Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
emiils
12. Jul 2013, 15:27 #2261

Kopš: 14. Jan 2007

Ziņojumi: 720

Braucu ar:


12 Jul 2013, 15:23:17 Jancuks rakstīja:

11 Jul 2013, 17:49:13 arizah rakstīja:

11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem


Korejas lidostās pat ir arī dežurējošie piloti, kuri jebkurā brīdī var aizvest jebkuru lidmašīnu uz SanFrancisco

Jā un tiem universālajiem pilotiem ir licenses uz visām iespējamajām lidmašīnām ja? Pilnīgs bullshit.

liekas, ka te kādam ar ironijas uztveri pašvaki
Offline
Jancuks
12. Jul 2013, 17:02 #2262

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


12 Jul 2013, 16:35:46 bertons rakstīja:

12 Jul 2013, 15:26:21 Jancuks rakstīja:

11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem

Nav ko lidot uz RIX ar airbusiem Katrs tehniķis tāpat kā pilots var/drīkst labot, atrakstīt darbus uz to tipu GK uz kuriem ir ieguvis type licensi. Protams atlido uz RIX ar kautkādu sūdu kuru te neviens neapkalpo un tad brīnās. Aviācijā nav universālo tehniķu

P.S nosaucot jebkuru tehniķi/avioniķi par mehāniķi viņi parasti dikti apvainojas


airbusi man kaa pasazhierim ir daudzkaart patiikamaaki nekaa boeingi, nerunaajot jau par bombardieriem un fokeriem. kad tas miskastes vispaar beidzot spridzinaas

Fokkeri jau vairs ir palikuši tikai četri no astoņiem, un līdz gada beigām vairs nebūs neviens. Bet bombardieri Q400 ir uz palikšanu. Kā nekā modernākās, klusākās un ekonomiskākās turbopropelleru lidmašīnas pasaulē...
Offline
Jancuks
12. Jul 2013, 17:05 #2263

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


12 Jul 2013, 15:27:32 emiils rakstīja:

12 Jul 2013, 15:23:17 Jancuks rakstīja:

11 Jul 2013, 17:49:13 arizah rakstīja:

11 Jul 2013, 17:08:30 bertons rakstīja:
imo buutu logjiski, ja lidostaa buutu vismaz viens "dezhuureejoshais" mehaanikjis, kursh pieejams jebkurai aviokompaanijai kam vajag to jeblju ar kaveetiem/atceltiem lidojumiem


Korejas lidostās pat ir arī dežurējošie piloti, kuri jebkurā brīdī var aizvest jebkuru lidmašīnu uz SanFrancisco

Jā un tiem universālajiem pilotiem ir licenses uz visām iespējamajām lidmašīnām ja? Pilnīgs bullshit.

liekas, ka te kādam ar ironijas uztveri pašvaki

Biju galīgi aizmirsis par Asiana airlines
Offline
Jancuks
12. Jul 2013, 19:01 #2264

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


12 Jul 2013, 17:17:58 bertons rakstīja:

12 Jul 2013, 17:02:12 Jancuks rakstīja:
Fokkeri jau vairs ir palikuši tikai četri no astoņiem, un līdz gada beigām vairs nebūs neviens. Bet bombardieri Q400 ir uz palikšanu. Kā nekā modernākās, klusākās un ekonomiskākās turbopropelleru lidmašīnas pasaulē...


interesanti cik kapeicinjas BT iepishaas uz turboprop reekjinja, jo piemeeram CRJ-700 ir gerai

CRJ700 ir 20-45% rijīgāks par Q400.
Offline
Onufrijs
12. Jul 2013, 20:09 #2265

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


12 Jul 2013, 19:24:27 bertons rakstīja:
Un 80% klusaaks

Ar to pašu Fokkeri ir lidots vismaz reizes 20 uz/no Helsinkiem. Lidojums ilgst 1h:10 +/- . Kurls neesmu palicis
Offline
hronists
12. Jul 2013, 22:32 #2266

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


12 Jul 2013, 19:24:27 bertons rakstīja:
Un 80% klusaaks


pienāc kad spēsi pastāstīt kā decibelus pārvērst peļņā.
Offline
Onufrijs
12. Jul 2013, 23:14 #2267

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


12 Jul 2013, 22:54:02 bertons rakstīja:

12 Jul 2013, 22:32:49 hronists rakstīja:

12 Jul 2013, 19:24:27 bertons rakstīja:
Un 80% klusaaks


pienāc kad spēsi pastāstīt kā decibelus pārvērst peļņā.


ciparnieks ibio neaizmirsti arii par taadu lietu kaa "client satisfaction" palido kaadu gadu 2reiz nedeeljaa ar fakeru vai q400 un tad pienaac

principaa atbilde tavai pelnjai ir pavisam vienkaarsha - kapeec es personiigi neizveelos lidot ar Airbaltic, bet gan, piemeeram, Lufthansu:

1. Lufthansai ir daudz labaakas lidmashiinas manaa marshrutaa (A319/A320/A321/CRJ-700)
2. Lufthansai ir daudz labaaka apkalposhana uz borta + paika/dzerieni na haljavu pie visa taa, ka biljeshu cena ir taada pati
3. Lufthansai ir daudz labaaka lojalitaates programma/extras

itogo airbaltic mans pikjis aiziet gar degunu

Nabaga AB ...
Ja Tev par to PAŠAM būtu jāmaksā (Baltic miles neskaitās), arī tā teiktu ?
Offline
shmurger
12. Jul 2013, 23:20 #2268

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40

norvēģis arī normāli iegriež airbaltikam tagad ar cenām un ļotenes daudz labākas.
Offline
arizah
13. Jul 2013, 13:23 #2269

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

diemžēl trešais Asiana upuris

On Jul 12th the hospital reported a third girl has succumbed to injuries received in the accident, 2 passengers remain in critical condition.

[ Šo ziņu laboja arizah, 13 Jul 2013, 13:24:00 ]

Offline
e34
13. Jul 2013, 14:14 #2270

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4015

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


12 Jul 2013, 22:54:02 bertons rakstīja:

12 Jul 2013, 22:32:49 hronists rakstīja:

12 Jul 2013, 19:24:27 bertons rakstīja:
Un 80% klusaaks


pienāc kad spēsi pastāstīt kā decibelus pārvērst peļņā.


ciparnieks ibio neaizmirsti arii par taadu lietu kaa "client satisfaction" palido kaadu gadu 2reiz nedeeljaa ar fakeru vai q400 un tad pienaac

principaa atbilde tavai pelnjai ir pavisam vienkaarsha - kapeec es personiigi neizveelos lidot ar Airbaltic, bet gan, piemeeram, Lufthansu:

1. Lufthansai ir daudz labaakas lidmashiinas manaa marshrutaa (A319/A320/A321/CRJ-700)
2. Lufthansai ir daudz labaaka apkalposhana uz borta + paika/dzerieni na haljavu pie visa taa, ka biljeshu cena ir taada pati
3. Lufthansai ir daudz labaaka lojalitaates programma/extras

itogo airbaltic mans pikjis aiziet gar degunu


Kādi ir tie LH A319?Cik skatos info,tad samērā vecas lidmašīnas-15 un vairāk gadi.
Offline
arizah
13. Jul 2013, 18:05 #2271

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


Beidzot zināmi pilotu vārdi


Spied "Play", lai skatītos video!


Nu kā tā var?

[ Šo ziņu laboja arizah, 13 Jul 2013, 18:07:14 ]

Offline
Marteens
15. Jul 2013, 01:15 #2272

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10806

Braucu ar:

user....viss ir elemntari. Man besi lidot. Censhos iepriekshejo nakti negulet un pie pacelshanas jau vienalga. Tad kad apkalpe pazud,tad shermuli atkal iesledzas....Pie pacelshana besi kad uzreiz pagriezienu veic.Vel es izmantoju austinas un aizveru acis. Nu kaa lai pareizak pasaka...Ja bus lemts,tad jau vairs neko. Kugi peldeshana.auto loterija utt. Avio nekas nav no tevis atkarigs.
Offline
xjs_4
15. Jul 2013, 01:28 #2273

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

Kapēc neko nekontrolē ? Mizaalas kas pa rīgu brauc uz 60 neko nekontrolē .. vajag kādreiz palūgt pastūrēt pilotam un iedot drusku izdirsties ljotenei

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
Marteens
15. Jul 2013, 01:40 #2274

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10806

Braucu ar:

xjs normalu devu sev atvedis no holandes. Laikam lafters uzsauca....Bet par lidoshanu nah....

[ Šo ziņu laboja Marteens, 15 Jul 2013, 01:43:09 ]

Offline
Uzmeteejs
15. Jul 2013, 02:06 #2275

Kopš: 12. Mar 2013

Ziņojumi: 1054

Braucu ar:

Bljaa man arii shurpu turpu visu laiku jalidinaas. Nenormaali besii. Firma saaka arii tagad pist kapeiku, agraak maucu ar airbaltik, tagad visu laiku wizzair, tads pats lopu vagons ka rainiits. Pedejais hits bija ar aeroflot caur maskavu, vot airoflot ir suuda kantoris, padirsa man bagaazhu, nedelja pagaja kamer dabuju atpakalj, blje aizlidoju tik cik muguraaa, ibio apenees vien sotaku dabuju noteereet un sukas vel lauzhas ar naudas atgrieshanu. Uz borta airoflots dZert ari nedod. Ne pa naudu ne pa velti. Krievi laikam nejeedz dzert. Viss vecs, piedirsts taka vecaa ikarusaa. marjusjas ari nelaipnas. Karoch suuds ne lidsabiedriba.

Offline
RVR
15. Jul 2013, 08:48 #2276

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


15 Jul 2013, 01:34:32 user rakstīja:

viena meitene teica, ka kad strādāja par stjuarti tad lidojumos uz Indiju vai kur tur vispār vienmēr baigi kratīts, ka arī viņām esot bijis bieži jāsprādzējas utt.. es laikam negribu tur lidot tad cik traki ka kratās vispār skaitās normāli? reizēm tie spārni tā kustas, ka liekas nolūzīs



Tā varētu būt, jo virs lieliem kalniem krata biežāk.
Offline
RVR
15. Jul 2013, 15:02 #2277

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


15 Jul 2013, 14:35:45 bertons rakstīja:
Nu hvz, reizes 10 uz Insbruku esmu lidojis, nereizi nekratija. Riigaa gan paars reizes ir bijis, joiipashi fakeraa.


Gari jāstāsta, palasi pats

Offline
arizah
15. Jul 2013, 17:29 #2278

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Diezvai tas mounain wave augšējos ešalonos ir tik bieži jūtams, te drīzāk ir darīšana ar jetstream

jebkurā gadījumā userim ir ļoti vienkāršas zāles -
obligātās literatūras saraksts

noskaties visas sērijas (youtubā ir) un lidot točna nebūs bail. tā sacīt - pazīsti savu ienaidnieku
Offline
arizah
15. Jul 2013, 17:55 #2279

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Bail točna nebūs, jo labi zināsi kas un kā ir uzbūvēts.
Šīs sērijas (un tieši šīs, nejaukt ar visādiem авиакатастрофы, совершенно секретно, seconds till disaster un tml) nav radītas, lai cilvēkus iebiedētu. Tieši pretēji, tās tiek veidotas tā, lai cilvēki saprastu, ka aviācijā katrs un pilnīgi katrs incidents noved pie drošākas lidošanas nākotnē. Kā arī to, cik tomēr maza iespēja ir kaut kam noiet greizi, nepietiek ar vienu vai divu apstākļu sakritību, lai dabūtu zemē lidmašīnu, vajadzīgs vēl arī trešais.

[ Šo ziņu laboja arizah, 15 Jul 2013, 17:55:43 ]

Offline
LR
16. Jul 2013, 12:07 #2280

Kopš: 10. Jun 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:


13 Jul 2013, 18:05:54 arizah rakstīja:

Beidzot zināmi pilotu vārdi


Nu kā tā var?


A tie vārdi nākot no NTSB Wi Su Yu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo