Online

Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36 II

AutorsZiņojums
GirtzB
07. Sep 2010, 16:16 #2261

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22085

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nu bet tur takš divrežīmu slēdzis, tā tam jābūt.
Ja nestrādā, tad maini pašu pogu/slēdzi.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
Kalnz
07. Sep 2010, 16:18 #2262

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14306

Braucu ar:


07 Sep 2010, 16:16:35 GirtzB rakstīja:
nu bet tur takš divrežīmu slēdzis, tā tam jābūt.
Ja nestrādā, tad maini pašu pogu/slēdzi.


tikko savam nomainīju!

Jauna BM Auto 55Ls/gb
Lietota šrotā 5Ls/gb
Offline
L33V
07. Sep 2010, 18:39 #2263

Kopš: 04. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: e34

Pēc kā visātrāk var atpazīt vanosu no parastā motora?
Offline
SteelRat
07. Sep 2010, 18:41 #2264

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163742

Braucu ar: E95

pec skata

-----------------
Offline
L33V
07. Sep 2010, 18:45 #2265

Kopš: 04. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: e34

Tieši kura detaļa ir savādāka?
Tikai tas ka motora galvas galā ir izbīdijums?
Offline
mc
07. Sep 2010, 18:45 #2266

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu

vanos

nav vaaanus

[ Šo ziņu laboja mcgh, 07 Sep 2010, 18:47:15 ]



-----------------


Offline
L33V
07. Sep 2010, 18:49 #2267

Kopš: 04. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: e34

Ideāli, leils paldies!
Offline
RENIO
08. Sep 2010, 08:35 #2268

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw

Ir beidzot vēlme sataisīt sēdekļu apsildi.
Kas ir nepieciešams, lai varētu visu saslēgt, tā lai strādātu? Konkrēti, tagad ir beņķi ar apsildi un slēdži.
Konkrētajā autiņā nekad nav bijuši beņķi ar apsildi.
Offline
Zinchux
08. Sep 2010, 08:40 #2269

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.


08 Sep 2010, 08:35:34 RENIO rakstīja:
Ir beidzot vēlme sataisīt sēdekļu apsildi.
Kas ir nepieciešams, lai varētu visu saslēgt, tā lai strādātu? Konkrēti, tagad ir beņķi ar apsildi un slēdži.
Konkrētajā autiņā nekad nav bijuši beņķi ar apsildi.

Atkarībā kā gribās to visu noorganizēt. Ja gribās OEM, tad nāksies slēgt caur drošinātāju kasti ar drošinātājiem un releju. Tur sanāk, ka uz slēdžiem nāk elektrība un no tiem iet kādi 4 vadi uz katru sēdekli.

Vārdu sakot, drošinātājs(-i), relejs un vadi. Pārējais Tev laikam jau ir. Štekerus arī droši vien vajag. Principā tas ir elementāri. Lielākais čakars ir tīri drošinātāja un releja ievietošana drošinātāju kastē un vadu izvilkšana.

Kad es liku savējam, tad man bija sēdekļi bez apsildes un elementi pašam bija jāliek sēdekļos.

[ Šo ziņu laboja Zinchux, 08 Sep 2010, 08:43:57 ]

Offline
RENIO
08. Sep 2010, 08:44 #2270

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw


08 Sep 2010, 08:40:54 Zinchux rakstīja:

08 Sep 2010, 08:35:34 RENIO rakstīja:
Ir beidzot vēlme sataisīt sēdekļu apsildi.
Kas ir nepieciešams, lai varētu visu saslēgt, tā lai strādātu? Konkrēti, tagad ir beņķi ar apsildi un slēdži.
Konkrētajā autiņā nekad nav bijuši beņķi ar apsildi.

Atkarībā kā gribās to visu noorganizēt. Ja gribās OEM, tad nāksies slēgt caur drošinātāju kasti ar drošinātājiem un releju. Tur sanāk, ka uz slēdžiem nāk elektrība un no tiem iet kādi 4 vadi uz katru sēdekli.

Vārdu sakot, drošinātājs(-i), relejs un vadi. Pārējais Tev laikam jau ir. Štekerus arī droši vien vajag. Principā tas ir elementāri. Lielākais čakars ir tīri drošinātāja un releja ievietošana drošinātāju kastē un vadu izvilkšana.

Nu skaidra bilde.
Laikam tagad tikai ir jāsameklē šis detaļas
Offline
Zinchux
08. Sep 2010, 09:05 #2271

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.


08 Sep 2010, 08:44:15 RENIO rakstīja:

08 Sep 2010, 08:40:54 Zinchux rakstīja:

08 Sep 2010, 08:35:34 RENIO rakstīja:
Ir beidzot vēlme sataisīt sēdekļu apsildi.
Kas ir nepieciešams, lai varētu visu saslēgt, tā lai strādātu? Konkrēti, tagad ir beņķi ar apsildi un slēdži.
Konkrētajā autiņā nekad nav bijuši beņķi ar apsildi.

Atkarībā kā gribās to visu noorganizēt. Ja gribās OEM, tad nāksies slēgt caur drošinātāju kasti ar drošinātājiem un releju. Tur sanāk, ka uz slēdžiem nāk elektrība un no tiem iet kādi 4 vadi uz katru sēdekli.

Vārdu sakot, drošinātājs(-i), relejs un vadi. Pārējais Tev laikam jau ir. Štekerus arī droši vien vajag. Principā tas ir elementāri. Lielākais čakars ir tīri drošinātāja un releja ievietošana drošinātāju kastē un vadu izvilkšana.

Nu skaidra bilde.
Laikam tagad tikai ir jāsameklē šis detaļas

Ā un jā, drošinātāju kastē visdrīzāk nebūs nepieciešamie "štekerīši", kas spraužas pie drošinātājiem un relejiem. Tos arī vajadzēs.
Offline
Bude
08. Sep 2010, 10:51 #2272

Kopš: 18. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:


06 Sep 2010, 23:41:00 Foxijs rakstīja:
jautājums e36 īpašniekiem kuriem uz e36 ir r17 ar ierasto gumiju 225/45, priekšējās arkās iekšpusē kad ir maksimāli izgriesti rati nedaudz nestrīķējas? pret lanžeronu...
Nu man ir 225/45 R17 gan priekšā, gan aizmugurē un nekur nekas nestrīķējas , kā nekā tie ir standarta izmēri + manējam ir sēdinājums ~40mm

Skaiti tas 225 ir tikai aptuvens izmērs, jo katrai riepai(modelim, ražotājam) tā faktiskā darba virsma atšķiras pat pāris cm robežās, konkrēti kad liku, tad priekšā speciāli uzliku tās kurām darba virsma/protektors bija par 1cm šaurāks, turklāt tas ir riepām, kurām ir vēl tā kante, kas aizsargā disku.

Diski - original style29

PS. ar oriģinālajiem R16 225/50, gan nedaudz strīķēja, bet ne jūtami - manuprāt, ja piemeklēsi pareizi riepas, tad viss būs čikpik



06 Sep 2010, 07:48:11 GirtzB rakstīja:

05 Sep 2010, 12:21:14 Ch rakstīja:
tīri vizuāli aizmugurē 245/40 liekas ok, bet 225/45 izskatās biku pa augstu! Nu lab, hui s ņim, jāliek kā ir..

225*0,45=101,25
245*0,4=98
p.s. 255*0,4=102
215*0,45=96 bet uz 8.5J diska tādas liek tikai galēji stilīgie un ja savādākas nevar atļauties nopirtk.
Oriģinālie izmēri 323i kupejai..


