Online
Pašreiz BMWPower skatās 238 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
SoWhat | | Kopš: 28. Jul 2008
Ziņojumi: 196
Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju
| hmm, ja termostats būtu beigts, tad tak tas šķidrums nemaz caur radiatoru necirkulētu, ne? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
14 Oct 2014, 12:44:42 SoWhat rakstīja:
hmm, ja termostats būtu beigts, tad tak tas šķidrums nemaz caur radiatoru necirkulētu, ne?
labi, labi. necirkuletu... ok, termostats vesels, poh...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
JeVe | | Kopš: 23. Aug 2014
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| Spečuki!
Varbūt varat pateikt,kas par vainu,ja blakussēdētāja pusē pūš tikai karstu gaisu pečka,neatkarīgi no noregulētās temperatūras,bet šoferim viss regulējas normāli? PAldies! | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
14 Oct 2014, 12:58:04 JeVe rakstīja:
Spečuki!
Varbūt varat pateikt,kas par vainu,ja blakussēdētāja pusē pūš tikai karstu gaisu pečka,neatkarīgi no noregulētās temperatūras,bet šoferim viss regulējas normāli? PAldies!
elektromagnetiskie kraani beigti.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
ilmars4998 | | Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1468
Braucu ar: XY-28
|
14 Oct 2014, 13:01:45 Driver rakstīja:
14 Oct 2014, 12:58:04 JeVe rakstīja:
Spečuki!
Varbūt varat pateikt,kas par vainu,ja blakussēdētāja pusē pūš tikai karstu gaisu pečka,neatkarīgi no noregulētās temperatūras,bet šoferim viss regulējas normāli? PAldies!
elektromagnetiskie kraani beigti.
Taada pati probleema vareetu buut arii e38 3.0D ? | Offline | | |
JeVe | | Kopš: 23. Aug 2014
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
|
14 Oct 2014, 13:01:45 Driver rakstīja:
14 Oct 2014, 12:58:04 JeVe rakstīja:
Spečuki!
Varbūt varat pateikt,kas par vainu,ja blakussēdētāja pusē pūš tikai karstu gaisu pečka,neatkarīgi no noregulētās temperatūras,bet šoferim viss regulējas normāli? PAldies!
elektromagnetiskie kraani beigti.
Ok,paldies. Kur tie atrodas un cik izmaksā? | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
14 Oct 2014, 12:37:37 SoWhat rakstīja:
sorry par nelielu offtopicu, bet nezinu, kur lai vēl šito prasu.
Ir nobraukta Suzuki Liana, kurai diezgan ātri uzvārās dzesēšanās šķidrums. Pēc motora izslēgšanas, šķidrums no pārplūdes trauka tiek iesūks atpakaļ radiatorā.
Kompresija cilindros it kā normas robežās: 12, 12, 10, 8, tātad galvas blīve visdrīzāk nebūs pie vainas.
Ko eksperti teiks? Varētu būt aizkaļķojies radiators? Ja tā, tad kā par to pārliecināties un kā to kaļķi dabūt laukā?
Auto grasos pārdot, tāpēc neko baigi daudz ieguldīt negribas.
virspār jau 12 un 8 kompresija galīgi nav normas robežās, scenāris varētu būt - auksts motors, pilna sistēma, silstot motoram un braucot ar slodzi, izplūdes gāzes iet garām galvas blīvei dzesēšanas sistēmā, izspiež dzesēšanas šķidrumu - motors uzvārās, pa ceļam vēl var būt spiedienu neturošs izplešanās trauka korķis (maz ticams)
un, ja tie kompresijas cipari ir pareizi sarakstīti, tad tas, ka spiediens krītas vienā galā, varētu norādīt uz savērpušos galvu vairāk kā uz vienk izdegušiem vārstiem
jebkurā gadījumā, ja grib saglabāt + karmu, tad bez galvas nost ņemšanas savest to auto ejošā kārtībā priekš pārdošanas neizdosies | Offline | | |
SoWhat | | Kopš: 28. Jul 2008
Ziņojumi: 196
Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju
|
14 Oct 2014, 13:24:20 JZ rakstīja:
14 Oct 2014, 12:37:37 SoWhat rakstīja:
sorry par nelielu offtopicu, bet nezinu, kur lai vēl šito prasu.
Ir nobraukta Suzuki Liana, kurai diezgan ātri uzvārās dzesēšanās šķidrums. Pēc motora izslēgšanas, šķidrums no pārplūdes trauka tiek iesūks atpakaļ radiatorā.
Kompresija cilindros it kā normas robežās: 12, 12, 10, 8, tātad galvas blīve visdrīzāk nebūs pie vainas.
Ko eksperti teiks? Varētu būt aizkaļķojies radiators? Ja tā, tad kā par to pārliecināties un kā to kaļķi dabūt laukā?
Auto grasos pārdot, tāpēc neko baigi daudz ieguldīt negribas.
virspār jau 12 un 8 kompresija galīgi nav normas robežās, scenāris varētu būt - auksts motors, pilna sistēma, silstot motoram un braucot ar slodzi, izplūdes gāzes iet garām galvas blīvei dzesēšanas sistēmā, izspiež dzesēšanas šķidrumu - motors uzvārās, pa ceļam vēl var būt spiedienu neturošs izplešanās trauka korķis (maz ticams)
un, ja tie kompresijas cipari ir pareizi sarakstīti, tad tas, ka spiediens krītas vienā galā, varētu norādīt uz savērpušos galvu vairāk kā uz vienk izdegušiem vārstiem
jebkurā gadījumā, ja grib saglabāt + karmu, tad bez galvas nost ņemšanas savest to auto ejošā kārtībā priekš pārdošanas neizdosies
Jā, tas jau izklausās pēc reālākas diagnozes. Termostatu pārbaudīju pataustot trubas, pirmās uzsilst mazajā lokā, pēctam sāk silt lielais loks – viss kā pienākās.
Korķis tikko mainīts, pateicoties tam izspiestais šķidrums tiek iesūkts atpakaļ. Agrāk ar beigtu korķi viss vnk iztecēja laukā.
Ko var darīt, ja ir savērpusies galva? Jāmaina vai ir iespējams kaut kā izslīpēt?
Un to, ka izplūdes gāzes iet iekšā dzesēšanas sistēmā varētu pārbaudīt pamērot atgāzes pie noņemta radiatora korķīša un uzgāzējot, ne? | Offline | | |
|
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
| Nepieciešams restaurēt vasaras R16 kaltos diskus!
Strūkla, krāsošana u.tml pilns komplekts!
Kur, pie kā? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
14 Oct 2014, 13:24:20 JZ rakstīja:
14 Oct 2014, 12:37:37 SoWhat rakstīja:
sorry par nelielu offtopicu, bet nezinu, kur lai vēl šito prasu.
Ir nobraukta Suzuki Liana, kurai diezgan ātri uzvārās dzesēšanās šķidrums. Pēc motora izslēgšanas, šķidrums no pārplūdes trauka tiek iesūks atpakaļ radiatorā.
Kompresija cilindros it kā normas robežās: 12, 12, 10, 8, tātad galvas blīve visdrīzāk nebūs pie vainas.
Ko eksperti teiks? Varētu būt aizkaļķojies radiators? Ja tā, tad kā par to pārliecināties un kā to kaļķi dabūt laukā?
Auto grasos pārdot, tāpēc neko baigi daudz ieguldīt negribas.
virspār jau 12 un 8 kompresija galīgi nav normas robežās, scenāris varētu būt - auksts motors, pilna sistēma, silstot motoram un braucot ar slodzi, izplūdes gāzes iet garām galvas blīvei dzesēšanas sistēmā, izspiež dzesēšanas šķidrumu - motors uzvārās, pa ceļam vēl var būt spiedienu neturošs izplešanās trauka korķis (maz ticams)
un, ja tie kompresijas cipari ir pareizi sarakstīti, tad tas, ka spiediens krītas vienā galā, varētu norādīt uz savērpušos galvu vairāk kā uz vienk izdegušiem vārstiem
jebkurā gadījumā, ja grib saglabāt + karmu, tad bez galvas nost ņemšanas savest to auto ejošā kārtībā priekš pārdošanas neizdosies
parak sarezgiti tam, kas kompresiju mera, acimredzot pats, un nav naudas termostata nomainjai.
vienkarshakais variants ir iznjemt termostatu un pabraukt bez taa un ja problema nepazud, tad tolmets jeb cits lietots motors :venjamins:
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
hrjaz | | Kopš: 11. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 699
Braucu ar: kuģi pa bruģi
|
14 Oct 2014, 12:37:37 SoWhat rakstīja:
sorry par nelielu offtopicu, bet nezinu, kur lai vēl šito prasu.
Korķis tikko mainīts, pateicoties tam izspiestais šķidrums tiek iesūkts atpakaļ. Agrāk ar beigtu korķi viss vnk iztecēja laukā.
Ko var darīt, ja ir savērpusies galva? Jāmaina vai ir iespējams kaut kā izslīpēt?
Un to, ka izplūdes gāzes iet iekšā dzesēšanas sistēmā varētu pārbaudīt pamērot atgāzes pie noņemta radiatora korķīša un uzgāzējot, ne?
servisos ir speciāls mēraparāts, lai noteiktu dūmgāžu esamību dzesēšanas šķidrumā.[ Šo ziņu laboja hrjaz, 14 Oct 2014, 15:26:39 ] | Offline | | |
SoWhat | | Kopš: 28. Jul 2008
Ziņojumi: 196
Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju
| O, tas ir kas jauns. Iedodiet kāda sakarīga servisa kontaktus, kur aizbraukt pie šāda aparāta. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
14 Oct 2014, 15:33:00 SoWhat rakstīja:
O, tas ir kas jauns. Iedodiet kāda sakarīga servisa kontaktus, kur aizbraukt pie šāda aparāta.
labak iznjem termostatu un pabrauc bez un pameri velreiz kompresiju ar citu aparatu un mosh lai to izdara kads cits.
jo nav pirmais gadijums, kad kompresijas neesamiba ir likas meritaja rokas + sapists aparats.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
LOLVO | | Kopš: 22. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1244
Braucu ar:
| gribētu bleķiniekus priekš e39 530d 2001.g 193hp Kāds izmērs līdīs virsū bremžu diskiem? Kāds iznesums? vidus diametrs? | Offline | | |
acha | | Kopš: 10. Sep 2007
Ziņojumi: 1385
Braucu ar: e30 touring m60b40, e39 touring m62tub44, velo
| Iedodiet kāds ABS sensora detaļas nr.
e46 323ci 2000g. DSC
Nevaru atrast | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
14 Oct 2014, 16:07:27 LOLVO rakstīja:
gribētu bleķiniekus priekš e39 530d 2001.g 193hp Kāds izmērs līdīs virsū bremžu diskiem? Kāds iznesums? vidus diametrs?
Sākot ar "16. Bet tie bus tikai oem aluminija kas izskatās pec bleķiniekiem | Offline | | |
|
PitonZ | | Kopš: 18. Dec 2003
No: Balvi
Ziņojumi: 1981
Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem
| Ar kādu līdzekli ieteiktu kopt ādas sēdekļus un kurš te rekalmējās ar auto pulēšanu! Ar meklētāju neko sakarīgu neatradu | Offline | | |
erwinn | | Kopš: 07. Aug 2006
Ziņojumi: 919
Braucu ar:
| Jautājums aktuālais: vai e46 der 16:9 ekrāns no X5? Iekš e46 šobrīd ir mağis ar 4:3 ekrānu | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
14 Oct 2014, 20:21:58 erwinn rakstīja:
Jautājums aktuālais: vai e46 der 16:9 ekrāns no X5? Iekš e46 šobrīd ir mağis ar 4:3 ekrānu
neder | Offline | | |
ar4ibalc | | Kopš: 26. May 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 143
Braucu ar: vaz 2103, passat b5+, e36 coupe
| cik varētu prasīt par m52b20 motoru ar karbu un visiem apkarināmajiem ? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|