Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 238 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
SoWhat
14. Oct 2014, 12:44 #22601

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju

hmm, ja termostats būtu beigts, tad tak tas šķidrums nemaz caur radiatoru necirkulētu, ne?
Offline
Driver
14. Oct 2014, 12:56 #22602

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Oct 2014, 12:44:42 SoWhat rakstīja:
hmm, ja termostats būtu beigts, tad tak tas šķidrums nemaz caur radiatoru necirkulētu, ne?

labi, labi. necirkuletu... ok, termostats vesels, poh...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JeVe
14. Oct 2014, 12:58 #22603

Kopš: 23. Aug 2014

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Spečuki!
Varbūt varat pateikt,kas par vainu,ja blakussēdētāja pusē pūš tikai karstu gaisu pečka,neatkarīgi no noregulētās temperatūras,bet šoferim viss regulējas normāli? PAldies!
Offline
Driver
14. Oct 2014, 13:01 #22604

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Oct 2014, 12:58:04 JeVe rakstīja:
Spečuki!
Varbūt varat pateikt,kas par vainu,ja blakussēdētāja pusē pūš tikai karstu gaisu pečka,neatkarīgi no noregulētās temperatūras,bet šoferim viss regulējas normāli? PAldies!

elektromagnetiskie kraani beigti.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ilmars4998
14. Oct 2014, 13:07 #22605

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28


14 Oct 2014, 13:01:45 Driver rakstīja:

14 Oct 2014, 12:58:04 JeVe rakstīja:
Spečuki!
Varbūt varat pateikt,kas par vainu,ja blakussēdētāja pusē pūš tikai karstu gaisu pečka,neatkarīgi no noregulētās temperatūras,bet šoferim viss regulējas normāli? PAldies!

elektromagnetiskie kraani beigti.


Taada pati probleema vareetu buut arii e38 3.0D ?
Offline
JeVe
14. Oct 2014, 13:07 #22606

Kopš: 23. Aug 2014

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


14 Oct 2014, 13:01:45 Driver rakstīja:

14 Oct 2014, 12:58:04 JeVe rakstīja:
Spečuki!
Varbūt varat pateikt,kas par vainu,ja blakussēdētāja pusē pūš tikai karstu gaisu pečka,neatkarīgi no noregulētās temperatūras,bet šoferim viss regulējas normāli? PAldies!

elektromagnetiskie kraani beigti.

Ok,paldies. Kur tie atrodas un cik izmaksā?
Offline
JZ
14. Oct 2014, 13:24 #22607

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


14 Oct 2014, 12:37:37 SoWhat rakstīja:
sorry par nelielu offtopicu, bet nezinu, kur lai vēl šito prasu.

Ir nobraukta Suzuki Liana, kurai diezgan ātri uzvārās dzesēšanās šķidrums. Pēc motora izslēgšanas, šķidrums no pārplūdes trauka tiek iesūks atpakaļ radiatorā.

Kompresija cilindros it kā normas robežās: 12, 12, 10, 8, tātad galvas blīve visdrīzāk nebūs pie vainas.

Ko eksperti teiks? Varētu būt aizkaļķojies radiators? Ja tā, tad kā par to pārliecināties un kā to kaļķi dabūt laukā?

Auto grasos pārdot, tāpēc neko baigi daudz ieguldīt negribas.


virspār jau 12 un 8 kompresija galīgi nav normas robežās, scenāris varētu būt - auksts motors, pilna sistēma, silstot motoram un braucot ar slodzi, izplūdes gāzes iet garām galvas blīvei dzesēšanas sistēmā, izspiež dzesēšanas šķidrumu - motors uzvārās, pa ceļam vēl var būt spiedienu neturošs izplešanās trauka korķis (maz ticams)

un, ja tie kompresijas cipari ir pareizi sarakstīti, tad tas, ka spiediens krītas vienā galā, varētu norādīt uz savērpušos galvu vairāk kā uz vienk izdegušiem vārstiem

jebkurā gadījumā, ja grib saglabāt + karmu, tad bez galvas nost ņemšanas savest to auto ejošā kārtībā priekš pārdošanas neizdosies
Offline
SoWhat
14. Oct 2014, 14:06 #22608

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju


14 Oct 2014, 13:24:20 JZ rakstīja:

14 Oct 2014, 12:37:37 SoWhat rakstīja:
sorry par nelielu offtopicu, bet nezinu, kur lai vēl šito prasu.

Ir nobraukta Suzuki Liana, kurai diezgan ātri uzvārās dzesēšanās šķidrums. Pēc motora izslēgšanas, šķidrums no pārplūdes trauka tiek iesūks atpakaļ radiatorā.

Kompresija cilindros it kā normas robežās: 12, 12, 10, 8, tātad galvas blīve visdrīzāk nebūs pie vainas.

Ko eksperti teiks? Varētu būt aizkaļķojies radiators? Ja tā, tad kā par to pārliecināties un kā to kaļķi dabūt laukā?

Auto grasos pārdot, tāpēc neko baigi daudz ieguldīt negribas.


virspār jau 12 un 8 kompresija galīgi nav normas robežās, scenāris varētu būt - auksts motors, pilna sistēma, silstot motoram un braucot ar slodzi, izplūdes gāzes iet garām galvas blīvei dzesēšanas sistēmā, izspiež dzesēšanas šķidrumu - motors uzvārās, pa ceļam vēl var būt spiedienu neturošs izplešanās trauka korķis (maz ticams)

un, ja tie kompresijas cipari ir pareizi sarakstīti, tad tas, ka spiediens krītas vienā galā, varētu norādīt uz savērpušos galvu vairāk kā uz vienk izdegušiem vārstiem

jebkurā gadījumā, ja grib saglabāt + karmu, tad bez galvas nost ņemšanas savest to auto ejošā kārtībā priekš pārdošanas neizdosies


Jā, tas jau izklausās pēc reālākas diagnozes. Termostatu pārbaudīju pataustot trubas, pirmās uzsilst mazajā lokā, pēctam sāk silt lielais loks – viss kā pienākās.

Korķis tikko mainīts, pateicoties tam izspiestais šķidrums tiek iesūkts atpakaļ. Agrāk ar beigtu korķi viss vnk iztecēja laukā.

Ko var darīt, ja ir savērpusies galva? Jāmaina vai ir iespējams kaut kā izslīpēt?
Un to, ka izplūdes gāzes iet iekšā dzesēšanas sistēmā varētu pārbaudīt pamērot atgāzes pie noņemta radiatora korķīša un uzgāzējot, ne?
Offline
Kalnz
14. Oct 2014, 14:29 #22609

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

Nepieciešams restaurēt vasaras R16 kaltos diskus!

Strūkla, krāsošana u.tml pilns komplekts!

Kur, pie kā?
Offline
Driver
14. Oct 2014, 14:34 #22610

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Oct 2014, 13:24:20 JZ rakstīja:

14 Oct 2014, 12:37:37 SoWhat rakstīja:
sorry par nelielu offtopicu, bet nezinu, kur lai vēl šito prasu.

Ir nobraukta Suzuki Liana, kurai diezgan ātri uzvārās dzesēšanās šķidrums. Pēc motora izslēgšanas, šķidrums no pārplūdes trauka tiek iesūks atpakaļ radiatorā.

Kompresija cilindros it kā normas robežās: 12, 12, 10, 8, tātad galvas blīve visdrīzāk nebūs pie vainas.

Ko eksperti teiks? Varētu būt aizkaļķojies radiators? Ja tā, tad kā par to pārliecināties un kā to kaļķi dabūt laukā?

Auto grasos pārdot, tāpēc neko baigi daudz ieguldīt negribas.


virspār jau 12 un 8 kompresija galīgi nav normas robežās, scenāris varētu būt - auksts motors, pilna sistēma, silstot motoram un braucot ar slodzi, izplūdes gāzes iet garām galvas blīvei dzesēšanas sistēmā, izspiež dzesēšanas šķidrumu - motors uzvārās, pa ceļam vēl var būt spiedienu neturošs izplešanās trauka korķis (maz ticams)

un, ja tie kompresijas cipari ir pareizi sarakstīti, tad tas, ka spiediens krītas vienā galā, varētu norādīt uz savērpušos galvu vairāk kā uz vienk izdegušiem vārstiem

jebkurā gadījumā, ja grib saglabāt + karmu, tad bez galvas nost ņemšanas savest to auto ejošā kārtībā priekš pārdošanas neizdosies


parak sarezgiti tam, kas kompresiju mera, acimredzot pats, un nav naudas termostata nomainjai.

vienkarshakais variants ir iznjemt termostatu un pabraukt bez taa un ja problema nepazud, tad tolmets jeb cits lietots motors :venjamins:

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
hrjaz
14. Oct 2014, 15:26 #22611

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 699

Braucu ar: kuģi pa bruģi


14 Oct 2014, 12:37:37 SoWhat rakstīja:
sorry par nelielu offtopicu, bet nezinu, kur lai vēl šito prasu.

Korķis tikko mainīts, pateicoties tam izspiestais šķidrums tiek iesūkts atpakaļ. Agrāk ar beigtu korķi viss vnk iztecēja laukā.

Ko var darīt, ja ir savērpusies galva? Jāmaina vai ir iespējams kaut kā izslīpēt?
Un to, ka izplūdes gāzes iet iekšā dzesēšanas sistēmā varētu pārbaudīt pamērot atgāzes pie noņemta radiatora korķīša un uzgāzējot, ne?

servisos ir speciāls mēraparāts, lai noteiktu dūmgāžu esamību dzesēšanas šķidrumā.

[ Šo ziņu laboja hrjaz, 14 Oct 2014, 15:26:39 ]

Offline
SoWhat
14. Oct 2014, 15:33 #22612

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju

O, tas ir kas jauns. Iedodiet kāda sakarīga servisa kontaktus, kur aizbraukt pie šāda aparāta.
Offline
Driver
14. Oct 2014, 15:39 #22613

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


14 Oct 2014, 15:33:00 SoWhat rakstīja:
O, tas ir kas jauns. Iedodiet kāda sakarīga servisa kontaktus, kur aizbraukt pie šāda aparāta.

labak iznjem termostatu un pabrauc bez un pameri velreiz kompresiju ar citu aparatu un mosh lai to izdara kads cits.
jo nav pirmais gadijums, kad kompresijas neesamiba ir likas meritaja rokas + sapists aparats.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
LOLVO
14. Oct 2014, 16:07 #22614

Kopš: 22. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1244

Braucu ar:

gribētu bleķiniekus priekš e39 530d 2001.g 193hp Kāds izmērs līdīs virsū bremžu diskiem? Kāds iznesums? vidus diametrs?
Offline
acha
14. Oct 2014, 17:16 #22615

Kopš: 10. Sep 2007

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: e30 touring m60b40, e39 touring m62tub44, velo

Iedodiet kāds ABS sensora detaļas nr.
e46 323ci 2000g. DSC
Nevaru atrast
Offline
berny757
14. Oct 2014, 17:25 #22616

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


14 Oct 2014, 16:07:27 LOLVO rakstīja:
gribētu bleķiniekus priekš e39 530d 2001.g 193hp Kāds izmērs līdīs virsū bremžu diskiem? Kāds iznesums? vidus diametrs?

Sākot ar "16. Bet tie bus tikai oem aluminija kas izskatās pec bleķiniekiem
Offline
PitonZ
14. Oct 2014, 17:51 #22617

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Ar kādu līdzekli ieteiktu kopt ādas sēdekļus un kurš te rekalmējās ar auto pulēšanu! Ar meklētāju neko sakarīgu neatradu
Offline
erwinn
14. Oct 2014, 20:21 #22618

Kopš: 07. Aug 2006

Ziņojumi: 919

Braucu ar:

Jautājums aktuālais: vai e46 der 16:9 ekrāns no X5? Iekš e46 šobrīd ir mağis ar 4:3 ekrānu
Offline
berny757
14. Oct 2014, 20:22 #22619

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


14 Oct 2014, 20:21:58 erwinn rakstīja:
Jautājums aktuālais: vai e46 der 16:9 ekrāns no X5? Iekš e46 šobrīd ir mağis ar 4:3 ekrānu

neder
Offline
ar4ibalc
14. Oct 2014, 20:50 #22620

Kopš: 26. May 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 143

Braucu ar: vaz 2103, passat b5+, e36 coupe

cik varētu prasīt par m52b20 motoru ar karbu un visiem apkarināmajiem ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo