Autors | Ziņojums |
Ch | |
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Un vispar piemers par lishanu rindaa veikalaa saja gadijumaa ir diezgan mulkigs. Ja mauc visiem garam pa nomali/autobusu joslu, tad yes, to varetu ta salidzinat.
Saja situacijaa labaks piemers kas nak prata butu piemeram csdd aplikacija, kuru nevaretu izmantot lai iznemtu numurinu sezhot majaas, kamer parejie 2h dirn uz vietas. |
Offline | |
|
hiouz | |
Kopš: 13. Aug 2019
Ziņojumi: 60
Braucu ar:
|
26 Apr 2024, 18:17:14 @Mizx rakstīja:
26 Apr 2024, 17:32:57 @Ch rakstīja:
Cik kilometrus pirms sašaurinājuma vajag ieņemt īsto joslu, ta lai neaizvainotu neviena jūtas?
Jo ātrāk, jo mazāks lohs, jo vēlāk, jo lielāks. Metru pirms beidzas iespēja to izdarīt legāli — lohulohs. Tā pie mums tas darbojas.
Pa lielam jau pēc iespējas ātrāk lienot tu rindā stāvošos padari par vēl lielākiem lohiem (un sevi arī) nekā aizbraucot līdz galam kur notiek rāvējslēdzis. Sanāk ka galā ir normāls rāvējslēdzis un pirms tā ir vēl 10 vietas kur “pieklājīgie līdēji” ielien un no garās rindas krustojumu izbrauc mazāk auto nekā no “līdēju rindas”.
Brīvākā josla un tikai tieši pirms sašarinājuma ir way to go. |
Offline | |
|
Samsasi | |
Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4572
Braucu ar:
| Bet vispār tas nav nekāds rāvējslēdzējs, ja joslas galā stāvi ar ieslēgtu pagriezienu..... Tas nav tā domāts...bet nu te ir mūsu īpašie braucēji |
Offline | |
|
martins_usars | |
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Letiņiem asinīs mērīties, arī stāvot korķī tas, kurš aizbrauc 3m ātrāk, vakarā tomēr jūtas mazliet pacilātāks. |
Offline | |
|
maris333 | |
Kopš: 05. May 2016
Ziņojumi: 97
Braucu ar: e46 330d, f31 320d
|
26 Apr 2024, 22:09:12 @martins_usars rakstīja:
Letiņiem asinīs mērīties, arī stāvot korķī tas, kurš aizbrauc 3m ātrāk, vakarā tomēr jūtas mazliet pacilātāks.
Ja nekad neesi braucis Latvijā, fantāzija korekta |
Offline | |
|
Rockstar | |
Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
| Izlasīju jūsu sarakstīto par to krastenes joslas problēmu!
Mans ierosinājums būtu savākt 100 poweristu parasktus un iesniegt priekšlikumu RD Satiksmes departamentam, lai norobežotu kreiso joslu. |
Offline | |
|
Deivid | |
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
27 Apr 2024, 04:45:03 @Rockstar rakstīja:
Izlasīju jūsu sarakstīto par to krastenes joslas problēmu!
Mans ierosinājums būtu savākt 100 poweristu parasktus un iesniegt priekšlikumu RD Satiksmes departamentam, lai norobežotu kreiso joslu.
Paralēli uztaisam ierosinājumu ķīmiski kastrēt ielu šerifus un paskatamies kurš ātrāk savāks balsis? |
Offline | |
|
Mikels | |
Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
27 Apr 2024, 04:45:03 @Rockstar rakstīja:
Izlasīju jūsu sarakstīto par to krastenes joslas problēmu!
Mans ierosinājums būtu savākt 100 poweristu parasktus un iesniegt priekšlikumu RD Satiksmes departamentam, lai norobežotu kreiso joslu.
Jā, papildus varam ierosināt,lai Rīgā visas joslas,kuras beidzas piekļaujoties citai joslai likvidē Tās joslas ir domātas,lai pa viņām brauktu un viņas izmantotu,nevis kā lohi stāvētu vienā rindiņā,bet dažiem šķiet tas joprojām neaiziet….[ Šo ziņu laboja Mikels, 27 Apr 2024, 08:31:13 ] |
Offline | |
|
|
Arsm3ns | |
Kopš: 27. Oct 2023
Ziņojumi: 880
Braucu ar:
| Es piemēram izbraucot no Jūrmalas godīgi ieņemu trešo josu uz legālajiem 90, jo man pēc tam vajadzēs uz Spici. Reāli besī tie kas tur galā no pirmās pēc tam lien uz 2. un 3.. Pirmo reizi braucat? Vienkārši gribat pa pirmo uz 106kmh visiem aiziet garām un tad bāzties iekšā, kad Spice tuvojas Skuju! Es nelaidīšu, gaidiet uz citiem
P.s. Spices parkingā es stāvu pa divām joslām, jo zinu, ka kāds līdējs savādāk pielīdīs pa tuvu.
Kroč mācieties pieklājību un cieņu pret citiem satiksmes dalībniekiem
#fandulis |
Offline | |
|
Fandulis | |
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13369
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Da lab, normāla diskusija. |
Offline | |
|
martins_usars | |
Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Legāli 90 gan ir kā sarkana lupata bullim iekarsušajiem letiņu auto vadītājiem Apdzīs visi, pat tie, kuri pēc apdzīšanas atmetīsies uz 85 |
Offline | |
|
Xrk | |
Kopš: 18. May 2022
Ziņojumi: 258
Braucu ar:
| Man konkreti besi ja lien garam pa papildjoslu! Es loti gribu izarstet papildjoslaa lidejus tapec pats stavu papildjosla, jo ja papildjosla bus vairak masinas neka parastaja josla, tad tur neviens vairs negribes list [ Šo ziņu laboja Xrk, 27 Apr 2024, 10:00:33 ] |
Offline | |
|
Mizx | |
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
| Diskusijas esamība vien apstiprina iepriekšminēto faktu, ka rāvējslēdzēja princips nevar darboties, ja pie stūres nav robots. Var mēģināt tiekties uz raitu satiksmi, bet pētījumos pierādīts, ka nestrādā nekur. Piesauca, ka kaut kādās valstīs atstājot vietu, lai viegli iebraukt — ja atstāj vietu, tātad jau satiksme ir lieki nobremzēta un rinda mākslīgi pagarināta. Ja gribas piesaukt citas valstis, tad citās valstīs cik joslas pienāk / iziet no apaļa, no tik joslām drīkst iebraukt / izbraukt no apļa, kamēr mums izbraukt tikai no labās malējās. Tāds pats mākslīgs sastrēgums, jo citiem kaut kā izdodas apli šķērsot kaut vai pa 3 joslām vienlaicīgi. |
Offline | |
|
Deivid | |
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Diskusija ir vairāk nevis par raiferi līdz kam mums vēl tālu tālu augt, bet par pajoliem kuri uzdrošinās satiksmi sākt regulēt paša spēkiem |
Offline | |
|
shirminieks | |
Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
| Visi tie ceļa šerifi ir kompleksu mākti indivīdi, kas sēžot anonīmās dzelzs kastēs cenšas celt savu zemo pašvertējumu; par laimi LV tādi nav novēroti, bet ASV mēdz būt tādi paši šerifi, kas motociklistiem sastrēgumā neļauj starp joslām braukt |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Nesāksim par satiksmes "optimizētajiem"
Rīga tādu vietu pietiek katram.
Kaut vai katru rītu Brīvības/Zemgala gatves krustojumā braucot pa Zemgala gatvi virzienā uz Purvciemu ir visu veidu joslu/satiksmes TopG(c)@zebra tai skaitā:
- Tie kas neskatoties uz ceļa zīmēm optimizē luksoforu caur "Elkor" stāvvietu
- nepacietīgie labā pagrieziena veicēji, kas "apbrauc" saliņu pie iebraukšanas “Elkor” stāvvietā kā roteri pa labo pusi, īpaši interesanti skatīties uz busiem, kas šo manevru izpilda.
- Brauc taisni pāri brīvības ielai no labās joslas, jo "pēdējā brīdī" pārdomā savas vajadzības un steidz krustojum robežās tikt garām taisni braucošajiem kravas auto, kas taisa gliemežu sacīkstes abās "taisni" joslās...
Bet ir vietas kur "joslas" pārvietojas pa labi vai pa kreisi un cilvēki to tā neuztver. Piemēram tas pats Gaisa tilts virzienā no centra vakaros vai virzienā uz centru no Rīta ir divas joslas tāpat kā uz brīvibas ielas, ja visi pārkātrotos "pa kreisi" un lietotu "sliedes" tad tur sastrēgumi veidotos tikai tizli novietotās centra puses pieturas dēļ, jo tālāk līdz pat alfai ir visu laiki ir vismaz divas joslas taisni...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
27 Apr 2024, 11:11:15 @shirminieks rakstīja:
Visi tie ceļa šerifi ir kompleksu mākti indivīdi, kas sēžot anonīmās dzelzs kastēs cenšas celt savu zemo pašvertējumu; par laimi LV tādi nav novēroti, bet ASV mēdz būt tādi paši šerifi, kas motociklistiem sastrēgumā neļauj starp joslām braukt
Slikti skaties, LV tādu pietiek.
Bet moči arī reizēm dīvani, vieni velk pa "sadalošo" t.i. ka kreisās joslas kreiso malu un citi starpā starp divām joslām, ja laiž garām vienus tad otriem automātiski nav vietas.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
27 Apr 2024, 10:55:31 @Mizx rakstīja:
Ja gribas piesaukt citas valstis, tad citās valstīs cik joslas pienāk / iziet no apaļa, no tik joslām drīkst iebraukt / izbraukt no apļa, kamēr mums izbraukt tikai no labās malējās. Tāds pats mākslīgs sastrēgums, jo citiem kaut kā izdodas apli šķērsot kaut vai pa 3 joslām vienlaicīgi.
Par šito vajadzētu pirmajai joslai uzlikt ailziegumu(nevis tikai ieteikumu kā pašlaik) braukt tālāk kā vienu izbrauktuvi un daudz sāpes apļos atrisinātos.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Marteens | |
Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10805
Braucu ar:
|
27 Apr 2024, 11:20:46 @GirtzB rakstīja:
27 Apr 2024, 10:55:31 @Mizx rakstīja:
Ja gribas piesaukt citas valstis, tad citās valstīs cik joslas pienāk / iziet no apaļa, no tik joslām drīkst iebraukt / izbraukt no apļa, kamēr mums izbraukt tikai no labās malējās. Tāds pats mākslīgs sastrēgums, jo citiem kaut kā izdodas apli šķērsot kaut vai pa 3 joslām vienlaicīgi.
Par šito vajadzētu pirmajai joslai uzlikt ailziegumu(nevis tikai ieteikumu kā pašlaik) braukt tālāk kā vienu izbrauktuvi un daudz sāpes apļos atrisinātos.
Šķiet UK braucot pa pirmo joslu nekur tālāk par pirmo izbrauktuvi netiksi. Parīzē pie triumfa arkas vispār nav joslas,bet satiksme pa 3-4. Ieslēdzot labo pagriezienu tevi izlaidīs. Apļu kustība pie mums tik sāk veidoties. |
Offline | |
|
Mizx | |
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
27 Apr 2024, 11:20:46 @GirtzB rakstīja:
27 Apr 2024, 10:55:31 @Mizx rakstīja:
Ja gribas piesaukt citas valstis, tad citās valstīs cik joslas pienāk / iziet no apaļa, no tik joslām drīkst iebraukt / izbraukt no apļa, kamēr mums izbraukt tikai no labās malējās. Tāds pats mākslīgs sastrēgums, jo citiem kaut kā izdodas apli šķērsot kaut vai pa 3 joslām vienlaicīgi.
Par šito vajadzētu pirmajai joslai uzlikt ailziegumu(nevis tikai ieteikumu kā pašlaik) braukt tālāk kā vienu izbrauktuvi un daudz sāpes apļos atrisinātos.
Eiropas dienvidu pusē visas joslas apli pēc CSN brauc kur vēlas un visas joslas iekšā / ārā no apļa. Viss notiek, kustība raita, pie tā tikai mazliet jāpierod. Aplī tāpat ātrums nav liels, tā ka samainīšanās ir vienkārša. Pamata doma — nekādas liekas joslu mainīšanas pašā aplī, kas taisa tikai bardaku. Ja no otrās joslas iebrauci aplī, tad no otrās izbrauksi. Ja no pirmās iebrauci, tad no pirmās izbrauksi kurā izbrauktuvē vien vēlies, nevis pārkārtosies no pirmās uz trešo un tad atpakaļ uz pirmo. |
Offline | |
|