslu maiņu bija tāds juceklis,ka jau aizmirsu,cik nesmukas sprauslas bija,bet laikam jau vairākas,ja pirku viusas jaunas.
Tāpēc rakstīju aptuveni 300zs,jo neesmu pārliecināts,ka ir tieši 300zs,aptuvenai jaudai nemu apaļāko skaitli,nevis ~ 285 vai ~295 zs. | Offline | | |
St21 | | Kopš: 27. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 22″
| 500zs vēl apaļāk cipars,garām neaizšaus | Offline | | |
Maa | | Kopš: 21. Jan 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: "Sniedziņu"
| Ko tur ņematies locis tak teica kad nomērīs un tad būs viss zināms nu virs 280 zs būs tapat | Offline | | |
Andic | | Kopš: 16. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2933
Braucu ar: foliju pa zobiem
| iekš https://www.idcnation.com nav kāds nopircis accesu?
Timetable,laikam -2h
[ Šo ziņu laboja Andic, 03 Jul 2016, 14:26:41 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 6500, 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|