Nezinu kādu izmēru GirtzB ņēma par pamatu, bet re kur ņemot 225/50 r16 par izejas izmēru, jo tāds viņš no rūpnīcas izbrauca
Uz 7,5 minimālais platums ir 215 - bet nu uz 8,5 būs stilīgi

[ Šo ziņu laboja Bude, 08 Sep 2010, 10:52:57 ]

Offline
Bude
08. Sep 2010, 10:53 #2273

Kopš: 18. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:


06 Sep 2010, 12:19:33 Staris rakstīja:

reizi ceturksnī rokasbremzes loku tās "atsperskrūves" izkrīt ārā bremžu diskā, sāk berzties ņigu ņegu un kaput = 7ls remonta komplekts
Ko darīt, lai tie sūdiņi nekrīt regulāri ārā?
...
Likt kaut kādu metālu galā vai šaibu?
..nu man ir iepirkti ieksh BM auto jauni tie bleķi, bet pagaidām vinjus virsū nelieku, jo tā nomaiņa ietverot arī aizmugurējo gultņu sačakarēšanu (tā vismaz man stāstīja)

Pagaidu risinājums ir skrūves to sūda klipšu vietā ..nekas ārā nekrīt, pagaidām(~4men)

Manuprāt, iekš BMW viņiem debīlāku loku stiprinājumu izdomāt būtu pagrūti ..moš kādam ir vēl idejas uz drošāku un efektīvāku ķīmiju?!

[ Šo ziņu laboja Bude, 08 Sep 2010, 10:56:31 ]

Offline
Bude
08. Sep 2010, 10:57 #2274

Kopš: 18. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:


07 Sep 2010, 16:14:30 vanags89 rakstīja:
kad loga pogu stingrak piespiez vinam pasham jaaiztaisas, bet ja to pogu netur tik piespiez tad vins uz kustibu apstajas un tad jaspiez atkal..
ja tu kustību saproti ar iebraukšanu bedrē, tad mani nomoka šī pati problēma, cik noprotu, tad tur vajadzētu kā minimums to mehānismu pārjaukt un iztīrīt, tik neceļas roka raut to abšifku nost



07 Sep 2010, 00:18:25 HeyTolsty rakstīja:

06 Sep 2010, 20:36:42 Lauris rakstīja:

06 Sep 2010, 20:33:18 andzans rakstīja:
Sveiki manai e36 kupejai braucot ik pa laikam saanu logi leekaa, nu taa itkaa es durvis virinaatu, un tas reaali kriit uz nerviem kaa atvienot to opciju lai tie logi nereageetu uz to vai durvis atver un aizver? kaadus vadus apgriezt vai kaadus drosinaataajus iznemt, bet taa lai straadaatu elektroniskie logi?


Tu saproti kapēc tie logi nolaižas , kad atver durvis ?

Tikai nevajag dir.... nekas tur neķerās, ja atvieno to opciju.
Es nesaprotu kapēc jūs gribat kaut ko saķīmiķot nevis sataisīt to slēdzi .. kaut vai uz šrotello aizbrauc un nopērc strādājošus

Turklāt vasarā varbūt arī būtiski neķersies, bet es gribu redzēt kā tu ziemā tās durvis attaisīsi
Offline
Staris
08. Sep 2010, 11:59 #2275

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


08 Sep 2010, 10:53:36 Bude rakstīja:

06 Sep 2010, 12:19:33 Staris rakstīja:

reizi ceturksnī rokasbremzes loku tās "atsperskrūves" izkrīt ārā bremžu diskā, sāk berzties ņigu ņegu un kaput = 7ls remonta komplekts
Ko darīt, lai tie sūdiņi nekrīt regulāri ārā?
...
Likt kaut kādu metālu galā vai šaibu?
..nu man ir iepirkti ieksh BM auto jauni tie bleķi, bet pagaidām vinjus virsū nelieku, jo tā nomaiņa ietverot arī aizmugurējo gultņu sačakarēšanu (tā vismaz man stāstīja)

Pagaidu risinājums ir skrūves to sūda klipšu vietā ..nekas ārā nekrīt, pagaidām(~4men)

Manuprāt, iekš BMW viņiem debīlāku loku stiprinājumu izdomāt būtu pagrūti ..moš kādam ir vēl idejas uz drošāku un efektīvāku ķīmiju?!

ble, es par mazu skrūvi ar uzgriezni nebiju iedomājies nemaz
laba ideja! Galvenais panākt, lai uzgrieznis neskrūvējas vaļā
Offline
Bude
08. Sep 2010, 17:02 #2276

Kopš: 18. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:


08 Sep 2010, 11:59:47 Staris rakstīja:
ble, es par mazu skrūvi ar uzgriezni nebiju iedomājies nemaz
laba ideja! Galvenais panākt, lai uzgrieznis neskrūvējas vaļā
Tā ideja nav mana , pie visa vainīgs lietotājs Kancaans, kurš tagad ar mani varbūt nemaz vairs nerunās

Principā roceni ar visiem vēl izpuvušajiem bleķiem pie viņa savedu kārtībā tā, ka iekš TA autiņš no rocenes stenda izleca ārā

Offline
GirtzB
08. Sep 2010, 17:05 #2277

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22085

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


08 Sep 2010, 10:51:34 Bude rakstīja:

06 Sep 2010, 23:41:00 Foxijs rakstīja:
jautājums e36 īpašniekiem kuriem uz e36 ir r17 ar ierasto gumiju 225/45, priekšējās arkās iekšpusē kad ir maksimāli izgriesti rati nedaudz nestrīķējas? pret lanžeronu...
Nu man ir 225/45 R17 gan priekšā, gan aizmugurē un nekur nekas nestrīķējas , kā nekā tie ir standarta izmēri + manējam ir sēdinājums ~40mm

Skaiti tas 225 ir tikai aptuvens izmērs, jo katrai riepai(modelim, ražotājam) tā faktiskā darba virsma atšķiras pat pāris cm robežās, konkrēti kad liku, tad priekšā speciāli uzliku tās kurām darba virsma/protektors bija par 1cm šaurāks, turklāt tas ir riepām, kurām ir vēl tā kante, kas aizsargā disku.

Diski - original style29

PS. ar oriģinālajiem R16 225/50, gan nedaudz strīķēja, bet ne jūtami - manuprāt, ja piemeklēsi pareizi riepas, tad viss būs čikpik



06 Sep 2010, 07:48:11 GirtzB rakstīja:

05 Sep 2010, 12:21:14 Ch rakstīja:
tīri vizuāli aizmugurē 245/40 liekas ok, bet 225/45 izskatās biku pa augstu! Nu lab, hui s ņim, jāliek kā ir..

225*0,45=101,25
245*0,4=98
p.s. 255*0,4=102
215*0,45=96 bet uz 8.5J diska tādas liek tikai galēji stilīgie un ja savādākas nevar atļauties nopirtk.
Oriģinālie izmēri 323i kupejai..
[IMG][/IMG]

Nezinu kādu izmēru GirtzB ņēma par pamatu, bet re kur ņemot 225/50 r16 par izejas izmēru, jo tāds viņš no rūpnīcas izbrauca
Uz 7,5 minimālais platums ir 215 - bet nu uz 8,5 būs stilīgi
[IMG][/IMG]


es takš esmu sarakstīji riepas borta augstuma aprēķinus(mm), kas der n-gadījumiem atkarībā no diska izmēra etc...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
andzans
09. Sep 2010, 07:28 #2278

Kopš: 19. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: 323 raķete


08 Sep 2010, 10:57:40 Bude rakstīja:

07 Sep 2010, 16:14:30 vanags89 rakstīja:
kad loga pogu stingrak piespiez vinam pasham jaaiztaisas, bet ja to pogu netur tik piespiez tad vins uz kustibu apstajas un tad jaspiez atkal..
ja tu kustību saproti ar iebraukšanu bedrē, tad mani nomoka šī pati problēma, cik noprotu, tad tur vajadzētu kā minimums to mehānismu pārjaukt un iztīrīt, tik neceļas roka raut to abšifku nost



07 Sep 2010, 00:18:25 HeyTolsty rakstīja:

06 Sep 2010, 20:36:42 Lauris rakstīja:

06 Sep 2010, 20:33:18 andzans rakstīja:
Sveiki manai e36 kupejai braucot ik pa laikam saanu logi leekaa, nu taa itkaa es durvis virinaatu, un tas reaali kriit uz nerviem kaa atvienot to opciju lai tie logi nereageetu uz to vai durvis atver un aizver? kaadus vadus apgriezt vai kaadus drosinaataajus iznemt, bet taa lai straadaatu elektroniskie logi?


Tu saproti kapēc tie logi nolaižas , kad atver durvis ?

Tikai nevajag dir.... nekas tur neķerās, ja atvieno to opciju.
Es nesaprotu kapēc jūs gribat kaut ko saķīmiķot nevis sataisīt to slēdzi .. kaut vai uz šrotello aizbrauc un nopērc strādājošus

Turklāt vasarā varbūt arī būtiski neķersies, bet es gribu redzēt kā tu ziemā tās durvis attaisīsi

ziemaa arii nekaadi logi nestriikeejas gar malaam, jo kaa jau teicu arii ne visu laiku tie straadaa kaa vajadzeetu, taatad kaa atvienot?
Offline
Priekulis222
09. Sep 2010, 08:25 #2279

Kopš: 28. Jan 2010

Ziņojumi: 81

Braucu ar:


08 Sep 2010, 11:59:47 Staris rakstīja:

08 Sep 2010, 10:53:36 Bude rakstīja:

06 Sep 2010, 12:19:33 Staris rakstīja:

reizi ceturksnī rokasbremzes loku tās "atsperskrūves" izkrīt ārā bremžu diskā, sāk berzties ņigu ņegu un kaput = 7ls remonta komplekts
Ko darīt, lai tie sūdiņi nekrīt regulāri ārā?
...
Likt kaut kādu metālu galā vai šaibu?
..nu man ir iepirkti ieksh BM auto jauni tie bleķi, bet pagaidām vinjus virsū nelieku, jo tā nomaiņa ietverot arī aizmugurējo gultņu sačakarēšanu (tā vismaz man stāstīja)

Pagaidu risinājums ir skrūves to sūda klipšu vietā ..nekas ārā nekrīt, pagaidām(~4men)

Manuprāt, iekš BMW viņiem debīlāku loku stiprinājumu izdomāt būtu pagrūti ..moš kādam ir vēl idejas uz drošāku un efektīvāku ķīmiju?!

ble, es par mazu skrūvi ar uzgriezni nebiju iedomājies nemaz
laba ideja! Galvenais panākt, lai uzgrieznis neskrūvējas vaļā


skrūve neder salauzīsi visu vēl vairāk, tomēr tai tapai ir mazliet jāstaigā līdz kalotkām. Ļoti labi der šaibas no Opel Omega (kā radīta) vai VW passat (jāpavīlē mazliet lielāks caurums)
Offline
GirtzB
09. Sep 2010, 08:39 #2280

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22085

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nus ja to f-ju atslēgs, tad logs nekad pilnībā neaizvērsies, tādēļ arī šķiet ka neķeras...

nomainiet slēdžus un iztīriet/sakārtojiet mehānismu nevis nodarbojieties ar ķīmiju...

p.s. apšuvumu civilizēti var noņemt 5 min laikā un pēcāk uz tiem pašiem klipšiem uzlikt atpakaļ. p.s.s. jauni klipši ir daži sant gabalā...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 09 Sep 2010, 08:40:40 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo