Online
Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
Edgars_J | | Kopš: 22. Feb 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 846
Braucu ar: e39 530D
| Kas tās par ekstrām iekš e46
S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation
S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| taa ir, kad noperk dzivokli, nak lidz visas problemas ar debilajiem kaiminjiem
citam vairak, citam mazak, bet visiem ir.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
oskarzz | | Kopš: 30. Jun 2013
Ziņojumi: 149
Braucu ar: e38
| jautajums par atrumkarbu un sajugu, kas varetu but pa vainu ka izspiezot sajuga klokiti pie karbas nekas nemainas(ir kontakts ar motoru), pec pieredzes kura detala ir beigta? sajuga izspiedejs? rit bus laikam karba janem nost lai redzetu kas vainigs | Offline | | |
oskarzz | | Kopš: 30. Jun 2013
Ziņojumi: 149
Braucu ar: e38
| otrs cilindrits pie karbas noplisa un izdomaju vinu pa taisno ar trositi pie karbas uztaisit, bet paraujot vinu sajugs neatsledzas, vai ari obligati vaig ar hidroloiku? | Offline | | |
halloween | | Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
| Tu troļļo? | Offline | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3097
Braucu ar: MB;f15;LC
|
17 Oct 2014, 21:54:46 halloween rakstīja:
Tu troļļo?
tā arī teiks..neatzīsies līdz galam,vai troļļo.. | Offline | | |
oskarzz | | Kopš: 30. Jun 2013
Ziņojumi: 149
Braucu ar: e38
| sorry, nesaprotu jusu jocinus un atzistos kas esmu iedzeris, bet gribu izprast vai obligati vaig sajuga izspiedeju ar pumpiti vai var arii ar trositi uztaisit, jo cik vinu raustu nekada atskiriba nav. savadak sajuga izsiedejs un disks rit jamaina | Offline | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3097
Braucu ar: MB;f15;LC
|
17 Oct 2014, 22:57:38 oskarzz rakstīja:
sorry, nesaprotu jusu jocinus un atzistos kas esmu iedzeris, bet gribu izprast vai obligati vaig sajuga izspiedeju ar pumpiti vai var arii ar trositi uztaisit, jo cik vinu raustu nekada atskiriba nav. savadak sajuga izsiedejs un disks rit jamaina
Nekā personīga jociņos nebija.Viss kārtībā.
Tas,ka ierauj,labi.Citādi šķistu dīvaini.. Bet,kas attiecas uz jautājuma tehnisko sadaļu,sorry..nemācēšu atbildēt. | Offline | | |
|
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Kur riigaa spaisu nopirkt? | Offline | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3097
Braucu ar: MB;f15;LC
|
17 Oct 2014, 23:10:03 karlsonss rakstīja:
Kur riigaa spaisu nopirkt?
Tak šobrīd onlainā nav neviena no rīgas,visi tikai no apriņķiem. [ Šo ziņu laboja ralfiks, 17 Oct 2014, 23:14:00 ] | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Kā nav. Ir draivers, tirgo elektrošoku | Offline | | |
Cibulis | | Kopš: 13. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: e36 328
| Sveiki!
Vakar, aiz savas neuzmanības, bremzēdams ar ātrumiem, no 5tā ieliku 2trajā. Protams, vārsts ar virzuli satikās. Vienā podā nav kompresijas. m52b28
Jautājums nr.1 Kas būtu jāņem vērā, kad ņemšu nost galvu un mainīšu vārstus un tos slīpēšu, vai galvas skrūves viegli apraut skrūvējot atpakaļ klāt u.tml, jo kāds man tā teica, ka ar to alumīnija bloku ir kā ir.
Jautājums nr.2 Ja tagad, uzreiz nav laika ķerties tam dzinējam klāt, cik ļoti kaitīgi tur iekšām ir, ja braucu bez viena poda?
Jautājums nr.3 Kas būtu vajadzīgs, šo visu darot - galvas blīve, skrūves, citi vārsti, eļļa, antifrīzs. Ko vēl esmu aizmirsis?
Jautājums nr.4 Vārsti der tikai no b28, vai no jebkura m52 un skrūves jau redzēšu vai ir 96mm vai 110mm tikai pie to izskrūvēšanas?[ Šo ziņu laboja Cibulis, 18 Oct 2014, 13:45:26 ] | Offline | | |
einaars | | Kopš: 17. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2264
Braucu ar:
| varbūt kāds zin audi b6 2,5tdi quattro cik daudz un kas ir jamaina lai ieliktu 1,9 tdi? | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9323
Braucu ar: Alfu
|
18 Oct 2014, 13:42:54 Cibulis rakstīja:
Sveiki!
Vakar, aiz savas neuzmanības, bremzēdams ar ātrumiem, no 5tā ieliku 2trajā. Protams, vārsts ar virzuli satikās. Vienā podā nav kompresijas. m52b28
Jautājums nr.1 Kas būtu jāņem vērā, kad ņemšu nost galvu un mainīšu vārstus un tos slīpēšu, vai galvas skrūves viegli apraut skrūvējot atpakaļ klāt u.tml, jo kāds man tā teica, ka ar to alumīnija bloku ir kā ir.
Jautājums nr.2 Ja tagad, uzreiz nav laika ķerties tam dzinējam klāt, cik ļoti kaitīgi tur iekšām ir, ja braucu bez viena poda?
Jautājums nr.3 Kas būtu vajadzīgs, šo visu darot - galvas blīve, skrūves, citi vārsti, eļļa, antifrīzs. Ko vēl esmu aizmirsis?
Jautājums nr.4 Vārsti der tikai no b28, vai no jebkura m52 un skrūves jau redzēšu vai ir 96mm vai 110mm tikai pie to izskrūvēšanas?
dinamometriskā atslēga obligāti. | Offline | | |
janzi | | Kopš: 30. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1506
Braucu ar: D Power
| E46 Automāts ,kad ārā ap 0 grādiem, negrib kustēties kamēr nepasilst!
Kad uzsilst 5 min tad vis ok!
Kas pie vainas varētu būt?[ Šo ziņu laboja janzi, 18 Oct 2014, 15:19:52 ] | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Sācar eļļasun filtra maiņu, bet kopumā tur nekas labs vairs nav. | Offline | | |
|
Chainsaw | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
| ja grib sapist strādājošu kārbu, tad var mainīt, šito vnk vajag remontēt | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
18 Oct 2014, 13:42:54 Cibulis rakstīja:
Sveiki!
Vakar, aiz savas neuzmanības, bremzēdams ar ātrumiem, no 5tā ieliku 2trajā. Protams, vārsts ar virzuli satikās. Vienā podā nav kompresijas. m52b28
Jautājums nr.1 Kas būtu jāņem vērā, kad ņemšu nost galvu un mainīšu vārstus un tos slīpēšu, vai galvas skrūves viegli apraut skrūvējot atpakaļ klāt u.tml, jo kāds man tā teica, ka ar to alumīnija bloku ir kā ir.
Jautājums nr.2 Ja tagad, uzreiz nav laika ķerties tam dzinējam klāt, cik ļoti kaitīgi tur iekšām ir, ja braucu bez viena poda?
Jautājums nr.3 Kas būtu vajadzīgs, šo visu darot - galvas blīve, skrūves, citi vārsti, eļļa, antifrīzs. Ko vēl esmu aizmirsis?
Jautājums nr.4 Vārsti der tikai no b28, vai no jebkura m52 un skrūves jau redzēšu vai ir 96mm vai 110mm tikai pie to izskrūvēšanas?
jauc visu ārā un skaties, varbūt lol nau verc to dzinēju remontēt vispār...
par braukšanu bez viena poda grūti pateikt, sajāsies tur vēl kaut kas vai nē. vismaz es ar tādu nebrauktu
| Offline | | |
HE9600 | | Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
|
18 Oct 2014, 13:42:54 Cibulis rakstīja:
Sveiki!
Vakar, aiz savas neuzmanības, bremzēdams ar ātrumiem, no 5tā ieliku 2trajā. Protams, vārsts ar virzuli satikās. Vienā podā nav kompresijas. m52b28
Jautājums nr.1 Kas būtu jāņem vērā, kad ņemšu nost galvu un mainīšu vārstus un tos slīpēšu, vai galvas skrūves viegli apraut skrūvējot atpakaļ klāt u.tml, jo kāds man tā teica, ka ar to alumīnija bloku ir kā ir.
Jautājums nr.2 Ja tagad, uzreiz nav laika ķerties tam dzinējam klāt, cik ļoti kaitīgi tur iekšām ir, ja braucu bez viena poda?
Jautājums nr.3 Kas būtu vajadzīgs, šo visu darot - galvas blīve, skrūves, citi vārsti, eļļa, antifrīzs. Ko vēl esmu aizmirsis?
Jautājums nr.4 Vārsti der tikai no b28, vai no jebkura m52 un skrūves jau redzēšu vai ir 96mm vai 110mm tikai pie to izskrūvēšanas?
1. Pie tādiem pašiem apstākļiem man vienam m52 bija "nosuharījies" vārsts, kā rezultātā vārsta kāts galīgi līks un saķīlējis vadīklā, noteikti ieteiktu līkajiem vārstiem mainīt arī vadīklas.
Galvas skrūves obligāti jaunas, blokā vītnes pārtīrīt, velkam ar dinamometrisko, pēdējos grādus velkot ieslēgt "čuju", tb labāk nepievilkt pāris grādus, kad sāk just ka stiepj srūvi/vītni, nekā norauta vītne. Ieteicams atlaist augšējās kārbas skrūves velkot galvu (vismaz "RA moto" večuks silti ieteica)
2. es jau nebrauktu, iespējamība, ka vārsta cepure nolūzīs un tad arī sabojāsi gan galvu, gan virzuli, gan bloku.
3. jau pieminētās vadīklas, vārstu blīvslēgi visi (+ atjaunojam vārstu un ligzdu virsmas/lenķus, pārslīpējam) un pie reizes var nomainīt vanosa blīvgredzenus
4. vārsti no m52b25 vai m50b25 vanos, skrūves tikai izskrūvējot, bet cik jaukts vaļā visiem ir bijušas garākās.[ Šo ziņu laboja HE9600, 18 Oct 2014, 16:54:01 ] | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
| Nav gluži bmw bet varbūt kādam ir bijusi saskarsme.
Lieta tāda ka volvo v70 automātam rocene braucot uz priekšu ir maigi sakot sūdīga, bet atpakaļgaitā uz asfalta ir pat iespējams sabloķet riteņus.
(kautkur internetā biju atradis rakstu ka 2009 gada volviķim ir pretēja problēma, tas ir slikta rocene atpakaļgaitā)
loki pirms kāda laiciņa mainīti kopā ar diskiem.
Vai ir iespējams lokus, vai sviras mehānismu ielikt otrādi?
+ runa iet par bremzēšanas efektivitāti
Stāvbremzei jānodrošina pietiekama bremzēšanas efektivitāte (z). Veicot bremzēšanas efektivitātes pārbaudi uz stenda, tā nedrīkst būt mazāka par 0,16 atsevišķam transportlīdzeklim vai 0,12 – transportlīdzeklim kopā ar piekabi.
, kur
z – bremzēšanas efektivitāte,
ΣF – visu riteņu bremzēšanas spēku summa, kN
G – ja transportlīdzekļa pilna masa nepārsniedz 3,5t – pašsvars, kN (masa [t] x 9,8 [m/s2]);
formula izskatās šādi
Z=ΣF/G
Pēc tā sanāk,ka minimalajam bremzēšanas spēkam uz aizmugurejajiem riteņiem automašīnai ar 1714 kg ir jābūt 2,8.
Tas tā varētu būt, vai es kautko esu sajaucis?[ Šo ziņu laboja streetlife, 18 Oct 2014, 19:12:05 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|