Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Jautājumi celtniekiem

AutorsZiņojums
Sjava
09. Feb 2010, 20:40 #2261

Kopš: 25. Dec 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 63

Braucu ar:


09 Feb 2010, 20:26:29 markelis rakstīja:

09 Feb 2010, 20:23:04 btr rakstīja:
galiigi greizi saziimeets


ir argumenti?


kungs 3 nedelas stroikaa regipsi nesis ir uz 5 staavu, visu zin labi
Offline
other
09. Feb 2010, 20:43 #2262

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 928

Braucu ar: vw

Man arī interesē kas tajā PAROC shēmā ir garām sazīmēts ???
p.s. izklausās ka te visi ir tādi uber celtnieki...
Offline
dog
09. Feb 2010, 20:50 #2263

Kopš: 05. Dec 2008

Ziņojumi: 1142

Braucu ar: e-39,v70


09 Feb 2010, 20:40:30 Sjava rakstīja:

09 Feb 2010, 20:26:29 markelis rakstīja:

09 Feb 2010, 20:23:04 btr rakstīja:
galiigi greizi saziimeets


ir argumenti?


kungs 3 nedelas stroikaa regipsi nesis ir uz 5 staavu, visu zin labi

tad paskaidro lūdzu!
Offline
Rollers
09. Feb 2010, 20:50 #2264

Kopš: 02. Jan 2008

Ziņojumi: 1336

Braucu ar: 848


09 Feb 2010, 20:43:51 other rakstīja:
Man arī interesē kas tajā PAROC shēmā ir garām sazīmēts ???
p.s. izklausās ka te visi ir tādi uber celtnieki...


džabars vnk gribēja paspīdēt

shēma ir pareiza
Offline
shmurger
09. Feb 2010, 20:57 #2265

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


09 Feb 2010, 19:29:42 mareksb rakstīja:
izlasot sito visu par to siltinasanu man radas jautajums pareizak sakot zinkare cik no jums ir to kas vispar cel stavbuves ? un cik ir to kas nezin ka? vai ir uzcelusi sev darza majinas pec tas knaufa gramatas kuru pat neprot izlasit pareizi
ps; un nevajaga uz manis uzreiz barties man tik mac intrese

es nezinu ,kā ceļ stāvbūves pēc knauf, bet es zinu ,kā ceļ stāvbūves zviedrijā un tur viss ir kedā Latvijā , ka kādam piedāvā darīt "tā kā vajag", tevi uzreiz pasūta dirst , jo vasja varot lētāk uztaisīt...
Offline
mareksb
09. Feb 2010, 21:00 #2266

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari

qa cepums ,,liels,, klausiet vinu vins vienigais pa divam lapam visu pareizi nofurmuleja
Offline
mareksb
09. Feb 2010, 21:06 #2267

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


09 Feb 2010, 20:57:00 shmurger rakstīja:

09 Feb 2010, 19:29:42 mareksb rakstīja:
izlasot sito visu par to siltinasanu man radas jautajums pareizak sakot zinkare cik no jums ir to kas vispar cel stavbuves ? un cik ir to kas nezin ka? vai ir uzcelusi sev darza majinas pec tas knaufa gramatas kuru pat neprot izlasit pareizi
ps; un nevajaga uz manis uzreiz barties man tik mac intrese

es nezinu ,kā ceļ stāvbūves pēc knauf, bet es zinu ,kā ceļ stāvbūves zviedrijā un tur viss ir kedā Latvijā , ka kādam piedāvā darīt "tā kā vajag", tevi uzreiz pasūta dirst , jo vasja varot lētāk uztaisīt...
tat istasti tirliniem ka depo noperkama siltumnicas pleve nav tas pats kas kondensata pleve
bet principa man drosi vien vajadzetu tavu kontaktu ir viena tema varbut varesi palidzet vai vissmaz apstiprinat manu teoriju
Offline
Jur
09. Feb 2010, 22:17 #2268

Kopš: 29. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 841

Braucu ar: 407SW


02 Feb 2010, 00:57:07 Pauljukas rakstīja:
Ja ar to ir domāts daudzslāņu PE tipa caurules un kompresijas savienojumus, tad tie savienojumi ir mēsli pēdējie. Ļoti bieži redzēts, ka ar laiku sāk tecēt. Šitos savienojumus var izmantot tikai un vienīgi, ja visas caurules būs redzamas. Bet cipars būs paliels jo fitiņi dārgi.
Ja grib izmantot šīs caurules, tad tikai un vienīgi presējamo sistēmu, un tikai Uponor. Arī nesanāks lēti. +vajadzīga prese, kuru jāīrē.


01 Feb 2010, 22:18:10 foxy rakstīja:
bet zaļas gan neņem, ir bijusi pieredze, ka netur speidienu. Bet zaļās ir lētākas

Kas tas ir zaļās / pelēkās??? Firmas?? Tas kaut kāds Latgalītes piedāvājums?

EVA SAT tirgo Wefatherm kausējamās caurules. Ļoti kvalitatīvas un drošas. Un ZAĻAS!
Tikai vajag atcerēties to, ka caurule ir jāpērk pēc pielietojuma - aukstais ūdens/karstais ūdens/apkure. Tām ir dažādi temperatūru parametri. Nevajag jaukt un viss būs kārtībā!
Ar cenu te viss skaisti!

Līmējamās nu i nah. Varbūt nav nemaz slikta sistēma, bet tā kā pats neesmu pārbaudījis, tad nu i nah.



Kompesijas skrūvejamie savienojumi pie pareizas uzstādišanas kalpos bez problēmam.
Paskaties uzmanīgi uz Uponor Unipipe caurules tehniskos datus un būsi mazliet pārsteigts .
6bar pie 70'C, AL= 0,1mm. PPR caurules arī ir dažādas un krāsa nav noteicošā bet gan tehniskie dati un ražotājs kurš ar savu vārdu arī garantē arī zināmu kvalitāti .
96jā sāku pielietot līmejamo cauruli un nav bijušas problēmas ar darbību ,izņemot mehānisku iedarbību un "speciālistu uzlabojumus".
Ar visām pieminētajām caurulēm ir problēmas apkures sistēmās kuras darbina cietā kurināmā katli kur nav uzstādītas akkumulācijas tvertnes un/vai katlu dzesēšanas sistēma .Kurinātājs samet čadu un ....
Offline
Jazzer
09. Feb 2010, 23:06 #2269

Kopš: 08. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Ar kuģ pa bruģ na kub!

Amerikāņu limējamās pec pāris gadiem paliek trauslas.
Upanor daudzslāņu jaseko līdz lai gumijas gredzens uz veidgabala nenomaucas nost un obligāti jālieto kalibrātors.
Kausejamās pie lielākam temperatūrām deformejas un uz garākām linijām jāliek kompensātori,nedrīks strādāt - grādos caurvējā.
Un problema par apkures sistemām ir nepareizo materiālu pielietošana nepareizās vietās,stulbi ir apkures kalu apsaistīt ar materiāliem kam darba temperatūra ir paredzēta līdz 90gradiem.
Offline
Jazzer
09. Feb 2010, 23:11 #2270

Kopš: 08. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Ar kuģ pa bruģ na kub!

Un kompresījas skrūvējamie savienojumi daudzslāņu caurulēm nav paredzēti iemūrešanai,vai slēpšanai aiz reģibša,tiešām,īpaši apkures sistemā,nakamajā apkures sezonā var nākties pārvilkt savienojumus.
Offline
shmurger
09. Feb 2010, 23:18 #2271

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


09 Feb 2010, 23:06:40 Jazzer rakstīja:
Amerikāņu limējamās pec pāris gadiem paliek trauslas.
Upanor daudzslāņu jaseko līdz lai gumijas gredzens uz veidgabala nenomaucas nost un obligāti jālieto kalibrātors.
Kausejamās pie lielākam temperatūrām deformejas un uz garākām linijām jāliek kompensātori,nedrīks strādāt - grādos caurvējā.
Un problema par apkures sistemām ir nepareizo materiālu pielietošana nepareizās vietās,stulbi ir apkures kalu apsaistīt ar materiāliem kam darba temperatūra ir paredzēta līdz 90gradiem.

šitā vienam bija viss siltais ūdens, apkure salodēts no plastmasenēm,lētajām poļu hvz kādām(pie tam aukstajam ūdenim paredzētajām). nu i ka viņš ierubīja normālu siltumiņu tā sākās jautrība
ir dzirdēts, ka ,ja trubas pērk tur kur viņas vajag pirkt(runa iet par vācijas, vai austrijas produkciju), tad problēmu gadījumā var izsaukt ekspertu, tas apskatās kas par desām,apskatās trubu marķējumu, tālāk jau tiek apzināts ,kad ražoja,kass atbildīgs, tie drāž atbildīgos un atmaksā tev visu... nezinu konkrētu peimēru, bet tāds variants ir dzirdēts..
Offline
shmurger
09. Feb 2010, 23:20 #2272

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


09 Feb 2010, 23:11:07 Jazzer rakstīja:
Un kompresījas skrūvējamie savienojumi daudzslāņu caurulēm nav paredzēti iemūrešanai,vai slēpšanai aiz reģibša,tiešām,īpaši apkures sistemā,nakamajā apkures sezonā var nākties pārvilkt savienojumus.

neder. nedod Dievs būs kāds trubas gals redzams. Latvietis praktiskais to nekad nepieļaus
Offline
subaru
09. Feb 2010, 23:20 #2273

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10297

Braucu ar: rokām uz stūres

Jazzer - Tu man skaties !
cerams, ka liimeetaas caurules tualetee nepliisiis .. savaaddaak viss remonts cūkām


kaut gan, ja atceries kāds man tur spiediens bija sisteemaa .. tad nav pamata bažām
Offline
Jazzer
09. Feb 2010, 23:24 #2274

Kopš: 08. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Ar kuģ pa bruģ na kub!

Parasti visus lažas ar kausejamā caurulēm noveļ uz montāžas darba tehnoļoģiju,vai pārāk maz sasildīja vai pārāk daudz un basta.
Viena jauka viesnīciņa Ķīpsalā to dabūja izbaudīt.
Offline
Jazzer
09. Feb 2010, 23:25 #2275

Kopš: 08. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Ar kuģ pa bruģ na kub!


09 Feb 2010, 23:20:47 subaru rakstīja:
Jazzer - Tu man skaties !
cerams, ka liimeetaas caurules tualetee nepliisiis .. savaaddaak viss remonts cūkām


kaut gan, ja atceries kāds man tur spiediens bija sisteemaa .. tad nav pamata bažām


Tev tak kausējamās,dohhhhh...
Offline
other
09. Feb 2010, 23:25 #2276

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 928

Braucu ar: vw

Mājās visu ūdeni esmu savilcis ar lodējamajām trubām, vietām gan ir iepirkti zaļie gabali (līkumi un utt) jo bija slinkums braukt uz pārdaugavu, nekur nekādu problēmu nav jau otro gadu viss tiek lietots un kamēr viss nav apšūts ar reģipsi var nopētīt vai kas lokās vai nedo dies netek.
Runājot par silto ūdeni un apkuri lieki piebilst ka galvenā ekonomēšanas problēma ir tajā ka ielodē parasto trubu armētās (ar metālu pa vidu) vietā un tad tiešām parādās jautrs skats ar līkumiem.
Offline
other
09. Feb 2010, 23:26 #2277

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 928

Braucu ar: vw


09 Feb 2010, 23:24:43 Jazzer rakstīja:
Parasti visus lažas ar kausejamā caurulēm noveļ uz montāžas darba tehnoļoģiju,vai pārāk maz sasildīja vai pārāk daudz un basta.
Viena jauka viesnīciņa Ķīpsalā to dabūja izbaudīt.



Kas tad notiek ja pa daudz vai maz sasilda ?
Offline
Jazzer
10. Feb 2010, 00:01 #2278

Kopš: 08. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Ar kuģ pa bruģ na kub!

Ja pa daudz tad ir risks aizkausēt ciet cauruli vai samaznāt iekšējo diametru šuves vietā,ja pamaz ir risks ka sāks tecēt,materiāls nesakausesies un savienojums ir neizturīgs.
Ir bijuši gadijumi kad pac atdzisanas caurule atlās no veidgabala.
Kausējamām caurulēm ir dabujama instrukcija kur aprakstīts cik ilgi atiecīgais diametrs jāsilda.
Offline
other
10. Feb 2010, 00:06 #2279

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 928

Braucu ar: vw

Tad man viss ok, vienkārši vienreiz tiku pie mazliet sačakarēta lodāmura kuram nevarēja paregulēt karsēšanu un attiecīgi beigu līkumi sanāca mazliet pa daudz sakausēti bet to var piedzīt ar ne tik ilgu uzkarsēšanu
Offline
Jazzer
10. Feb 2010, 00:09 #2280

Kopš: 08. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Ar kuģ pa bruģ na kub!

Līdz diametrs 32mm tur jauuz jušku var,nekas traks.
Vot no 70-110mm vot tur jau vajag iespringt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo