Online
Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| 120-160eur | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| skatos bixenons piedava izbaulet buktes bez krasoshanas,cik vini prasa?man viens sans iespiests sakot no vaditaja durvju beigam beidzot ar aizmugurejo arku! krasa stav vieta! tadu nu nopirku bet sak jau krist uz nerviem | Offline | | |
ar4ibalc | | Kopš: 26. May 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 143
Braucu ar: vaz 2103, passat b5+, e36 coupe
| nevaru aizslēgt šofera durvis ar signalizācijas pūlti, aizsledzas un sofera durvis uzreiz atslēdzas, ar atslegu var aizslegt, kur meklet problemu? gala slēdzī? | Offline | | |
Agrish | | Kopš: 12. Aug 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 397
Braucu ar: E91
|
14 Oct 2014, 21:52:49 aToms rakstīja:
Varbūt kāds var izlīdzēt ar problēmu,
Auto MB w202, benzīns
Ilgstoši bija problēma ar slāpšanu, krītot apgriezieniem, kompis nekādu kļūdu neuzrādīja, kad kļuva par traku, iztīrīju droseļvārstu ar karburatora tīrāmo un problēma pazuda kā nebijusi. Tas bija no rīta, visu dienu braukājos līdz pašā vakarā paliku uz Vanšu tilta - sieva bij pie stūres, spiedusi gāzi, bet nekādas reakcijas, auto noslāpa un nevar pielaist (griež, bet nelec), griezu kamēr nosprāga aķis.
1) vai es, ar līkām rokām tīrot droseļvārstu, kaut ko varēju sadirst, kas vēlāk radīja šo problēmu?
2) ja nē, vai nāk prātā kāds cits skaidrojums?
Būtu pateicīgs par jebkādu palīdzību.
Ja nav pilnīgi nekādas reakcijas, tad problēma jāmeklē citur, paskaties vai visu esi saskruvējis Sačakarēt vienkārši tīrot nevar. Ja nu vienīgi tev ir īpašs talants
| Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
| VAjag uz 3. nevembri nokļūt Šveicē vai vismaz Faterlandē
varbūt kāds brauc,vai zin kas brauc
PM vai 29142410 | Offline | | |
Kioko | | Kopš: 08. Mar 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 4
Braucu ar: Quattro
| Jautājums sekojošs, kurš var pateikt(tā kā daudzi sūdzās, ka 3.0D N57 motoram krīt klapes iekšā), vai 2.0D N47 arī tādas pastāv, jo zem motora pārsega viss tik nopakots, ka nav iespējams ieraudzīt to stieni, kurš ver ciet un vaļā klapes ieplūdes kolektorā!? | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
14 Oct 2014, 14:06:29 SoWhat rakstīja:
14 Oct 2014, 13:24:20 JZ rakstīja:
14 Oct 2014, 12:37:37 SoWhat rakstīja:
sorry par nelielu offtopicu, bet nezinu, kur lai vēl šito prasu.
Ir nobraukta Suzuki Liana, kurai diezgan ātri uzvārās dzesēšanās šķidrums. Pēc motora izslēgšanas, šķidrums no pārplūdes trauka tiek iesūks atpakaļ radiatorā.
Kompresija cilindros it kā normas robežās: 12, 12, 10, 8, tātad galvas blīve visdrīzāk nebūs pie vainas.
Ko eksperti teiks? Varētu būt aizkaļķojies radiators? Ja tā, tad kā par to pārliecināties un kā to kaļķi dabūt laukā?
Auto grasos pārdot, tāpēc neko baigi daudz ieguldīt negribas.
virspār jau 12 un 8 kompresija galīgi nav normas robežās, scenāris varētu būt - auksts motors, pilna sistēma, silstot motoram un braucot ar slodzi, izplūdes gāzes iet garām galvas blīvei dzesēšanas sistēmā, izspiež dzesēšanas šķidrumu - motors uzvārās, pa ceļam vēl var būt spiedienu neturošs izplešanās trauka korķis (maz ticams)
un, ja tie kompresijas cipari ir pareizi sarakstīti, tad tas, ka spiediens krītas vienā galā, varētu norādīt uz savērpušos galvu vairāk kā uz vienk izdegušiem vārstiem
jebkurā gadījumā, ja grib saglabāt + karmu, tad bez galvas nost ņemšanas savest to auto ejošā kārtībā priekš pārdošanas neizdosies
Jā, tas jau izklausās pēc reālākas diagnozes. Termostatu pārbaudīju pataustot trubas, pirmās uzsilst mazajā lokā, pēctam sāk silt lielais loks – viss kā pienākās.
Korķis tikko mainīts, pateicoties tam izspiestais šķidrums tiek iesūkts atpakaļ. Agrāk ar beigtu korķi viss vnk iztecēja laukā.
Ko var darīt, ja ir savērpusies galva? Jāmaina vai ir iespējams kaut kā izslīpēt?
Un to, ka izplūdes gāzes iet iekšā dzesēšanas sistēmā varētu pārbaudīt pamērot atgāzes pie noņemta radiatora korķīša un uzgāzējot, ne?
Tikko kaut kādā topikā jau bija runa par tēmu - atgāzes dzesēšanas sistēmā, burbuļus dzesēšanas sitēmā uzgāzējot varēs redzēt tikai galējā variantā, daudz biežāk būs ka spiest gāzes dzesēšanas sitēmā sāk tikai pie slodzes, kad cilindros ir max spiediens (tukšgaitā uzgāzējot to nevar panākt)
Par galvas maiņu, jāskatās cik tur viss slikti, redzēt to var tikai pēc noņemšanas/izārdīšanas, ved pie vīriņiem, kas ņemās ar bloku/galvu slīpēšanu, un tad šie pateiks cik jāņem nost. Pārsvarā, ja tas ir pirmais tāds gadījums ar to motoru, rezerves pietiek lai noslīpētu to atkal taisnu, bet nu mēdz būt visādi... | Offline | | |
SoWhat | | Kopš: 28. Jul 2008
Ziņojumi: 196
Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju
| ohh, paldies par padomu! ķeršos vien klāt pie galvas noņemšanas. Tieši tā arī esmu novērojis, ka visātrāk uzvārās tieši pie lielākām slodzēm, bet tukšgaitā darbinot gandrīz vispār nevar sagaidīt kad uzvārīsies. | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
14 Oct 2014, 23:21:43 SoWhat rakstīja:
ohh, paldies par padomu! ķeršos vien klāt pie galvas noņemšanas. Tieši tā arī esmu novērojis, ka visātrāk uzvārās tieši pie lielākām slodzēm, bet tukšgaitā darbinot gandrīz vispār nevar sagaidīt kad uzvārīsies.
nomaini vai iznjem termostatu vispirms!
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
| Nepieciešams restaurēt vasaras R16 kaltos diskus!
Strūkla, krāsošana u.tml pilns komplekts!
Kur, pie kā? | Offline | | |
LOLVO | | Kopš: 22. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1244
Braucu ar:
|
14 Oct 2014, 17:25:15 berny757 rakstīja:
14 Oct 2014, 16:07:27 LOLVO rakstīja:
gribētu bleķiniekus priekš e39 530d 2001.g 193hp Kāds izmērs līdīs virsū bremžu diskiem? Kāds iznesums? vidus diametrs?
Sākot ar "16. Bet tie bus tikai oem aluminija kas izskatās pec bleķiniekiem
| Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
14 Oct 2014, 23:25:22 Driver rakstīja:
14 Oct 2014, 23:21:43 SoWhat rakstīja:
ohh, paldies par padomu! ķeršos vien klāt pie galvas noņemšanas. Tieši tā arī esmu novērojis, ka visātrāk uzvārās tieši pie lielākām slodzēm, bet tukšgaitā darbinot gandrīz vispār nevar sagaidīt kad uzvārīsies.
nomaini vai iznjem termostatu vispirms!
kuššš, netraucē cilvēkam čakarēties. Būs iemācijies, kā noņemt galvu un kā nevajag uzlikt | Online | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Kurš te bija stiklu meistars? Prasās logu uzpulēt, kas laika gaitā ar smiltīm pašvīkājies, kur logu slotiņas virzienu maina. Dienā vēl nekas, bet tagad slapjajos rudens vakaros traucē.
| Offline | | |
artc | | Kopš: 23. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2934
Braucu ar: muti
| Vai tā varētu būt, ka detala Nr.2 (degvielas spiediena regulators) mainās kopā tikai ar detaļu Nr.1? Auto E92,2.0D 2008.g
| Offline | | |
Maa | | Kopš: 21. Jan 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: "Sniedziņu"
| Kur dabūt un cik maksā bmw e39. 2002gada navigācijas tā kaste kur ieliek disku [ Šo ziņu laboja Maa, 15 Oct 2014, 11:45:29 ] | Offline | | |
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
15 Oct 2014, 11:45:09 Maa rakstīja:
Kur dabūt un cik maksā bmw e39. 2002gada navigācijas tā kaste kur ieliek disku
eBay? Cenas no 250-400€ | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
15 Oct 2014, 09:09:25 abyss rakstīja:
14 Oct 2014, 23:25:22 Driver rakstīja:
14 Oct 2014, 23:21:43 SoWhat rakstīja:
ohh, paldies par padomu! ķeršos vien klāt pie galvas noņemšanas. Tieši tā arī esmu novērojis, ka visātrāk uzvārās tieši pie lielākām slodzēm, bet tukšgaitā darbinot gandrīz vispār nevar sagaidīt kad uzvārīsies.
nomaini vai iznjem termostatu vispirms!
kuššš, netraucē cilvēkam čakarēties. Būs iemācijies, kā noņemt galvu un kā nevajag uzlikt
ok.
galvenais veco tosolu vienaa kana saliet, otra kanna veco ellju, lai varetu izmantot atkartoti un galvas blivi likt otrreiz, izmantojot specialo laku
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
erwinn | | Kopš: 07. Aug 2006
Ziņojumi: 919
Braucu ar:
| Te kāds nodarbojas ar stiklu tonēšanu? | Offline | | |
Maa | | Kopš: 21. Jan 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: "Sniedziņu"
|
15 Oct 2014, 12:27:32 IngusSeflers rakstīja:
15 Oct 2014, 11:45:09 Maa rakstīja:
Kur dabūt un cik maksā bmw e39. 2002gada navigācijas tā kaste kur ieliek disku
eBay? Cenas no 250-400€
Tā komplekts maksā | Offline | | |
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
15 Oct 2014, 16:35:04 Maa rakstīja:
15 Oct 2014, 12:27:32 IngusSeflers rakstīja:
15 Oct 2014, 11:45:09 Maa rakstīja:
Kur dabūt un cik maksā bmw e39. 2002gada navigācijas tā kaste kur ieliek disku
eBay? Cenas no 250-400€
Tā komplekts maksā
Ko tad tu prasi ja visu zini! Kad dabūsi MK4 komplektu pa 250€ padod ziņu,arī gribu pa kapeikām! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|