Online

Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Montana
14. Oct 2014, 20:51 #22621

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

120-160eur
Offline
nagla
14. Oct 2014, 21:33 #22622

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

skatos bixenons piedava izbaulet buktes bez krasoshanas,cik vini prasa?man viens sans iespiests sakot no vaditaja durvju beigam beidzot ar aizmugurejo arku! krasa stav vieta! tadu nu nopirku bet sak jau krist uz nerviem
Offline
ar4ibalc
14. Oct 2014, 22:00 #22623

Kopš: 26. May 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 143

Braucu ar: vaz 2103, passat b5+, e36 coupe

nevaru aizslēgt šofera durvis ar signalizācijas pūlti, aizsledzas un sofera durvis uzreiz atslēdzas, ar atslegu var aizslegt, kur meklet problemu? gala slēdzī?
Offline
Agrish
14. Oct 2014, 22:03 #22624

Kopš: 12. Aug 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E91


14 Oct 2014, 21:52:49 aToms rakstīja:
Varbūt kāds var izlīdzēt ar problēmu,
Auto MB w202, benzīns
Ilgstoši bija problēma ar slāpšanu, krītot apgriezieniem, kompis nekādu kļūdu neuzrādīja, kad kļuva par traku, iztīrīju droseļvārstu ar karburatora tīrāmo un problēma pazuda kā nebijusi. Tas bija no rīta, visu dienu braukājos līdz pašā vakarā paliku uz Vanšu tilta - sieva bij pie stūres, spiedusi gāzi, bet nekādas reakcijas, auto noslāpa un nevar pielaist (griež, bet nelec), griezu kamēr nosprāga aķis.
1) vai es, ar līkām rokām tīrot droseļvārstu, kaut ko varēju sadirst, kas vēlāk radīja šo problēmu?
2) ja nē, vai nāk prātā kāds cits skaidrojums?
Būtu pateicīgs par jebkādu palīdzību.





Ja nav pilnīgi nekādas reakcijas, tad problēma jāmeklē citur, paskaties vai visu esi saskruvējis Sačakarēt vienkārši tīrot nevar. Ja nu vienīgi tev ir īpašs talants

Offline
PowerBMW
14. Oct 2014, 22:32 #22625

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

VAjag uz 3. nevembri nokļūt Šveicē vai vismaz Faterlandē
varbūt kāds brauc,vai zin kas brauc
PM vai 29142410
Offline
Kioko
14. Oct 2014, 22:45 #22626

Kopš: 08. Mar 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 4

Braucu ar: Quattro

Jautājums sekojošs, kurš var pateikt(tā kā daudzi sūdzās, ka 3.0D N57 motoram krīt klapes iekšā), vai 2.0D N47 arī tādas pastāv, jo zem motora pārsega viss tik nopakots, ka nav iespējams ieraudzīt to stieni, kurš ver ciet un vaļā klapes ieplūdes kolektorā!?
Offline
JZ
14. Oct 2014, 22:58 #22627

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


14 Oct 2014, 14:06:29 SoWhat rakstīja:

14 Oct 2014, 13:24:20 JZ rakstīja:

14 Oct 2014, 12:37:37 SoWhat rakstīja:
sorry par nelielu offtopicu, bet nezinu, kur lai vēl šito prasu.

Ir nobraukta Suzuki Liana, kurai diezgan ātri uzvārās dzesēšanās šķidrums. Pēc motora izslēgšanas, šķidrums no pārplūdes trauka tiek iesūks atpakaļ radiatorā.

Kompresija cilindros it kā normas robežās: 12, 12, 10, 8, tātad galvas blīve visdrīzāk nebūs pie vainas.

Ko eksperti teiks? Varētu būt aizkaļķojies radiators? Ja tā, tad kā par to pārliecināties un kā to kaļķi dabūt laukā?

Auto grasos pārdot, tāpēc neko baigi daudz ieguldīt negribas.


virspār jau 12 un 8 kompresija galīgi nav normas robežās, scenāris varētu būt - auksts motors, pilna sistēma, silstot motoram un braucot ar slodzi, izplūdes gāzes iet garām galvas blīvei dzesēšanas sistēmā, izspiež dzesēšanas šķidrumu - motors uzvārās, pa ceļam vēl var būt spiedienu neturošs izplešanās trauka korķis (maz ticams)

un, ja tie kompresijas cipari ir pareizi sarakstīti, tad tas, ka spiediens krītas vienā galā, varētu norādīt uz savērpušos galvu vairāk kā uz vienk izdegušiem vārstiem

jebkurā gadījumā, ja grib saglabāt + karmu, tad bez galvas nost ņemšanas savest to auto ejošā kārtībā priekš pārdošanas neizdosies


Jā, tas jau izklausās pēc reālākas diagnozes. Termostatu pārbaudīju pataustot trubas, pirmās uzsilst mazajā lokā, pēctam sāk silt lielais loks – viss kā pienākās.

Korķis tikko mainīts, pateicoties tam izspiestais šķidrums tiek iesūkts atpakaļ. Agrāk ar beigtu korķi viss vnk iztecēja laukā.

Ko var darīt, ja ir savērpusies galva? Jāmaina vai ir iespējams kaut kā izslīpēt?
Un to, ka izplūdes gāzes iet iekšā dzesēšanas sistēmā varētu pārbaudīt pamērot atgāzes pie noņemta radiatora korķīša un uzgāzējot, ne?


Tikko kaut kādā topikā jau bija runa par tēmu - atgāzes dzesēšanas sistēmā, burbuļus dzesēšanas sitēmā uzgāzējot varēs redzēt tikai galējā variantā, daudz biežāk būs ka spiest gāzes dzesēšanas sitēmā sāk tikai pie slodzes, kad cilindros ir max spiediens (tukšgaitā uzgāzējot to nevar panākt)

Par galvas maiņu, jāskatās cik tur viss slikti, redzēt to var tikai pēc noņemšanas/izārdīšanas, ved pie vīriņiem, kas ņemās ar bloku/galvu slīpēšanu, un tad šie pateiks cik jāņem nost. Pārsvarā, ja tas ir pirmais tāds gadījums ar to motoru, rezerves pietiek lai noslīpētu to atkal taisnu, bet nu mēdz būt visādi...
Offline
SoWhat
14. Oct 2014, 23:21 #22628

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju

ohh, paldies par padomu! ķeršos vien klāt pie galvas noņemšanas. Tieši tā arī esmu novērojis, ka visātrāk uzvārās tieši pie lielākām slodzēm, bet tukšgaitā darbinot gandrīz vispār nevar sagaidīt kad uzvārīsies.
Offline
Driver
14. Oct 2014, 23:25 #22629

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Oct 2014, 23:21:43 SoWhat rakstīja:
ohh, paldies par padomu! ķeršos vien klāt pie galvas noņemšanas. Tieši tā arī esmu novērojis, ka visātrāk uzvārās tieši pie lielākām slodzēm, bet tukšgaitā darbinot gandrīz vispār nevar sagaidīt kad uzvārīsies.

nomaini vai iznjem termostatu vispirms!


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kalnz
15. Oct 2014, 09:04 #22630

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

Nepieciešams restaurēt vasaras R16 kaltos diskus!

Strūkla, krāsošana u.tml pilns komplekts!

Kur, pie kā?
Offline
LOLVO
15. Oct 2014, 09:06 #22631

Kopš: 22. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1244

Braucu ar:


14 Oct 2014, 17:25:15 berny757 rakstīja:

14 Oct 2014, 16:07:27 LOLVO rakstīja:
gribētu bleķiniekus priekš e39 530d 2001.g 193hp Kāds izmērs līdīs virsū bremžu diskiem? Kāds iznesums? vidus diametrs?

Sākot ar "16. Bet tie bus tikai oem aluminija kas izskatās pec bleķiniekiem

Offline
abyss
15. Oct 2014, 09:09 #22632

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


14 Oct 2014, 23:25:22 Driver rakstīja:

14 Oct 2014, 23:21:43 SoWhat rakstīja:
ohh, paldies par padomu! ķeršos vien klāt pie galvas noņemšanas. Tieši tā arī esmu novērojis, ka visātrāk uzvārās tieši pie lielākām slodzēm, bet tukšgaitā darbinot gandrīz vispār nevar sagaidīt kad uzvārīsies.

nomaini vai iznjem termostatu vispirms!



kuššš, netraucē cilvēkam čakarēties. Būs iemācijies, kā noņemt galvu un kā nevajag uzlikt
Online
Instigater
15. Oct 2014, 10:08 #22633

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Kurš te bija stiklu meistars? Prasās logu uzpulēt, kas laika gaitā ar smiltīm pašvīkājies, kur logu slotiņas virzienu maina. Dienā vēl nekas, bet tagad slapjajos rudens vakaros traucē.
Offline
artc
15. Oct 2014, 10:49 #22634

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2934

Braucu ar: muti

Vai tā varētu būt, ka detala Nr.2 (degvielas spiediena regulators) mainās kopā tikai ar detaļu Nr.1? Auto E92,2.0D 2008.g

Offline
Maa
15. Oct 2014, 11:45 #22635

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Kur dabūt un cik maksā bmw e39. 2002gada navigācijas tā kaste kur ieliek disku

[ Šo ziņu laboja Maa, 15 Oct 2014, 11:45:29 ]

Offline
IngusSeflers
15. Oct 2014, 12:27 #22636

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


15 Oct 2014, 11:45:09 Maa rakstīja:
Kur dabūt un cik maksā bmw e39. 2002gada navigācijas tā kaste kur ieliek disku
eBay? Cenas no 250-400€
Offline
Driver
15. Oct 2014, 12:38 #22637

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


15 Oct 2014, 09:09:25 abyss rakstīja:

14 Oct 2014, 23:25:22 Driver rakstīja:

14 Oct 2014, 23:21:43 SoWhat rakstīja:
ohh, paldies par padomu! ķeršos vien klāt pie galvas noņemšanas. Tieši tā arī esmu novērojis, ka visātrāk uzvārās tieši pie lielākām slodzēm, bet tukšgaitā darbinot gandrīz vispār nevar sagaidīt kad uzvārīsies.

nomaini vai iznjem termostatu vispirms!



kuššš, netraucē cilvēkam čakarēties. Būs iemācijies, kā noņemt galvu un kā nevajag uzlikt

ok.
galvenais veco tosolu vienaa kana saliet, otra kanna veco ellju, lai varetu izmantot atkartoti un galvas blivi likt otrreiz, izmantojot specialo laku

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
erwinn
15. Oct 2014, 15:49 #22638

Kopš: 07. Aug 2006

Ziņojumi: 919

Braucu ar:

Te kāds nodarbojas ar stiklu tonēšanu?
Offline
Maa
15. Oct 2014, 16:35 #22639

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"


15 Oct 2014, 12:27:32 IngusSeflers rakstīja:

15 Oct 2014, 11:45:09 Maa rakstīja:
Kur dabūt un cik maksā bmw e39. 2002gada navigācijas tā kaste kur ieliek disku
eBay? Cenas no 250-400€

Tā komplekts maksā
Offline
IngusSeflers
15. Oct 2014, 17:11 #22640

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


15 Oct 2014, 16:35:04 Maa rakstīja:

15 Oct 2014, 12:27:32 IngusSeflers rakstīja:

15 Oct 2014, 11:45:09 Maa rakstīja:
Kur dabūt un cik maksā bmw e39. 2002gada navigācijas tā kaste kur ieliek disku
eBay? Cenas no 250-400€

Tā komplekts maksā
Ko tad tu prasi ja visu zini! Kad dabūsi MK4 komplektu pa 250€ padod ziņu,arī gribu pa kapeikām!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo